[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 49 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-09 19:05
tijdje niet gespeeld wegens verhuizing en vakantie en hem vandaag weer eens aangeslingerd. Het blijft een leuk spel, variatie in auto's blijft heerlijk. Deze ochtend even lekker met een Quattro gooien en smijten 🤟
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JefypzJwaSH1w8OAOSW6sg2I1zo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kB0CoDkr6Dq5vsg5ihyoBBfG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Wellicht heel rare vraag en ook al vaker gesteld maar ik vind het gewoon niet. Als ik in een online race een forza link gebruik als "nice racing" krijg ik van andere spelers het bericht "thank you *gebruikersnaam*".

Hoe kan ik dit instellen? Als anderen iets sturen lukt het me niet.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27

Wimmel

Hello

Forza Horizon is 10 jaar jong *O*

[ Voor 16% gewijzigd door Wimmel op 04-10-2022 20:34 ]

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
Tijd voor een Master Driver Collection :+
(Gaat nooit gebeuren helaas vanwege licensing kosten...)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09

cjpostma

Break like the wind

Over licenties gesproken: wanneer gaan ze er met FCA Italy eruit komen vwb Alfa Romeo, Lancia en Fiat? Die laten nu wel erg lang op zich wachten.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik vind het niet terug in dit topic, maar naar aanleiding van het frontpage artikel over de Steamdeck vroeg ik me af of je FH5 ook op de steamdeck zou kunnen spelen als je hem in de MS Store hebt gekocht. Ik vrees dat ik het antwoord al weet, maar weet iemand dit zeker, of is het misschien aan steam toe te voegen als losse executable oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
FH4 zal binnenkort wel verdwijnen uit de Store en Game Pass aangezien na 4 jaar de licenties aflopen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ariekanari schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:05:
FH4 zal binnenkort wel verdwijnen uit de Store en Game Pass aangezien na 4 jaar de licenties aflopen.
Goed te weten, dan ga ik het binnenkort nog eens spelen :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
ariekanari schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:05:
Op 2 oktober was de vierde verjaardag van FH4, maar er is officieel bevestigd dat FH4 voorlopig niet verdwijnt:
https://forums.forza.net/t/fh4-end-of-life/556886/4
Hey everyone, no need to worry, we’re not planning on delisting Forza Horizon 4 anytime soon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:00

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Zijn die maandelijkse rivals bugged? Want ik krijg er maar een punt voor ipv 4, of zijn die 4 punten verdeeld over de hele series?

Story ook weer klaar. En de 20 puntjes ook effe gedaan, de 599xx en de dodge viper in de collectie.
Die dodge viper best wel een gaaf bakkie, zelfs de tuning preset redelijk veel grip.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MisterJD schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:02:
Zijn die maandelijkse rivals bugged? Want ik krijg er maar een punt voor ipv 4, of zijn die 4 punten verdeeld over de hele series?

Story ook weer klaar. En de 20 puntjes ook effe gedaan, de 599xx en de dodge viper in de collectie.
Die dodge viper best wel een gaaf bakkie, zelfs de tuning preset redelijk veel grip.
Het is inderdaad 4 punten per serie, 1 punt per seizoen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Eerste race, na de update, in de AMG ONE was zonder motor geluid :?

Edit. Bij de 2e poging was er wel geluid

Zwaar irritante stem van dat jochie bij de nieuwe story |:( Iedere keer als hij begint te kletsen zet ik maar gewoon het geluid uit ;)

[ Voor 76% gewijzigd door calsonic op 13-10-2022 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
calsonic schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:03:
Eerste race, na de update, in de AMG ONE was zonder motor geluid :?

Edit. Bij de 2e poging was er wel geluid
Had ik ook, speel je hem nog een keer (via de story) dan werkt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
Na lang wikken en wegen eergisteren toch de Hotwheels uitbreiding gekocht. Niet de losse uitbreiding maar de Premium : https://www.xbox.com/nl-N...idingen/9MZ0SR207MG8/0010 die is nu 39,99 euro, voor 20 euro meer t.o.v. de losse Hotwheels uitbreiding heb je nog wat extra auto's en krijg je straks een 2e extra uitbreiding (nu nog onbekend wat dat gaat worden). Van de premium uitbreiding is ook nog een Gamepass versie, paar euro goedkoper, maar die kan je beter niet pakken want als je Gamepass abo verlopen is kan je de uitbreiding niet meer gebruiken.

Invoegtoepassingen opgenomen

Forza Horizon 5: Hot Wheels
Forza Horizon 5 Uitbreiding 2 <<< ik ben benieuwd wat dat gaat worden
Forza Horizon 5-autopas
Viplidmaatschap van Forza Horizon 5
Forza Horizon 5-welkomstpakket

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C1HWVaqtRonModBReqAV96MyD_M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tn3jOF0ZkuZOXODldqgUq2eg.png?f=fotoalbum_large

Nu twee avonden gespeeld te hebben en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Het is echt een leuke uitbreiding, je bent op een hotwheelsbaan aan het racen en daar zitten leuke (snelheids) features in, de loopings en kuipbochten zijn leuk racen. Ik zal er nog vele uren plezier aan beleven.

[ Voor 8% gewijzigd door Petje72 op 14-10-2022 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Petje72 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:09:
Na lang wikken en wegen eergisteren toch de Hotwheels uitbreiding gekocht. Niet de losse uitbreiding maar de Premium : https://www.xbox.com/nl-N...idingen/9MZ0SR207MG8/0010 die is nu 39,99 euro, voor 20 euro meer t.o.v. de losse Hotwheels uitbreiding heb je nog wat extra auto's en krijg je straks een 2e extra uitbreiding (nu nog onbekend wat dat gaat worden). Van de premium uitbreiding is ook nog een Gamepass versie, paar euro goedkoper, maar die kan je beter niet pakken want als je Gamepass abo verlopen is kan je de uitbreiding niet meer gebruiken.

[...]
Helaas kun je deze bundel Premium uitbreidingen ook niet meer gebruiken zonder Game Pass abonnement (of zonder de game dan los te kopen). Deze bundel is juist bedoeld voor gebruik met Game Pass, zodat je niet alle uitbreidingen los hoeft te kopen of gelijk de Premium Edition inclusief game moest aanschaffen.
Met Game Pass krijg je normaal 10% korting en betaal je €44,99 in plaats van de reguliere prijs van €49,99.

Ik denk dat je op het verkeerde been bent gezet door de "met Game Pass"-kortinglabels, die nu bij deze Premium-bundel ontbreekt omdat de 10% korting voor Game Pass abonnees vervalt als een item voor iedereen in de aanbieiding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
MartijnS72 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:11:
[...]

Helaas kun je deze bundel Premium uitbreidingen ook niet meer gebruiken zonder Game Pass abonnement (of zonder de game dan los te kopen). Deze bundel is juist bedoeld voor gebruik met Game Pass, zodat je niet alle uitbreidingen los hoeft te kopen of gelijk de Premium Edition inclusief game moest aanschaffen.
Met Game Pass krijg je normaal 10% korting en betaal je €44,99 in plaats van de reguliere prijs van €49,99.

Ik denk dat je op het verkeerde been bent gezet door de "met Game Pass"-kortinglabels, die nu bij deze Premium-bundel ontbreekt omdat de 10% korting voor Game Pass abonnees vervalt als een item voor iedereen in de aanbieiding is.
Ok, dank voor de uitleg... boh dat is wel slecht van MS. Ik heb de discversie van de game, koop je een uitbreiding dan moet het toch werken zonder gamepass samen met de disc van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Petje72 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:29:
[...]

Ok, dank voor de uitleg... boh dat is wel slecht van MS. Ik heb de discversie van de game, koop je een uitbreiding dan moet het toch werken zonder gamepass samen met de disc van de game?
Ik zou niet weten waarom dit niet zou werken zonder GP. Als je alleen de base game hebt zou het moeten werken. Dit pakket is gecreëerd voor GP omdat er tussen de standaard en ultimate versie 30 Euro verschil zit dus deze route normaal gesproken niet superlogisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
cjpostma schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:07:
[...]

Ik zou niet weten waarom dit niet zou werken zonder GP. Als je alleen de base game hebt zou het moeten werken. Dit pakket is gecreëerd voor GP omdat er tussen de standaard en ultimate versie 30 Euro verschil zit dus deze route normaal gesproken niet superlogisch is.
dat dacht ik dus ook, alles wat je ziet in de microsoft/xbox store met een gamepass logo er in werkt volgens mij alleen zolang je gamepass hebt, de rest wat je koopt werkt gewoon zonder gamepass.

anyway.. Hotwheels is een vette uitbreiding naar mijn mening.(daar gaat dit topic immers om)

[ Voor 7% gewijzigd door Petje72 op 14-10-2022 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Petje72 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:29:
[...]

Dat is ook zo, voor jou is er dus niks aan de hand. Als je de game los hebt op disc, zoals jij, of los gekocht via de store dan blijft deze bundel natuurlijk wel werken zonder Game Pass abonnement.
Petje72 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:11:
[...]
dat dacht ik dus ook, alles wat je ziet in de microsoft/xbox store met een gamepass logo er in werkt volgens mij alleen zolang je gamepass hebt, de rest wat je koopt werkt gewoon zonder gamepass.

anyway.. Hotwheels is een vette uitbreiding naar mijn mening.(daar gaat dit topic immers om)
In de store zie je het Game Pass logo ook in de combinatie "Inbegrepen bij Game Pass" bij games die je met een actief abonnement kunt spelen, maar ook in de combinatie van "€ prijs met Game Pass" wat wil zeggen dat je korting krijgt op je aankoop.
Je kunt de Forza Horizon-uitbreidingen dus met korting kopen, maar er is dus geen uitbreiding die alleen maar werkt als je Game Pass hebt. Bij een gekochte uitbreiding moet je wel de game los hebben/kopen op het moment dat de game uit Game Pass verdwijnt of het abonnement eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
https://forums.forza.net/...uggestions/car-voting/163

Een moderator heeft een aantal stemtopics geopend op het officiële forum om te stemmen op evt. auto’s die mensen willen hebben. Dus gauw even stemmen, wellicht dat we dan nieuwe auto’s in het spel krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Speel het spel al sinds begin op de Xbox Series X, maar gisteren de game eens geïnstalleerd op de PC zodat ik ook daar lekker op kan gamen.

Heerlijk met 21:9 resolutie met alles op Extreme of Ultra (waar mogelijk in de settings). Game draait als een tierelier.

Het is dat de WAF te laag is voor een racestuur setup, want anders.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk de GoT Club gevonden en ben lid geworden.... op de PC is dat blijkbaar niet zo straightforward als op een XBOX.

Korte uitleg voor wie ook op zoek is:
Installeer de XBOX console-companion app vanuit de MS Store en open die. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNle4gA685bErpJrl6uT3EYCIgE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rEXO2ti0yQWj11nnGKRhLZSq.png?f=fotoalbum_large

- Druk links op de drie streepjes/menu knop om het menu uit te klappen.
- Klik op "Clubs" en dan op "Een club zoeken"
- Zoek naar "[GoT] Tweakers Forza Horizon 5"
- Druk op "Vragen om uitnodiging" en wacht tot één van de mods je toegang geeft
- Herstart FH5, zodat de tag [GOT] zichtbaar wordt voor je gamerstag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Als het goed is moet iedereen die een aanvraag heeft gedaan toegelaten zijn :)

De belachelijke 1000 auto limit van FH4 is nog altijd aanwezig in FH5 }:|

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

gwystyl schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:11:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk de GoT Club gevonden en ben lid geworden....
Zien we je dan ook op de Rival leaderboards verschijnen?

[XB/PC] Forza Horizon 5 [GOT] club weekly Rival events

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
MK_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:14:
De belachelijke 1000 auto limit van FH4 is nog altijd aanwezig in FH5 }:|
Inderdaad! Ik moet steeds auto's giften om plaats te maken.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik hoorde dat er ook een limiet was aan het aantal tunes dat je kon hebben, en dat dat zelfs maar 500 was. Dus dat je niet eens elke auto kunt tunen. Ben er zelf nog niet tegenaan gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zou kunnen. Ik ben niet echt een toprijder, maar begin redelijk door het spel heen aan het raken dus zal zeker af en toe een poging doen om daar wat races te rijden. Ik had het topic iig al gebookmarkt :)

edit: eerste pogingen vast gedaan. Geen idee waar ik sta ten opzichte van de rest.....maakt het uit of je een clean lap rijdt of niet?

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 26-10-2022 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

gwystyl schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:07:
[...]

Zou kunnen. Ik ben niet echt een toprijder, maar begin redelijk door het spel heen aan het raken dus zal zeker af en toe een poging doen om daar wat races te rijden. Ik had het topic iig al gebookmarkt :)

edit: eerste pogingen vast gedaan. Geen idee waar ik sta ten opzichte van de rest.....maakt het uit of je een clean lap rijdt of niet?
Een clean lap maakt zeker uit!! En voor de rest gewoon lekker genieten en je skills oppoetsen komt vanzelf. Als ik online speel word ik ook gewoon vaak keihard ingehaald. Echter speel ik alleen online als het moet voor die festival punten, vooral nu doe ik dat met de 10 jaar anni. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

gwystyl schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:07:
[...]

Ik zie mezelf ook niet als toprijder, die Rival events maken het blijven spelen van FH5 leuk voor mij.

Bij Rival events is het de bedoeling dat je een clean lap rijdt, anders telt deze niet (uitroep teken achter je tijd). Op het moment dat je een class hebt gekozen kun je dmv Y-knop een andere Rival kiezen, daarna een paar keer op X-knop drukken en je ziet wat de top-11 tijden in de Club zijn.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DeWaanzin schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:55:
[...]

Ik zie mezelf ook niet als toprijder, die Rival events maken het blijven spelen van FH5 leuk voor mij.

Bij Rival events is het de bedoeling dat je een clean lap rijdt, anders telt deze niet (uitroep teken achter je tijd). Op het moment dat je een class hebt gekozen kun je dmv Y-knop een andere Rival kiezen, daarna een paar keer op X-knop drukken en je ziet wat de top-11 tijden in de Club zijn.
Ah dat laatste had ik nog niet door. Ik krijg wel steeds een Rival van de club voorgeschoteld, maar wist niet hoe je de top-11 kon zien. Blijkbaar doe ik het toch nog niet zo verkeerd (iig op de huidige CC-Costa Este)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vz5mXMK80tVo2sjSolxEIwPs82g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rWUXENT1RcKHRpjxzW7Q0Ylz.png?f=fotoalbum_large

Wel grappig dat je ook kan zien of iemand hulpmiddelen gebruikt of niet. Ik neem aan dat je (als je goed genoeg bent) sneller kan zijn met de meeste hulpmiddelen uit, maar ik heb voorlopig alles nog op auto staan.

Dit is gelijk een leuke motivatie voor me om de accolades voor clean laps te verzamelen, en het dwingt me om wat netter te rijden O-) .
Het is gelukkig niet zoals bij de Hot Wheels uitbreiding dat het gelijk geen clean lap meer is als je de kant een keertje heel zachtjes aantikt, want dat is echt frustrerend. Hier is het een uitdaging om het goed te doen maar geen afknap-punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:32

Fuelke

Forza Ferrari

Volgens mij worden te harde off-tracks bij rivals ook gestraft, want ik zie wel eens laptimes geflagged worden waarvan ik dacht toch echt geen muur of vangrail geraakt te hebben.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
Fuelke schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:07:
Volgens mij worden te harde off-tracks bij ravils ook gestraft, want ik zie wel eens laptimes geflagged worden waarvan ik dacht toch echt geen muur of vangrail geraakt te hebben.
Ik vermoed dat ze iets van impact meten, G krachten zeg maar. Ik ben namelijk in cross country ook wel eens gevlagd omdat ik te hard neer kwam van een sprong 8)7

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

https://www.topgear.com/c...reatest-overtake-all-time
Volgens mij heef Ross Chastain iets te veel forza horizon gespeeld, want deze techniek gebruik ik al jaren met succes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ToolkiT schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:50:
Volgens mij heef Ross Chastain iets te veel forza horizon gespeeld, want deze techniek gebruik ik al jaren met succes ;)
Daar zijn die muren toch voor aangelegd? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ArthurMorgan schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:58:
[...]

precies!
Maar die kerel heeft wel ballen dat hij het IRL ook doet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

ArthurMorgan schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:58:
[...]

Lekker andere auto's gebruiken als shock absorbers in bochten.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
ToolkiT schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:50:
Ik hoorde bij Race cafe van Ziggo datt hij het idd de avond ervoor met z'n broer op de PS had geoefend.. of het waar is of niet laat ik in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:21
Heeft er toevallig iemand de nieuwe Doritos gekocht met Forza Horizon 5 verpakking? Zoja, zit er nog iets leuks bij voor een FH5 speler? Volgens mij is het sowieso 1 maand game pass en dan nog een outfit.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:08
Mr. Freeze schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:59:
Heeft er toevallig iemand de nieuwe Doritos gekocht met Forza Horizon 5 verpakking? Zoja, zit er nog iets leuks bij voor een FH5 speler? Volgens mij is het sowieso 1 maand game pass en dan nog een outfit.
Kijk op: https://doritos.nl/xbox

Enkel een kans op 1 maand Game Pass Ultimate, en alleen als je het nu nog niet hebt, een wassen neus dus:

Xbox Game Pass Ultimate: Inwisselen op microsoft.com/redeem voor 31 maart 2023. Alleen geldig voor nieuwe Xbox Game Pass Ultimate gebruikers. Creditcard vereist. Wordt zonder opzegging automatisch verlengd tegen het geldend lidmaatschap tarief wanneer de actie eindigt. Limiet: 1 per persoon/account. Onderhevig aan de Microsoft Services overeenkomst, Game Pass voorwaarden en systeem voorwaarden op: xbox.com/subscriptionterms. In-game/digitale content: gebruik van de game is vereist (apart verkocht) en kan een Xbox lidmaatschap verseisen. Wissel de code in voor 31 maart 2023. Limiet: 1 per persoon/per game. PUBG: BATTLEGROUNDS is geen onderdeel van Xbox Game Pass. Krafton is geen sponsor van deze promotie. Microsoft is geen sponsor van deze promotie.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

guido66 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:09:
[...]

Kijk op: https://doritos.nl/xbox

Enkel een kans op 1 maand Game Pass Ultimate, en alleen als je het nu nog niet hebt, een wassen neus dus:

Xbox Game Pass Ultimate: Inwisselen op microsoft.com/redeem voor 31 maart 2023. Alleen geldig voor nieuwe Xbox Game Pass Ultimate gebruikers. Creditcard vereist. Wordt zonder opzegging automatisch verlengd tegen het geldend lidmaatschap tarief wanneer de actie eindigt. Limiet: 1 per persoon/account. Onderhevig aan de Microsoft Services overeenkomst, Game Pass voorwaarden en systeem voorwaarden op: xbox.com/subscriptionterms. In-game/digitale content: gebruik van de game is vereist (apart verkocht) en kan een Xbox lidmaatschap verseisen. Wissel de code in voor 31 maart 2023. Limiet: 1 per persoon/per game. PUBG: BATTLEGROUNDS is geen onderdeel van Xbox Game Pass. Krafton is geen sponsor van deze promotie. Microsoft is geen sponsor van deze promotie.
Je kan wel degelijk die Dirotos outfit vrijspelen. Was mij iig gelukt met de eerste code die ik probeerde. Ook voor de duidelijkheid: je hoeft niet per se een verpakking met FH erop te kopen. PUBG e.d. werken ook. Je krijgt de vraag als je de code redeemt voor welke game je iets wilt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:05

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb sinds 1,5 maand een Xbox Series X, met games pass. Ik speel nu een uurtje of 6 Horizon, maar ik word echt knettergek van de onduidelijke user interface met events e.d.. Is er ergens een duidelijke handleiding ofzo, mss ben ik te oud (alhoewel dat best mee valt met 36 jaar), maar er ik vind die map met races echt heel onlogisch en druk. Dan krijg je weer popups voor een event, dan voor accolades (???), dan kan ik weer geen race starten want ik ben geen leader (???), dan moet ik weer een chapter kiezen, dan is er weer een Adventure.etc. etc..
Echt zo onduidelijk allemaal :(

[ Voor 5% gewijzigd door -tom-562 op 07-11-2022 21:58 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Ik ben sinds deel 3 mee gekomen met alle veranderingen die erbij zijn gekomen. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat onbegrijpelijk is voor de nieuwkomer. Met accolades zou ik me in eerste instantie niet bezig houden. Is, vind ik, wat meer bedoelt voor de die hard. Zijn een soort micro achievements. Gewoon een beetje events doen en steeds meer events en zgn outposts ontsluiten. Het is een open wereld dus er is niet per se een goeie volgorde of een vereiste om bepaalde dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat is volgens mij het nadeel van instappen in deel 5 van een franchise. Ik speel het zelf een paar maanden, en begin mijn weg te vinden, maar kom nog steeds dingen tegen waarvan ik niet weet waar ik het zoeken moet. Zo moest je ineens een challenge card afwerken in een Hoonigan auto. Dat kostte toch een rondje googlen/YouTuben om er achter te komen hoe dat moet.

Zoals ik het zie kan je het op meerdere manieren aanvliegen:
- gewoon rondrijden en willekeurige races doen die je tegenkomt
- een groot deel van de races uitzetten op de map. Kies bijvoorbeeld alleen voor street races en ga er daar een paar van doen
- volg een storyline. Dan word je vanzelf de map overgestuurd en word je vanzelf handiger in bepaalde types races

En zo heb je nog wel een paar tactieken.... er is gewoon gigantisch veel te doen, en sommige dingen/races moet je verschillende keren doen (met bijvoorbeeld een bepaalde klasse auto). Dat maakt het wel heel onoverzichtelijk. Na een tijdje krijg je echter betere auto's en meer handigheid, en raak je ook meer gewend aan de interface.
Ik moet zeggen dat ik FH4 minder overweldigend vond, maar omdat ik die al kende is FH5 wel beter te doorgronden.

Het beste advies is volgens mij gewoon lekker spelen en je niet te druk maken over wat je "moet" doen. Er zijn maar weinig dingen die je daarna nooit meer kan doen, en als je je FOMO een beetje kan beheersen kan je meer genieten van de races/auto's/opdrachten die je wel wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik had al even dat ik het dak niet open kreeg bij de auto's die dat ondersteunen. Ik kon op de linkerstick duwen wat ik wilde toen de auto stilstond, noppes. Ook het wisselen tussen AWD & RWD bij die E-Mustang ging niet.

Tot ik naar de controller instellingen ging kijken. De functie was niet meer toegewezen (wellicht bij het verzetten van de handrem per ongeluk mee aangepast). Wel jammer dat in beeld nog steeds het linkerstick symbool bleef staan om de auto topless te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Ugh. Herkenbaar. Er zitten nog veel van dit soort QoL bugs in. Ik moet mezelf elke keer weer lid maken van de GoT club omdat FH5 dat blijft "vergeten". Erg irritant als je met rivals mee wil doen. Veel van deze dingen zitten er vanaf de lancering in. De top 1000 van veel PR stunts en rivals staan vol met geglitchte/gehackte resultaten. Het is dat het rijden zelf wel tof is... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
-tom-562 schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:56:
Ik heb sinds 1,5 maand een Xbox Series X, met games pass. Ik speel nu een uurtje of 6 Horizon, maar ik word echt knettergek van de onduidelijke user interface met events e.d.. Is er ergens een duidelijke handleiding ofzo, mss ben ik te oud (alhoewel dat best mee valt met 36 jaar), maar er ik vind die map met races echt heel onlogisch en druk. Dan krijg je weer popups voor een event, dan voor accolades (???), dan kan ik weer geen race starten want ik ben geen leader (???), dan moet ik weer een chapter kiezen, dan is er weer een Adventure.etc. etc..
Echt zo onduidelijk allemaal :(
Dit is een groot nadeel van Horizon 5, zo'n beetje alles is na 45-60 minuten spelen al vrijgegeven en vanaf daar moet je maar kijken wat je doet.

Bij de vorige delen speelde je meer races in een categorie vrij naarmate je verder kwam. Dat maakte het een stuk overzichtelijker.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 23:05

-tom-562

Oliesjeik

cjpostma schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:10:
Ik ben sinds deel 3 mee gekomen met alle veranderingen die erbij zijn gekomen. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat onbegrijpelijk is voor de nieuwkomer. Met accolades zou ik me in eerste instantie niet bezig houden. Is, vind ik, wat meer bedoelt voor de die hard. Zijn een soort micro achievements. Gewoon een beetje events doen en steeds meer events en zgn outposts ontsluiten. Het is een open wereld dus er is niet per se een goeie volgorde of een vereiste om bepaalde dingen te doen.
Open wereld snap ik, maar het wordt zo onduidelijk gebracht, plus je krijgt meteen een overvloed/shitload aan informatie.
Blijkbaar zat ik gisteren in de online modus (zonder dat ik het doorhad), ik kon geen enkele race starten want ik was niet de leader (ik zat blijkbaar in een convoy). Ik moest dus ook ff Googlen voordat ik doorhad hoe ik daar uit kon komen.
Mijn post gisteren was ook omdat ik (op dat moment :P) gefrustreed raakte :P Het is gewoon overweldigend allemaal.
Maikel64 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 08:39:
[...]

Dit is een groot nadeel van Horizon 5, zo'n beetje alles is na 45-60 minuten spelen al vrijgegeven en vanaf daar moet je maar kijken wat je doet.

Bij de vorige delen speelde je meer races in een categorie vrij naarmate je verder kwam. Dat maakte het een stuk overzichtelijker.
zig,
Iets meer 'begeleiding' was wel wenselijk geweest. Nu ben je bezig, krijg je ineens een melding dat je een Event o.i.d. moet kiezen :/
Nouja, vanavond maar weer eens een poging wagen om het te doorgronden.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
FH5 heeft itt deel 3 en 4 een veel minder duidelijke lijn om te volgen. Normaal gesproken zou je eerst een aantal races en challenges doen en dan een grote race moeten doen. Op het laatst zou je dan om nr. 1 te worden de Goliath race moeten doen. Helaas hebben de devs FH5 op baby-mode gezet waardoor alles heel snel vrij te spelen is. Je kunt de Goliath ook al heel snel doen wat helemaal niet hoort.

Ik heb voor mezelf maar een soort progressie aangehouden waarbij ik steeds eerst bijv. alle Road races deed en wat challenges en dan de grote road race (weet niet hoe die heet. Zo verder met Street, Dirt, Cross Country en de Goliath.

Vreemd genoeg is het in Hot Wheels wel goed geregeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD

MisterJD

Weer een dikke update 16GB+ op PC.
Zie dat er een shitload aan bodykits er in komt. Dadelijk wel is kijken als de update klaar is.
https://racinggames.gg/fo...d-plus-general-bug-fixes/

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Laatst online: 12-09 15:53
Speelt er iemand hier op HDR met een widescreen op de PC? Sinds gisteren heb ik een nieuw scherm waar ik mee op HDR kan spelen.

Echter zie ik aan de linkerkant een paarse streep zodra ik met de auto ga rijden of het beeld beweeg. Met andere games heb ik dit niet, maar ik wil uitsluiten of het aan het scherm ligt of aan de game zelf.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

pretpik schreef op woensdag 9 november 2022 @ 07:55:
Speelt er iemand hier op HDR met een widescreen op de PC? Sinds gisteren heb ik een nieuw scherm waar ik mee op HDR kan spelen.

Echter zie ik aan de linkerkant een paarse streep zodra ik met de auto ga rijden of het beeld beweeg. Met andere games heb ik dit niet, maar ik wil uitsluiten of het aan het scherm ligt of aan de game zelf.
;Ik heb een HDR UltraWide voor mijn PC setup (ik speel FH5 ook op PC). Volgens mij staat het aan maar nergens last van. Misschien ligt het aan je scherm? Opgezocht of anderen er ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Phntm schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:05:
[...]

Misschien ligt het aan je scherm? Opgezocht of anderen er ook last van hebben?
Precies dit ben ik nu aan het uitvogelen :P . Heb jij trouwens motion blur aan staan? Nog niet kunnen testen gisteren maar ik heb het vermoeden dat het misschien daar aan ligt. In andere games kan ik het niet reproduceren dus ik heb het idee dat het aan Forza Horizon 5 ligt.

[ Voor 16% gewijzigd door pretpik op 09-11-2022 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

pretpik schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:11:
[...]

Precies dit ben ik nu aan het uitvogelen :P . Heb jij trouwens motion blur aan staan? Nog niet kunnen testen gisteren maar ik heb het vermoeden dat het misschien daar aan ligt. In andere games kan ik het niet reproduceren dus ik heb het idee dat het aan Forza Horizon 5 ligt.
Ik moet even nakijken of ik motion blur aan heb. Over het algemeen kies ik meestal om het uit te schakelen, maar ik dacht dat deze game meer motion blur features heeft. Ik moet even mijn settings doorgronden. Ook nog DLSS2.0 testen. Gratis performance is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 11:30
Net even opgestart, krijg je meteen een nieuwe missie waarin je in een Golf GTI en de hypervocho (of hoe dat ding ook heet) moet rijden. Wie zijn die personen daarbij ? Een of andere Nolan ? En wat heeft het met donuts te maken ?
Zie nu bij de messages wel iets over donut media staan, en een nieuwe track. Het is dus iets in de nieuwe series, maar zie nog steeds de link met donuts niet. Zal wel de missies even spelen, misschien dat het dan duidelijker word.

[ Voor 33% gewijzigd door Tommy-D op 11-11-2022 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:09

ThunderNet

Flits!

Tommy-D schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 12:54:
Net even opgestart, krijg je meteen een nieuwe missie waarin je in een Golf GTI en de hypervocho (of hoe dat ding ook heet) moet rijden. Wie zijn die personen daarbij ? Een of andere Nolan ? En wat heeft het met donuts te maken ?
Zie nu bij de messages wel iets over donut media staan, en een nieuwe track. Het is dus iets in de nieuwe series, maar zie nog steeds de link met donuts niet. Zal wel de missies even spelen, misschien dat het dan duidelijker word.
Donut media is een Youtube kanaal over auto's.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
Aha.. dat maakt het iets logischer :)
Kijk zelf ontzettend veel automotive zooi op YouTube, maar donut media kende ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik kende ze ook niet, en had de link ook niet gelegd. Ik dacht dat het gewoon een woordgrapje was voor een drift-gerelateerde storyline. Ik gok dat hun YouTube-kanaal nu nog wel wat meer aandacht zal krijgen :). Ik ben wel benieuwd hoe dat in FH5 vorm gaat krijgen. Ik zit nu midden in een verbouwing, dus heb zelf helaas weinig tijd om te spelen en er achter te komen :'(. Ik hoop dus ook dat het een blijvende storyline is, en geen tijdelijke opdrachten zoals de seizoenen.

edit: hier een verhaaltje over de Donut Media storyline in FH5 op Forza.net

[ Voor 22% gewijzigd door gwystyl op 11-11-2022 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
Had idd ook iets qua driften verwacht, want ja, donuts. :) Die link naar Forza.net maakt het allemaal wel iets duidelijker ja. Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
Phntm schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:22:
[...]

Ik moet even nakijken of ik motion blur aan heb. Over het algemeen kies ik meestal om het uit te schakelen, maar ik dacht dat deze game meer motion blur features heeft. Ik moet even mijn settings doorgronden. Ook nog DLSS2.0 testen. Gratis performance is altijd goed.
Het lag aan motion blur, toen ik dat uitgezet heb gek genoeg geen paarse/roze lijn meer aan de linkerkant. Ik schrok even en dacht dat het scherm stuk zou zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Petje72
Die nieuwe bodykits van Rocket Bunny zijn wel nice. Voor deze auto's zijn ze beschikbaar

1997 BMW M3
2005 BMW M3
1992 Honda NSX-R
2003 Honda S2000
2015 Lexus RC F
1994 Mazda MX-5 Miata
1997 Mazda RX-7
1993 Nissan 240SX SE
1969 Nissan Fairlady Z 432
2003 Nissan Fairlady Z
1992 Nissan Silvia CLUB K’s
1994 Nissan Silvia K’s
1998 Nissan Silvia K’s Aero
2000 Nissan Silvia Spec-R
1993 Nissan Skyline GT-R V-Spec
2015 Porsche Cayman GTS
2013 Subaru BRZ
2013 Toyota 86
1992 Volkswagen Golf GTI 16v Mk2
2014 Volkswagen Golf R

De RX7 heeft er zelfs 2 ! ik heb er eentje van gebruikt en aardige retro-achtige livery op gemaakt. Het staat hem wel aardig al zeg ik het zelf :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umefvSrYnxqZTwvbK-8jXqkmQDI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/whfCYh8q6mL7xyG1GCu6f13w.png?f=fotoalbum_large

share code 618 211 753

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Gevonden op Reddit, voor 0,68 euro Forza Horizon 4 & 5 Premium voor 7,59 SEK (Zweedse kroon)

https://www.xbox.com/sv-s...itions-paket/9n54cx9xjbp6

Ik kon het pakket daadwerkelijk in m'n winkelmand stoppen, maarja, heb ze allebei al.

edit: Als ik de prijzen bekijk van de andere Forza Horizon pakketten lijkt het erop alsof de komma verkeerd staat en ndat het eigenlijk 759 Kronen moet zijn. Nouja, doe er je voordeel mee :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8RqG5AayBnduFqv3htNtgvH22So=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hqtMoy4VQaQbiiE8EFVAWB6k.jpg?f=fotoalbum_large

edit 2 aan mod; deze mag weg, is voorbij.

[ Voor 71% gewijzigd door Mr. Freeze op 17-11-2022 16:47 ]

• pretpik
Werkt niet meer hier.

• Mr. Freeze
Ah, jammer maar was te verwachten dat het kort zou duren.

• VDV
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 10-09 15:11

VDV

Mr. Freeze schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:17:
Gevonden op Reddit, voor 0,68 euro Forza Horizon 4 & 5 Premium voor 7,59 SEK (Zweedse kroon)

https://www.xbox.com/sv-s...itions-paket/9n54cx9xjbp6

Ik kon het pakket daadwerkelijk in m'n winkelmand stoppen, maarja, heb ze allebei al.
Heb 'm hier nog net weten te kopen, vrij kort nadat het mij gelukt was stond de prijs op 759,20 SEK. Foutje bedankt! Koste me 74 eurocent via PayPal.

't Is een paar uur verder, en hij zit nog in mijn account, maar even kijken of dat ook zo blijft. >:)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo... ik kan echt niet driften of die van deze week is echt pittig. Denk dat ik wel zo rond de 15 pogingen nodig gehad heb om hem net aan te halen uiteindelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik lees nu op reddit dat een S2 car niet verplicht is, elke auto tot 998 voldoet voor de drift opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Opvallend dat een aantal PR stunts deze keer een stuk pittiger zijn dan normaal. Kom ook niet verder dan 980K. 5 pogingen gedaan. Wellicht dat ik beter drift in een S1-auto. Goeie tip. Die sprong kostte me ook meer dan 10 pogingen om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die sprong deed ik in een keer met een Hoonigan RS200 van tussen de bomen, langs het huisje de weg op en dan de sprong. Dus niet proberen de weg te volgen, dat werkt zelden bij zo een aanloop/bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:17
cjpostma schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:36:
Opvallend dat een aantal PR stunts deze keer een stuk pittiger zijn dan normaal. Kom ook niet verder dan 980K. 5 pogingen gedaan. Wellicht dat ik beter drift in een S1-auto. Goeie tip. Die sprong kostte me ook meer dan 10 pogingen om te halen.
Heerlijk, eindelijk wat uitdaging ipv. "participation awards" te krijgen. 8)
Ik heb de sprong gehaald door per ongeluk op het dak van een huis te landen aan de rechterkant, hierdoor stuiterde het weer op en haalde ik extra meters.

