My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Loyalty reward voor het spelen van Forza Motorsport 5Donstil schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:03:
Kreeg net na het herstarten van de game ineens een McLaren P1. Hoort die ergens bij of jullie weten?
:strip_exif()/f/image/YlKvgfslZNAr70vu7eOta3Xf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door justifire op 27-11-2021 18:09 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ooh echt, Nice 💪🏽justifire schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:04:
[...]
Loyalty reward voor het spelen van Forza Motorsport 5
Werkt gewoon bij mij.sdk1985 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 15:58:
Eliminator werkt overigens ook nog steeds niet. Je kan toeteren wat je wil, maar de challenge start niet. Op een gegeven moment reden we met zeker 20 man en niemand kon een challenge starten.
Btw

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Moest de game er wel even voor afsluiten
(Ik had 2 Forza wagens in een superwheelspin die ik al had).
Als je het menu opent en naar festival playlist gaat dan zie je daar alle activiteiten staan met hoeveel punten je er voor kan krijgen.G_Dragon schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:23:
Ik heb 19 van de 61 punten, heb alle solo races en speedtraps gehad. Hoe kan ik nu nog punten verdiennen? Kan ik bijvoorbeeld ook races die ik al heb gehad opnieuw spelen voor punten?
Wil die ID Zerouno '18 graag unlocken
Got itmaar ben nog wel benieuwd of je races die je al hebt gehaald over kan doen om op die 61 punten te komen?
/f/image/ssindgGmRNYQfUehaGuGwDFA.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb de meeste al en wat eenmaal gehaald is zie je ze niet meer, maar playground games heb ik nog niet (want vind het mindnumbingly boring), daar staat dus dat ik er nog 3 puntjes zou kunnen krijgen.
Ik heb alles gedaan deze week behalve dus playground en the eliminator (en daarmee dus ook horizon open want dat is ook eliminator dit keer... Beetje suf), en zit op 53/61 punten.
En ik moet de daily challenge ook nog...
Je kunt inderdaad meer dan het aangegeven maximum halen, dat komt door de monthly rivals. Die is 4 punten per week, maar je hoeft hem maar 1 keer te doen en die punten staan niet geteld bij wat ie als maximum aangeeft. In zomer had ik alles gedaan en staat op 68/64 punten. Maar ik heb ondertussen ook al de twee auto's van series 1, vandaar dat ik zaken zoals playground wat ik niet leuk vind nu laat voor wat het is.
Gamertag: FinrazielNL
Ik ook voor het spelen van FM5Donstil schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:03:
Kreeg net na het herstarten van de game ineens een McLaren P1. Hoort die ergens bij of jullie weten?
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Dacht, probeer het is in de cloud. en ja hoor, meteen de P1.
Dus voor anderen, als zij ook nog de P1 missen van FM5, start de game een keer op in de cloud.
Is dit iets nieuws of al vanaf de start? Staat me ff niet meer bij of ik dit gekregen heb. Heb ook alle Forza delen gespeeld namelijk.justifire schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:04:
[...]
Loyalty reward voor het spelen van Forza Motorsport 5
[Afbeelding]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Is op zich niet erg hoor als andere er mee stoppen, zolang blauw maar voldoende voor blijft op rood. Kan zelfs in je uppie winnen, heb jij 600 punten en rood nul.pretpik schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:30:
Hebben jullie ook steeds bij The Trail dat je in het blauwe team terecht komt en dat na de eerste race je met veel minder mensen bent dan de eerste race? Is dit een bug of hebben mensen geen online fatsoen? Is nu al 5 keer gebeurd en ik kan die Dino maar niet winnen.
[Afbeelding]
XBL gamertag StayingPow3r
The trial (niet trail) is tegen drivatars, dus je komt altijd in het blauwe team (tenzij je ineens een drivatar wordtpretpik schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:30:
Hebben jullie ook steeds bij The Trail dat je in het blauwe team terecht komt en dat na de eerste race je met veel minder mensen bent dan de eerste race? Is dit een bug of hebben mensen geen online fatsoen? Is nu al 5 keer gebeurd en ik kan die Dino maar niet winnen.
[Afbeelding]
En dat er mensen weg gaan is meestal positief. Dat zijn bijna altijd mensen die er niks van kunnen namelijk en die dus vooral het drivatar team punten op zouden leveren. Je krijgt namelijk 100 punten voor elke auto van het andere team die je achter je houdt (+50 voor de winnaar). Als de slechte spelers dus weg gaan is dat minder punten voor de drivatars en over het algemeen makkelijker te winnen voor jou als jij wel een beetje rijden kan.
Het enige rotte deze week is dat er geen class restrictie geldt... Als je dan noobs in je team hebt met x class auto's waar ze niet goed genoeg mee kunnen rijden om een drivatar in een x class auto mee te verslaan dan ben je dus gelijk kansloos (als jij niet zelf in een auto zit die die x class drivatars kan verslaan). Meestal als er wel een class restrictie is dan zie je dat mensen the trial starten zonder een getunede auto, dan maar een stock auto pakken, en dan krijgt de drivatar die tegenover hun staat ook een zwakkere auto. Als die dan quiten dan maakt het de boel juist veel makkelijker.
Moet zeggen dat ik eigenlijk alleen nog maar die Daily’s/Weekly’s aan het doen ben, kom niet meer aan de normale content toe in mijn soms wat beperkte tijd.
