Geen Snoeks meer als commentaar. Feest
Bij deze schiet je alle jury sporten ook af en kunnen die ook geen medaille krijgen.MrMonkE schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:16:
[...]
Nee, zij moeten vinden dat je goed fluit.
Het is meer een jury-dingetje op die manier.
Kuntschaatsen, turnen etc.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Sorry hoor maar dat is altijd zo, bij elk toernooi. Net als dat de medailles voor de tweede plaats maar weinig waardering kunnen hebben. En dat fans fluiten/boe roepen. Men doet in dit topic of de Engelsen allemaal schandalige/nieuw/onbegrijpelijke dingen doen, maar dit zijn allemaal zaken die je vaker in het voetbal ziet en vrij normaal zijn.Dr. Strangelove schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:16:
En nu is de tribune leeg. Schandalig. 60000 man vind het niet erg om Corona te snuiven maar is te belabberd om de terechte kampioen even wat eer te bewijzen.
Je hoeft in ieder geval niks te horen van je Engelse collega's.Dr. Strangelove schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:16:
En nu is de tribune leeg. Schandalig. 60000 man vind het niet erg om Corona te snuiven maar is te belabberd om de terechte kampioen even wat eer te bewijzen.
En nu kijken of Londen morgen nog staat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
?Joosie200 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:18:
Geen Snoeks meer als commentaar. Feest
Finale schijnt z'n laatste wedstrijd te zijn.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ouch deze gaat lang rondzwerven denk ik. Tekenend voor Saka, onderuitgehaald "door" Italië. Sneu voor die jongen.
Jonges het was hartstikke leuk, tot het WK 2022!
Er is gewoon last moment iemand boven me gekomen in de werk poule omdat die Bonucci had als degene die scoorde van de 4 mensen uit beide teams.. Hoe dan :’)
Maar Saka is wel echt zwaar onder de bus gegooid door Southgate zeg. Vijfde penalty geven aan een 19de jarige die nauwelijks speelde.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dit inderdaad.DaniëlWW2 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:21:
Maar Saka is wel echt zwaar onder de bus gegooid door Southgate zeg. Vijfde penalty geven aan een 19de jarige die nauwelijks speelde.
Die Maguire met zijn prijskaartje is ook een grote grap, al schoot hij die penalty wel als beste in, de camera in de kruising ging op zwart
Zelfs al had je dat, dan wordt je waarschijnlijk liever in een greppel gevonden dan dat je gaat doen alsof je een Engelsman(/vrouw) bent. Ik denk ook niet dat het zo'n probleem gaat zijn. Dit soort dingen gebeuren wekelijks in de PL (en in alle competities), komt wel goed.Exocet schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:18:
Die Italiaanse supporters moeten wel uitkijken straks, hopelijk hebben ze een ander shirt mee
Zelfde verhaal voor Sancho en Rashford, niet spelen, dus totaal geen ritme en dan een penalty laten nemen..DaniëlWW2 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:21:
Ik ben geen voorstander van jury sporten.Hupske schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:18:
[...]
Bij deze schiet je alle jury sporten ook af en kunnen die ook geen medaille krijgen.
Kuntschaatsen, turnen etc.
Maar bij sommige disciplines is dat helaas de enige optie.
Verder alle respect voor de sporters in die disciplines.
★ What does that mean? ★
Ik zou er zo veel mooie grappen bij kunnen verzinnen maar dat mag tegenwoordig niet meer…
Leuk gemaakt!
Denk je?Snowdog schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:22:
[...]
Zelfs al had je dat, dan wordt je waarschijnlijk liever in een greppel gevonden dan dat je gaat doen alsof je een Engelsman(/vrouw) bent. Ik denk ook niet dat het zo'n probleem gaat zijn. Dit soort dingen gebeuren wekelijks in de PL (en in alle competities), komt wel goed.
https://twitter.com/KyleJ.../1414294866704617486?s=19
Nouja, ik neem aan dat ze zelf ook hebben aangegeven dat ze er klaar voor zouden zijn. Ik vind zowel Sancho en Rashford echt nog een stap erger eigenlijk aangezien die er allebei puur voor de penalties inkwamen. En dan missen ze allebei. Ik denk niet echt dat je dit de coach kan aanrekenen though, ik bedoel we hebben gezien in 2000 wat onze ervaren spelers deden met penalties. Het is gewoon één grote loterij...Exocet schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:22:
[...]
