[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 34 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:55

justifire

Shut up and squat !!

Zo alle dingen voor het festival weer afgelopen, oftewel :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kv6_Nzm9Qr8zvadMir_wq7SILDA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d8wJ9C2mqwQmkJcnVQAobi6i.jpg?f=user_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5AwzAEQ17HxtntqtMI_f5hQgfpE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7RMOSQQlYZjFtdawZsKpyH1B.webp?f=user_large

Paar leuke auto's nu in de shop, misschien al gezien maar ik wilde toch even laten weten, nu nog 15 uur geloof ik.

(pic gepikt van Reddit)

Fijne kerstdagen!!

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Freeze op 25-12-2021 00:17 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Mr. Freeze schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:54:
[Afbeelding]

Paar leuke auto's nu in de shop, misschien al gezien maar ik wilde toch even laten weten, nu nog 15 uur geloof ik.

(pic gepikt van Reddit)

Fijne kerstdagen!!
Dank je wel man, even snel met quick resume opgepikt, voor ik kerst ga vieren d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g69v9l7pY86kkrd6Xd30DVuU_w4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QtCNz77hxEOI88H9v2oozQP5.png?f=fotoalbum_large
Nou gister de game gedownload en geinstalleerd, wilde de game net voor het eerst opstarten, krijg ik deze melding... is de game down of zit mijn anti virus weer te kutten?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:36
Kalder schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 09:18:
[Afbeelding]
Nou gister de game gedownload en geinstalleerd, wilde de game net voor het eerst opstarten, krijg ik deze melding... is de game down of zit mijn anti virus weer te kutten?
Forza is zeker niet down, dus check je firewall e.d. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

absrnd schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 09:22:
[...]

Forza is zeker niet down, dus check je firewall e.d. :)
Yep het lag inderdaad aan de firewall, had forza en steam wel toegestaan maar was vergeten dat deze game ook die xbox gamebar nodig heeft die nog wel geblokkeerd werd.
Het werkt ondertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:11
Nice! Veel plezier met de game.. ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 06:45
Mr. Freeze schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:54:
[Afbeelding]

(pic gepikt van Reddit)

Fijne kerstdagen!!
De rechter twee ook even meegepikt, via cloud op mijn telefoon :+
Het loopt hier (met de adsl verbinding van mijn moeder tussen de weilanden) niet goed genoeg om te racen maar wel om even een paar auto's te kopen. Die Hot Wheels is geloof ik alleen uit wheelspin geloof ik. De Ferrari wel ook uit de autoshop maar kost dan iets van 16,5M geloof ik, dat vind ik dus wel goede om FP aan te besteden.
De andere twee had ik al dus niet gekeken of dat ook goede zijn om met FP te kopen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:56
De Hotwheels auto in de Forza shop heb ik gekocht maar is niet toegevoegd aan mijn garage, daar staat alleen een ander model Hotwheels uit een eerdere wheelspin.
En welke auto nu een kerstcadeautje is weet ik niet. Onder berichten staat aangegeven dat en hoe je de de auto kunt claimen maar ook deze auto heb ik (nog?) niet ontvangen. Ook geen downloadbericht onder "gifts".
Irritant. Opnieuw opstarten van het spel: hele bericht is weg maar het bericht van het kestmanpak staat er wel en deze was ook normaal te claimen.
@Mr. Freeze Ja, owned in de Forza shop, ik zal eens in de carcollectie kijken, wellicht moet deze daar geclaimd worden. Update: status hier 2/2 Hotwheels, de twin mill en bone shaker.
Is inmiddels ook toegevoegd aan de garage,

P.S.
Mocht je in bezit zijn van de FH5 carpass dan kun je nog een paar auto's gratis claimen (Series 2).

Date Availability

Car Pass Vehicles

December 9

2017 Ferrari J50

December 16

2019 Ferrari Monza SP2

December 23

1973 Lamborghini Espada 400 GT

December 30

2020 Lamborghini Huracan EVO

[ Voor 59% gewijzigd door ariekanari op 25-12-2021 13:34 . Reden: lijst "gratis" auto's (car pass) ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ariekanari schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 12:35:
De Hotwheels auto in de Forza shop heb ik gekocht maar is niet toegevoegd aan mijn garage, daar staat alleen een ander model Hotwheels uit een eerdere wheelspin.
En welke auto nu een kerstcadeautje is weet ik niet. Onder berichten staat aangegeven dat en hoe je de de auto kunt claimen maar ook deze auto heb ik (nog?) niet ontvangen. Ook geen downloadbericht onder "gifts".
Irritant. Opnieuw opstarten van het spel: hele bericht is weg maar het bericht van het kestmanpak staat er wel en deze was ook normaal te claimen.
Staat er wel "owned" in de shop bij? En in je "car collection"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 21:26

Zyron

BWRAAAAP

Meer mensen problemen met de weekly Forzathon Challenge met de Ferrari?

Had hem gisteren half gedaan, nu staat 'ie weer op chapter 1 maar triggert hij helemaal niet meer. En ja, ik heb de goede auto. ;-)

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zyron schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 20:35:
Meer mensen problemen met de weekly Forzathon Challenge met de Ferrari?

Had hem gisteren half gedaan, nu staat 'ie weer op chapter 1 maar triggert hij helemaal niet meer. En ja, ik heb de goede auto. ;-)
Die meuk moet je echt in één ruk door doen, anders reset hij weer.
Even wissellen naar een andere auto, dan weer terug naar de Ferrari, dan uithuilen en opnieuw beginnen :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Dat hielp initieel ook niet, tot mijn verbazing triggerde hij echter net wel weer dus alsnog afgerond.

5 mensen in The Eliminator verslaan triggerde ook pas random in een race na een aantal potjes Eliminator. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58

Fuelke

Forza Ferrari

De rivals finish animatie is ook stuk. Als je over de finish komt gaat het ingame beeld gewoon door, en in het tussenfilmpje staat je auto gewoon stil maar draaien de wielen wel door 8)7

Zucht ... gisteren besloot FH5 me hier te droppen bij de start van een rondje Eliminator ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kgOFerrhrUU49vXOiWK5M_1qK_o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DER9jMSB9FzuetHvH5M6Kfo0.jpg?f=user_large

Ik raakte er dus met geen mogelijkheid af, de optie om de auto te resetten komt enkel als de auto in een schuine hoek staat / ligt maar dan nog bleef ik gedropt worden op die voetgangersbrug 8)7

Na eliminatie werd ik wéér op dezelfde plaats gedropt, maar omdat ik toen in een UTV reed (die Sierra ?) kon ik wel met een wiel over de balustrade rijden om er zo van af te springen.

[ Voor 65% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2021 13:26 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:28
Fuelke schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 22:21:
De rivals finish animatie is ook stuk. Als je over de finish komt gaat het ingame beeld gewoon door, en in het tussenfilmpje staat je auto gewoon stil maar draaien de wielen wel door 8)7
Dat noemen ze ook wel een burnout >:)

Zoals Microsoft dan altijd zegt: Het is geen klacht maar een eigenschap... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Het is een leuk spel maar heb wel regelmatig last van grafische glitches zoals dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QXT2OiFDngD_pq1CUZH6tkuxRo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QokRNpjXcwN3005hM6Vyng2B.jpg?f=fotoalbum_large
Soms ook dat textures allerlei regenboog kleuren hebben.

Heb de laatste drivers van nvidia al geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 26-12-2021 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:38

jbbrans

Kalder schreef op zondag 26 december 2021 @ 14:44:
Het is een leuk spel maar heb wel regelmatig last van grafische glitches zoals dit:
[Afbeelding]
Soms ook dat textures allerlei regenboog kleuren hebben.

Heb de laatste drivers van nvidia al geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen :-(
Ik heb een vermoeden dat de textures niet snel genoeg helemaal geladen kunnen worden en dat er dan een mindere kwaliteit getoond wordt.
Dit soort glitches heb ik ook, maar bij mij valt voornamelijk op dat de textures een soort van schaakbord zijn en dat ik de achtergrond er nog doorheen kan zien.
Als ik taakbeheer op de achtergrond mee laat draaien dan zie ik zeer regelmatig hoge doorvoer snelheden op de ssd.
Ondanks dat het spel al 7GB intern geheugen vraagt, moet er toch nog veel op te korte termijn geladen worden. Het is geen shooter die op wandel snelheid de textures kan laden, je tuft met 450+km/u en wilt super/extreme kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

jbbrans schreef op zondag 26 december 2021 @ 16:51:
[...]

Ik heb een vermoeden dat de textures niet snel genoeg helemaal geladen kunnen worden en dat er dan een mindere kwaliteit getoond wordt.
Dit soort glitches heb ik ook, maar bij mij valt voornamelijk op dat de textures een soort van schaakbord zijn en dat ik de achtergrond er nog doorheen kan zien.
Als ik taakbeheer op de achtergrond mee laat draaien dan zie ik zeer regelmatig hoge doorvoer snelheden op de ssd.
Ondanks dat het spel al 7GB intern geheugen vraagt, moet er toch nog veel op te korte termijn geladen worden. Het is geen shooter die op wandel snelheid de textures kan laden, je tuft met 450+km/u en wilt super/extreme kwaliteit.
Maar dan zou je zeggen dat het later alsnog ingeladen wordt, die screenshot is echter in foto mode en die textures worden niet later nog ingeladen ofzo, volgens mij is het echt een glitch, of ik vraag teveel van mijn videokaart hoewel hij prima 60fps doet op 4k met DRS op performance en de settings op ultra op mijn laptop met RTX3060.
Als het eenmaal optreedt volgt het je ook overal, ook met die regenboog kleuren die volgen je ook overal.
Overigens zit er als het goed is een PCI-E 3.0 m.2 SSD in m'n laptop dus lijkt me ook niet dat het daardoor komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 26-12-2021 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:07
Even snel zelf een livery en tune gemaakt voor de RS6. Zit nu op A800 en vooral gefocused op handling.
Ik zou hem jullie graag eens laten uitproberen, maar vind de sharecode nergens?
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh5/photo/a9317a44-f2af-4685-83c7-e8a7d6788350

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 10:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

The trial van deze week is wel vervelend vind ik. Teveel mensen die niet snappen dat als je voor ligt je de Ai vrij eenvoudig kunt blokken zodat de mensen die achter je liggen er voorbij kunnen komen waardoor je gewoon makkelijk kunt winnen…

Edit:

