Toon posts:

[XB/PC] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste
Acties:

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Donstil schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:32:
Ik vind al de online spullen wel enorm matig werken hoor. Twee weken na de release kan dat eigenlijk niet meer.

Ik wil voor een van die season opdrachten een bepaalde rit doen. 30 minuten staat er dan bovenin “looking for riders” (oid) maar er gebeurt helemaal niets.
Hm, mijn ervaring is dat online altijd wel snel werkt. Enige wat minder werkt zijn de arcade events omdat mensen die vaak links laten liggen en je die in je uppie niet kunt halen. Rest van de online events is altijd max een goed minuutje wachten bij mij. Zeker de seasonal events.

Gamertag: VAS taijyn

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:43:
[...]

Hm, mijn ervaring is dat online altijd wel snel werkt. Enige wat minder werkt zijn de arcade events omdat mensen die vaak links laten liggen en je die in je uppie niet kunt halen. Rest van de online events is altijd max een goed minuutje wachten bij mij. Zeker de seasonal events.
Echt? Dat heb ik hier nog geen een keer gezien helaas. Alles is minimaal minuten wachten en vaak zelfs helemaal niets.

Edit: Hoewel ik moest die Battle Royale modus doen. Die ging wel vlot.

[Voor 6% gewijzigd door Donstil op 20-11-2021 11:49]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ectra
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 09:57
Donstil schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:49:
[...]

Echt? Dat heb ik hier nog geen een keer gezien helaas. Alles is minimaal minuten wachten en vaak zelfs helemaal niets.

Edit: Hoewel ik moest die Battle Royale modus doen. Die ging wel vlot.
Bij mij zijn er ook eigenlijk geen problemen meer geweest sinds de hotfix van een paar dagen terug. Als ik iets online wilt doen zit ik zeker in 20 seconden in een lobby, en moet dan vooral wachten op de laadtijden van anderen met Xbox One / PC met hdd (Fast travelling other players).

• cjpostma
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:45

cjpostma

Break like the wind

Deltos schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:15:
Is dat seasonal gebeuren belangrijk of kan ik het negeren? Heb het nooit zo op dingen doen binnen bepaalde tijd in games. Vermaak me goed in de game, maar heb al genoeg te doen zonder het seasonal tabje erbij.
Jullie doen dat gewoon voor zoveel mogelijk auto's neem ik aan?
Ik ben wel iemand die alle auto's uiteindelijk in de garage wil hebben en vind al die seasonal dingen wel leuk. Ook om weer eens in iets anders te rijden in de championships. Bij FH4 kwamen er op een gegeven moment wel een aantal OP wagens voorbij (Hoonigan RS200, Ferrari FXX Evo) die het leven wel een stuk makkelijk konden maken online. Gewoon de winnende formule van Forza Horizon: het is gewoon een sandbox. Mijn zoon vindt gewoon rondrossen met een oversized terreinwagen je van het en kan helemaal los gaan. Ik ben meer van de simcade en kom ook prima aan mijn trekken...

Gamertag: antikriz

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:33:
Overigens vond ik online dat je alle kleding stukken moet kopen. Als je dat gedaan hebt verdwijnen ze uit de (Super)wheelspins
Goed om te weten, thx. Ik ben nog niet zo heel ver gevorderd qua story (race voornamelijk online), maar hoeveel huizen zijn er in totaal te kopen en aan wat voor bedrag moet je dan in totaal denken?

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ectra schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:02:
[...]

Bij mij zijn er ook eigenlijk geen problemen meer geweest sinds de hotfix van een paar dagen terug. Als ik iets online wilt doen zit ik zeker in 20 seconden in een lobby, en moet dan vooral wachten op de laadtijden van anderen met Xbox One / PC met hdd (Fast travelling other players).
Mm dan ga ik er toch eens naar kijken, dit ervaar ik helemaal niet.
Misschien de boel eens helemaal opnieuw starten ofz, zit verder wel op NATOpen enz.

• gekkemarc
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 30-11 20:25
Voor mij is het onspeelbaar geworden. Ik speel met een Xbox one controller op de computer. Er worden steeds fracties van de input geregistreerd om vervolgens weer een fractie weg te vallen.
Heb een ander racespel opgestart die werkt zonder problemen.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

DutchOwnage schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:25:
[...]

Goed om te weten, thx. Ik ben nog niet zo heel ver gevorderd qua story (race voornamelijk online), maar hoeveel huizen zijn er in totaal te kopen en aan wat voor bedrag moet je dan in totaal denken?
Ooh dat weet ik niet precies, ik heb een aantal huizen gratis gekregen vanwege de VIP pas etc.

Het Fast travel huis is 2miljoen en het Wheelspin huis 5M dus dat heb je sowieso nodig als je alle huizen wilt.
Wheelspin huis zou ik persoonlijk niet aanraden tenzij je echt zwemt in het geld, het Fast travel huis is iets waar je naar mijn mening echt naar toe moet sparen, die heb je zo snel mogelijk nodig. Overal (op de weg) naartoe kunnen is wel heen fijn.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:54

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Altijd weer een momentje of de Achievement unlocked na op alle wegen gereden te hebben. Nou, die was geen probleem. Ook de eerste Forza Horizon waarin ik niet uren naar de map/het scherm heb lopen staren welke weg ik #&@$ nog mis. Check ik de Achievements, is de Goliath halen niet unlocked terwijl ik die wel gereden heb. Ook de gewone vanuit de game dus geen custom blueprint, toch jammer...
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:25:
[...]
Zeven woningen in totaal (Achievement). Qua kosten verschilt het qua versie aangezien VIP één woning gratis krijgt. Maar totaal zit je op tien miljoen gok ik/grof gerekend. Prijzen die je voor de woningen moet betalen wegen niet altijd op tegen de perks. Vijf miljoen voor het kasteel voor elke dag een Wheel Spin voelt toch wat karig.

[Voor 45% gewijzigd door FeaR op 20-11-2021 12:33]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• DutchOwnage
  • Nu online
Ectra schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:02:
[...]

Ja, idem. Crossplay heeft ook zo zijn nadelen.

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Voor mensen die een bepaalde seasonal lastig vinden en niet zelf tunen kan het volgen van https://old.reddit.com/user/XIII90/submitted/ handig zijn. Met zijn auto's haal ik eigenlijk altijd alles gemakkelijk.

Afgelopen donderdag overigens niet al te veel moeilijkheden gehad. Ja die offroad was irritant. Wat ik dan vaak doe is een lekkere tune kiezen, offroad en handling als basis voor het kiezen van een tune. Daarnaast, bij een bocht rammen die auto's voor je. zorg dat zij er voor zorgen dat je snel een bocht haalt en zij in de problemen komen. Goed rewinden dus dat dat ook echt gebeurd.