Tsja valt prima mee ja, constant vooraan. Mjah, daar heb je niks aan als de rest achteraan bungeltDonstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 00:33:
Snap niet zo dat mensen zo moeite hebben met die trail. Heb hem gereden met een Ferrari FXX-K en ging prima. Beloning was wel weer een auto waar ik nooit mee ga rijden maar toch fijn om alles af te vinken
Moet zeggen dat ik eigenlijk alleen nog maar die Daily’s/Weekly’s aan het doen ben, kom niet meer aan de normale content toe in mijn soms wat beperkte tijd.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Het 'probleem' van Forza is dat je, zeker in het begin, nogal afhankelijk bent van wheel spins. Even een FXX-K kopen zit er niet in. (Tenzij je natuurlijk exploits gaat gebruiken).Donstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 00:33:
Snap niet zo dat mensen zo moeite hebben met die trail. Heb hem gereden met een Ferrari FXX-K en ging prima. Beloning was wel weer een auto waar ik nooit mee ga rijden maar toch fijn om alles af te vinken
Ik zou zeggen probeer het eens in de Senna

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou geld is nooit echt een probleem geweest in horizons wat mij betreft. Ook zonder exploits heb je snel zat miljoenen.sdk1985 schreef op zondag 28 november 2021 @ 01:15:
[...]
Het 'probleem' van Forza is dat je, zeker in het begin, nogal afhankelijk bent van wheel spins. Even een FXX-K kopen zit er niet in. (Tenzij je natuurlijk exploits gaat gebruiken).
Ik zou zeggen probeer het eens in de Senna.
Door bijvoorbeeld de auto van deze week te verkopen alleen al maak je met gemak 6M
Die Senna rijd ruk trouwens. Daar speel ik niet mee
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 28-11-2021 08:47 ]
Ik kom niet eens in de buurt van die bugatti, die Jesko heeft bijna geen grip op die dirt weg.
Met alle andere story chapters geen problemen gehad maar deze lijkt me echt onmogelijk.
Je moet AI difficulty lager zetten, is anders onmogelijk.Joramovic schreef op zondag 28 november 2021 @ 10:26:
Is iemand er al in geslaagd om scene 95 van de V10 story te voltooien zonder assists?
Ik kom niet eens in de buurt van die bugatti, die Jesko heeft bijna geen grip op die dirt weg.
Met alle andere story chapters geen problemen gehad maar deze lijkt me echt onmogelijk.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De seasonal objectives, en zeker the trial, zou ik dan ook aanmerken als end game content. In iets als Destiny ga je toch ook niet zeggen dat je als beginnende speler een raid niet kunt voltooien?sdk1985 schreef op zondag 28 november 2021 @ 01:15:
[...]
Het 'probleem' van Forza is dat je, zeker in het begin, nogal afhankelijk bent van wheel spins. Even een FXX-K kopen zit er niet in. (Tenzij je natuurlijk exploits gaat gebruiken).
Ik zou zeggen probeer het eens in de Senna.
Alleen horizon is bijzonder open en biedt je wel al gelijk de mogelijkheid om mee te doen. Fijn voor de ervaren rotten maar wellicht wat verwarrend voor wie nog niet zo goed is.
Ik vind de trial ook veel te pittig gezien hoe kort het spel uit is. Zelfs iemand zoals ik die het vrij fanatiek speelt had drie pogingen nodig. En dat was niet alleen omdat mijn team mates zaten te maffen. Top 5 eindigen vond ik al een uitdaging terwijl ik in FH4 standaard top3 haalde in de trials.Finraziel schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:00:
[...]
De seasonal objectives, en zeker the trial, zou ik dan ook aanmerken als end game content. In iets als Destiny ga je toch ook niet zeggen dat je als beginnende speler een raid niet kunt voltooien?
Alleen horizon is bijzonder open en biedt je wel al gelijk de mogelijkheid om mee te doen. Fijn voor de ervaren rotten maar wellicht wat verwarrend voor wie nog niet zo goed is.
Gamertag: antikriz
Hoe dan? 😅Finraziel schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:36:
Trouwens wel lekker... Door de problemen met de verbinding in de eerste dagen, voor de officiële release, kon ik de Honda nsx-r gt twee keer claimen. Bedacht me net dat ik die wel op de auction house kon zetten... Even 14,6 miljoen credits rijker
Gebeurde regelmatig als je inlogde dat je in een back-up seasonal terecht kwam omdat de server connectie niet werkte, maar dat was gewoon een directe kopie van de 'echte'. Ik had de twee auto's al geclaimd en toen ik het spel weer startte was alles daardoor weer leeg. Dus even snel de challenges opnieuw gedaan (makkelijk als je de juiste auto's al weet en getuned hebt) en dankuwel voor de auto's playground
Waarschijnlijk mede doordat dat seizoen voor de officiële release was zullen niet heel veel spelers hem hebben, en hij is niet normaal te krijgen, dus prijs gaat lekker omhoog.
Edit: wellicht dat het zelfs ook zou kunnen werken als je zelf je netwerk verbinding er uit trekt... Maar huidige auto's zullen denk ik minder zeldzaam zijn. En ik ga zelf niet echt actief op zoek naar dat soort exploits, dit was gewoon meer een gelukje bij de pech van alle server problemen.
[ Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 28-11-2021 11:38 ]
Ik eindige de eerste race als laatste en als team verloren we.
Daarna reduceerde het team naar twee personen en won de teamgenoot alle races (650 punten). De tweede en derde race haalde ik niet eens de finish maar heb de Ferrari Dino en de 10 Forza punten binnen.
[ Voor 8% gewijzigd door ariekanari op 28-11-2021 12:31 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Bedankt voor de uitleg, helaas moet je voor sommige van dit lijstje een team vinden en dat wil ik niet. Wil ze juist solo doenFinraziel schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:34:
[...]
Als je het menu opent en naar festival playlist gaat dan zie je daar alle activiteiten staan met hoeveel punten je er voor kan krijgen.
[Afbeelding]
Ik heb de meeste al en wat eenmaal gehaald is zie je ze niet meer, maar playground games heb ik nog niet (want vind het mindnumbingly boring), daar staat dus dat ik er nog 3 puntjes zou kunnen krijgen.
Ik heb alles gedaan deze week behalve dus playground en the eliminator (en daarmee dus ook horizon open want dat is ook eliminator dit keer... Beetje suf), en zit op 53/61 punten.
En ik moet de daily challenge ook nog...
Je kunt inderdaad meer dan het aangegeven maximum halen, dat komt door de monthly rivals. Die is 4 punten per week, maar je hoeft hem maar 1 keer te doen en die punten staan niet geteld bij wat ie als maximum aangeeft. In zomer had ik alles gedaan en staat op 68/64 punten. Maar ik heb ondertussen ook al de twee auto's van series 1, vandaar dat ik zaken zoals playground wat ik niet leuk vind nu laat voor wat het is.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik speel ook solo en heb nu 40 punten en die 2 zullen er deze week wel bijkomen met de daily challenges..G_Dragon schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:34:
[...]
Bedankt voor de uitleg, helaas moet je voor sommige van dit lijstje een team vinden en dat wil ik niet. Wil ze juist solo doenKan er daarom een aantal niet doen en blijf steken op ongeveer 25 punten.
40? Hoe dan haha, heb voor mijn gevoel alles zo'n beetje gedaan wat geen online vereistRigolleM schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:40:
[...]
Ik speel ook solo en heb nu 40 punten en die 2 zullen er deze week wel bijkomen met de daily challenges..
Welke heb je nog open staan dan?G_Dragon schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:42:
[...]
40? Hoe dan haha, heb voor mijn gevoel alles zo'n beetje gedaan wat geen online vereist
The eliminator, horizon open en playground games doe ik ook niet. The trial is inderdaad team based en is gelijk 10 punten, die hakt er wel in.
Horizon arcade is technisch gezien natuurlijk multiplayer maar je hoeft er geen groep voor te vinden (al kan het het makkelijker maken, beetje geluk hebben en paar keer proberen).
Horizon Tour is ook multiplayer, maar die is heel easy. 9 van de 10 keer staat het volledige (random) team voor alle drivatars. Dus het is niet dat je daar echt een groep voor moet zoeken. Ik hou er zelf niet van om stock te rijden dus zorg meestal wel dat ik een tuned auto heb, maar regelmatig leidt dat er ook toe dat ik bij de finish aankom met de 5 andere spelers een halve lap achter me en de drivatars daar nog achter (ik stop dan meestal voor de finish even om de rest de race ook uit te laten rijden).
Maar zelfs als je ook die laatste twee niet doet moet je echt wel meer dan 20 punten met de rest kunnen halen. Denk zelfs wel genoeg voor de 2e auto (maar dan moet je ook alle daily challenges doen misschien).
Edit: extra tip bij horizon Tour... Op het scherm wat de voorwaarden van de volgende Tour en de Countdown toont kun je ook gewoon blijven staan. Als je de aankomende niet leuk vindt dan max 2 minuten wachten en komt er een andere.
[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 28-11-2021 12:52 ]
Heb ik niet: Horizon Arcade, The Trial, Black Friday Bonanza, Horizon Tour, Horizon Open Eliminator,.. de The Eliminator Battle Royal heb ik wel.. was gewoon wat rondrijden en auto's hubben.G_Dragon schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:42:
[...]
40? Hoe dan haha, heb voor mijn gevoel alles zo'n beetje gedaan wat geen online vereist
Het spel spelen helptSegafreak83 schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:04:
Is er nog een goede manier om je controller aan te houden? Wat ik ook probeer, na 15 minuten gaat ie altijd uit.
Ik speel vaak met wheel, en zou hetzelfde willen weten als hij. Voor het menu en de kaart is de controller veel fijner.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat doe ik al, maar tijdens een serie farmen is wel handig...
Werkt helaas niet meer, gaat ook uit.Finraziel schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:40:
Ik weet het niet zeker, maar helpt het niet om de controller aan de USB te koppelen? Ik meen dat ik dat vroeger wel deed toen ik mijn Xbox ook voor media gebruikte (maar dat is lang geleden).
Ja de accu eruit halen (indien mogelijk). Dan blijft hij wel aan.Segafreak83 schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:04:
Is er nog een goede manier om je controller aan te houden? Wat ik ook probeer, na 15 minuten gaat ie altijd uit.
Ga ik proberen, thanksDonstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:58:
[...]
Ja de accu eruit halen (indien mogelijk). Dan blijft hij wel aan.

Edit: Per stuk, niet in totaal.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 28-11-2021 15:01 ]
[ Voor 96% gewijzigd door G_Dragon op 28-11-2021 15:04 ]
Ik denk spelers die alle auto's willen verzamelen, doe ik zelf ook alleen is voor mij nog niet nodig geweest om er 1 in de auctionhouse te kopen.Donstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:00:
Vraag me toch af wie al die nutteloze auto’s nou koopt voor een vermogen. Zo nu die subaru van deze week, bleek ik er al 2 van te hebben toen ik hem vrijspeelde in de weekly. Dus twee op de auction house gezet en anderhalf miljoen voor gevangen
Edit: Per stuk, niet in totaal.
Oja, en natuurlijk doen sommige spelers aan investeren. Als een auto niet te koop is in de Autoshow kan de waarde in de toekomst oplopen tot wel 8.000.000 of hoger. Kijk maar naar de Trueno in FH4
edit: vraag me alleen af of er in FH5 ook P.O. cars komen (pre order)
Was nogal lastig in FH4 om ze achteraf te krijgen (lees: onmogelijk)
PS mij boeien credits echt voor geen meter, maar kan me voorstellen dat andere dat wel leuk vinden.
[ Voor 28% gewijzigd door Mr. Freeze op 28-11-2021 15:12 ]
Het is zeker de endgame. Had het zelf eerder ook al als endgame bestempeld sdk1985 in "[XB/PC] Forza Horizon 5"Finraziel schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:00:
[...]
