[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 29 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Sjonge, wil ik die Holidays are coming doen, heb ik een prachtige FE Mercedes Truck, mag die niet meedoen, maar de gewone versie ervan wel...

Edit: die valt in een andere klasse 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Segafreak83 op 03-12-2021 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 07:16
wow die foto is echt cool ! pakt heel mooi de sfeer van het tijdperk van de auto. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 20:50
skreppiedoe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 00:24:
[...]
Om een of andere reden saved de game niet automatisch bij de weekly challenge,ik had dat verleden week ook. Een tip is om te fast-travellen naar het festival en eventueel een wagen te upgraden of tunen(voor de zekerheid) voordat je de game afsluit.
Dan saved hij je progress van de weekly challenge namelijk wel, dat werkte vandaag voor mij en kon bij thuiskomst de challenge afronden. :)
Dat is sowieso een probleem/risico dat ook FH3 en FH4 treft en speelt ook bij het behalen van Forzapunten (Forzathon en Forza Arcade), deze worden niet altijd tussentijds opgeslagen en dan ben je ze dus kwijt als je de game opnieuw opstart. QR heeft dit alleen maar verslechterd (FH4, FH3).
Ik wil hiermee benadrukken dat een een save echt moet worden afgedwongen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:55:
[...]

Oh dat had ik eerst ook, maar hier werkte het killen van de game en opnieuw starten daar wel tegen...
Het ging nu veel sneller. Eerst die 2 minuten wachten. Dan matchmaking en daarna er redelijk snel in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40
ariekanari schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:18:
[...]

Dat is sowieso een probleem/risico dat ook FH3 en FH4 treft en speelt ook bij het behalen van Forzapunten (Forzathon en Forza Arcade), deze worden niet altijd tussentijds opgeslagen en dan ben je ze dus kwijt als je de game opnieuw opstart. QR heeft dit alleen maar verslechterd (FH4, FH3).
Ik wil hiermee benadrukken dat een een save echt moet worden afgedwongen.
Ja, de game mist eigenlijk gewoon een 'quit to menu' optie...
Leuk idee dat een game automatisch savet en je je daar niet druk om zou hoeven maken maar dan moet het wel feilloos werken.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kolere 16m max buyout voor die eerste weekly car. Nou daar mogen ze hem voor hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41
Finraziel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:54:
Muthaf... Ok ik heb genoeg van de game voor vanavond. Ben de Ferrari Pista challenges aan het doen maar de laatste is daredevil skills halen. Volgens mij moet je daarvoor dicht langs verkeer rijden maar ik heb alweer dagen geen verkeer gezien (ondanks dat ik in ieder geval toen ik vandaag ging spelen de game opnieuw gestart heb). Ok, dan maar even naar horizon solo... Nog geen auto's. Ok... Nog een keer opnieuw de game starten? Ja, dat werkte... Maar mijn progress is weg van de Ferrari! (Trial staat er gelukkig wel nog)
De ultimate speed skills zijn zo gedaan maar moet dus ook weer opnieuw 3 road racing events gaan winnen. Niet dat dat nou zo moeilijk is maar krijg toch steeds meer het idee dat deze game eigenlijk stiekem nog een paar maanden of langer in de oven nodig had.
Ik save mijn progress altijd even door naar het huis te gaan. Ik moest de game ook herstarten voor ik verkeer zag.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:36
Er is zowaar een reactie van Playground,nog geen datum voor de eerstvolgende patch...helaas.
https://forzamotorsport.n...orizon-5-community-update

[ Voor 20% gewijzigd door skreppiedoe op 03-12-2021 17:23 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:28:
Kolere 16m max buyout voor die eerste weekly car. Nou daar mogen ze hem voor hebben 8)7
Kijk daar mee uit, misschien wil je de collectie ooit compleet maken. Vaak komen auto's later terug, maar soms duurt dat heeeel lang. Levante, 280SL of 720PO in FH4. Maargoed ze komen uiteindelijk wel terug waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:57

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb alle auto’s in de garage. Verkoop ze ook niet meer. Nu ik alle auto’s heb, heb ik ook geen behoefte aan extra cash. Ik ga denk ik alle kleding kopen ofzo :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:06:
Ik heb alle auto’s in de garage. Verkoop ze ook niet meer. Nu ik alle auto’s heb, heb ik ook geen behoefte aan extra cash. Ik ga denk ik alle kleding kopen ofzo :P
Je kan beginnen met rentenieren :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:06:
Alle kleding heb ik al :P
Want anders kwam het steeds in de wheelspins naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
Donstil schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:18:
[...]

