★ What does that mean? ★
Het helpt dat het Chiellini was die gewoon de coolste speler van dit toernooi is en niet zo’n Engels watje dat nachtmerries krijgt van een Beatrix Potter verhaaltje voor het slapen.poor Leno schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:09:
[...]
Dat zeg ik ook niet. Het blijft een gemene manier hoe je t ook probeert goed te praten.
En daarbij, op volle snelheid plots aan je nek naar achter getrokken worden kan 0,1 seconde al genoeg zijn voor een flinke blessure, maar goed.
En nogmaals, als Engeland dit had gedaan had iedereen hier lopen schreeuwen ipv zo blasé er over te doen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Klopt, maar volgens mij heb ik nergens een verplichting om volledig onpartijdig te zijn. Ik heb een hekel aan het Engelse team, de Engelse supporters en zo’n beetje alles waar het huidige Engeland voor staat.poor Leno schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:09:
[...]
En nogmaals, als Engeland dit had gedaan had iedereen hier lopen schreeuwen ipv zo blasé er over te doen.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Over wie heb je het?Quad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:12:
Eigenlijk komt Kane nauwelijks in het spel voor..
Hmm nouja, normaal scoort 'ie nooit danautje schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:11:
Locatelli heeft twee keer gescoord tegen de Zwitsers.
En wij maar klagen dat De Ligt zich steeds meer als een verdedigend beest gaat gedragen. Wat een leermeester heeft die jongen.danslo schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:09:
[...]
Twee beesten, beste verdedigende duo ter wereld denk ik zo.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Die gozer was geblesseerd maar werd toch meegenomen. Hij heeft totaal geen wedstrijdritme. Een grote raadsel waarom iemand dan niet bedankt en zijn plek op geeft voor iemand die wel fit is. Ook de bondscoach is speelt een dubieuze rol met zo’n beslissing.Hupske schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:10:
Mooie pass Henderson. Snap het wel. Na 20 minuten je eerste balcontact. Dan ben je het gevoel even kwijt.
Mocht hij een goal maken dan komt een oude dame achter hem aanQuad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:12:
Eigenlijk komt Kane nauwelijks in het spel voor..
Ik ook.armageddon_2k1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:11:
[...]
Klopt, maar volgens mij heb ik nergens een verplichting om volledig onpartijdig te zijn. Ik heb een hekel aan het Engelse team, de Engelse supporters en zo’n beetje alles waar het huidige Engeland voor staat.
Maar Italie ook
En na die penalty tegen de Denen en geen 2e geel voor Kane in diezelfde wedstrijd.
Maar na het theater van Immobile..
Moeilijk.. moeijlijk..
★ What does that mean? ★
Mja. Je kan niet buitenspel staan op je eigen helft toch?Matis schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:13:
Toch wel knap. Op de middellijn buitenspel staan...
...
Ergens hoop ik dat 'ie het weer flikt en Kuipers hem gewoon laat liggen.forzav schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:12:
[...]
Natuurlijk niet, die kan altijd nog een penalty verdienen
Italië heeft een fantastische keukenMrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:14:
[...]
Ik ook.
Maar Italie ook
En na die penalty tegen de Denen en geen 2e geel voor Kane in diezelfde wedstrijd.
Maar na het theater van Immobile..
Moeilijk.. moeijlijk..
Klopt, maar zo nipt en strak op de middellijn de laatste man hebben getuigt toch wel van lefDr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:14:
[...]
Mja. Je kan niet buitenspel staan op je eigen helft toch?
Thomas schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:15:
[...]
Die staat gewoon op het veld hoor. Ze is alleen nog niet aan de bal geweest.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ze hebben hem al gevangen en terug in het doel gezet.Joosie200 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:15:
Pickford ontsnapt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kostte wel 4 stewardscarpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:15:
[...]
Ze hebben hem al gevangen en terug in het doel gezet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Straks de laatste pingel pakken en de held van Engeland...Joosie200 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:15:
Pickford ontsnapt.
