[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 28 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb al heel lang het Castillo huis, maar ik krijg geen dagelijkse wheelspin. Als ik er op zoek ben ik niet de enige maar is het nog steeds niet gepatched. Beetje jammer, net als ik dat de speciale Xbox Porsche 20th ann. nooit gekregen heb (wel de aankondiging). Die heb ik uiteindelijk zelf maar gekocht in de auction house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 11:48

cjpostma

Break like the wind

Die Castillo wheelspins komen inderdaad vaker niet dan wel. Misschien 4 gehad of zo?

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Dat is voor Horizon 4, Horizon 5 zit anders in elkaar, zie bijvoorbeeld deze site.

Nog een level of vijf en dan tik ik de 300 aan. Ergens leuk, Prestige 2 maar het voelt toch wel als weer helemaal opnieuw beginnen om naar Prestige 3 te gaan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Die Trail Blazer Canyon Run heb ik opgegeven, heb hem nu 30 keer gedaan en kom niet eens in de buurt van 20 seconden terwijl je 25 moet halen.

Voor de rest heb ik de onderstaande events nog niet gehaald omdat je daarvoor online moet zoeken naar een team..
  • Thumps Up ( Playground games )
  • Pickerchu Presents ( Eventlab)
  • Co-op Championships ( Horizon Tour )
  • En die andere online event met zo'n slangen kop
Zit volgens mij op 29 punten :9

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 30-11-2021 08:14 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:14:
Die Trail Blazer Canyon Run heb ik opgegeven, heb hem nu 30 keer gedaan en kom niet eens in de buurt van 20 seconden terwijl je 25 moet halen.

Voor de rest heb ik de onderstaande events nog niet gehaald omdat je daarvoor online moet zoeken naar een team..
  • Thumps Up ( Playground games )
  • Pickerchu Presents ( Eventlab)
  • Co-op Championships ( Horizon Tour )
  • En die andere online event met zo'n slangen kop
Zit volgens mij op 29 punten :9
Ja? Ik vond die trailblazer canyon run best gemakkelijk om eerlijk te zijn... Anders vanavond eens een convoy starten & de 'snelste' route laten zien?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:22:
[...]

Ja? Ik vond die trailblazer canyon run best gemakkelijk om eerlijk te zijn... Anders vanavond eens een convoy starten & de 'snelste' route laten zien?
Ik laat van me horen, want als ik hem start zet een marker op me map en volg die.
Door die tunnel heen, dan links en dan de weg volgen tot je weer link moet.
Doe ik dit misschien fout ? :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:38
G_Dragon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:24:
[...]

Ik laat van me horen, want als ik hem start zet een marker op me map en volg die.
Ik ga rechtdoor door het water tot ik weer bij de weg uit kom. Dan een klein stukje rechtdoor en dan inderdaad links het onverhard op.

Met welke auto probeer je het?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:24:
[...]

Fout niet persé... Maar een tip is; het is een trailblazer, normaal gesproken volg je de weg niet bij een trailblazer :+

Wat ik gedaan heb is de weg volgen tot na de tunnel, bij de tunnel rechtdoor de rivierbedding in. Langs de rechterkant van de rivierbedding rijden en daarna de oversteek maken naar de weg zodat je eigenlijk alleen maar soort van rechtdoor gereden hebt

Als ik het goed herinner heb ik het gedaan met een Trailcat

[ Voor 4% gewijzigd door Dazzler2120 op 30-11-2021 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
pretpik schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:26:
[...]

Ik ga rechtdoor door het water tot ik weer bij de weg uit kom. Dan een klein stukje rechtdoor en dan inderdaad links het onverhard op.

Heb het nu met 10 verschillende auto's geprobeerd :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:26:
[...]

Fout niet persé... Maar een tip is; het is een trailblazer, normaal gesproken volg je de weg niet bij een trailblazer :+

Wat ik gedaan heb is de weg volgen tot na de tunnel, bij de tunnel rechtdoor de rivierbedding in. Langs de rechterkant van de rivierbedding rijden en daarna de oversteek maken naar de weg zodat je eigenlijk alleen maar soort van rechtdoor gereden hebt

Als ik vanavond tijd heb doe ik je een pm :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:35
FeaR schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 02:33:
[...]

Dat is voor Horizon 4, Horizon 5 zit anders in elkaar, zie bijvoorbeeld deze site.

Nog een level of vijf en dan tik ik de 300 aan. Ergens leuk, Prestige 2 maar het voelt toch wel als weer helemaal opnieuw beginnen om naar Prestige 3 te gaan.
Ik geef er ook helemaal niks om, om die reden :P

In Gears 5 mag je zelfs 60x lvl 100 halen 7(8)7
Als beloning dat je een re-up (Prestige) hebt gehaald krijg je een skin cadeau :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
pretpik schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:26:
[...]

Idem. Rechtdoor na de tunnel maar probeer zoveel mogelijk uit het water te blijven want dat remt af. Daarna doe je een klein stukje baan rechtdoor totdat je links een verharde weg tegen komt, die volg je tot de finish.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Dazzler2120 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:26:
[...]

Goede uitleg! Hier heb ik het met de MB truck gedaan :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:49
Kom er eigenlijk pas sinds een paar dagen achter dat die seasonal events toch wel de moeite waard kunnen zijn om te doen. Tot nu toe nog niet mee bezig gehouden omdat ik met de reguliere festival events bezig was, maar heb die seasonal dingen op FH4 ook nooit gedaan volgens mij.
Klopt het dat elke week een seizoen is? Zonder dat je het seizoen daadwerkelijk ziet veranderen zoals in FH4? Dit vind ik nog wel een beetje vreemd in elkaar zitten. Geven jullie ook prioriteit aan season events boven reguliere omdat deze maar zo kort open staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik doe eigenlijk gewoon waar ik zin in heb, seasonal laat ik op dit moment aan mij voorbij. Spendeer wel veel tijd in de liverys editor maar ik heb een vage bug waardoor ik geen sharecodes krijg bij m'n ontwerpen. Bugreport gedaan, 1 reactie op gehad en nu alweer een paar dagen stil. ;(

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09 15:18
Alexknl schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:12:
Kom er eigenlijk pas sinds een paar dagen achter dat die seasonal events toch wel de moeite waard kunnen zijn om te doen. Tot nu toe nog niet mee bezig gehouden omdat ik met de reguliere festival events bezig was, maar heb die seasonal dingen op FH4 ook nooit gedaan volgens mij.
Klopt het dat elke week een seizoen is? Zonder dat je het seizoen daadwerkelijk ziet veranderen zoals in FH4? Dit vind ik nog wel een beetje vreemd in elkaar zitten. Geven jullie ook prioriteit aan season events boven reguliere omdat deze maar zo kort open staan?
Elk week is een seizoen, de map verandert wel maar seizoenen in Mexico hebben gewoon minder impact dan in de UK. Je kan nu bijvoorbeeld wel sneeuw zien op de vulkaan. en in Wet season is de dam ook gevuld met water.

Maar je moet weten waar de verschillen zijn nu, in tegenstelling tot FH4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:47
We zijn er bijna, voor nu dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cmv6s2DQIZxXSUsdYId8KWRqqwc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Et9cpeNx9O3FFysKKrN6KHOP.jpg?f=user_large

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:49
Ectra schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:23:
[...]

Elk week is een seizoen, de map verandert wel maar seizoenen in Mexico hebben gewoon minder impact dan in de UK. Je kan nu bijvoorbeeld wel sneeuw zien op de vulkaan. en in Wet season is de dam ook gevuld met water.

Maar je moet weten waar de verschillen zijn nu, in tegenstelling tot FH4
Ahzo ja dat is natuurlijk ook wel zo.
Die map en alle icoontjes waren vanaf het begin vrij overweldigend maar heb ondertussen wel redelijk door hoe alles werkt. Nu toch ook maar eens die season events proberen mee te pikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heeft er iemand ook problemen met een set van accolades. Zowel in de speedzones als de danger signs. Bij de speed zones moet ik bijv. een gemiddelde halen van 100 of 130 MPH met een bepaalde auto. Maar hoe hard ik ook rijdt, die accolade unlocked niet. Zelfde geldt met de dangers signs. Ik moet bijv. 50 meter springen en dan selecteer ik hem en dan staat er ineens 50 feet. Beetje buggy volgens mij :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:08:
Heeft er iemand ook problemen met een set van accolades. Zowel in de speedzones als de danger signs. Bij de speed zones moet ik bijv. een gemiddelde halen van 100 of 130 MPH met een bepaalde auto. Maar hoe hard ik ook rijdt, die accolade unlocked niet. Zelfde geldt met de dangers signs. Ik moet bijv. 50 meter springen en dan selecteer ik hem en dan staat er ineens 50 feet. Beetje buggy volgens mij :P
Probeer eens naar je festival site te gaan, of naar je home te gaan, daar naar de juiste auto switchen en dan naar die danger sign of speedzone te rijden met die auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Heb exact hetzelfde probleem

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Dazzler2120 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:11:
[...]

Probeer eens naar je festival site te gaan, of naar je home te gaan, daar naar de juiste auto switchen en dan naar die danger sign of speedzone te rijden met die auto
Dat werkt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Heb je de FH5 controller? anders word die laatste lastig denk ik..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 07:16
MPC60 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:22:
Ik doe eigenlijk gewoon waar ik zin in heb, seasonal laat ik op dit moment aan mij voorbij. Spendeer wel veel tijd in de liverys editor maar ik heb een vage bug waardoor ik geen sharecodes krijg bij m'n ontwerpen. Bugreport gedaan, 1 reactie op gehad en nu alweer een paar dagen stil. ;(
:) nog een Livery "verslaafde", boh, ik ben ook uren bezig nice designs te maken. zo leuk.

Die bug had ik ook, maar na herstart xbox zag ik weer share code optie

[ Voor 6% gewijzigd door Petje72 op 30-11-2021 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ToolkiT schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:23:
[...]

Heb je de FH5 controller? anders word die laatste lastig denk ik..
Kan je serieus de game niet completen zonder die controller?
Zou toch echt te gek voor woorden zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 30-11-2021 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:04:
[...]

Ligt eraan wat je completen noemt hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:04:
[...]

Ligt eraan wat je completen noemt hé...
Ik bedoel alle 536 auto's moeten toch voor iedereen haalbaar zijn? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:05:
[...]

Nouja, als je bv de drift car expansion al niet hebt, of de premium car pack, dan gaat het ook al niet.
Dus 'completen' gaat al niet als je alleen 'maar' de base game hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:15:
[...]

Nouja, als je bv de drift car expansion al niet hebt, of de premium car pack, dan gaat het ook al niet.
Dus 'completen' gaat al niet als je alleen 'maar' de base game hebt
Dat is zuur gedaan zeg.. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Maar Forza 5 is toch sowieso niet echt een game die je compleet hebt?

Tenzij alle auto's hebben jouw definitie is. Voor een ander iemand zal dat zijn om elk seizoen alle events te rijden, of om alle Ferrari's hebben, of om alle events te winnen, of om alle accolades te hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

G_Dragon schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:04:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
Alexknl schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:12:
Geven jullie ook prioriteit aan season events boven reguliere omdat deze maar zo kort open staan?
Ik alvast wel. Ik probeer elke wagen te verzamelen zo ver het mogelijk is.
De rest van de events kan ik doen wanneer ik zelf kies.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik begin bijna altijd op donderdagmiddag met de trial. Dat vind ik de belangrijkste, en het is mijn ervaring dat hoe dichterbij het startpunt van het seizoen hoe meer goede rijders er mee doen (+ik :D ) Ik kan me niet eens meer herinneren hoe lang het geleden (dus inclusief FH4 :P) is dat ik meer dan 3 trials nodig had om hem voltooid te krijgen. En bij alles vanaf S1 en hoger moet ik me echt laten helpen door de goede teamgenoten. Zelf hou ik daar hooguit 2 of 3 auto's achter me.

Daarna direct de andere online elementen omdat er ook daar vaak genoeg mensen dan aan mee doen.

Dan de rest. uurtje of 3 a 4 later alles klaar :) (ik merk wel dat je in FH5 echt meer moet doen, want in FH4 was ik regelmatig na 2,5 tot 3 uur klaar ermee.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
ArthurMorgan schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:01:
Ik begin bijna altijd op donderdagmiddag met de trial. Dat vind ik de belangrijkste, en het is mijn ervaring dat hoe dichterbij het startpunt van het seizoen hoe meer goede rijders er mee doen (+ik :D ) Ik kan me niet eens meer herinneren hoe lang het geleden (dus inclusief FH4 :P) is dat ik meer dan 3 trials nodig had om hem voltooid te krijgen. En bij alles vanaf S1 en hoger moet ik me echt laten helpen door de goede teamgenoten. Zelf hou ik daar hooguit 2 of 3 auto's achter me.

Daarna direct de andere online elementen omdat er ook daar vaak genoeg mensen dan aan mee doen.

Dan de rest. uurtje of 3 a 4 later alles klaar :) (ik merk wel dat je in FH5 echt meer moet doen, want in FH4 was ik regelmatig na 2,5 tot 3 uur klaar ermee.)
Ik heb exact hetzelfde als jou. Al ben ik ongetwijfeld een nog slechtere rijder. Maar na het voltooien van de Weeklys val ik wel in een zwart gat.

- Ik heb alle bordjes
- Alle races, events en stunts
- Heb bij lange na nog niet alle auto's maar hoe haal ik die? Door alle races nog een keer te spelen en dan wat wheelspins bij elkaar te rapen?
- BIJ FH4 vond ik de super7 nog wel eens leuk. Daar kreeg je soms een auto die je voor 10+ miljoen in de auction house kon verkopen en zo weer een aantal auto's aan je verzameling kon toevoegen. Bij het opnieuw opstarten van de game kon je bij Super7 weer spelen voor die zelfde auto, weer verkopen enz. Dit lijkt bij FH5 ook niet meer te kunnen. Na een keer de auto gewonnen te hebben is de volgende prijs steeds weer een Wheelspin. Ook na opnieuw opstarten.

Ik weet het. Leven is zwaar. Maar als iemand nog tips heeft om het nog een beetje leuk te houden hoor ik het graag !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 08:30

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Remmersmaak schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:32:
Na een keer de auto gewonnen te hebben is de volgende prijs steeds weer een Wheelspin. Ook na opnieuw opstarten.
Ik weet niet anders dan dat dat bij FH4 ook zo was, veranderd met het seizoen op donderdag middag 15:30.

[ Voor 5% gewijzigd door DeWaanzin op 30-11-2021 15:39 ]

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmersmaak
DeWaanzin schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:38:
[...]

Dat was in FH4 ook zo, veranderd met het seizoen op donderdag middag 15:30.
Bedankt voor je reactie.
Dat was mijn ervaring niet. Heb vaker 10 x achter elkaar een mooie auto gewonnen. 1 x spelen, afsluiten en opnieuw. In FH4 had je trouwens ook nog iets als High Stakes (volgens mij) waar de uitdagingen wat zwaarder waren en je ook betere prijzen kon winnen. Super Wheelspins en ook altijd wel een auto. Dat is nu ook niet volgens mij. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
ikbenben schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:51:
[...]

Ik alvast wel. Ik probeer elke wagen te verzamelen zo ver het mogelijk is.
De rest van de events kan ik doen wanneer ik zelf kies.
Ik doe hetzelfde, ook omdat het rijden van de seasonal races ze ook voltooid voor de normale single player en ook die accolades vrijspeelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 11:48

cjpostma

Break like the wind

Het lijkt erop dat bij alle skill accolades waar het niet specifiek om 1, 2 of 3* gaat dat-ie ze nooit registreert. Heel irritant. Iemand een idee of er weer een patch aan de horizon (haha) te zien is?

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joramovic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-05 22:04
Remmersmaak schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:32:
[...]

Ik heb exact hetzelfde als jou. Al ben ik ongetwijfeld een nog slechtere rijder. Maar na het voltooien van de Weeklys val ik wel in een zwart gat.

- Ik heb alle bordjes
- Alle races, events en stunts
- Heb bij lange na nog niet alle auto's maar hoe haal ik die? Door alle races nog een keer te spelen en dan wat wheelspins bij elkaar te rapen?
- BIJ FH4 vond ik de super7 nog wel eens leuk. Daar kreeg je soms een auto die je voor 10+ miljoen in de auction house kon verkopen en zo weer een aantal auto's aan je verzameling kon toevoegen. Bij het opnieuw opstarten van de game kon je bij Super7 weer spelen voor die zelfde auto, weer verkopen enz. Dit lijkt bij FH5 ook niet meer te kunnen. Na een keer de auto gewonnen te hebben is de volgende prijs steeds weer een Wheelspin. Ook na opnieuw opstarten.

Ik weet het. Leven is zwaar. Maar als iemand nog tips heeft om het nog een beetje leuk te houden hoor ik het graag !!!
Ik doe zelf heel graag rivals, zo snel mogelijke laps neerzetten, daar kan ik me echt wel uren mee bezighouden.
Daarnet nog de Gauntlet in D klasse gereden, een half uurtje mee bezig geweest voor een tijd neer te zetten, uiteindelijk 42ste tijd neergezet, vooral omdat er nog maar weinig tijden zijn neergezet (3000 in totaal) in deze klasse, niemand is gek genoeg om die lange races in D klasse te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Petje72 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:34:
[...]

:) nog een Livery "verslaafde", boh, ik ben ook uren bezig nice designs te maken. zo leuk.

Die bug had ik ook, maar na herstart xbox zag ik weer share code optie
Volgens m'n vriendin heb ik een verslaving, ik kan er werkelijk waar uren mee bezig zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:28
[...]

Naar mijn idee is dat het ook. Een vriend van mij heeft alle 536 auto's en hij heeft zeker niet de Forza Edition controller gekocht. Dus je mist helaas dan denk ik toch nog 1 auto. Denk dat die auto buiten de 536 valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

[...]
Ik wilde gaan zeggen dat de auto die bij de Forza Horizon 5 controller zit een 1932 Ford De Luxe Five-Window Coupé Forza Edition is en die Forza Editions niet meetellen voor de Car Collection. Ik zie net echter dat de Forza Editions wel degelijk meetellen. Maar de 1932 Ford De Luxe Five-Window Coupé Forza Edition valt er buiten. Ik heb namelijk 536/536 auto's en niet de 1932 Ford De Luxe Five-Window Coupé Forza Edition. Wel getracht proberen te kopen in de Auction House maar niet gelukt (foutmelding).

Welke auto gaat er voor 20 miljoen in de Auction House? Niet dat ik hem nodig heb voor de collectie maar het levert wel weer wat Accolades op.

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 30-11-2021 17:45 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Petje72
MPC60 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:28:
[...]

Volgens m'n vriendin heb ik een verslaving, ik kan er werkelijk waar uren mee bezig zijn. :D
lol ik volgens mijn vrouw ook, nu game ik wel eens vaker maar niet zo lang als ik nu doe met FH5. Deed wel eens Dirt5 maar nooit langer dan een uurke en maar 1 a 2x in de week en soms weken niet. Soms potje MK , Ghost of Tsushima, Ratchet & Clank maar dan in het weekend ook max een uurtje (max 2).

Nu met FH5 bijna dagelijks :9 Ik moet toegeven dat het spel super leuk is en zeker niet verveelt. In het begin wilde ik alles zo snel mogelijk tot de max hebben, nu niet meer, lekker chill vanalles doen binnen het spel en de barnfinds, auto's collecten en bordjes smashen die komen vanzelf wel een keer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Petje72
dit is toch gewoon ultimiet genieten om dit soort wagens te pimpen naar je eigen smaak en stijl 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sl9lxsNglHAhdKn47-Pxm7Z9mk8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zwbk3Ig6vDz7M1T6xGUPKTRq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mdov7vTtn9ctb2POdCjt-rU4pn0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zVfUm33qi0qy2Z6xtQbSxGiM.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJFEuRvB8w_YyAoZUTW-yGE3KGA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TmWwQgDc9JSNFhTkc4VpqBmS.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:24
cjpostma schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:48:
[...]

Het lijkt erop dat bij alle skill accolades waar het niet specifiek om 1, 2 of 3* gaat dat-ie ze nooit registreert. Heel irritant. Iemand een idee of er weer een patch aan de horizon (haha) te zien is?
Is natuurlijk riskant om te zeggen... Maar ik heb nooit dat soort problemen, alle objectives worden gewoon correct geteld. En ik fast travel er op los en switch altijd in map van auto. Dus het is niet dat het gewoon voor iedereen kapot is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Finraziel schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:48:
[...]

Is natuurlijk riskant om te zeggen... Maar ik heb nooit dat soort problemen, alle objectives worden gewoon correct geteld. En ik fast travel er op los en switch altijd in map van auto. Dus het is niet dat het gewoon voor iedereen kapot is.
Hmm? Dan vraag ik me af hoe die accolades bij jou worden weergegeven. Het lijkt namelijk gewoon alsof ze de waardes zijn vergeten in te voeren… een accolade voor een 50 feet jump en dat een stuk of 5 keer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Voor de mensen die hier al 536/536 auto verzameld hebben, was dat moeilijk of zaten er een paar achter accolades verschuilt waar je wel een beetje moeite voor moest doen of ging alles gewoon snel en vlot terwijl jullie de game speelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 20:50
Ik heb ze nog lang niet allemaal. Er zijn overigens ook matroesjka-auto's. Auto's die je in de skillchain van andere auto's vrij kunt spelen.

@Remmersmaak even googlen op: fh5 matryoshka (5-tal auto's)

[ Voor 18% gewijzigd door ariekanari op 30-11-2021 20:32 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
ariekanari schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:48:
Ik heb ze nog lang niet allemaal. Er zijn overigens ook matroesjka-auto's. Auto's die je in de skillchain van andere auto's vrij kunt spelen.
Ja klopt zijn er een 5 tal en die heb ik allemaal al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:52:
[...]

Hmm? Dan vraag ik me af hoe die accolades bij jou worden weergegeven. Het lijkt namelijk gewoon alsof ze de waardes zijn vergeten in te voeren… een accolade voor een 50 feet jump en dat een stuk of 5 keer? :P
Sorry, ik had mijn ogen nog in mijn achterzak zitten blijkbaar, dacht dat het om seasonal objectives ging O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Petje72 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:48:
dit is toch gewoon ultimiet genieten om dit soort wagens te pimpen naar je eigen smaak en stijl 8)

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ja super nice. Jou lukt het dus wel om share codes te krijgen? (Hint, dump die ff hier dan. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
Please, heb je daar voorbeelden van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Remmersmaak schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:29:
[...]

Deze:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Il doe deze gewoon vaak. Elastiek om gaspedaal en gaan. Effe rumble uitzetten anders gaat je controller ervandoor. Is gewoon allemaal legaal en legit. Alleen wel saai.

En dan doe ik de porsches allemaal weer giften aan nieuwe spelers. Anders gooi je ze toch weg.

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 30-11-2021 22:58 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

@Remmersmaak even googlen op: fh5 matryoshka (5-tal auto's)
Ik ben via de rubberband methode met skill punten aan het verzamelen.. heb nu een goede waar ik oneindig lang de snelweg op en neer kan crossen met gekietelde lambo.. elke keer 7 skill points aan het eind van de skillchain :)

Verder ben ik 911 Carrera's aan het flippen.. (in de season dus populair)
105K inkoop, spoiler van 5K erop, kekke paintjob en dan in auctionhouse verkopen voor 220K+.. mooie verdubbeling elke keer..

En als bonus kan ik er ook nog een wheel spin uit krijgen per 911 (via car mastery)..
Kost wel wat tijd want autoshow en auctionhouse zijn niet echt snel zeg maa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Remmersmaak schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:29:
[...]

https://racinggames.gg/fo...r-free-with-this-one-tip/

ik heb de DeBerti Jeep Wrangler Unlimited via de gewone wrangler bemachtigt :)
https://racinggames.gg/fo...i_Jeep_Wrangler_Unlimited

[ Voor 28% gewijzigd door ToolkiT op 01-12-2021 00:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Dit is ook nog wel een mooi overzicht van auto's die je via accolades kunt unlocken:

https://racinggames.gg/fo...-unlocked-with-accolades/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 16:39
Op de een of andere manier heb ik toch die auto, maar heb zeker niet de controller. Geen idee waar ik hem van heb gekregen maar het kan dus toch wel zonder de controller te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ToolkiT schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 23:41:
[...]

Ik ben via de rubberband methode met skill punten aan het verzamelen.. heb nu een goede waar ik oneindig lang de snelweg op en neer kan crossen met gekietelde lambo.. elke keer 7 skill points aan het eind van de skillchain :)

Verder ben ik 911 Carrera's aan het flippen.. (in de season dus populair)
105K inkoop, spoiler van 5K erop, kekke paintjob en dan in auctionhouse verkopen voor 220K+.. mooie verdubbeling elke keer..

En als bonus kan ik er ook nog een wheel spin uit krijgen per 911 (via car mastery)..
Kost wel wat tijd want autoshow en auctionhouse zijn niet echt snel zeg maa..
Ik heb mezelf gejinxed geloof ik.. nadat ik dit gepost had verkocht ik ze voor significant minder.. wel met 10K winst, maar niet met 100% winst..
De markt is denk ik verzadigd..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

v8power67 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 22:56:
[YouTube: *ULTIMATE* NEW MONEY GLITCH! | 1000 Skill Points/HR + Win ANY Car! (Forza Horizon 5)]
Il doe deze gewoon vaak. Elastiek om gaspedaal en gaan. Effe rumble uitzetten anders gaat je controller ervandoor. Is gewoon allemaal legaal en legit. Alleen wel saai.

En dan doe ik de porsches allemaal weer giften aan nieuwe spelers. Anders gooi je ze toch weg.
ik had voor de grap een cayman op auction house gezet.. maar no sell :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petje72
ToolkiT schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:47:
[...]

inderdaad aparte glitch en nu snap ik waarom die caymans zoveel in auction house staan :9 en niemand koopt die natuurlijk. grappig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:27
ToolkiT schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:47:
[...]

Ik heb er wel eens ééntje verkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

v8power67 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 22:56:
[YouTube: *ULTIMATE* NEW MONEY GLITCH! | 1000 Skill Points/HR + Win ANY Car! (Forza Horizon 5)]

More power to you maar ik denk dat ik het spel zo zat ben op deze manier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:09
Soms zit het mee, en soms zit het tegen...waarna het toch weer mee zit :)

Gisteren dacht ik, ik heb zoveel CR, en wil ik een stoere ouder racer kopen, om wat Km te scheuren, en kocht ik de Mercedes W154 uit 1939, verschrikkelijke mooie racer :)
(ik weet wat je nu denkt maar wacht even :))

Na wat gesleutel en leuke races te hebben gedaan, won ik een Super-wheelspin, en won ik ook nog de Mercedes AMG 6X6....

Nu komt het leuke, door die AMG, had ik blijkbaar een unlock gewonnen, voor de hoeveelheid Mercedessen die ik mijn collectie al had, en won ik......weer de W154 :'(
die ik net had aangeschaft voor 2,147,000CR...

Snel maar de dubbele op de Auction site geplempt, maar je kan bij deze auto niet de starting prijs en maximale prijs aangeven, dus was te koop voor die 2,147,000CR prijs, en dus alle anderen (vele) ook op de auction site, en dus niet verkocht :(

Vanochtend nog een poging gewaagd, en wonderwel toch verkocht voor de maximale prijs, terwijl er nu wel lager geprijsde opties waren van (maar) 2 miljoen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ml8n8cd_it-jtQThwDOzsiXsGGQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TsLTbMjGZtcStqT2YO4oGNE8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Petje72 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:28:
[...]

inderdaad aparte glitch en nu snap ik waarom die caymans zoveel in auction house staan :9 en niemand koopt die natuurlijk. grappig.
Zelfde was met de willies.. die werden ook telkens gedumpt nadat ze ge/misbruikt waren..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petje72
MPC60 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:23:
[...]

Ja super nice. Jou lukt het dus wel om share codes te krijgen? (Hint, dump die ff hier dan. ;) )
Ga naar je Garage -> Design & Paints -> My designs -> ga naar het design/auto die wil sharen en druk op (R) View share code. Dan moet ie te voorschijn komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ks5y29_SVwY_vP5Ity9afvsiB0c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dNaGOfOZDWkUr1mFVjxeISpP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wy9MSwGuqp-kR6GZNGFTSv4Klz4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iyI9VyncHcrIuX5vQdiAuyXg.jpg?f=fotoalbum_tile

*code is van de groen-witte Jaguar

VW Bug offroad: 338 966 095
Aston Martin 6 : 711 933 446
Pick up : 950 292 975
Mc Laren Gulf : 540 032 514
Polizei Porsche : 162 039 057
Corvette FH5 controller style : 133 984 444
Flamed Mazda : 424 295 350
grijs/zwarte Ferrari : 239 605 472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Moet nog 1 auto en die unlock ik deze week in het nieuwe seizoen. :) Nu ga ik me maar eens storten op de accolades verder af te tikken. Hoop wel dat ze snel een fix uitbrengen voor die paar buggy accolades.

Ik zag ook nog dat er een accolade was, waarvoor je een auto van 20 miljoen of meer moet kopen en verkopen. Welke auto’s, behalve die ene Ferrari die je unlocked als je alle Ferrari’s hebt en de Raesr zijn er voor 20 miljoen aam te bieden?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Segafreak83
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2mdJS2TFj7xPwugNMJ_DYdv_sc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SkNhhkKD8Z4k107SAJ4ctskW.jpg?f=fotoalbum_large

Kan het niet laten om deze hier te posten :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:36
uchiha tijntje schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:40:
Moet nog 1 auto en die unlock ik deze week in het nieuwe seizoen. :) Nu ga ik me maar eens storten op de accolades verder af te tikken. Hoop wel dat ze snel een fix uitbrengen voor die paar buggy accolades.

Ik zag ook nog dat er een accolade was, waarvoor je een auto van 20 miljoen of meer moet kopen en verkopen. Welke auto’s, behalve die ene Ferrari die je unlocked als je alle Ferrari’s hebt en de Raesr zijn er voor 20 miljoen aam te bieden?
De Shelby Cobra Daytona Coupe misschien?

Zojuist mijn eerste Eliminator gewonnen,was een kwestie van goed gokken toen de eindsprint begon. Daardoor voldoende voorsprong kunnen nemen en zowaar een keer geen bomen,huizen of andere obstakels geraakt. 8)

Kreeg net ook een mail met een "survey" van Microsoft. En zowaar gingen de vragen over FH5, dus heb hem gelijk maar ingevuld. :)

[ Voor 7% gewijzigd door skreppiedoe op 01-12-2021 19:14 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als je alle Porsches verzameld krijg je een Rally uitvoering van de GT3 RS, nadat ik die unlock te bleef het eentje staan bij “Car Collection” en kon ik hem meermaals claimen.

Dat zijn nou bugs die wel leuk zijn :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Petje72 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:22:
[...]

Ga naar je Garage -> Design & Paints -> My designs -> ga naar het design/auto die wil sharen en druk op (R) View share code. Dan moet ie te voorschijn komen.

[Afbeelding][Afbeelding]

*code is van de groen-witte Jaguar

VW Bug offroad: 338 966 095
Aston Martin 6 : 711 933 446
Pick up : 950 292 975
Mc Laren Gulf : 540 032 514
Polizei Porsche : 162 039 057
Corvette FH5 controller style : 133 984 444
Flamed Mazda : 424 295 350
grijs/zwarte Ferrari : 239 605 472
Dat werkt bij mij dus niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09 15:18
Segafreak83 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:40:
[Afbeelding]

Kan het niet laten om deze hier te posten :D.
Waar op de map is die? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 14:32

justifire

Shut up and squat !!

Options -> speed iets -> english misschien een oplossing ?
Was dit in FH4 ook niet een dingetje ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 20:50
Ik vermoed dit:
Festival Playlist - Daily challenges descriptions show imperial measurements (such as miles) despite the Player having selected Metric in their settings. Daily challenge unit measurements do not update when the player changes the Units in settings.
Dit valt in de categorie: won't fix/by design, Bron: FH5 Known Issues

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:48
Ja, we kunnen weer los :)

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Iemand idee waarom de horizon open getting sideways niet unlocked in festival playlist? Heb alles geprobeerd, al 100en ultimate drifts gezet maar nope...
Gewoon op straat gedaan in weilanden en ook in driftzones. Maar helaas..

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 02-12-2021 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

v8power67 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:32:
Iemand idee waarom de horizon open getting sideways niet unlocked in festival playlist? Heb alles geprobeerd, al 100en ultimate drifts gezet maar nope...
Moest hier Forza eerst helemaal afsluiten voor de seasonals challenges goed functioneerden.
Werkt blijkbaar niet lekker icm quick resume.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

justifire schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:50:
[...]

Moest hier Forza eerst helemaal afsluiten voor de seasonals challenges goed functioneerden.
Werkt blijkbaar niet lekker icm quick resume.
Ah okee dalijk even proberen dan. Had wel al de game vanmiddag opnieuw opgestart want had issues dat hud elementen weg waren na opstarten uit quick resume. maar zal dalijk even een reboot doen en weer proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

@Finraziel, @BM en @Exactor it. Ook deze week even samen de Arcade halen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:32:
Die moet sowieso in 'open drifting' dat is een multiplayer drifting circuit.... ik laat die dus gewoon lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:28:
Doe ik graag mee, wanneer? (Wybo76) Na 3 keer 40 punten ben ik hem wel weer zat ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-12-2021 18:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17:52
Zeker weten! Morgenavond even proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Zo, trial alweer klaar :D, eerste run meteen gehaald!

[ Voor 35% gewijzigd door Segafreak83 op 02-12-2021 19:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
Wil ook wel meedoen morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ArthurMorgan schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:30:
[...]

Die moet sowieso in 'open drifting' dat is een multiplayer drifting circuit.... ik laat die dus gewoon lopen.
Ja ik kom er net achter dat dit een aparte multiplayer modus is... Ik speel nooot multiplayer dus laat deze ook lekker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Pfff ze moeten die accolades echt fixen want dit is gewoon klote. Ik heb alle races gecomplete, alle auto’s verzameld en het lijkt me erg tof om zoveel mogelijk accolades te halen, maar ze zijn gewoon echt buggy. Net in een Subaru BRZ na veel pijn en moeite 100.000 driftpoints gehaald op de Precipe drift zone. En niets nada noppes. Haalt meteen het plezier om die accolades te halen eruit. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:38:
Pfff ze moeten die accolades echt fixen want dit is gewoon klote. Ik heb alle races gecomplete, alle auto’s verzameld en het lijkt me erg tof om zoveel mogelijk accolades te halen, maar ze zijn gewoon echt buggy. Net in een Subaru BRZ na veel pijn en moeite 100.000 driftpoints gehaald op de Precipe drift zone. En niets nada noppes. Haalt meteen het plezier om die accolades te halen eruit. Zonde.
Dat niet alleen, zitten nog veel meer bugs in. De kleuren bij het team scherm voor infected daar hebben ze alleen 2 kleuren gebruikt, terwijl er 3 zijn, 1 dus dubbel.

Dan nog dat de Eliminator stuk is, en je dus niemand kan uitdagen.

En wat andere kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 21:17
Segafreak83 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:34:
Zo, trial alweer klaar :D, eerste run meteen gehaald!
Ik ook, ging een stuk sneller dan de vorige trial

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik had zojuist in Arcade met Bulls eye het euvel dat er na 3 doelen geen nieuwe bijkwamen. Het duurde zeker 2 minuten voor er weer een kwam. Iedereen was als een blinde aan het zoeken.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:38:
Was er afgelopen dagen ook mee bezig maar een paar keer een bug tegenkomen vergaat je de zin wel van ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Trial ook gehaald, dankzij mijn team maten... Ik weet niet waarom ik ooit nog probeer om BMW's te rijden, wat een afgrijselijke bakstenen zijn het toch ook.
Viel wel echt op dat 'unbeatable' drivatars in de trial niet hetzelfde zijn als daarbuiten. Probeerde eerst de eerste track in een gewoon event, kansloos. Toch maar trial geprobeerd gezien de ervaringen hier en opeens zijn de drivatars gewoon makkelijk in te halen alsof het eigenlijk highly skilled drivatars zijn. Nou alleen volgende keer nog niet door teammaten uit poortjes geduwd worden en een auto vinden die niet op willekeurige momenten veel meer grip heeft waardoor je ineens de muur in stuurt terwijl hij voor de rest constant glijdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
De trial deze week is inderdaad prima te doen. Uberhaupt ging alles vrij vlot. Mis alleen nog het paarse deel en arcade.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou de Trail hier wil niet eens laden.
Nu al meermaals aangezet, moet je eerst 2 minuten wachten (geen idee waarom?) dan X drukken voor Match Making en daar stond hij dan een kwartier op, Game reboot, console reboot, niets helpt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Muthaf... Ok ik heb genoeg van de game voor vanavond. Ben de Ferrari Pista challenges aan het doen maar de laatste is daredevil skills halen. Volgens mij moet je daarvoor dicht langs verkeer rijden maar ik heb alweer dagen geen verkeer gezien (ondanks dat ik in ieder geval toen ik vandaag ging spelen de game opnieuw gestart heb). Ok, dan maar even naar horizon solo... Nog geen auto's. Ok... Nog een keer opnieuw de game starten? Ja, dat werkte... Maar mijn progress is weg van de Ferrari! (Trial staat er gelukkig wel nog)
De ultimate speed skills zijn zo gedaan maar moet dus ook weer opnieuw 3 road racing events gaan winnen. Niet dat dat nou zo moeilijk is maar krijg toch steeds meer het idee dat deze game eigenlijk stiekem nog een paar maanden of langer in de oven nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Donstil schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:28:
Nou de Trail hier wil niet eens laden.
Nu al meermaals aangezet, moet je eerst 2 minuten wachten (geen idee waarom?) dan X drukken voor Match Making en daar stond hij dan een kwartier op, Game reboot, console reboot, niets helpt.
Oh dat had ik eerst ook, maar hier werkte het killen van de game en opnieuw starten daar wel tegen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Finraziel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:54:
Muthaf... Ok ik heb genoeg van de game voor vanavond. Ben de Ferrari Pista challenges aan het doen maar de laatste is daredevil skills halen. Volgens mij moet je daarvoor dicht langs verkeer rijden maar ik heb alweer dagen geen verkeer gezien (ondanks dat ik in ieder geval toen ik vandaag ging spelen de game opnieuw gestart heb). Ok, dan maar even naar horizon solo... Nog geen auto's. Ok... Nog een keer opnieuw de game starten? Ja, dat werkte... Maar mijn progress is weg van de Ferrari! (Trial staat er gelukkig wel nog)
De ultimate speed skills zijn zo gedaan maar moet dus ook weer opnieuw 3 road racing events gaan winnen. Niet dat dat nou zo moeilijk is maar krijg toch steeds meer het idee dat deze game eigenlijk stiekem nog een paar maanden of langer in de oven nodig had.
Zet hem op horizon solo. En je hebt de file op de a12…. Maar erg vervelend dat je progress weg is. Heb ik ook een keer gehad. Ik werk die challenge van een bepaalde auto altijd in 1 keer af want anders ben ik idd bang voor progress loss.

——

En beter een Ferrari in Forza crashen dan in real life…

https://nos.nl/l/2407952

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-12-2021 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 18:23

Fuelke

Forza Ferrari

@Segafreak83 In mijn Eliminator sessie zaten 54 spelers gisteren, ik heb een hele tijd alleen rondgereden en ben maar één andere speler tegengekomen 8)7

Die ik niet uitdaagde want hij level 6 en ik in een level 2 auto.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:36
Finraziel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:54:
Om een of andere reden saved de game niet automatisch bij de weekly challenge,ik had dat verleden week ook. Een tip is om te fast-travellen naar het festival en eventueel een wagen te upgraden of tunen(voor de zekerheid) voordat je de game afsluit.
Dan saved hij je progress van de weekly challenge namelijk wel, dat werkte vandaag voor mij en kon bij thuiskomst de challenge afronden. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Had gisteren een leuk mazzeltje :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HkqeC47__PuMFwIAZI_YVCFUVSY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6VHDtFR8YePChKvEQd3EoMrD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/svvDwy8kg7OyhyDpPLyccOoFfVw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7ZKayHfit9m4LcqJIOd601nE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:09
Ik heb mijn Bentley een beetje omgebouwd to Rally auto, niet veel veranderd en zeker geen hoge snelheid, zodat je relaxed de Gauntlet kan rijden :)

Als je wil proberen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkj0oVa5ZhLQLDWL6OoxxH67Iq4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/giMaO2pq3pEKJ5xtWLZID42F.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 28 ... 65 Laatste