De Cheatah content filter...

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 610 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou zoals ik al gemerkt heb, is het topic waar zojuist 'user bashing' geconstateerd werd verplaatst naar het crew forum.

Het gaat dus over Cheatah, die naar mijn inziens behoorlijk vervelend loopt te doen op het forum. Dit is zelf zo ver gegaan dat enkele andere user een content filter hebben gemaakt, zodat mensen de mogelijkheid hebben een topic te bekijken zonder de reactie's van Cheatah. Hier is natuurlijk wel het een en ander vooraf gegaan voordat dit script werkelijk is gemaakt.

Druk bijvoorbeeld eens op search, zoek op topicstarter en de naam Cheatah. Deze user opent alleen maar topic in LA en SU. Ik snap niet waarom zo'n user nog verdedigd wordt door de crew, aangezien hij geen enkele toegevoegde waarde heeft in de tech-fora.

Het enige doel van hem is dan ook het opsporen van zaken wat in 'zijn' ogen fout zijn. Het meerendeel is dan ook compleet onzinnig naar mijn mening. Ik snap werkelijk waar niet wat hem bezielt om zulke dingen te doen, waar maakt hij zich druk over. Ok ik krijg ook vaak genoeg de neiging om ff te zeggen 'Use the search' maar dat helpt toch niets, ik post eventueel nog iets behulpzaams, maar anders laat ik het geworden.

Vervolgens sloeg zojuist de bom in, ik en andere forum gebruikers waar het zo zat van Cheatah, dat we ons niet meer konden beheersen in het desbeteffende topic (die dus gemoved is) en dat liep uit om een userbash. Ik kan me voorstellen dat die niet gewenst is. Ik krijg dan ook keurig een mailtje van een vooraanstaand crewlid in mijn mailbox waarin staat:
Het is de crew van Gathering of Tweakers opgevallen dat je vandaag in Lieve Adjes mee hebt gedaan aan user bashing tegen Cheatah

Hierbij het vriendelijke, doch dringende, verzoek om alle verwijzingen uit je profiel te halen voordat we genoodzaakt zijn het voor je te doen. Mocht dat het geval zijn dan volgen er vervolg maatregelen.
Het wijzen op mijn flame in het topic was terecht, maar om mij te verzoeken de content filter te verwijderen vindt ik te ver gaan. Immers Cheatah heeft ook iets vergelijkbaars in zijn signature, wel niet zo dratisch. Hij had liever het gespiegelde gezien, waarop alleen hij zijn eigen reactie kan zien. Maar dit is helaas niet mogelijk.

Ik vind het gewoon prettig om topics te bekijken zonder de vervuilende reactie van Cheatah, en ik deel deze mogelijkheid dan ook graag met de mede got'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:54

Arno

PF5A

Ik neem aan dat dit jouw officiele statement is op mijn mailtje :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 23:50 schreef Mannekino het volgende:
Ik vind het gewoon prettig om topics te bekijken zonder de vervuilende reactie van Cheatah, en ik deel deze mogelijkheid dan ook graag met de mede got'ers.
Dat soort dingen zijn niet de bedoeling en zeker niet in je sig.
Als je problemen hebt met iemand moet je dat gewoon melden, hetzij via SU of persoonlijk aan een crewlid.
Dit soort acties zijn gewoon fout, dat weet je zelf ook zoals je aangeeft.
Dat brengt onrust, ellende en het is gewoon onbeleefd en asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik sta achter het mailtje... irritaties tegenover users 'los' je niet op een dergelijke manier 'op', dat is nogal lame. Ik ben erg tolerant (volgens de users ook zelfs), maar hier ga ik bellen van blazen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik ben het hiermee eens, ik was de eerste die de filter in mn sig zette, en als grap hebben Tekla en ik er een icon bij gemaakt.

Nog een voorbeeld van het gedrag van Cheatah is dat hij een keer langs het DPC forum is geweest puur om SU users te vinden, terwijl hij niets van DPC afweet en dus ook niet kan beoordelen of iets goed of fout is. Het gevolg hiervan is dat mods die ook niet veel van DPC weten komen kijken en de topics sluiten, wat erg jammer is.

Mede hierom deze actie.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Als jij je zo irriteert aan het gedrag van Cheatah; waarom hem dan niet even gemaild?
Daar moet je als volwassen mensen toch relatief makkelijk uitkomen, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 23:55 schreef Kaj. het volgende:
Als jij je zo irriteert aan het gedrag van Cheatah; waarom hem dan niet even gemaild?
Daar moet je als volwassen mensen toch relatief makkelijk uitkomen, denk ik zo.
Ik heb wel eens contact met hm gehad. Daar is niets uitgekomen, enkel een wijziging van zijn sig. Waarmee hij zichzelf in de vingers sneed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Op vrijdag 17 augustus 2001 23:50 schreef Mannekino het volgende:

Druk bijvoorbeeld eens op search, zoek op topicstarter en de naam Cheatah. Deze user opent alleen maar topic in LA en SU. Ik snap niet waarom zo'n user nog verdedigd wordt door de crew, aangezien hij geen enkele toegevoegde waarde heeft in de tech-fora.
ik open ook veel SU topics en discussieer ook mee in LA
maakt mij dat een mindere forumbezoeker ofzow?
ik doe fanatiek mee in /14 maar ik probeer het forum samen met de adjes en modjes overzichtelijk en op niveau te houden
is dat zo kwalijk dan?

