Nou ik had ook 15 miljoen geschraapt.Finraziel schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:08:
Ik snap eigenlijk weinig van dat soort trucs uithalen voor geld... Ik heb alle huizen gekocht die ik kon, koop auto's wanneer ik ze nodig heb, upgrade er op los, fast travel wanneer ik wil ook al is het nog niet gratis... En ik heb nog zo'n 11 miljoen op de bank staan, gewoon van het spelen van de game
Ieder heeft natuurlijk zijn eigen manier om van de game te genieten en als je lol haalt uit zo snel mogelijk alle auto's hebben (en dan waarschijnlijk door naar een andere game), more power to you... Maar ik vraag me af of sommige mensen zich niet gewoon gek laten maken.
Dan koop je de missende huizen en 3 Bugatti’s en dan is het wel weer op
Dus heb ik 1x een AFK 10 lap Goliath gedaan. 45 weelspins gekregen en daar weer wat moneys mee gemaakt.
Van het racen kan ik ook wel genieten als er geen grind is voor geld, juist omdat ik een lekker scala aan auto’s heb om uit te kiezen.
Als er wat meer progressie zou zijn door de hele game (met een Mazda Mx5 beginnen. Langzaam door groeien naar een Porsche, enz enz) had ik het niet gedaan waarschijnlijk maar omdat dit volledig ontbreekt heb ik er niet zoveel moeite mee.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans