We hebben nu ook al een paar keer meegemaakt dat de eerste race kansloos verloren werd, maar er in de tweede en derde relatief makkelijk punten gepakt werden. Ik zou bij jouw betonnen regel dus willen toevoegen dat dat vanaf de tweede race een goed idee is, of in overleg met je party (als je met zijn allen aan het chatten bent is overleggen net zo makkelijk. Als jij niet wint, willen ze namelijk vast wel helpen om je aan die punten te komen, en rijden ze de trial alsnog nog een keer. Dan kan je net zo goed met zijn allen verliezen en overdoen).
On another note: ik ben lekker bezig geweest met fotograferen vandaag. Ik zag dat één van de achievements van de Realms was om 25 verschillende auto's te fotograferen in Free mode, dus heb ik van de gelegenheid gebruikt gemaakt om veel auto's die ik nog niet had geklikt bij Horizon Promo op de gevoelige plaat vast te leggen.
Toen ik daarmee klaar was, kwam ik er achter dat ik nog maar een "paar" (stuk of 20?) auto's miste, dus ben ik gaan
googlen naar de plekken waar ik die kon fotograferen. Soms is dat in een verhaal (VW beetle, flatbed trucks), soms door AI auto's op de foto te zetten (Ford Bronco, VW Bora, BMW X5, VW beetle taxi etc).
Resultaat:
:strip_exif()/f/image/OGKpbDaPrssKNTkBjcRkQpSK.png?f=user_large)
Ik mis nog één auto
Deze schijnt ook wel notoir lastig te zijn. Ik heb al een tijdje zelf ook in een ZR2 rondgereden in Horizon Solo in de hoop dat er dan meer pick-ups spawnen, maar tot nu toe waren dat allerlei modellen behalve degene die ik nodig heb. Een andere keer ga ik het wel weer proberen, nu maar eens wat slaap pakken.
Ik heb trouwens een Excel sheetje met afvinkmogelijkheid gemaakt met de nieuwe Achievements en Accolades van de Realms (
hier gevonden), dus als iemand die wil hebben, drop me een DM
/f/image/BfpMuwOLTI0KardgfvKbHn9l.png?f=fotoalbum_large)
Voor mij nog 10 items te gaan van de 62