[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 62 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:22:
[...]

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. @ArthurMorgan Ben jij nu nog lid van [GOT] of heb jij je (ooit) afgemeld?
Ik zie het niet bij mijn naam staan, en heb het ook niet kunnen vinden. (Bij mijn sessie op de xbox cloud gisteren stond het wel gewoon. Dus niet afgemeld.)

Ik heb een beetje de stille hoop dat het komende dinsdag komt, als het spel officieel uitkomt.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:50

Oxigeon

En zo is dat!

ArthurMorgan schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:25:
[...]

Ik zie het niet bij mijn naam staan, en heb het ook niet kunnen vinden. (Bij mijn sessie op de xbox cloud gisteren stond het wel gewoon. Dus niet afgemeld.)

Ik heb een beetje de stille hoop dat het komende dinsdag komt, als het spel officieel uitkomt.
Ik heb ergens een filmpje op YouTube gezien waar inderdaad gezegd wordt dat dit niet kan. Werd op dat moment ook net afgeleid waardoor ik niet heb verstaander of het wel nog ooit komt.

Het was in elk geval dit filmpje.
YouTube: Forza Horizon 5 on PS5...I'VE PLAYED IT & Here's What I Noticed!

Edit: dit zegt de faq op de forza... 5?

A: Clubs in Forza Horizon 5 were designed around the Xbox Clubs platform feature and are therefore unavailable on the PS5 version of the game

[ Voor 11% gewijzigd door Oxigeon op 25-04-2025 19:46 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Cardwizard schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:25:
[...]

Nee mij ook niet maar bij de pre-order zitten nog wat extra’s die je daarna niet meer krijgt
Inmiddels aangeschaft. Vanavond om 22.00 eens beginnen met spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Op de PS5 heb ik de eerste bug al te pakken en dies best vervelend en ga ik eerst oplossen voordat ik verder ga. Was al begonnen in de hoop dat het gefixed wordt maar nope....

Mijn DLC die hoort bij de pre-order is niet volledig gekoppeld of gedownload. Playstation zegt dat ik hem heb, kan hem ook dus niet opnieuw aanschaffen.... MAAAR Horizon zegt ja nee je hebt die content niet dus je mag betalen. Ga naar de store, daar zegt de store je hebt deze content al... Je kan niet kopen... Daarna mag ik weer terug naar het spel maar zonder de Rally DLC en de Hotweels DLC en dus ook niet de goodies die erbij horen....

Ga hem nu eerst verwijderen, purchases herstellen en daarna weer opnieuw installeren maar betekent dus wel dat ik vanavond niet verder ga spelen want die is aan het installeren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Touchdomex schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:40:
Op de PS5 heb ik de eerste bug al te pakken en dies best vervelend en ga ik eerst oplossen voordat ik verder ga. Was al begonnen in de hoop dat het gefixed wordt maar nope....

Mijn DLC die hoort bij de pre-order is niet volledig gekoppeld of gedownload. Playstation zegt dat ik hem heb, kan hem ook dus niet opnieuw aanschaffen.... MAAAR Horizon zegt ja nee je hebt die content niet dus je mag betalen. Ga naar de store, daar zegt de store je hebt deze content al... Je kan niet kopen... Daarna mag ik weer terug naar het spel maar zonder de Rally DLC en de Hotweels DLC en dus ook niet de goodies die erbij horen....

Ga hem nu eerst verwijderen, purchases herstellen en daarna weer opnieuw installeren maar betekent dus wel dat ik vanavond niet verder ga spelen want die is aan het installeren.
Een paar dingen...
- je hebt de dlc wel gedownload?
- je kan Sony laten checken of je alles hebt. Dan moet je op options drukken in het startscherm van je playstation. Dan kun je iets laten checken naar dlc ofzo... heb dit ook ooit een keer gehad bij een of andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Oxigeon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:48:
[...]