Zelfde verhaal voor Sancho en Rashford, niet spelen, dus totaal geen ritme en dan een penalty laten nemen..
Op de Belg lijken ze te denken dat Grealish niet wilde...DaniëlWW2 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:21:
Voor Rashford heb ik dan weer weinig sympathie. Gewoon weg met je stomme aanloopje, dat moet echt eens aangepakt worden en dan op de paal.Exocet schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:22:
[...]
Zelfde verhaal voor Sancho en Rashford, niet spelen, dus totaal geen ritme en dan een penalty laten nemen..
Al onze hoop is gevestigd op Ansu Fati, en hoe hij van zijn blessure terug komt.Snowdog schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:15:
[...]
Had zeker wat gescheeld, maar ik denk dat we Italië ook vandaag soms echt mooi hebben zien voetballen in de kleine ruimte, echt dodelijk zijn ze niet en waren ze ook niet. Ik bedoel terechte kampioen, niks daarvan. Maar dit team is niet geweldig. Ze kunnen fantastisch voetballen, maar scoren lijkt toch vaak een probleem, een beetje zoals Spanje dat ook heeft. Dat zou ik zeggen iig.
Een goed seizoen van een keepertje, en twee centrale verdedigers mag ook wel trouwens.
_____
Ik vond die Engelsen niet eens zo slecht, misschien wel het meest constante van alle teams. Maar die hebben dit toernooi toch wel een paar dingen mee gehad. Naast het thuis spelen, naast niet België en Spanje in de benen te hebben de laatste 2 wedstrijden, naast de "pingel", en niet te hoeven reizen en in sommige gevallen een halve klimaat verandering te ondervoelen.
Het is niet allemaal oneerlijk, want het meeste hiervan was al bekend, maar het voelde toch wel zo.
Dat ik voor Italië zou zijn in de finale, ik had je voor gek verklaart voor het toernooi.
Ik zal ze morgen netjes vragen of ze een goed weekend gehad hebbenDaniëlWW2 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:18:
[...]
Je hoeft in ieder geval niks te horen van je Engelse collega's.
En nu kijken of Londen morgen nog staat.

These are my principles. If you don't like them, I have others.
In Schotland hangen ze vannacht ook
in de lampen.
in de lampen.
Hey, style transfer
Laatst nog wat over geleerd...
Dataaaa:
:fill(white):strip_exif()/f/image/drUkbhDPBoif2i9bQJ2QgWqH.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/m6M8UFdWehuLvJq32RMqBbc7.png?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 12-07-2021 00:26 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Pizza laten bezorgen als bedrijfslunch?Dr. Strangelove schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:24:
Ik zal ze morgen netjes vragen of ze een goed weekend gehad hebben
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is misschien nog erger. Heeft Saka überhaupt ooit een penalty genomen in zijn professionele carrière? Want het lijkt erop dat dit wel eens zijn eerste kan zijn geweest...
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-07-2021 00:29 ]
Wel lullig voor die Engelsen.
Gelukkig hebben ze Brexit nog
Met extra veel mozzarella.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Hij speelde niet zo top.DaniëlWW2 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:29:
Het is misschien nog erger. Heeft Saka überhaupt ooit een penalty genomen in zijn professionele carrière? Want het lijkt erop dat dit wel eens zijn eerste was...
Passes over 4 meter missen.
Trainer mag ook nadenken over dit soort zaken.
Maar goed achteraf/koe/gat
★ What does that mean? ★
Wilde zeggen dat ze de beste zijn in covid besmettingen, maar zelfs wij doen dat beterDr. Strangelove schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:29:
Wel lullig voor die Engelsen.
Waar kijk ik überhaupt naar? Random gevecht? Italiaanse / Engelse fans?Snowdog schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:26:
[...]
