[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 3 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Net Forza Horizon 5: Premium gekocht, volledige game. Ik heb dan wel Game Pass Ultimate maar via Microsoft eCompany Store kon ik de volledige game kopen voor hetzelfde bedrag als de Premium add-ons download. Mocht Horizon 5 ooit uit de GamePass verdwijnen dan zou ik hem nog hebben.

Vanaf vrijdag even in de game komen op de One X, weekje daarna verder met betere graphics als mijn Xbox Series X Halo Infinite Edition wordt geleverd :)
G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:53:
[...]
Is toch geen rare gedachte dat je dit van Microsoft zou verwachten bij een Xbox Exclusive game?
Het klinkt mij toch een beetje als dubbeltje en eerste rang. Je krijgt de basis game al in de Game Pass. Waarom je dan ook nog eens één van de extra's van de Premium zou moeten krijgen zie ik zo niet. Heb je Game Pass Ultimate én wil je de Premium add-on krijg je daar ook nog eens 10% korting op. Het houdt een keer op met dingen weggeven...

[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 02-11-2021 00:17 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:35
FeaR schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 00:11:Mocht Horizon 5 ooit uit de GamePass verdwijnen dan zou ik hem nog hebben.

[...]
Ik hoop(en denk) dat MS wel zo slim is om een systemseller(want zo zie ik 'm wel) en een van de paradepaardjes NOOIT uit GP te halen. Of in ieder geval niet totdat deeltje 7 ofzo er is.

Zijn er eigenlijk voorbeelden van first party titels die uit GP gehaald zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 02-11-2021 00:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

DutchOwnage schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 00:24:
[...]
Zijn er eigenlijk voorbeelden van first party titels die uit GP gehaald zijn?
Forza Motorsport 7 gaat (is?) er toch uit?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
FeaR schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 00:11:
Net Forza Horizon 5: Premium gekocht, volledige game. Ik heb dan wel Game Pass Ultimate maar via Microsoft eCompany Store kon ik de volledige game kopen voor hetzelfde bedrag als de Premium add-ons download. Mocht Horizon 5 ooit uit de GamePass verdwijnen dan zou ik hem nog hebben.

Vanaf vrijdag even in de game komen op de One X, weekje daarna verder met betere graphics als mijn Xbox Series X Halo Infinite Edition wordt geleverd :)

[...]

Het klinkt mij toch een beetje als dubbeltje en eerste rang. Je krijgt de basis game al in de Game Pass. Waarom je dan ook nog eens één van de extra's van de Premium zou moeten krijgen zie ik zo niet. Heb je Game Pass Ultimate én wil je de Premium add-on krijg je daar ook nog eens 10% korting op. Het houdt een keer op met dingen weggeven...
Zo is het niet bedoeld en zo'n indruk wou ik ook niet wekken :) , had het niet zo raar idee gevonden als we wel de 5e konden spelen omdat Forza Horizon een grote Microsoft exclusive titel is en dat Gamepass van Microsoft is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:24

cjpostma

Break like the wind

G_Dragon schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 07:11:
[...]

Zo is het niet bedoeld en zo'n indruk wou ik ook niet wekken :) , had het niet zo raar idee gevonden als we wel de 5e konden spelen omdat Forza Horizon een grote Microsoft exclusive titel is en dat Gamepass van Microsoft is.
Ding is ook dat de Premium edition/pass kopers (waarvan ik er een ben) eigenlijk een soort betatesters zijn (al zal Playground dat natuurlijk nooit toegeven). Komend weekend wordt met haviksogen gekeken naar de servers of er met een beperkte playerbase al rook uit komt. Als alle gamepassgebruikers tegelijk gaan, zijn (gezien de hype) problemen en een slechte eerste indruk bijna onvermijdelijk.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DickvanMaurik
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:21
Is het het waard om de premium pass te kopen?
Ik vond de vorige games best wel nice.
Alleen ik ben bang dat mn PC het niet gaat runnen.

R5 3600
RX 570 4GB
16GB RAM

Is het de 45 euro waard om early access te hebben of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
DickvanMaurik schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:12:
Is het het waard om de premium pass te kopen?
Ik vond de vorige games best wel nice.
Alleen ik ben bang dat mn PC het niet gaat runnen.

R5 3600
RX 570 4GB
16GB RAM

Is het de 45 euro waard om early access te hebben of niet?
Qua specs zal het vast wel gaan:
Minimum Requirements:

♦ Requires a 64-bit processor and operating system
♦ OS: Windows 10 version 15063.0 or higher
♦ Processor: Intel i5-4460 or AMD Ryzen 3 1200
♦ Memory: 8 GB RAM
♦ Graphics: NVidia GTX 970 OR AMD RX 470
♦ DirectX: Version 12
♦ Network: Broadband Internet connection
♦ Storage: 110 GB available space

Recommended Requirements:

♦ Requires a 64-bit processor and operating system
♦ OS: Windows 10 version 15063.0 or higher
♦ Processor: Intel i5-8400 or AMD Ryzen 5 1500X
♦ Memory: 16 GB RAM
♦ Graphics: NVidia GTX 1070 OR AMD RX 590
♦ DirectX: Version 12
♦ Storage: 110 GB available space
toon volledige bericht
GPU zit je ergens tussen minimum en recommended, maar denk dat bijv 1080p medium settings ofzo al prima gaat :)

Als je de 45 euro wilt uitgeven puur voor early access: nee, dan is het het niet echt waard (~11 euro per dag!). Maar als je toch de DLC's wilt gaan halen, dan is het zeker de moeite.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DickvanMaurik
MK_ schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:19:
[...]

Qua specs zal het vast wel gaan:

[...]

GPU zit je ergens tussen minimum en recommended, maar denk dat bijv 1080p medium settings ofzo al prima gaat :)

Als je de 45 euro wilt uitgeven puur voor early access: nee, dan is het het niet echt waard (~11 euro per dag!). Maar als je toch de DLC's wilt gaan halen, dan is het zeker de moeite.
Niet puur voor alleen early access :) Heb bij FH3/FH4 ook alle DLCs gehaald etc.
FH4 runde ik op high settings 60fps. Ik gok dat dat ook nu ong. zal zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
DickvanMaurik schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:21:
[...]

Niet puur voor alleen early access :) Heb bij FH3/FH4 ook alle DLCs gehaald etc.
FH4 runde ik op high settings 60fps. Ik gok dat dat ook nu ong. zal zijn dan?
Dan is het absoluut de moeite :)

Minimum en recommended specs voor FH5 zijn iets hoger geworden dan voorheen het geval was bij FH4. Maar goed, dat blijft altijd een beetje een grijs gebied, want welke resolutie en instellingen houden ze aan? Was dat voor FH4 1080p en FH5 1440p? Niemand die het weet. Ik vermoed dat het prima speelbaar gaat zijn met jouw systeem, waarschijnlijk ergens tussen medium en high op 1080p. Maar goed, dat blijft een gok :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:56
Op bol.com kan je de premium editie kopen voor 94,99 euro. Zijn er nog goedkopere betrouwbare aanbieders?:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XLR8R
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-02 16:46
Westland1940 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:43:
Op bol.com kan je de premium editie kopen voor 94,99 euro. Zijn er nog goedkopere betrouwbare aanbieders?:D
Op de officiële MS store in IJsland.

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Daar kan je de premium kopen voor 9349 IJslandse kronen, wat overeenkomt met 64euro.

Kan je gewoon betalen met je credit card of PayPal. Geen vpn nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
XLR8R schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:09:
[...]

Daar kan je de premium kopen voor 9349 IJslandse kronen, wat overeenkomt met 64euro.

No way! Hoe zit dat verder dan met aanschaffen vanuit een andere regio enzo? Geen gezeik niks? Dit werkt 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLR8R
Westland1940 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:18:
[...]

No way! Hoe zit dat verder dan met aanschaffen vanuit een andere regio enzo? Geen gezeik niks? Dit werkt 100%?
Ik heb dit zaterdag gedaan. Ben van Belgie.
Met mijn MS account ingelogd op de site. Aangekocht met mij CC.
Xbox app geopend op pc, en preload gedownload.
Zat nog een kleine fee op voor de wisselkoers, net geen 64 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nu ook te pre-loaden op Steam *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 16:49
Mu.siQ schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:06:
Ook ik ben weer van de partij, vanaf FH eigenlijk alles wel uitgespeeld. Altijd erg vermakelijk. Wel met controller, met stuurtje is die niet te doen (voor mij dan, als SIM racer). Lekker ontspannend in ieder geval.
Kun je uitleggen waarom Horizon niet te doen is als je simracing gewent bent?
Ik heb Horizon 4 nu 20 uurtjes gedaan op een G29, maar had veel problemen met G-hub en Horizon. Mijn FFB settings deden helemaal niks, dus hoe zwaar het stuur voelt bij draaien heb ik nu door het stuursoftware ("centering spring in force feedback games" op "on" gezet) moeten laten bepalen ipv dat de game dit afhandeld. (zelfde als voor center spring sterkte en steering senstivity sliders in game, werkte gewoon niet..).

Dit is wel het tegenonvergestelde wat veel mensen op internet aanraden maar het 'werkt'. Hopelijk is dit in 5 opgelost en kan ik gewoon juiste settings gebruiken en ingame de juiste settings toepassen.

Ik heb daarintegen video's gezien van mensen met controller op Horizon 4 die echt bizar snel bochten pakken, kan me niet voorstellen dat me dit ooit met een stuur zou lukken. Daarom is de preferred manier van racen misschien met controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met stuur heb je diverse youtubers die flink wat vette drifts laten zien, ik zet mijn rotation gewoon op max 270 of 360 graden, zodat je met 1 draai maximale uitslag heb, als ik los wil gaan offroad of driften.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
XLR8R schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:32:
[...]

Ik heb dit zaterdag gedaan. Ben van Belgie.
Met mijn MS account ingelogd op de site. Aangekocht met mij CC.
Xbox app geopend op pc, en preload gedownload.
Zat nog een kleine fee op voor de wisselkoers, net geen 64 euro.
Helaas, ik zie geen Paypal betaal mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLR8R
Westland1940 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:28:
[...]

Helaas, ik zie geen Paypal betaal mogelijkheid.
Als ik in mijn account ging kijken naar de betalingsmogelijkheden, dan had ik wel de optie voor CC, paypal en een mobile provider (proximus en base)

Bij de aankoop gaf hij direct al mij CC aan als betaalmethode die ik hier dan voor gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
XLR8R schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:31:
[...]

Als ik in mijn account ging kijken naar de betalingsmogelijkheden, dan had ik wel de optie voor CC, paypal en een mobile provider (proximus en base)

Bij de aankoop gaf hij direct al mij CC aan als betaalmethode die ik hier dan voor gebruikt heb.
Bij mij niet jammer genoeg, de enige betaalmogelijkheid is via credit card :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwersbongel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-06 11:36
Westland1940 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:35:
[...]

Bij mij niet jammer genoeg, de enige betaalmogelijkheid is via credit card :-(
Heb het ook geprobeerd maar geen Paypal. Heb eerst nog opnieuw paypall toegevoegd in de NL site maar krijg de optie niet in IJsland. Maar ga het wel kopen met de CC.

Goeie tip!

Xbox: Didoekoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Dwersbongel schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:46:
[...]

Heb het ook geprobeerd maar geen Paypal. Heb eerst nog opnieuw paypall toegevoegd in de NL site maar krijg de optie niet in IJsland. Maar ga het wel kopen met de CC.

Goeie tip!
Ah mooi, ik heb geen CC. Goedkoopste andere optie die ik tegenkwam was via CDKeys.com, 86euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:21
[...]

Top, thnx voor de tip! Ik had ook geen mogelijkheid voor PayPal, maar met creditcard is het gelukt. Nu dus de premium edition voor de prijs van de standard edition. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Hunter98X schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:47:
[...]

Kun je uitleggen waarom Horizon niet te doen is als je simracing gewent bent?
Ik heb Horizon 4 nu 20 uurtjes gedaan op een G29, maar had veel problemen met G-hub en Horizon. Mijn FFB settings deden helemaal niks, dus hoe zwaar het stuur voelt bij draaien heb ik nu door het stuursoftware ("centering spring in force feedback games" op "on" gezet) moeten laten bepalen ipv dat de game dit afhandeld. (zelfde als voor center spring sterkte en steering senstivity sliders in game, werkte gewoon niet..).

Dit is wel het tegenonvergestelde wat veel mensen op internet aanraden maar het 'werkt'. Hopelijk is dit in 5 opgelost en kan ik gewoon juiste settings gebruiken en ingame de juiste settings toepassen.

Ik heb daarintegen video's gezien van mensen met controller op Horizon 4 die echt bizar snel bochten pakken, kan me niet voorstellen dat me dit ooit met een stuur zou lukken. Daarom is de preferred manier van racen misschien met controller?
Nou ja de FFB is nou niet super realistisch ofzo. Het wordt niet voor niets in de volksmond ook wel simcade genoemd. Sure, het is vast speelbaar, maar als ACC, AC, AMS2 speler onder andere met full sim-rig is het niet vergelijkbaar.

Dat staat los van het feit dat het niet vermakelijk is. Met controller vind ik het prima speelbaar, maar ik verwacht ook gewoon dat dat lekker werkt. Lekker chill. En dus speel ik alles met controller op max difficulty met vrijwel alle assists uit. En dat gaat prima. Als het een echte sim was (of als zo één kon spelen) had dat niet moeten kunnen :P Je bent in dit spel vrijwel altijd sneller met controller dan met stuur.

Maar nogmaals, zo is het spel ook niet in de markt gezet, dus dat is prima. En ga ik het dus niet met stuur spelen :9

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Thanks, omgerekend 62,46 op m'n afschrift, zojuist ingelogd op MS Store en kan alles preloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zag op Reddit dat er schijnbaar (vooralsnog) geen Alfa's in FH5 zitten :'( M'n favoriete Giulia gaat hem dus niet worden... eeuwig zonde. Hopelijk komt daar nog een pack van.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
London schreef op woensdag 3 november 2021 @ 07:13:
Zag op Reddit dat er schijnbaar (vooralsnog) geen Alfa's in FH5 zitten :'( M'n favoriete Giulia gaat hem dus niet worden... eeuwig zonde. Hopelijk komt daar nog een pack van.
Dat komt omdat je karakter niet uit de auto kan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:12
Jackson6 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:53:
[...]

Thanks, omgerekend 62,46 op m'n afschrift, zojuist ingelogd op MS Store en kan alles preloaden.
Jullie hebben wel eerst een adres moeten aanmaken in IJsland?

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
DGP84 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:19:
[...]

Nee je kan gelijk betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
Raar... Bij mij vraagt ie om een adres. Doe het wel via mijn telefoon. Weet niet of dat iets uitmaakt.

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Helaas was IJsland voor mij geen optie, maar alsnog premium net aangeschaft voor 82eu in plaats die 99,99euro. Prima deal als je weet dat de base game al zo'n 60 euro kost. :) Wordt genieten vanaf vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:21
DGP84 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:19:
[...]
Je kunt gewoon een Nederlands adres opgeven hoor.
Even land wijzigen naar Holland. En wat ook helpt is om Google vertalen even aan te zetten zodat het IJslands wat beter leesbaar wordt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:24

cjpostma

Break like the wind

London schreef op woensdag 3 november 2021 @ 07:13:
Lijkt erop dat er voor alles onder de Fiat-vlag nog geen licensingdeal rond is gekomen. Wat niet is kan nog altijd komen. Zie Mitsubishi en Toyota bij FH4. Maar geen Alfa's en Lancia's in een racegame? Wel wat bizar...

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:47
Wel heel erg jammer, m’n favoriete auto was namelijk de Abarth 695. Hou van compacts, maar lijken er maar weinig te zijn.. zal dan toch een Golf of Clio worden, misschien een civicje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ga hem via gamepass spelen op de XSX maar zit nu in twijfel of ik de premium addon ga kopen.

Heb het idee dat het voor mij een soort weggegooid geld is omdat ik normaal gesproken best snel weer ben uitgekeken op race games, maar ben nu door omstandigheden een poosje thuis en als ik dan vrijdag al kan gaan beginnen klinkt dat toch wel aantrekkelijk.

Ik vind het ook lekker relaxed om gewoon wat rond te cruisen wat ook goed mogelijk is dus wellicht ga ik ook vaker spelen dan ik nu denk.

En het is ook wel een behoorlijke uitbreiding qua auto's en extra content later zoals ik het lees.

Echter als er de eerste dagen veel server problemen zouden zijn bijvoorbeeld dan vind ik het misschien weer zonde.

En San Andreas remaster ook niet zo ver weg meer van gamepass waar ik waarschijnlijk ook weer tijd in ga steken.

Ik denk er nog ff over na :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou dan kiezen om te wachten. Over een maand kopen is toch ook prima. Je mist eigenlijk alleen die paar dagen eerder spelen, en wat VIP punten.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:44:
Ik zou dan kiezen om te wachten. Over een maand kopen is toch ook prima. Je mist eigenlijk alleen die paar dagen eerder spelen, en wat VIP punten.
Goed punt idd, en hier in dit topic ff lekker ervaringen meelezen van tweakers die al spelen (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Sipio schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:39:
Ga hem via gamepass spelen op de XSX maar zit nu in twijfel of ik de premium addon ga kopen.

Heb het idee dat het voor mij een soort weggegooid geld is omdat ik normaal gesproken best snel weer ben uitgekeken op race games, maar ben nu door omstandigheden een poosje thuis en als ik dan vrijdag al kan gaan beginnen klinkt dat toch wel aantrekkelijk.

Ik vind het ook lekker relaxed om gewoon wat rond te cruisen wat ook goed mogelijk is dus wellicht ga ik ook vaker spelen dan ik nu denk.

En het is ook wel een behoorlijke uitbreiding qua auto's en extra content later zoals ik het lees.

Echter als er de eerste dagen veel server problemen zouden zijn bijvoorbeeld dan vind ik het misschien weer zonde.

En San Andreas remaster ook niet zo ver weg meer van gamepass waar ik waarschijnlijk ook weer tijd in ga steken.

Ik denk er nog ff over na :P
Die paar dagen eerder is voor mij persoonlijk lekker meegenomen, en juist de rest is het geld absoluut waard. Al die dlc content is die extra 15-20 euro voor premium een no-brainer! Volgens mij kost een groot dlc pakket al zo'n 15-20 euro, de car packs zo'n 5 tot 10 euro.

FH is voor mij een game waar ik altijd op terug val, zoiets als een Fifa of Call of Duty, ik speel dit makkelijk door tot de volgende Forza game. Als dit voor jou niet het geval is, dan is de base game logischer, maar, als je dit vaker gaat spelen zou ik toch nadenken voor premium, waar je op langer termijn veel en veel meer uithaalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
Xyanta schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:09:
[...]

Je kunt gewoon een Nederlands adres opgeven hoor.
Even land wijzigen naar Holland. En wat ook helpt is om Google vertalen even aan te zetten zodat het IJslands wat beter leesbaar wordt ;)
Bij mij blijft ie om een adres vragen. Kan ook geen ander land of regio selecteren. Vanavond eens kijken of ik een adres in IJsland krijg gevonden.

[ Voor 29% gewijzigd door DGP84 op 03-11-2021 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Westland1940 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:44:
[...]

Die paar dagen eerder is voor mij persoonlijk lekker meegenomen, en juist de rest is het geld absoluut waard. Al die dlc content is die extra 15-20 euro voor premium een no-brainer! Volgens mij kost een groot dlc pakket al zo'n 15-20 euro, de car packs zo'n 5 tot 10 euro.

FH is voor mij een game waar ik altijd op terug val, zoiets als een Fifa of Call of Duty, ik speel dit makkelijk door tot de volgende Forza game. Als dit voor jou niet het geval is, dan is de base game logischer, maar, als je dit vaker gaat spelen zou ik toch nadenken voor premium, waar je op langer termijn veel en veel meer uithaalt. :)
Klopt idd vandaar ook de twijfel, voor mij is de premium uitbreiding iets van 44 euro in de xbox store, vpn en in een ander land kopen etc doe ik (nog) niet aan.

Die paar dagen eerder spelen kost mij dan toch zo'n 10 euro per dag, aangezien ik de uitbreiding ook nog op een later tijdstip kan kopen (neem ik aan tenminste)
Maar als ik hem alsnog later koop maakt nu die 10 per dag ook niet uit.

Nou ja, ik heb nog ff bedenktijd.

Best kans dat ik hier last van Fomo krijg als ik jullie straks zie genieten :P

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 03-11-2021 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Tommy-D schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:44:
Wel heel erg jammer, m’n favoriete auto was namelijk de Abarth 695. Hou van compacts, maar lijken er maar weinig te zijn.. zal dan toch een Golf of Clio worden, misschien een civicje.
Ik mis vooral de Abarth 131 om nonstalgische redenen, mijn eerste auto was een Fiat 131 mirafiori :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 13:19

Nutral

gamer/hardware freak

Mu.siQ schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:19:
[...]

Nou ja de FFB is nou niet super realistisch ofzo. Het wordt niet voor niets in de volksmond ook wel simcade genoemd. Sure, het is vast speelbaar, maar als ACC, AC, AMS2 speler onder andere met full sim-rig is het niet vergelijkbaar.

Dat staat los van het feit dat het niet vermakelijk is. Met controller vind ik het prima speelbaar, maar ik verwacht ook gewoon dat dat lekker werkt. Lekker chill. En dus speel ik alles met controller op max difficulty met vrijwel alle assists uit. En dat gaat prima. Als het een echte sim was (of als zo één kon spelen) had dat niet moeten kunnen :P Je bent in dit spel vrijwel altijd sneller met controller dan met stuur.

Maar nogmaals, zo is het spel ook niet in de markt gezet, dus dat is prima. En ga ik het dus niet met stuur spelen :9
Ik heb hetzelfde, stuur geprobeerd (CSL Elite + heusinkveld sprints) maar de feedback is niet lekker in FH4. Soms als ik in de stoel zit en ik wil een beetje cruisen doe ik het alsnog.

Voor mij is de game meer iets om rustig met een controller te spelen, ik hoop er wel op dat de feedback beter word voor FH5, ik moet nu de difficulty omlaag zetten als ik met stuur speel en daarbij verlies ik hem nog best makkelijk vergeleken met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:47
skreppiedoe schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:31:
[...]

Ik mis vooral de Abarth 131 om nonstalgische redenen, mijn eerste auto was een Fiat 131 mirafiori :+
Mijn eerste was een Mini 850, nu zit de 850 er natuurlijk niet in maar de 1965 Cooper S wel, is ook een leuk ding om mee te rijden.
Ben wel benieuwd of er weer zoiets als de Lego DLC komt, want de Lego voertuigen zijn awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:43
Hier ook de Premium versie gekocht, via Brazilië. Ik ben benieuwd of er later nog echt Mexicaanse auto's worden toegevoegd die je daar in het straatbeeld vind zoals de Nissan Tsuru, Versa of Toyota Tacoma TRD.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
ik snap even iets niet , ik kan via de store 2 versies kopen , of de ultimate editie voor 100 euro , of de 45 euro verise (forza 5 bundel premium uitbereidingen ) als ik de game niet koop maar de basis game (gratis via xbox game pass ) gebruik maar ik wil toch de premium versie, dan is dit toch de goedkoopste optie om alleen de 45 euro neer te leggen ? en met deze versie heb ik zowel de gratis xbox versie die normaal dinsdag uit komt , en met de 45 euro upgrade kan ik vrijdag al spelen en heb ik alles wat de ultimate edition heeft toch ?

of zie ik iets over het hoofd ?

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
taker1987 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:22:
ik snap even iets niet , ik kan via de store 2 versies kopen , of de ultimate editie voor 100 euro , of de 45 euro verise (forza 5 bundel premium uitbereidingen ) als ik de game niet koop maar de basis game (gratis via xbox game pass ) gebruik maar ik wil toch de premium versie, dan is dit toch de goedkoopste optie om alleen de 45 euro neer te leggen ? en met deze versie heb ik zowel de gratis xbox versie die normaal dinsdag uit komt , en met de 45 euro upgrade kan ik vrijdag al spelen en heb ik alles wat de ultimate edition heeft toch ?

of zie ik iets over het hoofd ?
Volgens mij heb je het helemaal goed.

Ik ga het hier ook zo doen, zat nog ff in twijfel maar vrijdag lekker ff wat cruisen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 03-11-2021 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik zie in de Xbox PC app dat hij available is vanaf 4 november, zou de game nu dan al werken als je op een New Zealand VPN gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:34
Jackson6 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:49:
Ik zie in de Xbox PC app dat hij available is vanaf 4 november, zou de game nu dan al werken als je op een New Zealand VPN gaat?
Zoals eerder gezegd. Je kan proberen morgen de Xbox op Nieuw Zeeland te zetten. Niets VPN, gewoon de regio aanpassen.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: Froggle | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Froggle schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:59:
[...]

Zoals eerder gezegd. Je kan proberen morgen de Xbox op Nieuw Zeeland te zetten. Niets VPN, gewoon de regio aanpassen.
Thanks, maar ik heb het over de PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XLR8R
Jackson6 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:01:
[...]

Thanks, maar ik heb het over de PC.
Je regio in Windows wijzigen

Selecteer Start > Instellingen > Tijd en taal > Regio.

Selecteer onder Land of regio uw nieuwe regio.

Je kunt op elk gewenst moment teruggaan naar je oorspronkelijke regio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
XLR8R schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:08:
[...]

Je regio in Windows wijzigen

Selecteer Start > Instellingen > Tijd en taal > Regio.

Selecteer onder Land of regio uw nieuwe regio.

Je kunt op elk gewenst moment teruggaan naar je oorspronkelijke regio.
Dankje, ik ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNQU-sg0-2fOa6ihl_o0IGIefEQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7CdpEcVlHcRt32FYOvwbObvL.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOM92
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Drie jaar geleden hetzelfde trucje geprobeerd met FH4 door de tijdregio in Windows te veranderen. Helaas geen succes en je had een vpn nodig om hem New Zeelandse tijd 00:00 te kunnen spelen. Maar niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07
Op de Xbox werkt het NZ trucje altijd perfect.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nog nergens reviews te zien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Binnen de Xbox Store zie ik nu 4 extra items.

Forza Horizon 5 - Schatkaart €2,69 (met Gamepass)
Forza Horizon 5 - Uitbreidingenbundel €31,49 (met GamePass)
Forza Horizon 5 - Welkomstpakket
Forza Horizon 5 - Viplidmaatschap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5A7LGTNDTiQJ1TmP-rJ3UNmle8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dXUepmkdFFEIcIjBcbw5Sdtm.jpg?f=fotoalbum_large

De bovenste twee kan ik nog kopen. De onderste twee niet.

Zitten deze nou alle 4 in die Gamepass premium upgrade?

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 03-11-2021 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:07:
Nog nergens reviews te zien toch?
Morgen 08:01 onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:44:
Binnen de Xbox Store zie ik nu 4 extra items.

Forza Horizon 5 - Schatkaart €2,69 (met Gamepass)
Forza Horizon 5 - Uitbreidingenbundel €31,49 (met GamePass)

De bovenste twee kan ik nog kopen. De onderste twee niet.

Zitten deze nou alle 4 in die Gamepass premium upgrade?
De uitbreidingen bundel zit er volgens mij gewoon in, de schatkaart niet...die is altijd los verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
skreppiedoe schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:48:
[...]

De uitbreidingen bundel zit er volgens mij gewoon in, de schatkaart niet...die is altijd los verkocht.
Ja die schatkaart viel me als eerste op eigenlijk. Die had ik nog niet eerder gezien.

Voelt een beetje als vals spelen ook, dus ik koop hem maar even :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:49:
[...]

Ja die schatkaart viel me als eerste op eigenlijk. Die had ik nog niet eerder gezien.

Het is niet veel meer dan de locaties van oa bonusborden en barnfinds...ik haal m voorlopig niet en zie wel hoe ver ik zonder kom. Vooral de barnfinds vind ik leuker om zelf te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
skreppiedoe schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:53:
[...]

Het is niet veel meer dan de locaties van oa bonusborden en barnfinds...ik haal m voorlopig niet en zie wel hoe ver ik zonder kom. Vooral de barnfinds vind ik leuker om zelf te vinden. :)
Ben je net op snelheid en komt er zo’n melding in beeld 8) Deze Forza ga ik overigens wél vaker spelen dan de vorige! Heerlijke afwisseling komende winter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Hoe laat unlockt ie morgen nou ook alweer NL tijd via Nieuw-Zeeland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:49:
[...]

Het zijn geen 500 Agility Orbs (Crackdown vibes) ofzo, dus zou gewoon even op YouTube kijken voor die paar bordjes die je niet kan vinden.
DutchOwnage schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:45:
Het is daar 12 eerder.

[ Voor 20% gewijzigd door Froggle op 03-11-2021 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:45:
12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Froggle schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:47:
[...]

Het zijn geen 500 Agility Orbs (Crackdown vibes) ofzo, dus zou gewoon even op YouTube kijken voor die paar bordjes die je niet kan vinden.
Nou ik ga het wel zien. Geen idee of ik het nodig ga hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Super. Slinger ik 'm in de "lunchpauze" ff aan voor de eerste kilometers oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Morgen helaas weinig aan de Nieuw Zeeland truc, gezien ik pas laat thuis ben. Maar denk dat ik het nog genoeg zal spelen. De mindere FH4 heb ik toch al aardig wat uurtjes versleten. En dan ook nog Vanguard tussendoor, pfff..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BcqlDM2nOeSe4oQS3sNVOhrYL-s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/whbegpoE7b4xapiVlWwoK5sw.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik moet werken, dus pas middernacht NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jackson6 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:39:
[...]

00:01 CEST, door dat onze Wintertijd al is ingegaan kan je om 23:01 los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:42:
[...]

00:01 CEST, door dat onze Wintertijd al is ingegaan kan je om 23:01 los.
Aha, als ik van de vrouw na het eten mag spelen dan heeft die truc nog wel zin dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:04
Hopelijk dat het werkt met een vpn, de meest oosterse die ik kan kiezen (Mullvad) is Japan, dan al om 15:00? Heb je dan kans op problemen ergens mee in het spel? Nooit eerder geprobeerd zelf.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jackson6 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:49:
[...]

Aha, als ik van de vrouw na het eten mag spelen dan heeft die truc nog wel zin dus >:)
Natuurlijk mag dat, het is maar eens in je leven dat Forza Horizon 5 uit komt!

(Ik werk zelf thuis, dus even een kennismaking moet wel te doen zijn. Daarna bleek ik te eten bij mijn moeder met de kleine omdat mijn vrouw met vriendinnen weg is. Altijd leuk als je daar dan een dag van te voren aan herinnert wordt door je moeder en je ook weet dat de game unlocked is 8)7 )

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 03-11-2021 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:49:
Hopelijk dat het werkt met een vpn, de meest oosterse die ik kan kiezen (Mullvad) is Japan, dan al om 15:00? Heb je dan kans op problemen ergens mee in het spel? Nooit eerder geprobeerd zelf.
Ik kan op mullvad wel Nieuw Zeeland kiezen heuuuur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:49:
Dan moet je de hele game aan de linkerkant rijden. Verder geen bijzonderheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jackson6 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:39:
[...]

Morgenmiddag 12u toch via de Nieuw-Zeeland truc?
Want hier is het 12u vroeger dan daar, en daar is de game vanaf middernacht morgen beschikbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Jackson6 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:55:
[...]

Ik kan op mullvad wel Nieuw Zeeland kiezen heuuuur.
Verhip ja hé, helemaal langs op gekeken :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:55:
[...]

Dan moet je de hele game aan de linkerkant rijden. Verder geen bijzonderheden.
Was ik na fh 3 en 4 eigenlijk al aan gewend :-)

Edit waarschuwing toegevoegd, geen idee hoeveel waarde je eraan moet hechten maar wil het toch even doorgeven.

https://www.reddit.com/r/...oderators_claim_changing/

[ Voor 30% gewijzigd door Mr. Freeze op 04-11-2021 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:58
Ben net geland op Bonaire dus ik ga vrijdag even kijken hoe het streamen gaat op de IPad. Even het eerste stuk door en rest dan maar later spelen. Staan er iig wat mooie records om aan te vallen 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:57:
[...]

Was ik na fh 3 en 4 eigenlijk al aan gewend :-)

Edit waarschuwing toegevoegd, geen idee hoeveel waarde je eraan moet hechten maar wil het toch even doorgeven.

https://www.reddit.com/r/...oderators_claim_changing/
Precies de reden waarom ik het niet ga doen. De kans zal klein zijn, maar het zal je maar overkomen.

Als ik het goed begreep zijn er eerder mensen geband om tijdsvoordelen.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-11-2021 07:17 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Reviews komen binnen, het is een topgame: https://opencritic.com/game/11624/forza-horizon-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:10:
[...]

Precies de reden waarom ik het niet ga doen. De kans zal klein zijn, maar het zal je maar overkomen.

Ze gaan hier echt nooit een ban voor geven. De backlash in de media en community zou enorm zijn dus ze winnen er niets mee. Daarnaast hebben ze er bij Gears 5 zelfs een grap over getweet, dat ineens 95% van alle games in Nieuw Zeeland wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ArthurMorgan schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:10:
[...]

Doe dit al jaren en nog nooit problemen gehad. Eerlijk gezegd ook de eerste keer dat ik iets lees over een ban o.i.d.
Zal wel loslopen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik probeer die Premium add on te kopen voor 45 Euro in de store maar krijg vanaf gisteren alleen maar de melding ' oops not sure what happened here please try again later'

Lekker dan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Westland1940
Aan de reviews te zien, en zoals te verwachten, het 5e top product op rij. Knap, de serie staat als een huis. Als autofanaat die ook om de engine sounds geeft wordt dit een feest denk ik, FH4 was bijna slechte te noemen op dat gebied, en gelukkig hebben ze geluisterd naar de community.

Eén ding waar ik me wel aan blijf irriteren maar mee kan leven, is die woke hype/sfeer/presentatie die er telkens is. Ook de kleding en dansjes die je kan kopen, totaal niet nodig in een racing game. Beetje Fortnite blindelings volgen, leuk voor de kids, maar voor de racers? Niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 09:53

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Sipio schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:40:
Ik probeer die Premium add on te kopen voor 45 Euro in de store maar krijg vanaf gisteren alleen maar de melding ' oops not sure what happened here please try again later'

Lekker dan :p
Net via m'n XsX zonder problemen gekocht.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
DeWaanzin schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:13:
[...]

Net via m'n XsX zonder problemen gekocht.
Ja, vreemd idd, nooit eerder gehad dit, zal het straks nog eens proberen.

* Nu helemaal vreemd, ik kwam iets verder en hij begon de 2 expansions te downloaden, die staan nu ook bij de addons van de game.

