[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 22 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:08:
Ik snap eigenlijk weinig van dat soort trucs uithalen voor geld... Ik heb alle huizen gekocht die ik kon, koop auto's wanneer ik ze nodig heb, upgrade er op los, fast travel wanneer ik wil ook al is het nog niet gratis... En ik heb nog zo'n 11 miljoen op de bank staan, gewoon van het spelen van de game :)

Ieder heeft natuurlijk zijn eigen manier om van de game te genieten en als je lol haalt uit zo snel mogelijk alle auto's hebben (en dan waarschijnlijk door naar een andere game), more power to you... Maar ik vraag me af of sommige mensen zich niet gewoon gek laten maken.
Nou ik had ook 15 miljoen geschraapt.
Dan koop je de missende huizen en 3 Bugatti’s en dan is het wel weer op :)

Dus heb ik 1x een AFK 10 lap Goliath gedaan. 45 weelspins gekregen en daar weer wat moneys mee gemaakt.

Van het racen kan ik ook wel genieten als er geen grind is voor geld, juist omdat ik een lekker scala aan auto’s heb om uit te kiezen.

Als er wat meer progressie zou zijn door de hele game (met een Mazda Mx5 beginnen. Langzaam door groeien naar een Porsche, enz enz) had ik het niet gedaan waarschijnlijk maar omdat dit volledig ontbreekt heb ik er niet zoveel moeite mee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik kom nou op YouTube dit tegen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2xJHDLJTMzq5YVuZyQ4yHbmjyRQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EU2Pz0Wp167jxnIzXMpB76MN.png?f=fotoalbum_large

Hebben jullie dit scherm ook? Ik heb dat nog nooit gezien op de XsX en krijg continu auto’s dubbel.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Finraziel schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:08:
Ik snap eigenlijk weinig van dat soort trucs uithalen voor geld... Ik heb alle huizen gekocht die ik kon, koop auto's wanneer ik ze nodig heb, upgrade er op los, fast travel wanneer ik wil ook al is het nog niet gratis... En ik heb nog zo'n 11 miljoen op de bank staan, gewoon van het spelen van de game :)

Ieder heeft natuurlijk zijn eigen manier om van de game te genieten en als je lol haalt uit zo snel mogelijk alle auto's hebben (en dan waarschijnlijk door naar een andere game), more power to you... Maar ik vraag me af of sommige mensen zich niet gewoon gek laten maken.
Ik doe het ook niet, maar het contrast tussen een wheelspin per dag en een vinkje omdat je alle huizen hebt gekocht, is wel een beetje scheef :)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ook leuk, ben race aan het doen (seasonal event?) krijg ineens melding 'inactivity'..... boem uit race getrapt... was 3de event...

Heel erg raar dit, moet dan ook gas loslaten en opnieuw indrukken om de melding weg te krijgen.
SparksNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:15:
Ik heb zojuist de achievement gekregen dat ik op alle wegen heb gereden, maar in de statistieken staat 573/578. Bekende bug, of moet ik nog 5 wegen?

Lol dankzij de tip hierboven weet ik het antwoord al. Ik miste het blokje hierboven iig ook 😂

Ik moet er nog 1 😢 Ik vermoed dat ik ‘m gevonden heb maar dat hij bugged is. Ziet dit er bij jullie ook zo uit?

[Afbeelding]
Je moet even die verkeerspleinen over, daar kun je door kleurverschil (grijs/wit) heel slecht zien of je ze al gehad hebt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• absrnd
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:13:
Ik kom nou op YouTube dit tegen:
[Afbeelding]

Hebben jullie dit scherm ook? Ik heb dat nog nooit gezien op de XsX en krijg continu auto’s dubbel.
dat is vanwege de nieuwe update, je hoeft zelf die dan niet te verkopen.

• Donstil
  • Niet online
Ik zie nu dat de Porsche Cayman GTS 2 super wheel spinsedit: 1super spin & 1 normale heeft voor 11 skillpoints.

Dat is ook wel een goeie deal voor 80k

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 18-11-2021 23:16 ]

• Donstil
  • Niet online
absrnd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:14:
[...]

Ooh verkoopt hij nu automatisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Het geld vliegt er wel erg snel doorheen in deze game, maar daarin tegen heb ik wel al alle huizen gekocht en heeft mijn vriendin inmiddels alle barn finds al gehaald voor me O-) .

Heb nu alles van de road festivals gehad op de goliath na, net even de andere festivals unlocked en de intro gehad van de verschillende stages. Maar wat staat de map nu onoverzichtelijk vol met iconen grr... Misschien had ik het even minder enthousiast aan moeten pakken :p

@uchiha tijntje Wat rijdt jou drivatar vaak in de weg haha :o, komen je echt heel vaak tegen en dan ga ik vaak even een challenge aan..

Wat blijft dit een heerlijke game om te spelen, ben erg benieuwd naar de seizoenen straks!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:22
@G_Dragon je kunt met rb een filter oproepen op de map om te bepalen wat je wel en niet wil zien. Met alles aan en unlocked wordt het inderdaad wat onoverzichtelijk :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik Speel Forza 5 nu al sinds de pre-release en wil toch even wat checken.
Geen idee of dit al voor bij is gekomen trouwens (misschien overheen gelezen)
Merken jullie ook dat de AI veel sterker is geworden? In horizon 4 speelde in op drivatar moeilijkheid expert. En daar was het een mooie balans van de 10 races 7 winnen en die andere 3 hadden een herkansing nodig.
Maar met forza 5 heb ik echt moeite om te winnen op highlyskilled. Voor al in cross country en offroad.

