Toon posts:

[XB/PC] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste
Acties:

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Exorcist schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:16:
[...]
Op de XSX net nog gedaan, met wat pogingen en kleine aanpassingen aan m'n Rimac (X999) gehaald :)
Door het veld links of rechts? Welke aanpassingen/welke tune?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:27
(jarig!)
Over drivatars gesproken en vals of volgens eigen regels spelen.
Probeer eens een dragrace en start langzamer. De drivatars gaan dan niet harder dan ± 100 km/uur.
Levert ook nog wat extra punten op. Eerst draften tot ulimate, vervolgens levert passeren een tripple pass en een slingshot op.
Voer in ieder geval niet voor ±95% voltooiing van een dragrace nog even een drift uit (voor extra punten/skill chain) want anders is de kans zeer groot dat drivatars met een zeer grote achterstand je nog voor de meet passeren en dat je zomaar op de 3-6 plaats kunt eindigen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• rgras
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Diverse uren geprobeerd om de laatste 'niet bereden' weg te vinden, maar uiteindelijk heb ik het opgegeven en ben ik maar random rond gaan crossen op zoek naar XP-borden. Welke popup krijg ik binnen 3 minuten? Juist ja, '578/578 roads found'. :D :'(

• Dazzler2120
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 09:43
Sja... De catch up mechanics van FH is altijd een beetje 'raar' geweest... Maar k moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat het bij FH5 heftiger is dan bij FH4... Als je soms ziet hoe de AI hun starts maken, of hoe ze in de binnen bocht veel meer snelheid meenemen en op rails zitten dan is dat echt belachelijk :+
Ook een mooie is als je al een beetje een verdedigende lijn pakt voor een haakse bocht, en er alsnog een AI via de binnenbocht een divebomb plaatst door veel later te remmen, maar schijnbaar ook veel harder te kunnen remmen |:(

PS4 PSN: Dazzler2120

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mijn vriendin had vorige week een paar auto's getuned, waaronder de BMW Isetta 300 Export die ze een minion look heeft gegeven en overpowered heeft gemaakt met upgrades, dus toen we afgelopen zaterdag vrienden over de vloer kregen moesten die er natuurlijk wel even in rijden. Ze zitten namelijk zelf in de auto wereld omdat ze werkzaam zijn als automonteur, wat hebben ze gelachen toen deze kleine auto zo onwijs hard optrok.

Mijn maat was echt helemaal weg van de game en zou er zo een Xbox voor halen zei die, het enige minpunt die hij zelf aangaf was dat er geen Saab in de game zat :9 . Dat vind ik zelf ook wel erg jammer ondanks er 550+ auto's inzitten, want dat is natuurlijk ook echt heel veel.

Ik heb eerlijk gezegd nog geen minpunten kunnen vinden bij het spelen van deze game, hij start vlekkeloos op zonder enkele problemen ( Speel in Solo ). Weet niet hoe de online wereld is, daar lees ik namelijk wel veel klachten over.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Dazzler2120
G_Dragon schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:38:

Ik heb eerlijk gezegd nog geen minpunten kunnen vinden bij het spelen van deze game, hij start vlekkeloos op zonder enkele problemen ( Speel in Solo ). Weet niet hoe de online wereld is, daar lees ik namelijk wel veel klachten over.
Veel van de online issues zijn verholpen, probleem was vaak veel disconnects.
Ikzelf vind het wel fijn om online te rijden, om niet constant 'spawnende' drivatars als rijdende chicanes te moeten ontwijken. (vgm heb je in solo mode constant 6 of 7 drivatars in de buurt van je auto, kan redelijk vervelend zijn als je een aanloopje neemt voor een speedzone :+)
Voor de rest heeft online wel nog lange loading times als je echt online races gaat doen. Het viel me gisteren erg mee met hoeveel er gebeukt werd, had verwacht dat het meer zou zijn.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

FeaR schreef op maandag 22 november 2021 @ 04:48:
[...]

Door het veld links of rechts? Welke aanpassingen/welke tune?
Links, dus de weg parallel aan het kanaal. Dan rechts van het huisje in de bocht (dus rechtdoor feitelijk) en dan uitlijnen bij het bosje op de heuvel. Zal zo even kijken of ik m'n video kan delen voor zover het iets zegt (want alleen de sprong staat erop, niet de aanloop helaas).

Setup is handmatig, heb bredere banden genomen en nog een weight reduction tov gisteren waardoor het een X999 wagen werd dus. Eigenlijk alles wat je in positieve zin kunt toepassen.

/bij deze

[Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 22-11-2021 08:48]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:41:
[...]

Veel van de online issues zijn verholpen, probleem was vaak veel disconnects.
Ikzelf vind het wel fijn om online te rijden, om niet constant 'spawnende' drivatars als rijdende chicanes te moeten ontwijken. (vgm heb je in solo mode constant 6 of 7 drivatars in de buurt van je auto, kan redelijk vervelend zijn als je een aanloopje neemt voor een speedzone :+)
Voor de rest heeft online wel nog lange loading times als je echt online races gaat doen. Het viel me gisteren erg mee met hoeveel er gebeukt werd, had verwacht dat het meer zou zijn.
Gelukkig hebben ze veel issues van online inmiddels verholpen, lijkt me erg irritant als je voorkeur naar online gaat en dat je telkens eruit word gegooid :).

Dat klopt inderdaad over die constant 'spawnende' drivatars, die rijden constant in de weg tot vervelend aan toe. Wij hopen dat ze hier een patch voor uit gaan brengen of een optie toevoegen om die uit te zetten, want normaal driften is bijna geen optie hierdoor 8)7.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• MPC60
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 09:56

MPC60

Game on

Online wordt iedereen 'onzichtbaar' als je bij elkaar in de buurt komt, dat is solo niet?

Xbox: I DataPunk I (dat zijn i'tjes)

• Dazzler2120
MPC60 schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:25:
Online wordt iedereen 'onzichtbaar' als je bij elkaar in de buurt komt, dat is solo niet?
Nee, in solo zijn alle voertuigen die je tegenkomt solide. Je komt ook geen spelers tegen, maar alleen de drivatars. Wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat ze 'voorspelbaar' zouden moeten zijn in gedrag, helaas is dat lang niet altijd het geval

[Voor 26% gewijzigd door Dazzler2120 op 22-11-2021 09:28]

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 10:04

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Heeft hier iemand die Fit to Print achievement (Take photos of 200 different cars for Horizon Promo.) al unlocked? Ik ben de 200 al ruim voorbij maar hij unlocked niet.

Ik zie wel dat er in m'n Xbox app een andere beschrijving bij staat -> Take 50 photos of Legendary cars for Horizon Promo.