Dat ziet er inderdaad niet prettig uit. Belachelijk dat die gasten niet gelijk opgepakt worden.
Nou het was iig een spannende pot tot het einde...
En ik denk dat ik Pickford nog nooit zo goed heb zien spelen.
En ik denk dat ik Pickford nog nooit zo goed heb zien spelen.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Hebben ze ook gewoon gelijk inZingo schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:30:
En daar hebben de Engelsen het ‘dit had rood moeten zijn’ moment.
Tsjah, maakt het echt zoveel uit? Genoeg spelers die hem er wel inschieten. De keeper had iig geen info welke hoek de juiste was in dit geval dan. Maar blijkbaar wilde niemand die penalties nemen.DaniëlWW2 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:29:
Het is misschien nog erger. Heeft Saka überhaupt ooit een penalty genomen in zijn professionele carrière? Want het lijkt erop dat dit wel eens zijn eerste was...
Uiteindelijk zie je ook bij die Italianen (ik geloof de 3e) dat iemand gewoon door het midden schiet. Je neemt altijd een risico, in dit geval pakte het gewoon slecht uit. Waarschijnlijk gaat die bal er 2/3 keer in ofzo. Alleen nu lag de keeper in de goeie hoek.
Ik zou daar echt weinig aandacht aan besteden. Als je zon bal op de paal/langs het doel schiet, yea, dan zit je echt fout, als de keeper echt kan reageren, yea, dan zit je ook fout, maar ik heb niet het idee dat dit hier echt een rol speelde. Gewoon bad luck. Dat had iedereen kunnen overkomen (tenzij je hem inschiet zoals Kane).
Volgens commentaren Engelse fans met tickets die de andere fans zonder ticket aanvielen. Is ook al van 3u geleden.marapuru schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:32:
[...]
Waar kijk ik überhaupt naar? Random gevecht? Italiaanse / Engelse fans?
Bensimpel
Positieve meneer
Blijkbaar mensen die illegaal het stadium in wilde komen. Praat dit achterlijke gedrag niet goed though.marapuru schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:32:
[...]
Waar kijk ik überhaupt naar? Random gevecht? Italiaanse / Engelse fans?
Over twee weken weer recordcijfers met corona besmettingen en overvolle ziekenhuizen..
😆 - Denk ook eens om ;)
Wordt een jaartje dit voor Engeland, naast het EK verlies ook nog eens een dikke corona uitbraak incoming.
Engelse trainer geeft net aan dat de penalty takers gebaseerd zijn op hoe het in de training ging....
Ik ben geen toocoach en zal het nooit worden... Maar zelfs ik snap dat een penalty op de training toch echt andere koek is voor een broekie dan de verliezende EK penalty
Ik ben geen toocoach en zal het nooit worden... Maar zelfs ik snap dat een penalty op de training toch echt andere koek is voor een broekie dan de verliezende EK penalty
En met wat geluk (misschien ook wel zonder overigens) geen Britse F1 kampioenpokle312 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:35:
Wordt een jaartje dit voor Engeland, naast het EK verlies ook nog eens een dikke corona uitbraak incoming.
Al iets vernomen over Londen? Zover ik kan vinden is het wel redelijk rustig?
⏩ PVOutput☀️
Kan niet erg veel vinden, maar heb zelf ook niet echt een idee waar je zou moeten zoeken naast dumpertQuad schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:38:
Al iets vernomen over Londen? Zover ik kan vinden is het wel redelijk rustig?
Dag Engeland... 

Zou 2:01 passend zijn?
YouTube: Goodbye Great Britain!

Zou 2:01 passend zijn?
YouTube: Goodbye Great Britain!
[ Voor 32% gewijzigd door AW_Bos op 12-07-2021 00:43 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik ben ook geen coach. Maar op zulke belangrijke momenten behoor je volgens mij te kiezen voor meer ervaren spelers.Waah schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:36:
Engelse trainer geeft net aan dat de penalty takers gebaseerd zijn op hoe het in de training ging....
He who controls the Spice, controls the Universe.
