[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 26 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ectra schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:43:
[...]

Nee stats van andere blijven ook syncen voor mij. Zelf geen time-out als ik naar een zone ga.
Kan het zijn dat het licht aan "hoe lang" je fast travelled? Op Series X is het bijna instant, waardoor die misschien de connectie wel houd?
strange... ik speel ook op de Series X. Ik las het op reddit en ben vervolgens 6 spelletjes gaan spelen. 3 keer gefast traveled, 3 keer problemen, 3 keer niet gefast traveled... alles bleef goed gaan. (sowieso daarvoor eigenlijk bijna alles gefast traveled en eigenlijk altijd problemen gehad op 1 keer na of zo ergens in week 2)

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-11-2021 09:49 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
De weekly trial is echt simpel, zat vanaf race 2 alleen in een lobby en zelfs met een 2de plaats win je de race, omdat je meer AI drivers inhaalt.

Mocht iemand tips willen, pak een S2 998 auto, zet drive assist aan, zodat je alleen gas hoeft te regelen en binnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 01:47

Remi

Moo!

Rev! schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:09:
Hij Crasht hier sinds vandaag meteen terug naar de desktop, ook na een reinstall van Forza. Meer mensen die er last van hebben?
Wel bijzonder. Nog geen enkele crash gehad sinds de release en toen ik vandaag wilde gaan racen had ik een crash to desktop zonder enige foutmelding. Vage poep. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:16
Known issues:

Controller - Controller Rumble & haptics lost after quitting Horizon Open on next event signup screen.

Dis is wel een hele vervelende. Heb dit nu sinds een paar dagen. Spel opnieuw opstarten is het enige wat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:16
Segafreak83 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:01:
De weekly trial is echt simpel, zat vanaf race 2 alleen in een lobby en zelfs met een 2de plaats win je de race, omdat je meer AI drivers inhaalt.

Mocht iemand tips willen, pak een S2 998 auto, zet drive assist aan, zodat je alleen gas hoeft te regelen en binnen :).
Jij had dus een uitzonderlijke situatie die heel gunstig voor jou uit pakte... Dat wil niet zeggen dat hij simpel is, je had gewoon heel veel geluk. Dat is altijd de hoop, dat langzame spelers quiten, maar meestal doen ze dat niet... Laat staan alle 5.

Ik heb hem zelf ook gehaald de eerste keer dat ik hem probeerde omdat ik geluk had met mijn team, maar bij 2 pogingen daarna met een paar andere Tweakers lukte het niet omdat we randoms er bij hadden die met X auto's aan kwamen en vervolgens achteraan bungelden.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Finraziel schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:53:
[...]

Jij had dus een uitzonderlijke situatie die heel gunstig voor jou uit pakte... Dat wil niet zeggen dat hij simpel is, je had gewoon heel veel geluk. Dat is altijd de hoop, dat langzame spelers quiten, maar meestal doen ze dat niet... Laat staan alle 5.

Ik heb hem zelf ook gehaald de eerste keer dat ik hem probeerde omdat ik geluk had met mijn team, maar bij 2 pogingen daarna met een paar andere Tweakers lukte het niet omdat we randoms er bij hadden die met X auto's aan kwamen en vervolgens achteraan bungelden.
Een tip voor dit soort challenges,
als jij vóór de AI rijdt, kan je langzamer gaan rijden, zodanig dat de AI je niet kan inhalen, maar ze wel flink langzamer gaan. Zo kun je achterblijvende teamgenoten helpen om terug te komen en de winst over de streep te trekken.
Had ik vorige week gedaan. 20s achter m'n teamgenoot geëindigd op plek 2, maar daardoor wel nog 3 man voorbij de AI gekregen door de AI op te houden :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik snap dat nooit, je hebt allemaal een favoriete raceklasse waarin je iedereen kunt verslaan... en dat is echt zelden S2 of X voor de meeste mensen. En dan kunnen ze kiezen tegen unbeatables en dan nemen ze opeens een X waarmee ze de eerste bocht nog niet eens kunnen nemen.....

Ik heb gisteren met bij B klasse gewoon lekker 2 S2 drivatars achter me gehouden :D Gewoon de weg breed houden dan komen ze er niet langs :P

/edit: wat @Dazzler2120 zegt dus ja :)

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-11-2021 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBx2000
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 23:15
Finraziel schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:02:
Ok... Ik schakel vooral op gehoor... Maar ik zou het toch wel leuk vinden als ik mijn toerenteller kon zien :+
[Afbeelding]
Vind dat trouwens vaak ook al lastig met je rondetijden linksboven, die zijn vrij vaak bijna onleesbaar door laag contrast tegen de lucht...
Al geprobeerd om High Contrast aan te zetten in de 'Accessibility' opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 08:30

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ectra schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:46:
[...]

Ik Fast Travel altijd in Arcade, nog nooit eruit gegooid.
Kan zijn dat je de andere spelers inderdaad niet meer ziet, maar de stats blijven wel gewoon syncen.
Ik gebruik dat dus ook altijd, zeker bij trailblazers en danger signs.
Tot nu toe zonder problemen gebruikt.
ArthurMorgan schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:56:
Ik snap dat nooit, je hebt allemaal een favoriete raceklasse waarin je iedereen kunt verslaan... en dat is echt zelden S2 of X voor de meeste mensen. En dan kunnen ze kiezen tegen unbeatables en dan nemen ze opeens een X waarmee ze de eerste bocht nog niet eens kunnen nemen.....
Ik snapte de opzet van die trail eerst niet -> Lage classes tegen hoge classes, hoe kan ik dit winnen dan? Vandaag maar eens in een A class proberen en hopen dat er niet teveel X class gepakt wordt.

[ Voor 43% gewijzigd door DeWaanzin op 26-11-2021 11:04 . Reden: Aanvulling ]

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
Ik wist zelfs niet dat de Drivatars zich aanpasten naar de klasse. Ik zag in mijn team een X-klas dus had die de volgende keer ook maar genomen. Na de 3de keer proberen had ik hem, bij de 3de race was ik zelfs alleen over en had daardoor gewonnen 😋

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Wow...zonet de wekelijkse Trial ook gedaan en ook maar noodgedwongen de McLaren Senna te tunen naar X999, want ik ben er al achter gekomen dat het niet genoeg is om met een S1-auto slechts je AI-concurrent te verslaan. Na een paar pogingen vind ik het knap dat sommigen zelfs met alle rijhulpjes en remlijn het nóg presteren om bij de snelle bochten eruit te vliegen met overstuur, alsof ze met opzet de handrem aantrekken. Bij langzame bochten met een langere remzone gaan ze er vervolgens allemaal ondersturend rechtdoor om zevenentachtig keer heen en weer te knallen tussen baanwand en een auto van een teamgenoot. :'(

Het is niet eens het beste om zo hoog mogelijk te eindigen, want na de initiele startcrashes die onvermijdelijk zijn, zijn de races te kort om eerste te worden, zeker omdat ik in cockpit view rijd, zonder remlijn, TC, ABS of wat dan ook en het vertik om vierwielaandrijving op een Senna te zetten. Zelfs met goed rijden is het me nu maximaal gelukt om tweede te worden, maar dat is niet genoeg om in puntenaantal te winnen als er ook anderen in het team zijn die een netto negatief resultaat waarborgen met hun aanwezigheid. En nee, ik ga dus geen hulpmiddelen inzetten zodat het spel zichzelf speelt zoals hierboven staat genoemd. O-)

Ik denk dat daarom de enige strategie is om met de snelste auto ervoor te zorgen dat de minder goede teammaten koste wat het kost niet laatste worden, want niet alleen scoren ze zelf nul punten, maar zorgen er ook voor dat elke AI-tegenstander zo een extra 100 punten scoort en dat tikt veel meer aan dan kan worden goedgemaakt door zelf een paar plekken hoger te eindigen. Met andere woorden: afhankelijk van hoe ver de gevaren op de weg ervoor zorgen dat je eraf crasht in de eerste paar bochten, is het belangrijk om zodanig de AI op te houden, zodat zelfs de zwakste schakel in het blauwe team op zijn minst 100 punten verdient.

Overigens heb ik net de eerste twee races gewonnen met het blauwe team...toen startte de derde race en hebben we met 50 punten verloren met een score van 1550-1500 of zoiets. Uiteindelijk is er alsnog geen prijs toegekend, want zelfs na twee races winst en één verlies stond er doodleuk aan het einde dat het rode team had gewonnen. Ik dacht dat het slechts nodig was om twee van de drie races te winnen of het spel was weer lekker buggy. Dan maar voor de zesde keer proberen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:15

Fuelke

Forza Ferrari

Gisteren (nou ja vannacht) en deze ochtend een aantal Formula Drift auto's gekocht die ook in FH4 zaten op het Auction House, voor een goede prijs.

Ik vind het Auction House wel nodeloos complex zoals je CR niet automatisch terugkrijgen als je verliest, of je auto nog specifiek moeten collecten als je gewonnen hebt. En de biedprijs die soms niet vlug genoeg of automatisch wordt aangepast (hoewel dat laatste wel meer door de vingers gezien kan worden bij drukke veilingen.