Het lijkt erop dat er 2 versies zijn van die achievement.

XBL: theArthurrrr

• Exactor it
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 10:10
DeWaanzin schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:05:
Heeft hier iemand die Fit to Print achievement (Take photos of 200 different cars for Horizon Promo.) al unlocked? Ik ben de 200 al ruim voorbij maar hij unlocked niet.

Ik zie wel dat er in m'n Xbox app een andere beschrijving bij staat -> Take 50 photos of Legendary cars for Horizon Promo.

Je moet voor deze achievement 50 legendary auto's fotograferen.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

DeWaanzin schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:05:

Ja k heb hem gekregen, vrijwel direct toen ik het goeie aantal foto's genomen had.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• DeWaanzin

DeWaanzin

Exactor it schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:09:
[...]

Je moet voor deze achievement 50 legendary auto's fotograferen.
Thanks, net even gechecked en dat werkt dus.

Achievement staat wel omschreven als 200 auto's fotograferen.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Mijn vriendin had vorige week een paar auto's getuned, waaronder de BMW Isetta 300 Export die ze een minion look heeft gegeven en overpowered heeft gemaakt met upgrades, dus toen we afgelopen zaterdag vrienden over de vloer kregen moesten die er natuurlijk wel even in rijden. Ze zitten namelijk zelf in de auto wereld omdat ze werkzaam zijn als automonteur, wat hebben ze gelachen toen deze kleine auto zo onwijs hard optrok.

Mijn maat was echt helemaal weg van de game en zou er zo een Xbox voor halen zei die, het enige minpunt die hij zelf aangaf was dat er geen Saab in de game zat :9 . Dat vind ik zelf ook wel erg jammer ondanks er 550+ auto's inzitten, want dat is natuurlijk ook echt heel veel.

Ja die Isetta is leuk, totaal ongeloofwaardig maar Wheelies doen is toch wel grappig.

En ja dat van Saab, De Saab 900 Turbo had misschien leuk geweest als Classic maar verder is het ook geen D66 simulator natuurlijk :P

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:38:
[...]

Ja die Isetta is leuk, totaal ongeloofwaardig maar Wheelies doen is toch wel grappig.

En ja dat van Saab, De Saab 900 Turbo had misschien leuk geweest als Classic maar verder is het ook geen D66 simulator natuurlijk :P
Die Isetta is bij ons een rondrijdende Minion met teveel power :D...
Ja bijvoorbeeld die Saab is een leuke auto om te tunen, vind het sowieso wel mooie auto's! :)

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 09:26

ToolkiT

brit-tweaker

Rednas_N schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:27:
[...]

Dat is ook een beetje mijn tactiek. Ik heb sinds vandaag de Lamborghini Sesto Elemento FE maar die wagen is echt te snel voor mij en ik word er dan vaak wel aardig uitgereden door die dravatars. Vooral met die straatraces is het een drama. Met de McLaren Senna (S2) gaat het me een stuk beter af.
Ik heb dat juist met de senna.. tenzij je heel hard rijd heeft dat ding geen downforce en dus geen grip wat enorm understeer geeft..
Teminste dat was in FH4 zo, in FH5 heb ik er nog niet echt mee gereden..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Dan moet je maat eerst FH4 gaan spelen, want daar zaten wel Saabs in :)
https://forza.fandom.com/wiki/Saab

Mogelijk komen er later nog Saabs in FH5..

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Donstil schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:38:
[...]

In FH4 had ik een P50 met volle tune.. zoveel power dat er eigenlijk niet gecontoleerd mee te rijden viel.. wel leuk om rubber mee op te smoken ;)

• Maikel64
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09:16
ToolkiT schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:05:
[...]

Dan moet je maat eerst FH4 gaan spelen, want daar zaten wel Saabs in :)
https://forza.fandom.com/wiki/Saab

Mogelijk komen er later nog Saabs in FH5..
Nope, dat was (tot en met?) Forza Motorsport 4. In Horizon 4 zaten geen Saabs.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Maikel64 schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:23:
[...]

Nope, dat was (tot en met?) Forza Motorsport 4. In Horizon 4 zaten geen Saabs.
Ah, ik had het verkeer gelezen..
"Saab is a Swedish car manufacturer that appears in Forza Motorsport and all subsequent Motorsport titles up to Forza Motorsport 4."

Ik zag Forza en 4 en las FH4.. maar het is FM4.. -O-

Volvo's zitten wel in FH4 en FH5 :)

• Senaxx
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:07
Dazzler2120 schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:31:
Sja... De catch up mechanics van FH is altijd een beetje 'raar' geweest... Maar k moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat het bij FH5 heftiger is dan bij FH4... Als je soms ziet hoe de AI hun starts maken, of hoe ze in de binnen bocht veel meer snelheid meenemen en op rails zitten dan is dat echt belachelijk :+
Ook een mooie is als je al een beetje een verdedigende lijn pakt voor een haakse bocht, en er alsnog een AI via de binnenbocht een divebomb plaatst door veel later te remmen, maar schijnbaar ook veel harder te kunnen remmen |:(
Ja en wat ook niet meer aanwezig lijkt te zijn is het drafting. Eerder als je achter een auto ging hangen kreeg je drafting en liep je in, maar dat is nu eigenlijk totaal afwezig. Tenminste ik zie niet meer dat ik die speedboost krijg.

• Dazzler2120
Senaxx schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:37:
[...]

Ja en wat ook niet meer aanwezig lijkt te zijn is het drafting. Eerder als je achter een auto ging hangen kreeg je drafting en liep je in, maar dat is nu eigenlijk totaal afwezig. Tenminste ik zie niet meer dat ik die speedboost krijg.
Vgm zit drafting er wel nog in, maar niet meer in hetzelfde effect als vroeger // is niet mee zo OP als in FH3 en 4.
Ik meen me te herinneren dat ik gisteren zo'n +- 10kph harder reed in een race toen ik aan het draften was als max snelheid, t.o.v. zonder draften... Maar tbh houd ik de snelheid niet nauwlettend in de gaten.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:28
Mijn complimenten aan de optimalisaties van deze game, draait perfect op mijn Dell G15 1550 (i7-10870H + RTX 3060) alle op Ultra op 1080p.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Exorcist schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:45:
[...]
Links, dus de weg parallel aan het kanaal....
En "bedankt" nu moet ik het straks toch weer gaan proberen.... :> :P
Jumpman schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:02:
Mijn complimenten aan de optimalisaties van deze game, draait perfect op mijn Dell G15 1550 (i7-10870H + RTX 3060) alle op Ultra op 1080p.
Ander platform maar ik stond ook versteld wat mijn oude Xbox One X nog op beeld wist te toveren. Grootste vooruitgang naar de Series X is toch de SSD.

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-12 17:18

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

[...]

Links, dus de weg parallel aan het kanaal. Dan rechts van het huisje in de bocht (dus rechtdoor feitelijk) en dan uitlijnen bij het bosje op de heuvel. Zal zo even kijken of ik m'n video kan delen voor zover het iets zegt (want alleen de sprong staat erop, niet de aanloop helaas).

Setup is handmatig, heb bredere banden genomen en nog een weight reduction tov gisteren waardoor het een X999 wagen werd dus. Eigenlijk alles wat je in positieve zin kunt toepassen.

/bij deze

[YouTube: Forza Horizin 5 XP board lake]
Grappig, De eerste week voor Premium users , was blijkbaar dry season. Ik kon zo de temple oprijden en het bord kapot rijden. Heb gisteren alle bonusboards gecleared, ik keek er erg tegenop maar toen ik eenmaal bezig was ging het vrij vlot allemaal.

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

koelebobes schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:30:
[...]

Grappig, De eerste week voor Premium users , was blijkbaar dry season. Ik kon zo de temple oprijden en het bord kapot rijden. Heb gisteren alle bonusboards gecleared, ik keek er erg tegenop maar toen ik eenmaal bezig was ging het vrij vlot allemaal.
Ik heb ook premium (aangeschaft toen het voor 28 Euro kon in de IJsland-store) maar ben niet gelijk met de boards bezig gegaan. Dus zou kunnen dat ik het ff gemist had, maar anders had het wel weer gekomen. Maar het viel uiteindelijk best mee met de Rimac. Ook een fijne auto om andere races mee te doen :)

• CarJunkyXL
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:22
CarJunkyXL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:21:
@Mr. Freeze en @Finraziel

Hmmm... Zou ik het altijd over het hoofd gezien hebben? Ik ga hem nog eens installeren. Heb hem al een tijd niet gespeeld.
Van het weekend Forza 4 geinstalleerd en getest. Maar ik krijg zelfs een krans om de desbetreffende race ook al heb ik hem niet gewonnen. Zo weet ik dus niet welke race ik "echt" gewonnen heb.

Is dit in Forza 5 aangepast?

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-12 17:18

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Exorcist schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:33:
[...]

Ik heb ook premium (aangeschaft toen het voor 28 Euro kon in de IJsland-store) maar ben niet gelijk met de boards bezig gegaan. Dus zou kunnen dat ik het ff gemist had, maar anders had het wel weer gekomen. Maar het viel uiteindelijk best mee met de Rimac. Ook een fijne auto om andere races mee te doen :)
Ik heb alles met de Hoonicorn gecleared, eigenlijk een breeze om te doen geen problemen gehad met bijvoorbeeld het Hotel balkon of de Hoogspanningsmast.

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

/bij deze

[YouTube: Forza Horizin 5 XP board lake]
Thanks voor de video, deze ga ik vanavond met deze video erbij direct even halen! _/-\o_

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

G_Dragon schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:54:
[...]

Thanks voor de video, deze ga ik vanavond met deze video erbij direct even halen! _/-\o_
Qua startpositie heb je hier meer aan, hier heb ik mijn route op gebaseerd:

• MPC60

MPC60

Game on

Even een vraagje zijn share codes voor liveries bugged? Ik krijg bij sommige auto's wel die code andere niet en als ik uit het menu ga zie ik helemaal geen codes of bij andere auto's.

• Petje72
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 09:39
Ik heb een livery geknutseld met als inspiratie de nieuwe limited edition Forza Horizon controller
share code: 133 984 444
^ ik ben nog niet helemaal thuis in FH5 maar met deze code kan je makkelijk de livery vinden/toevoegen (toch?)

• Petje72
MPC60 schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:01:
Even een vraagje zijn share codes voor liveries bugged? Ik krijg bij sommige auto's wel die code andere niet en als ik uit het menu ga zie ik helemaal geen codes of bij andere auto's.
Ik heb dat ook. Blijkt bij 1 auto had ik een "homemade" decal op de auto zitten. Dan geef ie netjes aan dat je hem niet kan sharen. mja, ik had hem toch opgeslagen. Later die homemade decal verwijderd omdat ik hem wilde sharren maar die optie is nu niet. Krijg het niet voor elkaar hem terug te toveren. Ik vrees dat ik hem opnieuw moet maken als ik hem wil sharen.

• Trapgat
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 01-12 22:27
Zo, alles gaat nu de gift bak in :)
Nu tijd om wat leuke klasse wagentjes te tunen, die 1963 beetle uit el vocho heb ik pas net, das een goede drift wagen zeg!!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Trapgat schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:25:
Zo, alles gaat nu de gift bak in :)
Nu tijd om wat leuke klasse wagentjes te tunen, die 1963 beetle uit el vocho heb ik pas net, das een goede drift wagen zeg!!
[Afbeelding]
Netjes, netjes.
Ik twijfel om alle auto's te halen. Dat zit er wel in (financieel of qua opdrachten) maar waarom? Ik zit nu op 515(?) en uit die hele zwik rijd ik met 10/15 auto's. Er is ook geen Achievement volgens mij om alles te hebben.

Giften ben ik mee gestopt. Heb tientallen auto's weggegeven maar slechts 7 kuddo's gehad ;w

[Voor 6% gewijzigd door FeaR op 22-11-2021 17:38]

• MPC60

MPC60

Game on

Petje72 schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:05:
[...]

Ik heb dat ook. Blijkt bij 1 auto had ik een "homemade" decal op de auto zitten. Dan geef ie netjes aan dat je hem niet kan sharen. mja, ik had hem toch opgeslagen. Later die homemade decal verwijderd omdat ik hem wilde sharren maar die optie is nu niet. Krijg het niet voor elkaar hem terug te toveren. Ik vrees dat ik hem opnieuw moet maken als ik hem wil sharen.
Bedoel je decals/vinyl groups die jezelf gemaakt hebt? Dat heb ik er wel opzitten en die staan ook public. Er zit niks van een andere speler op.

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

FeaR schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:37:
[...]r slechts 7 kuddo's gehad ;w
Als je elke keer je willie(s) weggeeft dan word men daar niet blij van :+

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

ToolkiT schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:44:
[...]
Als je elke keer je willie(s) weggeeft dan word men daar niet blij van :+
Mijn vriendin werd ook al niet blij van mijn Willie, gaat lekker zo....