2x een extra 10.1 MB, ik zie bij mijn addons echter geen car pass of iets dergelijks staan, ook vreemd is dat ik nog helemaal niks heb afgerekend en er nu staat dat ik die Premium addon 'own' 7(8)7

Voor diegenen die de premium addon hebben gekocht, staat er bij jullie bij de addons ook die Car pass, Welcome pack en VIP membership zichtbaar geïnstalleerd als je bij de game info kijkt?

Bij mij staan alleen de 2 expansions geïnstalleerd (die nog moeten komen)
Gaat iets niet helemaal goed bij mij.

* opgelost.

[ Voor 61% gewijzigd door Sipio op 04-11-2021 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17:10
Ik speel veel racegames, maar gek genoeg nog nooit aan Forza begonnen. Daar gaat met dit vijfde deel verandering in komen.

Volgens mij is Forza wel een game die je niet met je stuur, maar beter met een controller speelt, of heb ik dat mis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DickvanMaurik
Timbox88 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:21:
Ik speel veel racegames, maar gek genoeg nog nooit aan Forza begonnen. Daar gaat met dit vijfde deel verandering in komen.

Volgens mij is Forza wel een game die je niet met je stuur, maar beter met een controller speelt, of heb ik dat mis?
FH4 was idd niet op en top met een stuur... het was te doen maar goed was het niet.
FH5 schijnt daarintegen heel goed te zijn als ik videos mag geloven van reviews etc.
Ik ga het iig gelijk proberen met mn G923 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Forza Horizon 5 | Xbox One S/X - Xbox Series S/X - PC | Graphics Comparison & FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
DickvanMaurik schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:30:
[...]

FH4 was idd niet op en top met een stuur... het was te doen maar goed was het niet.
FH5 schijnt daarintegen heel goed te zijn als ik videos mag geloven van reviews etc.
Ah! Nou, dan ga ik het idd ook gewoon met en zonder proberen haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Timbox88 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:42:
[...]

Ah! Nou, dan ga ik het idd ook gewoon met en zonder proberen haha!
Het is een arcade racegame, gewoon met controller knallen :p En met chase view zie je je eigen wagen nog lekker blinken ook in het zonlicht xD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-06 17:39
het is alweer even geleden dat ik in Brazilie heb geshopt. Even ter check:
1. Als ik met VPN aan naar de braziliaanse shop ga en daar het uitbreidingenpakket koop kan ik dat toch gewoon met mijn creditcard betalen?
2. Moet ik na aankoop nog iets anders doen of kan ik hem daarna gewoon installeren door mijn Xbox te openen (zonder VPN)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DickvanMaurik schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:30:
[...]

Ik rij sinds Horizon 3 al met stuur en dat gaat prima, ik heb het geluk dat ik on the fly (soort van) max rotatie kan aanpassen, dus offroad ga ik terug naar max 270 graden maar racen ga ik weer naar 540 graden. Ik mis alleen tot de dag vandaag de rumble in de pedalen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLR8R
Rob112 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:35:
het is alweer even geleden dat ik in Brazilie heb geshopt. Even ter check:
1. Als ik met VPN aan naar de braziliaanse shop ga en daar het uitbreidingenpakket koop kan ik dat toch gewoon met mijn creditcard betalen?
2. Moet ik na aankoop nog iets anders doen of kan ik hem daarna gewoon installeren door mijn Xbox te openen (zonder VPN)?
je kan ook via de ijslandse store.
Geen gesukkel met vpn. kost maar een paar euro meer.
Aankopen met CC, downloaden, done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-06 17:39
XLR8R schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:36:
[...]

je kan ook via de ijslandse store.
Geen gesukkel met vpn. kost maar een paar euro meer.
Aankopen met CC, downloaden, done.
bedankt voor de tip, maar hoezo kun je daar shoppen zonder VPN dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 12:38
Wohoo zoveel zin om los te gaan vanavond met de game! _/-\o_ Horizon is echt m'n favo franchise van de afgelopen jaren. Heerlijk. Neem aan dat er weer een Tweakers club is/zal komen?

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLR8R
Rob112 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:40:
[...]

bedankt voor de tip, maar hoezo kun je daar shoppen zonder VPN dan?
Ja, ik heb dit gewoon zonder vpn gedaan.
Naar de ijslandse store gegaan, mijn cc ingegeven, done.
Link staat enkele paginas terug.

Mijn adres voor mij cc staat in belgie, en dat was geen issue.
Uiteindelijk heb ik net geen 64 euro betaald voor de premium editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
WinterBase schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:40:
Wohoo zoveel zin om los te gaan vanavond met de game! _/-\o_ Horizon is echt m'n favo franchise van de afgelopen jaren. Heerlijk. Neem aan dat er weer een Tweakers club is/zal komen?
Vanavond? Game komt toch volgende week uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Timbox88 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:48:
[...]

Vanavond? Game komt toch volgende week uit?
Premium is vanaf morgen te spelen. En via Nieuw-Zeeland vanmiddag om 12:00 al.

Pagina: 1 ... 3 ... 64 Laatste