Nu wel gehaald. 2 keer 4 man opgehouden zodat mijn teamies voorbij konden komen. Leuk dat ze het ook doorhadden, want kreeg een paar berichtjes na de race en een claxon als ze voorbij kwamen :)

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-12-2021 23:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Nu wil het spel niet meer laden :/ als ik in het hoofdmenu op continue druk blijft hij oneindig lang laden...
Leuk zo, ik koop voor het eerst sinds jaren weer een game voor PC, wordt ik er gelijk aan herinnerd waarom ik niet meer op PC game >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

Kalder schreef op maandag 27 december 2021 @ 11:00:
Nu wil het spel niet meer laden :/ als ik in het hoofdmenu op continue druk blijft hij oneindig lang laden...
Leuk zo, ik koop voor het eerst sinds jaren weer een game voor PC, wordt ik er gelijk aan herinnerd waarom ik niet meer op PC game >.<
Windows update draaien... heb ik ook gehad....nu werkt het perfect.

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

monster944 schreef op maandag 27 december 2021 @ 11:05:
[...]

Windows update draaien... heb ik ook gehad....nu werkt het perfect.
Had ik al gedaan, ligt daar niet aan, heb in steam de game gecontroleerd en die zei dat er 1 bestand niet goed was o.i.d. dus hopelijk lost steam het probleem zelf op, anders maar de save game verwijderen, steam slaat je voortgang op in een cloud? Hoop ik? Of kan ik opnieuw beginnen als ik de save game verwijder?

Edit: Gelukkig, steam heeft het spel kunnen repareren, er was blijkbaar een beschadigd bestand ofzo, misschien moet ik maar aanleren dat ik de game afsluit via het menu i.p.v. alt+f4 te gebruiken (gaat zo veel sneller :'( )

[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 27-12-2021 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monster944

monster944

Kalder schreef op maandag 27 december 2021 @ 11:07:
[...]

Had ik al gedaan, ligt daar niet aan, heb in steam de game gecontroleerd en die zei dat er 1 bestand niet goed was o.i.d. dus hopelijk lost steam het probleem zelf op, anders maar de save game verwijderen, steam slaat je voortgang op in een cloud? Hoop ik? Of kan ik opnieuw beginnen als ik de save game verwijder?

Edit: Gelukkig, steam heeft het spel kunnen repareren, er was blijkbaar een beschadigd bestand ofzo, misschien moet ik maar aanleren dat ik de game afsluit via het menu i.p.v. alt+f4 te gebruiken (gaat zo veel sneller :'( )
Als er texturen of andere inhoud in een spel ontbreken, of als je crashes ervaart terwijl je een spel speelt, dan kun je Steam laten controleren of de spelbestanden correct op de computer zijn geïnstalleerd.
Start je computer opnieuw op en start Steam.
Klik met de rechtermuisknop op het spel in je bibliotheek of klik op het tandwiel rechts op de spelpagina in je bibliotheek.
Klik op Eigenschappen in de keuzelijst.
Klik op het tabblad Lokale bestanden en klik op de knop Integriteit controleren van spelbestanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

monster944 schreef op maandag 27 december 2021 @ 11:24:
[...]

Als er texturen of andere inhoud in een spel ontbreken, of als je crashes ervaart terwijl je een spel speelt, dan kun je Steam laten controleren of de spelbestanden correct op de computer zijn geïnstalleerd.
Start je computer opnieuw op en start Steam.
Klik met de rechtermuisknop op het spel in je bibliotheek of klik op het tandwiel rechts op de spelpagina in je bibliotheek.
Klik op Eigenschappen in de keuzelijst.
Klik op het tabblad Lokale bestanden en klik op de knop Integriteit controleren van spelbestanden....
Bedankt voor de tip, maar dit wist ik zelf al (zoals je in mijn edit kunt zien ;) ) het heeft gelukkig geholpen, was al bijna bang dat ik mijn save game moest verwijderen en opnieuw kon beginnen (las op internet dat save game verwijderen ook kon helpen, maar dat is de laatste optie die ik wilde proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

Kalder schreef op maandag 27 december 2021 @ 11:28:
[...]

Bedankt voor de tip, maar dit wist ik zelf al (zoals je in mijn edit kunt zien ;) ) het heeft gelukkig geholpen, was al bijna bang dat ik mijn save game moest verwijderen en opnieuw kon beginnen (las op internet dat save game verwijderen ook kon helpen, maar dat is de laatste optie die ik wilde proberen)
(y) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 21:07
Telkens de bugs in de festival playlist beginnen me wel de nek uit te hangen. Nu weer de weekly challenge die problemen geeft. Wat ik ook doe, de game registreert niet dat ik in de Ferrari 458 rijd. Console herstart, game herstart, auto verkocht/opnieuw gekocht en game offline gestart. Had liever gehad dat ze de infrastructuur van de game goed op orde hadden ipv al die zinloze kleding meuk die je unlocked met wheelspins :+

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Je rijdt toch in de gewone 458 uit 2009, en niet in de 458 Speciale? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Iemand misschien een idee, inmiddels een Series X kunnen bemachtigen (heb / had voorheen een Series S) maar Forza 5 in Quality mode lijkt wel op 15fps te lopen met motion blur en alles..

Kan mij niet herinneren dat het ook zo slecht liep op de Series S in quality mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Segafreak83 schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:09:
Iemand misschien een idee, inmiddels een Series X kunnen bemachtigen (heb / had voorheen een Series S) maar Forza 5 in Quality mode lijkt wel op 15fps te lopen met motion blur en alles..

Kan mij niet herinneren dat het ook zo slecht liep op de Series S in quality mode.
1440p vs 4K
https://www.windowscentra...uality-versus-performance

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
fietsen rammen? gebruik deze eventlab: 127 408 784

(gebruik je reddit, bedank niet mij maar: https://old.reddit.com/r/...ia/bike_smashing/hq5hrq4/ )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Heb ik gelezen, maar verklaard het nog steeds niet. Game is niet te spelen op quality mode, hapert als een malle, zelfs om je heen kijken gaat traag en met een flinke blur.

Wie gebruikt hier welke modus? Performance of Quality?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Segafreak83 schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:18:
[...]

Heb ik gelezen, maar verklaard het nog steeds niet. Game is niet te spelen op quality mode, hapert als een malle, zelfs om je heen kijken gaat traag en met een flinke blur.

performance - series X. Maar ook als ik de S had gehad had ik daarvoor gekozen. Ook op flawless 30fps vind ik het nog steeds niet prettig speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 06:45
[...]

Toen de game net uit was heb ik even quality gedaan. Vond het toen best te doen, maar toen ik naar performance schakelde merkte ik dat ik gewoon beter reed. Dus heb hem daar toen op laten staan. Geen idee of het misschien slechter geworden is, maar quality voelde voor mij toen in ieder geval echt niet als 15 fps, het viel me niet eens op dat het 30 zou zijn terwijl ik daar best gevoelig voor kan zijn.
Ben nog bij familie momenteel dus kan het niet even testen nu...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Finraziel schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:16:
[...]

Toen de game net uit was heb ik even quality gedaan. Vond het toen best te doen, maar toen ik naar performance schakelde merkte ik dat ik gewoon beter reed. Dus heb hem daar toen op laten staan. Geen idee of het misschien slechter geworden is, maar quality voelde voor mij toen in ieder geval echt niet als 15 fps, het viel me niet eens op dat het 30 zou zijn terwijl ik daar best gevoelig voor kan zijn.
Ben nog bij familie momenteel dus kan het niet even testen nu...
Dat idee heb ik dus ook, dat in begin de quality mode nog wel meeviel, toen het spel net uit was, maar ben benieuwd wat je bevindingen zijn als je wel in de gelegenheid bent. Fijn dat je even wil kijken in ieder geval d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Quality mode draaide bij mij op de Series X ongeveer op een zelfde soort framerate als FH5 op mijn oude Xbox One (daar kan je niet kiezen). Wel veel mooier natuurlijk maar nog steeds prima rond de 30 fps. Het is zeker niet onspeelbaar, integendeel, maar het vloeiende van performance mode speelt echt wel veel lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ik heb de laatste tijd geen last meer gehad van die texture glitches op 1 keer na op 1 plek maar verder niet, blijkbaar helpt het als je DRS en/of SSAO uit zet. edit: negative, hij blijft het af en toe hebben, soms is het heel erg en is het overal, soms is het lokaal, moet hem nu iedere keer restarten om van dat erge af te komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Kalder op 27-12-2021 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@WinterBase En? Bleek dat @Fuelke gelijk had en reed je in de verkeerde auto, of is het toch een bug waar je door geplaagd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
[...]

Hmm, had de oude installatie overgezet van de Series S, deze verwijderd en opnieuw gedownload, nu lijkt het weer redelijk "normaal" te zijn, zoals het was. Ik ga nog even verder kijken en experimenteren :).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DtcjeXqvTxb_S17sgJoCGN-41f0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oQjfpshyKGoqmueuNoHGUlbn.png?f=fotoalbum_large

Ook maar eens aan plaatje delen. Net unlocked en gaat met juiste upgrades als de brandweer. Leuke wagen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
Ik heb er ook nog 2 🙂

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MLLDi0Z.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5s5LGv1.png

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Laatst online: 07-10 21:07
Mr. Freeze schreef op maandag 27 december 2021 @ 19:51:
@WinterBase En? Bleek dat @Fuelke gelijk had en reed je in de verkeerde auto, of is het toch een bug waar je door geplaagd wordt?
Dit zou ‘m moeten zijn toch? :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCz6hCLmraf4PZEmnDxiLK-VsME=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C4RSqQKCpMfHpeB0ApgKI2jl.png?f=fotoalbum_large

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:21
Wat een spel zeg, door drukke stage periode mezelf verplicht pas vanaf kerst aan deze game te beginnen en dat is maar goed ook meteen urenlang gespeeld terwijl de tijd voorbij vloog.
Geniet van elk moment echt prachtig ziet alles eruit ook op performance mode en rete smooth.

Vermaak me de komende maanden hier wel mee denk ik zo:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Heb alle races voltooid, nu alleen de stories nog en dan de XP borden maar weet niet of ik die allemaal ga doen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@G_Dragon voor sommige XP borden weet ik soms ook niet hoe er aan te beginnen. Er is ergens een groot hotel aan het strand, daarrond heb nog heel wat borden openstaan opdat ze ergens hoog hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
Bij mij is al een tijdje alles gedaan. Ik ben nu gewoon bezig met de accolades te vervolledigen, zit nu aan 750K.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:28
Fuelke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:24:
@G_Dragon voor sommige XP borden weet ik soms ook niet hoe er aan te beginnen. Er is ergens een groot hotel aan het strand, daarrond heb nog heel wat borden openstaan opdat ze ergens hoog hangen.
Dat zijn nou net de mooiste. Uitvogelen van waar je een jump kunt maken om bij het bord te komen.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En vooral niet vergeten rewind te gebruiken zodat je met kleine aanpassingen steeds dichterbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:35
Heb vandaag ook Forza gekocht en geinstalleerd. Nu ben ik dus net begonnen en bij het volgende evenment 3de of 4de geworden. Toch komt er een gouden krans om heen. Dat is toch raar? Ik wil alleen ene gouden\zilveren of bronze krans afhankelijk hoe goed ik de race heb afgesloten. Of is dit normaal? Want op deze manier kan je niet tracken welk evenement je goed gedaan hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igpqnxqOiwz_Ce88L92EvIxy9kA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EnSdet9VGu9HusiIYUexQuUj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

CarJunkyXL schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:44:
Heb vandaag ook Forza gekocht en geinstalleerd. Nu ben ik dus net begonnen en bij het volgende evenment 3de of 4de geworden. Toch komt er een gouden krans om heen. Dat is toch raar? Ik wil alleen ene gouden\zilveren of bronze krans afhankelijk hoe goed ik de race heb afgesloten. Of is dit normaal? Want op deze manier kan je niet tracken welk evenement je goed gedaan hebt.

[Afbeelding]
Die showcase events zijn niet representatief denk ik.
Normaal krijg je inderdaad alleen een goud vinkje als je 1e bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Hoe krijg je een convoy met VW busjes voor elkaar om een Horizon Tour te doen?

[ Voor 21% gewijzigd door guido66 op 28-12-2021 18:11 ]

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 10:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

guido66 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:11:
Gewoon de horizon Tour joinen. Wordt je vanzelf in een convoy gegooid.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

guido66 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:11:
Anything Goes, busje upgraden naar S1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
2x geprobeerd, met anything goes, mijn busje is S1 maar ik mag het niet selecteren 8)7

Ook 1x met anything goes in klasse B,(busje ook) zelfde verhaal.

[ Voor 28% gewijzigd door guido66 op 28-12-2021 18:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrZzNsZFrPZb0pfGdq_lhhh55Vg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O2DbB4bCJJFDSBjlFpimXIqu.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals te zien, ook deze komt weer van Reddit. Daar wordt verteld dat de races elke twee minuten wisselen, beginnend op elk heel uur.

Dus als je de laatste race wilt doen die vermeld staat hier (a800 anything goes) zal je twee minuten voor het hele uur moeten joinen, zo heb ik het begrepen althans. Elke race is een stapje van twee minuten. Morgen zal ik het ook eens verifiëren.

PS. We hebben het dus over Horizon Tours.

[ Voor 36% gewijzigd door Mr. Freeze op 28-12-2021 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Mr. Freeze schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:07:
[Afbeelding]

Zoals te zien, ook deze komt weer van Reddit. Daar wordt verteld dat de races elke twee minuten wisselen, beginnend op elk heel uur.

Dus als je de laatste race wilt doen die vermeld staat hier (a800 anything goes) zal je twee minuten voor het hele uur moeten joinen, zo heb ik het begrepen althans. Elke race is een stapje van twee minuten. Morgen zal ik het ook eens verifiëren.

PS. We hebben het dus over Horizon Tours.
Daarom, anything goes S1 komt best vaak voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb om 15:58 een anything goes A800 gedaan met de VW bus. Ging prima.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-12-2021 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
guido66 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:19:
2x geprobeerd, met anything goes, mijn busje is S1 maar ik mag het niet selecteren 8)7

Ook 1x met anything goes in klasse B,(busje ook) zelfde verhaal.
Camper Convoy met 3 man afgewerkt met S100 busjes (S100 anything goes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Die 25 bikes in Guanajuato zijn dan die crossmotoren die her en der staan, of zijn het de fietsen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Fuelke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:34:
Die 25 bikes in Guanajuato zijn dan die crossmotoren die her en der staan, of zijn het de fietsen? :P
echt de fietsen. Als je hem heel snel wilt doen is er een eventlab code die je kunt gebruiken: 127 408 784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Bedankt voor alle tips, maar na 5 pogingen heb ik het wel gezien, mijn bus mag niet meedoen bij anything goes, niet met B tune en niet met S1 tune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

guido66 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:23:
Bedankt voor alle tips, maar na 5 pogingen heb ik het wel gezien, mijn bus mag niet meedoen bij anything goes, niet met B tune en niet met S1 tune.
Vaag.
Bij mij was het meteen de eerste tour raak, zal wel een mazzeltje geweest zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:49

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Fuelke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:34:
Check dit:

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:17

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:26:
[...]

Vaag.
Bij mij was het meteen de eerste tour raak, zal wel een mazzeltje geweest zijn dan.
Ik heb er gister ook heel aantal pogingen voor nodig gehad. Regelmatig dat er een Anything Goes voorbij kwam met een bepaalde klasse, maar mijn busje toch niet mee mocht doen. @uchiha tijntje had hetzelfde probleem.

Zelfs 1 keer gehad dat ik bij een Anything Goes A800 maar 3 autos mocht kiezen, wel allemaal Axxx, maar zeker niet alle autos die ik heb die daarvoor in aanmerking kwamen.

Uiteindelijk wel gelukt, maar denk dat ik er zeker 5/6 heb geprobeerd voor ik er doorheen kwam.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@DeWaanzin ik heb het ook gedaan op datzelfde pleintje, maar dan in twee beurten.

* Fuelke heeft rewind eigenlijk meteen uitgezet bij de eerste keer FH5 starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

BM schreef op woensdag 29 december 2021 @ 07:47:
[...]

Ik heb er gister ook heel aantal pogingen voor nodig gehad. Regelmatig dat er een Anything Goes voorbij kwam met een bepaalde klasse, maar mijn busje toch niet mee mocht doen. @uchiha tijntje had hetzelfde probleem.

Zelfs 1 keer gehad dat ik bij een Anything Goes A800 maar 3 autos mocht kiezen, wel allemaal Axxx, maar zeker niet alle autos die ik heb die daarvoor in aanmerking kwamen.

Uiteindelijk wel gelukt, maar denk dat ik er zeker 5/6 heb geprobeerd voor ik er doorheen kwam.
Oke, heb ik na al die toeters en kledingstukken in de superspin toch nog één keer geluk gehad in FH5 _O-
Daarnaast blijf ik er bij dat je de bus naar S1 moet upgraden, die komt volgens mij veel vaker voor in de rotatie lijst van de horizon tour.

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 29-12-2021 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zojuist eindelijk mijn McLaren P1, als loyalty bonus voor FM5, gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Kalder schreef op maandag 27 december 2021 @ 19:08:
Ik heb de laatste tijd geen last meer gehad van die texture glitches op 1 keer na op 1 plek maar verder niet, blijkbaar helpt het als je DRS en/of SSAO uit zet. edit: negative, hij blijft het af en toe hebben, soms is het heel erg en is het overal, soms is het lokaal, moet hem nu iedere keer restarten om van dat erge af te komen.
Ik denk dat ik een oplossing gevonden heb, althans ik kon gisteravond nog een paar uur spelen zonder deze issues tegen te komen.
Ik heb in nVidia control panel de texture kwaliteit op Hoge Kwaliteit gezet (bij kwaliteit, prestatie en hoge snelheid kreeg ik wel die issues) Sindsdien dus geen last meer gehad van die issues, of misschien was het toeval dat ik een paar uur zonder problemen heb kunnen spelen, maar hopelijk lost dit het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Zat gisteren in de Horizon Tour zomaar met een ander GOT-lid. Wizzkid, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06:42
Hoe is de ervaring op pc? Zijn er nog veel problemen qua crashes of bugs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:35
kevlar01 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 15:28:
[...]

Die showcase events zijn niet representatief denk ik.
Normaal krijg je inderdaad alleen een goud vinkje als je 1e bent.
Ah ja... Nu ik wat verder ben klopt het inderdaad. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Gummiebeer schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:58:
Ik ervaar persoonlijk weinig problemen. Af en toe een 'framedrop' naar 70fps ipv 144fps, verder loopt het verdomd soepel hier

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
Spel is prima stabiel, veel bugs zitten er volgens mij ook niet in. Ik heb 1x een crash en slechte performance gehad, maar was over na een reboot dus lag denk ik meest aan mijn systeem dan de game zelf. Performance is erg goed ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
Mu.siQ schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:09:
Ik ervaar persoonlijk weinig problemen. Af en toe een 'framedrop' naar 70fps ipv 144fps, verder loopt het verdomd soepel hier
Dit! Ik heb soms drops in Eliminator, maar dat is dan ook alles. En soms items van de playlist die niet meewerken, maar dat hoort er geloof ik bij.
Edit: een aanvulling is dat de textures/kwaliteit van de rookbakens tijdens een street race ook echt heel lelijk zijn. Ik weet niet of dat dan luiheid vanuit de dev is of iets wat mijn PC niet goed rendered.

[ Voor 21% gewijzigd door zzzzz op 29-12-2021 14:02 ]

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja maar drops in the eliminator die wil je ook hebben

/sorry heel erg flauw ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

In eerst instantie niet al te best voor mij wat betreft grafische glitches, ik had last van regenboog textures en vreemde schaduwen, als je op yt zoekt naar FH5 rainbow textures vind je wat ik bedoel.
Maar na de texture quality op high quality te zetten in Nvidia control panel lijkt het probleem te zijn verholpen.
Voor de rest wel een heel gaaf spel, zonder die glitches werkt het over het algemeen prima.

Overigens verbaasd het mij hoe goed deze game draait op mijn laptop rtx3060 met half het stroomverbruik van een desktop 3060, maar toch behoorlijk goede performance, zeker op 1080p en met wat lagere settings ook op 4k

[ Voor 23% gewijzigd door Kalder op 29-12-2021 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 20:46
Ik heb nog wel heel af en toe een volledige crash van het spel. Recent nog op 90% van één van de lange races :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
guido66 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:23:
Ik had gisteren om twee minuten voor het hele uur toegang met m'n A800 bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06:42
Vanavond dan toch maar bestellen. Ik heb nog een bol.com kadobon dus kan ik de meest complete versie nemen en €50 zelf bijleggen.
Om eerlijk te zijn heb ik pas een maandje FH4 en dat speelt toch wel lekker weg en FH5 lonkt. Keer wat anders dan simulatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 11:48

cjpostma

Break like the wind

Heel af en toe een crash naar desktop (1x per dag gemiddeld). Laatst bij het kopen van een auto via de Forzathon shop. Soms als ik vaak achter elkaar rewind voor PR stunts. Op een Ryzen 2600X/2070 Super met 32 GB ram. Niet optimaal, maar ik vind het niet problematisch.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
Het lijkt er op dat ik straks 1 puntje te weinig heb voor de Series 2 auto ;_; Misschien dat er toch ergens nog wat extra punten vandaan gaan komen?

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
zzzzz schreef op woensdag 29 december 2021 @ 17:43:
Het lijkt er op dat ik straks 1 puntje te weinig heb voor de Series 2 auto ;_; Misschien dat er toch ergens nog wat extra punten vandaan gaan komen?
Het kan zijn dat ze ons matsen omdat sommige challenges redelijk bugged waren, en in sommige gevallen onmogelijk om te completen.
Maar als het puur om de Lambo SVJ gaat, kan je deze in de auction krijgen, moet je wel een beetje moeite doen, want deze is populair, en maar weinig te krijgen.
Ik kon er gisteren eentje snipen voor 300.000 (nu inmiddels voor 20.000.000) mocht ik uiteindelijk toch genoeg points hebben, dan verkoop ik deze wel weer :)

YouTube: Lambo Aventador SVJ in Forza Horizon 5 AUCTION HOUSE Sniping the Ave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Mr. Freeze schreef op woensdag 29 december 2021 @ 14:15:
[...]

Ik had gisteren om twee minuten voor het hele uur toegang met m'n A800 bus.
Ik niet, mijn dochter probeerde het vandaag op haar account op dezelfde Xbox en het werkte direct. |:(

Uiteindelijk na iets van 7 pogingen totaal, werd ik eindelijk toegelaten. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door guido66 op 29-12-2021 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

zzzzz schreef op woensdag 29 december 2021 @ 17:43:
Ik had gisteren al punten genoeg voor de Lambo, ook al is de treasure hunt onhaalbaar.
Hoe kan jij dan 1 punt te weinig hebben ??

Laat maar, heb al punten voor de tour van volgend seizoen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 29-12-2021 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
justifire schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:28:
Ik had gisteren al punten genoeg voor de Lambo, ook al is de treasure hunt onhaalbaar.
Hoe kan jij dan 1 punt te weinig hebben ??

Laat maar, heb al punten voor de tour van volgend seizoen 8)7
Vakantie :+
Dan mis je opeens een seizoen in FH5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:56
Ik heb het met de VW bus ook gehaald. Volg het schema, elke 2 minuten start er een andere Tour. Je kunt dus precies uittellen wanneer jouw VW busje wordt toegelaten tot een Anything Goes Event a.d.h.v. auto klasse.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Ja, dat klopt. Maar ik had dus een bug waardoor het eerst 6x niet werkte.

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 13:27

Canis Lupus

Vosbot

kevlar01 schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:18:
Quality mode draaide bij mij op de Series X ongeveer op een zelfde soort framerate als FH5 op mijn oude Xbox One (daar kan je niet kiezen). Wel veel mooier natuurlijk maar nog steeds prima rond de 30 fps. Het is zeker niet onspeelbaar, integendeel, maar het vloeiende van performance mode speelt echt wel veel lekkerder.
Ik speel sinds 2 weken FH5 op een Series S op 43 inch 4K TV (mijn eerste Xbox, speciaal voor FH5 :P).
Heb eigenlijk altijd op Quality gespeeld, naar aanleiding van deze post even terug op Performance gezet.

Dan gaat hij dus van 1440p naar 1080p, los van wat andere grafische zaken, en dat is voor mij visueel echt een te grote downgrade, ondanks dat het wat soepeler loopt.

Je ziet in performance mode ook direct allerlei pop-up en vooral zaken als bomen+planten zien er een stuk lelijker uit: té storend. Dus voor mij blijft het lekker Quality mode :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09 15:18
Canis Lupus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:53:
[...]

Ik speel sinds 2 weken FH5 op een Series S op 43 inch 4K TV (mijn eerste Xbox, speciaal voor FH5 :P).
Heb eigenlijk altijd op Quality gespeeld, naar aanleiding van deze post even terug op Performance gezet.

Dan gaat hij dus van 1440p naar 1080p, los van wat andere grafische zaken, en dat is voor mij visueel echt een te grote downgrade, ondanks dat het wat soepeler loopt.

Je ziet in performance mode ook direct allerlei pop-up en vooral zaken als bomen+planten zien er een stuk lelijker uit: té storend. Dus voor mij blijft het lekker Quality mode :)
Volgens mij is resolutie in Quality/Performance mode gelijk (4K voor Series X // 1440p voor Series S). Het verschil zit m inderdaad in de andere graphics settings.

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 13:27

Canis Lupus

Vosbot

Ectra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:00:
[...]
Volgens mij is resolutie in Quality/Performance mode gelijk (4K voor Series X // 1440p voor Series S). Het verschil zit m inderdaad in de andere graphics settings.
Ik weet vrij zeker van niet, zoals hier en hier beschreven:
On Xbox Series X, Quality mode delivers a 4K 30 FPS image, while Performance mode opts for 4K 60 FPS. With that said, the image is better in Quality mode due to every effect being dialed up as high as possible, with no visible pop-in. In Performance mode, the LOD (level of detail) isn't quite as high, with some effects being reduced in quality, meaning it's not quite as good of an image. Quality mode on also allows you to check out ray tracing on the vehicles, but only in the Forza Vista model viewer mode, not during regular gameplay.

It's a similar story on Xbox Series S, just with different resolutions. Xbox Series S Quality Mode turns in a 1440p 30 FPS image with several settings dialed up, while the Performance mode runs at 1080p 60 FPS, sacrificing visual detail for smoother gameplay.
Vooral de pop-in stoorde me aanzienlijk in de Performance mode, daarnaast zag je ook veel meer rafelranden door de 1440p naar 1080p resolutie.

[ Voor 5% gewijzigd door Canis Lupus op 30-12-2021 09:17 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 11:23
Waarom kan ik mijn radio zender niet veranderen. D-pad naar rechts doet helemaal niets. Terwijl dat op account van de kids wel werkt. Lees op international fora dat meer mensen dit probleem hebben. Ik heb al wat geprobeerd. Zoals control mapping wijzigen. Maar helpt niet.

Iemand een tip?

Anders maar game opnieuw installeren. Maar denk dat dat ook niets uitmaakt.

• NotSoMagicMike
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 19:00
Royalty schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:20:
Waarom kan ik mijn radio zender niet veranderen. D-pad naar rechts doet helemaal niets. Terwijl dat op account van de kids wel werkt. Lees op international fora dat meer mensen dit probleem hebben. Ik heb al wat geprobeerd. Zoals control mapping wijzigen. Maar helpt niet.

Iemand een tip?

Anders maar game opnieuw installeren. Maar denk dat dat ook niets uitmaakt.
Heb je in de settings streamer mode aanstaan of iets dergelijks? Dan speelt hij van alle nummers alleen royalty free muziek af. Dan kan je ook de zender niet veranderen. Wel uitzetten overigens.

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 11:23
NotSoMagicMike schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:57:
[...]

Heb je in de settings streamer mode aanstaan of iets dergelijks? Dan speelt hij van alle nummers alleen royalty free muziek af. Dan kan je ook de zender niet veranderen. Wel uitzetten overigens.
Streamer mode stond al uit. Had er ook al naar gekeken.

Even deed ANNA (d-pad naar rechts - I Want to Race) ook niet meer. Gelukkig na een Default van key mapping weer wel.
Maar nogsteeds geen keuze op radio zenders 8)7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• absrnd
Met elke race waar een jump in zit gebeurd dit met regelmaat, maar deze is wel heel leuk :)

Niet mijn gif.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-NC3CGEQaod2z1G16Eb2r3qtLi4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pGg7vleEaphem42eS98Gk1U1.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

absrnd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:12:
Met elke race waar een jump in zit gebeurd dit met regelmaat, maar deze is wel heel leuk :)

Niet mijn gif.
[Afbeelding]
Haha ja die had ik ook gezien, grappig detail: de mee lifter won uiteindelijk ook nog de race :+
Edit: oh das ook in de gif te zien, maar toch :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 30-12-2021 12:56 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-09 18:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WDKI-ZJP0vTuXL1EifqYfjMOtiU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFKodrTYotEK0iOTB0CFTHTR.jpg?f=fotoalbum_large

Ontwerp voor de Lambo SVJ gemaakt. Sharecode 181 402 003

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vind die trail helemaal niets deze week.
Wat een dwijlen die Hoonigon auto’s zeg 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
De trial gaat ook weer lekker,eerste 2 races verloren.....blue team wins 8)7 . Ik vind t prima :+

[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 30-12-2021 16:32 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Donstil schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:30:
Vind die trail helemaal niets deze week.
Wat een dwijlen die Hoonigon auto’s zeg 8)7
Ik denk dat ik het er ook maar bij ga laten, anderhalf uur naar de filestijnen, enkel alleen omdat er elke keer teamgenoten zijn die niet snappen dat je moet remmen vóór een bocht, niet dat ik zo'n superster ben maar 300-400 punten binnenharken lukt me nog wel.

Oja, en als ik dik faal door een bijv. checkpoint te missen, direct quiten, heeft het team nog een kans.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Freeze op 30-12-2021 17:05 ]

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-09 18:32
https://www.reddit.com/r/...ormation_thread_series_2/
Hier een paar tuners die kunnen helpen.

Op de een of andere manier heb ik meestal redelijke teams bij de trail. Misschien ligt het aan de tijden waarop ik het probeer. Meestal wat later in de week.

Het is inderdaad verschrikkelijk frustrerend om slechte teammates te hebben. Als ik merk dat ik de auto voor mij niet kan pakken dan houd ik in en de AI achter mij. Zo kunnen teammates de AI inhalen. Laatst was er een teamgenoot die mij zo inhaalde en mij ging rammen. *zucht

De hoonigan rs200 staat toch bekend als goede auto? Niet meer zo OP als FH4, maar nog steeds goed?
Pagina: 1 ... 34 ... 65 Laatste