[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 62 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:50
Ik heb het spel nu nog geen 14 uur gespeeld, en heb al meer dan 50 auto's. Dit spel blijft echt maar auto's in je gezicht gooien. En dan heb ik alle dubbele al weggegeven. Ook niet alleen trage beginnersauto's, maar echt uit alles klassen, en ook genoeg credits om alles wat je wilt gebruiken helemaal te upgraden.

In dat opzicht vind ik FH5 wel iets te makkelijk gaan allemaal.
Snap wel je punt, maar vind het zelf niet echt een probleem heb zelf vaak juist het tegenovergestelde met sommige andere games waarom zou ik het helemaal vanaf D Classe het moeten opbouwen als ik bijvoorbeeld zin hebt in X Classe te racen. FH5 is ook dacht ik gemaakt met de gedachtegang doe lekker wat jij leuk vindt en niet een echt vaste verhaallijn (behalve begin en paar stories)

Zelf alle auto's maar daar ben je best lang mee bezig hoor zeker in tijd zonder alle horizon car pass.

Maar zoek vooral iets wat je wel leuk vindt en focus je daar vooral op spel is zeker niet perfect maar blijft mij toch nog boeien.

Leuke is ook de 1 maakt liveries en ander doet tuning en persoonlijk hou ik weer juist van rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:17
Vanderaatje schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:48:
[...]

Snap wel je punt, maar vind het zelf niet echt een probleem heb zelf vaak juist het tegenovergestelde met sommige andere games waarom zou ik het helemaal vanaf D Classe het moeten opbouwen als ik bijvoorbeeld zin hebt in X Classe te racen. FH5 is ook dacht ik gemaakt met de gedachtegang doe lekker wat jij leuk vindt en niet een echt vaste verhaallijn (behalve begin en paar stories)

Zelf alle auto's maar daar ben je best lang mee bezig hoor zeker in tijd zonder alle horizon car pass.

Maar zoek vooral iets wat je wel leuk vindt en focus je daar vooral op spel is zeker niet perfect maar blijft mij toch nog boeien.

Leuke is ook de 1 maakt liveries en ander doet tuning en persoonlijk hou ik weer juist van rivals.
Eigenlijk vond ik dat wel leuk in Forza Motorsport. Eerst XP punten halen met een bepaalde auto en dan kan je stapsgewijs de auto upgraden. Helaas was de meerderheid van de spelers het er niet mee eens, dus dat is nu foetsie. Het zorgde er wel voor dat je weer wat extra speeltijd moest maken. Dat mis ik nu wel in FH5

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-08 12:15
Dat vond ik inderdaad ook wel leuk van motorsport. Gaf wat meer een band met de auto’s.

Laatst heb ik weer een ontwerp in FH5 gemaakt. Nu van een pixelart F50. Blijf dat wel de leukste bezigheid vinden. Misschien ook omdat ik nooit de snelste tijden zal rijden😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ado8vqtKGqCoWA3Nj_kNLtShxLk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jlMJ7IfYyWdT8ZvzuSrpXWM1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vanderaatje
Jaja daar zijn we weer!
Morgenavond mogen we weer gezellig de wekelijkse races doen om 19:30.
Leuk als jullie er ook weer zijn!

Nog nooit meegedaan? Voeg mij toe als vriend met bijvoorbeeld GOT als tekst en ik zal je dan morgenavond uitnodigen voor de FH5 convooi en party 🥳

Mijn gamertag: vanderaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
FormFirm schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:42:
Dat vond ik inderdaad ook wel leuk van motorsport. Gaf wat meer een band met de auto’s.

Laatst heb ik weer een ontwerp in FH5 gemaakt. Nu van een pixelart F50. Blijf dat wel de leukste bezigheid vinden. Misschien ook omdat ik nooit de snelste tijden zal rijden😀

[Afbeelding]
Leuk weer iets van je te horen en te zien jôh, deze liverie ga ik zeker weer toepassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:04

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik kan geen nieuwe playlist vinden om te plaatsen.. sorry!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Beetje laat, want ik kon het lijstje niet eerder vinden.

Festival Playlist events and rewards Apr. 3 - Apr. 10 (Autumn S45)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPn0lhwHpPBgIRbgqR5gl9vJf6A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/D9sCSst63VuI0idNgXIB6mJb.png?f=user_large

Playlist Points
Series total: 285 Points
  • Series Reward: 1998 SUBARU Impreza 22B-STi Version (Wheelspin/Seasonal exclusive car) (80 points)
  • Series Reward: 2021 SIERRA Cars 700R (Seasonal exclusive car) (160 points)
Season Total: 70 Points
  • Season Reward: 2015 Honda Ridgeline Baja Trophy Truck (Seasonal exclusive car) (20 points)
  • Season Reward: Horizon Backstage Pass (40 points)
Horizon Backstage
Added to the Backstage Shop this week:
  • 2019 DeBerti Ford Super Duty F-250 Lariat ‘Transformer’
  • 2021 SIERRA Cars 700R
Forzathon Shop
900 FP Car 2022 Extreme E #55 ACCIONA / Sainz XE Team
300 FP Car 2017 Volkswagen #34 Volkswagen Andretti Rallycross Beetle
75 FP Clothing Black Plaid Joggers
75 FP Car Horn Dial Up Modem
1000 FP Backstage Pass 1 Pass
60 FP / 150 FP Wheelspin & Super Wheelspin

Forzathon Events
Completing these events earn seasonal points plus Forzathon Points (FP) which can be used in the Forzathon Shop.

#Forzathon Weekly Challenge:
(5 pts) These four challenges must be completed in sequence.

Be a Hoonicorn
Chapter 1: The Legend Own and drive the 1965 Ford “Hoonicorn” Mustang
Chapter 2: Wild in the Streets Win a Street Race in the Hoonicorn
Chapter 3: Hoonicart Smash a Taco Cart in the Hoonicorn
Chapter 4: Drift Wonders Earn 7 Ultimate Drift or E-Drift Skills

#Forzathon Daily Challenges:
(1 pt each) Each new challenge starts daily at 7:30am PT and is open for 7 days.

Enter the Arena Visit the Stadium Stunt Park
Rally of the King Win a Dirt Racing Event in any Hoonigan
Buggy Hops Earn 5 Air Skills in the Stadium Stunt Park in any Buggy
Hang Time Jump a total of 2,000 ft (610m) at Danger Signs
Birdwatcher Take a photo of the 2018 Jeep Trackhawk
Luck of Paint Paint your vehicle’s body
Cactus Makes Perfect Smash 12 Cactus in any AWD vehicle

Season even details
Toggle the menu to show the rewards and restrictions for each event - if you complete the event in a car outside the restrictions or fail to meet the target, you won’t get the reward and points from completion. You must have unlocked the Hall of Fame with Accolade points to enter the Trial. Access to Rally Adventure events require defeating the three team champions. Access to Hot Wheels events requires the Hot Wheels Expansion DLC; users without the DLC will still be able to gold the season and unlock the “Min, Meet Max” Achievement without these event points.