I got a bad feeling about this.

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:44
(jarig!)
FeaR schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:29:
Vijf miljoen voor het kasteel voor elke dag een Wheel Spin voelt toch wat karig.
Ik krijg die dagelijkse gratis wheelspin niet elke dag. Ook niet als ik meerdere malen het huis bezoek om de gratis dagelijkse wheelspin af te dwingen. Dit loopt bij mij i.i.g. niet vlekkeloos.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Henkus
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01-12 21:10
ariekanari schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:23:
[...]

Ik krijg die dagelijkse gratis wheelspin niet elke dag. Ook niet als ik meerdere malen het huis bezoek om de gratis dagelijkse wheelspin af te dwingen. Dit loopt bij mij i.i.g. niet vlekkeloos.
Bij mij ook niet

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:08

Fuelke

Forza Ferrari

Photo mode wil soms ook geen nieuwe auto's herkennen. Ik reed één van die Luchadores stories tegen een MG Metro 6R4 die ik nog niet had gefotografeerd, icoontje staat er ook boven, maar in Phote mode: "No new cars in shot". Eveneens met een avatar die je in freeroam tegenkomt gaat het wel eens mis in photo mode.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wat een prestatie!

[Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 20-11-2021 13:41]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:58:
[...]

Het hoeft echt niet lastig te zijn. Pak een willekeurige auto met bijbehorende rank en omschrijving ( ik dacht in dit geval Modern Sportcar, weet ff niet meer), in dit geval dus A, zet of download er een tune op met offroad of rally tires en je wordt fluitend eerste, zéker op Highly Skilled.

Ik pakte gewoon de eerste de beste auto in mijn garage die aan de "eisen" voldeed, in mijn geval een RX7, gooide er een rallytune onder en bij de eerste poging was het raak.
Zelf de tune gemaakt of gedownload van iemand? Want sommige tunes van anderen slaan echt nergens op. Wel veel power geven, maar de versnellingsbak niet aanpassen bijvoorbeeld..

• Segafreak83
  • Nu online
[...]

Je moet op exact hetzelfde tijdstip dat je het huis gekocht hebt, online zijn, dan krijg je deze wel.

Heel krom, maar zo werkt het helaas.

• DutchOwnage
  • Nu online
Segafreak83 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:46:
[...]

Zelf de tune gemaakt of gedownload van iemand? Want sommige tunes van anderen slaan echt nergens op. Wel veel power geven, maar de versnellingsbak niet aanpassen bijvoorbeeld..
Meeste tunes download ik uit het rijtje suggested tunes. Het enige waar ik eigenlijk op let is of het een track of off-road tune is. En inderdaad wel even naar de algemene stats kijken. 9 van de 10 keer is het dan wel oké, maar als ik de kans krijg download ik een tune van een van mijn favorieten.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Segafreak83 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:47:
[...]

Je moet op exact hetzelfde tijdstip dat je het huis gekocht hebt, online zijn, dan krijg je deze wel.

Eergisteren kreeg ik hem om 14:25. Gisteren online van 10 over tot 35 over 2. Niet gehad. Vanmorgen kreeg ik hem rond half 11.

• DutchOwnage
  • Nu online
FeaR schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:29:
Altijd weer een momentje of de Achievement unlocked na op alle wegen gereden te hebben. Nou, die was geen probleem. Ook de

[...]

Zeven woningen in totaal (Achievement). Qua kosten verschilt het qua versie aangezien VIP één woning gratis krijgt. Maar totaal zit je op tien miljoen gok ik/grof gerekend. Prijzen die je voor de woningen moet betalen wegen niet altijd op tegen de perks. Vijf miljoen voor het kasteel voor elke dag een Wheel Spin voelt toch wat karig.
Dank je. Dan heb je iig minder geld nodig voor alle huizen/kastelen dan in FH4. Daar moest ik serieus wel even voor sparen.

Heb nu 20 miljoen op de bank(al bijna 30 miljoen gewonnen in totaal). Komt wel goed dus.

• absrnd
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:51
Segafreak83 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:47:
[...]

dan loont het überhaupt niet voor die prijs en elke dag verplicht inloggen voor 1 wheelspin

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:01
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:58:
[...]

Het hoeft echt niet lastig te zijn. Pak een willekeurige auto met bijbehorende rank en omschrijving ( ik dacht in dit geval Modern Sportcar, weet ff niet meer), in dit geval dus A, zet of download er een tune op met offroad of rally tires en je wordt fluitend eerste, zéker op Highly Skilled.

Ik pakte gewoon de eerste de beste auto in mijn garage die aan de "eisen" voldeed, in mijn geval een RX7, gooide er een rallytune onder en bij de eerste poging was het raak.
Vind dat toch wat makkelijk gezegd... Die when it rains it pours championship (daar ging het over geloof ik, moet de rest nog) was de eerste auto die ik probeerde (exige) compleet kansloos. En die was ook getuned voor offroad. De Audi TT RS daarna heb ik volgens mij echt goed getuned, en ja ik ben daar vervolgens drie keer 1e mee geworden, maar daar moest ik toch wel redelijk mijn best voor doen. Ik zou het niet 'fluitend' willen noemen. Dus of jij bent eigenlijk gewoon heel erg goed en realiseert je dat niet, of je overdrijft (of hebt misschien steeds heel erg geluk gehad met het willekeurig kiezen van auto en tune).

Gamertag: Finraziel42

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

[...]
Ik zit ziek thuis dus mijn ritme is niet wat het moet zijn, lees: ik game vaak 's avonds en 's nachts dus kan de vinger er niet geheel op leggen of ik de Wheel Spin krijg maar ik heb het vermoeden dat ik er ook wat mis.

Met cars giften lijkt het ook niet lekker te gaan. Ik start net de game op, melding dat ik een auto heb ontvangen, rijd naar de schuur maar niets.. Zelfde issue was hier al eens gemeld.
Cars giften twijfel ik ook wat over. Ik gift alle auto's die ik dubbel heb in Wheel Spins, tot op heden heb ik een handvol bedankjes en daarmee kuddo's ontvangen. Nu kan je sowieso niets met kuddo's (?), dus denk dat ik maar al het dubbele ga verkopen. Nu hoef ik echt geen veer in mijn reet voor een gift van een Volkswagen Golf, maar dikke Forza Edition....
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:55:
[...]
Dank je. Dan heb je iig minder geld nodig voor alle huizen/kastelen dan in FH4. Daar moest ik serieus wel even voor sparen.

Heb nu 20 miljoen op de bank(al bijna 30 miljoen gewonnen in totaal). Komt wel goed dus.
Was in Horizon 4 het kasteel al niet 15 miljoen en dat landhuis er net onder met 10? Dat was inderdaad even sparen toentertijd. Plus sowieso meer woningen dan Horizon 5.

