[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 33 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NvM schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:46:
Ik laat de Lamborghini Aventador SVJ als season reward maar voor wat het is. De eerste week 65 punten gehaald, maar ik ga hier niet nog drie keer minimaal 3-5 uur per week in stoppen. Ik vind het teveel grinduren met saaie events die ik met tegenzin en zonder speelplezier complete omdat Playground Games blijkbaar artificieel het aantal spelers en gespeelde uren geforceerd hoog wil houden of omhoog wil krijgen. Het voelt voor mij niet dat ik de game speel maar de game mij bespeelt. Hoe beleven jullie dit?
Ik vind vooral die zaken die niet unlocken irritant maar heb verder niet het idee dat ik er 5 uur in moet stoppen elke week. Zit nu op 125 punten (pakje unlocked dus) en heb gisteren 2 uurtjes gespeeld schat ik zo in, en de week ervoor ook zoiets.

Het zorgt er voor mij voor dat ik terug kom in ieder geval, alles wat ik in Single Player leuk vind heb ik meermaals gedaan, dus dat trekt mij niet zo meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 18-12-2021 14:58 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jori040 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 14:28:
Denken jullie dat we in eind 2022 een nieuwe Motorsport game krijgen of is dat nu deze game er is te vroeg ?
Dat hoop ik eigenlijk wel, een Motorsport met de kracht van Next-Gen.
Ik mis in Horizon heel erg de afgesloten banen, dat vind ik de kracht aan motorsport altijd, uren achter elkaar dezelfde baan rijden om die halve seconde er ergens af te rijden.

In Motorsport 7 heb ik alleen op de nurburgring al 350 rondjes geen bijvoorbeeld :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:19
@Donstil
Na dit ben ik toe aan een circuit racer op de Series X.Ja Grid:Legends komt er maar dat kan niet tippen aan een exclusieve Motorsport game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Donstil schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:02:
[...]

Dat hoop ik eigenlijk wel, een Motorsport met de kracht van Next-Gen.
Ik mis in Horizon heel erg de afgesloten banen, dat vind ik de kracht aan motorsport altijd, uren achter elkaar dezelfde baan rijden om die halve seconde er ergens af te rijden.

In Motorsport 7 heb ik alleen op de nurburgring al 350 rondjes geen bijvoorbeeld :P
Vind dat zelf juist wat minder, ieder zo z'n ding! Vind Dirt Rally daarentegen wel echt super gaaf; wel het realisme maar je kunt onmogelijk de perfecte lijn vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:57:
[...]

Ik begrijp niet waarom jullie zo’n moeite hebben😅
Edit: Dit is geen verkapte kijk mij goed zijn post, ik ben een slechte racer. Heb er vrede mee.
Ik heb hem zonder al teveel moeite gehaald met de 2015 Audi S1. Ik ben ook absoluut geen topper 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
skreppiedoe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:18:
[...]

Ik heb hem zonder al teveel moeite gehaald met de 2015 Audi S1. Ik ben ook absoluut geen topper 8)
Ja ging mij er ook vooral om dat ik het suf vindt dat het door de combinatie van hoe de drivatars gemaakt zijn (hoe slecht...) met het niet na lijken te denken bij het maken van de objectives de moeilijkheid veel hoger is dan hij zou moeten zijn. Highly skilled hoort gewoon echt helemaal niet moeilijk te zijn. De twee andere kampioenschappen won ik met het grootste gemak, met zo'n sliert drivatars zo'n 8 seconden achter je (waar ze boosts blijven krijgen om niet verder achterop te raken).

Niet dat ik nou zo'n briljante racer ben overigens, helemaal niet... Was ook niet het punt. Was zelfs juist gisteren nog de monthly rival aan het proberen te verslaan maar ik kom gewoon niet aan de tijd van Musiq, en dan is er nog een andere GoTter die daar nog 2 seconden onder zit... En ik denk alleen 'hoe dan?!' :+
Waar ik het goed doe hoop ik een beetje dat het misschien door mijn eigen tunes komt, meer dan mijn race skills (en de rivals met een vaste auto doe ik het dus steevast ook een stuk minder).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:38
skreppiedoe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:18:
[...]

Sure, volgens mij kom ik jouw naam veel te vaak tegen in Rivals die me niet lukken ;-)

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Finraziel het kwam door jouw waarschuwing dat ik wat anders probeerde dan een trailcat, bedankt daarvoor. Ik deed wel alsof het heel stoer was om een unimog te gebruiken, maar is eigenlijk cheaten omdat je in de bochten de rest er niet langs laat en op het rechte stuk veel sneller bent.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2021 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:44

FeaR

In GoT we trust

Het kostte tien miljoen en heel wat keren een Auction misgelopen maar ik heb de Aventador SVJ. Sommige gaan gewoon voor 275.000 weg maar dat geluk had ik niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FeaR schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:27:
Het kostte tien miljoen en heel wat keren een Auction misgelopen maar ik heb de Aventador SVJ. Sommige gaan gewoon voor 275.000 weg maar dat geluk had ik niet.
Die zou nog wel eens goedkoper kunnen worden over 1 a 2 weken als meer mensen hem als reward gaan krijgen toch?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ArthurMorgan schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:30:
[...]
Die zou nog wel eens goedkoper kunnen worden over 1 a 2 weken als meer mensen hem als reward gaan krijgen toch?
Zeker maar iets in mij wilde het ding nu al hebben 😅

Plus, als ik hem nu in de Auction House zet voor 20 miljoen is hij ook weg.

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 18-12-2021 19:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 21:01

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ontdekte trouwens dat als je een accolade vastpint waarbij je een bepaalde race in een bepaalde auto moet winnen dat hij dan op de map automatisch aanduidt waar de race in kwestie zich bevindt zodat je niet te lang moet rondrijden om te zoeken waar.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:53
FeaR schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:32:
[...]

Zeker maar iets in mij wilde het ding nu al hebben 😅

Plus, als ik hem nu in de Auction House zet voor 20 miljoen is hij ook weg.
Je hebt toch zelf geen invloed op het maximum, of mis ik een truuk?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

sdk1985 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:49:
[...]
Je hebt toch zelf geen invloed op het maximum, of mis ik een truuk?
Volgens mij is er een max inderdaad maar ik zie de genoemde Lambo gaan voor drie verschillende bedragen: 275.000, 10.004.000 en 20.000.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:46
Kan dat niet te maken met bepaalde liveries en/of tunes ? Dacht zoiets toen ergens gezien te hebben op YouTube, dat als je een bepaalde tune hebt gemaakt die populair genoeg is je er meer geld voor kon vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Mr. Freeze schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:15:
[...]