Jinxing it
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Jup er ligt een pizza op de aanrecht.
Oven is aan het opwarmen.
Maar of Italianen deze Dr Oetker diepvriespizza als pizza erkennen betwijfel ik.
★ What does that mean? ★
Al zou ik niet gerust zijn op penals met hem onder de latcarpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:15:
[...]
Duits, me dunktMrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:16:
[...]
Jup er ligt een pizza op de aanrecht.
Oven is aan het opwarmen.
Maar of Italianen deze Dr Oetker diepvriespizza als pizza erkennen betwijfel ik.
Ze hadden beter zo'n kartonnen cut-out van het Nederlands elftal van de AH in het doel kunnen zetten.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:16:
Weet je, ergens begrijp ik het voetbal van Engeland wel. Als dit namelijk je beste keeper is, zou ik het ook zo doen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dan noemen we het opeens flammkuchen toch?
Sterling moet standaard met geel het veld al betreden. Dat is een schande voor het voetbal.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zolang het niet zo'n megaonbenullig american style brood met beleg is zal het redelijk gaanMrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:16:
[...]
Bas Nijhuis weer bezig?carpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:15:
[...]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Eens! Los van dat Sterling wel een gele kaart of zeven mag hebben.Agent47 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:18:
Kuipers en z’n team doen het trouwens erg goed!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
No comment.Suicyder schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:18:
[...]
Zolang het niet zo'n megaonbenullig american style brood met beleg is zal het redelijk gaan
★ What does that mean? ★
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 21% gewijzigd door Dracula op 11-07-2021 23:19 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bondjurnoarmageddon_2k1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:18:
Landt er even een Italiaan met 20km/u in je rug
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Niet perfect, maar wat wil je met 60 duizend hyenas in het stadion.Agent47 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:18:
Kuipers en z’n team doen het trouwens erg goed!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij ving de bal toch echt op met de binnenkant van zijn bovenarm om zo de bal in bezit te houdencarpebios schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:19:
Dat zag Kuipers fout.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die Engelse (weet niet meer wie) knalde hem gewoon tegen z'n bovenarm aan toch? Ken beuren.Deadsy schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:20:
[...]
Hij ving de bal toch echt op met de binnenkant van zijn bovenarm om zo de bal in bezit te houden
een treffende spreuk
Dat is niet echt accuraat. Ik zou het eerder doorgefokte Bulldogs ofzo noemen. Ze lijken echt allemaal op elkaar, uncanny.Quad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:19:
[...]
Niet perfect, maar wat wil je met 60 duizend hyenas in het stadion.
Zal bij verlies wel omslaan.hoevenpe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:20:
Wel een sfeertje daar zeg
Blij dat ik geen Italiaans restaurant in de buurt van Wembley heb.
★ What does that mean? ★
13:37
Ja erg goed is hij niet. Ik vond hem in de eerste helft trouwens meer voor de Engelsen, maar het zal wel met de windrichting te maken hebben.pro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:20:
Kan die presentator met pensioen. Blinde kip. Honderd procent hands. Kerel is ook wel overduidelijk voor Italië.
Italië in 2000 vergeten toen ze tegen ons speelden in de halve finale?Agent47 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:17:
Ik heb nog nooit zo’n laf team als Engeland gezien op een EK/ WK. Beetje met 10 man in de eigen 16 na een 1-0 voorsprong.
Sterling moet standaard met geel het veld al betreden. Dat is een schande voor het voetbal.
Ik niet in ieder geval 🤪
[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 11-07-2021 23:21 ]
Ik vind het zo irritant als ie zo met zijn stem knijpt! Mag echt een keer wat verjonging komen in dat commentatorsteam van de NOS.pro_6or schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:20:
Kan die presentator met pensioen. Blinde kip. Honderd procent hands. Kerel is ook wel overduidelijk voor Italië.
your defence is terrifiedNibbz schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:21:
Will Griggs on fire
Dit kan toch niet goed gaan daar?
