Kuipers stond er met zijn neus bovenop en riep meteen de verzorging. De VAR corrigeerde hem tevens niet dus ik ben er wel over uittoolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:36:
[...]
Gestrekt been maakt GEEN verschil. Dat is altijd gevaarlijk spel, maakt geen ruk uit of je de bal van raakt of niet.
Zwitserland tegen Frankrijk was wel leuk.pro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
Zijn er ook mensen die dit een leuk EK vonden? Ik heb nog geen handvol echt leuke wedstrijden gezien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeker! Ik heb genotenpro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
Zijn er ook mensen die dit een leuk EK vonden? Ik heb nog geen handvol echt leuke wedstrijden gezien.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nog 2 minuten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Er zaten een aantal echt leuke potten tussen. Maar de grote landen gaven (en geven) niet echt thuis.pro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja dat snap ik ook, maar dat had je ook ff eerder kunnen doen, dan waren t misschien geen penalty’s geweest..Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:36:
[...]
Niet voor de laatste 3 minuten; voor de penalties
Mooiste wedstrijd, daarnaast nog wel meer!
Denemarken - Rusland was ook fantastisch
Het vanuit huis kijken zonder vrienden over de vloer maakt het er niet echt leuk op.
Ik vond alleen de wedstrijden van Zwitserland wel aardig eigenlijk (en een van Frankrijk geloof ik). De rest was redelijk saai ja.pro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
Tot en met de 1/8ste finale was het erg leuk. Daarna nogal matig.pro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Paar leuke partijen, maar gemiddeld genomen een erg mat EK met veel matig voetbal (teveel 10 man voor doel en 1 counterspeler).pro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
Helemaal eens, ik verbaas mij altijd hoe iedereen hier allemaal niet bestaande spelregels erbij haalt.toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:36:
[...]
Gestrekt been maakt GEEN verschil. Dat is altijd gevaarlijk spel, maakt geen ruk uit of je de bal van raakt of niet.
Opzet, of je de bal raakt met gestrekt been of niet....
Jazeker! toch wel wat leuke potjes gezien! Kroatie - Spanjepro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
13:37
Dekt elkaar.tweakduke schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
[...]
Kuipers stond er met zijn neus bovenop en riep meteen de verzorging. De VAR corrigeerde hem tevens niet dus ik ben er wel over uit
De Denen zijn geveld door een goedkope penalty die de Italianen vandaag voor iets vergelijkbaars doodleuk niet tegen kregen. Prima. Maar de Denen hadden datzelfde moeten hebben. Maar dat is een klein landje. Geen reputatie schade voor de scheids.
een treffende spreuk
Eng-Den en deze wedstrijd zijn de enige die ik heb gekeken.pro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
Wordt altijd beetje moe van die buitelende jankerds en arbitrale fouten ondanks VAR.
★ What does that mean? ★
Maar ook ene hoop zaadpotjes gezienNibbz schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:39:
[...]
Jazeker! toch wel wat leuke potjes gezien! Kroatie - Spanje
Ow vind het heerlijk. Gewoon normaal kijken zonder domme opmerkingen tussendoor.marapuru schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:38:
Het vanuit huis kijken zonder vrienden over de vloer maakt het er niet echt leuk op.
Al komt Snoeks aardig in de buurt om dat na te bootsen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Afgelopen!
⏩ PVOutput☀️
Zo, geen winnaar dit toernooi.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vond het jammer dat zo veel wedstrijden niet in 90 minuten werd beslist
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
En dan die twee wissels niet op het lijstje zetten
Het moment dat bekend werd dat Erikson bij kennis was is voor mij het hoogtepunt van het toernooiQuad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:38:
Er zaten een aantal echt leuke potten tussen. Maar de grote landen gaven (en geven) niet echt thuis.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou ben benieuwd, met al het gigantische geluk dat Engeland heeft gekregen dit EK zal ik er niet versteld van staan dat ze hier ook mee weg komen...
ok pizza zit in oven.. Italie moet dit winnen
★ What does that mean? ★
Wel of geen goed ek, we hebben veel minuten gekregen.
Wat een deceptie dat we dit toernooi gaan afsluiten met pingels.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wel bewezen is dat wie begint met penaties vaak wint. Omdat penalties er meestal wel ingaan leg je zo de druk direct bij de tegenstander.
De toss is dus het allerrrrrbelangrijkste
[ Voor 15% gewijzigd door jaapstobbe op 11-07-2021 23:41 ]
Een paar ja, zoals ook door een aantal anderen terecht benoemd.Nibbz schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:39:
[...]