Ook als ik een race begin met allemaal dezelfde auto's erin die allemaal standaard zijn, dus met dezelfde PI rijden de meteen na de start allemaal van je weg. En als je soms dezelfde race lijn volgt met dezelfde snelheid valt me op dat de ai auto gewoon grip heeft terwijl ik dan flink onder of overstuur heb.

Ik vraag me echt af of de balans wel correct is, en daar nog iets op gecorrigeerd moet worden, Ik las wel dat in de hotfix er een kleine "vermakkelijking" in gezet zou zijn voor de AI maar nog steeds zijn sommige race onmogelijk om op een wat hoger niveau te halen.

Heeft iemand van jullie ook zo iets gemerkt?

[ Voor 0% gewijzigd door pixel op 19-11-2021 07:41 . Reden: typo's ]

brabrabrabra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
pixel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:36:
Merken jullie ook dat de AI veel sterker is geworden? In horizon 4 speelde in op drivatar moeilijkheid expert. En daar was het een mooie balans van de 10 races 7 winnen en die andere 3 hadden een herkansing nodig.
Maar met forza 5 heb ik echt moeite om te winnen op highlyskilled. Voor al in cross country en offroad.

Ook als ik een race begin met allemaal dezelfde auto's erin die allemaal standaard zijn, dus met dezelfde PI rijden de meteen na de start allemaal van je weg. En als je soms dezelfde race lijn volgt met dezelfde snelheid valt me op dat de ai auto gewoon grip heeft terwijl ik dan flink onder of overstuur heb.

Ik vraag me echt af of de balans wel correct is, en daar nog iets op gecorrigeerd moet worden, Ik las wel dat in de hotfix er een kleine "vermakkelijking" in gezet zou zijn voor de AI maar nog steeds zijn sommige race onmogelijk om op een wat hoger niveau te halen.

Ja dat klopt viel mij ook al op :|
In sommige races moet je echt aso een bocht ingaan om er maar voorbij te kunnen komen :X

[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 19-11-2021 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 11:48

cjpostma

Break like the wind

Tip voor mensen die legit veel CR willen, moeten seasonal playlist exclusive cars voor weinig kopen zolang ze te winnen zijn en deze een paar weken later in de auction house verkopen. Een NSX GT eergisteren verkocht voor 4M en zag dat ze gisteren al voor 5M gaan. Deze "truc" werkte bij FH4 al, maar blijkbaar hebben mensen nu al zo veel CR dat FH4-prijzen nu wel heel snel gehaald worden.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:30

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Merken jullie ook dat de AI veel sterker is geworden?
Yup, dat idee heb ik ook.
Ik was op expert begonnen, maar heb het nu terug op highly skilled gezet.
Ligt ook wel een beetje aan het type race, offroad met sprongen dmv schans gaan niet lekker bij mij.
Bij een slechte landing sta ik soms bijna stil, maar de AI rijdt vrolijk met snelheid door.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Finraziel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 06:56:
@G_Dragon je kunt met rb een filter oproepen op de map om te bepalen wat je wel en niet wil zien. Met alles aan en unlocked wordt het inderdaad wat onoverzichtelijk :)
Ja klopt, die word ook veel gebruikt |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Zekers. Op FH4 versloeg ik Unbeatable bijna altijd wel maar hier in eerste instantie op Expert moeten zetten en echt moeten zwoegen om te kunnen winnen. Heb toch het idee dat er hier en daar "gecheat" wordt door de AI. Soms zie je ze "fishtailen" maar nauwelijks snelheid verliezen. Als dat bij mij gebeurt ben ik 50% van mijn snelheid kwijt. Ook kunnen ze soms met hogere snelheid door bochten zonder tractie te verliezen lijkt het wel. Maar aan de andere kant, ik hou wel van een uitdaging. Vond de AI echt te zwak in FH4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
LOL, gisteren een paar races op 'tourist' niveau gedaan, voor de fun..

Krijg ik ineens de melding:

"Je wint wel erg makkelijk, zou je niet eens een tandje hoger gaan spelen ?" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel

Volgens mij zijn de drivatars op zich niet echt moeilijker geworden maar heeft het te maken met de flink verbeterde physics in horizon 5. Ik zat vorige games nog niet zo diep in tuning als wat ik nu probeer te doen (ben nog steeds echt een beginner maar zit wel aan alle knoppen te draaien nu ipv maar een paar), maar wat ik begrijp werd in vorige games de hele suspension setup veel gedaan aan de hand van een formule waar de optimale instelling uit kwam. Dat schijnt niet meer te werken omdat de suspension physics zwaar verbeterd zijn en nu moet je dus echt per auto testen en finetunen.

Mensen die de drivatars veel moeilijker zijn gaan vinden, tunen jullie zelf? Of download je een tune, of tune je helemaal niet? Het zou me niks verbazen als voorheen veel download tunes die formule gebruikten en dat er nu veel tunes zijn die eigenlijk helemaal niet goed staan. En de game is natuurlijk ook net uit, bij 4 zag je ook dat oudere tunes vaak best crap waren en het met de tijd beter werd.