Pts Event Name Requirement Route
10 The Trial 'Cooper’ation (D500) Mini '65 Road Racing (Lookout Circuit)
3 EventLab Cordillera Lapras (B700) Classic Rally Cordillera Trail
3 EventLab Mangrove Rallycross ‘Nightrace’ (A800) Unlimited Offroad Mangrove Scramble
2 Danger Sign La Cruz (S2 998) Anything Goes - 755 feet (230 m)
2 Speed Trap Caballo Blanco (S2 998) Anything Goes - 160 mph
2 Drift Zone Panoramica (S2 998) Anything Goes - 77,000 pts
5 Championship In Retro Spec (B700) Retro Rally Dirt Racing (Barranca Trail)
5 Championship Fresh Prince (B700) Hoonigan Bel Air Dirt Racing (La Selva Scramble)
5 Championship Buggy Bounce (A800) Unlimited Buggies Cross Country Racing (El Descenso CC)
2 Photo Challenge #Guanahana Photograph any Hoonigan at Spaik’s Mural in Guanajuato
3 Collectibles Pinatasaurus Smash 20 Dino Pinatas in and around the Stadium
2 RA Speed Zone Cráteres Secos (C600) Toyota Celica - 58 mph
5 RA Championship Royalty of Rally (C600) Toyota Celica Palm Forest
2 HW Danger Sign Canyon Jump (S2 998) Anything Goes - 1,313 feet (400 m)
5 HW Championship All American (S2 998) USA Nexus Speed Sprint

Monthly Rivals
The total point value of Monthly events is divided by four when applied to individual seasons; completing both events will apply up to 2 points applied to each season in this series. Post a clean lap to complete Rivals events. Cars are stock and provided as free rentals for the event. This month’s Rivals offer an opportunity to drive the Toyota Soarer and Subaru SVX before they’re available to collect for your garage.

Pts Event Route Car
4 Monthly Rivals La Selva Scramble Hoonigan Focus RS RX
4 Monthly Rivals River Scramble SIERRA 700R

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
GOT'ers

Nog nooit meegedaan? Voeg mij toe als vriend met bijvoorbeeld GOT als tekst en ik zal je dan morgenavond uitnodigen voor de FH5 convooi en party 🥳

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Festival Playlist events and rewards Apr. 10 - Apr. 17 (Winter S45)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPn0lhwHpPBgIRbgqR5gl9vJf6A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/D9sCSst63VuI0idNgXIB6mJb.png?f=user_large

Playlist Points
  • Series Reward: 1998 SUBARU Impreza 22B-STi Version (Wheelspin/Seasonal exclusive car) (80 points)
  • Season Reward: 2021 Polaris RZR Pro XP Ultimate (Seasonal exclusive car) (20 points)
Horizon Backstage
  • 2021 SIERRA Cars 700R
Forzathon Shop
550 FP Car 1933 Napier-Railton
300 FP Car 2014 Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6
75 FP Clothing Navy Plaid Hoodie
75 FP Car Horn Duck Quack

Forzathon Events
Completing these events earn seasonal points plus Forzathon Points (FP) which can be used in the Forzathon Shop.

GYMKHANA Ten
Chapter 1: Guanajuato Run Own and drive the 2016 Hoonigan GYMKHANA 10 Ford Focus RS RX
Chapter 2: Tunnel Vision Win the Guanajuato Tunnel Run Street Race in the GYMKHANA 10 Ford Focus RS RX.
Chapter 3: Pinata Homage Smash a donkey pinata in Guanajuato in the GYMKHANA 10 Ford Focus RS RX.
Chapter 4: Tire Slayer Earn an Ultimate Drift or E-drift Skill in the GYMKHANA 10 Ford Focus RS RX.

(1 pt each) Each new challenge starts daily at 7:30am PT and is open for 7 days.

It’ll Buff Out Take a photo of your car in the Stadium Stunt Park
Nice and Clean Earn a Clean Start in any Pickups & 4x4’s
Noisy Friends Complete any Horizon Arcade in a Modern Rally car
4X4 By Far Jump over 330ft (100m) in any Pickups & 4x4s
Ants at a Picnic Smash a Picnic Table
Like the Wind Earn 5 Speed Skills in Playa Azul
C-C-Combo Bank 100,000 Skill Score in the Stunt Park at the Stadium

Season even details
Toggle the menu to show the rewards and restrictions for each event - if you complete the event in a car outside the restrictions or fail to meet the target, you won’t get the reward and points from completion. You must have unlocked the Hall of Fame with Accolade points to enter the Trial. Access to Rally Adventure events require defeating the three team champions. Access to Hot Wheels events requires the Hot Wheels Expansion DLC; users without the DLC will still be able to gold the season and unlock the “Min, Meet Max” Achievement without these event points.

10 The Trial 'Trail Mix (C600) Alpine A110 '73 Dirt Racing (Tapalpa Trail)
3 EventLab Crop Circle Stadium Rally (S1 900) Hoonigan
3 EventLab River Rush (A800) Unlimited Offroad
3 Playground Games On My First Whistle (A800) AWD Baja Circuit - Survival
2 Danger Sign Stadium Jump (S2 998) Anything Goes - 1,313 feet
2 Speed Zone Rocky Hills (S2 998) Anything Goes - 85 mph
2 Trail Blazer Quebrada (S2 998) Anything Goes - 33 seconds
5 Championship Rally to Rumble (B700) Modern Rally Dirt Racing (El Pípila Scramble)
5 Championship Sprint Finish (B700) Homologation Heroes Road Racing (Volcan Sprint)
3 Treasure Hunt Pouncing Pumas This big cat can ford a river over 100m wide…
2 Photo Challenge #HorizonPulsar Photograph the 1990 Nissan Pulsar at Farid Rueda’s Lion Mural in Playa Azul
2 Horizon Open Custom-Made Complete a Dirt Racing Horizon Open Custom Event
2 RA Speed Zone Devil’s Pass (B700) Mini JCW - 73 mph
5 RA Championship In the Works (B700) Mini JCW Devil’s Pass
2 HW Drift Zone Ice Cauldron (S2 998) Anything Goes - 175,000 points
5 HW Championship Zero to Hero (A800) Sports Utility Heroes Forest Falls Hazard Sprint

Monthly Rivals
The total point value of Monthly events is divided by four when applied to individual seasons; completing both events will apply up to 2 points applied to each season in this series. Post a clean lap to complete Rivals events. Cars are stock and provided as free rentals for the event. This month’s Rivals offer an opportunity to drive the Toyota Soarer and Subaru SVX before they’re available to collect for your garage.

Pts Event Route Car

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:01

-tom-562

Oliesjeik

Nu er geen nieuwe content meer komt merk ik wel dat ik een beetje klaar ben met Forza. Voorheen probeerde ik de playlists volledig af te werken, maar ik merk dat ik daar totaal geen zin meer in heb.
Ik heb nu The Crew: Motorfest sinds een paar maanden, maar dat vind ik nog onduidelijker dan Forza Horizon qua races/stories etc. wat je moet doen, te overweldigend :X

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:55
-tom-562 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:51:
Nu er geen nieuwe content meer komt merk ik wel dat ik een beetje klaar ben met Forza. Voorheen probeerde ik de playlists volledig af te werken, maar ik merk dat ik daar totaal geen zin meer in heb.
Ik heb nu The Crew: Motorfest sinds een paar maanden, maar dat vind ik nog onduidelijker dan Forza Horizon qua races/stories etc. wat je moet doen, te overweldigend :X
Het idee is playlists vrijkopen door de bijbehorende auto aan te schaffen en die geven je vervolgens dingen om te doen, x aantal races, y foto momenten, z flitspalen, etc. Eind van de playlist krijg je een auto cadeau en heb je hopelijk genoeg geld verdiend om de volgende playlist vrij te kopen.

Heb je dat een beetje onder controle dan zijn er de weeklies (Summit) waarbij er elke week een bundel van auto's met korting te koop is. Vervolgens zijn er 9 challenges die zo ver ik mij herriner elk 100.000 opleveren. Niet voor elke challenge heb je de auto's nodig, maar om alle 9 challenges te halen heb je de bundel wel nodig. Bijvoorbeeld een route afleggen in de snelste tijd. Op basis van je behaalde tijd krijg je punten en rewards. Vervolgens zijn er leaderboards; hoe hoger je scoort des te beter je rewards. Voor silver moet je geloof ik in de top 20% zitten. Dat wordt pas na afloop van het evenement vastgesteld. Zo kun je gedurende de week je scores nog wat verbeteren.

(Deelnemen aan the summit zelf is meestal niet winstgevend omdat z'n bundel soms 2-3 miljoen kost en het prijzengeld lager is, voor de beginnende speler is het dan beter je te beperken tot de challenges waarvoor je géén specifieke auto nodig hebt.)

[ Voor 39% gewijzigd door sdk1985 op 10-04-2025 15:46 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

G_Dragon schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:49:
Beetje laat, want ik kon het lijstje niet eerder vinden.

Festival Playlist events and rewards Apr. 3 - Apr. 10 (Autumn S45)

[Afbeelding]

Playlist Points
  • Season Reward: 2015 Honda Ridgeline Baja Trophy Truck (Seasonal exclusive car) (20 points)
Horizon Backstage
  • 2021 SIERRA Cars 700R
Forzathon Shop
900 FP Car 2022 Extreme E #55 ACCIONA / Sainz XE Team
300 FP Car 2017 Volkswagen #34 Volkswagen Andretti Rallycross Beetle
75 FP Clothing Black Plaid Joggers
75 FP Car Horn Dial Up Modem

Forzathon Events

Be a Hoonicorn
Chapter 1: The Legend Own and drive the 1965 Ford “Hoonicorn” Mustang
Chapter 2: Wild in the Streets Win a Street Race in the Hoonicorn
Chapter 3: Hoonicart Smash a Taco Cart in the Hoonicorn
Chapter 4: Drift Wonders Earn 7 Ultimate Drift or E-Drift Skills

Enter the Arena Visit the Stadium Stunt Park
Rally of the King Win a Dirt Racing Event in any Hoonigan
Buggy Hops Earn 5 Air Skills in the Stadium Stunt Park in any Buggy
Hang Time Jump a total of 2,000 ft (610m) at Danger Signs
Birdwatcher Take a photo of the 2018 Jeep Trackhawk
Luck of Paint Paint your vehicle’s body
Cactus Makes Perfect Smash 12 Cactus in any AWD vehicle

Season even details

10 The Trial 'Cooper’ation (D500) Mini '65 Road Racing (Lookout Circuit)
3 EventLab Cordillera Lapras (B700) Classic Rally Cordillera Trail
3 EventLab Mangrove Rallycross ‘Nightrace’ (A800) Unlimited Offroad Mangrove Scramble
2 Danger Sign La Cruz (S2 998) Anything Goes - 755 feet (230 m)
2 Speed Trap Caballo Blanco (S2 998) Anything Goes - 160 mph
2 Drift Zone Panoramica (S2 998) Anything Goes - 77,000 pts
5 Championship In Retro Spec (B700) Retro Rally Dirt Racing (Barranca Trail)
5 Championship Fresh Prince (B700) Hoonigan Bel Air Dirt Racing (La Selva Scramble)
5 Championship Buggy Bounce (A800) Unlimited Buggies Cross Country Racing (El Descenso CC)
2 Photo Challenge #Guanahana Photograph any Hoonigan at Spaik’s Mural in Guanajuato
3 Collectibles Pinatasaurus Smash 20 Dino Pinatas in and around the Stadium
2 RA Speed Zone Cráteres Secos (C600) Toyota Celica - 58 mph
5 RA Championship Royalty of Rally (C600) Toyota Celica Palm Forest
2 HW Danger Sign Canyon Jump (S2 998) Anything Goes - 1,313 feet (400 m)
5 HW Championship All American (S2 998) USA Nexus Speed Sprint

Monthly Rivals

Pts Event Route Car
Iemand die The Trail succesvol heeft kunnen afronden. De unbeatable drivatars rooiden in mijn geval flink wat roet in het eten. Het lukte mij wel om 1ste en tweede te worden maar al mijn teamgenoten met hun gehuurde mini die gingen voor een ragequit na de 4de bocht.. Jammer dat je dan niet meer kan winnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Brilsmurfffje schreef op donderdag 10 april 2025 @ 22:51:
[...]

Iemand die The Trail succesvol heeft kunnen afronden. De unbeatable drivatars rooiden in mijn geval flink wat roet in het eten. Het lukte mij wel om 1ste en tweede te worden maar al mijn teamgenoten met hun gehuurde mini die gingen voor een ragequit na de 4de bocht.. Jammer dat je dan niet meer kan winnen..
Heb je hier wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Brilsmurfffje schreef op donderdag 10 april 2025 @ 22:51:
[...]

Een optie is natuurlijk om die mini al in je collectie te hebben en op de juiste klasse maximaal getuned te hebben. Dat maakt het een stuk makkelijker.
Ik heb deze week nog niet geprobeerd, maar de mini van vorige week was idd lastig. Ik had hem nog niet maximaal, maar werd gelukkig nog 4e in mijn D265 gehuurde versie. Ook bij mijn party waren er een paar afgehaakt na de eerste race die we dik verloren, maar gelukkig waren race 2 en 3 wat beter te doen en haalden we met de overgebleven deelnemers daar wel genoeg punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

gwystyl schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:55:
[...]

Een optie is natuurlijk om die mini al in je collectie te hebben en op de juiste klasse maximaal getuned te hebben. Dat maakt het een stuk makkelijker.
Ik heb deze week nog niet geprobeerd, maar de mini van vorige week was idd lastig. Ik had hem nog niet maximaal, maar werd gelukkig nog 4e in mijn D265 gehuurde versie. Ook bij mijn party waren er een paar afgehaakt na de eerste race die we dik verloren, maar gelukkig waren race 2 en 3 wat beter te doen en haalden we met de overgebleven deelnemers daar wel genoeg punten.
Die van mij is ook maximaal getuned maar doordat de andere allemaal leaven met hun huur mini’s kan ik ondanks dat ik eerste ben niet meer genoeg punten halen om het kampioenschap te winnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op woensdag 16 april 2025 @ 12:03:

Ik heb pas vrijdagavond weer tijd, wellicht tref ik 1 van jullie. Anyway, heel veel succes morgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vanderaatje
Vrolijk pasen allemaal

En misschien tot donderdagavond 19:30.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sijojtDAfDqUpUSOOQQPMOVv-20=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ffsxyoBuFIqbp196tPCa7Fbc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:42

Oxigeon

En zo is dat!