Overigens denk ik dat er spelers zijn die meer tijd in het Auction house doorbrengen dan dat ze aan het rijden zijn in FH5 8)7

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
@CaptainPanda ja na de eerste twee te winnen hoort het klaar te zijn ja, heb ik ook al wel gehad dus geen idee wat bij jou gebeurde.
Overigens, niet dat ik nou zo goed ben, maar crashes in de eerste bochten weet ik toch wel te vermijden meestal. Is ook een kwestie van een beetje defensief rijden, vooral in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
@CaptainPanda Hier had ik dus de eerste race verloren met het team. Bij de 2de race sprongen ze eruit en was ik alleen over, die als 2de gefinisht, toen de 3de race gestart en die ook als 2de geëindigd, uiteindelijk dus wel de rewards gekregen. Dus 2 winnen zou voldoende moeten zijn.

Schijnbaar is een S2 998 beter voor die challenge dan een X999, dit ivm drivatars.

En geen rijhulpen aanzetten, voor die ene race vond ik dat niet zo erg, daarna gaan ze meteen weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik denk dat ik hem dit weekend met de Bugatti Divo probeer of met de met de Aston Martin probeer afhankelijk van wat de topsnelheid moet zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Het is gelukt, dit keer triggerde de prijs wel na de eerste twee races winst en laadde er geen derde race meer! En inderdaad, defensief rijden is altijd de sleutel tot succes, dit keer ging ik zeer duidelijk aan de buitenrand rijden en wanneer ik langzamere teamgenoten had ingehaald, probeerde ik op een recht stuk/flauwe bocht het gas iets te minderen door met mijn remlichten een paar keer te laten knipperen zodat ik me weer af liet zakken om de AI-tegenstanders het leven zuur te maken. Warempel, ze gingen er zonder kleerscheuren er vlotjes voorbij. De AI kan er trouwens ook wel wat van, want die slingeren ook zeer agressief heen en weer als ze van hun voorgeprogrammeerde lijn moeten wijken en rijden vrolijk tegen andere auto's aan in plaats van wijder of langer binnenin te blijven rijden.

Ook al reden de iets langzamere teamgenoten in de eerste paar bochten vol tegen mijn achterkant aan in de remzone, daarna ging het soepeltjes, want zij konden in vrije lucht rijden en ik hoefde me ook niet meer zo heel hard te concentreren op maximaal rijden, maar was nu een rijdende roadblock voor de AI. Heerlijk als iedereen in het team minstens 500 punten verdient. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 14:38
Got It! Palacio Azul Del Oceano d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eZAp4Xw9q8XoXA2Lvx8Q22-1508=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ATzqORKVcwTFYNXYQvMMxHWC.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Netjes, ik zoek degene nog die daar rechts van staat. Op de kaart staat het logo, maar kan hem niet vinden.. Staat ie bovenop het gebouw ofzo?

Heb al gekeken waar ik kan springen, maar niets dichtbij genoeg gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-10 23:52
Segafreak83 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:48:
[...]

Netjes, ik zoek degene nog die daar rechts van staat. Op de kaart staat het logo, maar kan hem niet vinden.. Staat ie bovenop het gebouw ofzo?
Die staat bovenop het gebouw ja. Heb net een YouTube video gekeken en als je het eenmaal weet ziet het er niet zo moeilijk uit. Maar of je die wilt zien laat ik aan jezelf over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 14:38
Segafreak83 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:48:
[...]

Heb al gekeken waar ik kan springen, maar niets dichtbij genoeg gevonden.
Die staat op het witte dak ;-) Als je het weet is die niet moeilijk hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door kuka op 26-11-2021 12:57 ]

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DickvanMaurik
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-10 14:22
Mensen hier ook last van flikkerend beeld op PC?
Ik kan de game nog geen eens spelen op deze manier, lijkt op iets van graphics issue waardoor de game onspeelbaar is.

Heletijd flikkerende beelden maar wel redelijke fps. HDR staat uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
DickvanMaurik schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:25:
Mensen hier ook last van flikkerend beeld op PC?
Ik kan de game nog geen eens spelen op deze manier, lijkt op iets van graphics issue waardoor de game onspeelbaar is.

Heletijd flikkerende beelden maar wel redelijke fps. HDR staat uit...
Ik heb hier tot op zekere hoogte ook een beetje last van. Is bij mij zeker niet onspeelbaar, maar wel flickering, vooral bij nachtraces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10 20:49
Wie wil er straks of van het weekend the the trail doen voor de Ferrai Dino.

Kom alleen maar in rammers en uit de bocht vliegers teams zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
kuka schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:55:
[...]

Die staat op het witte dak ;-) Als je het weet is die niet moeilijk hoor.
Vreemd, inmiddels zegt de game en achievement dat ik alle borden heb, maar mis die ene toch nog echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Segafreak83 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:30:
[...]

Vreemd, inmiddels zegt de game en achievement dat ik alle borden heb, maar mis die ene toch nog echt :+
Er zijn 251 bonusborden. Ergens een foutje. Als je hem haalt staat er ook heel mooi iets als 251/250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 22:06
Astratuner schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:20:
Wie wil er straks of van het weekend the the trail doen voor de Ferrai Dino.

Kom alleen maar in rammers en uit de bocht vliegers teams zucht...
Ik wil wel met je meedoen, kom met alleen maar debielen in het team die elkaar het leven zuur maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
ArthurMorgan schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:33:
[...]

Er zijn 251 bonusborden. Ergens een foutje. Als je hem haalt staat er ook heel mooi iets als 251/250.
Haha, hoe dan? Thanks, komt goed dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ArthurMorgan schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:33:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1npQFq1_8tUMN2TsrpjWAVuZ0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ia9tTvbacWE7ryYCF8wmWA3A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
en als je naar de stats gaat? (menu, my horizon, my stats, discovery) Bij mij staat daar bij bonus boards smashed 251/250

Ik weet ook nog dat ik de achievement eerst kreeg van de 250 en dat ik daarna er nog 1 moest doen. Alle andere getallen die daar staan kloppen wel gewoon (100/100, 75/75, 25/25 en 50/50)

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-11-2021 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ArthurMorgan schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:20:
[...]

en als je naar de stats gaat? (menu, my horizon, my stats, discovery) Bij mij staat daar bij bonus boards smashed 251/250

Ik weet ook nog dat ik de achievement eerst kreeg van de 250 en dat ik daarna er nog 1 moest doen. Alle andere getallen die daar staan kloppen wel gewoon (100/100, 75/75, 25/25 en 50/50)
Moet ik v/h weekend daar even naar kijken, bij is het steeds net opgeteld tot en met 249/250, de 250 kwam bij de ruine in het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:29:
[...]

Moet ik v/h weekend daar even niet kijken, bij is het steeds net opgeteld tot en met 249/250, de 250 kwam bij de ruine in het water.
Misschien kom je er later nog wel 1 tegen. Ik had de treasure map gekocht dus kon ze allemaal direct op de kaart vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ArthurMorgan schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:30:
[...]

Misschien kom je er later nog wel 1 tegen. Ik had de treasure map gekocht dus kon ze allemaal direct op de kaart vinden.
Volgens mijn treasure map is alles grijs/gedaan/gevonden. XP, travel, barn finds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Vgm lopen die achievements gewoon niet zo lekker.
Ik kreeg de achievement voor alle roads gereden namelijk bij 576/578.
Daar kwam ik achter, toen ik per toeval een dag ná de achievement nog een onbereden weg tegenkwam.

Volgens mij zou het bij mij ook gewoon 250/250 moeten worden als ik die in het meer pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:32:
[...]

Volgens mijn treasure map is alles grijs/gedaan/gevonden. XP, travel, barn finds.
haha ok, dan snap ik het verschil niet. Had al van veel meer gehoord dat ze 251 hadden, dus dacht dat er gewoon 251 borden in zouden zitten of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Fuelke schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:53:
Gisteren (nou ja vannacht) en deze ochtend een aantal Formula Drift auto's gekocht die ook in FH4 zaten op het Auction House, voor een goede prijs.

Ik vind het Auction House wel nodeloos complex zoals je CR niet automatisch terugkrijgen als je verliest, of je auto nog specifiek moeten collecten als je gewonnen hebt. En de biedprijs die soms niet vlug genoeg of automatisch wordt aangepast (hoewel dat laatste wel meer door de vingers gezien kan worden bij drukke veilingen.

Overigens denk ik dat er spelers zijn die meer tijd in het Auction house doorbrengen dan dat ze aan het rijden zijn in FH5 8)7
Dit! En ook dat je niet kan aan/uitvinken welke auto's je al in je garage hebt..

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Hmm, ik heb ook 251, en had de achievement ook al toen ik nog 1 bord moest (die in het meer). De wegen kreeg ik al toen ik er nog 5 moest.
Ik dacht dat playground gewoon zo aardig was voor ons en wat speling ingebouwd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
GS88 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:04:
[...]