Zoveel helicopters vliegen over vanavond 🙄
Die Argentijntjes zijn gewoon heel kleinExocet schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:41:
Wel een lullig bekertje ten opzichte van de Copa America
[Afbeelding]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat was een krankzinnige kamikazetackle van Grealish … hij had zichzelf volslagen invalide kunnen glijden onder die noppen.Zingo schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:30:
En daar hebben de Engelsen het ‘dit had rood moeten zijn’ moment.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Durfde als Italië supporter en Nederlander niet naar de lokale pub 😅
Wat een mooie beker. Zo subtiel en elegant. Less is more etc etcExocet schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:41:
Wel een lullig bekertje ten opzichte van de Copa America
[Afbeelding]
Was weer een mooie voetbalavond
snel doelpunt Engeland, lekkere treffer van Italië, Chiellini die shirtje trekt alsof hij de was van de lijn afhaalt, Frank Snoeks die zich bij een close-up van Kate Moss afvraagt of die man achter haar John Hearst zou kunnen zijn omdat hij geen idee heeft wat er anders te zien zou moeten zijn, slagershuppeltjes bij penalty's en keepers die het toernooi beslissen
John Hearst?Frieda schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:52:
Was weer een mooie voetbalavondsnel doelpunt Engeland, lekkere treffer van Italië, Chiellini die shirtje trekt alsof hij de was van de lijn afhaalt, Frank Snoeks die zich bij een close-up van Kate Moss afvraagt of die man achter haar John Hearst zou kunnen zijn omdat hij geen idee heeft wat er anders te zien zou moeten zijn, slagershuppeltjes bij penalty's en keepers die het toernooi beslissen
Snoeks mag dan Moss niet herkennen maar jij toont ook wel wat gebrek aan historisch (voetbal)besef..
Het was over algemeen een verschrikkelijke wedstrijd.
Engelsen die niet beter konden na de 1-0 en Italië die lang geen oplossing wist.
Na de 1-1 werd het even 10 minuten leuk, totdat Chiesa geblesseerd uitviel en toen was het wel weer klaar. Enige wat dan mee helpt is de spanning. Maar er gebeurde verder maar weinig.
Verder denk ik dat dit uiteindelijk toch de beste actie van de Engelsen was vanavond: https://twitter.com/busan.../1414337699444629507?s=21
Gelukkig wint Italië uiteindelijk de penalty’s want die waren het toernooi gezien het beste.
En er was nog 1 iemand slechter dan de Engelsen. Dat was Snoeks. Ongelooflijk. Hopelijk komt er met voetbal ook een topic over ‘kwaliteit en waar te kijken’ net als F1.
Al mag ik van de vrouw hier niet naar eens Engelse of Belgische zender over schakelen
Engelsen die niet beter konden na de 1-0 en Italië die lang geen oplossing wist.
Na de 1-1 werd het even 10 minuten leuk, totdat Chiesa geblesseerd uitviel en toen was het wel weer klaar. Enige wat dan mee helpt is de spanning. Maar er gebeurde verder maar weinig.
Verder denk ik dat dit uiteindelijk toch de beste actie van de Engelsen was vanavond: https://twitter.com/busan.../1414337699444629507?s=21
Gelukkig wint Italië uiteindelijk de penalty’s want die waren het toernooi gezien het beste.
En er was nog 1 iemand slechter dan de Engelsen. Dat was Snoeks. Ongelooflijk. Hopelijk komt er met voetbal ook een topic over ‘kwaliteit en waar te kijken’ net als F1.
Al mag ik van de vrouw hier niet naar eens Engelse of Belgische zender over schakelen
[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 12-07-2021 01:02 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
@DoeEensGek Laat maar, zelf herhaling gevonden.toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:46:
[...]
@DoeEensGek filmpje svp...Dan houdt dat gezever eindelijk een keer op hopelijk.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EeaXp4DKno8O7GEj0lTFwaCl.jpg?f=user_large)
Spreekt voor zich, been volledig gestrekt. Dan maakt bal spelen of niet geen zak uit.
Dat been is helemaal niet gestrekt. Een gestrekt been ziet er anders uit.
Ik heb nieteens de eerste helft meer afgekeken.toolkist schreef op maandag 12 juli 2021 @ 01:11:
[...]