Een paar dingen...
- je hebt de dlc wel gedownload?
- je kan Sony laten checken of je alles hebt. Dan moet je op options drukken in het startscherm van je playstation. Dan kun je iets laten checken naar dlc ofzo... heb dit ook ooit een keer gehad bij een of andere game.
Ik was in de veronderstelling dat ik de DLC wel had gedownload want heb gewoon de Premium versie remote geinstalleerd via de app op de telefoon. Dacht mooi daar gaat die vandaag mee pruttelen en nu spelen :P

Schijnbaar had ik de DLC niet gedownload idd. Daar vroeg die mij nu wel om nu ik hem vanaf de PS5 opnieuw ging installeren maar dit kan verder wel een paar uur duren dus.

Overigens van het uur wat ik gespeeld heb voelt dit wel echt fijn. Ook een beetje vies om de playstation icoontjes te zien nadat ik de FH2, FH3, FH4 en Motorsport 6 op de Xbox heb gespeeld.

Ik had wel nog een stapel berichten in mijn message center klaar voor mij staan van auto's en andere onzin die ik sinds 2022 toen ik hem voor het laatst opgestart had binnen had gekregen. Oa wat autootjes en een super wheelspin dus dat begon wel goed. Die neemt die wel mee vanaf de Xbox dus zoals ik al vermoedde.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook al een aantal races gereden en nu langzaam alles aan het unlocken. Echter zie ik vrienden die ik via psn heb toegevoegd niet terug in game. Moet je deze vrienden toevoegen via de xbox app? Dat moet ik nog even uitvogelen. Ik zie wel vrienden staan die ik ooit had toen ik nog op de xbox speelde

Edit: nog geen idee waar ik me ok ga richten. Wil eigenlijk als eerste de festival playlist vrijspelen. Ik vind echter nergens hoe dit moet. Maar gok dat ik hiervoor alle "outposts " (apex/baja etc) moet vrijspelen.

Verder heb ik alle XP en fast travel borden overhoop gereden die ik tegen ben gekomen. Merk bij het 5e fast travel bord dat ze best vervelend kunnen zitten haha. Die bij je huis wat je krijgt heb ik toch een kleine 20 minuten op geklooit. Vanuit die heuvel op het dak van het huisje.

[ Voor 45% gewijzigd door Oxigeon op 26-04-2025 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:56
Slappyjoez schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 16:03:
Hier inmiddels een uurtje of 2 erin zitten. Eerste indruk, vooral na het spelen van de intro, is toch weer een mooi uitgebreide game met veel keuze in auto's (als ik zie wat er nog allemaal unlocked kan worden). Heb met de premium versie ook de uitbreidingspakketten erbij dus nog genoeg te verkennen de komende tijd.

Ben alleen nog beetje zoekende naar de opbouw van het spel, met al die festival sub-locaties etc. hoe dat nu precies in elkaar steekt.
Er zit in Forza Horizon 5 niet echt een opbouw. Inbhet begin krijg je wat uitleg over het vrijspelen van die locaties, doe je wat races om dit voor elkaar te krijgen en daarna is het vooral afwerken van alle races op de map

Bij bepaalde levels krijg je dan weer wat extra races te zien.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:33
Mr. Freeze schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:22:
[...]

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. @ArthurMorgan Ben jij nu nog lid van [GOT] of heb jij je (ooit) afgemeld?
Hier is je antwoord 🫤

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1rt-oovvoZ0iV83LPULIdDHHwJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9OapNSwmxMi3mlRggirLb7hj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels via de xbox app ook al een aantal xbox gebruikers toegevoegd als vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Vanochtend begonnen en moest nog 1x weer de licenties controleren op de Playstation maar verder alles werkt ondertussen weer naar behoren en grote blij dat dit werkt op de PS5!

Ondertussen helemaal geen reden om een Xbox te kopen meer :+ Hier ga ik echt wel wat dagen aan kwijt zijn :)

Mochten mensen mij toe willen voegen. nick is hetzelfde hier als voor de PlayStation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yeah! hall of fame bereikt. Nu nog een truck scoren en dan kan ik de trial gaan doen.