De seasonal objectives, en zeker the trial, zou ik dan ook aanmerken als end game content. In iets als Destiny ga je toch ook niet zeggen dat je als beginnende speler een raid niet kunt voltooien?
Met 'probleem' doel ik meer op de gameplay keuze die forza heeft gemaakt. Je krijgt gewoon niet zo veel geld in verhouding tot auto's. Ik heb bovengemiddeld veel gespeeld ten opzichte van mijn vrienden groep. In 22 uur speeltijd heb ik 224 auto's verzameld en is mijn garage 165 miljoen waard. Qua geld heb ik 19M aan winnings, waarvan ik er nu nog 9M te besteden heb. Hierbij is de disclaimer dat ik ongeveer 30 willys super wheel spins heb gedaan. Dus een speler die nu begint zal in dezelfde tijd minder auto's en minder geld hebben (vermoed 3 miljoen en een auto of 30). Hoe dan ook heb ik van mijn 19W winnings voor 3M aan upgrades uitgegeven en voor 2M het huis voor fast travel. Verder heb ik totaal slechts enkele auto's aangeschaft. Dus ik heb voor 5M wagens gekocht. De verhouding is 19M cash op 160M car rewards = 11% cash en 89% auto rewards.
Ik heb ook niet het idee dat mijn geld echt hard omhoog gaat. Ondanks dat ik nu al twee weken, voor mijn gevoel, erg veel speel. Ik heb elk seizoen namelijk de festival playlist voltooid. Je hebt in forza veel vrijheid, maar niet de vrijheid om elke week een supercar te kopen. Niet zonder exploits of extreme speeluren.\
Daar kun je wat van vinden. Persoonlijk vond ik de keuze van TDU2 leuker. Daar ging je echt sparen voor auto's, kregen ze een fysieke plek in de garage van één van je huizen en kon je op de kilometerteller zien hoeveel je had gereden. Ik had daardoor meer binding met mijn wagens. Je ging dan ook echt een proefrit maken om te kijken of je een wagen wel wilde kopen. Maar goed, dat betekend niet dat ik fh5 niet leuk vind. Meer een verbeterpuntje wat betreft het gevoel van progressie en keuzevrijheid. Ik zou persoonlijk prima 90% minder auto's ontvangen via wheel spins als ik vervolgens daarna ze zelf kan kopen. (Auction te veel gedoe, zo krap zit ik nu ook weer niet bij kas).
Tot zo ver het 'probleem' wat niet echt een probleem is.
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 28-11-2021 15:22 ]
Ja dat zou wel een verklaring zijn idd.Mr. Freeze schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:04:
[...]
Ik denk spelers die alle auto's willen verzamelen, doe ik zelf ook alleen is voor mij nog niet nodig geweest om er 1 in de auctionhouse te kopen.
Oja, en natuurlijk doen sommige spelers aan investeren. Als een auto niet te koop is in de Autoshow kan de waarde in de toekomst oplopen tot wel 8.000.000 of hoger. Kijk maar naar de Trueno in FH4
edit: vraag me alleen af of er in FH5 ook P.O. cars komen (pre order)
Was nogal lastig in FH4 om ze achteraf te krijgen (lees: onmogelijk)
Maar dan kan je beter even die 40 puntjes halen in dit geval zou je zeggen.
Toen in de FH4 de Citroën DS te winnen was, waren er echt spelers die ze allemaal kochten, omdat bij voorbaat al duidelijk is dat het ding onmogelijk te winnen is in de toekomst, sommige hadden er wel 20 gekocht zag ik op Reddit. En als je rank 20 tuner bent vang je gewoon 20.000.000 per stuk.Donstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:12:
[...]
Ja dat zou wel een verklaring zijn idd.
Maar dan kan je beter even die 40 puntjes halen in dit geval zou je zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Freeze op 28-11-2021 15:16 ]
Hahaha keurig. Ja dat handelen is ook wel een grappige bezigheid zo.Mr. Freeze schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:14:
[...]
Toen in de FH4 de Citroën DS te winnen was, waren er echt spelers die ze allemaal kochten, omdat bij voorbaat al duidelijk is dat het ding onmogelijk te winnen is in de toekomst, sommige hadden er wel 20 gekocht zag ik op Reddit.
Daar heb ik mijn meeste geld mee verdient tot nu toe schat ik zo in.
Al is het alleen al omdat mensen mijn Jesko maar bleven kopen voor 1M over sticker
Ik heb gisteren een uurtje rivals gedaan voor accolades rewards (top 5%=auto) en heb nu voor B,A,S1,S2 een top 1% notering. Ik ga hier niet beweren dat ik hier op GoT de snelste racer ben, daar geloof ik niks van. Maar ik rijd niet als een totale pannenkoek. Alsnog was het aardig doorrijden en is het met de Senna nooit gelukt om te winnen. Dus hoe haalbaar is dit event voor de gemiddelde racer?
Heel raar maar heb er wel moeite mee om een auto die je niet dubbel hebt te verkopen. Al is het een VW golf ofzoDonstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 08:47:
[...]
Nou geld is nooit echt een probleem geweest in horizons wat mij betreft. Ook zonder exploits heb je snel zat miljoenen.
Door bijvoorbeeld de auto van deze week te verkopen alleen al maak je met gemak 6M
Die Senna rijd ruk trouwens. Daar speel ik niet mee

Ja die golfjes enz laat ik allemaal wel staan. Die leveren toch niets op (Bieden vanaf $2000,- ofz).sdk1985 schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:18:
[...]
Heel raar maar heb er wel moeite mee om een auto die je niet dubbel hebt te verkopen. Al is het een VW golf ofzo.
Maar neem bijvoorbeeld die Mercedes clk-gtr Forza Editon, die trok ik net voor de zoveelste keer uit een weel spin maar daar heb ik de originele versie al van (zoals hij hoort te zijn) dus die Forza editie kan dan direct weg. Pak je zo anderhalf miljoen mee.