@DoeEensGek Laat maar, zelf herhaling gevonden.
[Afbeelding]
Spreekt voor zich, been volledig gestrekt. Dan maakt bal spelen of niet geen zak uit.
Hmm, en ik altijd maar denken dat een onderbeen en bovenbeen die 180 graden staan tov elkaar een gestrekt been was. Lijkt me duidelijk rood..mavaros schreef op maandag 12 juli 2021 @ 02:18:
Dat been is helemaal niet gestrekt. Een gestrekt been ziet er anders uit.
Speelt de bal, stond nagenoeg stil (als in: kwam niet aanvliegen). Geel terecht.
Bewegend beeld was beter geweest, hier zie je niet veel aan.
YouTube: Chelsea star Jorginho lucky no RED CARD after foul on England’s Grea...
Bewegend beeld was beter geweest, hier zie je niet veel aan.
YouTube: Chelsea star Jorginho lucky no RED CARD after foul on England’s Grea...
[ Voor 44% gewijzigd door autje op 12-07-2021 07:33 ]
Nee daar gaat het volgens mij niet om. Als je je been helemaal strekt gaat je knie in t slot en gaat alle energie van je tackle 'in' de andere speler.ElPaco schreef op maandag 12 juli 2021 @ 07:25:
[...]
Hmm, en ik altijd maar denken dat een onderbeen en bovenbeen die 180 graden staan tov elkaar een gestrekt been was. Lijkt me duidelijk rood..
Op deze foto zit de knie duidelijk niet in t slot en kan die nog 'terugbuigen' bij impact waardoor je beide een deel van de klap opvangt. Dit is daardoor minder gevaarlijk.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
De Britten zullen de Britten niet zijn als ze ook meteen even fucking racistisch gaan doen tegenover hun zwarte spelers. Het witte superioriteitscomplex zit diep bij ze blijkbaar. Zwakke verliezers en blij dat ze verloren hebben. Jammerlijk volk en jammerlijk land.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Ga dit topic missen. Gelukkig is in september weer de wk kwalificatie
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Is er iemand verrast?
Engelse voetbalbond geschokt door online racisme na verloren EK-finale
De Engelse voetbalbond FA heeft een verklaring uitgebracht waarin het geschokt heeft gereageerd op de racistische uitlatingen aan het adres van drie zwarte spelers van de Engelse ploeg. De Britse politie heeft toegezegd een onderzoek naar het online racisme te zullen instellen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Op naar de Olympische Spelen!Agent47 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 07:37:
Ga dit topic missen. Gelukkig is in september weer de wk kwalificatie
Hele verdiende winnaar in mijn ogen. Op de eerste 20 minuten na is Italië heer en meester geweest, maar kwam het toch niet door die stugge Engelse muur. Italië leek de echte vorm te missen, maar bleef geduldig en goed op hun hoede en daarmee kwam het tot een verdiende 1-1. Jammer dat Chiesa eraf moest, die was erg goed, net als Verratti.
Ik denk eigenlijk dat je dit verlies volledig op het conto van Southgate mag schrijven. Niet verrassend, maar als je snel voorkomt en je gaat letterlijk na 2 minuten verschrikkelijk laf voetbal spelen zonder er goed uit te komen, dan roep je dit echt over jezelf af (sorry voor het cliché). Twee mensen erin brengen alleen voor de penalties, die past denk ik wel in het rijtje ‘hoe zet ik spelers extreem onder druk’.
Engelse media slachten spelers om dit soort momenten (denk de rode kaart van Beckham, oa). Dat weet iedereen, dus ook die 2 spelers. Hierbij kan het ook nooit het excuus zijn ‘dat ze zelf wilden’. Als coach ben je de baas.
Jammer hoe Engeland zichzelf zo onsympathiek maakt. Niet alleen met de spelopvatting, maar ook met de duikel partijen, de incidenten in en rondom het stadion, dat pathetische ‘it is coming home’, etcetera. Jammer, want in potentie is het een behoorlijk goede ploeg met potentieel attractief voetbal, maar dit EK helaas niet.