Niet door het midden uitverdedigenarmageddon_2k1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:21:
Wat voor diepzinnige teksten zal ie op z’n borstkas hebben?
De Bijbel, van Genesis tot Openbaringen.armageddon_2k1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:21:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wel grappig om ook de Italiaanse supporters er op mee te zien springen net.Will Grigg's on fire
Your defence is terrified
Said Will Grigg's on fire
Will Grigg's on fire
Will Grigg's on fire
(C'mon)
Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na
Die penalty van stam. Die bal ligt nog in de Bijlmer…Vlassie1980 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Italië in 2000 vergeten toen ze tegen ons speelden in de halve finale?
Ik niet in ieder geval 🤪
Laat staan dat je dan een italiaanse supporter bent die daar het stadion uitmoet.MrMonkE schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Zal bij verlies wel omslaan.
Blij dat ik geen Italiaans restaurant in de buurt van Wembley heb.
Dat is het punt. Het gaat al weken niet goed daar.hoevenpe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:22:
Delta variant, kom er maar in...
Maar wat is een paar doden als je daarmee de tegenstander kan intimideren?
Kan ook niet goed gaan. Volgens mij kwam je er niet in zonder negatieve test?hoevenpe schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:22:
Delta variant, kom er maar in...
En dan een Brexit grapje maken...Pana schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:23:
Laat staan dat je dan een italiaanse supporter bent die daar het stadion uitmoet.
2 Dr. Oetker pizza'sarmageddon_2k1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:21:
6 pack Guinness
Bacon
Worstjes
etc.
Ze hoeven in ieder geval niet bang te zijn voor toerismeDr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:23:
[...]
Dat is het punt. Het gaat al weken niet goed daar.
Maar wat is een paar doden als je daarmee de tegenstander kan intimideren?
Helaas...Pana schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:23:
Deze gaat er in
https://speld.nl/2021/05/...rt-dinsdag-neer-op-aarde/Agent47 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:22:
[...]
Die penalty van stam. Die bal ligt nog in de Bijlmer…
Laatst geland.
Blijven schieten en doorlopen op de keeper zodra je kans hebt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Witte bonen in tomatensausprOnorama2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:23:
[...]
2 Dr. Oetker pizza's
6 pack Guinness
Bacon
Worstjes
etc.
Ben in 2007 bij spurs uit geweest na dikke winst. Dat was wel even spannend ja.Pana schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:23:
[...]
Laat staan dat je dan een italiaanse supporter bent die daar het stadion uitmoet.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d111f1e7c3a29ae4f1e704810905b65f.jpg?f=user_large)
Op de achtergrond boze spurs fans.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik dacht buitenspel.
buitenspel dan toch zeker? nee?
*vlag*
[ Voor 79% gewijzigd door MrMonkE op 11-07-2021 23:26 ]
★ What does that mean? ★
Heb je toevallig"topic volgen" aangezet?Snowdog schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:25:
Is hier een admin aanwezig? Ik krijg nu van (denk ik) elke msg in dit topic een melding dat dit een reply op een eerder post van mij zou zijn, wat uiteraard niet het geval is.
Dat komt waarschijnlijk omdat je linksbovenin 'topic volgen' hebt aangevinkt.Snowdog schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:25:
Is hier een admin aanwezig? Ik krijg nu van (denk ik) elke msg in dit topic een melding dat dit een reply op een eerdere post van mij zou zijn, wat uiteraard niet het geval is.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Rashford?armageddon_2k1 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:21:
Is iemand die zeer veel voor anderen doet, niet alleen maar geld ophalen van andere mensen maar geeft ook zelf vrij veel geld weg
Fluit geweldig idd. Eigenlijk verdient hij de cup.Dr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:26:
Kuipers doet echt een top job hoor.