zeg het dan ff dan weet ik wie ik moet negeren voortaan

just my $0.02

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Op vrijdag 17 augustus 2001 23:56 schreef Mannekino het volgende:
Ik heb wel eens contact met hm gehad.
En?
Ging dat ook "hierover" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 23:55 schreef Chakotay het volgende:
Mede hierom deze actie.
Dat heet nou het recht in eigen hand nemen en dat is nooit de bedoeling.
Nogmaals als je problemen met iemand hebt moet je dat aan een crewlid melden.
Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 19:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
dit is iig geen oplossing, ik hoop dat je dat begrijpt...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 23:58 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dat heet nou het recht in eigen hand nemen en dat is nooit de bedoeling.
Nogmaals als je problemen met iemand hebt moet je dat aan een crewlid melden.
Simpel.
De destreffende personen in deze zaak, hebben geen vertouween meer in het meerendeel van de crew, ik zie het probleem niet, het is filter voor mensen die het willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 23:57 schreef D2k het volgende:
maar ik probeer het forum samen met de adjes en modjes overzichtelijk en op niveau te houden
is dat zo kwalijk dan?
Nee, dat niet. Maar in DPC gaan rondsnuffelen met als enige doel SU postjes te scoren is dat wel. Er zijn genoeg anderen die dat willen doen en die op zijn minst weten waar de letters DPC voor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 23:59 schreef Mannekino het volgende:

[..]

De destreffende personen in deze zaak, hebben geen vertouween meer in het meerendeel van de crew.
Dan is het misschien zo handig om te vertrekken.
De crew is de dagelijkse leiding van dit forum, als je daar structureel niet mee kan leven kun je hier niet gewoon blijven lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb mijn icon en ondertitel teruggezet, dit is inderdaad een pure flame, het linkje laat ik nog even staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op vrijdag 17 augustus 2001 23:59 schreef Chaos het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Maar in DPC gaan rondsnuffelen om met als enige doel SU postjes te scoren is dat wel. Er zijn genoeg anderen die dat willen doen en die op zijn minst weten waar de letters DPC voor staan.
je hebt het hier over cheatah?

ik request ook wel eens slotjes buiten /14 (waar ik 'woon' :) )

voor rftm topics enzo
maar niet als ik er zelf geen verstand van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheatah wil denk ik maar één ding; mod worden....

en omdat te bereiken heeft hij op dit forum als enige activiteit het bekritiseren van andere users en hun topics,

is het dan raar dat hij nu eens degene is die bekritiseerd wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:01 schreef D2k het volgende:

[..]

je hebt het hier over cheatah?

ik request ook wel eens slotjes buiten /14 (waar ik 'woon' :) )

voor rftm topics enzo
maar niet als ik er zelf geen verstand van heb
Dat laatste is dus het probleem met Cheatah, daarnaast heeft hij niet niet echt veel echt zinnige techposts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:01 schreef Chakotay het volgende:
Ik heb mijn icon en ondertitel teruggezet, dit is inderdaad een pure flame, het linkje laat ik nog even staan...
Mijn advies is om die ook weg te halen..

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou mensen.. kunnen we het ff rustig houden? Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:01 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dan is het misschien zo handig om te vertrekken.
De crew is de dagelijkse leiding van dit forum, als je daar structureel niet mee kan leven kun je hier niet gewoon blijven lijkt mij.
Nu maak je een conclusie voor mij, dit is totaal niet mijn idee van het gebruik van GoT. Het aanwezig zijn op GoT en bijdragen aan een goede informatie database verschaft mij veel plezier. Om hier mee door te gaan, hoef ik het niet eens te zijn met crew.

Maar ik heb wel zo'n mijn ideen over hoe het gaat op dit moment en daar ben ik het niet mee eens. (Oog ik op het huidige beleid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:03 schreef Kaj. het volgende:
Nou mensen.. kunnen we het ff rustig houden? Dank u
Ik vindt het tot nu toe een uiterst vreedzame discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Geen zin hebbende in een ban heb ik de sig weggehaald, dat betekend echter niet dat ik van mening verander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:05 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Ik vindt het tot nu toe een uiterst vreedzame discussie.
* D2k ook

maar wat is dan het volgende?
kerijg ik volgende week ook zo'n topic?
en dennisdotcom ook? wij zijn beide vaak in SU te vinden
maar ik heb in SU zelden ongelijk gekregen
het komt wel eens voor maar daarvoor zijn de modjes om te beoordelen
ik doe geen threads op slot dat doen adjes en modjes
ik attendeer ze alleen op de threads waar imho iets staat wat niet nuttig/overbodig/warez enz enz is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Chakotay: Dat is niet relevant, meningen mag iedereen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:08 schreef Jotti het volgende:
Chakotay: Dat is niet relevant, meningen mag iedereen hebben :)
Lijkt me logisch jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Zodra je aan het zoeken bent naar posts om in SU aan te geven ben je IMHO verkeerd bezig. Als je er gewoon verkeerde dingen die je tegenkomt post is daar niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:07 schreef D2k het volgende:

[..]
Het gaat niet zozeer om het aantal post n SU of LA, maar om de inhoud en waarde ervan. De meeste replies en topics van cheatah hebben totaal geen toegevoegde waar aan GoT. En als hij al eens reageerd in een tech-fora, is het iets in de richting van 'gebruik de search'

Ik heb gewoon geen behoeft om dat tezien, vandaar zijn wij overgegaan tot deze filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

[..]