Ik had in het begin ook het idee dat ze moeilijker waren, maar toen had ik ook mijn settings nog fout staan (traction control aan ipv abs, ondertussen rij ik met beiden uit). Dirt heb ik nauwelijks problemen mee en win ik meestal wel van pro. Cross country moest ik in vorige games echt flink de moeilijkheid omlaag schroeven want ik ben er niet goed in en dat ervaar ik hier juist minder. Road met een goed getunede auto kan ik zelfs in the trial winnen van unbeatable drivatars. Ik heb ook in vorige games altijd veel moeite met unbeatable gehad, daarom heb ik niet het idee dat ze echt veel moeilijker geworden zijn, behalve dus misschien omdat tunen moeilijker geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Volgens mij zijn de drivatars op zich niet echt moeilijker geworden maar heeft het te maken met de flink verbeterde physics in horizon 5. Ik zat vorige games nog niet zo diep in tuning als wat ik nu probeer te doen (ben nog steeds echt een beginner maar zit wel aan alle knoppen te draaien nu ipv maar een paar), maar wat ik begrijp werd in vorige games de hele suspension setup veel gedaan aan de hand van een formule waar de optimale instelling uit kwam. Dat schijnt niet meer te werken omdat de suspension physics zwaar verbeterd zijn en nu moet je dus echt per auto testen en finetunen.
Ik download tunes (vnl Nalak en DonJoewonSong) omdat deze me altijd goed bevielen. Maar interessant punt vwb suspension setups. Dat ga ik wel even in de gaten houden.
Even een ander punt: de Boneshaker is (weer) totaal OP op A800. Gisteren online gespeeld en met speels gemak alle 5 de races gewonnen (was de enige in een BS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik tune soms zelf, maar meestal ben ik lui en download ik ze.
Maar het viel me zo op dat de AI inderdaad ook bij 100% gelijke auto's (dus een standaard auto zoals je die van het spel ontvangt) echt veel meel snelheid maken kan. En inderdaad vooral bij landen raak je snel 50% kwijt. Vaak helpt het om dan te rewinden, en dan gewoon hetzelfde te doen, en dan land je vaak beter. (lees met minder snelheid verlies)

brabrabrabra...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:18
absrnd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:14:
[...]

Is dat echt pas geïmplementeerd bij de recente patch? Dit zat gewoon standaard in Forza Horizon 4 ... :X

Laat wel zien wat de (bedroevende) staat van dit spel is. Ik heb mij destijds onwijs vermaakt met de eerdere Forza Horizon-delen, maar dit keer vind ik dat ze (lees: Playground Games) de plank enorm mis hebben geslagen door 'the easy road' te nemen. Het spel voelt en speelt precies hetzelfde als de vorige delen en voegt, naar mijn mening, geen enkel vernieuwend element toe wat dit spel kan onderscheiden van de andere delen. De races, de showcases, de speelwereld, de Horizon Playlists ....één grote 'been there, done that'. En laat ik over de diverse bugs maar nog niet spreken. |:(

Misschien is het te wijten aan de wereldwijde pandemie die de ontwikkeling van het spel in een (noodzakelijk) andere richting heeft gestuurd. Maar goed, dat is een aanname.

Ik merk dat ik er enorm van baal, want ik keek echt uit naar deel vijf. Echter, het voelt - na twee weken spelen - als een grote teleurstelling. :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik ben gisteren uit frustratie gestopt met die seasonal off road race. Ik kwam maar niet voorbij de #1, wat ik ook probeerde. Om gek van te worden. Mars7T2 ik haat je met een passie nu, nou ja je drivatar dan.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Yonix schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:05:
[...]

Is dat echt pas geïmplementeerd bij de recente patch? Dit zat gewoon standaard in Forza Horizon 4 ... :X

Laat wel zien wat de (bedroevende) staat van dit spel is. Ik heb mij destijds onwijs vermaakt met de eerdere Forza Horizon-delen, maar dit keer vind ik dat ze (lees: Playground Games) de plank enorm mis hebben geslagen door 'the easy road' te nemen. Het spel voelt en speelt precies hetzelfde als de vorige delen en voegt, naar mijn mening, geen enkel vernieuwend element toe wat dit spel kan onderscheiden van de andere delen. De races, de showcases, de speelwereld, de Horizon Playlists ....één grote 'been there, done that'. En laat ik over de diverse bugs maar nog niet spreken. |:(

Misschien is het te wijten aan de wereldwijde pandemie die de ontwikkeling van het spel in een (noodzakelijk) andere richting heeft gestuurd. Maar goed, dat is een aanname.

Ik merk dat ik er enorm van baal, want ik keek echt uit naar deel vijf. Echter, het voelt - na twee weken spelen - als een grote teleurstelling. :'(
Wat had je dan anders willen zien? Handling in deel 4 was al zo fijn, dat moeten ze niet om gaan gooien. Daarnaast blijven de standaard types races gewoon belangrijk dus ook daar ben je beperkt qua variatie. Het is volgens mij vooral doordat Horizon 4 al zo enorm compleet was dat het lastig is nu ineens enorm onderscheidend te zijn. Lastig, en vooral niet nodig, merendeel is tevreden met gewoon een nieuwe wereld voor content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 12:49

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik probeer de Colossus te doen, maar als ik hem wil starten, lijkt hij een heel ander event te starten. Ik moet pionnen omrijden en heb helemaal geen tegenstanders...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_sTw-dbOCn2Fzctr0Cebqx5DQI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9OpD1PVMOXfjUCNypzlMKXGR.jpg?f=fotoalbum_large

Doe ik wat fout?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:06
Janoz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:43:
Ik probeer de Colossus te doen, maar als ik hem wil starten, lijkt hij een heel ander event te starten. Ik moet pionnen omrijden en heb helemaal geen tegenstanders...[Afbeelding]

Doe ik wat fout?
Dat is zo'n festival event op die plaats. Ik weet alleen niet hoe je de normale moet starten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 22:50

Zyron

BWRAAAAP

Komt omdat er een seasonal op zit momenteel. Geen idee even uit het hoofd of er een manier is om de reguliere Collosus te starten

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Maar klopt het dat het een championship is zonder extra races en dat ik geen tegenstanders krijg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
MPC60 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:26:
Ik ben gisteren uit frustratie gestopt met die seasonal off road race. Ik kwam maar niet voorbij de #1, wat ik ook probeerde. Om gek van te worden. Mars7T2 ik haat je met een passie nu, nou ja je drivatar dan.
Hier ook precies dezelfde ervaring, kon niet door de modder en zware regen heen manoeuvreren, terwijl de drivatars continu langs me heen schieten, en weg accelereren alsof ze een raket aan boord hebben.
ik kon gewoon niet hoger eindigen dan 5e

voor de grap alles op auto control gezet, dat ik alleen een beetje bij moet sturen om drivatars in te halen, maar dan zelfs kam ik niet voorbij dan de 5e plaats, en weer schieten de eerste 5 weg als raketten |:(

Ik heb 2 van die seasonal races geprobeerd, en beide hetzelfde probleem, en ben ik er mee gekapt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
Janoz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:43:
Ik probeer de Colossus te doen, maar als ik hem wil starten, lijkt hij een heel ander event te starten. Ik moet pionnen omrijden en heb helemaal geen tegenstanders...[Afbeelding]

Doe ik wat fout?
Blijkbaar niets, ik dacht ook voor een lange race helemaal klaar te zitten, en was binnen de minuut klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:55
SparksNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:15:
Ik heb zojuist de achievement gekregen dat ik op alle wegen heb gereden, maar in de statistieken staat 573/578. Bekende bug, of moet ik nog 5 wegen?

Lol dankzij de tip hierboven weet ik het antwoord al. Ik miste het blokje hierboven iig ook 😂

Ik moet er nog 1 😢 Ik vermoed dat ik ‘m gevonden heb maar dat hij bugged is. Ziet dit er bij jullie ook zo uit?

[Afbeelding]
Ben er gisteren mee bezig geweest. Kostte me een paar uur, maar alle wegen zijn te doen. Er is maar 1 weg die bugged is en dat is rechtsboven (de weg over het strand).

Wat jij laat zien heb ik ook precies zo. Is gewoon slecht ontworpen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Donool schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:47:
[...]

Dat is zo'n festival event op die plaats. Ik weet alleen niet hoe je de normale moet starten. :X
Met y button kun je switchen naar regular event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Laatst online: 19:26
Janoz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:48:
Maar klopt het dat het een championship is zonder extra races en dat ik geen tegenstanders krijg?
Klopt. Duurt 30 sec of zo en dan heb je de playlist challenge alweer gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Laatst online: 08:30

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik hoop dat de Arcade games op de schop gaan.
Er zijn meestal te weinig mensen om alle 3 ronden te volbrengen.
En sommige opdrachten kosten ook best wat tijd, zelfs als het lijkt alsof je met genoeg mensen bent
Finraziel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:24:
Mensen die de drivatars veel moeilijker zijn gaan vinden, tunen jullie zelf? Of download je een tune, of tune je helemaal niet?
Ik tune niet, download ze.
Yonix schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:05:
De races, de showcases, de speelwereld, de Horizon Playlists ....één grote 'been there, done that'. En laat ik over de diverse bugs maar nog niet spreken. |:(
Ik heb FH4 1 jaar gespeeld, maar vind het juist fijn dat het "meer van hetzelfde" is.
Als het allemaal anders had geweest had ik er nog een Battlefield bij
absrnd schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:51:
Hier ook precies dezelfde ervaring, kon niet door de modder en zware regen heen manoeuvreren, terwijl de drivatars continu langs me heen schieten, en weg accelereren alsof ze een raket aan boord hebben.
ik kon gewoon niet hoger eindigen dan 5e
Dat stuk modder is idd wel lastig, maar heb de vlag redelijk aan de binnenbocht aangesneden en de drivatar aan de kant gebeukt. Beetje rewinden doet wel wonderen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Remmersmaak schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:58:
[...]

Met y button kun je switchen naar regular event
Ah, wel vreemd dat overal bij staat wat welke knop doet, behalve dit. Het is nu gelukt

Nu heb ik alleen nog een issue met die tijdrit. Ik heb ze al eens gehaald, maar dan ineens ben ik mijn accolade weer kwijt. Dus heb ik er weer 1 opnieuw gedaan, en die is nu ook weer weg.

Maar als ik hem dan pin, dan vinkt ineens aan dat ik hem binnnen 4 min gedaan heb en zegt hij dat hij gehaald is. Maar als ik dan naar mijn accolades gaat is er niks veranderd.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

volgens mij heb ik te veel barnfinds gezocht, want elke keer als ik hier langs loop vraagik me af wat voor exclusieve auto hier staat te verroesten ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YM-9RegFNi5LF0elo3BgJWZWE14=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VyaFs0wwMaoVe6Ab8Qxe9N7i.png?f=fotoalbum_large

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DeWaanzin schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:50:

Ik heb FH4 1 jaar gespeeld, maar vind het juist fijn dat het "meer van hetzelfde" is.
Als het allemaal anders had geweest had ik er nog een Battlefield bij
Ik had eigenlijk gehoopt op meer van hetzelfde maar met wat verbeteringen en nieuwe toevoegingen..
Nu is het vooral een nieuwe map en storyline maar rest same-same (wat trouwens niet perse slecht is.. never change a winning forumula ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mymac
  • Laatst online: 19:26
Vind het herkenbare ook juist prettig, maar snap dat sommigen het te weinig vernieuwend kunnen vinden. Waar ik blij mee ben is de uitgebreidere playlist. Dat is wat mij voornamelijk bezighoudt. En tussendoor een stukje verder met de story (want die heb ik nog niet af).

Tunen
Ik upgrade zelf m'n auto's op de manier die ik prettig vind. Vaak begin ik met banden, remmen, raceonderstel en sport of racebak. Daarna wordt het of performance, of gewichtsbesparing. Doe niet al te gek veel aan de verdere afstelling. Vaak wel even de eindoverbrenging, downforce en/of ophanging.

Drivatars
Heb ook (net als bovenstaande reacties) het idee dat ze soms beter zijn in FH5. In FH4 was unbeatable wel te doen, nu niet echt meer. Soms wel, maar vaak eindig ik tweede omdat de nummer 1 al te ver weg is en niet meer in te halen valt in zo'n korte tijd. Erg frustrerend, dus ik rij een niveau lager momenteel.

[ Voor 54% gewijzigd door mymac op 19-11-2021 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Eindelijk alle wegen gevonden, op naar de volgende klus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
De AI is raar en daar kun je gebruik van maken. Als ze achter je rijden halen ze je nauwelijks in als je op de racing line zit. Tunen naar acceleration en launch maakt het best makkelijk om te winnen. Ook handig is om vol op ze te beuken in bochten. Ze remmen dan altijd en dan ben je er voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Exactor it schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:24:
De AI is raar en daar kun je gebruik van maken. Als ze achter je rijden halen ze je nauwelijks in als je op de racing line zit. Tunen naar acceleration en launch maakt het best makkelijk om te winnen. Ook handig is om vol op ze te beuken in bochten. Ze remmen dan altijd en dan ben je er voorbij.
Ze remmen inderdaad wel extreem veel, zelfs wanneer de lijn groen is.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:12

Fuelke

Forza Ferrari

Ik krijg wel meldingen dat ik een auto als gift gekregen heb en de barn waar ik naarheen moet rijden, maar als ik daar ben krijg ik enkel de mogelijkheid om zelf een auto te schenken?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Ik kreeg vandaag twee Forza editions. Een lambo en een Maserati. Alleen geen credits om ze up te graden. 😂 Gisteren alles besteed aan off road upgrades, die niet helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
cjpostma schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:06:
Tip voor mensen die legit veel CR willen, moeten seasonal playlist exclusive cars voor weinig kopen zolang ze te winnen zijn en deze een paar weken later in de auction house verkopen. Een NSX GT eergisteren verkocht voor 4M en zag dat ze gisteren al voor 5M gaan. Deze "truc" werkte bij FH4 al, maar blijkbaar hebben mensen nu al zo veel CR dat FH4-prijzen nu wel heel snel gehaald worden.
Sowieso is die Auction house snipen best wel lucratief. Want veel auto’s gaan gek genoeg voor meer dan waar je ze voor kunt kopen.

Zo “won” ik een Bugatti Divo voor 1,7M (kost 3M in de winkel) en die verkocht ik weer voor 3,3M, beetje car flipping lite.

Zo kijk ik bij alle auto’s die ik wil kopen even of iemand ze aanbied, het meerendeel kan je wel “tweede hands” op de kop tikken voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Fuelke schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:30:
Ik krijg wel meldingen dat ik een auto als gift gekregen heb en de barn waar ik naarheen moet rijden, maar als ik daar ben krijg ik enkel de mogelijkheid om zelf een auto te schenken?
Is het niet first come first served?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Begin november zou ik mijn beide ogen laten laseren, helaas kon slechts 1 oog worden gedaan dus de eerste 2 weken Horizon 5 gespeeld met 1 oog... en dus redelijk slecht zicht. Afgelopen dinsdag alsnog het andere oog kunnen laten doen en nu dus goed zicht en damn! Horizon 5 ziet er nog een stuk beter uit met 2 goede ogen. Ging echt even een wereld open van hoe gelikt het er allemaal uit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:56
Fuelke schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:30:
Als je naar je garage gaat zie je als het goed is een vierkant met send& gift cars. Ik kon daar op klikken en kreeg ik de garage te zien op de map waar ik m'n gift car kon ophalen. Is niet bij elke barn find garage.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:43
Even een noob vraag: voordat een race begint wil ik soms een tune downloaden. Maar hoe/waar doe je dat?
Voor de update kon ik dat voor de race doen (dacht ik) maar nu niet meer.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:43
Vortigen schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:41:
Even een noob vraag: voordat een race begint wil ik soms een tune downloaden. Maar hoe/waar doe je dat?
Dit is er uit gehaald omdat je op die manier door een tune in een hogere klasse kwam, terwijl de drivatars in de oude klasse bleven.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:50
Ik was weer de enige deelnemer aan Forza Arcade. Als enige schiet het gewoon niet op en als het dan ook nog eens een driftopdracht is… Aan driften heb ik een broertje dood, uiteraard omdat ik het helemaal niet kan.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Maikel64 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:44:
[...]

Dit is er uit gehaald omdat je op die manier door een tune in een hogere klasse kwam, terwijl de drivatars in de oude klasse bleven.
Ah I see. Dat snap ik dan wel ;)
Kan ik dan misschien voordat ik een race "binnen ga" ergens een tune downloaden?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Segafreak83 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:52:
Eindelijk alle wegen gevonden, op naar de volgende klus :).
Ik moet er nog vijf, maar waar ik ook kijk, ik zie ze niet op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Jackson6 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:00:
[...]

Ik moet er nog vijf, maar waar ik ook kijk, ik zie ze niet op de kaart.
Sommige wegen zie je heel slecht, ik ben uiteindelijk systematisch de hele map gaan verkennen, en uiteindelijk gevonden.

Vooral aan de buitenkant van de map zitten een paar sneaky off road wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
ariekanari schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:44:
Ik was weer de enige deelnemer aan Forza Arcade. Als enige schiet het gewoon niet op en als het dan ook nog eens een driftopdracht is… Aan driften heb ik een broertje dood, uiteraard omdat ik het helemaal niet kan.
Als je makkelijker drift punten wil halen, probeer eens een Willys Jeep met drift tune... In je eentje zul je het nog steeds niet halen maar wellicht helpt het wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Segafreak83 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:03:
[...]

Sommige wegen zie je heel slecht, ik ben uiteindelijk systematisch de hele map gaan verkennen, en uiteindelijk gevonden.

Vooral aan de buitenkant van de map zitten een paar sneaky off road wegen.
Oops, ik had wat op/afritten van snelwegen over het hoofd gezien, is gelukt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:50
@FinrazielIk zal het eens proberen maar denk niet dat het veel zal helpen. Ik heb echt heel weinig gevoel voor driften.

[ Voor 5% gewijzigd door ariekanari op 19-11-2021 15:13 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

Donstil schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:57:
[...]
Sowieso is die Auction house snipen best wel lucratief.
Ik snap niets van de Auction House. Mensen die tien(tallen) miljoen bieden op een auto waarvan exact dezelfde meerdere malen ook nog eens aangeboden staat met een directe buy-out van nog geen tien procent van wat men biedt bij de eerst genoemde versie. Nu is de buy-out altijd hoger dan de winkelwaarde maar voor sommige auto's is het het dubbele me wel waard maar niet een tien- of meer voudige.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FeaR schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:
[...]

Ik snap niets van de Auction House. Mensen die tien(tallen) miljoen bieden op een auto waarvan exact dezelfde meerdere malen ook nog eens aangeboden staat met een directe buy-out van nog geen tien procent van wat men biedt bij de eerst genoemde versie. Nu is de buy-out altijd hoger dan de winkelwaarde maar voor sommige auto's is het het dubbele me wel waard maar iets een tien- of meer voudige.
Ja dat begrijp ik dus ook niet.

Bijvoorbeeld die Bugatti Divo. Die kost 3M, spuiten etc is gratis. Ik koop er eentje nieuw, gooi er een afwijkende kleur op, breng hem naar de auction house en hij verkoopt vrijwel direct voor 3,3M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2BK3yebJV0CHjbNfny0S0S9pKBo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4NsoHoWjoBi2sxEYoq8ZD0Lm.jpg?f=fotoalbum_large

2x 2999*10 ... 8)7 :X

[ Voor 26% gewijzigd door calsonic op 19-11-2021 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zit een of andere Chinees ergens FH5 te farmen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
FeaR schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:
[...]

Ik snap niets van de Auction House. Mensen die tien(tallen) miljoen bieden op een auto waarvan exact dezelfde meerdere malen ook nog eens aangeboden staat met een directe buy-out van nog geen tien procent van wat men biedt bij de eerst genoemde versie. Nu is de buy-out altijd hoger dan de winkelwaarde maar voor sommige auto's is het het dubbele me wel waard maar niet een tien- of meer voudige.
Waarom zou je meer betalen dan de prijs in de autoshow?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:45:
[...]

Zit een of andere Chinees ergens FH5 te farmen :o
PC spelers, zou het fijn vinden als ze dat gewoon zouden scheiden, ook voor de rankings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:15:
[...]

Ooh verkoopt hij nu automatisch?
Je krijgt blijkbaar een standaard bedrag, en na een beetje de auctions hebben bekeken, een bedrag dat veel lager ligt dan wat er voor kan krijgen als je zelf de auto in de auction gooit 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Homeland schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:06:
[...]

PC spelers, zou het fijn vinden als ze dat gewoon zouden scheiden, ook voor de rankings.
Wat ze zouden moeten doen is cheaters meteen bannen van de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
calsonic schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:39:
[...]

Wat ze zouden moeten doen is cheaters meteen bannen van de game ;)
Dat ook, maar dat blijft toch achter de feiten aan rennen. Al zouden ze een detectie in kunnen bouwen, te snel levelen en je krijgt meteen een ban.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:38
Op 577 van de 578...En ik maar zoeken als een Inspector Gaget 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PjMabCsrcq6buPX4U3Pxdm0IIZA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XxbgtoE1nya6EGOZTGgMtxsK.jpg?f=user_large

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knolpower!
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-03 10:35
/

[ Voor 120% gewijzigd door Knolpower! op 19-11-2021 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Hoe gooi ik andere banden op mijn auto? Zie de standaard tune opties wel staan, maar geen banden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Vortigen schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:41:
Je auto tunen kan alleen in een van je huizen of bij een festival..
in dat menu moet het redelijk makkelijk zijn om de juiste tune te vinden via autoupgrade of search for tune.

De menu structuur van FH duurde bij mij ook wel even voor ik het door had.. in free roam is die namelijk anders dan in je huis.. en met al die tabs is het in het begin best overweldigend.. maar het went op den duur :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 10:19
Donstil schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:24:
[...]

Ja dat begrijp ik dus ook niet.

Bijvoorbeeld die Bugatti Divo. Die kost 3M, spuiten etc is gratis. Ik koop er eentje nieuw, gooi er een afwijkende kleur op, breng hem naar de auction house en hij verkoopt vrijwel direct voor 3,3M
Probeer het eens met de Jesko. Daar kun je makkelijk 1M credits winst op pakken. Ik had er na vijf stuks geen zin meer in. Een beetje schaarste aan credits maakt de game voor mij wat leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

kuka schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:03:
Op 577 van de 578...En ik maar zoeken als een Inspector Gaget 7(8)7

[Afbeelding]
Ik begin ook het einde van de onbereden wegen in het zich te krijgen :)

En heb net de laatste barn find gevonden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:49
Voor die V10 story als je sommige dingen van de eerste keer maar 2 sterren hebt gekregen, kun je die later terug opnieuw doen tegen een lagere moeilijkheid om zo toch 3 sterren te krijgen en uiteindelijk ook de Jesko ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09 15:18
Astratuner schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:41:
Voor die V10 story als je sommige dingen van de eerste keer maar 2 sterren hebt gekregen, kun je die later terug opnieuw doen tegen een lagere moeilijkheid om zo toch 3 sterren te krijgen en uiteindelijk ook de Jesko ?
Ja, je kan ze zo vaak doen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
ToolkiT schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:38:
[...]

Je auto tunen kan alleen in een van je huizen of bij een festival..
in dat menu moet het redelijk makkelijk zijn om de juiste tune te vinden via autoupgrade of search for tune.

De menu structuur van FH duurde bij mij ook wel even voor ik het door had.. in free roam is die namelijk anders dan in je huis.. en met al die tabs is het in het begin best overweldigend.. maar het went op den duur :)
Tunen kan overal, upgraden is wat je bedoelt (of upgrade/tune combo downloaden). Tunen is eigenlijk specifiek het stuk waar je je differentieel, ophanging, banden en zo afstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Astratuner schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:41:
Ik heb er 1 niet op 3 sterren en toch de Jesko gekregen. Dus even doorspelen loont ipv telkens opnieuw voor 3 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Finraziel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:19:
[...]

Tunen kan overal, upgraden is wat je bedoelt (of upgrade/tune combo downloaden). Tunen is eigenlijk specifiek het stuk waar je je differentieel, ophanging, banden en zo afstelt.
Klopt ja, dank je voor de verduidelijking.
Maar de originele vraag denk ik over upgrades naar bepaalde klasse's voor een race..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
ToolkiT schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:36:
[...]

Klopt ja, dank je voor de verduidelijking.
Maar de originele vraag denk ik over upgrades naar bepaalde klasse's voor een race..
Klopt ook, maar zag de term al een paar keer verkeerd gebruikt worden en mijn interne autist wou er wat van zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Exactor it schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:46:
[...]
Waarom zou je meer betalen dan de prijs in de autoshow?
Omdat niet alle auto's via die weg te krijgen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
@ToolkiT en @Finraziel dank voor jullie reacties :)

Het gaat mij om de mogelijkheid om een "tune" of "upgrade" of hoe dat dan ook heet van iemand anders te kunnen downloaden voordat een race begint.
Ik heb dat voor de update een keer gedaan nadat ik steeds vrij kansloos verloor en dat maakte een enorm verschil

Maar als ik het goed heb begrepen kan dat nu ook nog alleen moet je daarvoor naar 1 van je huizen of een festival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pilome243 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 17:39:
[...]

Probeer het eens met de Jesko. Daar kun je makkelijk 1M credits winst op pakken. Ik had er na vijf stuks geen zin meer in. Een beetje schaarste aan credits maakt de game voor mij wat leuker.
Haha ja das perfect geld maken ja, waarom ze het kopen geen idee maar hij verkoopt elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
FeaR schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:11:
[...]

Omdat niet alle auto's via die weg te krijgen zijn.
Oh OK. Omdat je zei voor meer dan de winkelwaarde snapte ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Eindelijk de Arcade gehaald, na x pogingen.. De Speed en Drift kun je bij voorbaat al vergeten, deel 3 is zoveel punten in zo weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 22:50

Zyron

BWRAAAAP

Ik strand nu iedere keer in ronde 2, net ook weer, in ronde 3 met de bullseyes lukte het helaas niet. In drift ben ik meestal de enige...

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Exactor it schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:38:
[...]
Oh OK. Omdat je zei voor meer dan de winkelwaarde snapte ik dat niet.
Was mogelijk ook niet de beste woordkeuze O-)

In dit geval ging het specifiek om de RAESR Tachyon Speed. Vond het een aparte verschijning en wilde hem hebben. Auction House buy-out gedaan van over de twee miljoen maar de auto op zichzelf is dus net meer dan een miljoen waard. Dat bedoelde ik. Dezelfde auto ging met lopende biedingen in de Auction House naar de twintig miljoen....

En nee, grappige auto maar het was niet de twee miljoen waard. Ach, maak ik wel weer goed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Zo, de nieuwe seasonal speed zone kostte me wel een paar pogingen zeg haha. Maar als je eenmaal weet hoe je de bochten moet aansnijden lukt het wel. Ik heb hem gedaan met de Murcielago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Banaan86 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:22:
Zo, de nieuwe seasonal speed zone kostte me wel een paar pogingen zeg haha. Maar als je eenmaal weet hoe je de bochten moet aansnijden lukt het wel. Ik heb hem gedaan met de Murcielago.
Ik deed het meer met bochten afsnijden, niet aansnijden :+ en met de huracan.
Je kunt die s dwars door het midden pakken en nog dicht genoeg bij de weg blijven dat hij het niet af keurt.

Ook de seasonal championship when it rains it pours gedaan... Best lastig weer, ook omdat de auto's die je moet gebruiken veelal niet zo geschikt zijn voor regen en modder (maar de drivatars hebben er in dit geval maar weinig last van lijkt het). Met de Audi TT RS getuned voor dirt lukte het uiteindelijk wel redelijk makkelijk. De exige die ik eerst probeerde was kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
FeaR schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:09:
[...]