Nog een dikke week en we kunnen op de ps5 ook los. Stiekem heb ik er wel zin in.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 21 april 2025 @ 09:20:
Nog een dikke week en we kunnen op de ps5 ook los. Stiekem heb ik er wel zin in.
Met early acces komende vrijdag al. Ik zit ook al echt de dagen af te tellen.

Eerste dag gelijk proberen het gratis vrij reizen vrij te spelen.

Handige site voor dat soort dingen is: https://mapgenie.io/forza-horizon-5/maps/mexico en dan de fast travel boards.

https://old.reddit.com/r/...travel_anywhere_in_forza/

voor wat je exact nodig hebt daarvoor.

imho is dit wat je het snelst wilt hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-04-2025 10:25 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ArthurMorgan schreef op maandag 21 april 2025 @ 10:21:
[...]

Handige site voor dat soort dingen is: https://mapgenie.io/forza-horizon-5/maps/mexico en dan de fast travel boards.

Ga je opnieuw beginnen? Nu op de ps5?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yup. Ik mis dit spel het meest na verkoop van de Xbox.
Door omstandigheden sowieso wat moeite het gamen op te pakken. Ik weet zeker dat het me hiermee wel gaat lukken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
Aan alle PS5 en andere rijders die het nog niet gedaan hebben niet vergeten lid te worden van het GOT team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mharnk.nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:51
Ik hoop dat er wat meer players van PS5 komen zodat ik de hot wheels horizon tour kan doen om de Legend rank te halen 😉
Het lijkt wel een beetje dood helaas, er wordt niemand gevonden om mee te racen...

Gamertag WalnutCartoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
mharnk.nl schreef op maandag 21 april 2025 @ 12:49:
Ik hoop dat er wat meer players van PS5 komen zodat ik de hot wheels horizon tour kan doen om de Legend rank te halen 😉
Het lijkt wel een beetje dood helaas, er wordt niemand gevonden om mee te racen...
Kom wel even helpen zie dat je nu aan racen bent

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mharnk.nl
Vanderaatje schreef op maandag 21 april 2025 @ 13:10:
[...]

Kom wel even helpen zie dat je nu aan racen bent
Helemaa gelukt, harstikke bedankt!
Hot wheels horizon tour kan ik afvinken.
Alle races op highly skilled difficulty nu ook compleet (Goliath moest nog)

Gamertag WalnutCartoon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3hyZdBrB99zFBhTa_ItVjMTwpbg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7yKDVkCB73zGf0JaM6M5GyA3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Ik boek altijd een virtuele trip naar nieuw Zeeland als er weer een nieuwe Forza is, kan het de ps5 spelers aanraden als ze early access hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mr. Freeze schreef op woensdag 23 april 2025 @ 09:03:
[...]

Ik boek altijd een virtuele trip naar nieuw Zeeland als er weer een nieuwe Forza is, kan het de ps5 spelers aanraden als ze early access hebben.
Dit werkt op een playstation niet. Geloof ik.

Ik start trouwens de 29e. Ik weiger altijd on geld te betalen voor een andere editie buiten een standaard versie.

[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 23-04-2025 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ArthurMorgan schreef op maandag 21 april 2025 @ 10:21:
[...]

Hier kunnen we ook wat mee. Dit lijkt me inderdaad onhandig om vrijwel direct te unlocken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:15:
[...]

Ik start trouwens de 29e. Ik weiger altijd on geld te betalen voor een andere editie buiten een standaard versie.
Je krijgt de DLC erbij. dus gewoon 2 extra spellen. Ik vond zeker Hot Wheels best leuk om te doen.

Ik heb van alle FHs die ik gespeeld heb ook de DLCs uitgebreid gespeeld.
(lego bij 4 vond ik een van de leukste trouwens.)

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-04-2025 10:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Oxigeon schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:15:
[...]

Dan mis je een heleboel andere leuke zaken naast early acces, de premium edition is z'n geld dubbel en dwars waard, De standaard versie is meer een Forza Horizon Lite. Maar gelukkig kan je later altijd alsnog upgraden naar Premium, ik neem op de PS5 niet anders dan op XBox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ArthurMorgan schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:21:
[...]

Je krijgt de DLC erbij. dus gewoon 2 extra spellen. Ik vond zeker Hot Wheels best leuk om te doen.

Ik was vooral ook benieuwd naar de Rally dingen :D Dat vond ik in FH3 en FH4 ook toffe zaken.

Lego was in FH4 ook prima en de Hotweels in FH3 was ook grappig.

Ik ga hier denk ik vrijdag alsnog de 100 euro's neerklappen voor de volledige editie op de PS5. Met een kleine slag om de arm dat de prestaties wel prima zijn zeker op 60FPS :X Minder dan 60 doe ik het niet voor. Dan pak ik mijn Xbox One wel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb op de PC ook gekozen voor de Premium edition. Hot Wheels is echt iets heel anders (net als Lego bij FH4), Rally is meer vergelijkbaar met Fortune Island in FH4: kleine extra wereld met veel races en opdrachtjes.
Naast die uitbreidingen kreeg je dan een stapel extra auto's (Welcome pack?) en meer punten bij elke race die je rijdt.
Zeker in het begin helpt dat met het uitbreiden van je autocollectie. Inmiddels heb ik alle races gehad en moet ik echt zoeken naar accollades die ik nog moet voltooien. Door de wekelijkse playlist en het samen spelen met de andere mensen in dit topic blijft het toch leuk om te doen.
Ik ben nu langzamerhand ook aan het sparen voor de overige car packs door Microsoft Rewards opdrachten te voltooien. Dat duurt even, maar ik heb de meeste packs nu vrijgespeeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Touchdomex schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:13:
[...]

Ik was vooral ook benieuwd naar de Rally dingen :D Dat vond ik in FH3 en FH4 ook toffe zaken.

Lego was in FH4 ook prima en de Hotweels in FH3 was ook grappig.

Ik ga hier denk ik vrijdag alsnog de 100 euro's neerklappen voor de volledige editie op de PS5. Met een kleine slag om de arm dat de prestaties wel prima zijn zeker op 60FPS :X Minder dan 60 doe ik het niet voor. Dan pak ik mijn Xbox One wel.
Als je hem toch wilt kopen en spelen op vrijdag, dan kan je beter nu doen, de pre-loads zijn nu bezig, alles bij elkaar toch een dikke 140 Gig als ik me niet vergis. Is maar een idee hoor, doe wat je zelf het fijnst vindt.

@Oxigeon Heeft een PS5 geen regionale instellingen die je kan verzetten naar Nieuw Zeeland? Op de XBox een koud kunstje.. Je hebt er niet eens een vpn voor nodig of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mr. Freeze schreef op woensdag 23 april 2025 @ 12:38:
[...]

Als je hem toch wilt kopen en spelen op vrijdag, dan kan je beter nu doen, de pre-loads zijn nu bezig, alles bij elkaar toch een dikke 140 Gig als ik me niet vergis. Is maar een idee hoor, doe wat je zelf het fijnst vindt.

@Oxigeon Heeft een PS5 geen regionale instellingen die je kan verzetten naar Nieuw Zeeland? Op de XBox een koud kunstje.. Je hebt er niet eens een vpn voor nodig of wat.
Heb geen haast verder, ik heb toevallig een rustig weekendje. Wil liever zo min mogelijk preorderen dus des te later ik hem haal des te minder in de statistieken gaat die meetellen.