* D2k ook

ik attendeer ze alleen op de threads waar imho iets staat wat niet nuttig/overbodig/warez enz enz is
Wat jullie doen is nix mis mee. Voor Cheatah lijkt het zn enige levensdoel te zijn soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

dat is ook zo... maar ik ken de beweegredenen van dit heerschap niet dus oordeel ik daar ook niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:42
Tja, ik meng me normaal gesproken nooit in zulke discussies, maar ben het er wel mee eens.

Om het voorbeeld te nemen van het topic waarbij 1 persoon gebanned was uit de HK omdat hij iemand anders onder zijn nick heeft laten posten daar (zo was het ongeveer).

Eerst post Cheatah: "Moeten we nou alles in de FAQ zetten hierover, hebben jullie zelf geen hersens"
En een uur later was het "Trek de ban in, voeg regel aan FAQ toe, etc, etc"

Dit is slechts een voorbeeld van vele replies die hij geeft, en waaruit blijkt dat hij met z'n neus gewoon de crew achterna holt.

(zo'n link vindt ik overigens ook wel handig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:10 schreef Chaos het volgende:
Zodra je aan het zoeken bent naar posts om in SU aan te geven ben je IMHO verkeerd bezig. Als je er gewoon verkeerde dingen die je tegenkomt post is daar niets mis mee.
true true

maw. SU is een middel, geen doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:04 schreef Mannekino het volgende:
Maar ik heb wel zo'n mijn ideen over hoe het gaat op dit moment en daar ben ik het niet mee eens. (Oog ik op het huidige beleid.)
Dat is toch prima, als je maar je kritiek kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

* Chakotay zou graag zien wat Cheatah zelf van de filter vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

De crew heeft uiteindelijk de beslissing of een SU-posting terecht is te ja/te nee. Dat is onze beslissing; niet die van Cheatah, D2K, Dennisdotcom, Aikeleer of wie dan ook.
Mensen kunnen suggesties aandragen in SU, wij bekijken of dat gerechtvaardigd is.

Heb je problemen met het gedrag van een gebruiker: neem dan eens contact met hem/haar op... Niet zeggen dat je weleens met diegene gepraat hebt, maar het ook doen.

Als je een negatieve mening over iemand hebt; wie zijn wij om daar verandering in te brengen? We vragen je alleen om dat niet hier te ventileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:11 schreef Mannekino het volgende:
Ik heb gewoon geen behoeft om dat tezien, vandaar zijn wij overgegaan tot deze filter.
Zoals gezegd, dat is dus het recht in eigen hand nemen en dat hoort niet en zorgt ook, zeker op den duur, voor een steeds slechter wordende sfeer.
Voor de GoT-crew geldt hetzelfde als de Interpolis reclame: Voorwaarde #2: Wij lossen 't op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mijn visie:
als een enkele user zoveel onrust veroorzaakt onder andere users, getuige de huidige topics over de desbetreffende persoon, waar knelt de schoen dan?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Juist. Als wij merken dat iemand stelselmatig aan het nuilen/drammen is, zeggen wij er wel wat van. Beetje bot misschien, maar het is gewoon none of yer freakin' bizniz ;)
Mwah.. wij letten wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:12 schreef Phantom_ het volgende:
Tja, ik meng me normaal gesproken nooit in zulke discussies, maar ben het er wel mee eens.

Om het voorbeeld te nemen van het topic waarbij 1 persoon gebanned was uit de HK omdat hij iemand anders onder zijn nick heeft laten posten daar (zo was het ongeveer).

Eerst post Cheatah: "Moeten we nou alles in de FAQ zetten hierover, hebben jullie zelf geen hersens"
En een uur later was het "Trek de ban in, voeg regel aan FAQ toe, etc, etc"

Dit is slechts een voorbeeld van vele replies die hij geeft, en waaruit blijkt dat hij met z'n neus gewoon de crew achterna holt.
hetgeen viel mij ook al op in het desbetreffende topic:

[topic=206339/6/25]

ik heb toen 2 van zijn uitspraken naast elkaar gezet om te tonen hoe krom hij aan het praten was om maar bij de crew in de gratie te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Cheatah maakt het inderdaad wel erg bont.

Mijns inziens is zo'n gedrag net zo fout als iemand die alleen in de HK of SG post. Krijgt hij ook een waarschuwing?

Moet ik em nu ook weghalen? Geen waarschuwing gehad.. (then again, die kreeg ik nooit.. kword gewoon meteen gebanned)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

* Chakotay heeft de crew nog nooit in een topic iets egen cheatah zien zeggen in de trand van dat hij rustiger aan moet doen.

Niet dat dit perse in een topic moet natuurlijk...

Hebben jullie hem wel eens een mailtje gestuurd? If so neem ik de 1e 2 regels terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken Cheatah via icq, voor de dingen die hij niet report,
Doet iemand anders het wel.
Cheatah wilt gewoon graag het forum schoon en netjes houden, zoals de meeste graag willen doen.
Zelf post ik niet in su, omdat ik daar bijna nooit de behoefte voor voel.
Maar als cheatah dat wel heeft, waarom niet?
Hij is een aardige kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:14 schreef Kaj. het volgende:
Mensen kunnen suggesties aandragen in SU, wij bekijken of dat gerechtvaardigd is.
En op het moment dat de moderator het betreffende forum niet kent, zoals laatst bij DPC, gaat deze er vanuit dat degene die de thread aangeeft gelijk heeft en wordt precies gedaan wat de user opdraagt. Moderators (in dit geval Jag geloof ik) moeten zich dan dus ook niet bezig houden met forums waar ze niets van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:14 schreef Kaj. het volgende:
De crew heeft uiteindelijk de beslissing of een SU-posting terecht is te ja/te nee. Dat is onze beslissing; niet die van Cheatah, D2K, Dennisdotcom, Aikeleer of wie dan ook.