Maar nu eerst wel verdiend genieten van het zonnetje in de tuin :D

Ben benieuwd of het me in dit tempo ook gaat lukken om hotwheels en eventueel rally seasonal nog te pakken deze week. Gewoon beginnen met een 100% score zou mijn ego wel strelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Ja is een achievement alles halen in wekelijkse races in alle 4 seizoenen dacht rivals en hotwheels daar niet nodig voor zijn omdat extra DLC's zijn maar natuurlijk wel leuker om er ook bij te hebben

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:00
Ik ben toch ook maar overstag gegaan en zelfs de premium versie gehaald:p op zo'n brakke dag na koningsdag heb ik weinig ruggengraat:) speelt weer vanouds heerlijk ook op de PS5, heb het echt gemist, ook al ken ik de missies al door en door maar blijft toch leuk. Heb ook nog veel dingen niet gedaan en zeker de dlc helemaal nieuw voor me dus echt zin in!

Blijft toch verruit de beste racer op console die je relaxed met controller kan spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 27-04-2025 15:06 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ArthurMorgan schreef op zondag 27 april 2025 @ 12:37:
Yeah! hall of fame bereikt. Nu nog een truck scoren en dan kan ik de trial gaan doen.

Maar nu eerst wel verdiend genieten van het zonnetje in de tuin :D

Ben benieuwd of het me in dit tempo ook gaat lukken om hotwheels en eventueel rally seasonal nog te pakken deze week. Gewoon beginnen met een 100% score zou mijn ego wel strelen :P
Ik zag idd dat als je hall of fame vrijspeeld je aan de trial kan meedoen. Wat houd die trial in? Dat is voor de weekly's?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Oxigeon schreef op zondag 27 april 2025 @ 17:55:
[...]

Ik zag idd dat als je hall of fame vrijspeeld je aan de trial kan meedoen. Wat houd die trial in? Dat is voor de weekly's?
ja, je speelt met anderen tegen computerspelers. Je moet als team winnen. Soms zijn ze best pittig.

Belangrijkste regel, ram je teamgenoten niet. Computerspelers rammen is prima natuurlijk :)
Je hebt er weinig aan om als eerste over de finish te komen. Dus als je een snellere teamgenoot ziet aankomen ga rustig aan de kant. Wat ik zelf graag doe is proberen minimaal 4 of meer computerspelers afremmen. Dus langzamer dan nodig ervoor blijven, zodat andere teamgenoten ze makkelijker inhalen.

Op donderdagavond kun je hem met mede GOTspelers spelen.

Het is trouwens best out of 3. Dus 2 races winnen. Lig je nu in de tweede of derde race helemaal achteraan ergens aan het einde van de race en heeft het team (mede) door jou niet genoeg punten om de trial te winnen, dan is het aardig om de race af te sluiten. Daardoor heeft de rest van het team meer kans om alsnog te winnen.

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-04-2025 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:27
ArthurMorgan schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:40:
[...]

Lig je nu in de tweede of derde race helemaal achteraan ergens aan het einde van de race en heeft het team (mede) door jou niet genoeg punten om de trial te winnen, dan is het aardig om de race af te sluiten. Daardoor heeft de rest van het team meer kans om alsnog te winnen.
Deze regel mag wat mij betreft in beton worden gegoten en op de frontpage worden gezet _/-\o_

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mr. Freeze schreef op zondag 27 april 2025 @ 19:16:
[...]

Deze regel mag wat mij betreft in beton worden gegoten en op de frontpage worden gezet _/-\o_
We hebben nu ook al een paar keer meegemaakt dat de eerste race kansloos verloren werd, maar er in de tweede en derde relatief makkelijk punten gepakt werden. Ik zou bij jouw betonnen regel dus willen toevoegen dat dat vanaf de tweede race een goed idee is, of in overleg met je party (als je met zijn allen aan het chatten bent is overleggen net zo makkelijk. Als jij niet wint, willen ze namelijk vast wel helpen om je aan die punten te komen, en rijden ze de trial alsnog nog een keer. Dan kan je net zo goed met zijn allen verliezen en overdoen).