Ik denk eigenlijk dat je dit verlies volledig op het conto van Southgate mag schrijven. Niet verrassend, maar als je snel voorkomt en je gaat letterlijk na 2 minuten verschrikkelijk laf voetbal spelen zonder er goed uit te komen, dan roep je dit echt over jezelf af (sorry voor het cliché). Twee mensen erin brengen alleen voor de penalties, die past denk ik wel in het rijtje ‘hoe zet ik spelers extreem onder druk’.
Engelse media slachten spelers om dit soort momenten (denk de rode kaart van Beckham, oa). Dat weet iedereen, dus ook die 2 spelers. Hierbij kan het ook nooit het excuus zijn ‘dat ze zelf wilden’. Als coach ben je de baas.
Jammer hoe Engeland zichzelf zo onsympathiek maakt. Niet alleen met de spelopvatting, maar ook met de duikel partijen, de incidenten in en rondom het stadion, dat pathetische ‘it is coming home’, etcetera. Jammer, want in potentie is het een behoorlijk goede ploeg met potentieel attractief voetbal, maar dit EK helaas niet.
Ik vond dat laffe voetbal de eerste 20-25 minuten nog wel meevallen, toen stond Engeland vrij hoog en zette vroeg druk. Maar om onduidelijke redenen (misschien besef dat je dat geen 90 minuten volhoudt) gingen ze steeds meer naar achteren. Daarom kwam Italië ook beter in zijn combinerende spel, alleen ontbrak daar de eindpass, met name omdat Insigne een hele slechte avond had.
Bedoelen ze dit met "Football is coming home?"

Elect a clown, expect a circus.
Wat een kutvolk is het ook.
Beetje een kind die op de grond ligt trappen.
[ Voor 47% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-07-2021 08:15 ]
Binnenkort dus in Zeist, de ideale opvolger voor De Boer...ZieMaar! schreef op maandag 12 juli 2021 @ 07:56:
Ik denk eigenlijk dat je dit verlies volledig op het conto van Southgate mag schrijven. Niet verrassend, maar als je snel voorkomt en je gaat letterlijk na 2 minuten verschrikkelijk laf voetbal spelen zonder er goed uit te komen, dan roep je dit echt over jezelf af (sorry voor het cliché).
Ik vond de blm statements van het elftal behoorlijk onzinnig. Maar blijkbaar wel hard nodig dan.armageddon_2k1 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 07:36:
De Britten zullen de Britten niet zijn als ze ook meteen even fucking racistisch gaan doen tegenover hun zwarte spelers. Het witte superioriteitscomplex zit diep bij ze blijkbaar. Zwakke verliezers en blij dat ze verloren hebben. Jammerlijk volk en jammerlijk land.
⏩ PVOutput☀️
Ik ben verrast dat de bond geschokt is over alleen dit voorval. Waar is het statement over het boe-geroep tijdens het volkslied van Italië? En de afkeer tegen het geweld voor en na de wedstrijd?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Tandjes... wist dat Engelse 'supporters' onsportief en agressief waren, maar dit slaat alles.
Vervolgens moeten ze deze mensen op basis van beelden sowieso, maar ik vind eigenlijk dat er meer gevolgen moeten zijn voor het wangedrag van deze mensen.
Het is niet de 1e wedstrijd met problemen, kijk voor de grap ook nog even naar de penalty vs Denemarken met die laserpen. Moet de FIFA het land niet gewoon voor een serie eindtoernooien schorsen? Pech voor de spelers die daar niets mee kunnen, maar je straft het collectieve probleem wat ze aldaar hebben.
Als je niet al wist dat de Britten door en door racistisch zijn heb je wat gemist.Quad schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:19:
[...]
Ik vond de blm statements van het elftal behoorlijk onzinnig. Maar blijkbaar wel hard nodig dan.
Eerlijkheid is leuk, maar geld is leuker. Aldus dus de UEFA en de FIFA.Suicyder schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:28:
[...]
Tandjes... wist dat Engelse 'supporters' onsportief en agressief waren, maar dit slaat alles.
Vervolgens moeten ze deze mensen op basis van beelden sowieso, maar ik vind eigenlijk dat er meer gevolgen moeten zijn voor het wangedrag van deze mensen.
Het is niet de 1e wedstrijd met problemen, kijk voor de grap ook nog even naar de penalty vs Denemarken met die laserpen. Moet de FIFA het land niet gewoon voor een serie eindtoernooien schorsen? Pech voor de spelers die daar niets mee kunnen, maar je straft het collectieve probleem wat ze aldaar hebben.
Dan mogen we nu als Oranje wel weer een eindtoernooi winnen. Je moet er toch niet aan denken dat we gisteren hadden gewonnen en nog decennia lang de herhalingen voorzien van het commentaar van Snoeks moeten terugzien.
Geweld is altijd verwerpelijk en de plaatser van de tweet speelt direct de racisme-kaart ('Asian' man), maar qua context: dit was vóór de wedstrijd. Mensen zonder kaartje probeerden het stadion in te komen. Nog steeds geen reden om iemand in elkaar te slaan, maar dit specifieke filmpje is niet ná de verloren finale gericht tegen Italiaanse supporters.
Verder is Italië wat mij betreft de terecht winnaar. Niet altijd even mooi maar het schijtbakkenvoetbal van de Engelsen was ik helemaal beu.
Een 'kind' wat zo te zien een stadion probeert binnen te glippen (of forceren, als je de beelden zag hoe ze naar binnen kwamen)armageddon_2k1 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:15:
Wat een kutvolk is het ook.
Ongelofelijk wat een boertige mentaliteit. Ze zetten zichzelf weer eens in de markt als onbeschaafde voetbalsupporters.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Qua tactisch inzicht heeft Southgate nog wel een lange weg te gaan zeg...
Rashford en Sancho brengen in de 120e minuut, waarna ze 5 min later zonder nagenoeg een bal te hebben geraakt de belangrijkste penalty uit hun carrière moeten nemen. En een 19-jarige zonder enige ervaring met dit soort druk de 5e penalty in zo'n serie laten nemen. Hoe fucking verzin je het
Hij (Southgate) neemt weliswaar de volledige verantwoordelijkheid op zich, terecht, maar waar zijn de andere spelers dan in zo'n proces? Sterling? Stones? Grealish? Waarom nemen die niet een pingel?
Sowieso echt heel slecht gewisseld. Henderson voor Rice was onbegrijpelijk, Rice was 1 van de besten aan de kant van Engeland. Volgens mij was hij niet geblesseerd ofzo.. Henderson raakte geen pepernoot en werd in de 120e minuut dus weer gewisseld voor Sancho. Wat een faal wissels zeg.
Italië was over de hele wedstrijd gezien beter, vooral in de 2e helft hadden ze meer controle. Dus over de hele wedstrijd en over het hele toernooi gezien zijn ze absoluut de terechte winnaar.
Genoten van Chiellini, wat een totale eindbaas is dat zeg. Hoe hij zo'n avond beleeft, zijn instelling, zijn uithoudingsvermogen. Prachtig om te zien. Daar kunnen onze internationals nou echt heeeeeel veel van leren!
Rashford en Sancho brengen in de 120e minuut, waarna ze 5 min later zonder nagenoeg een bal te hebben geraakt de belangrijkste penalty uit hun carrière moeten nemen. En een 19-jarige zonder enige ervaring met dit soort druk de 5e penalty in zo'n serie laten nemen. Hoe fucking verzin je het

Hij (Southgate) neemt weliswaar de volledige verantwoordelijkheid op zich, terecht, maar waar zijn de andere spelers dan in zo'n proces? Sterling? Stones? Grealish? Waarom nemen die niet een pingel?
Sowieso echt heel slecht gewisseld. Henderson voor Rice was onbegrijpelijk, Rice was 1 van de besten aan de kant van Engeland. Volgens mij was hij niet geblesseerd ofzo.. Henderson raakte geen pepernoot en werd in de 120e minuut dus weer gewisseld voor Sancho. Wat een faal wissels zeg.
Italië was over de hele wedstrijd gezien beter, vooral in de 2e helft hadden ze meer controle. Dus over de hele wedstrijd en over het hele toernooi gezien zijn ze absoluut de terechte winnaar.
Genoten van Chiellini, wat een totale eindbaas is dat zeg. Hoe hij zo'n avond beleeft, zijn instelling, zijn uithoudingsvermogen. Prachtig om te zien. Daar kunnen onze internationals nou echt heeeeeel veel van leren!
Dan kun je ze beter een reeks thuiswedstrijden zonder publiek laten spelen, of voor een eindtoernooi geen kaartjes aan Engeland beschikbaar stellen. Daar tref je niet de ploeg mee (behalve het gemis aan support), maar wel dit soort tokkies.Suicyder schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:28:
[...]
Het missen van een pingel heeft volgens mij een negatief gevolg voor hun marktwaarde. Ziedaar waarom ze "onervaren" broekies die pingels lieten nemen.Mr_Size schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:23:
Hij neemt weliswaar de volledige verantwoordelijkheid op zich, terecht, maar waar zijn de andere spelers dan in zo'n proces? Sterling? Stones? Grealish? Waarom nemen die niet een pingel?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Denk je echt dat een bondscoach daar rekening mee houdt?Spotmatic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:26:
[...]
Het missen van een pingel heeft volgens mij een negatief gevolg voor hun marktwaarde. Ziedaar waarom ze "onervaren" broekies die pingels lieten nemen.
Tuurlijk, money makes the world go round. Denk je echt dat de bondscoach een soort unanieme alleenheerser is? Die wordt gewoon onder druk gezet door brokers, sponsoren en wie nog meer…. Denken dat ie op een of ander uniek niet-financieel beïnvloed eilandje opereert is echt hopeloos naief.RodeStabilo schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:32:
[...]
Denk je echt dat een bondscoach daar rekening mee houdt?
Alles draait om geld. Denk je anders dat Quatar 2022 door zou gaan?
[ Voor 29% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-07-2021 09:37 ]
Ja, dat lijkt me ook sterk. Gewoon laf, meer niet. En als je Rashford en Sancho dan brengt voor de pingels, breng ze dan aan het begin van de 2e heflt van de verlenging ofzo. Dan hadden ze in ieder geval wat meer ritme op kunnen doen en wat eventuele spanning uit de benen kunnen laten lopen. Zo 3 min voor tijd is gewoon echt heel slecht gedaan.
Je weet natuurlijk niet wat er allemaal gespeeld heeft. Voor hetzelfde geld hebben die spelers zelf aangegeven dat ze zich goed voelen en de verantwoordelijkheid willen nemen. Dat is niet zo vreemd.Mr_Size schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:23:
Qua tactisch inzicht heeft Southgate nog wel een lange weg te gaan zeg...
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Als iemand die aan den lijve de gevolgen van Brexit ervaart kan ik zeggen dat dat een enorm domme opmerking is...Slasher schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:55:
[...]
patato potato, ik hoop dat ze vanavond weer met beide benen op de grond staan.
Er is een enorm verschil tussen de EU en Europa...
Er is al een jarenlange rivaliteit tussen Schotland en Engeland..PolarBear schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:44:
[...]
Schotland wat dit EK 1 punt en 1 doelpunt heeft weten te maken?
Zo ging deze voor de wedstrijd rond:
:strip_exif()/f/image/jQnj5YdoBFzFvv0T2V4sXB34.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie ook https://www.allacronyms.com/ABE/Anyone_But_England
De underdog Schotten hebben graag leedvermaak over de arrogante Engelsen..
I know, maar het is wel treurig als je zelf zo matig doet.ToolkiT schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:06:
[...]
Er is al een jarenlange rivaliteit tussen Schotland en Engeland..
En niet alleen als het over voetbal gaatToolkiT schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:06:
[...]
Er is al een jarenlange rivaliteit tussen Schotland en Engeland..
Zo ging deze voor de wedstrijd rond:
[Afbeelding]
Zie ook https://www.allacronyms.com/ABE/Anyone_But_England
De underdog Schotten hebben graag leedvermaak over de arrogante Engelsen..
Altijd mooi om te zien hoe Wales/Schotland anoyone but england supporten bij de rugby