Dit! En ook dat je niet kan aan/uitvinken welke auto's je al in je garage hebt..
Of fatsoenlijk filteren op merk, zodat je niet je garage door hoeft te scrollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Laatst online: 16-01 16:42
Spel viel bij mij zomaar uit. Was het 17 minuten goed onderweg in the Gauntlet. Zuur moment om tegen zo'n fout aan te lopen.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Segafreak83 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:12:
[...]

Of fatsoenlijk filteren op merk, zodat je niet je garage door hoeft te scrollen..
Druk eens op de view knop (linker van de twee kleine).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Dazzler2120 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:34:
Vgm lopen die achievements gewoon niet zo lekker.
Ik kreeg de achievement voor alle roads gereden namelijk bij 576/578.
Daar kwam ik achter, toen ik per toeval een dag ná de achievement nog een onbereden weg tegenkwam.

Volgens mij zou het bij mij ook gewoon 250/250 moeten worden als ik die in het meer pak.
Bij 573 al zelfs geloof ik.

Hier maar 250 borden, geen idee wat 251 zou moeten zijn :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
Ik heb ook 251 borden.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Segafreak83 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:01:

Bedoel je die trial voor de Ferrari Dino?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb gisteravond ook 2 keer die Trial gedaan. Normaal geen probleem voor mij maar met deze had ik wel even moeite. Straks nog maar eens proberen om hem te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Wil gerust wel helpen als de groep mij ook helpt om hem binnen te halen dan door de rest op te houden hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Astratuner schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:39:
[...]

Bedoel je die trial voor de Ferrari Dino?
Ja, die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Finraziel schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:10:
[...]

Druk eens op de view knop (linker van de twee kleine).
Oeps, over het hoofd gezien, thanks d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Voeg me maar even toe voor die trial: NinetyEightySix is de Username

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09 15:18
Hier ook 251/250 bonus boards, Apart. Ook 11/10 Trailblazers met 33/30 Sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:42
De trailblazer die deze week op de playlist staat krijg ik niet gedaan, zie ik een kortere route over het hoofd? Ik ga door tunnel direct links en gassen maar, maar kom elke keer een seconde of 7 tekort.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Mr. Freeze schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:17:
De trailblazer die deze week op de playlist staat krijg ik niet gedaan, zie ik een kortere route over het hoofd? Ik ga door tunnel direct links en gassen maar, maar kom elke keer een seconde of 7 tekort.
Ik ga uit de tunnel gewoon rechtdoor :p In 1x gehaald :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Zucht net de 3 races allemaal gewonnen voor The Real Deal unlocked the car niet drommels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Man, die trial is echt onmogelijk. Nu al een paar keer geprobeerd en niemand van het blauwe team eindigt in de top 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:42
MK_ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:27:
[...]

Ik ga uit de tunnel gewoon rechtdoor :p In 1x gehaald :)
Ja, geweldige tip, is me nu ook gelukt. Tevens een leuk setje sokken gewonnen dankzij de wheelspin die het me opleverde 😁

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Banaan86 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:02:
Man, die trial is echt onmogelijk. Nu al een paar keer geprobeerd en niemand van het blauwe team eindigt in de top 3
Wat voor een auto gebruik je?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Segafreak83
Mr. Freeze schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:31:
[...]

Ja, geweldige tip, is me nu ook gelukt. Tevens een leuk setje sokken gewonnen dankzij de wheelspin die het me opleverde 😁
Koop alle kleding bij je huis, deze worden dan uit de wheel spin gehaald. Zo blijven er bijna alleen geld prijzen of auto's over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Segafreak83 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:32:
[...]

Wat voor een auto gebruik je?
McLaren Senna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
S2 998 of X 999? Zorg dat je S2 hebt, geeft voordeel bij de drivatars, maar je teammaten met een X auto kunnen het verknallen.

Gooi assist aan, zodat je alleen gas hoeft te geven, uitwijken en zelf remmen is nog steeds mogelijk, baan drivatars en muren efficiënt gebruiken, dan kun je het halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Segafreak83 wil je ons dan niet helpen ?

Met nog een paar man en dan is iedereen happy hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Astratuner schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:59:
Segafreak83 wil je ons dan niet helpen ?

Met nog een paar man en dan is iedereen happy hehe.
Wil ik wel hoor, wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Zeg maar nu, morgen of zondag is mij allemaal goed :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Iemand tips bij de seasonal "Photograph any car by night?"

Ik zit als het donker is om de minuut een foto te maken. Maar hij pakt hem steeds niet. Steeds een rood kruis bij "photographed by night"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Remmersmaak schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 22:17:

Ik zit als het donker is om de minuut een foto te maken. Maar hij pakt hem steeds niet. Steeds een rood kruis bij "photographed by night"
Game rebooten en nog eens proberen, wil soms weleens gekke dingen oplossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astratuner
Remmersmaak schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 22:17:

Bij de custom events heeft iemand een challenge gemaakt genaamd: 'Photograhps at night' ofzo. Neem deze en voila done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Astratuner schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 22:19:
[...]

Bij de custom events heeft iemand een challenge gemaakt Photograhps at night ofzo. Neem deze en voila done.
Dank je! Wil je me svp nog aangeven waar ik dat Custom event kan vinden? Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:32
Remmersmaak schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 22:27:
[...]

Dank je! Wil je me svp nog aangeven waar ik dat Custom event kan vinden? Alvast bedankt!
Of zelf een custom night event maken 8)...ik heb zelf de foto gemaakt bij een willekeurige street race.

[ Voor 11% gewijzigd door skreppiedoe op 26-11-2021 22:35 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 21:31
Er zit toch audio ray tracing in? Ze zeiden dat als je door de canyon rijdt, het geluid doppler wise aan alle kanten terug kaatst?

Nou, nee... totaal niks van te horen of merken hier. Zelfs FH4 had in de stad betere effecten, dat klonk echt goed als je tussen die gebouwen reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik probeerde beide drift accolades te halen waarbij je drie sterren moet halen op twee driftzone na elkaar binnen de twee minuten en ik was verbaasd hoe vlot dat ging.

Met de eerste combinatie (tweemaal op asfalt) was ik na één poging klaar. Bij de tweede combinatie moest ik het maar drie keer proberen (die met één driftzone op zand, nabij een player house en de tweede zone is de heel korte nabij het festival).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ArthurMorgan schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 16:36:
[...]

haha ok, dan snap ik het verschil niet. Had al van veel meer gehoord dat ze 251 hadden, dus dacht dat er gewoon 251 borden in zouden zitten of zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1A5WwZ-qEHtPu_f3Xu7rTdz2Jy4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eMoM5AAYRNpuGLa8OfGGNhS2.jpg?f=fotoalbum_large

Klopt allemaal tot dusver :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rrFb7_q3OlB6hrVGA_QlaCuvml8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9zNr0cP9XNW19PiiMiFUR094.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook 251 borden gevonden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:16
Gloeiende... Denk je ze allemaal te hebben. Nou dan maar weer op zoek naar de 251e :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 16:39
Ik heb 15/14 barn finds, ook apart.

Over die wegen en die achievement, dat klopt. De achievement krijg je als je op alle wegen een keer bent geweest, maar de accolade krijg je als je alle wegen volledig hebt gereden van begin tot eind.

Ik kreeg de achievement ook eerder, maar ik miste op 3 wegen nog het middelste gedeelte. Nadat ik die ook had “ingevuld” kreeg ik de bijbehorende accolade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
kevz schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 06:22:
Gloeiende... Denk je ze allemaal te hebben. Nou dan maar weer op zoek naar de 251e :')
Niet iedereen heeft dat. Exorcist heeft de treasuremap gekocht en alles daarop afgehandeld en 'gewoon' 250 in totaal. Dus ik zou me er niet direct druk over maken. Of je komt hem ooit nog tegen, of je bent toch al gewoon klaar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik kocht eergisteren in het auction house een Ford Escort RS Turbo uit 1986, in het Auction House hing er ook een label op "barn find" maar als ik naar mijn barn finds kijk dan zit die daar toch echt niet. (En ik heb ze allemaal).

FH5 lijkt bij het starten ook wel eens te vergeten in welke auto ik zat, want dan zit ik opeens weer in de Supra.

[ Voor 20% gewijzigd door Fuelke op 27-11-2021 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Meer mensen hier die de carpass auto's niet ontvangen? Of moet je die ergens ophalen?

Krijg volgens mij ook nog steeds geen extra credits als vip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Hebben we trouwens een discord?
De link in de openingspost linkt naar de algemene discord app, niet naar een server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Homeland schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 09:46:
Meer mensen hier die de carpass auto's niet ontvangen? Of moet je die ergens ophalen?

Krijg volgens mij ook nog steeds geen extra credits als vip.
Die moet je idd ophalen, menu...store...car packs en daar kan je ze claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:38
Dazzler2120 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 09:50:
Hebben we trouwens een discord?
De link in de openingspost linkt naar de algemene discord app, niet naar een server
Heb je op de link geklikt in de OP in de 'Members-only' sectie? Die doet het bij mij gewoon namelijk.