Heb je problemen met het gedrag van een gebruiker: neem dan eens contact met hem/haar op... Niet zeggen dat je weleens met diegene gepraat hebt, maar het ook doen.

Als je een negatieve mening over iemand hebt; wie zijn wij om daar verandering in te brengen? We vragen je alleen om dat niet hier te ventileren.
dat bedoel ik dus
maar ik heb weinig trubbels met users persoonlijk
er zijn er zat die ik niet mag
maar ik geef meestal threads aan in SU en geen users
ik ken ze niet en volg hun postgedrag meestal ook niet
dus ik hoef geen contact met een user
maar als iemand zo'n filter tegen mij wil maken
heb ik er geen trubbels mee
meldt het alleen ff
dan maak ik er zelf ook 1
sim-pel
ik vin het btw een rotstreek um iets te promoten van een ander voor je zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:14 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Zoals gezegd, dat is dus het recht in eigen hand nemen en dat hoort niet en zorgt ook, zeker op den duur, voor een steeds slechter wordende sfeer.
Voor de GoT-crew geldt hetzelfde als de Interpolis reclame: Voorwaarde #2: Wij lossen 't op :)
Het recht in eigen handen nemen, daar snijd je een goed punt aan, IMO doet cheatah niet anders. Hij bombardeert gewoon SU en LA met zijn onttevredenheid over mede-forumgebruikers. Aangezien het aantal zo hoog ligt is het natuurlijk logisch dat hij vaak genoeg gelijk krijgt om zich tevreden te voelen, zijn acties zijn doelgericht.

Dit vindt ik gewoon een slechte houding, nogmaals zeg ik, hij voegt niets toe aan het forum om andere mensen te helpen. Hij doet het puur voor zijn eigen genot, ik kan niet anders concluderen als ik iemand zo aan het werk zie. Non-stop gefixeerd op het feit dat er gezocht moet worden op dingen die volgens de regels niet goed zijn, en meestal volgens zijn eigen 'regels'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04
Nu, losstaand van dit hele geval zie ik niet in wat er slecht kan zijn om anderen de MOGELIJKHEID te bieden te gotten zonder berichten van een andere user te zien.
Er wordt toch niemand verplicht om dat ding te gebruiken? Er wordt niet gescheld. Lijkt me een vreedzame oplossing. (hoef ik tenminste geen reacties op cheeta's postings meer te lezen die eigenlijk niet kunnen.

Lijkt me zelfs de ideale oplossing voor mensen die een probleem hebben met iemand.. kan dat scriptje niet aangepast worden zodat iedereen kan kiezen wie ie er instopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:17 schreef RickJansen het volgende:
Moet ik em nu ook weghalen
Is wel zo netjes, vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:20 schreef poohbeer het volgende:
Nu, losstaand van dit hele geval zie ik niet in wat er slecht kan zijn om anderen de MOGELIJKHEID te bieden te gotten zonder berichten van een andere user te zien.
Er wordt toch niemand verplicht om dat ding te gebruiken? Er wordt niet gescheld. Lijkt me een vreedzame oplossing. (hoef ik tenminste geen reacties op cheeta's postings meer te lezen die eigenlijk niet kunnen.

Lijkt me zelfs de ideale oplossing voor mensen die een probleem hebben met iemand.. kan dat scriptje niet aangepast worden zodat iedereen kan kiezen wie ie er instopt?
http://bugs.topix.nl/view_bug_page.php3?f_id=0000140
en die is van mij
en als dat er niet komt moeten de users dat respecteren en niet zelf iets gaan coden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

een /ignore filter was toch al eens aangevraagd? :P

Af en toe zou een killfile wel handig zijn, maar 'tis nou eenmaal geen usenet hier.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 23:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

(hoef ik tenminste geen reacties op cheeta's postings meer te lezen die eigenlijk niet kunnen.
Je leest alleen de reacties van Cheatah niet. De reacties op zijn posts lees je nog wel en zijn dan dus niet duidelijk meer

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:19 schreef Mannekino het volgende:

[..]
Algemeen gezegd, je moet je wel bedenken dat problemen met de algemene houding van een gebruiker niet in 1 dag opgelost kunnen worden.
Daarmee insinueer ik niks over Cheatah, even voor de duidelijkheid.
Maar dat je begrijpt dat als je, zoals je nu dan wel op de verkeerde manier hebt gedaan, aangeeft dat een user zich verkeerd gedraagt moet dat uitgebreid uitgezocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:22 schreef D2k het volgende:

[..]

en die is van mij
en als dat er niet komt moeten de users dat respecteren en niet zelf iets gaan coden
en waarom zou een user niks zelf mogen coden..
ik kan het ergens nog begrijpen dat je geen 'reclame' mag maken om een bepaalde user te 'missen', dat kan nog als troll beschouwd worden, maar ik kan en mag echt wel voor mezelf uitmaken of ik bepaalde personen wil censureren (voor mezelf dan) hoor.

Hehe, vast wel een paar modjes die dat scriptje nu aan't namaken zijn maar dan met poohbeer ipv cheetah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:23 schreef Christus het volgende:

[..]

Je leest alleen de reacties van Cheatah niet. De reacties op zijn posts lees je nog wel en zijn dan dus niet duidelijk meer
Lijkt me dat Pooh een foutje in zijn zinsconstructie heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:22 schreef D2k het volgende:

[..]

en die is van mij
Wat al dan niet in topix geprogt word is niet altijd de mening van de got crew, meer de mening van Arjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:25 schreef poohbeer het volgende:
Hehe, vast wel een paar modjes die dat scriptje nu aan't namaken zijn maar dan met poohbeer ipv cheetah :)
Ik zou het kunnen, maar wat schiet ik ermee op?

Meestal zijn er nog wel 3 replies op je ofzo, dan zie je de post alsnog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:25 schreef poohbeer het volgende:

[..]

en waarom zou een user niks zelf mogen coden..
ik kan het ergens nog begrijpen dat je geen 'reclame' mag maken om een bepaalde user te 'missen', dat kan nog als troll beschouwd worden, maar ik kan en mag echt wel voor mezelf uitmaken of ik bepaalde personen wil censureren (voor mezelf dan) hoor.

ik denk niet dat het mag
je eigen modificaties maken voor dit forum
lijkt me ook niet wenselijk
strax maak ik er 1 die iedereen knipperende letters geeft
dat lijkt me niet de bedoeling iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:24 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Algemeen gezegd, je moet je wel bedenken dat problemen met de algemene houding van een gebruiker niet in 1 dag opgelost kunnen worden.
Ik heb er helemaal geen hoop op dat Cheatah zijn gedrag veranderd, dat heb ik persoonlijk ondervonden, ik heb begin deze week hier al over emt hem contact opgenomen.

Juist omdat deze problemen niet van de ene dag op de andere dag zijn op te lossen, kies ik tijdelijk voor mijn eigen oplossing; een filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:26 schreef D2k het volgende:

[..]

ik denk niet dat het mag
Het is een modificatie die alleen jijzelf ziet... Het is eigenlijk niet een modificatie, alleen een php scriptje dat draait als de pagina geladen word, en de posts van Cheatah wegfiltert. Anderen hebben hier dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
ik denk niet dat het mag
Mag best hoor, zolang je er maar geen reclame blokker van maakt (inkomsten derving van got).
Tenslotte ben jezelf de enige die het bekijkt...

Het is alleen zo vreselijk zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:26 schreef ACM het volgende:
Ik zou het kunnen, maar wat schiet ik ermee op?

Meestal zijn er nog wel 3 replies op je ofzo, dan zie je de post alsnog...
hehe, jah, maar 't wordt al wel moeilijker voor me om met je in discussie te gaan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16

syserr

kangoeroe

goed, laat ik hier voor ik ga slapen ook maar eens even op reageren... in de vorige thread opperde ik het idee om een "cheathah kan users in deze thread niet aangeven in SU" filter te maken, met een >:) dit was cynisch bedoeld, ik vind namelijk dat er nogal veel ophef over die cheatah wordt gemaakt, want wat is nou eigenlijk het probleem? Hij pikt foute posts/users eruit en geeft die door aan de modjes, het blijft aan hen om ze vervolgens defintief te beoordelen... als je dus echt fout zit hoor of zie je dat daarna vanzelf wel, en als jij je verder een beetje normaal gedraagt op het forum heb je nooit last van cheatah... als hij fout is dan valt dat de crew ook snel genoeg op neem ik aan.... in de normale samenleving hebben burgers ook het recht om iemand aan te houden en vervolgens over te geven aan de uitvoerende macht. Zoiets gebeurt hier op GoT ook, het is jammer dat het nodig is maar er zijn nou eenmaal nogal veel users die het met de GoT regeltjes niet zo nauw nemen, of ze domweg niet kennen... waarom zou dan iemand dat niet mogen doorgeven? en dan zie ik niet in waarom dan ook niet desnoods 50 op een dag, goed, ieder z'n hobby en de crew zal ook wel wat beters te doen hebben :) maar je mag er toch vanuit gaan dat die cheatah volgens de GoT regeltjes handelt en dus alleen de orde hier probeert te handhaven, ook al is dat voor hem een soort van sport geworden, cheatah is gewoon onze eigen GoTMoD Police assistant :)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

BTW Mannekino check je irc private

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[..]

ik denk niet dat het mag
Dan zien jullie het weer helemaal verkeerd, het is geen modificatie van het forum, zijn reacties blijven intact. Ik kan alleen via ene simpel EXTERN scriptje zijn reacties eruit filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:29 schreef ACM het volgende:

[..]

Mag best hoor, zolang je er maar geen reclame blokker van maakt (inkomsten derving van got).
Tenslotte ben jezelf de enige die het bekijkt...

Het is alleen zo vreselijk zinloos.
maar als jij er op klikt zie jij het ook
begrijp me niet verkeerd
in deze vorm is het zeker zinloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:29 schreef poohbeer het volgende:
hehe, jah, maar 't wordt al wel moeilijker voor me om met je in discussie te gaan he ;)
Dat zou ik natuurlijk voor geen goud willen missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Laatst online: 16-09 13:23

[..]