Jazeker! toch wel wat leuke potjes gezien! Kroatie - Spanje
een treffende spreuk
EINDHOVEN!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Idd, irritant mannetje. Lijkt me als verdediger ook niet fijn. Die man is zo extreem onrustig…Tk55 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
Die Pickford… volgens mij heeft nog nooit iemand naar hem geluisterd. Wat een druktemakertje.
Ja, affluiten en naar huis, als verassing voor iedereen. Geen EK winnaar dit jaar.
...
Nou. Gaan ze over? Naast? Pakken de keepers er een paar? Paal?
Het is nog nooit eerder gebeurt dat er in Wembley een finale van het ek2020 in 2021 werd gespeeld waarbij de beslissing is gevallen. Dus het lijkt er niet op dat er vandaag een winnaar komt.
Het is nog nooit eerder gebeurt dat er in Wembley een finale van het ek2020 in 2021 werd gespeeld waarbij de beslissing is gevallen. Dus het lijkt er niet op dat er vandaag een winnaar komt.
Die Engelse prins had wat problemen om tot 5 te tellen
Verders alles ok?carpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:41:
EINDHOVEN!
I have no special talent. I am only passionately curious.
ik ook... uit de regels:tweakduke schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:37:
[...]
Kuipers stond er met zijn neus bovenop en riep meteen de verzorging. De VAR corrigeerde hem tevens niet dus ik ben er wel over uit
100% fout van Kuipers dusErnstig gemeen spel
Een tackle of het aangaan van een duel waarbij de veiligheid van de tegenstander in gevaar wordt gebracht, moet worden bestraft als ernstig gemeen spel.
En de VAR die iemand niet corrigeert zegt totaal niks dit EK.
Wellicht worden de Italianen er ook onrustig vanSmobbo schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:41:
[...]
Idd, irritant mannetje. Lijkt me als verdediger ook niet fijn. Die man is zo extreem onrustig…
Nou dat was wel een ding inderdaad, het meeste memorabele moment van dit EK. Niet het moment dat je tijdens port überhaupt wil. Pfoeh!hoevenpe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:40:
[...]
Het moment dat bekend werd dat Erikson bij kennis was is voor mij het hoogtepunt van het toernooi
Dan heb je zulke top spelers als Sancho en Rashford en die breng je in de 117de minuut. Echt serieus FdB is veel te hard gestraft voor de wissel van Promes.
Wat een spannnninnggg Italië komop you got this easy!
Dacht al dat ik het ergens van herkende.carpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:41:
EINDHOVEN!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb dit EK enorm veel missers gezien.jaapstobbe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:41:
Wel bewezen is dat wie begint met penaties vaak wint. Omdat penalties er meestal wel ingaan leg je zo de druk direct bij de tegenstander.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die Engelsen moeten gewoon een pizza Hawaii in het Italiaanse doel leggen...
Zullen we nog laserpennen zien zo?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
En DepayLuxicon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
Saka gaat wel overschieten gok ik.
Weg
De VAR heeft het hele EK net zo vaak ingegrepen als in 1 Eredivisie wedstrijd. Ik vind 't prima.toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
[...]
ik ook... uit de regels:
[...]
100% fout van Kuipers dus
⏩ PVOutput☀️
Wedden.....g0tanks schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
Schrijf zijn naam dan ff goed…hoevenpe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:40:
[...]
Het moment dat bekend werd dat Erikson bij kennis was is voor mij het hoogtepunt van het toernooi
Gewoon de beker door midden zagen, klaar. Met pingels beslissen is zo matig.
De disco muziek staat al aan, nu nog de disco laserpen show erbij.g0tanks schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
Zal wel niets geworden zijn omdat het verwarrend is voor de kijkers.Vos schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
Is dat hele ABBA penalty systeem er nooit door gekomen? Werd toen toch keer getest?
★ What does that mean? ★
ZWIJGT!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
3-0 Italia. Engeland mist alles.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Is volgens mij heel veel gezeur over gekomen omtrent het feit dat de thuisploeg dan meer voordeur had omdat de uitploeg 2x achter elkaar naar het thuis publiek moest schieten.Vos schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
Is dat hele ABBA penalty systeem er nooit door gekomen? Werd toen toch keer getest?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Als je vol de bal raakt kun je toch nauwelijks van gemeen spel spreken. Was gewoon een stevig duel, niks meer.toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
[...]