Hebben jullie trouwens ook soms dat als je het spel gestart hebt dat hij de eerste auto laad in plaats van de auto waarmee je keer ervoor geracet hebt? Om de 3-4 keer start ik weer met een Ford Bronco :? .

[ Voor 23% gewijzigd door pretpik op 27-11-2021 10:01 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
pretpik schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:00:
[...]

Heb je op de link geklikt in de OP in de 'Members-only' sectie? Die doet het bij mij gewoon namelijk.

Hebben jullie trouwens ook soms dat als je het spel gestart hebt dat hij de eerste auto laad in plaats van de auto waarmee je keer ervoor geracet hebt? Om de 3-4 keer start ik weer met een Ford Bronco :? .
4 posts boven je nog iemand :+
Maar ik heb dat ook wel eens ja (al start ik de game niet heel vaak opnieuw op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:46
Op Reddit staan er redelijk wat posts over Forza een het zwaaien is met de ban-hamer.
vooral liveries met afbeeldingen die niet door de Forza beugel kunnen, krijgen een ban, en de artists soms een perma ban van 9999 jaren.

En lees ik ook van bans voor liveries die gewoon uit de shop zijn gedownload, maar toch later afgekeurd worden.
vooral ook schattige anime meisjes moeten het ontgelden.
Forza is voor 3 jaar en ouder, dus Duh :)

Ik zelf was wel gecharmeerd van de General lee livery ( Dukes of Hazard tv serie), maar kans is dat je hierdoor een ban kan krijgen, ook al is het niet jou schuld.
Ik ga deze maar preventief veranderen naar de non vlag versie ;w

Niet mijn foto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WtrrNqk7G4DLAZqgH6UwXEGcns8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Me1t8i8efy8mzoBo4KDBTg4k.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ook vans met "free candy" kunnen een ban opleveren. Zelfs iemand die "free wheelspins" gebruikte is gebanned... Heb het idee dat er amper gekeken wordt maar puur op basis van algoritmes gewerkt wordt.

voorlopig gebruik ik alleen kleuren voor mijn auto's en een enkele red bull standaard livery.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Het moet niet gekker worden,zojuist 2 arcade events kunnen voltooien en het waren precies de 2 die ik nog moest...speed en air event.
Vanmiddag maar weer verder gaan met het voltooien van solo races enzo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:43

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik heb 19 van de 61 punten, heb alle solo races en speedtraps gehad. Hoe kan ik nu nog punten verdiennen? Kan ik bijvoorbeeld ook races die ik al heb gehad opnieuw spelen voor punten?

Wil die ID Zerouno '18 graag unlocken :)

Got it :) maar ben nog wel benieuwd of je races die je al hebt gehaald over kan doen om op die 61 punten te komen?

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 27-11-2021 12:34 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:23:
Ik heb 19 van de 61 punten, heb alle solo races en speedtraps gehad. Hoe kan ik nu nog punten verdiennen? Kan ik bijvoorbeeld ook races die ik al heb gehad opnieuw spelen voor punten?

Got it :) maar ben nog wel benieuwd of je races die je al hebt gehaald over kan doen om op die 61 punten te komen?
Je hebt ook weekly races en championships etc. die je moet doen, als het goed is is iedere week meer dan 61 punten te behalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
G_Dragon schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:23:

Je krijgt de punten van de festival playlist races/challenges eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
ArthurMorgan schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:31:
Ook vans met "free candy" kunnen een ban opleveren. Zelfs iemand die "free wheelspins" gebruikte is gebanned... Heb het idee dat er amper gekeken wordt maar puur op basis van algoritmes gewerkt wordt.

voorlopig gebruik ik alleen kleuren voor mijn auto's en een enkele red bull standaard livery.
Raar gedoe allemaal. In FH3 en FH4 staan er genoeg van zulke liveries. Ik hoop dat ze dit wel snel fixen.

Over vinyls gesproken, ik las dat die in FH5 een hogere resolutie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 20:08

PEBRU88

PC Load Letter?!

Zijn er nog GOT’ers die de trail willen doen zonder s2 of x999 wagens? Iedereen gaat voor debiel snelle wagens waar ze zelf absoluut geen control over hebben :l . En de AI spiegelt zich aan de gekozen wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003

Pimmuz

Roar

Iemand de Carrera S opdrachten allemaal al gedaan? Zoals 15mijl/24,01km rijden en zijn 7 voorgangers fotograferen?

Kan rijden wat ik wil teller blijft op 0.0km staan idem dito voor de foto's van zijn voorgangers.

Bug of doe ik wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Pimmuz schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:08:
Iemand de Carrera S opdrachten allemaal al gedaan? Zoals 15mijl/24,01km rijden en zijn 7 voorgangers fotograferen?

Kan rijden wat ik wil teller blijft op 0.0km staan idem dito voor de foto's van zijn voorgangers.

Bug of doe ik wat ?
Ze moeten op volgorde. Dus de opdracht doen die je in de lijst ziet staan. Met de foto had ik ook moeite. Ik kreeg hem uiteindelijk nadat ik de foto bewaard had en geshared.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 10:51
Phoe de trail is pittig! Gisteren 3x niet gelukt. Vandaag gelukkig wel (eerste poging). Ik vond hem weer een stukje lastiger dan de trial van vorige week. Als dit zo door gaat :X .

Even patsen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YqsZ9ztDbEGu6PMjOdTFt3r7SxM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xzKzigXx0u2u9kZxzyDtig7d.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door sdk1985 op 27-11-2021 13:50 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@Pimmuz Eén foto van de auto zelf is toch voldoende? Je hoeft toch geen 7 voorgangers te fotograferen?

De laatste twee heb ik gedaan door een Goliath race te starten met de Porsche en bij de start een foto te nemen. Na de race had ik ook de afstand gereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 11:42

justifire

Shut up and squat !!

Pimmuz schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:08:

Bug of doe ik wat ?
Had dit ook.
Even een andere auto kiezen.
Vervolgens weer in de Carrera stappen en fotootje schieten.
Pas na de afgevinkte foto gaan de km’s tellen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
ArthurMorgan schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:11:
[...]

Ze moeten op volgorde. Dus de opdracht doen die je in de lijst ziet staan. Met de foto had ik ook moeite. Ik kreeg hem uiteindelijk nadat ik de foto bewaard had en geshared.
Game herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

ArthurMorgan schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:11:
[...]

Ok ik zal eens kijken wat betreft afwerken op volgorde was ik niet van op de hoogte en volgens mij heb dat ding al 10x gefotografeerd en hij vinkt hem niet af. Zelfde geld trouwens voor de Photo at night wat een drama zeg :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

justifire schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:58:
[...]

Had dit ook.
Even een andere auto kiezen.
Vervolgens weer in de Carrera stappen en fotootje schieten.
Pas na de afgevinkte foto gaan de km’s tellen.
Dit was inderdaad de truc thanks man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Fuelke schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 13:51:
@Pimmuz Eén foto van de auto zelf is toch voldoende? Je hoeft toch geen 7 voorgangers te fotograferen?

De laatste twee heb ik gedaan door een Goliath race te starten met de Porsche en bij de start een foto te nemen. Na de race had ik ook de afstand gereden.
Van de ene kant van de map met auto drive naar de andere kant, tussendoor mijn lunch gegeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:18
Centavrvs - El Punto Final:Gaan hier meer mensen goed op dit nummer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
jori040 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:59:
Centavrvs - El Punto Final:Gaan hier meer mensen goed op dit nummer ?
Probeer Tropico eens te spelen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 20:50
Twee vliegen in een klap. Voor een accolade: plet 100 zonnepanelen met een Mitsubishi Eclipse GSX 1995 en behaal te gelijkertijd de dagelijkse uitdaging: plet 20 zonnepanelen in 30 seconden.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Wauw de staat van playground games...

Ronde 1:
Buiten de arena gespawned mét crown. Dus naar de andere kant van de map gereden en gewonnen.

Tweede ronde ctf:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XlPXzaL72MPvI-EC7_zSgH8vwzQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oVr239nY0uEoi2gdWhjmuGQR.png?f=fotoalbum_large
Derde ronde:
Deze keer in de arena gespawned maar zat vrij snel vast in het midden
Vierde ronde:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uy9k2a7Wg2r2Crm1TGdJ3pTB1yk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q1s5tgmRKOFDaooM2GjEERie.png?f=fotoalbum_large
Gezellig naar het strand!

Eliminator werkt overigens ook nog steeds niet. Je kan toeteren wat je wil, maar de challenge start niet. Op een gegeven moment reden we met zeker 20 man en niemand kon een challenge starten :X .

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 27-11-2021 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Ik merk echt onwijs veel connection errors gisteren en vandaag en dat lag zeker weten niet aan mijn internet. Heel irritant, maar goed. Ik heb de Trial maar even gelaten voor wat het is en met de rest van de challenges de Subaru 22B gehaald, en daar ging het me om haha.
Pagina: 1 ... 26 ... 65 Laatste