* D2k ook

het verschil tussen jou en cheatah is dat jij ook nog een nuttige bijdrage aan dit forum weet te leveren, ik zie erg veel topics in programming en webscripting onder andere. Cheatah schijnt als enige reden om op GoT te komen het zoeken naar 'stoute usertjes' en dat doettie nogal erg strikt volgens de regels waardoor veel mensen hem liever naar de /dev/null zien verdwijnen (om het netjes te zeggen). verder kan ik het er wel mee eens zijn dat we wat ver zijn gegaan, maar het php scriptje waarmee je zijn reacties kunt laten verdwijnen was gewoon als ludieke actie bedoeld en ik vind niet dat daar moeilijk om gedaan moet worden, ik heb hem zelf uit mijn signature verwijderd, omdat ik gewoon geen geouwhoer wil hebben met het steeds harder achteruit gaande tw.n, maar ja, het blijft je huisje he :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
btw, mannekino: is deze hele situatie eigenlijk niet opgelost als jij je php scriptje niet publiceert?

Je kan het zelf nog wel gebruiken dus geen hinder meer van iemand die je niet wil lezen, maar er is zeker geen troll/flamebait richting 1 persoon dus de crew moet ook geen moeilijke beslissing nemen (dewelke nog nadelig voor je zou kunnen uitvallen ook)
Als je anderen dan toch echt de kans wil geven om iemand te filteren, zorg dan dat ze zelf kunnen invullen wie.

Iedereen blij dan denk'k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:28 schreef Mannekino het volgende:
Juist omdat deze problemen niet van de ene dag op de andere dag zijn op te lossen, kies ik tijdelijk voor mijn eigen oplossing; een filter.
Als jij niet tot onrust oproept (indirect) in je sig, en een beetje gaat zitten rotzooien tot een gezellige bash-actie is daar niks mis mee.
Maar dat deed je wel en daar ging het dus om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 19:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:17 schreef RickJansen het volgende:
Moet ik em nu ook weghalen? Geen waarschuwing gehad.. (then again, die kreeg ik nooit.. kword gewoon meteen gebanned)
Jah, liever heb ik dat jij hem ook weghaald :)
evenals Mannekino..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:02 schreef Chakotay het volgende:

[..]

Dat laatste is dus het probleem met Cheatah, daarnaast heeft hij niet niet echt veel echt zinnige techposts...
dat valt reuze mee hoor, zoek voor de gein eens in /13 W&G op username Cheatah. Wat mij betreft een welkome aanvulling binnen de W&G clan.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Een soort Borkifier dus.
Als je dat wilt, moet je dat zelf weten, het is alleen niet gepast om dergelijke dingen op deze manier te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Even voor de duidelijkheid: de crew verwacht dat alle users met dit PHP script in hun sig (en eventuele andere verwijzingen) deze voor morgen 23.00 hebben verwijderd

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:32 schreef OzBoz het volgende:

[..]

dat valt reuze mee hoor, zoek voor de gein eens in /13 W&G op username Cheatah. Wat mij betreft een welkome aanvulling binnen de W&G clan.
Ik kijk even.

Het is trouwens niet Mannekino zijn scriptje, en hij is er ook niet mee begonnen... Ik had em nl als eerste in mijn sig, daarna zijn we het samen gaan verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:33 schreef Traag het volgende:
Even voor de duidelijkheid: de crew verwacht dat alle users met dit PHP script in hun sig (en eventuele andere verwijzingen) deze voor morgen 23.00 hebben verwijderd
verwijzing met nick/naam erbij bedoel je toch? met het script op zoch is niks mis mee he, enkel met de verwijzing naar een bepaalde user toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:34 schreef poohbeer het volgende:

[..]

verwijzing met nick/naam erbij bedoel je toch? met het script op zoch is niks mis mee he, enkel met de verwijzing naar een bepaalde user toch?
De links naar het scriptje moeten weg.
Die zijn specifiek tegen Cheatah, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ozboz je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:31 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Als jij niet tot onrust oproept (indirect) in je sig, en een beetje gaat zitten rotzooien tot een gezellige bash-actie is daar niks mis mee.
Maar dat deed je wel en daar ging het dus om.
Ik verwijs je vriendelijk de start te lezen, waar staat dat ik het volkomen begrijp dat de bash niet gewenst is. Nogmaals mijn excuses daarvoor. Maar de filter is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr

syserr

kangoeroe

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:31 schreef Tekla het volgende:

[..]

het verschil tussen jou en cheatah is dat jij ook nog een nuttige bijdrage aan dit forum weet te leveren, ik zie erg veel topics in programming en webscripting onder andere. Cheatah schijnt als enige reden om op GoT te komen het zoeken naar 'stoute usertjes' en dat doettie nogal erg strikt
das dus weer eens complete onzin, waarom denkt iedereen toch nog steeds dat je regelmatig in de techfora moet posten om een "gewaardeerd GoT gebruiker" te worden, straks gaan we voor SU nog dezelfde eisen stellen als HK... kom hier elke dag minimaal een uur, vooral om te lezen en de search te gebruiken, om kennis op te doen dus (iets wat andere mensen dringend ook eens zouden moeten doen) verder ben ik helemaal niet te beroerd om anderen te helpen met hun problemen maar ik weet gewoon dat ik op veel vragen nu nog geen antwoord heb, wie weet over een jaartje GoT wel.. kijk ik kan ook wel met UTFS en RTFM rond gaan strooien maar daar wordt niemand beter van (behalve ik, want dan heb ik techposts, onzin dus..)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:36 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

De links naar het scriptje moeten weg.
Die zijn specifiek tegen Cheatah, vandaar.
Scriptje waar je zelf een user mag invullen mag dus wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Nee, echt goeie sfeer hier.

