ik ga mij ff mengen in de discussie, mijn regels moeten niet als flame opgevat worden, word dit wel, lees nie verder
Ex-Modjes klappen uit de school
Ik zie het nu weer gebeuren, ex-modjes klappen uit de school, ik zie het steeds vaker, er worden dingen onthuld die eigenlijks niet onthuld moeten worden, over adjes/modjes gedoe. Ik ben zelf van mening: wat niet weet, wat niet deert. Stel je voor, ik heb een usernote met "vette klootzak, signed, traag" en ik weet dat niet, is er niks aan de hand. Komt Grrrrrene, met een topic "ja ik stop met modden, want het is allemaal heel erg

, oja, Wesley, Traag vind je een klootzak, staat in je notes!" dan vind ik dat niet kunnen, aan de andere kant, ik zie nergens een voorwaarde bij het registreren, dat er een usernote is, er word dus informatie verstrekt aan derden (modjes / adjes)...
Crew steunt elkaar
Wat ik ook tegenkom, de crew steunt elkaar in hun meningen, logish, je werkt samen op een forum, als 2 adjes elkaar gaan afvallen, zou de sfeer verdwijen. Steeds meer kom ik tegen, dat de modjes/adjes elkaar een beetje 'tegenspreken' en als klap op de vuurpijl hoor ik steeds meer modjes zeggen "Wij weten geen kloot van het hele systeem" (daarmee bedoel ik sommige belangrijke dingen, zoals topix, daar weten de modjes enzo geen kloot van). Dus de modjes worden steeds 'opener' ... soms vraag ik me af, worden ze niet te open, want als er informatie verstrekt word uit de crewforums enzo, is dit dus niet leuk.
Stoute Users Posters
Mij zal het geen reet schelen eerlijk gezegd, als ik een post maak met "hee... dat adje stinkt echt wel!" dan vraag je om een post in SU. Wat ik wel vind van cheetah dat hij een beetje 'overdrijft' ... zelfde gold voor Exirion, ik moch die gozer totaal niet, altijd de lulligste dingen corrigeren, dan dacht ik 'get a life' (en dat waren meer users op dit forum met mij eens)... Ik ergerde me er soms wel aan, toen zag ik een post in Lieve Adjes, jaa Exirion is Modje geworden. Toen brak mijn klomp, dit is overigens geen flame tegenover Exirion, hij doet op het moment z'n werk goed, ik dacht op dat moment: wees zo wannabee mod als de tering het komt goed! Dat is allemaal gelukkig goed gekomen. Exirion is mod, en doet het goed.
Tot Slot
Waarom nou zoveel sub-discussies... get to the main thing. Grrrrrene wilt hem niet sluiten omdat dan de discussie afgesloten word, en deze discussie wel tot iets kan lijden.. als wij het over een slotje hebben gaan sommige mensen het hebben over een deurslot bij wijze van spreke, dat heeft er niks mee te maken. Daarom verzoek ik de mensen ontopic te gaan.
Ik heb zelf niks tegen Cheetah, maar ik snap dat sommige mensen aan hem ergeren, de mensen die die filter willen, ok, mail/icq de topicstarter, dan is het toch goed? waarom zoveel ophef om niks... Ik heb nu volgens mij 2 topics in SU... ik klik niet graag, niet IRL, Niet op Got.. ik heb zoiets: Een modje word aangesteld om in een forum te modden, een forum modden is niet naar SU gaan en ff wat topics dichtpleuren klaar... Modden is kijken naar een thread, aandachtig lezen van een thread, oordeel vellen, aktie ondernemen, daarvoor ben jij mod, vroeger ging het ook goed zonder SU... Als jij mod wilt worden, van een bepaald forum, en je bent het, hoor je het forum te onderhouden, hoort te posten in het forum, hoort de gebruikers te kennen in je forum (niet alle, maar de stamgasten zegmaar)... ik zie een mod pas goed, als hij/zij er is voor zijn / haar forum, niet iemand die ff SU langshobbelt slotje, en dan GoT afsluit.