[Voor 19% gewijzigd door FeaR op 20-11-2021 14:26]

• DutchOwnage
  • Nu online
Finraziel schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:13:
[...]

Vind dat toch wat makkelijk gezegd... Die when it rains it pours championship (daar ging het over geloof ik, moet de rest nog) was de eerste auto die ik probeerde (exige) compleet kansloos. En die was ook getuned voor offroad. De Audi TT RS daarna heb ik volgens mij echt goed getuned, en ja ik ben daar vervolgens drie keer 1e mee geworden, maar daar moest ik toch wel redelijk mijn best voor doen. Ik zou het niet 'fluitend' willen noemen. Dus of jij bent eigenlijk gewoon heel erg goed en realiseert je dat niet, of je overdrijft (of hebt misschien steeds heel erg geluk gehad met het willekeurig kiezen van auto en tune).
Ik wil mezelf absoluut niet als heel goed bestempelen. Maar ik heb echt geen moeite op het Highly Skilled level. Natuurlijk, met een standaard auto op asfalt banden moet ik het ook niet proberen, maar met een beetje ok off-road of rally tune is het echt niet al te lastig...

Ik weet verder niet hoe jij rijdt, maar tegen die drivatars mag je af en toe best wel even een tikje uitdelen hoor, als dat van pas zou komen.

• DutchOwnage
  • Nu online
FeaR schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:23:
[...]

[...]

Was in Horizon 4 het kasteel al niet 15 miljoen en dat landhuis er net onder met 10? Dat was inderdaad even sparen toentertijd. Plus sowieso meer woningen dan Horizon 5.
Klopt. Je was daar zeker enkele tientallen miljoenen kwijt aan al het vastgoed ;)

• Segafreak83
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:43:
[...]

Na het opzetten van het event klapt de matchmaking eruit en sta ik samen met 8 andere spelers bij elkaar in free roam..

• ArthurMorgan
  • Niet online
De arcades die het beste werken (althans voor mij tot nu toe) zijn de wrecking arcades. Die heb ik zelfs met maar 2 anderen al een keer gehaald. Is de enige die ik al 3 keer totaal gedaan heb. rest word ik uitgegooid of is gewoon te lastig om verder dan ronde 2 te komen.

• calsonic
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 30-11 18:00
Momenteel Windows aan het updaten naar 21H2 en daarna de Nvidia drivers 496.76 erachteraan hopelijk helpt het met de crashes.
Gisteren iets van 10uur gereden zonder een enkele crash en vandaag al 3x :X

• Trapgat
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 01-12 22:27
Vandaag 3u met een maatje zitten cruisen. 0 netwerk problemen en veel gelachen, echt een top spel wat dat betreft!

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:44
(jarig!)
De seasonal ojective met een classic musle car (A800 klasse) pakt-ie niet. Je moet 275m ver springen maar ook na herhaalde pogingen met resultaten > 375m wordt er steeds aangegeven dat er nog 1 meter verder moet worden gesprongen. De auto zelf voldoet aan de gestelde eisen. @Finraziel ik zal een andere auto proberen.

[Voor 20% gewijzigd door ariekanari op 20-11-2021 17:49]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Finraziel
ariekanari schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:45:
De seasonal ojective met een classic musle car (A800 klasse) pakt-ie niet. Je moet 275m ver springen maar ook na herhaalde pogingen met resultaten > 375m wordt er steeds aangegeven dat er nog 1 meter verder moet worden gesprongen. De auto zelf voldoet aan de gestelde eisen.
Was bij mij geen probleem, bij de eerste poging gehaald met even uit mijn hoofd een '68 Mustang.

• Exactor it
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 15:42
ariekanari schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:45:
De seasonal ojective met een classic musle car (A800 klasse) pakt-ie niet. Je moet 275m ver springen maar ook na herhaalde pogingen met resultaten > 375m wordt er steeds aangegeven dat er nog 1 meter verder moet worden gesprongen. De auto zelf voldoet aan de gestelde eisen. @Finraziel ik zal een andere auto proberen.
Seasonal PR stunts zijn soms buggy. Je moet ze dan 'resetten' door drie sterren te halen met een verkeerde auto. Daarna moet je ze dan weer halen met een auto die wel aan de eisen voldoet.

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:47

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Wat ik niet wist is dat fast travel tijdens Arcade games werkt. Kan toch net wat in tijd schelen.
Niet dat ik die seasonal al gehaald heb........

XBL: theArthurrrr

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:33
De time trial tegen unbeatable is lekker pittig deze week!

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:00

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Zucht en net zoals in elke horizon game is die auction house slecht werkend als wat. Bij bijna alles krijg je wel een error your bid failed.. vermoeiend.

Verder enorm aan het genieten van de game!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• strider1007
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15:53
NinjaKiwiNL schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:35:
Zucht en net zoals in elke horizon game is die auction house slecht werkend als wat. Bij bijna alles krijg je wel een error your bid failed.. vermoeiend.

Verder enorm aan het genieten van de game!
Echt niet eens met het eerste deel van je reactie, volledig met het laatste deel !

Het veilinghuis werkt prima. De 'bid failed' melding krijg ik alleen bij populaire modellen, en als je in de 'ending soon' fase zit. Logisch, want dan bieden erg veel mensen, ik ondermeer, sorry...
Een beetje geluk moet je hebben.
Bij de zeer populaire Lambo Sesto FE heb ik het vaak dat ik op '1 minuut te gaan' prima kan bieden, dan overboden word. Als ik dan weer wil bieden zit ik in de drukte van wellicht velen die bieden. Vaak dat dan de auto voor het volle pond de deur uit gaat.. Op naar de volgende..
Bij de Murcielago SV al een paar keer voor twee ton kunnen kopen en voor het drie- en viervoudige verkocht..

Soms start ik het spel op zonder dat ik het stuur op mijn bureau monteer, alleen om een beetje in het veilinghuis rond te kijken...

• kevz
  • Laatst online: 17:33
Ben het wel met NinjaKiwi eens hoor. Een heleboel menu werk voelt wat traag aan, constant heen en weer. Een voorbeeld is wat upgrades stuk voor stuk kopen maar als je dat doet dan kom je weer bij het begin vna het menu aan. Ja, je kan alles in 1 keer kopen maar ik heb liever meer controle over die dingen. Maar ja, het is een console game dus het menu design is ook gewoon console-achtig, hoort erbij.
Verder hoop ik dat ze opschieten met het verbetering van alles multiplayer, nog steeds lijkt het soms kaal te zijn als je Horizon Arcade probeerd te doen ofzo, en je kan me niet wijs maken dat er na weet ik veel 10 miljoen verkopen toevallig niemand is die hetzelfde wil doen op hetzelfde moment :P

Mijn YouTube

• sdk1985
Zo die wall slowdowns zijn heftig nu online! Reed in arch of mulegé tegen een uitstekend stuk huis met bandje erop aan. Natuurlijk alle snelheid kwijt maar daarna ook nog paar seconde een slowdown :X .