[ Voor 15% gewijzigd door Bwlian op 18-11-2022 15:41 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzar
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 09:36
Ik las gisteren op Reddit dat je bij danger signs na de landing op pauze kan drukken, dan registreert hij de score meteen. Dat voorkomt dat je poging faalt als je kort na de landing tegen een boom of muur knalt :) Nog niet uitgeprobeerd hoor, maar zou weleens handig kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Na FH5 weer eens een keer gespeeld te hebben op PC, kwam ik erachter dat ze de bug met mijn stuur hebben verholpen!!! Die zorgde ervoor dat de game steeds na 10-15 minuten crashte.
Heel fijn want nu kan ik eindelijk onbezorgd met het stuur spelen.

Vraag is wel, weet iemand goede (of iig betere dan die van fanatec zelf) settings voor FH5 icm fanatec GT/CSL DD zonder boost kit (boost kit komt later nog)? Ik heb de stuur rotatie omlaag geschroefd naar 360graden omdat ik dan veel beter in en uit een drift kon komen en de steering linearity veel lager (zodat je nog wel redelijke controle hebt bij weinig stuur input) het blijft een beetje awkward, maar bij 900 graden rotatie als je in een drift raakte kwam je er niet meer uit tenzij je bijna 450 graden stuurt, wat voor mij niet goed werkt.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDV

VDV

VDV schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:47:
[...]

Heb 'm hier nog net weten te kopen, vrij kort nadat het mij gelukt was stond de prijs op 759,20 SEK. Foutje bedankt! Koste me 74 eurocent via PayPal.

't Is een paar uur verder, en hij zit nog in mijn account, maar even kijken of dat ook zo blijft. >:)
Helaas, Microsoft lijkt dit toch nog ongedaan te maken, heb vanacht het bericht gehad dat men een refund stuurt, alsof ik die zelf heb aangevraagd. Nothing good lasts forever :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:02
VDV schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:00:
[...]

Helaas, Microsoft lijkt dit toch nog ongedaan te maken, heb vanacht het bericht gehad dat men een refund stuurt, alsof ik die zelf heb aangevraagd. Nothing good lasts forever :+
De car pass auto's zijn weer gelocked maar ik lijk nog wel in de hot wheels expansion kaart te kunnen, dus het lijkt dat ze niet alles hebben teruggedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
[...]
Same here, ook een refund berichtje ontvangen (0,74EUR). Nu moet ik helaas weer de disc in mijn console doen om FH5 te spelen. :) En al die extra auto's zijn pleite natuurlijk.. Jammer, maar was duidelijk een prijsfout en niet zomaar een goede aanbieding.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Er is een Event Lab door het Twitter account van Forza Horizon vrijgegeven waarin blijkbaar een Pigpen Cipher code stond. Iemand had hem al snel ontcijferd en daar kwamen 3 nieuwe auto's uit:

Cupra Urbanrebel
Lamborghini Sian Roadster
Nissan 400Z

De originele Twitter conversatie:

https://mobile.twitter.co...?cxt=HHwWgoDQ9bzJi6MsAAAA

En de Event Lab share code: 547 346 434

https://mobile.twitter.co...?cxt=HHwWgICwjdPIiKMsAAAA

[ Voor 10% gewijzigd door ggj87 op 23-11-2022 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

[...]

Ik zag ook ineens die e-mal Ik denk refund? Heh? Waarvan dan?
Vaak laten ze zulke foutjes nog wel voorbij gaan. Misschien hebben iets te veel mensen er gebruik van gemaakt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDV

VDV

The Chosen One schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:03:
[...]

Ik zag ook ineens die e-mal Ik denk refund? Heh? Waarvan dan?
Vaak laten ze zulke foutjes nog wel voorbij gaan. Misschien hebben iets te veel mensen er gebruik van gemaakt.
Haha, het ging in ieder geval wel goed rond inderdaad. Als honderden iets kopen voor minder dan een honderdste van de retailprijs, snap ik het ook wel. Al zou het leuk zijn geweest als Microsoft enige goodwill had getoond en het gewoon had gelaten, wellicht hadden ze dan ook nog verdere DLC sales kunnen genereren van gamers die wellicht niet uit zichzelf FH4 en 5 hadden gekocht.

Maar daar zal vast enig beraad over hebben plaatsgevonden, aangezien het wel erg lang na de correctie van de prijsfout gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Als ik het goed begrepen heb dan werd het Auction House nog steeds niet opengesteld omdat er misbruik werd gemaakt van een exploit ergens in Super7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Fuelke schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:19:
Als ik het goed begrepen heb dan werd het Auction House nog steeds niet opengesteld omdat er misbruik werd gemaakt van een exploit ergens in Super7 ?
Ja, er was een bepaalde setup waardoor je honderden miljoenen in een keer kon verdienen. Op YouTube staan nog wat tutorials (die dus inmiddels niet meer werken):

YouTube: NEW BIGGEST FORZA HORIZON 5 MONEY GLITCH! 999M CR in 30 MINUTES - **...

Hierdoor verdienden mensen enorm veel geld waarmee ze de Auction House op gingen om auto's te kopen die veel waard werden. Dat zorgde er weer voor dat anderen auto's voor veel geld gingen verkopen en toen hebben ze de Auction House dichtgegooid tot die exploit is opgelost.

Ik heb nog wel een paar 2008 M3's kunnen verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik wou graag nog een cleane Rivals tijd neerzetten op de lange races Colossus, The Gauntlet & Titan.(Marathon & Goliath had ik al) Eerst met succes gedaan op Titan en dan ingestapt voor The Gauntlet ... rij ik na 94% alsnog tegen een muurtje aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 13:06
Enig idee wanneer ze de Auction House weer open gooien als de exploit toch al gefixed is?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

De prijzen die je kan vragen voor auto's zijn dynamisch dus als opeens alles opgekocht wordt binnen secondes met maximaal bod verziekt dit model. Ik denk dat ze zitten te kijken hoe ze die prijzen terug kunnen brengen naar pre glitch normen zonder dat deze prijzen weer heel snel uit de bocht vliegen want er zullen nog veel mensen zijn met grote bergen CR waar ze van af willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Sinds gisteren in het auction house weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Ik had begrepen dat er veel CR van mensen weer terug is genomen die de glitch misbruikt hadden (geen bans voor zover ik weet). Goed dat de AH weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 13:06
Zag het gisteravond. Kon ik mijn dubbele auto's weer verkopen. Weet niet hoe lang die optie er al in zit om dubbele auto's te tonen, maar dat is wel een fijne feature. :)

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Is de max. verkoopprijs nu 275000cr? Ik zag gisteren zo snel geen hogere prijzen voor mijn auto's (ben max. lvl 3 tuner/painter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Zie dit bericht van Forza support.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Niet per se Forza related maar moet wel altijd aan Forza denken van deze videos.
En nu is er weer een nieuwe :)

Mooie beelden en edits.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD

MisterJD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vooral die Sian cabrio is wel gaaf :).

Ik reed laatst in de Lynk & Co 03, en ik was heel verbaasd dat ik motorgeluid hoorde. Blijkt dat daar gewoon een verbrandingsmotor in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

gwystyl schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:53:
Vooral die Sian cabrio is wel gaaf :).

Ik reed laatst in de Lynk & Co 03, en ik was heel verbaasd dat ik motorgeluid hoorde. Blijkt dat daar gewoon een verbrandingsmotor in zit.
Oh grappig dat de 03 daar in zit. zit de 01 er ook in ? Heb zelf een 01 irl

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
Kwam net iemand tegen met die nieuwe Cupra concept racer dinges. Die is toch nog helemaal niet beschikbaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Tommy-D schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:13:
Kwam net iemand tegen met die nieuwe Cupra concept racer dinges. Die is toch nog helemaal niet beschikbaar??
jawel je kan hem al kopen voor 2 miljoen credits in de store.

ik heb de game net. heb net de donut media dingen gedaan en op alle chapters 3 sterren gehaald. echter nu zie ik nog steeds maar 2 punten van de 160 die ik nodig heb voor een reward zoals de auto?

Dit is nog paar uur geldig en daarna komt de ijsbaan als nieuwe maandelijks verhaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Crysania op 08-12-2022 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Crysania schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:16:
[...]

ik heb de game net. heb net de donut media dingen gedaan en op alle chapters 3 sterren gehaald. echter nu zie ik nog steeds maar 2 punten van de 160 die ik nodig heb voor een reward zoals de auto?

Dit is nog paar uur geldig en daarna komt de ijsbaan als nieuwe maandelijks verhaal.
Die 160 punten gelden over 4 seizoenen (== 4 weken). We zitten aan het eind van de seizoenscyclus dus die 160 punten ga je niet meer redden. Als op die rewardpagina naar rechts gaat zie je per seizoen wat je moet doen om punten te halen. Over een paar uur begint er weer een nieuw seizoen. Elke donderdagmiddag om 13:30 UTC wisselen de seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
Net even gekeken, en je hebt gelijk, hij was gewoon al te koop! Dus die heb ik nu ook :)
Wat betreft de Donut Media dingen, die heb ik net ook even snel gedaan. Daar hoor je volgens mij 12 punten voor te krijgen. De rest van de punten moet je verdienen door alle andere Festival Playlist dingen te doen. 160 punten ga je nooit meer halen, omdat dit al de laatste week van het zogenaamde seizoen is. Later vandaag begint een nieuw seizoen, en dan kan je volop je best gaan doen om alle punten te verzamelen.

edit: @cjpostma was me net voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tommy-D op 08-12-2022 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
ah nu snap ik het dus hoe dat werkt met die seizoenen.

ik dacht dus dat je 5 dingen had. Donut (die per maand veranderd) + winter + spring + summer + autumn
maar het telt dus allemaal voor donut mee. en de donut verhaallijn is maar 1 dingetje. (die staat bij mij nog steeds op chapter 1 (terwijl ze allemaal gedaan heb) vandaar dat ik dacht dat het bugged was)

[ Voor 3% gewijzigd door Crysania op 08-12-2022 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik kan geen wheelspin draaien met de mededeling: “Garage vol. Je het ten minste één vrije plek in je garage nodig om een wheelspin te draaien. Verwijder een auto en probeer het opnieuw.”
Bij die gewone wheelspins win ik vrijwel nooit een auto en de bdragen variëren tussen 45.000 - 5000.

DeWheelspin heeft 2000 opgebracht.

[ Voor 7% gewijzigd door ariekanari op 08-12-2022 15:03 . Reden: wheelpin gaf 2000 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ariekanari schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:37:
Ik kan geen wheelspin draaien met de mededeling: “Garage vol. Je het ten minste één vrije plek in je garage nodig om een wheelspin te draaien. Verwijder een auto en probeer het opnieuw.”
Bij die gewone wheelspins win ik vrijwel nooit een auto en de bdragen variëren tussen 45.000 - 5000.
ja, irritant, heb ik ook, maar dan gooi ik er gewoon een stuk of twintig uit en dan weer even vooruit. Maar goed, was bij FH4 net zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben wel blij dat je tegenwoordig bij de gifts (en de Auction) gewoon kunt selecteren op dubbele auto's. Daardoor ga ik zodra ik klaar ben met de wekelijkse opdrachten even snel mijn garage door op dubbele die ik niet hoef e geef die snel weg.

Pagina: 1 ... 49 ... 64 Laatste