De users klagen wat af. Modjes hebben flauw idee waaraan dat nou zou kunnen liggen. En gaan behandelen de users als een kleuterklas. Je mag dit niet doen, en dat niet doen, er zijn regels dit en dat. Er lopen zelfs moderators weg, als dat geen teken aan de muur is dan weet ik het niet meer!

Aan de andere kant beginnen sommige users zich dan ook weer als kleuters te gedragen, wat alles ook niet ten goede komt. Deze gebruikers zijn er dan voor zowel voor als tegen de crew.

Maar dit was zo'n gezellig forum, en dat kan het ook best wel weer worden. Maar er wordt zoveel gemoppert over en weer, gaat er nou bij niemand een lampje branden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:37 schreef syserr het volgende:

[..]

das dus weer eens complete onzin, waarom denkt iedereen toch nog steeds dat je regelmatig in de techfora moet posten om een "gewaardeerd GoT gebruiker" te worden, straks gaan we voor SU nog dezelfde eisen stellen als HK... kom hier elke dag minimaal een uur, vooral om te lezen en de search te gebruiken, om kennis op te doen dus (iets wat andere mensen dringend ook eens zouden moeten doen) verder ben ik helemaal niet te beroerd om anderen te helpen met hun problemen maar ik weet gewoon dat ik op veel vragen nu nog geen antwoord heb, wie weet over een jaartje GoT wel.. kijk ik kan ook wel met UTFS en RTFM rond gaan strooien maar daar wordt niemand beter van (behalve ik, want dan heb ik techposts, onzin dus..)
Het ging er vooral dat je, als je toch al niet veel post, niet bijna alleen maar in SU en LA moet gaan posten IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Tot op zekere hoogte zouden HK voorwaarden voor SU best een oplossing zijn denk ik. Het punt is gewoon dat je niet kunt oordelen of een post wel of niet goed is als je het forum niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:37 schreef syserr het volgende:

[..]

ja maar zo kan je alles en iedereen over 1 kam scheren
hoe weet ik dat al jou threads 'nuttig' zijn?
niet
met veel postings kan je veel onzin bereiken
maar ik denk dat ik een nuttig bijdrage lever aan dit forum (correct me if I'm wrong)
ik help users in /14
en help mods/ads in /26
duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:36 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Ik verwijs je vriendelijk de start te lezen, waar staat dat ik het volkomen begrijp dat de bash niet gewenst is. Nogmaals mijn excuses daarvoor. Maar de filter is een ander verhaal.
Ik verwijs je vriendelijk naar mijn posts verspreid over deze thread.
Linken naar dat scriptje is niet gewenst.
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:37 schreef Chakotay het volgende:

[..]

Scriptje waar je zelf een user mag invullen mag dus wel?
Daar durf ik zelf niks over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:39 schreef Chaos het volgende:
Tot op zekere hoogte zouden HK voorwaarden voor SU best een oplossing zijn denk ik. Het punt is gewoon dat je niet kunt oordelen of een post wel of niet goed is als je het forum niet kent.
daar is een simpele oplossing voor
als ik een posting "hoe kan ik " in een forum zie staan ram ik op de searhc en kijk ik naar nuttige hits
dan vermeld ik die en dan ga ik naar SU
zo'n optic heeft nl 0,0 waarde voor het forum maar de users is geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:33 schreef Traag het volgende:
Ik wil hier ook nog wel een topic over starten, maar laat ik dat maar achterwege. Ik neem aan dat het niet geheel onbekend is dat mijn persoonlijke mening over jouw niet als denderend beschouwt mag worden, hier bevestig jij exact mijn mening.

Weer kom je met een dreigement, zonder argumenten. Als mijn plezier op GoT bederfd wordt door users zoals cheatah, en als andere middelen niet geholpen hebben, vindt ik dit een gepaste actie. Niemand heeft er last van, Cheatah zou het als beledigend kunnen beschouwen, maar dat heeft hij zelf teweeg gebracht. Ik vind het prettig om snel een link bij de hand te hebben om zijn reactie's te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr

syserr

kangoeroe

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:39 schreef Chakotay het volgende:

[..]

Het ging er vooral dat je, als je toch al niet veel post, niet bijna alleen maar in SU en LA moet gaan posten IMO
en waarom niet, ieder z'n hobby toch? misschien spendeert die cheatah wel drie uur aan GoT waarvan drie kwartier aan SU... kan me wat bij voorstellen, als je veel leest kom je veel foute users/threads/etc tegen waar je door een simpel SU postje misschien wat aan kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:38 schreef Pjotrik het volgende:
Nee, echt goeie sfeer hier.

De users klagen wat af. Modjes hebben flauw idee waaraan dat nou zou kunnen liggen. En gaan behandelen de users als een kleuterklas. Je mag dit niet doen, en dat niet doen, er zijn regels dit en dat. Er lopen zelfs moderators weg, als dat geen teken aan de muur is dan weet ik het niet meer!

Aan de andere kant beginnen sommige users zich dan ook weer als kleuters te gedragen, wat alles ook niet ten goede komt. Deze gebruikers zijn er dan voor zowel voor als tegen de crew.

Maar dit was zo'n gezellig forum, en dat kan het ook best wel weer worden. Maar er wordt zoveel gemoppert over en weer, gaat er nou bij niemand een lampje branden??
de sfeer op GoT wordt grimmiger, daar heb je gelijk in,

en imo komt dat mede door sommige SU-posters die (zoals je nu ziet) onrust veroorzaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel

Dommel

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:39 schreef Chaos het volgende:
Wanneer ken je een forum :? Als je een jaar lang geregistreerd bent en nooit post maar alleen maar leest ken je een forum dan beter als iemand die er elke dag post en pas 2 maanden geregd is :?

