Had liever nieuws over FH6 gehad, dat wordt wel eens tijd.

Oxigeon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:06:
Na het bericht in het nieuws dit topic eens opgezocht. Ben een ps5 gamer. Heb wat motorfest gespeeld. Is deze zoveel beter dan motorfest? Als ik zo kijk lijken de graphics beter maar ook het aantal auto's lijkt meer met het aantal gamemodes. Op de site van Forza zelf vind ik niet echt wat je kan doen in de open wereld racer alla test drive/motorfest.
Beter is best subjectief. Persoonlijk vind ik Horizon beter dan Motorfest, omdat ik alle 5 de delen veel heb gespeeld voordat ik aan Motorfest begon.
Er zijn veel overeenkomsten, maar ook de nodige verschillen. Als je geen eerdere Horizon hebt gespeeld, ga je alles vergelijken met Motorfest en dat kan positief of negatief uitvallen (je bent immers wat 'anders' gewend).
Vind je een openwereld racegame leuk, dan ga je je ook zeker wel vermaken met Horizon.
Veel races, offroad, onroad en een mix ertussen. Wat fun events. Auto's sparen, vrij rondcruisen, one-to-one races, wekelijkse events et cetera.
Het grote voordeel van Horizon vind ik dat je vrijer bent in te doen wat je wilt. In Motorfest ben je gebonden aan een playlist (retro, musscle, classics, sport etc). In Horizon is dat hoogstens 1 race en dan kan je weer wat anders doen en als je het niks vindt, doe je de race gewoon (voorlopig) niet.
[
Voor 91% gewijzigd door
VincentG op 31-01-2025 11:57
]
Oh oh Mr. B, oh oh!