Zonder gekheid, ik gift alles wat ik dubbel heb in de Wheel Spin. Dus soms een Golfje maar ook Forza Editions. Één keer de Lambo en al tot drie keer de Maserati. Ook verdeeld over nieuwe spelers, terugkerende, etc. Ik ga het maar verkopen, die 10.000 credits voor die simpele auto's gaan het verschil maken :P

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

FeaR schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:47:
[...]

Mijn vriendin werd ook al niet blij van mijn Willie, gaat lekker zo....

Zonder gekheid, ik gift alles wat ik dubbel heb in de Wheel Spin. Dus soms een Golfje maar ook Forza Editions. Één keer de Lambo en al tot drie keer de Maserati. Ook verdeeld over nieuwe spelers, terugkerende, etc. Ik ga het maar verkopen, die 10.000 credits voor die simpele auto's gaan het verschil maken :P
Bij FH4 was het zo dat als je bij een wheelspin een dubbele kreeg je de keuze kreeg om te houden of om meteen te verkopen.. dat maakte het een stuk makkelijker.. weet niet op het bij FH5 ook zo is, nog geen dubbele gehad geloof ik..

• Petje72
MPC60 schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:34:
[...]

Bedoel je decals/vinyl groups die jezelf gemaakt hebt? Dat heb ik er wel opzitten en die staan ook public. Er zit niks van een andere speler op.
van andere spelers, zelf nog geen decals gemaakt. Moet ik ook nog even uitzoeken. Maar voorlopig kan ik goed vooruit met de ingame decals en vinyls.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

ToolkiT schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:01:
[...]
Bij FH4 was het zo dat als je bij een wheelspin een dubbele kreeg je de keuze kreeg om te houden of om meteen te verkopen.. dat maakte het een stuk makkelijker.. weet niet op het bij FH5 ook zo is, nog geen dubbele gehad geloof ik..
Same, je hebt nu drie keuzes bij een dubbele: houden, weggeven of verkopen (voor de helft van de waarde). Qua werk is verkopen ook makkelijker, één klik en je hebt je geld. Weggeven is ook keuze maken naar welke groep je wilt giften en daarna ook nog hoe (anoniem of niet).

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Blijf het maar een vreemde puzzel vinden sommige items van die Featival Playlist.

Zo nu deze weer. Er is er eentje die heet “Speed Trap Drag Strip”. Daar voor is de car Restriction “Ferrari S2 998”.

Ik koop de auto van dat plaatje (de Ferrari California) > flits > Wrong car, pak een snellere S2 Ferrari want de California is S1, weer niets.

• Astratuner
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23:03
Je kan de F40 Competizione kiezen dacht ik.

• Tommy-D
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10:31
Astratuner schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:25:
Die heb ik er voor gebruikt, werkt 100%

• Exactor it
Je kunt toch elke ferrari pakken en tunen naar max S2?

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
Ik heb voor de zekerheid eens getest of als je voor restart kiest na de finish je misschien toch de XP en credits behoudt die je verdiend had, ook al zegt de game ook al all unsaved progress will be lost... Helaas, dat menen ze echt.

Daarmee is het naar mijn idee de meest nutteloze optie ooit... Geef gewoon de credits en XP voor de race die je net voltooid hebt 8)7 maar nee, je moet uit de race gaan, wellicht terug fast travellen naar de race start (als je dat al kunt) of wachten tot de xp en credits uit beeld zijn want pas daarna kun je de event weer starten (het is maar een paar tellen, maar, it adds up). Dit ontmoedigt ook echt weer om op een hogere moeilijkheid te spelen en het gewoon vaker opnieuw te spelen. Ik krijg er in ieder geval echt wel genoeg van op een gegeven moment doordat ik al die extra handelingen uit moet voeren, of accepteren dat ik veel minder beloning krijg omdat ik een uitdaging wil (zonder 100 keer door een hoepel te springen).

Ik vind de game echt geweldig, maar dit zijn nou die kleine dingetjes waarvan ik wens dat ze het eens aan zouden pakken ipv gewoon knip en plak van de vorige game (net als die replay functionaliteit waar ik al eerder over gerant heb).

Maar goed, volgende race (want het blijft toch heerlijk spelen hoor!)

Gamertag: Finraziel42

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Astratuner schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:25:
Ja gedaan idd. Geen foutmelding maar ook niet afgevinkt.
Tommy-D schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:44:
[...]

Die heb ik er voor gebruikt, werkt 100%
Helaas niet.

• Astratuner
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23:03
Aha dan heb je weer een bug te pakken.

Waarschijnlijk ligt het aan dat die event ook voor de normale als de seasonal wordt gebruikt.

Wat je dan moet doen is ga naar Horizon Solo, wacht 5 sec en ga dan terug naar Horizon Forza.
Neem nu de juiste wagen en doe het opnieuw en nu zal hij normaal wel unlocken.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005

Rivanov

Apple freak

LOL. Is deze al ooit gepost?

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:35
Finraziel schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:13:
Ik heb voor de zekerheid eens getest of als je voor restart kiest na de finish je misschien toch de XP en credits behoudt die je verdiend had, ook al zegt de game ook al all unsaved progress will be lost... Helaas, dat menen ze echt.

Daarmee is het naar mijn idee de meest nutteloze optie ooit... Geef gewoon de credits en XP voor de race die je net voltooid hebt 8)7 maar nee, je moet uit de race gaan, wellicht terug fast travellen naar de race start (als je dat al kunt) of wachten tot de xp en credits uit beeld zijn want pas daarna kun je de event weer starten (het is maar een paar tellen, maar, it adds up). Dit ontmoedigt ook echt weer om op een hogere moeilijkheid te spelen en het gewoon vaker opnieuw te spelen. Ik krijg er in ieder geval echt wel genoeg van op een gegeven moment doordat ik al die extra handelingen uit moet voeren, of accepteren dat ik veel minder beloning krijg omdat ik een uitdaging wil (zonder 100 keer door een hoepel te springen).

Ik vind de game echt geweldig, maar dit zijn nou die kleine dingetjes waarvan ik wens dat ze het eens aan zouden pakken ipv gewoon knip en plak van de vorige game (net als die replay functionaliteit waar ik al eerder over gerant heb).

Maar goed, volgende race (want het blijft toch heerlijk spelen hoor!)
Dat niet alleen, iedere keer weer terug moeten rijden gaat op een gegeven moment ook vervelen, of van event naar event moeten rijden voor het seizoen.

En verder met je eens, voor die race moet je gewoon de XP en credits krijgen, ook al restart je.

Maar online is bij mij nog steeds vaak stuk, dus ik probeer het niet eens meer. Zonde van mijn tijd, iedere keer 10 a 15 minuten wachten tot een race überhaupt start.

• Trapgat
[...]

Netjes, netjes.
Ik twijfel om alle auto's te halen. Dat zit er wel in (financieel of qua opdrachten) maar waarom? Ik zit nu op 515(?) en uit die hele zwik rijd ik met 10/15 auto's. Er is ook geen Achievement volgens mij om alles te hebben.

Giften ben ik mee gestopt. Heb tientallen auto's weggegeven maar slechts 7 kuddo's gehad ;w
Bij FH4 is het me nooit gelukt omdat ik de focus langzaamaan kwijt was. Bij FH5 had ik een week vrij gepakt dus dacht ik: dit gaan we doen. Nu kwestie van bijhouden bij nieuwe dlc (zal nog wel ff duren?) en lekker chillen. Alle auto’s hebben me (maar?) 70 uur gekost. Ik vond het best meevallen en heb me geen moment ervan verveeld :) Ieder z’n ding natuurlijk!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nog wat achievements weg kunnen harken vanavond (hall of fame, 6 races tegen unbeatable drivatars, 50 foto's van legendary cars, alle huizen). Nog bezig met de barn finds. Heb denk ik nu al een week alle barns gevonden en er moeten er nog twee restored worden. Had wel verwacht dat het iets sneller zou gaan dan nu :|

[Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 22-11-2021 23:18]

• Mr. Freeze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08:49

team [GOT] FH5 member? Donderdagavond klokslag 20:00 wekelijks event The Trial. Mocht je zin hebben, vooral doen. Misschien treffen [GOT] members elkaar in hetzelfde team. Mijn gamertag B4byDr1v3r7583

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 01-12 20:11
Donstil schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:22:
Blijf het maar een vreemde puzzel vinden sommige items van die Featival Playlist.

Zo nu deze weer. Er is er eentje die heet “Speed Trap Drag Strip”. Daar voor is de car Restriction “Ferrari S2 998”.

Ik koop de auto van dat plaatje (de Ferrari California) > flits > Wrong car, pak een snellere S2 Ferrari want de California is S1, weer niets.
Je moet de doelsnelheid nog wel halen. In dit geval 321.9 km/h. Dat moet dus met een ferrari die binnen de S2 categorie zit. De california had je kunnen tunen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

sdk1985 schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:27:
[...]

Je moet de doelsnelheid nog wel halen. In dit geval 321.9 km/h. Dat moet dus met een ferrari die binnen de S2 categorie zit. De california had je kunnen tunen.
Ja dat had ik wel door maar leek het ook niet in te zitten. Ik deed het met een Ferrari FXX.
Als ik er met meer dan 322 doorheen ging zei de game “nog 1 KM/H om de snelheid te halen”.

Ik geef het maar op, erg buggy allemaal.

• sdk1985
Donstil schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:33:
[...]

Ja dat had ik wel door maar leek het ook niet in te zitten. Ik deed het met een Ferrari FXX.
Als ik er met meer dan 322 doorheen ging zei de game “nog 1 KM/H om de snelheid te halen”.

Het is toch niet zo héél lastig om er met 370 kmh+ doorheen te blazen met dat soort wagens? Je kunt eventueel bij Emerald circuit beginnen en dan zit je wel tegen de 400 Kmh tegen de tijd dat je bij de flitspaal bent.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Donstil schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:33:
[...]

Ik heb deze vrij makkelijk gehaald met die wagen en die challenge, het is maar net het startpunt wat je kiest. In dit geval kan dat best niet de start van de drag strip zijn maar vanaf de andere kant ;)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

sdk1985 schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:44:
[...]

Het is toch niet zo héél lastig om er met 370 kmh+ doorheen te blazen met dat soort wagens? Je kunt eventueel bij Emerald circuit beginnen en dan zit je wel tegen de 400 Kmh tegen de tijd dat je bij de flitspaal bent.
Het probleem is dan ook niet de snelheid, het probleem is dat hij niet unlocked terwijl ik aan alle voorwaardes voldoe. Zie het bericht wat je quote.

• sdk1985
Donstil schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:56:
[...]

Het probleem is dan ook niet de snelheid, het probleem is dat hij niet unlocked terwijl ik aan alle voorwaardes voldoe. Zie het bericht wat je quote.
Je geeft aan 322 te halen en dat de game aangeeft dat je 1 km/h harder moet, terwijl het doel 321.9 is. Dat klinkt meer alsof de game hud je eindsnelheid afrond naar hele kilometers en dat je dus de 321.9 niet hebt gehaald. Hoe dan ook kun je autistisch gaan doen en het op de game gooien of je volgt het gegeven advies en je blaast er gewoon met 350+ doorheen en je voltooid de challenge. Ik heb hem gehaald dus hij is in ieder geval niet onmogelijk.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

sdk1985 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 00:03:
[...]

Je geeft aan 322 te halen en dat de game aangeeft dat je 1 km/h harder moet, terwijl het doel 321.9 is. Dat klinkt meer alsof de game hud je eindsnelheid afrond naar hele kilometers en dat je dus de 321.9 niet hebt gehaald. Hoe dan ook kun je autistisch gaan doen en het op de game gooien of je volgt het gegeven advies en je blaast er gewoon met 350+ doorheen en je voltooid de challenge. Ik heb hem gehaald dus hij is in ieder geval niet onmogelijk.
Meer dan” stond er dan ook, 322 was een voorbeeld omdat dit al genoeg zou moeten zijn, ook met snelheden veel hoger krijg ik de 1 km/h melding maar allemaal met die FXX, Ik zal het morgen nog eens met die F40 proberen.

[Voor 5% gewijzigd door Donstil op 23-11-2021 00:09]

• sdk1985
Donstil schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 00:07:
[...]

“Meer dan”, 322 was een voorbeeld (en zou al genoeg moeten zijn), ook met snelheden veel hoger krijg ik de 1 km/h melding.

Ik ga het morgen nog eens met die F40 proberen.
Oke dan heb ik je te letterlijk genomen. Als het veel meer is dat klinkt dat als een bug inderdaad. Ik had hem in één keer met de F40 (barn find). Net even gechecked, start bij de ramp van het vliegtuig en dan ga je met iets van 370 Kmh door de flitspaal.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Oke fuck het ik ben even naar beneden gelopen > F40 geselecteerd > fast travel > ruim 345 erdoor > niet unlocked. Ze mogen die puntjes houden 8)7

De FlitsCamera met de sport classic deed het ook al niet, misschien is het iets in mijn account of save game ofz.

Edit: Wel fijn met de Series X en QuickResume dat je zo onwijs snel in de game zit zeg.

[Voor 42% gewijzigd door Donstil op 23-11-2021 00:19]

• BM
  • Registratie: september 2001

BM

Moderator Spielerij
Donstil schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 00:17:
Oke fuck het ik ben even naar beneden gelopen > F40 geselecteerd > fast travel > ruim 345 erdoor > niet unlocked. Ze mogen die puntjes houden 8)7

De FlitsCamera met de sport classic deed het ook al niet, misschien is het iets in mijn account of save game ofz.

Edit: Wel fijn met de Series X en QuickResume dat je zo onwijs snel in de game zit zeg.
Vervelende bug, maar de workaround is hier paar dagen geleden wel gepost, waarschijnlijk heb je die gemist :)

Even een auto pakken die niet aan de season eisen voldoet, daarmee de vereist snelheid halen (weet niet 100% zeker of je 'm moet halen, maar je hebt vast een auto die dat wel redt). Daarna switchen naar de juiste S998 Ferrari, en nogmaals proberen.

Vrij zeker dat ie dan wel unlockt.

Blijft zonde dat er teveel van dit soort 'kleine' dingen in zitten. De launch van FH4 was zeker niet perfect, maar voor mijn gevoel toch een stuk soepeler dan die van FH5.

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ik ben nu m'n road races aan het doen en wat ik wel "jammer" vind is dat je al die road races in dezelfde auto kunt doen.
Ik rij ze nu allemaal in een A class Subaru Impreza met een tune van Don Joewon Song erop.
Ik doe dat natuurlijk gewoon zelf, maar ga S klasses gewoon uit de weg. Soms had het fijn geweest dat de game je dwingt om iets anders qua class te pakken.
Finraziel schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:13:
want pas daarna kun je de event weer starten (het is maar een paar tellen, maar, it adds up). Dit ontmoedigt ook echt weer om op een hogere moeilijkheid te spelen en het gewoon vaker opnieuw te spelen.
Om credits en XP geef ik niet zoveel, ik wil de races die ik doe als eerste eindigen. Als ik dat niet haal restart ik de race, scheelt iig finish animaties, fast travel etc.

Sluit de game eens helemaal af en start op zonder quick resume, dat hielp bij mij toen ik de nog 1m of 1km/h bug kreeg.

• tdn135
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Ik heb alle fast travel borden, maar helaas kan ik fast travel niet gebruiken. Je gebruikt het toch met de X sneltoets (net as FH4)? Ik heb het huis nog niet gekocht. Ik begreep dat ik ofwel alle borden nodig had ofwel het huis. Iemand een idee?

• justifire
  • Laatst online: 10:12

justifire

Shut up and squat !!

tdn135 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:19:
Ik heb alle fast travel borden, maar helaas kan ik fast travel niet gebruiken. Je gebruikt het toch met de X sneltoets (net as FH4)? Ik heb het huis nog niet gekocht. Ik begreep dat ik ofwel alle borden nodig had ofwel het huis. Iemand een idee?
En de borden, en het huis.
Je kan nu wel kostenloos fast travellen naar festivals en home.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Finraziel
  • Nu online
tdn135 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:19:
Het huis zorgt dat je overal naar toe kunt fast travellen, de borden maken het alleen maar goedkoper.

• Finraziel
  • Nu online
Exorcist schreef op maandag 22 november 2021 @ 23:17:
Nog wat achievements weg kunnen harken vanavond (hall of fame, 6 races tegen unbeatable drivatars, 50 foto's van legendary cars, alle huizen). Nog bezig met de barn finds. Heb denk ik nu al een week alle barns gevonden en er moeten er nog twee restored worden. Had wel verwacht dat het iets sneller zou gaan dan nu :|
Als ik me niet vergis gaat dat niet op tijd maar op afstand die je gereden hebt. Heb dat elders gelezen en bij mij gingen ze heel snel. Ik was dan ook veel aan het rijden (oa meerdere laps van de goliath, wat aardig wat kilometers is).

Ik heb alleen de laatste barn rumor nog steeds niet, volgens mij voor de Toyota Baja truck (die ik wou gebruiken om de laatste speed trap, in het water, te doen).

• Trapgat
DeWaanzin schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:13:
Ik ben nu m'n road races aan het doen en wat ik wel "jammer" vind is dat je al die road races in dezelfde auto kunt doen.
Ik rij ze nu allemaal in een A class Subaru Impreza met een tune van Don Joewon Song erop.
Ik doe dat natuurlijk gewoon zelf, maar ga S klasses gewoon uit de weg. Soms had het fijn geweest dat de game je dwingt om iets anders qua class te pakken.

[...]

Om credits en XP geef ik niet zoveel, ik wil de races die ik doe als eerste eindigen. Als ik dat niet haal restart ik de race, scheelt iig finish animaties, fast travel etc.

[...]

Sluit de game eens helemaal af en start op zonder quick resume, dat hielp bij mij toen ik de nog 1m of 1km/h bug kreeg.
A class gaat mij op unbeatable te langzaam, s1, s2, maar eigenlijk vooral x zijn een stuk uitdagender. Eerste wat ik ingame deed was de Jesko halen om op x te kunnen racen. Houdt het spel een stuk leuker :)

• BM
  • Registratie: september 2001

BM

Moderator Spielerij
Trapgat schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:00:
[...]

A class gaat mij op unbeatable te langzaam, s1, s2, maar eigenlijk vooral x zijn een stuk uitdagender. Eerste wat ik ingame deed was de Jesko halen om op x te kunnen racen. Houdt het spel een stuk leuker :)
Grappig hoe dat verschilt. Ik vind persoonlijk de races op A en S1 nog wel leuk, maar daarboven gaat het me eigenlijk veel te snel. Gister toevallig een road-race gedaan met een X class,om de 250mph+ daily te halen, maar die heb ik gestopt zodra ik dat gehaald had. Gaat mij te snel.

* BM word oud :-( :P

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Senaxx
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:07
BM schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:13:
[...]

Grappig hoe dat verschilt. Ik vind persoonlijk de races op A en S1 nog wel leuk, maar daarboven gaat het me eigenlijk veel te snel. Gister toevallig een road-race gedaan met een X class,om de 250mph+ daily te halen, maar die heb ik gestopt zodra ik dat gehaald had. Gaat mij te snel.

Nee hoor, wij doen het met onze vrienden ook wel. We kiezen een willekeurige racen en leggen ons zelf limitaties op. Bijvoorbeeld alleen A800 auto's of S1. En we willen nog wel eens elke race en andere auto kiezen om mee te racen in een convoy. Zo race je in lekker veel verschillende auto's en maakt het soms leuker dan alleen maar ff snel in een x999 auto naar de finish te scheuren.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Finraziel schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:37:
[...]