• sdk1985
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe battle royale werkt in fh5? Binnen de eerste minuut zie ik spelers al level 5-7 wagens claimen. Ik ben steeds minuten lang aan het rondrijden en dan vind ik na kilometers te hebben afgelegd level 2/3 wagens. Met geluk een level 4 subaru, maar dan zitten we onderhand al op 30-35 spelers resterend.

Wat ik ook niet snap is het challengen. Ik heb minuten lang achter iemand aangereden en zeker 3 keer de challenge geinitieerd maar de race startte nooit. Bij twee andere precies hetzelfde, pas bij het derde target kreeg ik weer een race :? .

• Zyron
  • Laatst online: 09:09

Zyron

BWRAAAAP

Snel een goede auto vinden is puur geluk. Car Drops bevinden zich wel vaak bij losstaande huisjes etc.

Wat betreft H2H, dat bugt nog een beetje in The Eliminator.

Forza / Football Manager / FIFA / Ori

• Finraziel
sdk1985 schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:37:
Zo die wall slowdowns zijn heftig nu online! Reed in arch of mulegé tegen een uitstekend stuk huis met bandje erop aan. Natuurlijk alle snelheid kwijt maar daarna ook nog paar seconde een slowdown :X .
Dat was in 4 ook al zo, wel later met een patch er pas in gekomen geloof ik.
Vervelend als je oprecht een foutje maakt, maar het zorgt er in ieder geval voor dat de beste manier om een bocht te pakken niet de kamikaze methode is. Aan het begin van 4 was het bijna niet te doen om te proberen goed te rijden zoals het hoort, vooral met een wat lichtere wagen. Je werd dan continu alle kanten op geduwd. Nu is dat alleen aan het begin maar ben je eenmaal voorbij de bulk dan hou je de mensen die niet kunnen remmen wel achter je (en veel meer mensen proberen nu ook te remmen voor een bocht).

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:35
Zo, hèhè, alle wegen 'ontdekt' in FH5. Ik dacht eigenlijk dat het er niet helemaal meer van zou komen. Met 25 te gaan dacht ik alles toch echt al gehad te hebben, maar uiteindelijk kom je er achter dat je her en der toch nog allerlei weggetjes gemist hebt.

Trouwens, waarschijnlijk al 100x genoemd hier, maar volgens mij is dit de eerste Horizon waarbij ook echt het geluid van de auto verandert als je een andere uitlaat laat plaatsen! 👌

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Boetie
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Rossi46 schreef op zondag 21 november 2021 @ 08:11:
Trouwens, waarschijnlijk al 100x genoemd hier, maar volgens mij is dit de eerste Horizon waarbij ook echt het geluid van de auto verandert als je een andere uitlaat laat plaatsen! 👌
En een tip die ik zelf vergeten was. Je kan de gas indrukken om in de menu’s de auto te beluisteren. Vooral handig als je de motor wilt vervangen

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

sdk1985 schreef op zondag 21 november 2021 @ 01:09:
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe battle royale werkt in fh5? Binnen de eerste minuut zie ik spelers al level 5-7 wagens claimen. Ik ben steeds minuten lang aan het rondrijden en dan vind ik na kilometers te hebben afgelegd level 2/3 wagens. Met geluk een level 4 subaru, maar dan zitten we onderhand al op 30-35 spelers resterend.

Wat ik ook niet snap is het challengen. Ik heb minuten lang achter iemand aangereden en zeker 3 keer de challenge geinitieerd maar de race startte nooit. Bij twee andere precies hetzelfde, pas bij het derde target kreeg ik weer een race :? .
Ja het is mij ook nog te onduidelijk, je kan mensen uitdagen en uitgedaagd worden maar ik heb het nu 3x gedaan en helemaal niemand tegen gekomen.

Eerste potje werd ik 6e. Hele pot niemand gezien 8)7

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ja das wel leuk, alleen wel jammer dat het geluid van de meeste auto’s zelf niet klopt.

Daar had ik door de berichten voor release toch meer van verwacht.

Sommige auto’s kloppen best aardig, zoals sommige AMG’s bijvoorbeeld maar doorgaans is het gewoon het “generieke V12 geluid” voor auto’s met een V12, terwijl dat juist zo erg kan verschillen.

[Voor 18% gewijzigd door Donstil op 21-11-2021 09:55]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Aanraders qua auto om de XP boards te smashen? Met name de boards op daken en andere verhogingen in offroad terrein. Jumps vanaf asfalt kom ik veelal wel goed uit met een super car maar die zijn offroad niet handig.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

FeaR schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:55:
Aanraders qua auto om de XP boards te smashen? Met name de boards op daken en andere verhogingen in offroad terrein. Jumps vanaf asfalt kom ik veelal wel goed uit met een super car maar die zijn offroad niet handig.
Hoonigan S2000 kan je eigenlijk alles wel mee doen en dan met deze “stunt” tune erop: 255 270 725

• DutchOwnage
  • Nu online
Finraziel schreef op zondag 21 november 2021 @ 07:40:
[...]

Dat was in 4 ook al zo, wel later met een patch er pas in gekomen geloof ik.
Vervelend als je oprecht een foutje maakt, maar het zorgt er in ieder geval voor dat de beste manier om een bocht te pakken niet de kamikaze methode is. Aan het begin van 4 was het bijna niet te doen om te proberen goed te rijden zoals het hoort, vooral met een wat lichtere wagen. Je werd dan continu alle kanten op geduwd. Nu is dat alleen aan het begin maar ben je eenmaal voorbij de bulk dan hou je de mensen die niet kunnen remmen wel achter je (en veel meer mensen proberen nu ook te remmen voor een bocht).
Een hoop proberen het wel, maar dan kijk je in je achteruitkijkspiegel en zie je geregeld nóg de een na de ander de muur in duiken :9

Nou vind ik wel dat het met een S2 het écht wel lastig is soms. Vind S2 ook echt niet zo heel leuk, A klasse is de sweetspot denk ik qua snelheidsbeleving en je hebt regelmatig mooie gevechtjes met je tegenstanders online.

• DutchOwnage
  • Nu online
Zo, hèhè, alle wegen 'ontdekt' in FH5. Ik dacht eigenlijk dat het er niet helemaal meer van zou komen. Met 25 te gaan dacht ik alles toch echt al gehad te hebben, maar uiteindelijk kom je er achter dat je her en der toch nog allerlei weggetjes gemist hebt.