[Back ontopic]
Als je zijn reacties niet wil lezen dan lees je ze toch niet. GoT is een forum met ZEER VEEL (25k) users. Die kunnen en zullen nooit met elkaar allemaal evengoed overweg kunnen. Kun je niet tegen een bepaalde user ga dan niet zo iets flauws zitten promoten maar meld het in SU (zoals al eerder vermeld door anderen)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:42 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Ik wil hier ook nog wel een topic over starten, maar laat ik dat maar achterwege. Ik neem aan dat het niet geheel onbekend is dat mijn persoonlijke mening over jouw niet als denderend beschouwt mag worden, hier bevestig jij exact mijn mening.
Dit is een beslissing die door de gehele crew is genomen.
Dat jij dit weer aangrijpt om Traag even onderuit te halen is jouw kortzichtigheid.
Onderbouwing vind je door deze hele thread heen.
Als je geen zin hebt om die te lezen of te begrijpen is dat jouw probleem en kunnen wij daar niks aan doen.
Traag nu zo afzeiken is gewoon zwak van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:44 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

en imo komt dat mede door sommige SU-posters die (zoals je nu ziet) onrust veroorzaken
dat sommige moet je wel zo speciferen dat ik er niet bij hoor imho
want in SU posten is per definitie niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:42 schreef syserr het volgende:

[..]

en waarom niet, ieder z'n hobby toch? misschien spendeert die cheatah wel drie uur aan GoT waarvan drie kwartier aan SU... kan me wat bij voorstellen, als je veel leest kom je veel foute users/threads/etc tegen waar je door een simpel SU postje misschien wat aan kan doen
Er is in principe niets mis mee, maar als je bijan alleen maar in SU post dan begint dat gewoon op te vallen... Aangezien je verder ook niet bekend bent lijk je dan snel een soort Su freak, en dat komt de sfeer niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel

Dommel

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:44 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

de sfeer op GoT wordt grimmiger, daar heb je gelijk in,

SU-posters zouden IMO niet nodig moeten zijn. Ik post er zelf ook regelmatig de laatste tijd geef ik achter elkaar toe. Maar als iedereen zou doen wat er in de FAQ zou staan dan zou de SU ook leeg blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:42 schreef Mannekino het volgende:
De manier zoals jij dit brengt doet mij niets... deze beslissing is van de crew, niet van mij alleen
Weer kom je met een dreigement, zonder argumenten. Als mijn plezier op GoT bederfd wordt door users zoals cheatah, en als andere middelen niet geholpen hebben, vindt ik dit een gepaste actie. Niemand heeft er last van, Cheatah zou het als beledigend kunnen beschouwen, maar dat heeft hij zelf teweeg gebracht. Ik vind het prettig om snel een link bij de hand te hebben om zijn reactie's te filteren.
Hoe zou jij je voelen als een groepje forumusers JOU gingen bashen :?

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zit dus niets anders op dan de link weg te halen. Graag wil ik nog even van de mogelijkheid gebruik maken op hier fel tegen te protesteren.

Tevens hoop ik dat de boodschap is aangekomen bij Cheatah om zijn gedrag dusdanig te wijzigen dat zulke acties in de toekomst niet meer nodig zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:44 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dit is een beslissing die door de gehele crew is genomen.
Dat jij dit weer aangrijpt om Traag even onderuit te halen is jouw kortzichtigheid.
Onderbouwing vind je door deze hele thread heen.
Als je geen zin hebt om die te lezen of te begrijpen is dat jouw probleem en kunnen wij daar niks aan doen.
Traag nu zo afzeiken is gewoon zwak van je.
Sorry dat ik het zeg, maar deze post getuigt ook niet echt van vriendelijkheid. Als moderator zijnde is dat helemaal niet wenselijk, en daar is vandaag al eerder ophef over gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:49 schreef Traag het volgende:

Hoe zou jij je voelen als een groepje forumusers JOU gingen bashen :?
Dat groepje forum users noem ik de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Beste mensen.. dit loopt weer gierend uit de klauwen.
Bij deze het verzoek om
A) je problemen met Cheatah of enig andere user met diegene op proberen te lossen
B) dit soort grappen _of_ universeel te houden, _of_ er gewoon niet over te beginnen, en
C) dus de bash-link te verwijderen

Als wij denken dat iemand's postgedrag niet door de beugel kan, dan zeggen we dat tegen die persoon. Meestal in draadjes als deze, soms ook persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr

syserr

kangoeroe

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:48 schreef Chakotay het volgende:

[..]

Er is in principe niets mis mee, maar als je bijan alleen maar in SU post dan begint dat gewoon op te vallen... Aangezien je verder ook niet bekend bent lijk je dan snel een soort Su freak, en dat komt de sfeer niet ten goede.
je zegt het zelf al, dan lijk je snel een SU freak, dat betekent dus niet dat het echt zo is maar dat mensen het zo interpreteren en daar ligt het probleem. en de oplossing? heel simpel, cheatah gaat wat kritischer naar z'n SU posts kijken en de rest van de users stopt met zich ergeren aan iets waar toch nooit een normaal einde aan zal komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

En ik denk inderdaad dat de boodschap overgekomen is.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.