Royalty schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:27:
Kan iemand mij op weg willen helpen met Forza Horizon 5?
Ik snap er niks van. Je hebt Accolades, Car Mastery, Seasons, Horizon Adventure en wellicht nog meer.
Waarom kan het niet simpeler met doelstellingen en er naar toe werken (ook voor achievements).
Is het gewoon vrij rond rijden?
Nou ben ik gisteren pas achter gekomen dat Car Mastery per auto is. Denk dat dit tuning is voor je auto?
Heeft toch geen zin om ieder auto te upgraden of wel?
En je moet XP verdienen voor een volgende hoofdstuk? De hoofdstukken zijn van de gekozen Horizon Adventure, toch?
Vond het al zo gek. Soms krijg ik een route gewezen voor een doelstelling en anders niet. En dan zie ik rechtsboven wel staan "Earn more Accolades Points to unlock the next chapter." En anders staat er Earn more XP.
En dan de beloningen. Je hebt XP, CRedits en Forzathon Points. De XP en CR begrijp ik wel, maar geen idee hoe ik punten verkrijg?
Is er een YT filmpje voor een goede uitleg of een website?
Thanks
Car Mastery zijn de perks van je auto, bijvoorveeld 10% meer skills points voor driften.
Horizon Adventure is volgens mij co-op racen (rood tegen blauw)
Seasons verandert per week, elke week een ander jaargetijde met weer andere challenges (bijvoorbeeld een bepaalde afstand bij een Danger Sign).
Met credits kan je auto's, casa's en tuning kopen.
Accolades zijn ongeveer de "in-game achievements" en geven accolade points. Met accolade points kom je verder in de game.
XP is je character level, elke level up geeft een wheelspin = nieuwe auto's, emotes, gear of credits. XP krijg je door te racen, maar ook door je skills combo op te bouwen en te "banken". Als je ergens tegen op knalt, ben je je combo kwijt (tenzij je de car mastery hebt die dat voorkomt welke 25 punten kost).
Forzathon Points krijg je door mee te doen aan Arcade; samen met andere spelers in 3 rondes aan een criterium voldoen, zoals bijvoorbeeld een x aantal meters bij een Danger Sign. Kan je weer in de Forzathon Shop speciale edities van auto's kopen.
Toch, mede FH5-ers?
[
Voor 11% gewijzigd door
Springbokkie op 24-12-2021 11:16
]