Pff, gisteravond nadat ik jullie verlaten had en vanochtend tussen thuiswerken door bezig geweest met zoeken naar een mogelijkheid om de Rally en Hot Wheels expansions weer aan de gang te krijgen. De "makkelijke" opties werkten allemaal niet (waaronder "even" opnieuw 180Gb downloaden bij herinstallatie, registerverwijzingen naar XBOX en Windows Store verwijderen, map verwijderen in appdata), dus was ik er bang voor dat ik ook mijn Windows opnieuw moest installeren.
In plaats daarvan heb ik mijn gebruikersaccount uit mijn windows installatie gehaald, gebruikersmap verwijderd en een nieuwe gebruiker aangemaakt. Dat komt bijna op hetzelfde neer als opnieuw installeren van Windows, maar met als verschil dat veel programma's nog wel herkend worden en alle instellingen van mijn vrouw en zoon zo blijven als ze gewend zijn.
Voor mij betekent dat alsnog dat ik ongeveer alles opnieuw moet instellen (logins voor gamelaunchers, windows store etc), maar ik kan nu wel weer bij beide DLC's.....
Ik kwam er alleen achter dat de settings die ik laatst voor mijn Thrustmaster T300 had gevonden niet meer in het spel zitten, dus die moet ik nog terug zien te vinden
edit: oh, volgens mij heeft hij de stuursettings toch wel zo staan als ik ze had ingesteld. Dat valt weer mee
[
Voor 13% gewijzigd door
gwystyl op 14-06-2025 18:12
]