Als ik me niet vergis gaat dat niet op tijd maar op afstand die je gereden hebt. Heb dat elders gelezen en bij mij gingen ze heel snel. Ik was dan ook veel aan het rijden (oa meerdere laps van de goliath, wat aardig wat kilometers is).

Ik heb alleen de laatste barn rumor nog steeds niet, volgens mij voor de Toyota Baja truck (die ik wou gebruiken om de laatste speed trap, in het water, te doen).
Ik heb een aantal flinke races gedaan, inc. diegene (Baja?) die 20 minuten duurt (in een A-auto). Maar 't komt vanzelf wel goed. Die speed trap bij het water is de laatste voor zover ik weet die ik ook nog op drie sterren moet..

• Dazzler2120

Ik weet niet of het je al bekend is, maar er is een probleem als je op de map een auto laat afkomen. Voor mij werkt het als ik de auto pak vanuit een huis of een Horizon festival, en daar wegrijd.
Als ik willekeurig ergens op de map een auto oproep en laat bezorgen, dan werken de weekly challenges vaak niet.

• MiramarVTM
  • Laatst online: 08:05
[...]

Die Baja truck heb ik ook geprobeerd, maar was voor mij veel te langzaam. Ik heb het met de Hoonigan RS200 gedaan, dat was voor mij de enige waar het mee lukte.
[...]

Ik heb op dag 1 van de release (non-premium) een aantal auto's gegift waar ik een dag later de melding kreeg dat ze waren afgeleverd. Maar vanaf dag 4 of zo heb ik zeker 30 auto's gegift waar ik maar geen melding van krijg dat ze überhaupt zijn afgeleverd bij de ontvangers. Hebben meer mensen dat?

[Voor 27% gewijzigd door MiramarVTM op 23-11-2021 08:44]

• absrnd
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10:12
Trapgat schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:00:
[...]

Ik heb de Goliath race gereden met de stock BMW Isetta 300, duurde heel lang :)

Omhoog rijden ging de snelheid terug naar 30km/h :)

het lukte niet om eerste te worden, ik kon door de vele bochten een aantal keer voorop rijden, maar de rechte stukken nekt de Isetta, en werd steeds ingehaald door 2 driewielers :'(
Maar zeker grappig om te doen.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

BM schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:05:
[...]

Vervelende bug, maar de workaround is hier paar dagen geleden wel gepost, waarschijnlijk heb je die gemist :)

Even een auto pakken die niet aan de season eisen voldoet, daarmee de vereist snelheid halen (weet niet 100% zeker of je 'm moet halen, maar je hebt vast een auto die dat wel redt). Daarna switchen naar de juiste S998 Ferrari, en nogmaals proberen.

Vrij zeker dat ie dan wel unlockt.

Blijft zonde dat er teveel van dit soort 'kleine' dingen in zitten. De launch van FH4 was zeker niet perfect, maar voor mijn gevoel toch een stuk soepeler dan die van FH5.
DeWaanzin schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:13:
Dazzler2120 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:40:
[...]

Ik weet niet of het je al bekend is, maar er is een probleem als je op de map een auto laat afkomen. Voor mij werkt het als ik de auto pak vanuit een huis of een Horizon festival, en daar wegrijd.
Als ik willekeurig ergens op de map een auto oproep en laat bezorgen, dan werken de weekly challenges vaak niet.
Ik heb alle drie deze tips opgevolgd, en de F40 tip ook (waarvoor allemaal dank) en nu is het wel gelukt.
Nadeel is alleen dat ik nou niet precies weet welke van deze 3 het heeft opgelost.

Maar goed ik hebt hem :)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ooh is die volgorde random? Ik heb er nog 3 niet maar de Toyota Baja truck heb ik al wel.

• Dazzler2120
Donstil schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:34:
[...]

[...]

[...]

Ik heb alle drie deze tips opgevolgd, en de F40 tip ook (waarvoor allemaal dank) en nu is het wel gelukt.
Nadeel is alleen dat ik nou niet precies weet welke van deze 3 het heeft opgelost.

Maar goed ik hebt hem :)
Congrats!
In mijn ervaring werkt de tip dat je echt met je auto uit de garage rijdt het beste... Je moet alleen uit de garage rijden, daarna kan je vgm wel gewoon fast travelen voor zover ik weet....

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Exorcist We hebben hem nog niet gedaan, gisteren teveel bezig geweest met Pokémon Brilliant Diamond :o

• Maikel64
  • Laatst online: 09:16
Ik geef het op om de "When it rains, it pours" races te voltooien. FH5 weigert gewoon om de 1e race als voltooid te zien. Echt al vanalles geprobeerd:

- FH5 afgesloten zodat deze niet start vanuit quick resume;
- Auto gepakt vanuit een huis/festival i.p.v. op de weg;
- Andere volgorde van de races gereden (waarbij ik ook de eerste race als laatste heb gedaan);
- Andere auto geprobeerd (wel een die aan de eisen voldoet uiteraard).

Ik heb er ondertussen 7 pogingen opzitten zonder succes.

Laat ze eerst de game maar eens fixen voordat ze zich richten op de seasons. Dit slaat nergens meer op.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition

• Finraziel
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:35:
[...]

Ooh is die volgorde random? Ik heb er nog 3 niet maar de Toyota Baja truck heb ik al wel.
Niet random, volgens mij hebben ze bepaalde triggers. Ik ben bezig om alle adventures te doen, maar volgens mij heb ik ze bij Baja wel al gehad dus had eigenlijk verwacht dat dat de rumor wel zou triggeren. Maar zal waarschijnlijk uiteindelijk wel komen :)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Finraziel schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:59:
[...]

Niet random, volgens mij hebben ze bepaalde triggers. Ik ben bezig om alle adventures te doen, maar volgens mij heb ik ze bij Baja wel al gehad dus had eigenlijk verwacht dat dat de rumor wel zou triggeren. Maar zal waarschijnlijk uiteindelijk wel komen :)
Aah zo, niet op een vaste volgorde dus, dat verklaard het ook wel.

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:35
Maikel64 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:48:
Ik geef het op om de "When it rains, it pours" races te voltooien. FH5 weigert gewoon om de 1e race als voltooid te zien. Echt al vanalles geprobeerd:

- Andere volgorde van de races gereden (waarbij ik ook de eerste race als laatste heb gedaan);

Laat ze eerst de game maar eens fixen voordat ze zich richten op de seasons. Dit slaat nergens meer op.
Hier de races ook meerdere keren opnieuw moeten doen, heel erg frustrerend.

Uiteindelijk telde hij deze bij mij wel, maar ik lees dat jij dat ook gedaan hebt en het bij jou niet hielp.. Quick Resume eruit gooien en de game rebooten.

• Exactor it
Dazzler2120 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:38:
[...]

Congrats!
In mijn ervaring werkt de tip dat je echt met je auto uit de garage rijdt het beste... Je moet alleen uit de garage rijden, daarna kan je vgm wel gewoon fast travelen voor zover ik weet....
Deze heb ik ook geprobeerd. Werkte bij mij niet. (Ik heb alleen bugs met seasonal pr stunts niet met seasonal championships)

Bij mij werkt voltooien met een 'verkeerde' auto om de challenge te resetten steeds sinds @BM me die tip gaf.

Blijft jammer dat dit soort glitches erin zitten. Zeker bij championships is het tijdrovend.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:00

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Dat laatste zo board bij de Lake is echt onmogelijk. 300x geprobeerd, 3x door het board zonder dat die stuk ging, ik wacht wel op een ander seizoen, echt vermoeiend dit

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Dazzler2120
NinjaKiwiNL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:46:
Dat laatste zo board bij de Lake is echt onmogelijk. 300x geprobeerd, 3x door het board zonder dat die stuk ging, ik wacht wel op een ander seizoen, echt vermoeiend dit
Ik ga dit vanavond eens proberen :+ Wens me succes / geluk |:(

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:00

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Dazzler2120 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:56:
[...]

Ik ga dit vanavond eens proberen :+ Wens me succes / geluk |:(
Succes! Ik gebruikte de Rimac, en vloog er de meeste keren overheen :+ Ik wacht wel tot het meer droog is, bespaart een hoop frustratie hehe

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Zo, drag race in een S2 tegen unbeatables gepakt... is het niet eens een accolade :X :D

Ook een roadrace in S2 tegen unbeatables gewonnen, maar dat is wel met 'vals spelen', echt eruit rammen van tegenstanders en bochten nemen met behulp van de boarding :P Ik heb sowieso echt 2 verschillende rijstijlen in dit spel.

I got a bad feeling about this.

• Dazzler2120
ArthurMorgan schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:25:
Zo, drag race in een S2 tegen unbeatables gepakt... is het niet eens een accolade :X :D

Ook een roadrace in S2 tegen unbeatables gewonnen, maar dat is wel met 'vals spelen', echt eruit rammen van tegenstanders en bochten nemen met behulp van de boarding :P Ik heb sowieso echt 2 verschillende rijstijlen in dit spel.
Ik denk dat die 2 verschillende rijstijlen iedereen wel heeft :+
Wacht maar tot je bij de Scene 95 storymissie bent, is praktisch onmogelijk op unbeatable 8)7

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:26:
[...]

Wacht maar tot je bij de Scene 95 storymissie bent, is praktisch onmogelijk op unbeatable 8)7
Die heb ik 20 keer geprobeerd voor ik doorhad dat die instelling die rotzooi bepaalde. Ik bedoel, dik onder de 3 sterren en alsnog failed. brrr dat mijn TV het overleefd heeft is een wonder :D

I got a bad feeling about this.

• cjpostma
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01-12 20:36

cjpostma

Break like the wind

Dazzler2120 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:26:
[...]

Inderdaad wat een #$%&missie was dat. Enige keer dat ik YT heb geraadpleegd en uiteindelijk maar full send tegen de tegenstander. Pffff...

Gamertag: antikriz

• MPC60

MPC60

Game on

Ik word helemaal gek van die share codes van liveries. Ik krijg ze gewoon niet en niemand die weet hoe of wat. Heeft het zin om support hier over te mailen?

• sdk1985
Dazzler2120 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:38:
[...]

Congrats!
Is dat console specifiek? Op de pc heb ik dit nog niet mee gemaakt (wel crashes).

• sdk1985
BM schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:13:
[...]

Scheelt bij mij ook erg op welk platform. Op de Xbox SX in quality mode houd ik die wagens nauwelijks op het asfalt, op performance mode gaat het een stuk beter en op de pc (gsync) gaat het het beste. Dat gezegd hebbende; in FH4 deed ik vaak B rally en S1 road racing. Bleven toch de leukste races. Vooral die B700 rally is erg gaaf omdat elk hekje dat je (niet) raakt het verschil kan maken.

Ik vind trouwens dat de seasonals wel erg uitgebreid zijn zo vroeg na de release. Die seasonals vreten nu al mijn FH tijd op. Had van mij wel een kwartaaltje later gemogen.

[Voor 22% gewijzigd door sdk1985 op 23-11-2021 14:21]

• Dazzler2120
sdk1985 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:15:
[...]

Is dat console specifiek? Op de pc heb ik dit nog niet mee gemaakt (wel crashes).
Gebeurde bij mij op PC met de Xbox gamepass ultimate, geen idee of de Steam versie bv dezelfde issues heeft

• d.bakker84
  • Registratie: januari 2018
sdk1985 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:19:
[...]
Ik vind trouwens dat de seasonals wel erg uitgebreid zijn zo vroeg na de release. Die seasonals vreten nu al mijn FH tijd op. Had van mij wel een kwartaaltje later gemogen.
Je kunt toch gewoon zelf even het eerste seizoen overslaan? :P

XBox Series X: BloodyB2121

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Maikel64 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:48:

Mm gaat iets niet helemaal goed met die seasons.
Ondanks alle problemen die ik gisteren had ging "When it rains, it pours" hier weer in 1x goed.

• kevz
  • Laatst online: 04:51
d.bakker84 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:30:
[...]

Je kunt toch gewoon zelf even het eerste seizoen overslaan? :P
Noooooo, my FOMOOOOOOO. Vind het zelf ook irritant dat je zo druk bezig bent met de 'seasonals' aka weekly stuff. Klinkt tegenstrijdig dat er te veel content is, maar er is een punt waar je iets te veel aan het lijntje gehouden word me dunkt :P

Mijn YouTube

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:17
kevz schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:37:
[...]

Noooooo, my FOMOOOOOOO. Vind het zelf ook irritant dat je zo druk bezig bent met de 'seasonals' aka weekly stuff. Klinkt tegenstrijdig dat er te veel content is, maar er is een punt waar je iets te veel aan het lijntje gehouden word me dunkt :P
Zodra het op werk met deadlines begint te lijken haak ik af. Ik cruise wat voor de lol rond en doe soms wot objectives voor een zeldzame auto maar fomo heeft wmb niks in een game te zoeken. Het zit er natuurlijk diep ingebakken om de retention rate (heet dat zo?) hoog te houden. Daarom zitten eer ook gokmachines in het spel.

De base game en de gameplay zijn echt fantastisch maar al die fluff eromheen is gewoon teveel van het goede. Gelukkig is er makkelijk omheen te spelen maar ik vind het soms toch wel wat irritant.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee