Pff het stikte van de bugs, vooral als het alles multiplayer ging. Ja er zijn onderhand wat dingen gefixed, maar er is nog zat wat gepolijst mag worden. Bovendien is het menu nog steeds een 'convoluted mess'.
Ik had zojuist een leuke tune gemaakt voor de Merc 190E DTM en dacht die share ik ff met een code ofzo... Maar dat is alleen voor races. Iemand zou er zelf op moeten zoeken en hopen dat hij hem vind dus, en als je hem vind dan is hij gelocked voor veranderingen. Er zijn echt zo veel vervelende blokkades of gewoon geen manieren ingebouwd om dingen simpel voor elkaar te krijgen
In other news; Ik heb een beetje de truc gevonden hoe je snel bent in B700. Het is toch meer auto en aandrijflijn gebonden dan ik dacht. Eerst reed ik alleen maar met de Trueno (AE86) rond en hoewel dat ding leuk rijd is hij gewoon veel te traag voor 90% van de races. Zoek een 4WD auto op die voldoende vermogen heeft tegen de B700 limiet aan en dan zit je goed. Dus ik heb voor alle Road Races nu een cleane tijd neergezet met de Mitsubishi Eclipse GSX. Zat vermogen, maar wat minder grip en slechte remmen, fijne combinatie als je wat uitdaging zoekt haha.
Dacht na enkele dagen met dat ding gereden te hebben, wat als ik nou toch een RWD auto vind die dat een beetje bij kan houden, en ging ik met de Mercedes 190E DTM aan de slag. Leuke bak om mee te racen als er wat bochtenwerk te doen is.
Als hij niet te vinden is onder de titel 'Balanced Set' dan share ik hem maar zo:
Engine: Sport Exhaust, Sport Cams and Valves, Sport Engine Block.
Platform & Handling: Sport Brakes, Race Springs & Dampers, Race ARB's voor+achter, Sport Weight Reduction.
Drivetrain: Street Driveline, Race Diff.
Tires: Street Tire Compound, 255MM Fronts, 265MM Rears.
Tune:
Tires 2.1 - 2.1
Alignment: Camber -2.4 voor en -1.5 achter.
Antiroll Bars: 23.30 voor en 26.50 achter.
Springs: 123.0 voor en 121 achter. Ride Height 8.0 - 8.0.
Damping: Rebounds 12.5 voor en 11.3 achter. Bumps 7.6 voor en 5.3 achter.
Aero: 3 achter.
Diff: 20% en 20%
Wie weet heeft iemand er wat aan
Oh en wel de juiste skin er op gooien natuurlijk
[
Voor 9% gewijzigd door
kevz op 07-01-2022 20:12
]