Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
STIK DR'IN ENGELAND
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ondanks 2x Pickford
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
★ What does that mean? ★
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Gefeliciteerd italié
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je weet dat ze het volgende EK er gewoon weer bij zijn?Miki schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:54:
Mooi Brexit is being done!
een treffende spreuk

Ondertussen vieren ze in Schotland een volksfeest.
[ Voor 54% gewijzigd door mavaros op 12-07-2021 00:00 ]
What is this London you're talking about?Odessa schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:55:
LONDON IS BURNING!
[ Voor 3% gewijzigd door Thomas op 11-07-2021 23:55 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar Sterling, Grealish, de zogenaamde sterren? Een manneke van 18 een penalty laten nemen omdat de sterren niet durven....
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wel slechte beslissing om Saka, als 19jarige de laatste te laten nemen.
Maar ik vind het prima Forza Italia!
g-e-n-i-e-t-e-nSuperkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:55:
Even paar minuten naar huilende Engelsen kijken, heerlijk

Stond in de kleine lettertjes.Deadsy schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:55:
[...]
Je weet dat ze het volgende EK er gewoon weer bij zijn?
een treffende spreuk
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
...
QFTZingo schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:56:
Lets substitute some players they said, it will be fun they said….
Saka liep wel normaal toch?Hupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:55:
Kunnen ze niet een compilatie maken met alle gemiste penalty’s? Je zal zien dat alle gemiste penalty’s komt door een hele gekke aanloop. Hoop dan ook dat ze hierna daar eens mee stoppen.
Niemand niet! Hij heeft Van Dijk geblesseerdAgent47 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:56:
Ik gunde het die Pickford niet
And… civilisation has won!caspervc schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:43:
Lets all pray for civilisation: Forza Italy!
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Schadenfreude is toch wel lekker.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nee, ging ook trappelen en dan de standaard aanloop.
...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Drie show-jochies die het mistten. Ik zag het aankomen met hun verbeten gezichten.Luxicon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:56:
Hoe ben je zo dom dat je in de finale zo interessant gaat doen met aanloopjes. Echte faalhazen, niet geschikt voor de top.
Ach ja, Italië... Gefeliciteerd!
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 11-07-2021 23:58 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Bensimpel
Positieve meneer
100 pondThomas schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:56:
Dus, hoeveel wedden dat morgen Johnson het volk moet toespreken over de rellen in Londen vanavond?
Niks blijft heel daar, stomme voetbalsupporters..
😆 - Denk ook eens om ;)
...
Nope. Moest eerst ook zijn motor starten met turbo mini pasjes voordat die ging.
Mooi hoe dat team zich zo heeft herpakt na het missen van het WK.
Kunnen ze niet eens een standaard maken waarbjj er een extra audio kanaal is zonder commentator?
★ What does that mean? ★
Gelukkig regent het vanavond.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Supporters? Dacht dat de rellers wel een betere definitie kunnen krijgen.Bensimpel schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:57:
[...]
Niks blijft heel daar, stomme voetbalsupporters..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Bingo. Niet alleen zijn schuld natuurlijk. Zuur voor hem. Was de enige die ik de winst persoonlijk gundemarapuru schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:57:
Toch wel sneu voor Saka. Die voelt de last op z'n schouders terwijl het hele team matig was.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En brak de pest uit en toen kwamen er een hoop Nederlanders even de grote schepen afbranden.Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:58:
In 1666 stond London in brand.
Gelukkig regent het vanavond.
Toen die Italiaan mistte kreeg ik nog twijfels, maar die Italiaanse keeper bedekt zo een beetje de halve goal met zijn lengte. Is bijna oneerlijk.
Je zag Sterling denken: "moest ik meer met mijn armen wapperen toen ik neer dook ofzo?"
Dat dacht ik dus ookCyBeRSPiN schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:58:
Toch raar einde zo, dacht dat de Italianen nog een moesten. Maar blij dat de Engelsen verloren hebben
Hopelijk doet Max dat a.s. Zondag.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:59:
[...]
En brak de pest uit en toen kwamen er een hoop Nederlanders even de grote schepen afbranden.
een treffende spreuk
"Draag geen zichtbaar Italiaanse kledij"Groentjuh schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:59:
Zal het reisadvies voor Italië vanuit de Engeland binnenkort veranderen?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Mwah Rashford en Sancho kwamen er speciaal voor de penalties in en ze missen allebei. Denk niet dat hij zich het slechtste voelt. Hij kwam er een stukje eerder in.Gunner schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:59:
[...]
Bingo. Niet alleen zijn schuld natuurlijk. Zuur voor hem. Was de enige die ik de winst persoonlijk gunde
Ja maar als italie er 1 meer heeft dan heeft het geen nut om er nog een te nemen.CyBeRSPiN schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:58:
Toch raar einde zo, dacht dat de Italianen nog een moesten. Maar blij dat de Engelsen verloren hebben
Als je er 3 mist en tegenstander 3 raakt is het ook over meen ik.
★ What does that mean? ★