On another note: ik ben lekker bezig geweest met fotograferen vandaag. Ik zag dat één van de achievements van de Realms was om 25 verschillende auto's te fotograferen in Free mode, dus heb ik van de gelegenheid gebruikt gemaakt om veel auto's die ik nog niet had geklikt bij Horizon Promo op de gevoelige plaat vast te leggen.
Toen ik daarmee klaar was, kwam ik er achter dat ik nog maar een "paar" (stuk of 20?) auto's miste, dus ben ik gaan googlen naar de plekken waar ik die kon fotograferen. Soms is dat in een verhaal (VW beetle, flatbed trucks), soms door AI auto's op de foto te zetten (Ford Bronco, VW Bora, BMW X5, VW beetle taxi etc).

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/To58yc1CHsgk8FMHdw1AYenNV8A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OGKpbDaPrssKNTkBjcRkQpSK.png?f=user_large
Ik mis nog één auto :F
Deze schijnt ook wel notoir lastig te zijn. Ik heb al een tijdje zelf ook in een ZR2 rondgereden in Horizon Solo in de hoop dat er dan meer pick-ups spawnen, maar tot nu toe waren dat allerlei modellen behalve degene die ik nodig heb. Een andere keer ga ik het wel weer proberen, nu maar eens wat slaap pakken.

Ik heb trouwens een Excel sheetje met afvinkmogelijkheid gemaakt met de nieuwe Achievements en Accolades van de Realms (hier gevonden), dus als iemand die wil hebben, drop me een DM
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riBbcz6FGLCIp6VFKkdP7XVzrvA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BfpMuwOLTI0KardgfvKbHn9l.png?f=fotoalbum_large
Voor mij nog 10 items te gaan van de 62 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ArthurMorgan schreef op zondag 27 april 2025 @ 18:40:
[...]

ja, je speelt met anderen tegen computerspelers. Je moet als team winnen. Soms zijn ze best pittig.

Belangrijkste regel, ram je teamgenoten niet. Computerspelers rammen is prima natuurlijk :)
Je hebt er weinig aan om als eerste over de finish te komen. Dus als je een snellere teamgenoot ziet aankomen ga rustig aan de kant. Wat ik zelf graag doe is proberen minimaal 4 of meer computerspelers afremmen. Dus langzamer dan nodig ervoor blijven, zodat andere teamgenoten ze makkelijker inhalen.

Op donderdagavond kun je hem met mede GOTspelers spelen.

Het is trouwens best out of 3. Dus 2 races winnen. Lig je nu in de tweede of derde race helemaal achteraan ergens aan het einde van de race en heeft het team (mede) door jou niet genoeg punten om de trial te winnen, dan is het aardig om de race af te sluiten. Daardoor heeft de rest van het team meer kans om alsnog te winnen.
Bedankt voor je antwoord. Hier hebben we weer wat aan. Vanavond ook nog een paar uurtjes rondgereden in Mexico. Wat heb ik zoal gedaan.

- Wild vrijgespeeld
- Baja vrijgespeeld
- alle 50 fast travel borden overhoop gereden.
- nog wat andere dingen.
- nu eens kijken dat ik wat geld ga verdienen om het huis te kopen met de travel perk. Moet nog een kleine 500k.

Denk dat ik maar gewoon wat races ga rijden en zodra ik het geld heb maar dat huis koop. De festival moet ik nog eventjes aan wennen. Maar geloof dat ik wat in een volkswagen moet gaan rond crossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
je moet street scene ook hebben gestart en Guanajuato Expedition gedaan hebben om het huis te kunnen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:27
gwystyl schreef op zondag 27 april 2025 @ 23:16:
[...]

We hebben nu ook al een paar keer meegemaakt dat de eerste race kansloos verloren werd, maar er in de tweede en derde relatief makkelijk punten gepakt werden. Ik zou bij jouw betonnen regel dus willen toevoegen dat dat vanaf de tweede race een goed idee is, of in overleg met je party (als je met zijn allen aan het chatten bent is overleggen net zo makkelijk. Als jij niet wint, willen ze namelijk vast wel helpen om je aan die punten te komen, en rijden ze de trial alsnog nog een keer. Dan kan je net zo goed met zijn allen verliezen en overdoen).
Van die 2de en 3de race staat er al in hè ;)

En het scheelt nogal of je met clubgenoten/vrienden rijdt hoor. Zelf heb ik de trail gedaan nu met enkel onbekende maar dat was echt geen lolletje met die Mercedes truck.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
4 dagen en 15 uur game later:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mUTR4DFBQn0yPj6zBPPXQsm0uOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fiWdlkFJwgw1ejRY7SI8H3Q8.jpg?f=fotoalbum_large

Viel me eigenlijk nog mee. Ben trouwens verder gekomen dan op de Xbox, daar heb ik Rally nooit echt aangepakt.

Vrijdag alle fast travel boards
Zaterdag Buenas Vistas huis
Zondag Hall of Fame (nodig om de trial te kunnen doen) en Hot Wheels
Vandaag Badlands Champion voor de DLC seasonals.

Kan ik nu normaal het spel gaan spelen :D

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-04-2025 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
ArthurMorgan schreef op maandag 28 april 2025 @ 20:06:
4 dagen en 15 uur game later:

[Afbeelding]

Viel me eigenlijk nog mee. Ben trouwens verder gekomen dan op de Xbox, daar heb ik Rally nooit echt aangepakt.

Vrijdag alle fast travel boards
Zaterdag Buenas Vistas huis
Zondag Hall of Fame (nodig om de trial te kunnen doen) en Hot Wheels
Vandaag Badlands Champion voor de DLC seasonals.

Kan ik nu normaal het spel gaan spelen :D
Je mist 2 punten _O-

(Jaja zijn nog locked I know)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:39
Na uren forza op mijn xbox gespeeld te hebben nu ook op de playstation begonnen. Was de intro al helemaal vergeten.
Voor mensen die graag online spelen, je mag je me wel toevoegen. Siebke91

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04 09:06

Phntm

Tlingelingeling

Ik ben ook teruggekeerd. Na het verkopen van mijn PC geen Forza meer kunnen spelen. Toen het verscheen op de PS5 was ik er blij mee. Voelt grappig om weer vanaf 1 te beginnen. Jammer dat ze zoveel nieuwe leuke autos achter betaalde pakketen hadden gezet. Dacht ik een Golf R 2022 te kopen via auction house moest ik zelfs daarvoor die 5 euro spenderen om het uberhaupt te kunnen rijden. Dat is wel minder, zou denken dat het allemaal deel moet zijn van de Car pass. Maar ach ja, niet de graphics van mijn PC maar op 60 FPS stabiel speelt het vind ik gewoon erg lekker. Ben er blij mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook nog een lekker dagje gehad. Ben nog begonnen met het festival. Hoop genoeg punten binnen te harken voor de Ferrari. Is nog moeilijk genoeg om die ultieme skill te behalen met de golf gti.

Verder gisteren ook het buenas vistas house gekocht. Kan nu dus lekker fast travelen naar waar ik wil

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:15

rCk

Ik kan mij ook melden hier in het Forza Horizon 5 topic... Ein-de-lijk is hij er dan voor de PS5!
Zoals ik hier eerder las had ik ook geen ruggegraat en heb ik de premium versie gekocht omdat ik al jaren uitgekeken heb naar Forza...

Vrijdagavond een paar uurtjes gespeeld en het viel zeker niet tegen. Ik moet nog wel een beetje mijn draai vinden in de game, want het is wel wat anders en het is nog een beetje zoeken hoe en wat en hoe je het nou het beste aanpakt qua races etc.

Eerste uurtjes vooral wat auto’s uitgeprobeerd, beetje rond gecruised, geracet. Wanneer ik rondom een race zat, lette ik wel op de boards te pakken die ik tegen kwam. Verder lekker op onderzoek uit. Tips zijn altijd welkom.

Ik vind het heel fijn rijden, mooie mix tussen toch enerzijds “semi-realistische” physics maar arcade genoeg om met controller te spelen. De auto's reageren in mijn mening dan ook wel redelijk goed op wat je doet.

Plus het ziet er echt wel top uit! Al met al zeker tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:22
Leuk al die nieuwe en enthousiaste aanwas! Dat wordt binnenkort met drie teams rijden op donderdagavond :P
Pagina: 1 ... 62 63 Laatste