- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ondertussen een groot deel al gedaan van de seasonal en de Peel is al binnen. Morgen of zo de rest afwerken.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Gamertag: FinrazielNL
[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 30-12-2021 19:10 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Geen idee, ik heb Anna uitstaan (om telemetrie te kunnen gebruiken), maar als je het menu opent kun je links gelijk de festival playlist openen en dan kun je zien wat je wel en niet al gehaald hebt.Kalder schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:08:
Heb ik alle seasonal events gedaan als ANNA me steeds naar het midden van de kaart stuurt als ik vraag om een seasonal event?
Vind trouwens die eventlabs wat ze af en toe in de season opnemen eigenlijk altijd knullig en zelden leuk... Nou ook weer, je moet één sprong maken die alleen lastig is omdat je in een underpowered auto zit en de schans niet goed op de grond aansluit waardoor je een klap krijgt als je er op rijdt en snelheid verliest. Oplossing is gewoon een langere aanloop nemen dan de standaard route je voorschotelt.
Niet om nou over het werk wat mensen er in steken te zeiken maar als dit het beste is wat ze kunnen vinden om in het zonnetje te zetten...
[ Voor 77% gewijzigd door Segafreak83 op 30-12-2021 19:52 ]
Ik merk dat ik er nog steeds bijzonder veel lol in heb, dus ze doen bij de ontwikkelaar toch iets goeds!
[ Voor 40% gewijzigd door zzzzz op 30-12-2021 20:19 ]
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ja joh super irritant. Of ze rammen je net langs de checkpoint als je zelf de goeie lijn rijd.Mr. Freeze schreef op donderdag 30 december 2021 @ 17:03:
[...]
Ik denk dat ik het er ook maar bij ga laten, anderhalf uur naar de filestijnen, enkel alleen omdat er elke keer teamgenoten zijn die niet snappen dat je moet remmen vóór een bocht, niet dat ik zo'n superster ben maar 300-400 punten binnenharken lukt me nog wel.
Oja, en als ik dik faal door een bijv. checkpoint te missen, direct quiten, heeft het team nog een kans.
Het is dat ik die 10 punten nodig heb voor de SVJ want anders was ik er ook mee gestopt 😂
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dus dat, ik blijf iedere dag terugkomen voor de kralen en spiegeltjes.zzzzz schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:11:
Hier inmmiddels weer 57 punten, dus even relaxen voor een paar dagen denk ik
Ik merk dat ik er nog steeds bijzonder veel lol in heb, dus ze doen bij de ontwikkelaar toch iets goeds!
XBL: theArthurrrr
Laat ze eerst de base game maar eens fixen !ikbenben schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:14:
Dat de DLC maar snel komt!
Maar ja… de voorjaarsvakantie is al weer in zicht
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
XBL gamertag StayingPow3r
Heb het een keer of 10 moeten doen.. paar keer 2de geëindigd maar zat in slecht team.. Gekozen voor de Hoonigan RS200 en die kon ik het best op de baan houden om in de bochten het rode team te verschalken.Donstil schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 00:00:
[...]
Ja joh super irritant. Of ze rammen je net langs de checkpoint als je zelf de goeie lijn rijd.
Het is dat ik die 10 punten nodig heb voor de SVJ want anders was ik er ook mee gestopt 😂
Blauwe team heeft wel gewonnen met 2-1, zat iemand in mijn team die telkens eerste eindigde... ik pas derde, die éne rode zat er nog tussen.
Ondertussen Lamborghini ook afgevinkt, alle auto's zijn binnen... Moet wel voor die 45 punten gaan want die Peel heb ik nodig om die foto challenge te volmaken
Ja ik heb het uiteindelijk ook met de S2000 en een lagere tune gedaan. Toen was het wel te doen opzich, daar heb ik al behoorlijk wat meters in gemaakt inmiddels.RigolleM schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:14:
[...]
Heb het een keer of 10 moeten doen.. paar keer 2de geëindigd maar zat in slecht team.. Gekozen voor de Hoonigan RS200 en die kon ik het best op de baan houden om in de bochten het rode team te verschalken.
Blauwe team heeft wel gewonnen met 2-1, zat iemand in mijn team die telkens eerste eindigde... ik pas derde, die éne rode zat er nog tussen.
Ondertussen Lamborghini ook afgevinkt, alle auto's zijn binnen... Moet wel voor die 45 punten gaan want die Peel heb ik nodig om die foto challenge te volmaken
Lambo bijna binnen. Dan idd de Peel nog even.
Die S1 en beter krijg ik gewoon echt niet goed in de vingers. Daaronder echt nooit problemen in de top te rijden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat was pure tijdverspilling, zelfs om ééntje aan 20M te kopen was lastig.. wel mijn auction house accolade 20M koop/verkoop hiermee gehaald :-)Donstil schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:34:
En wat SvJ’s zitten snipperen op de auction house. Zo nu en dan komt er eentje op die niet 20m kost.
Kopen en gelijk flippen voor 20M
Ik heb het gisteren op de iPad zitten doen. Keek een serie met mijn betere helft en ondertussen “zoeken > terug > zoeken > terug” 🙄RigolleM schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:48:
[...]
Dat was pure tijdverspilling, zelfs om ééntje aan 20M te kopen was lastig.. wel mijn auction house accolade 20M koop/verkoop hiermee gehaald :-)
Maar toch lekker:
/f/image/aLCPnbDqkDqSnw9eGxH2qtHu.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 31-12-2021 11:52 ]
Meer mensen met issues om de Huracan te claimen? Mijn Forza geeft aan dat de auto nog unreleased is.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Via de Autoshow claimen. Het is de eerste Lambo in de Autoshow.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Positieve noot: er staan nog 23u 5 goedkope autos in de Forzathon shop
[ Voor 12% gewijzigd door guido66 op 31-12-2021 16:24 ]
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Dacht, van de week..."er zal vast en zeker wel een Tweakers club zijn...?"
( had ik al hier kunnen hebben gezien, doch soms ben ik blind ofzo )
Ja, die is er.
Vandaag daadwerkelijk lid geworden.
Nu zou het ook wel eens leuk zijn, om daadwerkelijk in een sessie te zitten met club leden.
Tot op heden geen 1 keer, maar goed...t zij zo
Aan allen, mocht je een auto hebben waar je een drift tune voor wilt hebben, ik vind het leuk om elke auto driftbaar te maken.
Sinds ik ontdekt heb, dat ik wel kan driften en dat ik wel een auto weet te tunen om te kunnen driften, gaat elke auto die ik heb een driftertje worden.
In elk geval, kom maar op.
Kijken of het me lukt.
Soieso, iedereen een fyne jaarwisseling en een goed, gezond en gelukkig 2022 toegewenst!
143 663 354
Niet zozeer voor snelheid gemaakt, maar wel voor maximale handeling en grip. zelf heb ik 1 x 300 punten gemaakt en 2 x 500. Ik ben er blij mee, en natuurlijk ook alle eer aan de teamgenoten want ik heb het niet in m'n uppie gedaan. (https://www.xbox.com/play/media/TT2TBCUH)
@zzzzz Goeie tip, weer twee mooie auto's erbij gescoord.
Mocht iemand punten tekort komen, voeg me even toe als vriend in FH5 en ik "gift" je de auto wel die je wenst.
[ Voor 21% gewijzigd door Mr. Freeze op 31-12-2021 17:03 ]
Dit heb ik ook, heb jij ook geen toegang tot Arcade events? Volgens mij heeft dit dezelfde oorzaak.Finraziel schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:33:
Nou, weer een nieuwe bug (voor mij dan). Vanavond al twee keer een melding gekregen van een gift, staat dan ook op de kaart dat er een gift op te halen is, maar rij ik er naar toe dan is er niks en kan ik alleen zelf een auto versturen... Niet dat ik nou zit te wachten op auto's die 9 van de 10 keer zelf weer kan giften omdat ik ze al had, maar is irritant om voor niks er naar toe te rijden...
