Net Forza Horizon 5: Premium gekocht, volledige game. Ik heb dan wel Game Pass Ultimate maar via Microsoft eCompany Store kon ik de volledige game kopen voor hetzelfde bedrag als de Premium add-ons download. Mocht Horizon 5 ooit uit de GamePass verdwijnen dan zou ik hem nog hebben.
Vanaf vrijdag even in de game komen op de One X, weekje daarna verder met betere graphics als mijn Xbox Series X Halo Infinite Edition wordt geleverd
Vanaf vrijdag even in de game komen op de One X, weekje daarna verder met betere graphics als mijn Xbox Series X Halo Infinite Edition wordt geleverd
Het klinkt mij toch een beetje als dubbeltje en eerste rang. Je krijgt de basis game al in de Game Pass. Waarom je dan ook nog eens één van de extra's van de Premium zou moeten krijgen zie ik zo niet. Heb je Game Pass Ultimate én wil je de Premium add-on krijg je daar ook nog eens 10% korting op. Het houdt een keer op met dingen weggeven...G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:53:
[...]
Is toch geen rare gedachte dat je dit van Microsoft zou verwachten bij een Xbox Exclusive game?
[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 02-11-2021 00:17 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.