Sure, volgens mij kom ik jouw naam veel te vaak tegen in Rivals die me niet lukken ;-)
Beetje je best doen en dat gaat helemaal goedkomen....en als dat gebeurt probeer ik zeker die tijd weer te verbeteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
Tommy-D schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 20:04:
Kan dat niet te maken met bepaalde liveries en/of tunes ? Dacht zoiets toen ergens gezien te hebben op YouTube, dat als je een bepaalde tune hebt gemaakt die populair genoeg is je er meer geld voor kon vragen.
Klopt idd. Als je tunes of liveries veel gebruikt worden stijg je in rank en kan je je bedrag veel hoger zetten in de auction house.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadeddy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-04 17:02
Petje72 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:07:
Onlangs de Volvo 240 gekocht en deze wat getuned, met de juiste afstelling rijdt deze heerlijk, snel, wendbaar, met dif wat meer op de rear lekker kont uit laten breken. love it.
Toevallig een share code, mijn favo bezigheid is rijden met bijv. Nissan skyline GTS-R '87 en de RS2 van Audi, past jou Volvo mooi bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 10:19
Fuelke schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:48:
Ik ontdekte trouwens dat als je een accolade vastpint waarbij je een bepaalde race in een bepaalde auto moet winnen dat hij dan op de map automatisch aanduidt waar de race in kwestie zich bevindt zodat je niet te lang moet rondrijden om te zoeken waar.
Inderdaad handig optie, dat pinnen.
Bijvoorbeeld bij de accolade waar je in een minuut 5 Air skills moet halen op de ijsbaan in het stadion. Door deze accolade vast te pinnen zie je ook een timer lopen in beeld. En, wat bleek, na een mislukte poging moet je het stadion eerst weer voorlaten en opnieuw binnenrijden om een nieuwe poging te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 07:16
Kadeddy schreef op zondag 19 december 2021 @ 09:10:
[...]

Toevallig een share code, mijn favo bezigheid is rijden met bijv. Nissan skyline GTS-R '87 en de RS2 van Audi, past jou Volvo mooi bij.
Share code 240 tuning setup: 990 881 001
het is wellicht een beetje vreemde setup maar ik vind hem top, have fun with it :9

Share code 240 design: 120 433 974

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djaxelb
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-10 17:02
YouTube: YouTube

LMFAO....
Kwam deze invisible wall dus tegen in een Eliminator race.
Knalde er keihard tegen aan, mezelf af vragend..."waar de funk ben ik tegen aan geknald dan" ?
Verloor dus ook die race...

Ben in free roam gaan checken.
Oh ahah, tegen niets dus hahahaahahahah

Vond die verkeer, die na de laatste update, wel aanwezig is eigenlijk best wel irritant.
Vind het namelijk te gek om de algehele snelweg te driften in welke auto dan ook.
Kon eerst heel makkelijk, haahahah
Nu niet meer, alhoewel....
Nu driftend dwars door het verkeer heen.
Lets get DRIFTYY !!!
Zo hard mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
djaxelb schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:07:
YouTube: YouTube

LMFAO....
Kwam deze invisible wall dus tegen in een Eliminator race.
Knalde er keihard tegen aan, mezelf af vragend..."waar de funk ben ik tegen aan geknald dan" ?
Verloor dus ook die race...

Ben in free roam gaan checken.
Oh ahah, tegen niets dus hahahaahahahah

Vond die verkeer, die na de laatste update, wel aanwezig is eigenlijk best wel irritant.
Vind het namelijk te gek om de algehele snelweg te driften in welke auto dan ook.
Kon eerst heel makkelijk, haahahah
Nu niet meer, alhoewel....
Nu driftend dwars door het verkeer heen.
Lets get DRIFTYY !!!
Zo hard mogelijk.
Oh is er ondertussen verkeer online? Heb alweer een paar dagen niet gespeeld... Ik zou het wel fijn vinden, vind het juist wel wat toevoegen qua uitdaging, en het maakt de snelweg een leuke plek om skill score te farmen. Offline is daar geen optie voor want terwijl verkeer redelijk voorspelbaar is zijn drivatars dat absoluut niet. Offline rijden is voor mij gewoon geen optie vanwege die zwerm drivatars constant om je heen... Is één groot botsfestijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djaxelb
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-10 17:02
Finraziel schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:40:
[...]

Oh is er ondertussen verkeer online? Heb alweer een paar dagen niet gespeeld... Ik zou het wel fijn vinden, vind het juist wel wat toevoegen qua uitdaging, en het maakt de snelweg een leuke plek om skill score te farmen. Offline is daar geen optie voor want terwijl verkeer redelijk voorspelbaar is zijn drivatars dat absoluut niet. Offline rijden is voor mij gewoon geen optie vanwege die zwerm drivatars constant om je heen... Is één groot botsfestijn dan.
Er is inderdaad weer verkeer te bespeuren in Mexico.
Moest er flink aan wennen, hahahaah ruim 70 uur zonder gespeeld.
Offline is inderdaad een giga zwerm festijn. Voor mij is dat ook geen optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadeddy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-04 17:02
Petje72 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:24:
[...]

het is wellicht een beetje vreemde setup maar ik vind hem top, have fun with it :9

Share code 240 design: 120 433 974
Grandioos, ik heb me lang niet zo vermaakt. Persoonlijk zit ik liever tussen de 800 en 850, maar dit gaat erg lekker.

Mijn dank is groot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:58
Petje72 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:24:
[...]

Meer dan 1200 PK... Wow. Toch gekocht, hoop hem vanmiddag even te kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 16:51

Pimmuz

Roar

Mochten mensen behoefte hebben aan een Max Verstappen fan/eer club in FH5 dan is die er bij deze MV01.

Waarom MV01 ipv MV33? nou ten eerste is MV33 al in gebruik door iemand die er niks mee doet :P en ten tweede gaat hij met dit nummer het nieuwe seizoen rijden en hopelijk blijft dat de komende jaren zo ;)

Dit is niet bedoeld om de GOT club in de weg te zitten maar gewoon als eer betoon aan Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Pimmuz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:09:
Mochten mensen behoefte hebben aan een Max Verstappen fan/eer club in FH5 dan is die er bij deze MV01.

Waarom MV01 ipv MV33? nou ten eerste is MV33 al in gebruik door iemand die er niks mee doet :P en ten tweede gaat hij met dit nummer het nieuwe seizoen rijden en hopelijk blijft dat de komende jaren zo ;)

Dit is niet bedoeld om de GOT club in de weg te zitten maar gewoon als eer betoon aan Max.
Maar dan ben ik geen lid meer van [GOT]? Op zich wel leuk idee hoor, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Mr. Freeze schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:35:
[...]

Maar dan ben ik geen lid meer van [GOT]? Op zich wel leuk idee hoor, daar niet van.
Eh ja dat klopt vandaar ook mijn opmerking normaal gesproken hebben wij de BUG als club dat staat voor Benelux United Gaming maar dat bloed wat dood zeg maar :')

En aangezien die tag ook al bezet was kwam ik met MV01 als idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
Ik kwam deze vid tegen hoe je gratis voor niks de Lotus Evija kan vrijspelen als een Accolade,
ik wilde met deze wel eens wat scheuren, maar niet om 2.5 miljoen voor neer te tellen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/voeX8n2aysTrIt920Nwz6q3iFpQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ygEj9ukpUVBlPv2gNZjB7qjZ.jpg?f=fotoalbum_large

Dus een paar uurtjes verder en 20X Arcade Events gespeeld staat deze in mij garage :)
Arcade Events zijn nu veel beter te pruimen, en ik was voor de meeste in m'n eentje, en waren ze probleemloos te spelen, alhoewel het een beetje te veel driften is :/ (niet mijn ding)

[ Voor 24% gewijzigd door absrnd op 21-12-2021 16:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gewoon de andere arcade kiezen. Er is altijd een drift en iets anders. Ik doe zo'n 2 a 3 arcades per dag en alleen de drift als dat moet voor een daily of zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pimmuz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:39:
[...]

Eh ja dat klopt vandaar ook mijn opmerking normaal gesproken hebben wij de BUG als club dat staat voor Benelux United Gaming maar dat bloed wat dood zeg maar :')

En aangezien die tag ook al bezet was kwam ik met MV01 als idee.
Kan je dat dan makkelijk aanpassen als volgend jaar Hamilton weer kampioen wordt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:56
Ben ik btw de enige die die chapters waar je punten moet scoren door bb wreckage, driften en stunts etc echt moeilijk vindt?
Je hebt zo'n chapter met de vocho en eentje met een ford ook. (Zullen er ongetwijfeld nog wel zijn)

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Moechy schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:08:
Ben ik btw de enige die die chapters waar je punten moet scoren door bb wreckage, driften en stunts etc echt moeilijk vindt?
Je hebt zo'n chapter met de vocho en eentje met een ford ook. (Zullen er ongetwijfeld nog wel zijn)
bij veel van dat soort dingen is het even een beetje aftasten van wat moet. Heel vaak is er een route uitgezet, maar hoef je die gewoon absoluut niet te volgen... en dan zijn er betere keuzes te maken. Maar driften moet je echt een beetje feeling voor krijgen voor dat dat echt lekker loopt. Toen ik begon kon ik daar ook helemaal niks mee. Ben nog steeds niet goed, maar wel goed genoeg voor wat er in het spel moet gebeuren. Wat ik daarbij wel geleerd heb niet alleen vol gas en geen gas geven, maar ook echt die tussenfase benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Donstil schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:01:
[...]

Kan je dat dan makkelijk aanpassen als volgend jaar Hamilton weer kampioen wordt :P
Hehe we zullen zien hopelijk gaat hij niet met pensioen want die twee waren echt waanzinnig goed vergeleken de rest. Tegen die tijd is er ook weer een nieuwe Horizon dus nieuwe club ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Hier hetzelfde probleem, kom echt niet aan de benodigde getallen voor 3 sterren. Auto is ook zoooo traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Pimmuz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:59:
[...]

Hehe we zullen zien hopelijk gaat hij niet met pensioen want die twee waren echt waanzinnig goed vergeleken de rest. Tegen die tijd is er ook weer een nieuwe Horizon dus nieuwe club ;)
Er zal niet meteen na een jaar weer een nieuw deel zijn hoor... 1 t/m 4 zat steeds 2 jaar tussen, 5 duurde 3 jaar. Zou me niks verbazen als 6 ook weer 3 jaar gaat kosten, helemaal omdat playground ook andere dingen is gaan doen nu.

Niet dat ik het erg zou vinden als ze er elk jaar een uit zouden poepen, kom maar op :9 (alleen de vraag natuurlijk of de kwaliteit dan niet (nog verder) naar beneden gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Sommige had ik in het begin ook wat moeite mee, maar na even te stoppen en later opnieuw te proberen ging het van de eerste keer dan.
Probeer je multiplier vooral niet te verliezen want dan is het zeer moeilijk om nog de nodige punten te halen. Wissel af tussen driften, e-brake driften en dingen omver te rijden.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 11:48

cjpostma

Break like the wind

Ik was blij dat ik alle strorymissies gehad had. Kan redelijk rijden in Forza maar je wordt af en toe opgezadeld met verschrikkelijke auto's en loop ik ook te klungelen. Vaak kan het helpen om buiten de route of het gebied te kijken wat de mogelijkheden zijn. Goed momentum vasthouden en niet te extreem driften is het devies als je in een niet al te krachtige auto rijdt.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 22:52

BM

Moderator Spielerij
Ik weet dat ik met 1 van die stories specifiek veel moeite had. Ik geloof dat ik met een Aston of Jaguar bij het strand werd neergezet waar wat tonnen en jumps klaar stonden, en ik iets van 130K skillscore moest halen.
Paar keer geprobeerd, telkens net niet gehaald, streak brak te snel om echt tot een hoge score te komen.

Toen bij de start niet het strand opgereden, maar omgedraait. Daar lag een prachtig stuk asfalt met een heleboel palmbomen. Daar lekker gaan driften, en een easy 300K+ score gehaald. Soms moet je idd niet te letterlijk doen wat ze vragen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Finraziel schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:56:
[...]

Er zal niet meteen na een jaar weer een nieuw deel zijn hoor... 1 t/m 4 zat steeds 2 jaar tussen, 5 duurde 3 jaar. Zou me niks verbazen als 6 ook weer 3 jaar gaat kosten, helemaal omdat playground ook andere dingen is gaan doen nu.

Niet dat ik het erg zou vinden als ze er elk jaar een uit zouden poepen, kom maar op :9 (alleen de vraag natuurlijk of de kwaliteit dan niet (nog verder) naar beneden gaat)
Er komt sowieso nog DLC waarmee je nog wel even zoet bent.

Laat ze eerst maar met een nieuwe Forza Motorsport komen, de laatste is van 2017....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
BM schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:46:
Ik weet dat ik met 1 van die stories specifiek veel moeite had. Ik geloof dat ik met een Aston of Jaguar bij het strand werd neergezet waar wat tonnen en jumps klaar stonden, en ik iets van 130K skillscore moest halen.
Paar keer geprobeerd, telkens net niet gehaald, streak brak te snel om echt tot een hoge score te komen.

Toen bij de start niet het strand opgereden, maar omgedraait. Daar lag een prachtig stuk asfalt met een heleboel palmbomen. Daar lekker gaan driften, en een easy 300K+ score gehaald. Soms moet je idd niet te letterlijk doen wat ze vragen :p
Vond het mooiste voorbeeld nog wel een waarbij je met ik meen een hoonigan escort of zo neergezet werd om te gaan driften over allemaal ingewikkelde berg weggetjes bovenop een soort van klif... Maar je kunt ook van die klif af springen, lekker door de weilanden crossen en er is een helling waar je weer op tijd omhoog kunt rijden om bij de finish uit te komen :+
Een van de stunt driver dingen was dat geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
er is er zelfs een waar je kilometers moet rijden terwijl de finish op 100 meter afstand ligt of zo. (Of is dat dezelfde als van @Finraziel ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ArthurMorgan schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:01:
er is er zelfs een waar je kilometers moet rijden terwijl de finish op 100 meter afstand ligt of zo. (Of is dat dezelfde als van @Finraziel ?)
Is dat ook niet met de Kever / Vocho? Moet je onderin bij het verlaten vliegveld alle landweggetjes er omheen rijden volgens de officiële missie maar als je bij de start meteen rechtsaf slaat ben je binnen een paar seconden bij de finish.

Ik had wel moeite met de Skills en Drift missies van/met Vocho. Wel alles op één of twee sterren maar niet de volle drie sterren om de Forza Edition te behalen. Dus die heb ik maar uit de Auction House getrokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
FeaR schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:13:
[...]

Is dat ook niet met de Kever / Vocho? Moet je onderin bij het verlaten vliegveld alle landweggetjes er omheen rijden volgens de officiële missie maar als je bij de start meteen rechtsaf slaat ben je binnen een paar seconden bij de finish.

Ik had wel moeite met de Skills en Drift missies van/met Vocho. Wel alles op één of twee sterren maar niet de volle drie sterren om de Forza Edition te behalen. Dus die heb ik maar uit de Auction House getrokken :P
Ja die skills en driftmissies zijn soms echt wel te gek :p
Zelfs met manueel schakelen blijft het moeilijk.
Automatisch helemaal een ramp omdat je dan geen momentum kan behouden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BM schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:46:

Ooh dat is wel een goeie tip. Met die had ik ook moeite. Was onderdeel van de V10 verhaal lijn, uiteindelijk bleek hij niet op drie sterren nodig voor de Jesko dus heb ik het bijltje er maar bij neer gelegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:16

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb vermoedelijk een domme vraag ;), maar laatst had de mediamarkt een aanbieding voor Forza 5 en deze zou voor Xbox en PC (Windows 10) zijn. Game netjes ontvangen, maar op het no gesealde doosje staat enkel Xbox en ik zie nergens Windows 10 of PC staan. Daarnaast is het een Blue Ray disk en echt geen idee hoe ik dit op mijn PC ga installeren ;). Normaliter koop ik altijd online keys, maar een doosje hebben is soms ook gewoon leuk voor de heb (en kerstboom). Kan iemand bevestigen of er een activatie key in het doosje zit zodat de game op PC is te downloaden?

Ik wil dus niet het doosje openmaken, als het niet goed is, kan het dan namelijk niet meer retour.

[ Voor 8% gewijzigd door n00bs op 22-12-2021 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 20:50
@n00bs Even de Windows Store op een pc openen en op (jouw) "bibliotheek" klikken en kijk of FH5 er tussen staat en installeerbaar is. FH5 is een Play Anywhere titel dus je zou deze overal moeten kunnen spelen.

Zelf even gecheckt, de MS Store op PC verwijst door naar de Xbox app. Daar kun je aangeven op welk apparaat je een spel wilt installeren.

@@n00bs; Hoe zwaar weegt het doosje? Een doosje zonder disk zou lichter moeten zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door ariekanari op 22-12-2021 13:21 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ariekanari schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:49:
@n00bs Even de Windows Store op een pc openen en op (jouw) "bibliotheek" klikken en kijk of FH5 er tussen staat en installeerbaar is. FH5 is een Play Anywhere titel dus je zou deze overal moeten kunnen spelen.

Zelf even gecheckt, de MS Store op PC verwijst door naar de Xbox app. Daar kun je aangeven op welk apparaat je een spel wilt installeren.
Thanks voor jouw snelle reactie! maar ik heb voor nu dus enkel nog een sealed doosje. De vraag is dus of er een activatie key in een Xbox doosje zit (ben echt totaal niet bekend met Xbox en iedereen die ik ken heeft een PS of PC) waarmee idd in mijn account een game erbij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
n00bs schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:56:
[...]

Thanks voor jouw snelle reactie! maar ik heb voor nu dus enkel nog een sealed doosje. De vraag is dus of er een activatie key in een Xbox doosje zit (ben echt totaal niet bekend met Xbox en iedereen die ik ken heeft een PS of PC) waarmee idd in mijn account een game erbij komt
Ik heb de game zelf digitaal (via gamepass zelfs) maar ik denk het niet, denk dat het een fout van MediaMarkt is. Voor zover ik weet was Halo de eerste game waar een activatiecode in het doosje zit... Daar was ophef over omdat de game dan niet meer door verkocht kan worden. Lijkt me vreemd als het bij Forza dan ook al was maar er daar niemand moeilijk over deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Finraziel schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:09:
[...]

Ik heb de game zelf digitaal (via gamepass zelfs) maar ik denk het niet, denk dat het een fout van MediaMarkt is. Voor zover ik weet was Halo de eerste game waar een activatiecode in het doosje zit... Daar was ophef over omdat de game dan niet meer door verkocht kan worden. Lijkt me vreemd als het bij Forza dan ook al was maar er daar niemand moeilijk over deed.
Crap!
https://www.windowscentral.com/forza-horizon-5-editions

"No PC support. At the moment, there is no option to purchase a physical copy of Forza Horizon 5 for PC."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 09:52
Volgens mij werkt dat met die Xbox Play Anywhere titels echt alleen met de digitale versie (die je koopt via de XBOX store of Windows store

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Er is ook een missie waarbij je steeds op de baan moet blijven, om je te dwingen om min of meer de route te volgen. Als je dan offtrack gaat heb je 10 seconden om terug te keren. Alleen kan je in die missie een heel stuk afsnijden door 7 seconden off track te gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 09:39

justifire

Shut up and squat !!

Ja die V10 storyline is een ijzersterke :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Fuelke schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:07:
Er is ook een missie waarbij je steeds op de baan moet blijven, om je te dwingen om min of meer de route te volgen. Als je dan offtrack gaat heb je 10 seconden om terug te keren. Alleen kan je in die missie een heel stuk afsnijden door 7 seconden off track te gaan 8)7
Dat was in 4 ook al.
Wat ik in 5 raar vind is dat het gewoon echt noodzakelijk is voor sommige 3 sterren om zo te 'cheaten'... Volgens mij was dat in 4 niet aan de orde en was het alleen voor de 'lulz' en een hoge score op de ranking. Ook zijn er events waarbij geen 10 seconde timer is om op de weg te blijven maar er toch in de achtergrond zoiets lijkt te zijn. Een van de luchadore missies weet ik dat in ieder geval van dat als je gewoon van de weg af gaat en rechtstreeks naar de finish probeert te rijden dan word je op een gegeven moment terug op de route gezet. Maar je kunt wel ergens waar de route zichzelf kruist gewoon een heel stuk er af knippen en als je dicht genoeg bij de finish bent alsnog offroad gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:35

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Finraziel schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:35:
Een van de luchadore missies weet ik dat in ieder geval van dat als je gewoon van de weg af gaat en rechtstreeks naar de finish probeert te rijden dan word je op een gegeven moment terug op de route gezet. Maar je kunt wel ergens waar de route zichzelf kruist gewoon een heel stuk er af knippen en als je dicht genoeg bij de finish bent alsnog offroad gaan.
Ik dacht zelfs dat die voor dat event apart in de accolades genoemd zijn.
Daar heb ik me alleen nog niet mee bezig gehouden.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
DeWaanzin schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:58:
[...]

Ik dacht zelfs dat die voor dat event apart in de accolades genoemd zijn.
Daar heb ik me alleen nog niet mee bezig gehouden.
Dat is de shortcut in de monster ghost event, die bedoel ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Toch nog 1.410seconde afgetikt bij Rivals met de buggy en Monstertrucks :D (van THMS1984).
Kreeg wel een geel uitroepteken door collission, heeft dit effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Moechy schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:49:
Toch nog 1.410seconde afgetikt bij Rivals met de buggy en Monstertrucks :D (van THMS1984).
Kreeg wel een geel uitroepteken door collission, heeft dit effect?
Geen clean lap dan (rondje zonder iets te raken)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
justifire schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:17:
[...]

Geen clean lap dan (rondje zonder iets te raken)
Aah ok, verder heeft dat niet veel invloed zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Moechy schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:21:
[...]

Als de rival wel een clean lap had, is jouw snellere tijd dus niet winnend.
Had de rival ook een dirty lap, dan maakt het inderdaad niet uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
justifire schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:33:
[...]

Als de rival wel een clean lap had, is jouw snellere tijd dus niet winnend.
Had de rival ook een dirty lap, dan maakt het inderdaad niet uit :)
Duidelijk, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Moechy schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:21:
[...]

Op de leaderboards wel... daar staan alle clean laps bovenaan, en na de traagste clean lap beginnen de dirty laps pas. Dus stel je hebt een clean 1:38 (ik noem maar wat), dan staat die boven een dirty 1:21. Maar voor qua directe rival is het wat @justifire zegt :)

• Mr. Freeze
Toch is wel typisch, ik doe een rally met een Celica, op stand highly skilled wordt ik hooguit 7de ofzo, zelfde race met een subaru win ik die gemakkelijk. Doe ik rivals om de auto’s met elkaar te vergelijken, liggen ze heel dicht bij elkaar. Beide a800 met zo’n beetje zelfde uitrusting en (eigen) tunes. Vraag me af waar de snelheid van de drivatars nu door wordt bepaald.

• Finraziel
  • Nu online
Mr. Freeze schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:50:
Toch is wel typisch, ik doe een rally met een Celica, op stand highly skilled wordt ik hooguit 7de ofzo, zelfde race met een subaru win ik die gemakkelijk. Doe ik rivals om de auto’s met elkaar te vergelijken, liggen ze heel dicht bij elkaar. Beide a800 met zo’n beetje zelfde uitrusting en (eigen) tunes. Vraag me af waar de snelheid van de drivatars nu door wordt bepaald.
Ik vermoed dat als je een custom event maakt zonder car restrictions (anything goes) of in ieder geval een restrictie waar zowel de Celica als Subaru in vallen dat het verschil weg is. Ik denk dat het standaard event wat je krijgt als je in de Celica aan komt zetten de drivatars een voordeel geeft in auto keuze (waarschijnlijk auto's die minder geschikt zijn voor dirt, maar doordat de road surface physics niet lijken te gelden voor de drivatars hebben ze voordeel, alsof jij op dirt rijdt maar zij op asfalt).

• Moechy
Ja de drivatars hadden ze wel iets beter mogen programmeren vind ik. Ook af en toe eens een foutje laten maken, niet allemaal op 1 lijntje rijden maar ook chaos en ook uberhaupt ze laten voldoen aan dezelfde condities als jijzelf..

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja dan kom je na een kilometer of 20, seconden voor de rest aan. En de rest rijdt echt in 1 lijn zonder gaten achter elkaar over de finish :D

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:34

jbbrans

Mr. Freeze schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:50:
Kijk naar de weekly dirt challenge van deze week, die hierboven ergens wordt gewonnen met een unimog.
Ik heb die zelf een paar maal geprobeerd met een alpine voor rally getuned op B700 en ik wordt laatste.
Dezelfde challenge maar dan met de unimog op B700 en win alles. Snelheid zit er niet in maar ik haalde toch de rally versie van de Porsche Macan in.

Maar dit is niet typisch voor FH5, ook FH4 had dit. Ik moest daar een challenge doen met een D klasse porsche 356 of 550 spyder. Ik had die getuned voor snelheid en alles reed bij me weg, daarna getuned voor wegligging en standaard motor erin en ik kon de challenge met 2 vingers in de neus winnen.
ArthurMorgan schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:21:
Ja dan kom je na een kilometer of 20, seconden voor de rest aan. En de rest rijdt echt in 1 lijn zonder gaten achter elkaar over de finish :D
In het begin zie je er wel 1 of 2 wegrijden ;) , maar zodra je die hebt ingehaald en ze net buiten de radar zitten komt alles bij elkaar en rijden ze dezelfde snelheid als jij.

[ Voor 16% gewijzigd door jbbrans op 23-12-2021 12:56 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moechy
Die viper is me toch wel een knap ding zeg :D
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh5/photo/b1ee3794-a152-450e-a3d8-e4ba0b74e712
En de mooie beetle..
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh5/photo/91f7dd81-0300-4ee7-9059-a73c6c813fc8

Ben niet zo'n held met de photomodus. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Jeeej, ik krijg als het goed is morgen FH5 kado op Steam van de kerstman!
Vraag me alleen af, kan ik hem vanavond om 00:00u meteen downloaden en daarna nog ff spelen? Of hoe werkt zoiets? Heb nog nooit een game kado gekregen op steam.
P.s. De kerstman heeft al betaald en het spel zou de 24ste voor mij beschikbaar moeten zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 23-12-2021 17:43 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Moechy schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:58:
Die viper is me toch wel een knap ding zeg :D
[Afbeelding]
En de mooie beetle..
[Afbeelding]

Ben niet zo'n held met de photomodus. :+
Van die eerste foto zou ik, vóór het gezien te hebben van de martix demo, van denken, ja mooie foto, bijna fotorealistisch, maar dat woord gebruik ik tegenwoordig iets voorzichtiger sinds die demo lol

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• skreppiedoe
  • Nu online
Wederom een bug tegengekomen bij de trail van deze week. De eerste race verloren,daarna de 2e gewonnen en daarna kwam het scherm met de mededeling: blue team wins 8)7 .
Wel weer een smashable challenge deze week, hopelijk volgen er nog 2 de komende weken voor de laatste achievement. :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ikbenben
Ik heb er ook een aantal, mijn meest recente.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tGhgHDU.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rFSVaP4.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NB1CHJ2.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JiUvMyt.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Die 3de is echt nice getimed! 😯

• Finraziel
  • Nu online
Kalder schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:36:
Jeeej, ik krijg als het goed is morgen FH5 kado op Steam van de kerstman!
Vraag me alleen af, kan ik hem vanavond om 00:00u meteen downloaden en daarna nog ff spelen? Of hoe werkt zoiets? Heb nog nooit een game kado gekregen op steam.
P.s. De kerstman heeft al betaald en het spel zou de 24ste voor mij beschikbaar moeten zijn.
Gefeliciteerd :)
Voor de vraag zou ik even een Steam topic zoeken, daar heb je denk ik meer kans dat iemand gaat weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
skreppiedoe schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:18:
Wederom een bug tegengekomen bij de trail van deze week. De eerste race verloren,daarna de 2e gewonnen en daarna kwam het scherm met de mededeling: blue team wins 8)7 .
Wel weer een smashable challenge deze week, hopelijk volgen er nog 2 de komende weken voor de laatste achievement. :)
Dat had ik vorige week. Deze keer was hij nog leuker... 1e verloren, 2e gewonnen, 3e verloren... Blue team wins!

Als ze willen zorgen dat het beter te doen is om de trial te winnen kunnen ze beter de drivatars aanpakken. Was nu weer heel duidelijk, 1e ronde halen we allemaal met gemak de eerste 4 drivatars in, 2e ronde beginnen de drivatars aan te dringen, 3e ronde tikken ze mij zo in een bocht dat er 2 voorbij komen en ik heb vervolgens geen schijn van kans meer om ze in te halen want ik hou ze gewoon niet meer bij. Ik ben niet slechter gaan rijden hoor, is gewoon dat vreselijk kunstmatige gedoe van die drivatars dat ze in de derde ronde ineens harder gaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De Ferrari 458 Italia die je nodig hebt voor de weekly driedelige challenge heeft als unlockable car mastery een Super Wheelspin. Ik geef het maar mee.

Alleen haalde ik er alleen maar prullen (kledij & toeters) uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Mooie plaatjes hierboven, zal er ook nog twee doen :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M93UVEFYPy7vUsYWX_Dp7Bj1nBQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/73YVbG3PpKeVeYjguCFK7C9c.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ec1YYJmLHzlzBOi6kHlomDTvrEE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/auKmmtdpREjwj3AKTzFZF3JR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikbenben
Moechy schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:38:
Die 3de is echt nice getimed! 😯
Vanuit een andere hoek :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T7W02CF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:36
Fuelke schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:40:
De Ferrari 458 Italia die je nodig hebt voor de weekly driedelige challenge heeft als unlockable car mastery een Super Wheelspin. Ik geef het maar mee.
Die Ferrari 458 Italia is toch dezelfde als een paar weken terug in de seasonals?
Alleen haalde ik er alleen maar prullen (kledij & toeters) uit.
Als je alle kledij en toeters aankoopt dan blijven enkel degene over die je niet kunt kopen en dan valt het best mee. Heb al 4x de Lambo Sesto FE eruit gekregen, lekker aan 2M doorverkopen aan Auction House.

'The Trial' na 3x gelukt... Als ik als eerste blauwe finish dan weet ik dat het niet gaat lukken voor de rest... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Wat ik mega irritant vind is dat die weekly driedelige challenge vaakt niet de progress goed meeneemt.
Dan staat er bijv. dat je 15 km moet rijden met die auto, dan doe ik dat (ruim), maar dan blijft het op 0.0/0.0 staan.
Hetzelfde geldt voor races die gedaan moeten worden of andere dingen.
Soms unlocked hij pas na een paar dagen.
Vind het vreemd, want accolades e.d. (een vergelijkbaar tracking systeem zou je zeggen), werken wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
kevlar01 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:11:
Wat ik mega irritant vind is dat die weekly driedelige challenge vaakt niet de progress goed meeneemt.
Dan staat er bijv. dat je 15 km moet rijden met die auto, dan doe ik dat (ruim), maar dan blijft het op 0.0/0.0 staan.
Hetzelfde geldt voor races die gedaan moeten worden of andere dingen.
Soms unlocked hij pas na een paar dagen.
Vind het vreemd, want accolades e.d. (een vergelijkbaar tracking systeem zou je zeggen), werken wel gewoon goed.
Dat issue heb ik dan eigenlijk nooit. Wel probeer ik elke speel sessie de game te killen en opnieuw te starten (quick resume wordt helaas steeds meer een gehate functie ipv de geweldige usp die het zou moeten zijn). Toevallig dat ik dat gisteren een keer niet deed en zat gelijk weer in matchmaking voor the trial die helemaal niks deed. Game opnieuw gestart en zat bijna meteen in een race.
Wellicht dat dat opstarten er ook voor zorgt dat die andere progress wel goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Weekly Challenges. Ik heb vorige week de Horizon Tour met het team gewonnen en de punten werden keurig meegeteld. Echter, twee dagen later waren deze punten ineens verdwenen en stond de uitdaging weer open.
Er gaat her en der wel het een en ander de mist in qua tracking/registratie van de spelprogressie, accolades etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:57
Damn! Iemand die weet of je een Peel ook via de AH kunt verkrijgen? Nu al dagen aan het snipen op deze k*tbak om een accolade te kunnen halen, maar er verschijnt gewoon niks! Heb een beetje het idee dat je op PO cars aan het snipen bent, welke nooit aangeboden konden worden..

Aan de andere kant vanmorgen wel 10 LaFerrai’s opgepikt voor 825k per stuk met een instant sell van 8M. Allemaal van dezelfde verkoper, waarom zou je dit doen vraag ik mij dan af..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 07:16
I loooove photomode :9 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1rV74FhLCa8tF5ejNrbehROSwWI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ckb6EX49IgovCsfJ26rEAW3Q.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jmb0zME5SrP4ty80VFucjIwyQ8s=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/uK4VBB5k15jyL8ysmmRgePzS.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SibQtPfR6R7mkvpkm6QrtU4Jr1U=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/YwK20HZY5sHCBT6XRaO6tEx4.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqO9GuznRc77Gqb5hlgRSFxuhVA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nLcTYjjF8GSQj8hyEBZc59G4.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2u5EJN5PFw7JWsUp4v7ShuZ8RCQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/wsGdWVvQA0GOUGUliWZipA6P.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q7z1l3fxhfhBjtl79flQ-kEn2SA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/agNLbo4Ag4NH2FNDs5udF5d0.png?f=fotoalbum_tile

Merry Christmas ! o<:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royalty
  • Laatst online: 02-10 11:10
Kan iemand mij op weg willen helpen met Forza Horizon 5?
Ik snap er niks van. Je hebt Accolades, Car Mastery, Seasons, Horizon Adventure en wellicht nog meer.
Waarom kan het niet simpeler met doelstellingen en er naar toe werken (ook voor achievements).
Is het gewoon vrij rond rijden?

Nou ben ik gisteren pas achter gekomen dat Car Mastery per auto is. Denk dat dit tuning is voor je auto?
Heeft toch geen zin om ieder auto te upgraden of wel?
En je moet XP verdienen voor een volgende hoofdstuk? De hoofdstukken zijn van de gekozen Horizon Adventure, toch?
Vond het al zo gek. Soms krijg ik een route gewezen voor een doelstelling en anders niet. En dan zie ik rechtsboven wel staan "Earn more Accolades Points to unlock the next chapter." En anders staat er Earn more XP.

En dan de beloningen. Je hebt XP, CRedits en Forzathon Points. De XP en CR begrijp ik wel, maar geen idee hoe ik punten verkrijg?

Is er een YT filmpje voor een goede uitleg of een website?

Thanks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zat ook lang te kijken naar de LaFerrari op het AH ... tot bleek dat je hem gewoon gratis krijgt als je genoeg Ferrari's verzameld hebt of aangekocht hebt.

Met de unlock van de Ferrari 599 GTO deze ochtend heb ik nu alle Ferrari's in de garage (op de 575M Maranello & de FXX-K Evo na, die ook nog niet verkrijgbaar zijn.

Ik denk dat de Peel, net als een van de Toyota's die je nodig hebt voor een accolade nog ergens gaat opduiken vanaf volgende donderdag. De Peel is alvast een unlockable met genoeg punten. Gok op een Peel / Toyota in de Forzathon Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
RigolleM schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:05:
[...]

Die Ferrari 458 Italia is toch dezelfde als een paar weken terug in de seasonals?

[...]
Volgens mij was dat de 458S, de italia moest ik nog aanschaffen voor de challenge van deze week, anders had deze al in m'n garage gestaan. Overigens heb ik hem gedowngraded naar A800, leuk :-)

(sharecode 170 044 764 174 044 764 mocht je deze willen proberen)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Freeze op 24-12-2021 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RigolleM schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:05:
[...]

Nee dat was de 488 Pista.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Royalty schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:27:
Ik snap er niks van. Je hebt Accolades, Car Mastery, Seasons, Horizon Adventure en wellicht nog meer.
Waarom kan het niet simpeler met doelstellingen en er naar toe werken (ook voor achievements).

Nou ben ik gisteren pas achter gekomen dat Car Mastery per auto is. Denk dat dit tuning is voor je auto?
En je moet XP verdienen voor een volgende hoofdstuk? De hoofdstukken zijn van de gekozen Horizon Adventure, toch?
Vond het al zo gek. Soms krijg ik een route gewezen voor een doelstelling en anders niet. En dan zie ik rechtsboven wel staan "Earn more Accolades Points to unlock the next chapter." En anders staat er Earn more XP.

En dan de beloningen. Je hebt XP, CRedits en Forzathon Points. De XP en CR begrijp ik wel, maar geen idee hoe ik punten verkrijg?

Thanks
Car Mastery zijn de perks van je auto, bijvoorveeld 10% meer skills points voor driften.
Horizon Adventure is volgens mij co-op racen (rood tegen blauw)
Seasons verandert per week, elke week een ander jaargetijde met weer andere challenges (bijvoorbeeld een bepaalde afstand bij een Danger Sign).
Met credits kan je auto's, casa's en tuning kopen.
Accolades zijn ongeveer de "in-game achievements" en geven accolade points. Met accolade points kom je verder in de game.
XP is je character level, elke level up geeft een wheelspin = nieuwe auto's, emotes, gear of credits. XP krijg je door te racen, maar ook door je skills combo op te bouwen en te "banken". Als je ergens tegen op knalt, ben je je combo kwijt (tenzij je de car mastery hebt die dat voorkomt welke 25 punten kost).
Forzathon Points krijg je door mee te doen aan Arcade; samen met andere spelers in 3 rondes aan een criterium voldoen, zoals bijvoorbeeld een x aantal meters bij een Danger Sign. Kan je weer in de Forzathon Shop speciale edities van auto's kopen.

Toch, mede FH5-ers?

[ Voor 11% gewijzigd door Springbokkie op 24-12-2021 11:16 ]

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Als je gewoon gaat doen waar je zin in hebt (een race, een PR-stunt, een showcase of gewoon "lekkâh scheurâh" door de wereld heen), komt het allemaal vanzelf in FH5.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 22:52

BM

Moderator Spielerij
Royalty schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:27:

Thanks
Mocht je je bericht kwijt zijn, ik heb de boel even naar het forza topic verplaatst, daar staat het wat beter op z'n plek dan in het xsx topic

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:57
Fuelke schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:47:

Ik denk dat de Peel, net als een van de Toyota's die je nodig hebt voor een accolade nog ergens gaat opduiken vanaf volgende donderdag. De Peel is alvast een unlockable met genoeg punten. Gok op een Peel / Toyota in de Forzathon Shop.
Klopt, die Toyota (AT37 of AT38) is er ook zo een ja! Net even verder gekeken en zie nu dat de Peel een reward voor komend seizoen is, dan zal die Toyota wel in de Frozashop komen, aangezien je er met nieuwjaar een accolade mee kan halen. We wachten rustig af!

Thanks!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
Ze (Playground Games) gaan toch nog een (of een aantal) auto's schenken als kerstcadeau, met als voorwaarde dat er door de community veel dubbele of overtollige auto's geschonken worden aan andere spelers?
De Peels en mogelijk andere nog niet te verkrijgen auto's maar wel vermeld staan in de accolades onder "Evoling World" vallen hier mogelijk onder.

[ Voor 3% gewijzigd door ariekanari op 24-12-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
@Donstil @Mr. Freeze Nu je het zegt.. de Pista, right! Heb alle Ferrari's dus hoefde niks aan te schaffen, en de wekelijkse challenge is al tijdje voltooid, dus toch bedankt voor de share code. Hij stond nog op A800, wellicht gebruikt voor één of andere rival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
RigolleM schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:47:
@Donstil @Mr. Freeze Nu je het zegt.. de Pista, right! Heb alle Ferrari's dus hoefde niks aan te schaffen, en de wekelijkse challenge is al tijdje voltooid, dus toch bedankt voor de share code. Hij stond nog op A800, wellicht gebruikt voor één of andere rival.
Nee, heb hem juist bewust naar A800 gemaakt :)

(Vanwege die 2 circuits races die je er moet doen, doe je de drivatars ook mee omlaaghalen, en die waren bij mij allen 795 zo ongeveer, easy win was het.)

[ Voor 15% gewijzigd door Mr. Freeze op 24-12-2021 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
Mr. Freeze schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:51:
[...]

Nee, heb hem juist bewust naar A800 gemaakt :)

(Vanwege die 2 circuits races die je er moet doen, doe je de drivatars ook mee omlaaghalen, en die waren bij mij allen 795 zo ongeveer, easy win was het.)
Je hebt gelijk... staat op S1 900, dacht dat het A800 was zoals je aangaf...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
RigolleM schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:58:
[...]

Je hebt gelijk... staat op S1 900, dacht dat het A800 was zoals je aangaf...
Ach, wat stom van me, ik heb een typefout gemaakt in het nummer voor die Ferrari, het moet zijn 174 044 764

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die Ferrari’s worden in de game ook wel irritant afgekort overigens. 430s of 458s is geen ding maar zie je in de game wel regelmatig voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royalty
  • Laatst online: 02-10 11:10
Springbokkie schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:08:
[...]

Car Mastery zijn de perks van je auto, bijvoorveeld 10% meer skills points voor driften.
Horizon Adventure is volgens mij co-op racen (rood tegen blauw)
Seasons verandert per week, elke week een ander jaargetijde met weer andere challenges (bijvoorbeeld een bepaalde afstand bij een Danger Sign).
Met credits kan je auto's, casa's en tuning kopen.
Accolades zijn ongeveer de "in-game achievements" en geven accolade points. Met accolade points kom je verder in de game.
XP is je character level, elke level up geeft een wheelspin = nieuwe auto's, emotes, gear of credits. XP krijg je door te racen, maar ook door je skills combo op te bouwen en te "banken". Als je ergens tegen op knalt, ben je je combo kwijt (tenzij je de car mastery hebt die dat voorkomt welke 25 punten kost).
Forzathon Points krijg je door mee te doen aan Arcade; samen met andere spelers in 3 rondes aan een criterium voldoen, zoals bijvoorbeeld een x aantal meters bij een Danger Sign. Kan je weer in de Forzathon Shop speciale edities van auto's kopen.

Toch, mede FH5-ers?
Thanks.
Moderator ook bedankt. Wist niet dat er een thread voor FH5 was. My bad.

Zal dit topic wel even doornemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikbenben
De kameleonpaint die ik gedownload heb voor de Supra is echt 😲

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lemMAID.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Z02YeX7.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nRUbKcd.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IJRcvRq.png

Pagina: 1 ... 33 ... 65 Laatste