Ik had hem fysiek willen halen ook en kwam erachter dat het niet mogelijk is

[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 23-04-2025 12:54 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Lijkt er helaas op dat je (nog) niet het GOT kan joinen vanuit PS hier wel mooie uitleg over FH5 voor PS mensen is wel in het Engels

YouTube: Forza Horizon 5 on PS5...I'VE PLAYED IT & Here's What I Noticed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Dan mis je een heleboel andere leuke zaken naast early acces, de premium edition is z'n geld dubbel en dwars waard, De standaard versie is meer een Forza Horizon Lite. Maar gelukkig kan je later altijd alsnog upgraden naar Premium, ik neem op de PS5 niet anders dan op XBox.
Inderdaad als je het kan missen en je houdt echt van race games zou ik zeker kiezen voor Premium voor 30 euro meer.

Was/is het voor mij meer dan waard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOI69MSldMTMg0bijJ51XNYlm1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y8y5CeHT8K063gfjQB5lbJhD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vanderaatje schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:18:
[...]

Inderdaad als je het kan missen en je houdt echt van race games zou ik zeker kiezen voor Premium voor 30 euro meer.

Was/is het voor mij meer dan waard

[Afbeelding]
Ik wacht het gewoon even af. Die addons zullen laterna ook nog wel aan te schaffen zijn lijkt mij. Dit kan dan prima in een"kortingsactie" die er meer dan genoeg zijn in de store.

Mocht de game me zo goed bevallen kan ik hem alsnog aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:00
Begint toch weer te kriebelen zoveel plezier beleeft aan deze game toen ik nog series X had, maar mijn x verkocht omdat ik te weinig tijd had en op ps5 wel the crew motorfest gespeeld, ook toffe game maar geen forza niveau.

Of ik hier full price voor wil betalen weet ik niet,de add ons nooit gespeeld, dus dan zou ik meteen 100 euro neer moeten leggen:)

Misschien even geduld hebben voor price drop, maar is zien of ik mijzelf kan bedwingen vrijdag..

[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 23-04-2025 19:43 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-09 05:22
Heb the crew motorfest gespeeld tijdjd geleden, was goeie game maar verder niet meer terug opgenomen.. is forza vergelijkbaar of beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:24
Vanmiddag de analyse van Digital Foundry gekeken, en sindsdien begint het toch weer te kriebelen om de game opnieuw aan te schaffen. Eindelijk een goede reden om m’n Pro eens aan het werk te zetten. Destijds heb ik de Premium-editie op de Xbox gekocht en er heel wat uurtjes in gestoken, maar de Xbox heb ik een tijd geleden verkocht. Hoewel ik de game ook prima op mijn PC zou kunnen spelen, doe ik dat uiteindelijk toch niet. Waarom weet ik eigenlijk niet, misschien toch het gemak van een console.

De Horizon-games zijn voor mij ook titels die ik erbij pak als andere games even niet klikken. Helaas gebeurt dat de laatste jaren steeds vaker :P
Jovinho99 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:31:
Heb the crew motorfest gespeeld tijdjd geleden, was goeie game maar verder niet meer terug opgenomen.. is forza vergelijkbaar of beter?
Wellicht doe ik The Crew tekort maar voor mij voelde het altijd een beetje als de AliExpress versie van Forza Horizon. Ik vind Horizon echt op elk vlak beduidend beter.

[ Voor 24% gewijzigd door WinterBase op 23-04-2025 21:56 ]

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Jovinho99 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:31:
FH is de hedendaagse benchmark van arcade “open-world” racing.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb enkel Forza Motorsport 2 gehad in de Forza collectie (autos ontwerpen en delen/verkopen, alles was eigenlijk perfect geregeld in deze game). Het was naar mijn idee geen Gran Turismo. Maar vond het wel in de buurt komen. Als ik reviews etc van FH5 en lagere racegames vergelijk wordt eigenlijk in 99 van de 100 gevallen gezegd dat FH5 beter is. Dat is dan ook de reden dat ik deze zal aanschaffen.

Heb verder Motorfest ook. Waarom weet ik niet. Maar ik kom niet echt in die game. Online races zijn gewoon ruk als je tegen een compleet uitgebouwde auto raced. Maw, de end-game is echt lastig als je zelf net begint. Je hebt werkelijk niets te zoeken en je zal ook nooit een auto winnen/verdienen.

Verder rij je je kapot aangezien er niet een lekker fast travel systeem in de game zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 24-04-2025 07:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Festival Playlist events and rewards Apr. 24 - May 1 (Summer S46)

Afbeeldingslocatie: https://global.discourse-cdn.com/forza/optimized/4X/d/c/6/dc66d203ab6b7197d5d00459b90d143747d048a1_2_876x492.jpeg

Playlist Points
Series total: 270 Points
  • Series Reward: 2010 Ferrari 599 GTO (Wheelspin/Seasonal exclusive car) (80 points)
  • Series Reward: 1969 Ferrari Dino 246 GT (Seasonal exclusive car) (160 points)
  • Season Reward: 2020 Ferrari SF90 Stradale (Seasonal exclusive car) (20 points)
Forzathon Shop
900 FP Car 1998 SUBARU Impreza 22B-STi Version
200 FP Car 2018 DeBerti Chevrolet Silverado 1500 Drift Truck
75 FP Emote Macarena
75 FP Car Horn Base Drop

Forzathon Events

Original Hot Hatch
Chapter 1: VW Carbie Own and drive the 1983 Volkswagen Golf GTI
Chapter 2: Puebla Legacy Win any Street Rac in the 1983 VW Golf GTI
Chapter 3: Project Sport Golf Earn 5 stars in total from Speed Zones in the 1983 VW Golf GTI
Chapter 4: Best Selling Model Earn an Ultimate Skill Chain in the 1983 VW Golf GTI

Plot Twist Earn 5 Drift Skills in any Horizon Story Chapter
Care Package Send a Gift Drop to another player
Blasting Through Earn 9 stars in total from Trailblazers
Hold Fast Drive above 150mph (242 km/h) for 15 seconds in any car
Sparkling Clean Post a clean lap on any Rivals Event
Sandwich Smash 3 Picnic Tables
Fast Lane Win a Drag Race in a Modern Sports Car

Season even details

3 Horizon Arcade Mini Games Complete any Horizon Arcade event
10 The Trial Aid of the Party (A800) Trucks Road Racing (Reservorio Sprint)
3 EventLab JCO Project Refinery - Race 3 (A800) Retro Supercars
2 Danger Sign La Mesa (A800) BMW M3 '08 - 607 feet (185 m)
2 Speed Trap San De Las Minas (B700) Subaru - 120 mph (194 km/h)
2 Drift Zone Camino De Montana (S1 900) Drift Cars - 140,000 points
5 Championship Chihuahua Express (S1 900) Anything Goes Road Racing (Copper Canyon Sprint)
5 Championship Caribe Legends (B700) Volkswagen Golf Dirt Racing (Mulegé Town Scramble)
5 Championship La Fiesta (A800) Ford Street Racing (Highland Climb)
3 Treasure Hunt Fireflies Fly the Fire like a bird to collect 5 stars
2 Photo Challenge #FestiveColours Photograph any car in Guanajuato decorated for Cinco de Mayo
2 Horizon Open Skilled in Speed Maintain a speed of at least 100mph (161 km/h) in any Horizon Open Custom race for 10 seconds
2 RA Speed Trap La Cantera (B700) Nissan - 77 mph (123 km/h)
5 RA Championship Wheel of a Time (B700) Modern Rally Forest Trail
2 HW Drift Zone Rockslide (B700) Nissan - 117,000 points
5 HW Championship That’s the Spirit (S1 900) Ferrari Nexus Speed Sprint

Monthly Rivals

Pts Event Route Car
4 Monthly Rivals Playa Azul Circuit Ferrari SF90 Stradale

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
Jaja daar zijn we weer!
Vanavond mogen we weer gezellig de wekelijkse races doen om 19:30.

Nog nooit meegedaan? Voeg mij toe als vriend met bijvoorbeeld GOT als tekst en ik zal je dan vanavond uitnodigen voor de FH5 convooi en party 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellevk
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 07:31
Morgen eindelijk los in Forza Horizon 5. Nou heb ik in het verleden wel eens via cloud stream de game opgestart. Maar is het een mogelijkheid dat je missies zoals de openings missie opnieuw kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jellevk schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:01:
Morgen eindelijk los in Forza Horizon 5. Nou heb ik in het verleden wel eens via cloud stream de game opgestart. Maar is het een mogelijkheid dat je missies zoals de openings missie opnieuw kan spelen?
Dat is toch de Tulum missie in de Ford Bronco? Die staat volgens mij gewoon als race-item op de kaart. Zie onderstaand plaatje van de kaart in mapgenie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uFn210blNZMuYve3zaHE_vCgWeo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8JzqsQnNUgc71TGHkL7fZKXt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellevk
gwystyl schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:08:
[...]

Dat is toch de Tulum missie in de Ford Bronco? Die staat volgens mij gewoon als race-item op de kaart. Zie onderstaand plaatje van de kaart in mapgenie.

[Afbeelding]
Die map genie ga ik onthouden. Maar deze missie bedoelde ik niet.

Ik doel op echt de intro , dat je vulkaan af stormt en diverse autos gaat rijden en zo het festival in rijd. Of je deze missie opnieuw kan herstarten wanneer je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 20:11
jellevk schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:51:
[...]

Die map genie ga ik onthouden. Maar deze missie bedoelde ik niet.

Ik doel op echt de intro , dat je vulkaan af stormt en diverse autos gaat rijden en zo het festival in rijd. Of je deze missie opnieuw kan herstarten wanneer je wil?
Nee dat kan niet.. Heel erg zonde want dat was echt heel vet ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@jellevk Als je een gokje wil wagen kan je je profielmap (locatie hier) leeggooien en op het moment dat hij inlogt zeggen dat je lokale data wil gebruiken. Dan gooit hij je online savegames ook weg, dus daar moet je dan zelf een backup van gemaakt hebben.
Ik zou daar zelf niet aan beginnen om alleen die missie nog een keer te spelen, maar zo kan je helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
gwystyl schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:30:
@jellevk Als je een gokje wil wagen kan je je profielmap (locatie hier) leeggooien en op het moment dat hij inlogt zeggen dat je lokale data wil gebruiken. Dan gooit hij je online savegames ook weg, dus daar moet je dan zelf een backup van gemaakt hebben.
Ik zou daar zelf niet aan beginnen om alleen die missie nog een keer te spelen, maar zo kan je helemaal opnieuw beginnen.
Gewoon nieuw account maken?

Anders zie in link: How to delete your Forza Horizon save on PlayStation 5
https://support.forzamoto...my-progress-what-do-I-do#

[ Voor 29% gewijzigd door Vanderaatje op 24-04-2025 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vanderaatje schreef op donderdag 24 april 2025 @ 12:29:
[...]

Gewoon nieuw account maken?

Anders zie in link: How to delete your Forza Horizon save on PlayStation 5
https://support.forzamoto...my-progress-what-do-I-do#
Is de aankoop niet gekoppeld aan je Microsoft account? Ik ging er van uit dat dat niet werkt, maar zou wel handig zijn als dat wel zo is natuurlijk. Weet ook niet of het op PC bijvoorbeeld nog anders werkt dan op de XBOX/PS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellevk
Dan is dat duidelijk want het is en blijft een heerlijke opening van de game. Ik ga niet voor een segmentje van een paar minuten een hele save game verwijderen. Jammer dat het niet kan , maar morgen heerlijk genieten van Mexico. De kids op bed stuurtje voor de tv en gaaaaaaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Morgen weer echt beginnen. Maar blijkbaar heeft mijn TV vandaag de Xbox app gehad. Dus nu even via de cloud weer er een beetje inkomen met mijn oude Xbox save :D
Scheelt morgen weer het bedenkwerk van hoe alles ook weer werkte en waar het in de menu's zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepoog
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11:14
Ik speel FH5 op de Xbox One. Hebben anderen er ook last van dat het laden van het spel zo ontzettend lang duurt? Alles bij elkaar duurt het een goeie 10-15 minuten voordat ik kan spelen. Ik word er ook gek van dat ik niet kan kiezen op welke locatie (Mexico - Rally - HW) ik start. Of heb ik die optie ergens gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Sleepoog schreef op donderdag 24 april 2025 @ 14:58:
Ik speel FH5 op de Xbox One. Hebben anderen er ook last van dat het laden van het spel zo ontzettend lang duurt? Alles bij elkaar duurt het een goeie 10-15 minuten voordat ik kan spelen. Ik word er ook gek van dat ik niet kan kiezen op welke locatie (Mexico - Rally - HW) ik start. Of heb ik die optie ergens gemist?
Waarom hij zo traag is weet ik niet, maar je kan wel je "thuis" locatie instellen. Dat is of een spelershuis, of 1 van de dlc's. Daar spawn je dan bij een nieuw spel en scheelt je travellen als je toch elke keer op dezelfde locatie wilt starten.

(thuislocatie instellen is "Y set as home".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Met de ps5 versie begin je toch opnieuw en ga je niet verder met een xbox save?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Stylze schreef op donderdag 24 april 2025 @ 15:28:
klopt al zijn er enkele dingen die meegenomen worden:
Q: What leaderboard statistics are synced across Forza Horizon 5 on Xbox, PS5 and PC?

Any statistics that appear on a leaderboard, including total roads and areas discovered, PR Stunts records, fastest Rivals times, and so on, are attached to your Microsoft account and are synchronized across Xbox consoles, PS5 and PC. Anytime that you receive an in-game popup that compares your stats with a friend, that means the data is on a leaderboard.

Here's a list of known gameplay stats that migrate across platforms:

Roads discovered
Areas discovered
PR Stunts leaderboard data
Rivals data
Gift Drops
Storefront / Online Published UGC
Online published UGC will show in the Creative Hub.
Note: UGC can be saved locally too, those won't get shared.
Message Center
Unread news alerts and unredeemed Gifts
Backstage Pass vote record
Leaderboards
Followed players (Creative Hub)
Favorited designs (liveries)
Q: Accolades I earned on the Xbox or PC versions of Forza Horizon 5 are not being synced to PS5. Why is this?

Accolades unlocked in the game are saved to your local profile data, therefore each platform you play Forza Horizon 5 on will have separate progression for accolades.

Q: Can Gift messages be redeemed in Forza Horizon 5 on multiple platforms?

A: Gift messages that have already been redeemed on one platform cannot be redeemed on another platform when using the same Microsoft account.
https://support.forzamoto...orza-Horizon-5-on-PS5-FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:22
Stylze schreef op donderdag 24 april 2025 @ 15:28:
Je moet toch inloggen met je Microsoft account. Bij SoT op de PS5 ging ik ook één op één verder met waar ik gebleven was op de X. Zo mij niet verbazen als dat bij Horizon ook zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dat is nog wel akelig veel stiekem :X Ben benieuwd wat die doet met de messages van toen ik nog op de PC/Xbox heb gespeeld die ongelezen zijn en in de tussentijd wel zijn binnengekomen. Zoals gratis auto's voor promoties en dat soort ongein. Want als ik het lees en die berichten zijn NIET geopend. Wat het geval is.... Dan... Zou ik ze dus wel op de PS5 moeten kunnen unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb ergens in maart even op de PC geprobeerd met cloudgaming en nu net weer. Denk in totaal zo'n 50 superspins weggedraaid in die 2 keer. Zou wel raar zijn als die anders morgen zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepoog
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11:14
Mr. Freeze schreef op donderdag 24 april 2025 @ 15:08:
[...]
maar je kan wel je "thuis" locatie instellen.
Yes, ga ik proberen. Scheelt al een beetje ergernis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Sleepoog schreef op donderdag 24 april 2025 @ 16:20:
[...]

Yes, ga ik proberen. Scheelt al een beetje ergernis 8)
Je ziet deze optie elke keer als je naar je huis/garage gaat, staat onderaan scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ArthurMorgan schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:21:
[...]

Je krijgt hot wheels. En Rally erbij. Ik heb werkelijk geen idee wat deze los gaan kosten. Maar als ik gok is dat ergens rond de 15euro. Je krijgt voor die 100euro enkel nog de autopass erbij. Dus dan zou je op een bedrag van pak hem beet 130euro uitkomen.

Hoe zit het met die weekly's? Wordt daar vaak gebruik gemaakt van die 2 dlc die je bij de premium editie erbij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nol_NL schreef op donderdag 24 april 2025 @ 15:34:
[...]

Je moet toch inloggen met je Microsoft account. Bij SoT op de PS5 ging ik ook één op één verder met waar ik gebleven was op de X. Zo mij niet verbazen als dat bij Horizon ook zo werkt.
Owh dus als je compleet opnieuw wil beginnen een nieuwe xbox acount aanmaken ofzo en daarmee inloggen? Dat vind ik namelijk wel het leukst.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mharnk.nl
Vanderaatje schreef op donderdag 24 april 2025 @ 08:15:
Jaja daar zijn we weer!
Vanavond mogen we weer gezellig de wekelijkse races doen om 19:30.

Nog nooit meegedaan? Voeg mij toe als vriend met bijvoorbeeld GOT als tekst en ik zal je dan vanavond uitnodigen voor de FH5 convooi en party 🥳

Ik heb er weer zin in vanavond!
Ik moest wel even een update van bijna 10GB installeren op de Xbox, dus start de update op tijd.
Nu kan ik niet meer de Mexico map in.... vaag

Gamertag WalnutCartoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Kan het nergens fysiek bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jovinho99 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:48:
Kan het nergens fysiek bestellen?
De game komt niet fysiek uit. Enkel digitaal. Vind het ook jammer. Want koop meestal alles fysiek alleen al om de prijs en het weer verkopen als ik een game niet meer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Oxigeon schreef op donderdag 24 april 2025 @ 21:02:
[...]

De game komt niet fysiek uit. Enkel digitaal. Vind het ook jammer. Want koop meestal alles fysiek alleen al om de prijs en het weer verkopen als ik een game niet meer speel.
Oh thx! Wist echt niet dat het enkel digitaal was 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Stylze schreef op donderdag 24 april 2025 @ 17:31:
[...]

Owh dus als je compleet opnieuw wil beginnen een nieuwe xbox acount aanmaken ofzo en daarmee inloggen? Dat vind ik namelijk wel het leukst.
Ik kijk heel even en anders maak ik ook maar een nieuw account aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Ben toch voor de bijl gegaan. Net ook even een nieuw Microsoft account aangemaakt, heb echt zin om deze game weer helemaal als nieuw te spelen. Voeg me gerust toe op PSN; WinterBaseNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Mijn huidige Microsoft account gekoppeld, maar ik begon gewoon helemaal opnieuw. Kennelijk is er geen CrossSave. Kon mij ook niet meer herinneren dat de game in het Nederlands werd weergegeven of was dat op de Xbox ook al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

WinterBase schreef op donderdag 24 april 2025 @ 23:32:
Ben toch voor de bijl gegaan. Net ook even een nieuw Microsoft account aangemaakt, heb echt zin om deze game weer helemaal als nieuw te spelen. Voeg me gerust toe op PSN; WinterBaseNL
Ik heb je in elk geval alvast toegevoegd. Speelt de game een beetje op ps of moet je ook wachten tot dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het speelt prima vind ik. Heb de eerste 15 fast travel boards gehad, nog 35 te gaan en dan verder met de game. (niet dat ik de mogelijkheid al heb om het huis te kopen voor fast travel :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hier komt die nu binnen. Vanochtend toch de knoop doorgehakt en dan kan ik vanavond na het eten lekker beginnen :+ :D

De reviews qua performance zijn in ieder geval goed en dat is het belangrijkste voor nu. Dit weekend er eens wat tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 24 april 2025 @ 15:47:
[...]

Dat is nog wel akelig veel stiekem :X Ben benieuwd wat die doet met de messages van toen ik nog op de PC/Xbox heb gespeeld die ongelezen zijn en in de tussentijd wel zijn binnengekomen. Zoals gratis auto's voor promoties en dat soort ongein. Want als ik het lees en die berichten zijn NIET geopend. Wat het geval is.... Dan... Zou ik ze dus wel op de PS5 moeten kunnen unlocken :P
Ik had gisteren nog even 10 superspins vrijgespeeld met de xbox cloud, die heb ik niet terug gezien op de PS5.
Wat ik wel heb is dat ik al 3 sterren had op een stunt, terwijl ik op de PS op dat moment maar een 2 sterrenprestatie gezet had. (Via accolades kun je wel goed volgen welke je nog moet voltooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ArthurMorgan schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 07:51:
[...]

Ik had gisteren nog even 10 superspins vrijgespeeld met de xbox cloud, die heb ik niet terug gezien op de PS5.
Wat ik wel heb is dat ik al 3 sterren had op een stunt, terwijl ik op de PS op dat moment maar een 2 sterrenprestatie gezet had. (Via accolades kun je wel goed volgen welke je nog moet voltooien)
Die komen volgens mij niet binnen via je message center of Unread news alerts and unredeemed Gifts toch? Aangezien die er specifiek tussen staat om wel te syncen tussen de accounts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Leuk, al twee Tweakers in m’n PSN friendlist erbij! :)

Net begonnen met de intro van de game. Speelt weer heerlijk en de performance lijkt uitstekend (Pro). Hier gaan weer heel wat uurtjes inzitten!

Ben trouwens nieuwsgierig hoe mensen deze game ervaren die niet eerder een Horizon game hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

WinterBase schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 08:00:
Leuk, al twee Tweakers in m’n PSN friendlist erbij! :)

Net begonnen met de intro van de game. Speelt weer heerlijk en de performance lijkt uitstekend (Pro). Hier gaan weer heel wat uurtjes inzitten!

Ben trouwens nieuwsgierig hoe mensen deze game ervaren die niet eerder een Horizon game hebben gespeeld.
Ik heb ook een verzoek gestuurd. Ik speel wel op PC, dus weet niet of we samen kunnen spelen, maar zo wel doe ook vooral mee met de nieuwe playlist dingen elke donderdag avond als je genoeg vrijgespeeld hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Nu net begonnen met de intro. Het rijd toch wel wat anders dan TCM. Maar de sfeer is al wel top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 20:11
Verdorie, gisteren om 19:50 kwam ik er achter dat ik een x mee had willen doen met de wekelijkse race, kan ik alvast wel lid worden van de GOT club in Forza?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Nol_NL schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 02:06:
Mijn huidige Microsoft account gekoppeld, maar ik begon gewoon helemaal opnieuw. Kennelijk is er geen CrossSave. Kon mij ook niet meer herinneren dat de game in het Nederlands werd weergegeven of was dat op de Xbox ook al ?
In het Nederlands is er later ingekomen ja, maar (persoonlijk dan) in het Engels is echt veel fijner vanwege de terminologie. In het Nederlands zijn sommige dingen echt lastig terug te vinden. En zeg nou zelf, fast travel klinkt toch veel leuker dan snel reizen? :)

Anyway, Welkom Playstation 5 racers, hoop dat jullie er net zo veel lol mee gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 06:52
Ik ga hem zo ook kopen. Zat nog te twijfelen tussen de standaard en premium versie, maar gezien mijn zoontje gek is van Hot Wheels verantwoordt dat wel de aanschaf van de duurdere variant en hoef ik geen (lang) weekend te wachten.

Ooit Forza Horizon 2 nog op de Xbox gespeeld en enorm veel plezier mee gehad. Zin in! :Y)

Update: Staat nu te downloaden, 3 uur wachten. :z

[ Voor 7% gewijzigd door Slappyjoez op 25-04-2025 10:08 ]

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik heb de premium ook in de pre-order staan, mijn geld gun ik ze van harte en ik hoop dat dit het begin kan zijn van een X-Station of PlayBox :7

FH5 heeft me zo lang doen twijfelen om een Xbox te kopen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 10:41
Als ze de gereden wegen wel meenemen hoe kun je dan de throphy nog halen van alle wegen rijden? Dat is dan een erg moeilijke opgave lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
wjsiebes schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:02:
[...]

Als ze de gereden wegen wel meenemen hoe kun je dan de throphy nog halen van alle wegen rijden? Dat is dan een erg moeilijke opgave lijkt me?
Ik zie gewoon je hebt zoveel van de zoveel wegen gereden. Het is ook gewoon anders gekleurd. Maar in het recordscherm staat dat ik alle wegen al heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:53
Nieuwe Forza speler hier!

Heb een aantal van jullie toegevoegd maar voeg mij ook gerust toe: Sluuz

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm. Eens even gekeken naar de hot wheels dlc. Dit ziet er bijna uit als een complete game. Misschien toch maar overstag gaan voor de premium editie?

Edit: en de rally adventure dlc idem. Straks na het werk toch maar een pre order plaatsen. Daarna de game maar downloaden en hopen dat ik hem voor vanavond binnen heb.

[ Voor 36% gewijzigd door Oxigeon op 25-04-2025 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
@Oxigeon ik weet niet wanneer de pre order overgaat naar gewone order? Anders kun je hem nu al aanschaffen natuurlijk, krijg je toch nog wat extra’s bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Cardwizard schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:04:
@Oxigeon ik weet niet wanneer de pre order overgaat naar gewone order? Anders kun je hem nu al aanschaffen natuurlijk, krijg je toch nog wat extra’s bij
Eerder spelen maakt me niet uit. Maar als ik beelden van rally zie en van hot wheels lijkt me dit toch ook wel tof. En voor die 30euro extra is 15 per stuk incl de autopass lijkt me dit misschien toch wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Oxigeon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:17:
[...]

Eerder spelen maakt me niet uit. Maar als ik beelden van rally zie en van hot wheels lijkt me dit toch ook wel tof. En voor die 30euro extra is 15 per stuk incl de autopass lijkt me dit misschien toch wel de moeite waard.
Nee mij ook niet maar bij de pre-order zitten nog wat extra’s die je daarna niet meer krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:53
Oxigeon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:17:
[...]

Hou er rekening mee dat de carpass niet alle DLC auto's bevat, maar slechts de helft ongeveer. De rest zijn betaalde carpacks.

Verder zijn de uitbreidingen wel leuk om te spelen, dus zeker het extra geld waard.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:47
Nou heb er zin in om straks na het werk weer te beginnen, ook al had ik de game al op de PC, ergens ook wel leuk om weer opnieuw te beginnen.
Ik heb een aantal van jullie op PS toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 06:52
Hier inmiddels een uurtje of 2 erin zitten. Eerste indruk, vooral na het spelen van de intro, is toch weer een mooi uitgebreide game met veel keuze in auto's (als ik zie wat er nog allemaal unlocked kan worden). Heb met de premium versie ook de uitbreidingspakketten erbij dus nog genoeg te verkennen de komende tijd.

Ben alleen nog beetje zoekende naar de opbouw van het spel, met al die festival sub-locaties etc. hoe dat nu precies in elkaar steekt.

[ Voor 17% gewijzigd door Slappyjoez op 25-04-2025 16:04 ]

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, free travel is volledig binnen, amper geld meer over :D

Morgen de hall of fame vrijspelen zodat ik ook de trial gewoon kan doen. Dan kan ik gewoon mooi deze week de hele seizoensopdrachten aanpakken.

Enige wat raar was dat ik ergens tijdens het spelen een soort van advertentie voor premium langs zag komen. Oh en ik had wat moeite met wat aankopen in de forzathon shop. Maar dat is na een paar keer proberen alsnog goed gekomen.
Verder echt een prima port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mharnk.nl
Hunter98X schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 08:35:
Verdorie, gisteren om 19:50 kwam ik er achter dat ik een x mee had willen doen met de wekelijkse race, kan ik alvast wel lid worden van de GOT club in Forza?
Je kan altijd lid worden van de GOT club!
Welkom alvast!

Gamertag WalnutCartoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
mharnk.nl schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 17:35:
[...]
Je kan altijd lid worden van de GOT club!
Welkom alvast!
Welkom ben je zeker maar las ergens dat je in Forza Horizon op de PS5 geen club kan joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 17:48:
[...]

Welkom ben je zeker maar las ergens dat je in Forza Horizon op de PS5 geen club kan joinen
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. @ArthurMorgan Ben jij nu nog lid van [GOT] of heb jij je (ooit) afgemeld?

Pagina: 1 ... 62 ... 64 Laatste