En tussendoor had je nog even tijd om 0.017 seconde van m'n tijd in de AMG One af te snoepen he. Kijken of ik er weer onderdoor kan eerdaags ;)

• Finraziel
DutchOwnage schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:17:
[...]

Een hoop proberen het wel, maar dan kijk je in je achteruitkijkspiegel en zie je geregeld nóg de een na de ander de muur in duiken :9

Nou vind ik wel dat het met een S2 het écht wel lastig is soms. Vind S2 ook echt niet zo heel leuk, A klasse is de sweetspot denk ik qua snelheidsbeleving en je hebt regelmatig mooie gevechtjes met je tegenstanders online.
Klopt inderdaad... Van wat ik tot nu toe aan online dingen gedaan heb heb ik ook het idee dat er vaker lagere klassen langs komen. Als ik me niet vergis was het in 4 een redelijk gelijke verdeling tussen A, S1 en S2. Nu zit in ieder geval ook B er bij en heb ik nog maar weinig S2 gezien. Veel fijner zo :)

• Sebastiaan92
  • Laatst online: 16:42
Donstil schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:50:
[...]

Ja het is mij ook nog te onduidelijk, je kan mensen uitdagen en uitgedaagd worden maar ik heb het nu 3x gedaan en helemaal niemand tegen gekomen.

Eerste potje werd ik 6e. Hele pot niemand gezien 8)7
Lijkt wel of je de tegenstanders niet ziet. Had gister ook een potjes zonder tegenstanders te zien, Maar wel opeens een uitdaging.

Vorige week een potje dat de finish van de uitdaging niet werkte. Lagen we er beide uit omdat we te laat waren....

psn: t-zakje

• Zyron
  • Laatst online: 09:09

Zyron

BWRAAAAP

Zijn er meer mensen die 251 van de 250 bonus boards hebben? :')

Forza / Football Manager / FIFA / Ori

• Rossi46
Donstil schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:53:
[...]

Ja das wel leuk, alleen wel jammer dat het geluid van de meeste auto’s zelf niet klopt.

Daar had ik door de berichten voor release toch meer van verwacht.

Sommige auto’s kloppen best aardig, zoals sommige AMG’s bijvoorbeeld maar doorgaans is het gewoon het “generieke V12 geluid” voor auto’s met een V12, terwijl dat juist zo erg kan verschillen.
True true true. Zou idd prachtig zijn als alles helemaal zou kloppen. Maar ja, om dat allemaal te fixen voor 500+ auto's, poeh, dat kost veel tijd/geld.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Rossi46 schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:10:
[...]

True true true. Zou idd prachtig zijn als alles helemaal zou kloppen. Maar ja, om dat allemaal te fixen voor 500+ auto's, poeh, dat kost veel tijd/geld.
Ja das een behoorlijke klus inderdaad :)
Misschien dat ze het bij de auto’s die nog gaan komen wel doen ofz, dat zijn er maar een paar per keer.

• Rossi46
strider1007 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:41:
[...]

Echt niet eens met het eerste deel van je reactie, volledig met het laatste deel !

Het veilinghuis werkt prima. De 'bid failed' melding krijg ik alleen bij populaire modellen, en als je in de 'ending soon' fase zit. Logisch, want dan bieden erg veel mensen, ik ondermeer, sorry...
Een beetje geluk moet je hebben.
Bij de zeer populaire Lambo Sesto FE heb ik het vaak dat ik op '1 minuut te gaan' prima kan bieden, dan overboden word. Als ik dan weer wil bieden zit ik in de drukte van wellicht velen die bieden. Vaak dat dan de auto voor het volle pond de deur uit gaat.. Op naar de volgende..
Bij de Murcielago SV al een paar keer voor twee ton kunnen kopen en voor het drie- en viervoudige verkocht..

Soms start ik het spel op zonder dat ik het stuur op mijn bureau monteer, alleen om een beetje in het veilinghuis rond te kijken...
Ze hadden wel de zoekfunctie mogen aanpassen. Het selecteren van het merk is tegenwoordig wel prima te doen, maar het scrollen door de modellen blijf ik onoverzichtelijk vinden. Waarom niet gewoon een totaal overzicht van alle modellen per merk? :?

• Rossi46
Donstil schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:14:
[...]

Ja das een behoorlijke klus inderdaad :)
Misschien dat ze het bij de auto’s die nog gaan komen wel doen ofz, dat zijn er maar een paar per keer.
Dat vind ik sowieso steeds meer een dingetje aan het worden; het kwaliteitsverschil tussen de oude scans en de nieuw toegevoegde auto's. Logisch natuurlijk, maar eigenlijk kunnen de oude niet echt meer mee. Zit de Golf 3 er ook weer in? Die was in FH4 al foeilelijk 😁

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zyron schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:54:
Zijn er meer mensen die 251 van de 250 bonus boards hebben? :')
Ik ook ja.

• absrnd
Gisteren een en ander afgevinkt.

- XP bord in de hoogspanningsmast 40min
- XP bord in het meer, Rimac aangeschaft, en zeker 2,5 uur bezig geweest (wilde niet wachten op een droog meer)
- XP bord op het hotel balkon, ik wilde zelf een schans neerzetten, maar nadat ik omgewisseld was naar een BMW, stond deze schans al klaar _/-\o_

niet mijn foto:

- Begin gemaakt om alle Wheelspins te unlocken van mijn auto collectie, heb een 1/4 gedaan, het is veel keer knoppen drukken, zucht
- Goliath rally gedaan, poeh, die zorgde voor wat zweethandjes :)
- Voor het belangrijke nostalgie gevoel, de Toyota Celica GT4 omgebouwd naar een Sega rally versie, ik werd weer als een kind zo blij, en rijdt als een rally monster :)

Niet mijn foto:

Wat ik nog steeds niet snap is de specifieke auto keuze die je moet maken, om bepaalde seasonal tasks te doen, zoals een speedtrap, die je moet doen met een S1 900 Modern supercar.
wat maakt een supercar "modern", welk jaar is dat dan ?
ik heb alles wat ik had geprobeerd, zelfs een aantal getuned naar een S1 900 versie, maar geen van alle werken :(
Laten ze dan een lijst zien van de auto's uit je eigen collectie die geschikt zijn, of anders een link naar de shop, heel frustrerend.

[Voor 3% gewijzigd door absrnd op 21-11-2021 12:07]

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 17:27
absrnd schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:03:
Wat ik nog steeds niet snap is de specifieke auto keuze die je moet maken, om bepaalde seasonal tasks te doen, zoals een speedtrap, die je moet doen met een S1 900 Modern supercar.
wat maat een supercar "modern", welk jaar is dat dan ?
ik heb alles wat ik had geprobeerd, zelfs een aantal getuned naar een S1 900 versie, maar geen van alle werken :(
Laten ze dan een lijst zien van de auto's uit je eigen collectie die geschikt zijn, of anders een link naar de shop, heel frustrerend.
In je garage even filteren (dmv de Y button) op modern supercars werkt ook makkelijk :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Donool
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:25

- XP bord in het meer, Rimac aangeschaft, en zeker 2,5 uur bezig geweest (wilde niet wachten op een droog meer)
- XP bord op het hotel balkon, ik wilde zelf een schans neerzetten, maar nadat ik omgewisseld was naar een BMW, stond deze schans al klaar _/-\o_

niet mijn foto:
[Afbeelding]

- Begin gemaakt om alle Wheelspins te unlocken van mijn auto collectie, heb een 1/4 gedaan, het is veel keer knoppen drukken, zucht
- Voor het belangrijke nostalgie gevoel, de Toyota Celica GT4 omgebouwd naar een Sega rally versie, ik werd weer als een kind zo blij, en rijdt als een rally monster :)

Niet mijn foto:
[Afbeelding]

Over het Modern supers car stukje: Je kan in je garage en bij de autoshow sorteren op Car Type. Dat is wat je zoekt!

• justifire
  • Laatst online: 15:34

justifire

Shut up and squat !!

niet mijn foto:
[Afbeelding]

Niet mijn foto:
[Afbeelding]

Damn die Celica :9~
Nu nog een Lancia Stratos :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nog twee één XP board te gaan..diegene midden in het meer is een b*tch zeg :(

[Voor 8% gewijzigd door Exorcist op 21-11-2021 12:26]

• absrnd
skreppiedoe schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:09:
[...]

In je garage even filteren (dmv de Y button) op modern supercars werkt ook makkelijk :)
Dat had ik zeker gedaan, en leverde 8 resultaten op, maar geen van deze 8 werden geaccepteerd na de challange,
daarna allen getuned naar specifiek S1 900, maar dan nog niet geaccepteerd, toen dacht ik F**k it |:(

[edit]
Kwam deze vid tegen, en hij reed met een exact delfde auto die ik ook geprobeerd had, bij werd deze niet geaccepteerd.
ga het nog 1 keer proberen, met zijn tunes.

Vanaf 2:24

[Voor 29% gewijzigd door absrnd op 21-11-2021 12:49]

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online

niet mijn foto:
[Afbeelding]

Niet mijn foto:
[Afbeelding]

2,5 uur over dat bord in het meer? Dat kan je met rewind echt binnen 10 minuten doen hoor :P

• absrnd
Jackson6 schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:25:
[...]

2,5 uur over dat bord in het meer? Dat kan je met rewind echt binnen 10 minuten doen hoor :P
Ik heb eerst diverse superauto's geprobeerd, en met diverse tunes, maar deze kwamen lang niet ver genoeg, toen maar de Rimac aangeschaft, dat kost wat, maar dan heb je wel resultaat :)
Helaas blijken de minieme verschillen van de launch, na een rewind, dat de auto compleet de verkeerde kant op gaat, of weg draaid.
ik heb 2 aanlooproutes geprobeerd, en uiteindelijk was het de route links van het kanaaltje _/-\o_

[Voor 16% gewijzigd door absrnd op 21-11-2021 12:30]

• Finraziel
Die in het meer doe ik volgende week wel als het meer droog ligt... De rest van wat ik nog moest wel gisteren gedaan (en blijkt dat je de achievement al krijgt bij 249/250). Alles met de X5M FE, heerlijk ding.

Net trouwens nog wat rondjes goliath op S2 gedaan, dan is hij wel een stuk minder saai :+
Alleen ik word wel een beetje gestoord van die cheatende moordlustige drivatars zeg. Vooral ook hoe inconsistent ze zijn. Net een 3 lap race gedaan met expert drivatars. In de eerste lap alles ingehaald en ze hingen allemaal op een rij op het verste punt wat ze achter je kunnen liggen (echt, ik wou dat ze die effin' rubber band eens af zouden schaffen)... Tot vlak voor de finish er ineens één me met een noodgang voorbij kwam om vlak voor mijn neus op zijn rem te stampen... En daar bleef ie vervolgens ook een minuut of 2 mee door gaan, alsof ik door een tokkie buurt was gereden en de verkeerde aandacht had getrokken of zo.
Vervolgens in de eerste helft van lap 2 krijg ik er 4 om mijn oren... 3 weer in weten te halen maar eentje had schijnbaar zo'n dikke boost gekregen dat die de rest van de race zo ver voor me bleef dat ik geen schijn van kans had, terwijl in lap 3 de rest van het veld weer in hun rubber band treintje achter me hing, zelfs op punten waar in lap 2 ze allemaal op mysterieuze wijze veel meer topsnelheid hadden dan ik...
Er is gewoon geen peil op te trekken, alsof de game willekeurig besluit om verschillende cheats aan en uit te zetten van de drivatars tijdens de race.

En ik heb het dus niet over ze kunnen verslaan hè, het is gewoon frustrerend dat ze zo enorm wisselvallig zijn...

• MiramarVTM
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 08:05
FeaR schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:55:
Ik heb de Koenigsegg Jesko (gratis als je de V10 story 3 sterren hebt) met tune 173 256 531 erop. Dan wordt hij 4WD met rally suspension en worden die XP boards een eitje, ook als je over een zandweggetje moet. Ook erg handig voor speedtraps!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Finraziel schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:02:
Die in het meer doe ik volgende week wel als het meer droog ligt... De rest van wat ik nog moest wel gisteren gedaan (en blijkt dat je de achievement al krijgt bij 249/250). Alles met de X5M FE, heerlijk ding.
Dan is dat gebugged...ik zit nu op 249/250 en geen achievement. Probeer vanavond nog ff dat meer, net geprobeerd op m'n One X (Rimac) maar ding liep vast na poging 32. Speelt sowieso lekkerder op de Series X dus wie weet, moet te doen zijn als ik t zo beetje merkte.

• 038Robijno
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Meer mensen waarbij er opeens geen 'online' mensen meer voorbij komen op de series X versie?

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Man man die Lamborghini Sesto Elemento Forza Horizon edition een zieke bak met de Tune van Don Joewon Song erop 😍 Alle speed traps&zones zijn echt een eitje hiermee. Ook skill points kan je makkelijk ermee verdienen.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Donstil schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:03:
[...]
Hoonigan S2000 kan je eigenlijk alles wel mee doen en dan met deze “stunt” tune erop: 255 270 725
Die werkte zeer goed, thnx. Nog één bord te gaan..
MiramarVTM schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:08:
[...]
Ik heb de Koenigsegg Jesko (gratis als je de V10 story 3 sterren hebt) met tune 173 256 531 erop. Dan wordt hij 4WD met rally suspension en worden die XP boards een eitje, ook als je over een zandweggetje moet. Ook erg handig voor speedtraps!
Met de Jesko kan ik echt niets op alleen snelweg rijden na O-) Snap niet dat die auto zo populair is.

XP Board midden in het meer moet nog. Twijfel of ik die lang ga proberen of gewoon wacht tot het meer straks op is gedroogd.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoe geef ik een dubbele auto weg aan een friend die de game ook speelt?

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

G_Dragon schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:33:
Hoe geef ik een dubbele auto weg aan een friend die de game ook speelt?
Niet. Je kunt alleen random giften.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

FeaR schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:25:
[...]

Die werkte zeer goed, thnx. Nog één bord te gaan..

[...]

XP Board midden in het meer moet nog. Twijfel of ik die lang ga proberen of gewoon wacht tot het meer straks op is gedroogd.
Haha ik heb precies hetzelfde. Ik heb geen auto die snel genoeg is offroad om die jump te maken.

Ook een grappig iets, je kan de Hoonigen RS200 kopen voor 500k in de store en verkopen tussen de 600-700 op de auction :+

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Exorcist schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:39:
[...]

Noo.. stom ja :p

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Nu online
Exorcist schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:39:
[...]

Je kan toch ook giften aan je vrienden? Weet niet of dat nu alleen bijvoorbeeld je steam friends zijn of GoT oid. Dacht dat er ergens zon optie was bij die barns waar je auto's kan weg geven. In dat geval kan je je vriendenlijst beïnvloeden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

AtlAntA schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:45:
[...]

Je kan toch ook giften aan je vrienden? Weet niet of dat nu alleen bijvoorbeeld je steam friends zijn of GoT oid. Dacht dat er ergens zon optie was bij die barns waar je auto's kan weg geven. In dat geval kan je je vriendenlijst beïnvloeden.
Nee, bij die barns kun je alleen op bepaalde categorieën weggeven. Nieuwkomers, hall of fame entries, terugkerende spelers etc.

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Nu online
Exorcist schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:46:
[...]

Nee, bij die barns kun je alleen op bepaalde categorieën weggeven. Nieuwkomers, hall of fame entries, terugkerende spelers etc.
ah, i stand corrected. Thanks.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

NinjaKiwiNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:40:
[...]
Haha ik heb precies hetzelfde. Ik heb geen auto die snel genoeg is offroad om die jump te maken.
Ik laat het voor wat het is. Ik ga mezelf niet frustreren voor een paar XP die ik niet nodig heb en de bijbehorende Achievement is er over een week ook nog. Diverse auto's geprobeerd en ook links en rechts van de brug de spring maken maar ik kom niet eens in de buurt. Had meer verwacht van mezelf aangezien het balkon van het hotel en de elektriciteitsmast veel beter gingen dan ik om me heen hoor en lees.
AtlAntA schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:45:
[...]
Je kan toch ook giften aan je vrienden?
Nope alleen aan voorgedefinieerde groepen als "iedereen", "nieuwe spelers", "terugkerende spelers", et cetera.

Ik hen gestopt met giften. Denk dat ik tientallen auto's weg heb gegeven maar zelfs bedankjes kunnen er niet af. Dan maar dubbele auto's voor een handje Credits verkopen na een Wheel Spin.

• MiramarVTM
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 08:05
FeaR schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:25:
Met de Jesko kan ik echt niets op alleen snelweg rijden na O-) Snap niet dat die auto zo populair is.
Heb je ook die tune erop gezet die ik aangaf? Dan is hij prima te rijden offroad.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

MiramarVTM schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:54:
[...]
Heb je ook die tune erop gezet die ik aangaf? Dan is hij prima te rijden offroad.
Jep, geen succes. Maar ik houd geen één auto aan de grond in de aanloop naar de jump voor het XP Board in het meer. Ook de Hoonigan niet of de Rimac. Links is de grond wel wat vlakker maar daar kom ik ook niet op snelheid.

Mogelijk probeer ik het later nog eens, voor nu mag het rusten.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

FeaR schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:58:
[...]

Jep, geen succes. Maar ik houd geen één auto aan de grond in de aanloop naar de jump voor het XP Board in het meer. Ook de Hoonigan niet of de Rimac. Links is de grond wel wat vlakker maar daar kom ik ook niet op snelheid.

Mogelijk probeer ik het later nog eens, voor nu mag het rusten.
Ik was er met de Rimac (standaard setup, wel met spoiler) aardig dichtbij. Als je links van het kanaal rijdt, daar snelheid maakt, het heuveltje recht pakt en enigszins op vier wielen landt dan is het te doen met wat rewinds. Maar hier kom ik misschien vanavond in agressievere modus nog op terug :+

En anders idd volgende week.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Exorcist schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:11:
[...]
Ik was er met de Rimac (standaard setup, wel met spoiler) aardig dichtbij. Als je links van het kanaal rijdt, daar snelheid maakt, het heuveltje recht pakt en enigszins op vier wielen landt dan is het te doen met wat rewinds. Maar hier kom ik misschien vanavond in agressievere modus nog op terug :+

En anders idd volgende week.
Ik had expres het bord in de toren eerder gedaan omdat die als het lastigst werd genoemd in diverse filmpjes. Blijkt dat in die filmpjes het meer droog staat.... Heb ik toch de moeilijkste toch voor het laatst laten liggen :P

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

FeaR schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
[...]

Ik had expres het bord in de toren eerder gedaan omdat die als het lastigst werd genoemd in diverse filmpjes. Blijkt dat in die filmpjes het meer droog staat.... Heb ik toch de moeilijkste toch voor het laatst laten liggen :P
Ik heb exact hetzelfde :P

• Sebastiaan92
  • Laatst online: 16:42
Eerst kwam ik niet online, Nu weer wel, maar er is nu geen normaal verkeer meer. Vooral Street Races zijn dan een stuk makkelijker.

psn: t-zakje

• MPC60
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 09:56

MPC60

Game on

Deze game heeft het voor elkaar dat ik voor een game die ik niet heb dure DLC heb gekocht. Net premium gamepass editie aangeschaft. _O-

Ik zag dat hier iemand zei dat hij zelf een schans wou neerzetten? Hoe doe je dat en hoe weet ik welke huis ik gratis heb gekregen?

:>

Xbox: I DataPunk I (dat zijn i'tjes)

• Exactor it
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 15:42
MPC60 schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:14:
Deze game heeft het voor elkaar dat ik voor een game die ik niet heb dure DLC heb gekocht. Net premium gamepass editie aangeschaft. _O-

Ik zag dat hier iemand zei dat hij zelf een schans wou neerzetten? Hoe doe je dat en hoe weet ik welke huis ik gratis heb gekregen?

:>
Je kunt in eventlabs eigen races maken en attributen neerzetten. Bordjes staan er gewoon tijdens races.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

FeaR schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
[...]

Op de XSX net nog gedaan, met wat pogingen en kleine aanpassingen aan m'n Rimac (X999) gehaald :)

• MPC60
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 09:56

MPC60

Game on

Mag je hier foto's dumpen van je liverys met de code erbij? Anders ziet nooit iemand ze volgens mij. :P

Xbox: I DataPunk I (dat zijn i'tjes)

• Segafreak83
  • Nu online
Kunnen ze alsjeblieft online fixen, is echt niet leuk meer zo.

• absrnd
MPC60 schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:59:
Mag je hier foto's dumpen van je liverys met de code erbij? Anders ziet nooit iemand ze volgens mij. :P
Van mij wel :)
ik ben benieuwd wat je gemaakt hebt.

• Segafreak83
  • Nu online
Hoeveel races moet je doen voor When it rains it pours? 3 toch? Heb ze alle 3 gedaan, gewonnen, timer staat op 0 seconden op de map, maar event niet afgevinkt.. Heb gereden met de Gr Supra 2020 in A klasse.

Edit: waarschijnlijk stuk door quick resume, na een reboot voor de 3de keer de 3 races kunnen rijden 8)7

[Voor 20% gewijzigd door Segafreak83 op 21-11-2021 22:15]

• breaker.evert
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01-12 14:42
Zijn er mensen die Forza spelen via Xbox Cloud?
En wat zijn de ervaring vooral eventueel de lag ervan?

• Finraziel
Ok, ik neem mijn eerdere woorden over dat ik niet dacht dat de drivatars echt moeilijker waren terug... Denk dat het komt omdat ik voornamelijk dirt aan het rijden was en ik ze daar om een of andere reden veel beter kan hebben.

Net nog eens 3 laps Goliath gedaan, met een andere auto nu (Porsche 918 Spyder, heerlijke bak), flink meer topsnelheid dan de Aston Martin Vulcan waar ik eerder mee reed en een halve minuut van mijn snelste tijd afgereden (11 minuten nu, waarmee ik ook gelijk op plek 3 of 4 in de clan zou komen dus het is best vlot, maar hij pakte hem op een of andere reden niet voor de rivals tijden). Maar maakt het uit naar de drivatars? Geen bal... Een drivatar reed ook met een Spyder en kwam me vrolijk met een verschil van zeker zo'n 30 a 40 km/h voorbij terwijl ik al 390 ging. Ok ik heb wat topsnelheid opgegeven voor meer handling en downforce... Maar het is niet dat die drivatar dan minder hard door de bochten gaat. Enige reden dat ik ze soms weer in kan halen is dat die drivatars gekke bugs in hun route info hebben waardoor ze soms ineens veel te hard afremmen. Dit keer wel weten te winnen, maar dat voelt niet als een prestatie maar puur als geluk dat de drivatars op het juiste moment hun boost kwijt waren.

Ik hoop dat ze hier nog iets aan doen, is best veel kritiek over geloof ik... Het is nu eigenlijk gewoon niet leuk om tegen te rijden. Dat ze cheaten is één, maar als ze op zijn minst eens consistent zouden kunnen zijn zodat je een moeilijkheidsgraad kunt kiezen en dan weet waar je tegen rijdt...

• Segafreak83
  • Nu online
Ja, de drivatars cheaten keihard, is echt niet leuk meer. Het verschilt echter wel welke race het is.

Maar inmiddels geleerd om er gewoon keihard in te beuken en ze zo voorbij te gaan.

• Rednas_N
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:30
Segafreak83 schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:17:
Ja, de drivatars cheaten keihard, is echt niet leuk meer. Het verschilt echter wel welke race het is.

Maar inmiddels geleerd om er gewoon keihard in te beuken en ze zo voorbij te gaan.
Dat is ook een beetje mijn tactiek. Ik heb sinds vandaag de Lamborghini Sesto Elemento FE maar die wagen is echt te snel voor mij en ik word er dan vaak wel aardig uitgereden door die dravatars. Vooral met die straatraces is het een drama. Met de McLaren Senna (S2) gaat het me een stuk beter af.

Just do it.

• Finraziel
Bij de goliath is het probleem meer dat er een of meer gewoon ver vooruit rijden, valt weinig aan te beuken dan. Als ik bij ze kan komen dan kom ik er meestal ook gewoon wel voorbij.

• Astratuner
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 01-12 23:03
Rednas_N schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:27:
[...]

Dat is ook een beetje mijn tactiek. Ik heb sinds vandaag de Lamborghini Sesto Elemento FE maar die wagen is echt te snel voor mij en ik word er dan vaak wel aardig uitgereden door die dravatars. Vooral met die straatraces is het een drama. Met de McLaren Senna (S2) gaat het me een stuk beter af.
Moet je eens proberen om in het begin bij het optrekken niet vol gas te geven maar rustig aan, pas wanneer je op snelheid komt en dus ook downforce krijgt redelijk snel dan pas kan je flooren die handel.
Had ik in het begin ook last mee maar rustig aan in het begin doseren en je komt er wel. Auto heeft niet voor niets 10 speed en acceleration he.

• ikbenben
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13:09
Vandaag ook alle borden gedaan (ja, ook die in het meer 😋). Uiteindelijk nergens echt veel moeite mee gehad. Voor die in het meer heb ik het met de Jesko moeten doen, de Sesto Elemento geraakte zo ver niet bij mij.
Direct daarna ook alle wegen ontdekt, dan hebben we dat ook weeral van de baan (no pun intended 😬).
Seasonals ook allemaal gedaan, buiten de arcade.
Nu kan ik de rest van de week eens wat gewone races beginnen rijden.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - LG UltraGear 27GL850 | Samsung Tab S6 256GB LTE | Samsung Galaxy S21 256GB Phantom White | Panasonic 55VT60

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ikbenben schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:07:
Vandaag ook alle borden gedaan (ja, ook die in het meer 😋). Uiteindelijk nergens echt veel moeite mee gehad. Voor die in het meer heb ik het met de Jesko moeten doen, de Sesto Elemento geraakte zo ver niet bij mij.
Direct daarna ook alle wegen ontdekt, dan hebben we dat ook weeral van de baan (no pun intended 😬).
Seasonals ook allemaal gedaan, buiten de arcade.
Nu kan ik de rest van de week eens wat gewone races beginnen rijden.
Idem hier, alle fast travel/XP boards en wegen gehad, nu verder met wat races. Ook alle 3 sterren jumps gehad. Enige waar ik moeite mee blijf houden is drie sterren op driften :/
Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee