Snap wel je punt, maar vind het zelf niet echt een probleem heb zelf vaak juist het tegenovergestelde met sommige andere games waarom zou ik het helemaal vanaf D Classe het moeten opbouwen als ik bijvoorbeeld zin hebt in X Classe te racen. FH5 is ook dacht ik gemaakt met de gedachtegang doe lekker wat jij leuk vindt en niet een echt vaste verhaallijn (behalve begin en paar stories)Ik heb het spel nu nog geen 14 uur gespeeld, en heb al meer dan 50 auto's. Dit spel blijft echt maar auto's in je gezicht gooien. En dan heb ik alle dubbele al weggegeven. Ook niet alleen trage beginnersauto's, maar echt uit alles klassen, en ook genoeg credits om alles wat je wilt gebruiken helemaal te upgraden.
In dat opzicht vind ik FH5 wel iets te makkelijk gaan allemaal.
Zelf alle auto's maar daar ben je best lang mee bezig hoor zeker in tijd zonder alle horizon car pass.
Maar zoek vooral iets wat je wel leuk vindt en focus je daar vooral op spel is zeker niet perfect maar blijft mij toch nog boeien.
Leuke is ook de 1 maakt liveries en ander doet tuning en persoonlijk hou ik weer juist van rivals.