Iedereen weet dat Italië dit wint...
...
Wat voor systeem?Vos schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
The winner takes is all...
Waterloo...
Kom op Engeland!

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wellicht voor de spelers nietforzav schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:43:
Nu helpt de thuiswedstrijd voor Engeland nog meer natuurlijk
Of....Luxicon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:43:
Iedereen weet dat Italië dit wint...
Mag hopen dat het leger alvast klaar staat in the UK.
...
Goed voor de huizenmarkt aldaar.groggy schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:44:
Ik ben bang dat Londen vanavond casco wordt opgeleverd. Uit vreugde of verdriet (wat een treurnis)
Lees de regels nou eens....autje schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:43:
[...]
Als je vol de bal raakt kun je toch nauwelijks van gemeen spel spreken. Was gewoon een stevig duel, niks meer.
Er is al zo vaak door scheidsrechters uitgelegd dat intentie tegenwoordig helemaal buiten beschouwing gelaten wordt...
[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 11-07-2021 23:45 ]
Whoat?autje schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:43:
[...]
Als je vol de bal raakt kun je toch nauwelijks van gemeen spel spreken. Was gewoon een stevig duel, niks meer.
Ongeacht de uitkomstLuxicon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:44:
Mag hopen dat het leger alvast klaar staat in the UK.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Een finale afsluiten met penalty's... jammer weer. Gewoon doorspelen!
Na de verlenging spelem tot het eerste doelpunt. Na een tijdje maakt 1 v/d teams vast wel een fout
Na de verlenging spelem tot het eerste doelpunt. Na een tijdje maakt 1 v/d teams vast wel een fout
Volgens mij wel, alleen bij UEFA jeugdtoernooien:Vos schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
Wikipedia: ABBA-methode
Op 20 september 2017 heeft de scheidsrechter die de Nederlandse bekerwedstrijd FC Lisse tegen HSV Hoek floot, per ongeluk deze methode in Nederland geïntroduceerd. Omdat dit tegen de op dat moment in Nederland geldende spelregels was, is de uitslag ongeldig verklaard.[9][10] Uiteindelijk bepaalde de rechter dat de strafschoppenserie moest worden overgedaan. Dit vond plaats op 11 oktober 2017[11] bij FC Lisse, waarbij de overwinning behaald werd door HSV Hoek.[12]
Dat is niet wat hij bedoelt denk ik.Agent47 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:43:
[...]
Is volgens mij heel veel gezeur over gekomen omtrent het feit dat de thuisploeg dan meer voordeur had omdat de uitploeg 2x achter elkaar naar het thuis publiek moest schieten.
ABBA is
Land A schiet
Land B schiet
Land B schiet
Land A schiet
Etc
Ik vind het niks btw
Nu kan hij er al van genieten, pingels zijn standaarddawg schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:44:
Mooi voor Kuipers dit, maximale “eruit kunnen halen”.
Hij kan zich nog ontsterfelijker maken met een VAR momentje tijdens penaltyseriedawg schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:44:
Mooi voor Kuipers dit, maximale “eruit kunnen halen”.
Verwijderd
Zal wat zijn. Pickford die er twee uithaalt en hoogstpersoonlijk Engeland kampioen maakt.
The Neon 3, die naar het doel liepen
Aja, massaal boegeroep.
En als het te lang duurt moeten ze met de competitie maar even wachtenRaymon1988 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:45:
Ik blijf penalty's maar een gok spel vinden...Raymon1988 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:45:
En we weten allemaal wie het meeste geluk heeft gehad dit EK...
YupVerwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:45:
Zal wat zijn. Pickford die er twee uithaalt en hoogstpersoonlijk Engeland kampioen maakt.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
We zitten op het EK de interpretatie van de scheidsrechter zal vaker doorslaggevend zijn dan in het clubvoetbal.toolkist schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:42:
[...]
ik ook... uit de regels:
[...]
Ik vermoed dat Kuipers dit als een harde botsing van beide kanten beoordeelde en daarom niet zwaar genoeg voor rood wat nota bene de finale kan beslissen.
Nou nu maar eens kijken wat de strafschoppen gaan brengen
Hopla
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Yes. Niet eens goed ingeschoten. Maar hij zit.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nice, goede start.
Pickford die te snel van de lijn komt.Tk55 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:45:
[...]
Hij kan zich nog ontsterfelijker maken met een VAR momentje tijdens penaltyserie