Alle kleding heb ik al :P
Want anders kwam het steeds in de wheelspins naar voren.
dus als je alle kleding koopt dan komen ze niet meer voor in de wheelspins?
same met de toeters?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:01:
[...]

Kijk daar mee uit, misschien wil je de collectie ooit compleet maken. Vaak komen auto's later terug, maar soms duurt dat heeeel lang. Levante, 280SL of 720PO in FH4. Maargoed ze komen uiteindelijk wel terug waarschijnlijk.
Hij is in de collection wel afgevinkt maar hoef hem niet perse in de garage. Alles wat iets waard is maar ik niet mee rij gaat exit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Petje72 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:19:
[...]

dus als je alle kleding koopt dan komen ze niet meer voor in de wheelspins?
same met de toeters?
Yup, op wat kleine uitzonderingen na die je niet kunt kopen.

Toeters heb ik niet gedaan maar zal hetzelfde voor gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Update is live,15.4 GB voor de MS Store-versie. Fingers crossed dat er geen mensen meer verdwijnen in free roam.

Patch notes: https://support.forzamoto...e-Notes-December-3rd-2021

[ Voor 34% gewijzigd door CaptainPanda op 03-12-2021 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Horizon Arcade - Reduced the completion requirements as part of Festival Playlist

Thank God!

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21:01

Fuelke

Forza Ferrari

Toch eens naar Horizon Solo geswitched voor de Ferrari 488 Pista daredevil challenge, en ik denk dat ik wel even in Solo, blijf rondrijden. Waarom stoppen ze niet dezelfde hoeveelheid AI verkeer in non-solo? Na de daredevils stapte ik in de Venon FE en raapte meteen een boel skill points op door de snelweg af te rijden.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
arcade air in mijn eentje gedaan. twee keer 10 air skills moeten halen en 7000 punten met de bulls... dus echt in een paar minuten klaar :D

(ik kom vanavond nog wel een poosje online, maar het is nu dus echt lekker afhankelijk van hoeveel er mee doen.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:48
Fuelke schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:31:
Toch eens naar Horizon Solo geswitched voor de Ferrari 488 Pista daredevil challenge, en ik denk dat ik wel even in Solo, blijf rondrijden. Waarom stoppen ze niet dezelfde hoeveelheid AI verkeer in non-solo? Na de daredevils stapte ik in de Venon FE en raapte meteen een boel skill points op door de snelweg af te rijden.
Omdat al het a.i. verkeer gesynchroniseerd moet worden met de andere online spelers vermoed ik. Daar komt nogal wat bij kijken, maar ik doe dat soort dingen ook altijd in solo.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is nog steeds leeg nu. Maar er is wel iets meer verkeer na de update vandaag heb ik het gevoel. Persoonlijk vind ik dat wel fijn. Zeker met stunts zitten ze anders alleen maar in de weg.

Net ook drift in mijn eentje gedaan in arcade. Gaat lekker zo :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

11.96GB update... Ben benieuwd..
#wachtenduurtlang

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
ToolkiT schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:13:
11.96GB update... Ben benieuwd..
#wachtenduurtlang
Automatische updaten werkte hier helaas niet, dus nu handmatig maar geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:31
Bij mij (op de series X) is het sinds een update van vandaag echt drama. Het kopen van auto's en het verkopen in de auction house lukt niet meer en de laadtijden zijn enorm geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:15
stutrecht schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:22:
Bij mij (op de series X) is het sinds een update van vandaag echt drama. Het kopen van auto's en het verkopen in de auction house lukt niet meer en de laadtijden zijn enorm geworden.
Ah, dus “Claiming your car. Please wait…” kan ik wel vergeten en maar gewoon weer opnieuw starten ? Zoveelste keer. Probeer ook geen livery te maken of auto te spuiten, loopt ook vast op “Saving”.
Ook diverse crashed gehad bij bv het starten van een race, dat je eerst jezelf en die auto ziet bij het podium. Dat moment sluit hij vaak gewoon compleet af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
stutrecht schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:22:
Hier is de game na de update ook een stuk langzamer geworden en ook al 4 keer gecrashed naar het dashboard. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:51
Just voor het weekend een patch uitbrengen zucht....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
ArthurMorgan schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:12:
Het is nog steeds leeg nu. Maar er is wel iets meer verkeer na de update vandaag heb ik het gevoel. Persoonlijk vind ik dat wel fijn. Zeker met stunts zitten ze anders alleen maar in de weg.

Net ook drift in mijn eentje gedaan in arcade. Gaat lekker zo :-D
Het one big server concept flopt zo hard dat mensen nu blij zijn dat ze het enige multiplayer open world event in een multiplayer open world racer nu solo kunnen doen :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Nog steeds drama de matchmaking, soms start de game zelfs de verkeerde multiplayer.. *zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Helaas niet meer anderen, maar toch. Nu alle 5 de arcades af kunnen ronden. Om aan te geven hoe bizar rottig arcades waren tot vandaag... Volgens de achievements is slecht 0.03% dat gelukt tot op heden. En ik vind het best prima om het in mijn eentje te doen eigenlijk. Al denk ik wel dat ze ze straks toch iets moeilijkere gaan maken weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Als iemand problemen heeft met laatste update, of juist niet. Laat even weten en vermeld er wel even je platform bij.

De mijne moet ik op zowel pc als Xbox series S nog doen. Ben nog op werk, maar kan je een update überhaupt uitstellen?

[ Voor 43% gewijzigd door Mr. Freeze op 03-12-2021 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
skreppiedoe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:40:
[...]

Hier is de game na de update ook een stuk langzamer geworden en ook al 4 keer gecrashed naar het dashboard. :-(
idd deze update is drama. ook al twee keer dat het spel niets doet, bij verlaten van je huis of een festival arena. controller reageert dan nergens in de game. Kan je de game weer herstarten.

Kan je een update ook terug draaien op de series x ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nou lekker dan denk mooi patch. Wou race doen en hoppa laden duurde al super lang, maar toen ineens crash to homescreen. Nu even volledige restart console gedaan voor zekerheid. Maar dit geeft weinig vertrouwen. Op een xbox series x. Jammer hoop niet dat deze patch nu laadtijden verpest want die waren altijd wel echt lekker rap.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

v8power67 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:16:
Nou lekker dan denk mooi patch. Wou race doen en hoppa laden duurde al super lang, maar toen ineens crash to homescreen. Nu even volledige restart console gedaan voor zekerheid. Maar dit geeft weinig vertrouwen. Op een xbox series x. Jammer hoop niet dat deze patch nu laadtijden verpest want die waren altijd wel echt lekker rap.
Die zijn nog steeds rap…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Fuelke schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:31:
Omdat verkeer niet leuk is? :P ik ben geen A2 racer aan het spelen. Nu kun je kiezen. Dat is toch het beste van beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou die race laden duurde echt makkelijk 3x langer dan normaal. En dan is het niet rap meer.. maar komt door de patch want meer mensen last van. Dus fingers crossed dat dit zsm gefixed word.

Ah krijg net mn 1000 forza points compensatie noice.

Edit: uhm er stond 1000 in bericht maar heb toch echt 2000 gehad :P but iam not complaining 8)

Edit 2(3 ?) Okee laadtijden lijken nu weer normaal. Gelukkig !!

[ Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 03-12-2021 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
ArthurMorgan schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:29:
Helaas niet meer anderen, maar toch. Nu alle 5 de arcades af kunnen ronden. Om aan te geven hoe bizar rottig arcades waren tot vandaag... Volgens de achievements is slecht 0.03% dat gelukt tot op heden. En ik vind het best prima om het in mijn eentje te doen eigenlijk. Al denk ik wel dat ze ze straks toch iets moeilijkere gaan maken weer.
Zijn inderdaad makkelijk nu, zelfs voor mij :+, driften in mijn uppie gehaald (hekel aan driften en ik ben er slecht in :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Mr. Freeze schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:09:
Als iemand problemen heeft met laatste update, of juist niet. Laat even weten en vermeld er wel even je platform bij.

De mijne moet ik op zowel pc als Xbox series S nog doen. Ben nog op werk, maar kan je een update überhaupt uitstellen?
Voor mij is het op de XSX, morgen even kijken hoe het gaat op de "good old" X1X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Highly skilled AI is te belachelijk voor woorden nu. Die retro saloon Challenge is niet te winnen met de stock BMW M3 1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
calsonic schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:38:
Highly skilled AI is te belachelijk voor woorden nu. Die retro saloon Challenge is niet te winnen met de stock BMW M3 1991
Maar wel met de Volvo :-)

Na opwaarderen tot c600 max met 4wd.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Freeze op 03-12-2021 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:39:
[...]

Maar wel met de Volvo :-)

Na opwaarderen tot c600 max met 4wd.
Thanks ik zal het eens proberen.

Edit. That did the job :)

[ Voor 6% gewijzigd door calsonic op 03-12-2021 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

calsonic schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:38:
Net gedaan met de 2003 audi rs6 en was goed te doen eigenlijk, gewoon stock bak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Het blijft een bug-festijn _o-

Als het goed is sta ik nu recht boven de treasure chest... geen treasure chest te bekennen _o-

Oh, en elke keer als ik upgrades op een auto plaats moet ik het spel opnieuw opstarten _o- :')

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:22:
[...]

Ah krijg net mn 1000 forza points compensatie noice.

Edit: uhm er stond 1000 in bericht maar heb toch echt 2000 gehad :P but iam not complaining 8)
VIP verdubbeling denk ik... Ik heb hem ook verdubbeld gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Ik heb ze ook gehad...

Enkel het bericht niks FP erbij lol fffffffffffffffffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Astratuner schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:04:
Ik heb ze ook gehad...

Enkel het bericht niks FP erbij lol fffffffffffffffffff
Bij het bericht wel op de downloadknop gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Okee zit nu vast op een laadscherm. Wou even een showcase doen had blijkbaar nog hoop niet gedaan van "verhaal". Maar zit al ruim 2 minuten naar een ronddraaiend laad icoontje te kijken.. dit is niet al te stabiel deze laatste patch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 14:32

justifire

Shut up and squat !!

v8power67 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:16:
I feel you :')
Vier keer een crash naar dashboard.
Trial die niet wil starten …
Arcade met een wachttijd van 28 minuten 8)7

Verder wel weer genoten van de heerlijke graphics en perfecte feedback van de rumble _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:42
Was de release van FH4 ook zo buggy? Ik kan me dat niet herinneren terwijl ik vanaf release totdat ik 1000GS had speelde. Al zaten er toen nog niet zoveel online activiteiten in dus misschien viel het me gewoon niet op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BfNnXVSc9_5h5T5EgFOtFdtpOo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wSSJ5eeMSxJOE4dlYxrMvm2a.png?f=fotoalbum_large

Nee dit gaat lekker... Sta stil hier grond is weg. Auto rijd nog 154kmh maar sta stil |:( pfff dit heb ik in de vele uren dat ik de game gespeeld(bijna 100uur) heb nog niet gezien maar sinds laatste patch dus wel. Laden duurt nu ook 2 a 3 min als niet meer is om een event in te komen. Jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 14:32

justifire

Shut up and squat !!

Exactor it schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:15:
Was de release van FH4 ook zo buggy? Ik kan me dat niet herinneren terwijl ik vanaf release totdat ik 1000GS had speelde. Al zaten er toen nog niet zoveel online activiteiten in dus misschien viel het me gewoon niet op. :+
Nee maar die draaide op halve snelheid.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:26
Zouden de mensen van Asobo (Flight Simulator) in dienst zijn getreden bij Playground Games? Wat een flater die laatste update. Langere laadtijden, vastlopers en missende textures. Hoe kan dit getest zijn!?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
MK_ schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:59:
Als het goed is sta ik nu recht boven de treasure chest... geen treasure chest te bekennen _o-
Deze geweldige bug heb ik kunnen oplossen door het spel opnieuw opstarten. Ook dat was nodig, want na het verlaten van mijn huis deden geen enkele controls het nog _o-

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
ArthurMorgan schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:04:
[...]

Bij het bericht wel op de downloadknop gedrukt?
Doh 8)7

Nu ook 2000 pts erbij. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Astratuner op 03-12-2021 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dit gebeurde er dus .. heb de game moeten afsluiten wabt bleef na 10min nog steeds hangen op een laadscherm toen ik de race maar had afgesloten na deze video..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Dan is het erg individueel. Heb in de 2 uur dat ik heb gespeeld op de Series X geen problemen ondervonden. Speel je op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:34:
Dan is het erg individueel. Heb in de 2 uur dat ik heb gespeeld op de Series X geen problemen ondervonden. Speel je op de PC?
Nope gloednieuwe xsx sinds paar weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Raar dat het zo verschillend is. Zullen vast wel snel een hotfix uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:34:
Bij mij liep de game straks ook voor de allereerste keer vast op de Series S. Moest de game echt afsluiten, reageerde nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Is er een voordeel tussen Manual+Clutch en gewoon Manual? Kwam er net achter dat de game wel een clutch heeft met LB op een 360 pad, maar het rijd voor geen meter. Lijkt ook iets te zijn wat je heel makkelijk kan macro'en aan je upshift dus ik hoop dat het geen voordeel oplevert tov geen clutch...

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

kevz schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:54:
Is er een voordeel tussen Manual+Clutch en gewoon Manual? Kwam er net achter dat de game wel een clutch heeft met LB op een 360 pad, maar het rijd voor geen meter. Lijkt ook iets te zijn wat je heel makkelijk kan macro'en aan je upshift dus ik hoop dat het geen voordeel oplevert tov geen clutch...
Ik rij met koppeling op de a button en ja je kan sneller schakelen. Is niet altijd veel sneller maar zeker standaard autos met normale versnellingsbak is het sneller. Maar vind sowieso wel leuk zeker met driften. Beetje clutch kicken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Blijkbaar was het giften van auto's ook kapot, en nu met de update gefixed,
Ik heb in ineens 23 kudos ontvangen van auto's die ik 1 week geleden weggegeven had, ik was er mee gestopt omdat ik nul reacties kreeg of die überhaupt aangekomen waren.

Ik heb nu zoveel CR dat ik bij de wheelspins alles dubbel weer ga weggeven :)

[voor mijn edit waren het er 3]

[ Voor 7% gewijzigd door absrnd op 04-12-2021 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Met een vriend vanavond nog wat FH5 gedaan en de 290 stars gehaald, was er sowieso al bijna. Gecombineerd met de nieuwe FH5 controller:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCXCaUXLIRYHng0oNir86898Fxs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0RV8M7KXohZtan3O3W2EryU.jpg?f=fotoalbum_large

Voelt lekker aan, voor m'n gevoel zelfs nog net iets lekker dan de 20th ann. controller al hebben beiden goede grip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:42
justifire schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:18:
[...]

Nee maar die draaide op halve snelheid.
En zonder geavanceerde rumble triggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Nou, vanavond eens een keer niks te klagen over de convoy matchmaking. Ging verrassend snel allemaal. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
De AI lijkt sinds vandaag een stuk makkelijker. Ook valt het me op dat ze soms in een trein over de finishlijn komen alsof de hele beestenboel niet langs de langzamer AI kan komen ofzo. Ik verwacht dat ze dat wel gaan fixen...

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Okee ik ga denk een nieuwe patch maar afwachten... Zit een waggel te tunen en blijft nu hangen op het saving scherm na het kopen van de upgrades. Durf niet de game te stoppen want vrees voor mn savegame... Wat een drama ineens zeg. Had hiervoor echt nooit een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
v8power67 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 01:11:
Okee ik ga denk een nieuwe patch maar afwachten... Zit een waggel te tunen en blijft nu hangen op het saving scherm na het kopen van de upgrades. Durf niet de game te stoppen want vrees voor mn savegame... Wat een drama ineens zeg. Had hiervoor echt nooit een probleem...
D*mn lees dit nu pas, ben ik dik een half uur aan het designen, druk op save en hangt de zooi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lUFjE7DWSsfnZjasl8fgx9iUCQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ecFUdWWZA39CHqrkKelFYMwZ.jpg?f=fotoalbum_large

Hij hangt gewoon, dingt loopt al 5 minuten te draaien... het rare is dat ik de camera wel kan draaien, ik zie op de faded achtergrond de auto draaien, game zelf hangt niet, alleen het saven... lijkt iets met connectie naar servers of zo?

ik ga de gok wagen en game herstarten ;w

update: Hell... it's gone

voorlopig maar niets designen tot de volgende update 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Petje72 op 04-12-2021 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 20:40
kevz schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 00:57:
De AI lijkt sinds vandaag een stuk makkelijker. Ook valt het me op dat ze soms in een trein over de finishlijn komen alsof de hele beestenboel niet langs de langzamer AI kan komen ofzo. Ik verwacht dat ze dat wel gaan fixen...
Als dat gebeurt als jij een stuk voor of achter ligt op dat treintje, dat is het rubber band effect. De drivatars krijgen automatisch boosts als ze achter liggen en worden afgeremd als ze voor liggen. Je ziet ook vaak dat de achterste drivatar de snelste rondetijden heeft (vaak zelfs een tijd die erg hoog op de rivals toplijsten zou staan).

Ik vind dat zelf een van de vervelendste eigenschappen van de drivatars. Het is bedoeld om de races interessanter te houden, maar effectief maakt het het enorm onrealistisch vind ik (en vaak werkt het niet als bedoeld want er vliegt vaak alsnog 1 drivatar vandoor). Ik zou veel liever zien dat het veld uit elkaar zou vallen en dat je als je een race met veel rondes rijdt ook werkelijk eens achterblijvers kan lappen. Het zou ook de situatie voorkomen dat je de hele race ver voor ligt maar vlak voor de finish uit de bocht vliegt en in één keer het hele veld om je oren krijgt. Maar dit doen de drivatars al zolang als ze bestaan dus ik ben bang dat ze dit niet gaan veranderen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Petje72 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:11:
[...]

D*mn lees dit nu pas, ben ik dik een half uur aan het designen, druk op save en hangt de zooi

[Afbeelding]

Hij hangt gewoon, dingt loopt al 5 minuten te draaien... het rare is dat ik de camera wel kan draaien, ik zie op de faded achtergrond de auto draaien, game zelf hangt niet, alleen het saven... lijkt iets met connectie naar servers of zo?

ik ga de gok wagen en game herstarten ;w

update: Hell... it's gone

voorlopig maar niets designen tot de volgende update 8)7
Ja, dat had ik ook afgelopen keer. Gelukkig alles goed gegaan na herstart van spel, maar ik laat de livery's ook even voor wat ze zijn. Vreemde is wel dat na de herstart ik in de Supra terecht kwam terwijl ik daar echt niet in zat, maar de rest van seizoenvoortgang en saldo's klopte gelukkig allemaal wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Tip: Als je het huis Solariega in bezit hebt voordat je de gift van 1000 Forzathon points claimt, krijg je het dubbele aantal. Dus 2000 points.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:08
Sinds de update gaat het helemaal mis met FH5 op de Xbox Series X... Mega veel vastlopers. Heb nagenoeg nog nooit een vastloper gehad op de XSX. Nu al meer dan 10x met FH5 sinds de update 😭. Gelukkig start het spel heel snel weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:47
bsmpower schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:28:
Sinds de update gaat het helemaal mis met FH5 op de Xbox Series X... Mega veel vastlopers. Heb nagenoeg nog nooit een vastloper gehad op de XSX. Nu al meer dan 10x met FH5 sinds de update 😭. Gelukkig start het spel heel snel weer op.
Yep. Absoluut een achteruitgang. Buiten de issues die jij opnoemt en die ik ook ervaar, vind ik de veranderingen die ze hebben doorgevoerd voor de Horizon Open Races óók geen verbetering, zoals bijvoorbeeld het aantal races van 5 naar 3 . Maar dat is misschien iets persoonlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Laatst online: 27-09 21:31
Als ik eerlijk ben heb ik minder de neiging om in de wereld rond te blijven rijden dan in FH4. Ik heb het idee dat je niet echt aan het reizen bent in FH5, altijd ben je op een of andere manier wel in de buurt in het midden van de map als je begrijpt wat ik bedoel. Ook nog eens het feit dat ze je lekker maakte met ray traced audio en doppler effecten van alle kanten als je bijvoorbeeld in de stad en in de canyons rijdt. Dat is gewoon niet waar, want die effecten zijn er niet. Al met al vind ik het geen betere map dan FH4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier loopt de game ook steeds vast na de update. Als ik uit het huis wil loopt hij vast op het moment dat je normaal weg kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-10 23:52
Nou mijn FH5 (PC-versie via Microsoft store / GamePass / Premium addons) was ook een beetje in de war net.

Van een auto die in m'n garage stond kreeg ik opeens de melding dat ik die nog niet gekocht had.

Dit kon ik fixen door voor de Treasure Map te kiezen (die had ik al gekocht). Er werd toen om de pin-code van m'n Windows login gevraagd en toen liep het weer door.

Daarna ging ik naar het Horizon Festival omdat ik was toegelaten tot de Hall of Fame. Kreeg ik opeens een hele lange lijst met popups voor accolades die ik allemaal nog niet gehaald heb (zoals bijv. "Buy all 7 player houses", die laatste van 5 miljoen heb ik nog niet gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:07
Me hier ook maar ff aanmelden.
Heb recent mijn pc geupgrade om dit te kunnen spelen. (ben van een 1050 Ti naar een 1080 gegaan en gelijk maar sneller en meer Ram erbij gedaan ook, 32 gb 3200mhz, speel het netjes op Ultra en bevalt me goed!)
Ik speel het met toetsenbord, maar denk dat ik na verloop van tijd wel een controller ga aanschaffen.

Gamertag is: Svenz0r

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Moechy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 15:13:
Me hier ook maar ff aanmelden.
Heb recent mijn pc geupgrade om dit te kunnen spelen. (ben van een 1050 Ti naar een 1080 gegaan en gelijk maar sneller en meer Ram erbij gedaan ook, 32 gb 3200mhz, speel het netjes op Ultra en bevalt me goed!)
Ik speel het met toetsenbord, maar denk dat ik na verloop van tijd wel een controller ga aanschaffen.

Gamertag is: Svenz0r
Een gamepad met force feedback maakt de game zoveel leuker :)
Een racespel met toetsenbord spelen is zo '80s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Toch een hoop crashes sinds de patch, vooral met opslaan en uit huis/festival komen.

Bij accolades staat een nieuwe categorie, geeft vast een idee van wat ze voor de feestdagen gepland hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier op de XsX ook voor het eerst een vastloper tijdens het laden na een race.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2021 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21:01

Fuelke

Forza Ferrari

Ben er nu ook in geslaagd om effecief naar een barn te rijden om daar ook een gifted car op te pikken, dus ook daar hebben ze wat gefixt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeetje het is bijna onspeelbaar geworden hier. Drie keer de game moeten sluiten voor ik mijn huis uit kon, daarna liep hij vast bij het ophalen van een gift.

Heeft Xbox/de ontwikkelaar hier al op gereageerd?

Edit: Man man en nu crashed hij voor een race naar het Xbox dashboard, ik laat hem maar ff liggen tot dit opgelost is.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 04-12-2021 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:15
Donstil schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:01:
Jeetje het is bijna onspeelbaar geworden hier. Drie keer de game moeten sluiten voor ik mijn huis uit kon, daarna liep hij vast bij het ophalen van een gift.

Edit: Man man en nu crashed hij voor een race naar het Xbox dashboard, ik laat hem maar ff liggen tot dit opgelost is.
Soms kan je een half uur spelen alsof er niets aan de hand is, en soms blijft hij elke 5 minuten hangen. Zit nu alweer naar “Saving content. Please do not turn off your device.” te kijken, ben er voorlopig ook wel even klaar mee. Niet te doen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Echt 0 vastlopers gehad. Net zelfs 5 uur onafgebroken gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
calsonic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:45:
Echt 0 vastlopers gehad. Net zelfs 5 uur onafgebroken gereden.
Fijn voor jou natuurlijk maar dat neemt helaas niet weg dat het een wijdverspreid probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:52:
[...]

Fijn voor jou natuurlijk maar dat neemt helaas niet weg dat het een wijdverspreid probleem is.
Misschien is het meer console gerelateerd aangezien ik het op de pc speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
calsonic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:54:
[...]

Ooh dat zou kunnen, ikzelf speel op de Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
calsonic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:54:
[...]

Ik heb gisteravond en vanmiddag op de Series X gespeeld zonder problemen. Alleen dat het leeg was en ik niet in een convoy kon komen. Geen idee wat de verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
Op mijn pc is het ook geupdate en heb tot hiertoe geen problemen ondervonden, integendeel...Arcade werkt zoals het hoort (paar keer solo gedaan).
Wat mij wel opviel is dat ik een paar Seasonal punten kwijt ben van het totaal, ik veronderstel dat dit komt omdat ik bij een paar seizoenen meer punten had dan mogelijk.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:05
Donstil schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:01:

Als de communicatie net zo goed blijft als tot nu toe, mogen we blij zijn dat we over 2 weken een bericht krijgen over de huidige nieuwe problemen.

Vanmiddag 1uur gespeeld en tot 3x toe moeten afsluiten en opnieuw moeten starten (XSX).

Wat een drama na de update.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oe er komt Nederlandse trots aan 💪🏽

(Zitten buiten dat ook ook wel lekkere auto’s tussen overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 19:17
Ongelooflijk. Vandaag een nieuwe update en ieder keer hoop ik dat het niet kunnen opstarten van de game zonder alt tab te gebruiken is opgelost. Lijkt me een vrij essentiële bug op aan te pakken. Helaas, ook dit keer niet opgelost. Game gaat weer in de kast tot de volgende update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:07
Ik heb hem sinds vandaag pas inclusief alle updates en heb toch een 3tal uren zonder problemen kunnen racen. Zou het systeem tot systeem afhankelijk zijn?

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Moechy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:01:
Ik heb hem sinds vandaag pas inclusief alle updates en heb toch een 3tal uren zonder problemen kunnen racen. Zou het systeem tot systeem afhankelijk zijn?
Op de pc bevriest hij ongeveer 30 seconden als je een huis uitgaat. Dat is sinds deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Er zijn echt een aantal bugs bij gekomen hoor. Maar we weten dat de allergrootste publishers hun QA teams liever ontslaan en het bug testen overlaten aan de klant :')

Was net even 3xSuper7 aan het doen zodat ik die rx7 gratisch krijg, en dan zie je dit terwijl je daar gewoon stilstaat tussen de challenges in: https://imgur.com/a/4Lt38JN

Van normaal, naar Mexico is nu IJsland, naar sneeuw, maar nog niet overal sneeuw blijkbaar.

Krijg ook veel stotters als je van welk menu dan ook terug naar je auto gaat, dan bevriest de game even. Soms ook een freeze tijdens het rijden. Het verkeer is nu tenminste wel aanwezig, anders voelt de wereld zo dood aan.

Vind die Super7 community challenges trouwens ook 99% troep hoor, wel jammer. Ga van hier na daar in 30 seconden met een auto die het in 10 seconden kan doen, gefeliciteerd je hebt het gehaald, op naar de volgende challenge :+

Maar deze moest ik dan wel om lachen: https://i.imgur.com/wlZXnJR.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door kevz op 04-12-2021 20:57 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tommy-D schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:10:
[...]

Soms kan je een half uur spelen alsof er niets aan de hand is, en soms blijft hij elke 5 minuten hangen. Zit nu alweer naar “Saving content. Please do not turn off your device.” te kijken, ben er voorlopig ook wel even klaar mee. Niet te doen zo.
Gaap, het is gewoon echt niet meer leuk/te doen na de "patch".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BIfGDTccHPFZRAuK9sOsBfYTS2o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kDrwe5RmexPjj0lFM0uhlrqt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Phoe was iemand van tweakers met een hele scherpte dirt tijd in een pagani zonda s1 900. Heb zeker 10-15 rondjes gereden om die te halen :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
MK_ schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:59:
Het blijft een bug-festijn _o-

Oh, en elke keer als ik upgrades op een auto plaats moet ik het spel opnieuw opstarten _o- :')
Heb je het raadsel al geoplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik gebruik een snoepje. Heb Gamepass dus aan mijn afford kan het niet liggen. Ik heb van de hierboven omschreven problemen echt NERGENS last van. Ook niet voor de update. Enige wat ik in het begin had was dat de omgevingstextures niet volledig laadde maar daar had iedereen last van. Dat was bij de eerste patch medio november opgelost.

Beetje RE8 flashbacks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 08:30

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Toch blij dat ze die arcade games hebben aangepast, ze zijn nu iig in je eentje te halen. Misschien weer net iets te gemakkelijk.....

XBL: theArthurrrr

Pagina: 1 ... 29 ... 65 Laatste