Convoy, arcade en gift drops ontvangen werken bij mij niet meer, Horizon Open en Tour werken wel. Na een Tour lukte het mij om een Convoy met meerdere deelnemers te starten, en nog een Tour te doen, terwijl ik volgens het Forza menu offline was…
Ik zie ook geen andere deelnemers op de kaart, behalve tijdens het via Tour gestarte Convoy.
[ Voor 5% gewijzigd door guido66 op 31-12-2021 22:23 ]
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Kon gisteren wel een arcade event doen gewoon, maar ik zag maar één andere speler. Dat heb ik ook al weet ik niet hoe lang... In free roam zag ik net wel gewoon spelers, maar ook heel lang gehad dat ik bijna nooit iemand zag.guido66 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 22:22:
@Finraziel Gequote uit het Fh4 topic:
[...]
Dit heb ik ook, heb jij ook geen toegang tot Arcade events? Volgens mij heeft dit dezelfde oorzaak.
Convoy, arcade en gift drops ontvangen werken bij mij niet meer, Horizon Open en Tour werken wel. Na een Tour lukte het mij om een Convoy met meerdere deelnemers te starten, en nog een Tour te doen, terwijl ik volgens het Forza menu offline was…
Ik zie ook geen andere deelnemers op de kaart, behalve tijdens het via Tour gestarte Convoy.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 01-01-2022 11:39 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Tommy-D op 01-01-2022 13:13 ]
Of je gaat gewoon naar Eventlab en zoekt op UnbeatableTommy-D schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 13:11:
Ook weer wat geleerd. Als je de difficulty in free roam op Unbeatable zet en je doet een seasonal event, die dus altijd Highly Skilled zijn, krijg je wel de accolade voor het voltooien van een event op Unbeatable
Ah ja dat was nog niet in me opgekomen hahaikbenben schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 13:27:
[...]
Of je gaat gewoon naar Eventlab en zoekt op Unbeatable
Hoe kun je automatisch een auto upgraden zonder dat je eerst naar festival moet gaan.
Dit is namelijk best tijdrovend…
Kost een paar centen maar heb je ook wat :-|
Niet dat er veel mensen zijn die het boeit, maar mocht m'n nieuwe tag opduiken in je lijstje van bekenden of Rivals, c'est moi.
Verders nog heel veel (race)geluk in 2022 aan iedereen hier gewenst.
PS. nog meer Queen fans hier? DeathOn2Legs is ook nog beschikbaar :-)
@Venus Superstar Via Rivals natuurlijk, met de x knop kan je selecteren op club, regio, vrienden of wereldwijd.
[ Voor 36% gewijzigd door Mr. Freeze op 01-01-2022 15:40 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Overigens, hoeveel air skills heb je nodig met de Chevrolet Belair? De treasure chest challenge challenge zegt 25 maar het voelt aan als 250

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dan zal hij nog wel niet geweest zijnFuelke schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:33:
@MK_ Dan hebben we hem beiden gemist, maar misschien wordt hij straks ook nog mysterieus als gift aangeboden zoals met de Peel daarnet.
Overigens, hoeveel air skills heb je nodig met de Chevrolet Belair? De treasure chest challenge challenge zegt 25 maar het voelt aan als 250
Bij mij was het ~25 jumps ja. Wel de gewone Bel Air, niet die dragster
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik vermoed dat die bij de volgende series van de seasonals er zal bijzitten. Ik ben er ook op aan het wachten.MK_ schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:28:
Heeft iemand eigenlijk al een AT37 of AT38 weten te bemachtigen? Of heb ik hem gemist in een Forzathon shop?
Heb je wel de goede? ik was er in de duinen zo mee klaar, zelfs ongetuned :-) Volgens mij is er ook nog een hoonigan versie?Fuelke schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:33:
@MK_
[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Freeze op 01-01-2022 16:39 ]
Ah, maar dan is dr accolade "Another one lights the dust" (During the New Year, smash 25 Lanterns in the AT37/AT38) dus ook pas voor de volgende serie. Dacht dat nu nieuwjaar wasikbenben schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:36:
[...]
Ik vermoed dat die bij de volgende series van de seasonals er zal bijzitten. Ik ben er ook op aan het wachten.
In principe is heel 2022 een nieuw jaarMK_ schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:41:
[...]
Ah, maar dan is dr accolade "Another one lights the dust" (During the New Year, smash 25 Lanterns in the AT37/AT38) dus ook pas voor de volgende serie. Dacht dat nu nieuwjaar wasVerklaart dan ook waarom "Happy New Year!" niet werkt en ik geen lantaarns kan vinden
Ik heb ook achter de lantaarns gezocht maar niets deed de accolade triggeren.
Edit : https://forums.forzamotor...accolade.aspx#post1236268
[ Voor 12% gewijzigd door ikbenben op 01-01-2022 17:04 ]
Iets uitgebreider dan het eerdere antwoord, als je een event start van de betreffende race kun je rivals kiezen. Zet dan de cursor op de race klasse wat je wil en wacht heel even tot er rechtsboven een rival tijd verschijnt. Druk dan op Y en je kunt de leaderboards zien (en een andere rival selecteren eventueel). Helaas staat de bovenkant altijd vol met cheaters... Dus als je wil weten wat de beste tijden zijn is het altijd een beetje natte vinger werk, naar beneden scrollen en dan zie je op een gegeven moment meestal ineens de tijden veel dichter bij elkaar liggen. Ik ga er dan altijd maar vanuit dat dat de snelste niet gecheate tijden zijn.Venus Superstar schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:00:
Hoe kan ik zien wat de beste tijden zijn voor een bepaalde race in de map? Zo weet je natuurlijk ook wat de beste auto is.
Hoe kun je automatisch een auto upgraden zonder dat je eerst naar festival moet gaan.
Dit is namelijk best tijdrovend…
Upgraden moet wel altijd in een festival of huis, maar je kunt gewoon fast travellen. Ik kies meestal op de cars tab de middelste optie, om auto's te kopen, dan ga je ook naar het dichtsbijzijnde festival en kun je dan naar het tabblad schakelen om te upgraden.
Ga niet zitten kloten op het ijs, zelfs opgevoerd gaan die driewielers nog steeds erg langzaam. Scharrel de skillpoints buiten het stadion bij elkaar en rij het stadion binnen als je 5000 punten of meer hebt. Zolang je skillpoints van de opgebouwde skillchain maar int op het ijs dan behaal je de accolade (ook).
[ Voor 3% gewijzigd door ariekanari op 01-01-2022 17:52 ]
Huh, was toch simpel gewoon op het ijs?ariekanari schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 17:51:
Een tip voor de Evolving World "Peelieve in yourself" Behaal 5000 skillpoints met een Peel binnen 2 minuten op de ijsbaan in het stadion.
Ga niet zitten kloten op het ijs, zelfs opgevoerd gaan die driewielers nog steeds erg langzaam. Scharrel de skillpoints buiten het stadion bij elkaar en rij het stadion binnen als je 5000 punten of meer hebt. Zolang je skillpoints van de opgebouwde skillchain maar int op het ijs dan behaal je de accolade (ook).

[ Voor 10% gewijzigd door calsonic op 01-01-2022 17:57 ]
Ik denk dat je die 50 van jou makkelijker oppikt in de auction dan die Peelcalsonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 17:56:
Daar heb ik dan 50 auto's voor weggegeven .. een f*ckin Peel P50
De schaduwvorm van de auto waar we weken tegenaan keken had het formaat van een flinke sedan en niet zo'n gebakje

[ Voor 61% gewijzigd door calsonic op 01-01-2022 18:25 ]
Yes, vers gekocht zelfs, want ik had hem eerst niet. Ik heb er wel meteen een Horizon Arcade Air Event mee gedaan, misschien dat hij daarom niet triggerde.Mr. Freeze schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:38:
[...]
Heb je wel de goede? ik was er in de duinen zo mee klaar, zelfs ongetuned :-) Volgens mij is er ook nog een hoonigan versie?
Uiteindelijk gelukt omdat bij de 2e race een paar van het blauwe team (die achter aan reden) gestopt waren en volgens mij tellen er dan bij het rode team ook een paar drivatars niet mee, waardoor totaal onverwachts toch de winst kwam
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
De rode verliezen een hoop punten omdat de lui achteraan voor iedere drivatar 100 punten waard zijn.Henkus schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 19:25:
De Trial winnen was moeilijk deze keer ook al reed ik vaak voor in mee.
Uiteindelijk gelukt omdat bij de 2e race een paar van het blauwe team (die achter aan reden) gestopt waren en volgens mij tellen er dan bij het rode team ook een paar drivatars niet mee, waardoor totaal onverwachts toch de winst kwam
Ik heb the trial twee keer gedaan. In twee van de drie races van de baan gebeukt door iemand die later laatste werd. Ik had gedacht dat men wel door zou krijgen hoe coop races werken na een paar maanden.
Je moet er wel sneeuw banden op doen natuurlijk maar dan vond ik het best te doen. En het helpt veel om wat van de car perks te unlockenariekanari schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 17:51:
Een tip voor de Evolving World "Peelieve in yourself" Behaal 5000 skillpoints met een Peel binnen 2 minuten op de ijsbaan in het stadion.
Maar jouw tip is natuurlijk nog wat makkelijker...
Waar je ook op moet letten is dat je wel binnen de tijd je skillscore moet banken... Bij mijn eerste poging duurde het net te lang om te banken en was de tijd op
Haha precies wat ik dacht. Wat een 💩 beloning zegcalsonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 18:23:
Nee die p50 koop je simpel voor 1m cr.
De schaduwvorm van de auto waar we weken tegenaan keken had het formaat van een flinke sedan en niet zo'n gebakje
Maar dan zit je dus gebonden aan 30fps? Met een racegame zou ik 60fps prefereren. Zit zelf op een series X nu.Canis Lupus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:53:
[...]
Ik speel sinds 2 weken FH5 op een Series S op 43 inch 4K TV (mijn eerste Xbox, speciaal voor FH5).
Heb eigenlijk altijd op Quality gespeeld, naar aanleiding van deze post even terug op Performance gezet.
Dan gaat hij dus van 1440p naar 1080p, los van wat andere grafische zaken, en dat is voor mij visueel echt een te grote downgrade, ondanks dat het wat soepeler loopt.
Je ziet in performance mode ook direct allerlei pop-up en vooral zaken als bomen+planten zien er een stuk lelijker uit: té storend. Dus voor mij blijft het lekker Quality mode
——————
Gisteren beetje lopen klooien in photo mode:
![]() | ![]() |
[ Voor 34% gewijzigd door PdeBie op 02-01-2022 08:27 ]

MK_ in "[XB/PC] Forza Horizon 5"PdeBie schreef op zondag 2 januari 2022 @ 10:52:
Is er ook een GOT FH5 club?
Staat ook bovenaan in de OP

Meer hier last van op pc?
Vandaag nog niet getest maar gisteren had ik het ook!Gummiebeer schreef op zondag 2 januari 2022 @ 13:24:
Op een of andere manier reset de instelling zich telkens van unlimited fps naar 22fps.![]()
Meer hier last van op pc?

Nu heb ik die race al gedaan maar ik kan nog steeds niet het huisje kopen waarmee je fast travel unlockedHow to unlock Buenas Vistas house
Buenas Vistas only goes on the market after you complete the Guanajuato Expedition under the Street Scene tab. As with any other Expedition, starting this one requires one Accolade Point. Finish that, then visit the new house location to purchase it — once you’ve got the money.
Ik geef het op.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Vanmiddag de trial gedaan. Ik heb weer geluk gehad. Wat een genot. Een teamgenoot en ik remmen de AI af en het hele team vliegt er omheen. De enige die 0 punten heeft gaat weg, al hadden wij hem prima kunnen dragen. Tweede ronde weer perfect. Misschien komt het omdat ik het later in de week en smiddags probeer. Eerder in de week vloog vrijwel het hele team bij de eerste brug er af.
En bedankt voor de mooie foto’s hier. Erg leuk om te zien. Wist nog niet van de bodykit voor de mini.
[ Voor 9% gewijzigd door FormFirm op 02-01-2022 22:47 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vervelend als je alle wagens wilt verzamelen en er zitten er zo tussen die je niet zomaar kan kopen of met accolades kan winnen.
Het is allemaal vrij grillig ja. Ik heb zelf zo'n 470 auto's inmiddels en veel van de resterende modellen zijn of heel prijzig of gaan als warme broodjes waardoor je eigenlijk de hele dag het AH scherm te verversen in plaats van aan het racen bent.ikbenben schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:51:
De Auction House is ook moeilijk om de zeldzame wagens aan een "deftige" prijs te kopen.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Iemand een idee?
Verbindingsprobleem zijn standaard kost bij FH5. Heb je de game via Steam of Xbox gekocht?PdeBie schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:13:
Iemand een idee?
Dan zou je dat via deze link moeten kunnen aanschaffen (verwacht ik):PdeBie schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:26:
Xbox Series X. Heb de retail versie (disc versie).
https://www.xbox.com/nl-N...itbreidingen/9mz0sr207mg8
Kun je dan niet beter gewoon racen en meer geld verdienen zodat je een van de duurdere opties kunt kopen ipv die tijd stoppen in het besparen van het geld?zzzzz schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:02:
[...]
Het is allemaal vrij grillig ja. Ik heb zelf zo'n 490 auto's inmiddels en veel van de resterende modellen zijn of heel prijzig of gaan als warme broodjes waardoor je eigenlijk de hele dag het AH scherm te verversen in plaats van aan het racen bent.
Ik heb net 3 rondjes goliath gereden, duurde zo'n 37,5 minuut in S1 (overigens probeerde ik eerst de Sesto FE X class, kan ik niet aanraden, ben na een half rondje gestopt omdat het gewoon niet leuk meer was). Heeft me een goede half miljoen rechtstreeks opgeleverd en 3 wheelspins die me nog eens 140k en een '53 Corvette FE opleverden.
Welke auto is dat eigenlijk waarin je de meeste perks kan ontgrendelen?Fuelke schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:25:
Zo heb ik inderdaad ook een eventlab aangemaakt op Goliath. Twee rondjes Ferrari vs. Lambo en dan een auto vol laden met Car perks om geld binnen te harken.
Door alle season events af te werken...G_Dragon schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:07:
De lambo heb ik nu unlocked, nu de peel trident nog zien te halen. Hoe haal je zoveel punten?
Hoonigan Ford 'Hoonicorn' MustangMr. Freeze schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:27:
[...]
Welke auto is dat eigenlijk waarin je de meeste perks kan ontgrendelen?
Zal zo even een screenshot maken van alles wat ik al heb gehaald
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De snelste manier is imo nog altijd de Porsche Cayman kopen voor 80K (of goedkoper in auction house) en daar 14 point insteken en een super wheelspin en gewone wheelspin gebruiken.Finraziel schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:13:
[...]
Kun je dan niet beter gewoon racen en meer geld verdienen zodat je een van de duurdere opties kunt kopen ipv die tijd stoppen in het besparen van het geld?
Ik heb net 3 rondjes goliath gereden, duurde zo'n 37,5 minuut in S1 (overigens probeerde ik eerst de Sesto FE X class, kan ik niet aanraden, ben na een half rondje gestopt omdat het gewoon niet leuk meer was). Heeft me een goede half miljoen rechtstreeks opgeleverd en 3 wheelspins die me nog eens 140k en een '53 Corvette FE opleverden.
Ja maar dan ben je weer niet de game aan het spelenikbenben schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:16:
[...]
De snelste manier is imo nog altijd de Porsche Cayman kopen voor 80K (of goedkoper in auction house) en daar 14 point insteken en een super wheelspin en gewone wheelspin gebruiken.
je kan ook dit doen... beetje cheatenFinraziel schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:13:
[...]
Kun je dan niet beter gewoon racen en meer geld verdienen zodat je een van de duurdere opties kunt kopen ipv die tijd stoppen in het besparen van het geld?

dan Porsche Cayman 2015 kopen voor 80k voor "goedkoper" super wheel spins, is more money
Ik doe zo nu en dan die 10 laps, stiekje om controller, TV uit en go, als de 10 laps klaar zijn X en nog eens 10 rondjes, dit kan je zo vaak doen als je wil natuurlijk. Dan stuk of 10 Caymannen kopen, super free spins unlocken en dan heb je weer even leuk wat cash en/of auto's. Alle auto's die ik win en al heb die onder de 100k zijn geef ik direct weg.
[ Voor 16% gewijzigd door Petje72 op 03-01-2022 16:26 ]
Ik gebruik ook enkele tunes van deze DJWS. Het filmpje geeft enkele goede suggesties.
En als ik zijn rijkwaliteiten in het filmpje met de mijne vergelijk: Wat ben ik toch ook een ongelofelijke prutser.
[ Voor 17% gewijzigd door ariekanari op 03-01-2022 16:44 . Reden: tweede quote uit bericht is de juiste ]
Maar wat als je alles al gedaan hebt en overal 3 sterrenFinraziel schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:28:
[...]
Ja maar dan ben je weer niet de game aan het spelen
Ik ben enkel nog bezig met accolades af te werken en ik mis ook nog enkele auto's. Als ik mijn 18mil gebruik voor deze nog te kopen zal het rap op zijn want de meeste zitten in de +1mil categorie.
DAT is nu wel tegen mijn principesPetje72 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:06:
[...]
je kan ook dit doen... beetje cheatenYouTube: *NEW* AFK MONEY GLITCH! QUICKER THAN GOLIATH! Forza Horizon 5
dan Porsche Cayman 2015 kopen voor 80k voor "goedkoper" super wheel spins, is more money
Ik doe zo nu en dan die 10 laps, stiekje om controller, TV uit en go, als de 10 laps klaar zijn X en nog eens 10 rondjes, dit kan je zo vaak doen als je wil natuurlijk. Dan stuk of 10 Caymannen kopen, super free spins unlocken en dan heb je weer even leuk wat cash en/of auto's. Alle auto's die ik win en al heb die onder de 100k zijn geef ik direct weg.
Oh ieder moet het sowieso zelf weten hoor, maar zelf ga ik liever gewoon nog wat meer rijden... Als het alleen maar gaat om alle auto's krijgen, dan ben je daarna klaar met het spel? Ik zie zelf niet zo waarom ik dan alle auto's zou willen hebben als je toch stopt zodra dat bereikt is. Althans, ik snap het wel als de route er naar toe nog leuk is, maar ik zie dus de lol niet in van tig keer dezelfde auto kopen om zo geld te grinden.ikbenben schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:59:
[...]
Maar wat als je alles al gedaan hebt en overal 3 sterren![]()
Ik ben enkel nog bezig met accolades af te werken en ik mis ook nog enkele auto's. Als ik mijn 18mil gebruik voor deze nog te kopen zal het rap op zijn want de meeste zitten in de +1mil categorie.
Ik wil zoveel mogelijk vervolledigen, alle auto's verzamelen is daar 1 van. Alle accolades gaat sowieso niet lukken maar ik probeer degene die mogelijk zijn toch te behalen.Finraziel schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:03:
[...]
Oh ieder moet het sowieso zelf weten hoor, maar zelf ga ik liever gewoon nog wat meer rijden... Als het alleen maar gaat om alle auto's krijgen, dan ben je daarna klaar met het spel? Ik zie zelf niet zo waarom ik dan alle auto's zou willen hebben als je toch stopt zodra dat bereikt is. Althans, ik snap het wel als de route er naar toe nog leuk is, maar ik zie dus de lol niet in van tig keer dezelfde auto kopen om zo geld te grinden.
Vandaar dat ik de DLC ook graag verschijnen want buiten de seasonals heb ik geen nieuwe races meer.
edit; Moet wel toevoegen dat ik setups voor auto's maken ook wel geinig vind. Wat het grootste effect kwa onderdelen lijkt te zijn is welk type banden je kiest. Semi slicks en weinig vermogen, of een stapje minder grippende banden pakken zodat je wat meer pk'tjes onder de motorkap vandaan kan halen. Momenteel vermaak ik me het meeste met Street banden op een B700 auto
[ Voor 42% gewijzigd door kevz op 03-01-2022 19:33 ]
"New rival: [GOT]Kevzeh" dat moet jij zijn dankevz schreef op maandag 3 januari 2022 @ 19:23:
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met alle auto's en accolades te behalen. Vind het momenteel wel geinig om tegen de GOT'ters te rijden met rivals. Ben begonnen met de B700 klasse en de street races om wat leuke tijden neer te zetten... hint hint ;P
edit; Moet wel toevoegen dat ik setups voor auto's maken ook wel geinig vind. Wat het grootste effect kwa onderdelen lijkt te zijn is welk type banden je kiest. Semi slicks en weinig vermogen, of een stapje minder grippende banden pakken zodat je wat meer pk'tjes onder de motorkap vandaan kan halen. Momenteel vermaak ik me het meeste met Street banden op een B700 auto
Edit: je hebt weer wat te doen op festival gatecrash

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 03-01-2022 20:17 ]
Tsja dat had ik in het begin ook een beetje dat gevoel maar het is geen cheaten. Je maakt gebruik van een soort glitch in de game, je hackt niets. Dan kan het wel. Persoonlijk zie ik het als tijdsbesparing, ik kan wel de goliath 100x rijden om het zelfde te bereiken maar dat kist zeeen van tijd en is geen reet aan. Ik doe het ook niet vaak, ik heb nu 20M en dat is meer dan voldoende om wat auto's te kopen en auto's die ik heb te tunen.
Voor de rest van de game hoef ik niet alles (snel) te hebben of halen. Accolades komen wel vanzelf en soms pik ik wat (makkelijke) er uit om te doen. Auto's tunen en livery design vind ik leuk, dan met die bak lekker rond rijden en wat challenges en opdrachten doen. Er zijn zo veel verschillende auto's dus ik vermaak me voorlopig wel.
—
Ben nu met die Vocho missies bezig. Vochos can fly om precies te zijn. Maar dat stomme ding heeft zo belachelijk weinig grip dat ik de tweede bocht op asfalt bij lange na niet met voldoende snelheid kan nemen om over de 162 meter te komen (166 nodig voor 3 sterren).
En elke keer dat filmpje verplicht moeten kijken komt ook mijn strot uit
--edit-- gelukt met 172m. Je hoeft niet perse de weg te volgen natuurlijk.....
——
Ow ja….foto’s!
/f/image/tuvJoTN80a06YxWfz3jfmMA5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/omApjAKtBEW0vmoGROTu399I.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 93% gewijzigd door PdeBie op 04-01-2022 08:33 ]
Nou, schiet mij maar in de feestverlichting. In de Autoshow kon ik de Lambo wel kopen maar via de Car Pass niet claimen. Horizon 5 even niet aangeraakt en gisteren kon ik de auto wel claimen.ariekanari schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:31:
Ik heb 'm (S851) in mijn garage staan (gisteren geclaimd). Heb je FH5 wel opnieuw opgestart en niet via QR het spel hervat. Je weet maar nooit.
Via de Autoshow claimen. Het is de eerste Lambo in de Autoshow.
Gisteren de Peel ook kunnen snipen in de Auction House. Natuurlijk wel het "geluk" dat ik er precies eentje had die voor 20 miljoen ging. Ach, heb ik de Accolade om een auto voor 20 miljoen te kopen ook maar gehaald
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.