Was mogelijk ook niet de beste woordkeuze O-)

In dit geval ging het specifiek om de RAESR Tachyon Speed. Vond het een aparte verschijning en wilde hem hebben. Auction House buy-out gedaan van over de twee miljoen maar de auto op zichzelf is dus net meer dan een miljoen waard. Dat bedoelde ik. Dezelfde auto ging met lopende biedingen in de Auction House naar de twintig miljoen....

En nee, grappige auto maar het was niet de twee miljoen waard. Ach, maak ik wel weer goed :P
Ah, kijk nu snap ik je. En mooi dat je er dikke winst op gemaakt hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Banaan86 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:22:
Hoe werkt dat eigenlijk, moet dat met een bepaalde auto?
Want vorig season had ik ze allemaal 3 sterren maar niets gekregen, zelfde voor al die jumps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:06
Donstil schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:34:
[...]

Hoe werkt dat eigenlijk, moet dat met een bepaalde auto?
Want vorig season had ik ze allemaal 3 sterren maar niets gekregen, zelfde voor al die jumps
Ja dat is een bug volgens mij. Ik was er nog niet eerder tegen aan gelopen, maar had het gisteren ook. Tip van iemand eerder hier werkte gelukkig - even in een andere klasse doen, en daarna weer terug in de auto die je nodig hebt.
Edit; MIsschien niet goed gelezen, maar er dus inderdaad een car restriction. Je kan dit zien in de Festival Playlist, (toggle om te switchten tussen reward / car restriction.

[ Voor 14% gewijzigd door yorkick op 19-11-2021 23:45 ]

kimi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
Eindelijk ook ff serieus kunnen spelen vandaag (was op vakantie). Ook een Tweakers Club request gedaan. Performance is wel minder dan bij FH4, maar denk dat ik mij wel weer wat uurtjes ga vermaken :)

Als er nog meer laatbloeiers zijn, Join me :) Gamertag : Bambeakz

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 20-11-2021 02:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Spel is ook helemaal niet verslavend hoor O-)

[ Voor 5% gewijzigd door calsonic op 20-11-2021 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Beakzz schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 02:51:
Eindelijk ook ff serieus kunnen spelen vandaag (was op vakantie). Ook een Tweakers Club request gedaan. Performance is wel minder dan bij FH4, maar denk dat ik mij wel weer wat uurtjes ga vermaken :)

Als er nog meer laatbloeiers zijn, Join me :) Gamertag : Bambeakz
Ik stuur je straks een request, kijk wel even of ik kan joinen. I DataPunk I is mijn tag.

Edit: lol jij ligt vast te pitten zie ik nu.

[ Voor 4% gewijzigd door MPC60 op 20-11-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
MPC60 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:26:
Het hoeft echt niet lastig te zijn. Pak een willekeurige auto met bijbehorende rank en omschrijving ( ik dacht in dit geval Modern Sportcar, weet ff niet meer), in dit geval dus A, zet of download er een tune op met offroad of rally tires en je wordt fluitend eerste, zéker op Highly Skilled.

Ik pakte gewoon de eerste de beste auto in mijn garage die aan de "eisen" voldeed, in mijn geval een RX7, gooide er een rallytune onder en bij de eerste poging was het raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat seasonal gebeuren belangrijk of kan ik het negeren? Heb het nooit zo op dingen doen binnen bepaalde tijd in games. Vermaak me goed in de game, maar heb al genoeg te doen zonder het seasonal tabje erbij.
Jullie doen dat gewoon voor zoveel mogelijk auto's neem ik aan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2021 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:15:
Is dat seasonal gebeuren belangrijk of kan ik het negeren? Heb het nooit zo op dingen doen binnen bepaalde tijd in games. Vermaak me goed in de game, maar heb al genoeg te doen zonder het seasonal tabje erbij.
Speel het spel vooral op een manier die je zelf leuk blijft vinden. Ja je zal wat auto’s missen of meer geluk moeten hebben om ze te krijgen maar als je daar niet mee denkt te zitten vooral geen moeite in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:15:
Gewoon voor de lol, omdat het kan en voor de auto's en andere stuff inderdaad. Voor nu is het nog leuk omdat je veel nog niet hebt, maar naarmate de tijd vordert en je in veel zaken wel voorzien raakt, nam bij mij in ieder geval de interesse na verloop van tijd wel af wat betreft de seasonals in FH4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn al die seaasonal rewards ook buiten de seasonals te krijgen? (uiteindelijk)
Mooi als ik niets mis, want ik geniet enorm van de game terwijl ik het normaal niet op racegames hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Ja ,volgens mij wel hoor uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind al de online spullen wel enorm matig werken hoor. Twee weken na de release kan dat eigenlijk niet meer.

Ik wil voor een van die season opdrachten een bepaalde rit doen. 30 minuten staat er dan bovenin “looking for riders” (oid) maar er gebeurt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:23:
Zijn al die seaasonal rewards ook buiten de seasonals te krijgen? (uiteindelijk)
Mooi als ik niets mis, want ik geniet enorm van de game terwijl ik het normaal niet op racegames hebt.
Die rewards zijn gewoon auto’s die je kunt kopen toch? Althans seizoen 1 waren 2 auto’s die gewoon in de store staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Overigens vond ik online dat je alle kleding stukken moet kopen. Als je dat gedaan hebt verdwijnen ze uit de (Super)wheelspins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon lekker door met mijn huidige FH5 aanpak, doen waar ik zin in heb en genieten. Gisteren Doom themed horn via wheelspin ontvangen, die wil je toch rl ook gewoon hebben. :9
Pagina: 1 ... 22 ... 65 Laatste