Edit: op het moment heb ik dit erop staan (alle 4 dubbel), toch weer een leuk zakcentje als het verkoopt.
/f/image/iFYmRXxZWQfyXkdk0kdr0C8w.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 28-11-2021 15:35 ]
Ik begrijp je verhaal... Maar 22 uur is niet veel. Naar mijn idee ben je dan net begonnen (maar misschien is de 128 uur die ik er al in heb zitten ook weer een beetje veelsdk1985 schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:08:
[...]
Het is zeker de endgame. Had het zelf eerder ook al als endgame bestempeld sdk1985 in "[XB/PC] Forza Horizon 5"
Met 'probleem' doel ik meer op de gameplay keuze die forza heeft gemaakt. Je krijgt gewoon niet zo veel geld in verhouding tot auto's. Ik heb bovengemiddeld veel gespeeld ten opzichte van mijn vrienden groep. In 22 uur speeltijd heb ik 224 auto's verzameld en is mijn garage 165 miljoen waard. Qua geld heb ik 19M aan winnings, waarvan ik er nu nog 9M te besteden heb. Hierbij is de disclaimer dat ik ongeveer 30 willys super wheel spins heb gedaan. Dus een speler die nu begint zal in dezelfde tijd minder auto's en minder geld hebben (vermoed 3 miljoen en een auto of 30).
Hoe dan ook heb ik van mijn 19W winnings voor 3M aan upgrades uitgegeven en voor 2M het huis voor fast travel. Verder heb ik totaal slechts enkele auto's aangeschaft. Ik heb ook niet het idee dat het geld echt hard omhoog gaat. Ondanks dat ik nu al twee weken voor mijn gevoel erg veel speel. Ik heb elk seizoen namelijk de festival playlist voltooid. Je hebt in forza veel vrijheid, maar niet de vrijheid om elke week een supercar te kopen. Niet zonder exploits of extreme speeluren.
Daar kun je wat van vinden. Persoonlijk vond ik de keuze van TDU2 leuker. Daar ging je echt sparen voor auto's, kregen ze een fysieke plek in de garage van één van je huizen en kon je op de kilometerteller zien hoeveel je had gereden. Ik had daardoor meer binding met mijn wagens. Je ging dan ook echt een proefrit maken om te kijken of je een wagen wel wilde kopen. Maar goed, dat betekend niet dat ik fh5 niet leuk vind. Meer een verbeterpuntje wat betreft het gevoel van progressie en keuzevrijheid. Ik zou persoonlijk prima 90% minder auto's ontvangen via wheel spins als ik vervolgens daarna ze zelf kan kopen. (Auction te veel gedoe, zo krap zit ik nu ook weer niet bij kas).
Tot zo ver het 'probleem'.
Ik heb ook geen idee of die FXX-K nou zo goed is... Het is de eerste die ik probeerde en ging wel aardig. Maar volgens mij bleven @Exactor it en @uchiha tijntje me voor in Senna's. Ik had die FXX-K overigens uit een wheelspin volgens mij.
Ik zit overigens op 60M winnings, waarvan ik nog 26M heb. Dat is wel inclusief de dik 14M van die Honda die ik dubbel had en kon verkopen, maar ik heb de Willys truc (of andere trucs) niet gebruikt. Ik heb wel alle huizen gekocht en alle kleding en accessoires (zodat ik die troep nu zo goed als niet meer in mijn wheelspins krijg). Dat laatste kost geloof ik ook wel een miljoentje of 4 a 5.
Je kunt inderdaad niet zomaar alle extreem dure auto's meteen kopen zonder rare fratsen om snel geld te krijgen, maar in mijn ervaring is dat ook niet nodig. Ik wil juist niet te snel alle auto's want als ik eenmaal alles heb in een game dan bekruipt me al snel het gevoel van waar speel ik nog voor (om een of andere reden vindt een deel van mij 'voor de lol' op den duur toch niet genoeg). Nu had ik toevallig geluk met mijn eerste the trial deze week, maar vaak probeer ik ook gewoon meerdere auto's uit, eventueel eerst via rivals op de eerste baan van the trial. En vaak blijkt die superdure bak helemaal niet het beste.
Oke even gekeken en die Ford GT heb ik dubbel en de AMG One ook. Toch maar even je tip volgen dus.Donstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:27:
[...]
Ja die golfjes enz laat ik allemaal wel staan. Die leveren toch niets op (Bieden vanaf $2000,- ofz).
Maar neem bijvoorbeeld die Mercedes clk-gtr Forza Editon, die trok ik net voor de zoveelste keer uit een weel spin maar daar heb ik de originele versie al van (zoals hij hoort te zijn) dus die Forza editie kan dan direct weg. Pak je zo anderhalf miljoen mee.
Edit: op het moment heb ik dit erop staan (alle 4 dubbel), toch weer een leuk zakcentje als het verkoopt.
[Afbeelding]
Tijdens streetrace's is het altijd night maar dat vinkt hij niet af en in freeroam ook niet al staan de maan en sterren aan de hemel
Wel de Mclaren F1 geclaimed jeuhhh
Dat zou ik ook graag willen weten. Heb naar mijn idee al hele fotorolletjes volgeschoten, maar afvinken ho maarPimmuz schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:47:
Jongens hoe vink ik die 'photograph at night' af?
Tijdens streetrace's is het altijd night maar dat vinkt hij niet af en in freeroam ook niet al staan de maan en sterren aan de hemel
Wel de Mclaren F1 geclaimed jeuhhh

Ah, Midnight Battle heet ie. Sta net op 't punt om die te gaan doen, bedankt voor de tip.Homeland schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:22:
Er is een race dit seizoen waarmee je een super Wheelspin kan krijgen, die races zijn s nachts en daar werkte het voor mij.
Edit: ja, dat was 'm
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 28-11-2021 19:33 ]
Old school, yeah..DutchOwnage schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:57:
[...]
Heb naar mijn idee al hele fotorolletjes volgeschoten.
Helaas, gaat nog steeds uit.Donstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:58:
[...]
Ja de accu eruit halen (indien mogelijk). Dan blijft hij wel aan.
Serieus, rijden met dat ding voelt alsof de game in fast forward staat, alsof we terug zijn in de tijd dat je pc op een specifiek aantal MHz moest draaien voor een game en je de turbo knop ingedrukt hebt
Was de accolades aan het doen van de festivals van rij van A naar B binnen zoveel minuten. Dat is lachwekkend makkelijk met dit ding, en was onderweg onbedoeld al regelmatig mijn eigen records aan het breken als ik toevallig langs een speed trap of zone kwam. Ik denk dat ik hem nu maar weer in de garage parkeer en alleen tevoorschijn haal als ik ergens echt moeite mee heb want dit voelt bijna als cheaten.
Echt? Ooh vaag hier blijft de controller dan aan.
Hij hangt aan een stekkerblok, misschien is dat het verschil en moet ik hem aansluiten op de console zelf?Donstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:17:
[...]
Echt? Ooh vaag hier blijft de controller dan aan.
Ooh dat weet ik niet maar dat had ik wel idd.Segafreak83 schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:21:
[...]
Hij hangt aan een stekkerblok, misschien is dat het verschil en moet ik hem aansluiten op de console zelf?
Pobeer deze instellingen eensDonstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:20:
Moet nog 1 weekly maar daar is het weer bal mee hoor.
Je moet met een Porsche S1 998 door een speed zone knallen.
Dus ik koop letterlijk de Porsche van het plaatje, rij die zone > Invalid car
SpeedZone (Porsche S2998)
2014 Porsche 918 Spyder
Tune - 274 736 674
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Wel naar S998 getuned ?Donstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:20:
Standard koop je hem als S968 volgens mij ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
S1 998 gaat lastig wordenDonstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:20:
Maar even zonder gein, wanneer je een speedzone challenge doet, ga naar je FH home, je huisje of je kasteeltje. Kies dáár de juiste auto met de juiste tune en rijd dan pas naar de speedzone toe.
Niet midden op de map "Change car" Gebruiken voor dit soort challenges, dat werkt gewoon nog buggy en vaak krijg je de melding incorrect car óf need 1 more km/h to pass terwijl je er 30km/h overheen zit.
Edit: Hier ook gedaan met de 2019 Carrera S, gewoon met een willekeurige tune die "seasonal" er in had. Ging prima
[ Voor 7% gewijzigd door Dazzler2120 op 29-11-2021 07:36 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
In-map werkte wel voor mij, maar als ik al in de Porsche reed terwijl de Challenge actief werd (oftewel ik haalde net de vorige Challenge met de Porsche en moest dan de 3* speedzone halen), dan werkte het niet. Eerst wisselen naar een andere auto, en dan weer terug naar de Porsche. In-map werkte datDazzler2120 schreef op maandag 29 november 2021 @ 07:32:
[...]
S1 998 gaat lastig worden
Maar even zonder gein, wanneer je een speedzone challenge doet, ga naar je FH home, je huisje of je kasteeltje. Kies dáár de juiste auto met de juiste tune en rijd dan pas naar de speedzone toe.
Niet midden op de map "Change car" Gebruiken voor dit soort challenges, dat werkt gewoon nog buggy en vaak krijg je de melding incorrect car óf need 1 more km/h to pass terwijl je er 30km/h overheen zit.
Die Trial was wel een drama/uitdaging, teveel mensen met X classes die er niet in kunnen rijden (zelf in A-Class). Gelukkig kwam ik in een potje waar wel een paar X class goden reden.
Toch hebben ze die festival list wel goed in elkaar gezet.
In Horizon 4 heb ik bijv. nog nooit the Eliminator gespeeld. Dat doe ik nu dus wel, want m'n innerlijke autist wil die complete festival list gedaan hebben.
Even uit m'n hoofd -> In de festival list kun je ook View Eligible cars selecteren en daarna weer filteren op Owned/Not OwnedDonstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:20:
XBL: theArthurrrr
Daar moet ik even naar kijken, volgens mij staan er bijna alleen nog maar online events open. Kan het mis hebben natuurlijkFinraziel schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:50:
[...]
Welke heb je nog open staan dan?
The eliminator, horizon open en playground games doe ik ook niet. The trial is inderdaad team based en is gelijk 10 punten, die hakt er wel in.
Horizon arcade is technisch gezien natuurlijk multiplayer maar je hoeft er geen groep voor te vinden (al kan het het makkelijker maken, beetje geluk hebben en paar keer proberen).
Horizon Tour is ook multiplayer, maar die is heel easy. 9 van de 10 keer staat het volledige (random) team voor alle drivatars. Dus het is niet dat je daar echt een groep voor moet zoeken. Ik hou er zelf niet van om stock te rijden dus zorg meestal wel dat ik een tuned auto heb, maar regelmatig leidt dat er ook toe dat ik bij de finish aankom met de 5 andere spelers een halve lap achter me en de drivatars daar nog achter (ik stop dan meestal voor de finish even om de rest de race ook uit te laten rijden).
Maar zelfs als je ook die laatste twee niet doet moet je echt wel meer dan 20 punten met de rest kunnen halen. Denk zelfs wel genoeg voor de 2e auto (maar dan moet je ook alle daily challenges doen misschien).
Edit: extra tip bij horizon Tour... Op het scherm wat de voorwaarden van de volgende Tour en de Countdown toont kun je ook gewoon blijven staan. Als je de aankomende niet leuk vindt dan max 2 minuten wachten en komt er een andere.
Gisteren nog wel die Challenge gehaald met die ene Porsche
waar met de Ford Coupe FE te koop wordt aangeboden, die je alleen kan bezitten, als je de Forza controller hebt gekocht.
Ook al staat deze in de Auction house, kan ik hem niet kopen !
ik krijg een een " Failed to download marketplace data" terwijl een andere auto zonder problemen aangeschaft kan worden.
Volgens mij een Windows glitch die misbruikt wordt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SoKHCBbaJQMWOb3Zr9anh5x4.jpg?f=user_large)
Huh krijg je een speciale auto als je die controller hebt? dan moet ik het doosje even weer opzoeken en kijken of er een code in verstopt zitabsrnd schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:03:
Volgens mij is er een glitch in de Auction House,
waar met de Ford Coupe FE te koop wordt aangeboden, die je alleen kan bezitten, als je de Forza controller hebt gekocht.
ik krijg een een " Failed to download marketplace data" terwijl een andere auto zonder problemen aangeschaft kan worden.
[Afbeelding]
Ik ga morgenavond eens zoeken
Rechtstreeks op de Xbox aangesloten werkt inderdaad wel, #stom.Donstil schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:23:
[...]
Ooh dat weet ik niet maar dat had ik wel idd.
Zit een code in het doosjeDazzler2120 schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:39:
Wacht wat, inderdaad. Ik heb ook de Forza controller gehaald, was me er niet bewust van dat ik daardoor een auto kan kopen
Ik ga morgenavond eens zoeken
Wel vreemd, bij mij staat deze wel in de garage, maar ik kan er niet in rijden want dan krijg ik de melding over dlc car en vervolgens de vraag of ik m wil verwijderen. Volgens mij hem ik m in een wheelspin gewonnen. Of staat deze bij iedereen in de garage?absrnd schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:03:
[Afbeelding]
Dank je!
Heb hier geen last van gehad gistermiddag bij het spelen, ben toen een paar uurtjes bezig geweest om alle speedtraps te halen en dat is me ook gelukt. Heb bij de meeste de Koenigsegg Jesko gebruikt met een tune, maar voor de offroad moest ik toch soms echt switchen van auto en dat deed ik wel gewoon via het hoofdmenu zonder terug te gaan naar home en heb ze allemaal gehaald. Vraag me alleen wel af of dit probleem misschien Multiplayer only is want ik deed het in een solo sessieDazzler2120 schreef op maandag 29 november 2021 @ 07:32:
[...]
S1 998 gaat lastig worden
Edit: Hier ook gedaan met de 2019 Carrera S, gewoon met een willekeurige tune die "seasonal" er in had. Ging prima

Klopt, ik verwoorde het verkeerd, wanneer je de seasonal challenge speed zones doet, dán moet je doen wat ik zei. Ten minste, als het niet werkt, je onterecht de melding krijgt dat je in de verkeerde auto zit of onterecht de melding krijgt dat je sneller moet.G_Dragon schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:09:
[...]
Heb hier geen last van gehad gistermiddag bij het spelen, ben toen een paar uurtjes bezig geweest om alle speedtraps te halen en dat is me ook gelukt. Heb bij de meeste de Koenigsegg Jesko gebruikt met een tune, maar voor de offroad moest ik toch soms echt switchen van auto en dat deed ik wel gewoon via het hoofdmenu zonder terug te gaan naar home en heb ze allemaal gehaald. Vraag me alleen wel af of dit probleem misschien Multiplayer only is want ik deed het in een solo sessie
Die seasonal challenges / weekly challenges staan los van de reguliere speed traps & speedzones.
Met de normale varianten werkt het bij mij ook gewoon, maar die weekly challenges doen het vaker niet dan wel als ik in de map switch naar de juiste voertuig.
Geen probleem, kan gebeuren toch!Dazzler2120 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:17:
[...]
Klopt, ik verwoorde het verkeerd, wanneer je de seasonal challenge speed zones doet, dán moet je doen wat ik zei. Ten minste, als het niet werkt, je onterecht de melding krijgt dat je in de verkeerde auto zit of onterecht de melding krijgt dat je sneller moet.
Die seasonal challenges / weekly challenges staan los van de reguliere speed traps & speedzones.
Met de normale varianten werkt het bij mij ook gewoon, maar die weekly challenges doen het vaker niet dan wel als ik in de map switch naar de juiste voertuig.
Dat ga ik nog wel even proberen, want volgens mij heb ik die Seasonal Speed Zone geen 3 sterren.
Je hoort van me
Die Trail is me uiteindelijk na 3 pogingen gelukt, ik vond hem niet bijzonder moeilijk eigenlijk. Sommige XP borden zijn lastiger te raken dan het halen van dit event vind ik.Finraziel schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:00:
[...]
De laatste dagen gelukkig geen disconnect meldingen meer gekregen, het lijkt er op dat dat nu onder controle is.
Vind het heerlijk spelen, tot nu toe alle geld waard.
Hmmm. Playground Games hanteert nogal snel de banhamer dus ik ga dit niet uitproberen...absrnd schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:03:
[Afbeelding]
Gamertag: antikriz
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vandaag ook eindelijk gekregen, wat een bak! Plakt gewoon aan de weg!!Finraziel schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:05:
Zo, de horizon random goden hebben mij nu ook gezegend met een Sesto Elemento FE... Ik snap nu waarom het de beste auto genoemd wordt en waarom dat ding een heleboel toplijsten domineert.
Serieus, rijden met dat ding voelt alsof de game in fast forward staat, alsof we terug zijn in de tijd dat je pc op een specifiek aantal MHz moest draaien voor een game en je de turbo knop ingedrukt hebt
Was de accolades aan het doen van de festivals van rij van A naar B binnen zoveel minuten. Dat is lachwekkend makkelijk met dit ding, en was onderweg onbedoeld al regelmatig mijn eigen records aan het breken als ik toevallig langs een speed trap of zone kwam. Ik denk dat ik hem nu maar weer in de garage parkeer en alleen tevoorschijn haal als ik ergens echt moeite mee heb want dit voelt bijna als cheaten.
Bij mij lukte het ook de vierde pogin, maar ik vond hem wel pittig.pretpik schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:30:
[...]
Die Trail is me uiteindelijk na 3 pogingen gelukt, ik vond hem niet bijzonder moeilijk eigenlijk. Sommige XP borden zijn lastiger te raken dan het halen van dit event vind ik.
De laatste dagen gelukkig geen disconnect meldingen meer gekregen, het lijkt er op dat dat nu onder controle is.
Vind het heerlijk spelen, tot nu toe alle geld waard.
Kwam je daadwerkelijk als eerst over de finish, of was het een kwestie van dat het team goed genoeg was om voldoende punten bij elkaar te sprokkelen. Dat vind ik ook nog wel een verschil

Ben nieuw in Forza, sindskort begonnen met horizon 5 maar weet niet goed hoe progressie binnen de game werkt eigenlijk..
Je begint na de intro (met verschillende auto types) op t festival maar wat dan? map ingaan en naar verschillende events rijden of..?
Je kan bij de Festival tab kijken welke events er zijn en hoeveel punten je er voor kan krijgen!BigF25 schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:25:
Dag allen!
Ben nieuw in Forza, sindskort begonnen met horizon 5 maar weet niet goed hoe progressie binnen de game werkt eigenlijk..
Je begint na de intro (met verschillende auto types) op t festival maar wat dan? map ingaan en naar verschillende events rijden of..?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
ok.. dan klik je er op en rij je er naar toe voor deelname?DennusB schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:26:
[...]
Je kan bij de Festival tab kijken welke events er zijn en hoeveel punten je er voor kan krijgen!
Ja correct, je kan dan op "X" drukken zodra je er bent om dat event te doen!BigF25 schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:28:
[...]
ok.. dan klik je er op en rij je er naar toe voor deelname?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Bv met road racing & street races wil ik TCR aan en bij dirt & cross county events juist niet. Sowieso is de online racing lobby beperkt in FH4 kon je kiezen wat voor soort races en welke klasse.
Voor elk event dat je voltooid krijg je punten, met die punten krijg je tickets. Via die tickets unlock je nieuwe event (types). Heb je alle tickets dan mag je in de hall of fame. Dat is de basis game. Daarnaast zijn er nog story modes (gele). Hierbij krijg je een auto en moet je een objective halen.BigF25 schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:25:
Dag allen!
De festival playlist is de endgame.
[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 29-11-2021 16:35 ]
Ik vind het ook jammer dat je niet per event van wagen kunt wisselen. Forza is wat restrictief in dat opzicht, wellicht te maken met de console roots. Laadtijden van een auto op de One S waren best wel ernstig.Pimmuz schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:00:
Iemand hier enig idee waarom je tijdens championships & online racing je difficulty settings niet kunt aanpassen?
Bv met road racing & street races wil ik TCR aan en bij dirt & cross county events juist niet. Sowieso is de online racing lobby beperkt in FH4 kon je kiezen wat voor soort races en welke klasse.
Yup dat had je in FH1 en 2 volgens mij nog wel per race gewoon een auto kiezen sowieso in FH1 had je nog S,S1,S2,S3 veel uitgebreider qua klassen.sdk1985 schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:36:
[...]
Ik vind het ook jammer dat je niet per event van wagen kunt wisselen. Forza is wat restrictief in dat opzicht, wellicht te maken met de console roots. Laadtijden van een auto op de One S waren best wel ernstig.
Achja ik heb wel schik hoor daar niet van en wat jij zegt over die laadtijden dat merk ik ook in Online sessies soms duurt het echt 1 a 2 minuten voordat de fast travel compleet is. Voor die mensen is het wel super dat ze dit prachtige spel ook op de One kunnen spelen maar idd wat trager met laden.
Ik dacht, voordat er een volgende update zou komen, die het minder gemakkelijk maakt om skill-points te harvesten, met een Eventlab race waar je per 30 sec 10+ skill-points kan krijgen....
Let op dat als je bij de 999 skill-points aan komt, je level-count weer naar 1 gezet wordt

Blijkbaar is het geheel anders, als je level 200 hebt gehaald, (waar ik toevallig was) ga je weer naar level 1, maar krijg je een ster naast je Naam en prestige counter.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BDm9fHO0TypZ3CdhLz4WvMaf.jpg?f=user_large)
https://forums.forzamotor...ostst133989_Prestige.aspx
[ Voor 44% gewijzigd door absrnd op 29-11-2021 22:25 ]
Ik vind het wel heel vaag dat in races er wel een level getoond wordt bij spelers, maar die prestige counter niet. Level zegt dus geen ene hol daar, compleet nutteloos want je weet niet of iemand level 34 of 834 is bijvoorbeeld.absrnd schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:11:
Even ter waarschuwing:
Ik dacht, voordat er een volgende update zou komen, die het minder gemakkelijk maakt om skill-points te harvesten, met een Eventlab race waar je per 30 sec 10+ skill-points kan krijgen....
Let op dat als je bij de 999 skill-points aan komt, je level-count weer naar 1 gezet wordt![]()
Blijkbaar is het geheel anders, als je level 200 hebt gehaald, (waar ik toevallig was) ga je weer naar level 1, maar krijg je een ster naast je Naam en prestige counter.
[Afbeelding]
https://forums.forzamotor...ostst133989_Prestige.aspx
Ik meen dat dat bij FH4 wel duidelijk zichtbaar was.
Edit: ik weet het eigenlijk zeker want jouw screenshot komt uit 4 zo te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 29-11-2021 22:36 ]