Ahhh cool!
Is dat nog gelukt? Ik kan wel Holland selecteren en mijn eigen adres invullen maar als ik daarna op opslaan klik voegt hij mijn CC vervolgens niet toeDGP84 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:07:
[...]
Bij mij blijft ie om een adres vragen. Kan ook geen ander land of regio selecteren. Vanavond eens kijken of ik een adres in IJsland krijg gevonden.
https://www.microsoft.com...mz0sr207mg8?wa=wsignin1.0
Add-ons bundle via IJslandse store. Daar ook 10% korting...
4226 Kronen, wat overeenkomt met ongeveer iets meer dan 28 €.
Als ik wil betalen en mijn cc gegevens invul, dan gaat hij daarna weer terug naar het betaalvenster (om CC gegevens in te vullen)....
Iemand anders die het wel lukt?
Als ik wil betalen en mijn cc gegevens invul, dan gaat hij daarna weer terug naar het betaalvenster (om CC gegevens in te vullen)....
ik zit in precies dezelfde loopkevlar01 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:05:
Vanaf 23:00 NL tijd toch?Rivanov schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:48:
[...]
Premium is vanaf morgen te spelen. En via Nieuw-Zeeland vanmiddag om 12:00 al.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
0:00.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kan ik de game morgen al spelen met een game pass ultimate?
Of kan het pas vanaf de 9e..
Early access en hier in NL vanwege wintertijd dacht ik al om 23:01 te spelenTimbox88 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:48:
[...]
Vanavond? Game komt toch volgende week uit?
Als het goed is moet je de premium bundel aanschaffen hiervoor... in NL store is ie 45 euro. Hiermee krijg je alle DLC's, VIP pass en car pass etc. en dan ook early access vanaf 5 nov.038Robijno schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:31:
Kan ik de game morgen al spelen met een game pass ultimate?
Ik lees online gemixte verhalen over de FPS op de Xbox One X. Zal deze nog steeds de performance mode hebben zodat het spel op 60 FPS draait?
Om 12:00 hier, is het 0:00 in Nieuw-Zeeland.shoombak schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:36:
Het is al bijna release in Nieuw Zeeland toch?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Rebooting XSXRivanov schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:38:
[...]
Om 12:00 hier, is het 0:00 in Nieuw-Zeeland.
Die early access zit niet in je Gamepass ultimate denk ik toch ?
Nee, dan moet je de additionele Premium Add-On aanschaffen.Ricmaniac schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:41:
Die early access zit niet in je Gamepass ultimate denk ik toch ?
Zonder al te veel moeite heb je voor rond de 30 euro de Premium add-on waarmee je ook vroege toegang krijgt.
ben hier ook opnieuw aan het opstarten
het is alleen de locatie op nieuw zeeland zetten , opnieuw opstarten en wachten tot 12:00 toch ?
psn: taker-mart
Ja.taker1987 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:45:
[...]
ben hier ook opnieuw aan het opstartenhopelijk doe ik het goed want het is de eerste keer dat ik het via de xbox doe .
het is alleen de locatie op nieuw zeeland zetten , opnieuw opstarten en wachten tot 12:00 toch ?
en dan vanavond om 00:00 kan ik hem terugzetten naar nederland of kan dat daar na direct al ?
Pas vanaf vannacht 0:00.taker1987 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:51:
[...]
en dan vanavond om 00:00 kan ik hem terugzetten naar nederland of kan dat daar na direct al ?
Vandaag moet je ‘m op Nieuw-Zeeland laten staan.
GRRRR, hier baal ik van:
Hoezo heeft de Xbox One X géén performance mode zodat het op 60 FPS kan draaien, maar heeft de minder krachtige Xbox Series S dit wél?Those playing the game on Xbox One X will be interested to learn that the game only offers a quality mode that runs the game in 4K resolution and 30FPS, matching the visuals of the game running on the Series X|S in performance mode.
En we zijn los!!!
hij is opgestart
lets race !
The fuck. Weer geen Dolby Vision ondersteuning zoals fh4
Maar dit werkt gewoon met je gebruikelijke nederlandse MS account en hoef je niks aan te passen qua regio o.i.d.voor de store ?kevlar01 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:05:
Ik kon even niet zo snel vinden of ze al gepost waren, maar hier de loyalty rewards voor als je voorgaande Forza's hebt gespeeld 

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ja, maar hij blijft om payment details vragen. Misschien moet ik die proberen nog apart in mijn account te zetten, maar ik denk dat het daar al staat. Anyway, helaas werkt het bij mij nietRicmaniac schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:04:
[...]
Maar dit werkt gewoon met je gebruikelijke nederlandse MS account en hoef je niks aan te passen qua regio o.i.d.voor de store ?
De cover cars dusMK_ schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:06:
Ik kon even niet zo snel vinden of ze al gepost waren, maar hier de loyalty rewards voor als je voorgaande Forza's hebt gespeeld
[Afbeelding]
Yes op PC zijn we ook los!!
Geen informatie beschikbaar
Aan 1 kant vind ik het wel jammer dat je gelijk alweer in je Senna rond kan rijden enzoMK_ schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:06:
[Afbeelding]
Nee niet meer gelukt. Heb de premium addon bundle maar gewoon via nederland gekocht.Rob112 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:00:
[...]
Is dat nog gelukt? Ik kan wel Holland selecteren en mijn eigen adres invullen maar als ik daarna op opslaan klik voegt hij mijn CC vervolgens niet toe
Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX
Hoeft niet natuurlijkRicmaniac schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:08:
[...]
Aan 1 kant vind ik het wel jammer dat je gelijk alweer in je Senna rond kan rijden enzo
Je krijgt m, maar dat betekend niet dat je m MOET gebruiken, keuze is aan jou
Ik heb mijn VPN op nieuw zeeland gezet maar ik kom niet in het spel. Iemand die dit ook heeft met de steam versie?
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Ik heb mijn windows Region op New Zealand gezet toen werkte ie.Marcievg schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:09:
Ik heb mijn VPN op nieuw zeeland gezet maar ik kom niet in het spel. Iemand die dit ook heeft met de steam versie?
Geen informatie beschikbaar
Heb hetzelfde ja. zodra je je betaalgegevens in vult slaat die het niet op (ondanks dat die geen foutmelding o.i.d. geeftkevlar01 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:06:
[...]
Ja, maar hij blijft om payment details vragen. Misschien moet ik die proberen nog apart in mijn account te zetten, maar ik denk dat het daar al staat. Anyway, helaas werkt het bij mij niet
Maar laat maar. bijna weer een impuls aankoop gedaan
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 04-11-2021 12:19 ]
Speelt niet verkeerd in Quality Mode op m’n 65CX en Series X.
Zometeen maar eens herstarten om verschil met Performance Mode te testen.
Nog steeds geen succes hierViper_4111 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:10:
[...]
Ik heb mijn windows Region op New Zealand gezet toen werkte ie.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
steam heeft andere tijden dan microsoft
Ik ben bekend met de nieuw Zeeland truc.
Ik heb gamepass.
Iemand advies waar ik goedkoop die upgrade kan krijgen zodat ik nu al kan spelen
?
Of kan ik met de nieuw Zeeland truc en gamepass sowieso nu al spelen?
Ik heb gamepass.
Iemand advies waar ik goedkoop die upgrade kan krijgen zodat ik nu al kan spelen
Of kan ik met de nieuw Zeeland truc en gamepass sowieso nu al spelen?
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Xbox locatie op Nieuw Zeeland gezet, maar geeft bij starten aan dat ik te vroeg ben en nog niet kan spelen, tijdzone ook aangepast, dus Xbox denkt nu echt dat het vrijdag is, zelfde resultaat. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb zowel in mijn microsoft profiel als in windows de tijdzone op New zeeland gezet maar de xbox app op pc start hem niet. Nog mensen met hetzelfde probleem?
NVM: je moet ook je locatie op Nieuw zeeland zetten, ik had enkel de tijdzone aangepast.
NVM: je moet ook je locatie op Nieuw zeeland zetten, ik had enkel de tijdzone aangepast.
[ Voor 23% gewijzigd door glennvho op 04-11-2021 12:30 ]
ik heb die vip pass gekocht en daarna mijn locatie op nieuw zeeland gezet , zorg er ook voor dat je alles al geinstalleerd hebt van die vip pass , 2 expansion packs .. daarna dus op nieuw zeeland zetten , opnieuw opstarten en je kan startenRoodaap schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:26:
Xbox locatie op Nieuw Zeeland gezet, maar geeft bij starten aan dat ik te vroeg ben en nog niet kan spelen, tijdzone ook aangepast, dus Xbox denkt nu echt dat het vrijdag is, zelfde resultaat. Wat doe ik verkeerd?
hier op windows mijn locatie aangepast naar nieuw zeeland.
het start op maar crasht telkens, geraak niet in game
het start op maar crasht telkens, geraak niet in game
Premium add-on bundle aangeschaft en geïnstalleerd staan?Roodaap schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:26:
Console opnieuw opgestart?Roodaap schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:26:
op pc moet je zowel je regio als je tijdzone aanpassen
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Helemaal overheen gekekenedgarf28 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:30:
[...]
Premium add-on bundle aangeschaft en geïnstalleerd staan?

Thx
Tips waar ik deze bundel goedkoper krijg?Roodaap schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:34:
[...]
Helemaal overheen gekeken. Dacht dat de 5e sowieso de release datum was. Nu op zoek naar de premium add-on bundle dan maar.
Thx
Ik heb hem in de Braziliaanse Xbox store gekocht voor €28. Maar dan moet je je Xbox account op regio Brazilië zetten met een Braziliaans adres. En Braziliaanse gift cards kopen
Jeetje die nicknames. Laat ons gewoon zelf wat kiezen.
Madam president ben ik nu maar voor gegaan.
Madam president ben ik nu maar voor gegaan.
[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 04-11-2021 12:48 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Via Ijsland hoef je geen VPN te hebben en hoef je je adres ook niet aan te passen, letterlijk inloggen met je account, klik op kopen en vul je credit card in. Kost 28 euro
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik speel op een 85” tv dus is door het formaat misschien allemaal wat beter zichtbaar maar vind het op Quality niet spelen. Ziet er lekker uit maar voelt nog stroperiger dan gedacht.Rivanov schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:17:
Speelt niet verkeerd in Quality Mode op m’n 65CX en Series X.
Snel op performance gezet.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Aangeschaft maar tot op heden nog geen code ontvangen..edgarf28 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:30:
[...]
Premium add-on bundle aangeschaft en geïnstalleerd staan?
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
Held. Maar hij blijft telkens vragen om. Een payment method. Ookal klik ik door. Ik heb gewoon mn NL adres gebruikt. Hoe heb jij dit gedaan?Vagax schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:49:
[...]
Via Ijsland hoef je geen VPN te hebben en hoef je je adres ook niet aan te passen, letterlijk inloggen met je account, klik op kopen en vul je credit card in. Kost 28 euro
Mooi, bij mij chrasht de game bij de settings( pc) iemand dit ook?
Als ik t spel start, chrasht het na ‘optimising for you pc ook.
Alle drivers up to date, win 11,
[ Voor 44% gewijzigd door MariusV op 04-11-2021 13:10 ]
Bij mij deed hij ook gek inderdaad, ik had toen de page gerefresht en ik kan me herinneren dat ik gewoon weer mijn gegevens invulde maar bij het adres invoeren liet ik hem staan op ijsland (en gewoon mijn Nederlandse straat naam en plaatsnaam ingevuld) en vervolgens bij postcode deed ik "321" en dat werkteFrez schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:00:
[...]
Held. Maar hij blijft telkens vragen om. Een payment method. Ookal klik ik door. Ik heb gewoon mn NL adres gebruikt. Hoe heb jij dit gedaan?
Probeer dat eens
[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 04-11-2021 13:20 ]
Wat een generieke karakters joh. Weinig keuze, geen baarden maar wel een heel menu vol arm/beenprothesen, wat een prioriteiten daar.
Haha, jij bent een echte held!Vagax schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:04:
[...]
Bij mij deed hij ook gek inderdaad, ik had toen de page gerefresht en ik kan me herinneren dat ik gewoon weer mijn gegevens invulde maar bij het adres invoeren liet ik hem staan op ijsland (en gewoon mijn Nederlandse straat naam en plaatsnaam invulde) en vervolgens bij postcode deed ik "321" en dat werkte![]()
Probeer dat eens
Ik ben ook LOS!
En wat een gelegenheid om m'n nieuw gearriveerde Sonos Arc en 2 rear Sonos One speakers speakers te testen 🔥🔥🔥
:strip_exif()/f/image/G0NlJY4zrqJpGRZsVPGMRHq4.jpg?f=fotoalbum_large)
Thanks, dit is mij ook gelukt. Alleen staan er 'slechts' twee add-ons in de download que op de Series X: expansion 1 en 2. Volgens de microsoft pagina zouden er 5 add-ons in moeten zitten.Vagax schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:04:
[...]
Bij mij deed hij ook gek inderdaad, ik had toen de page gerefresht en ik kan me herinneren dat ik gewoon weer mijn gegevens invulde maar bij het adres invoeren liet ik hem staan op ijsland (en gewoon mijn Nederlandse straat naam en plaatsnaam invulde) en vervolgens bij postcode deed ik "321" en dat werkte![]()
Probeer dat eens
Dit moet je doen @kevlar01 dat werktVagax schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:04:
[...]
Probeer dat eens
De overige zijn allemaal server-side, dus die worden niet gedownload. VIP zal vanzelf verschijnen als je het spel speeltSantinoNL schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:18:
[...]
Thanks, dit is mij ook gelukt. Alleen staan er 'slechts' twee add-ons in de download que op de Series X: expansion 1 en 2. Volgens de microsoft pagina zouden er 5 add-ons in moeten zitten.
Fuck te laat, heb het inmiddels in de NL store gekocht. Naja gelukkig is FH het altijd wel waard gezien het aantal uren wat ik er in stop....
Top!Vagax schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:19:
[...]
De overige zijn allemaal server-side, dus die worden niet gedownload. VIP zal vanzelf verschijnen als je het spel speelt
Speelt toch wel lekker zeg. En op Performance ziet het er ook wel erg goed uit.
Nu maar weer snel achter de werkplek gekropen, anders zit ik dit de hele middag nog te doen
Nu maar weer snel achter de werkplek gekropen, anders zit ik dit de hele middag nog te doen

Las ook dat er ineens naar zogenaamde 'pronouns' gevraagd werd. lekker woke weer.Donstil schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:10:
Wat een generieke karakters joh. Weinig keuze, geen baarden maar wel een heel menu vol arm/beenprothesen, wat een prioriteiten daar.
Horizon was overigens altijd wel erg inclusive geweest, dat verast me dus niet
Ja dat zit er ook in inderdaad. Nu heb ik daar verder helemaal geen moeite mee maar geef me dan in ieder geval de tools om echt een eigen karakter te bouwen en zo een eigen identiteit neer te zetten. Dat ontbreekt nu.RodeStabilo schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:21:
[...]
Las ook dat er ineens naar zogenaamde 'pronouns' gevraagd werd. lekker woke weer.
Merk wel dat de hele "Festival vibe" mij echt gestolen kan worden inmiddels. Ik vind dat allemaal maar heel schreeuwerig en aanwezig in het eerste uurtje gameplay.
Voor mij persoonlijk zou het de perfecte mix zijn als ze bijvoorbeeld Test Drive Unlimited 3 zouden maken.
Dus alles wat ik tof vind aan Horizon (de open wereld, de autos, het rijden) maar dan i.p.v. dat festival de wat "serieuzere" aanpak van TDU.
Voor mij persoonlijk zou het de perfecte mix zijn als ze bijvoorbeeld Test Drive Unlimited 3 zouden maken.
Dus alles wat ik tof vind aan Horizon (de open wereld, de autos, het rijden) maar dan i.p.v. dat festival de wat "serieuzere" aanpak van TDU.
Hoe kan je nu al op PC spelen? VPN?MariusV schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:03:
Regio aanpassen naar Nieuw-Zeeland. Maar klopt het dat dit alleen werkt met Premium pack?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
jah of de vip editieDennusB schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:25:
[...]
Regio aanpassen naar Nieuw-Zeeland. Maar klopt het dat dit alleen werkt met Premium pack?
Ja als je premium editie/bundel niet hebt dan werkt het niet want je moet early access hebben.DennusB schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:25:
[...]
Dus alleen edities met Early access kunnen nu al spelen.
Regio van steam?DennusB schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:25:
[...]
Van je gehele PC!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Persoonlijk ga ik quality niet eens proberen. Meteen op Performance gezet aangezien 60 vs 30 fps voor mij meteen een besliste wedstrijd is.Donstil schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:20:
Speelt toch wel lekker zeg. En op Performance ziet het er ook wel erg goed uit.
Ja performance blijf the way to go. 30fps kan ik gewoon niet meer. En graphics verschil is echt niet te zien. Zelfs niet op 2.5m afstand van m’n 65CX.Donstil schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:54:
[...]
Ik speel op een 85” tv dus is door het formaat misschien allemaal wat beter zichtbaar maar vind het op Quality niet spelen. Ziet er lekker uit maar voelt nog stroperiger dan gedacht.
Snel op performance gezet.
Nee absoluut. Ik zit op 2,5m van 85" maar ook dan zie ik het niet hoor.Rivanov schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:28:
[...]
Ja performance blijf the way to go. 30fps kan ik gewoon niet meer. En graphics verschil is echt niet te zien. Zelfs niet op 2.5m afstand van m’n 65CX.
Dus op de Xbox kun je nu al spelen als je op NZ gaat? ... ik wacht wel braaf tot morgen hoor
Nieuw Zeeland idd. Start wel op, maar crashed. Werkelijk nog nooit problemen gehad met Forza’s. Hopelijk is het een tijdzone ding en doet de game t vannacht wel.
Mocht er nog iemand zijn die het op de pv aan de praat heeft, dan hoor ik dat graag. Dan is er toch iets anders aan de hand
[ Voor 16% gewijzigd door MariusV op 04-11-2021 13:40 ]
Hier hetzelfde, het spel start op, maar zodra ik op enter of settings click, crasht het hele gebeuren.MariusV schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:37:
[...]
Nieuw Zeeland idd. Start wel op, maar crashed. Werkelijk nog nooit problemen gehad met Forza’s. Hopelijk is het een tijdzone ding en doet de game t vannacht wel.
Mocht er nog iemand zijn die het op de pv aan de praat heeft, dan hoor ik dat graag. Dan is er toch iets anders aan de hand
Ben aan het zoeken of het bij mij ligt of dat het later wel gaat werken.
Let's play sessie van Gamekings, altijd leuk om te checken (al hebben ze het midden in de video ergens over een Fiat Polo
Je hebt naast een vpn, de tijdzone van PC toch ook wel handmatig op NZ gezet?MariusV schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:37:
[...]
XBL gamertag StayingPow3r
Offtopic maar tering wat is Skate oud geworden zegkevlar01 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:47:
[YouTube: Let’s Play Forza Horizon 5: Gaan we pijn aan de ogen krijgen?]
Let's play sessie van Gamekings, altijd leuk om te checken (al hebben ze het midden in de video ergens over een Fiat Polo)
NZ en tijdzone heb ik aangepast maar geen VPN, dus laatste zal t dan zijn.Mr. Freeze schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:48:
[...]
Je hebt naast een vpn, de tijdzone van PC toch ook wel handmatig op NZ gezet?
Jep, heb ik ook met Windows 11. Eerst het driver gezeur. Daarna crashen wat ik doe, van settings zoals resolutie, op start klikken, het crasht allemaal.MariusV schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:03:
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Wel met vpn? Ik denk iets te zien in event viewer over geen machtiging, maar weet niet of dat over fh5 gaatMisterJD schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:05:
[...]
Jep, heb ik ook met Windows 11. Eerst het driver gezeur. Daarna crashen wat ik doe, van settings zoals resolutie, op start klikken, het crasht allemaal.
Zojuist geprobeerd, vpn, tijdzone en alles. Kreeg ik nog een update voor FH5 te downloaden maar krijg gewoon de melding dat ik te vroeg ben. Denk dat ze het truukje hebben uitgeschakeld. Nouja, 23:00 dan maar weer.
XBL gamertag StayingPow3r
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Even een vraag, die add-ons bundle, geld dat via gamepass zowel via Xbox als via PC
Voornamelijk zal ik op Xbox spelen, maar soms ook op PC. Is dit gewoon geshared?
Voornamelijk zal ik op Xbox spelen, maar soms ook op PC. Is dit gewoon geshared?
Ik ga denk weer voor mijn "SPEEEEEEED" kenteken
Ja dit geld gewoon voor beidetha_crazy schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:19:
Even een vraag, die add-ons bundle, geld dat via gamepass zowel via Xbox als via PC
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Noice, dan ga ik de ijsland-truc ook maar doen, hoewel ik die taal niet echt ken
Merk iets vreemd met de brightness tussen de bumper-cam en hood-cam.
Dit is op m'n gamingmonitor in 1440p SDR.
Heb het nog niet gechecked op m'n OLED 65CX in HDR.
Iemand anders die dit ook merkt?

Dit is op m'n gamingmonitor in 1440p SDR.
Heb het nog niet gechecked op m'n OLED 65CX in HDR.
Iemand anders die dit ook merkt?

https://www.microsoft.com...mz0sr207mg8?wa=wsignin1.0tha_crazy schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:28:
[...]
Noice, dan ga ik de ijsland-truc ook maar doen, hoewel ik die taal niet echt ken
Hier is die gewoon Engels
[ Voor 9% gewijzigd door Vagax op 04-11-2021 14:32 ]
Issues omtrent Windows 11 of werkt het gewoon?
Anders moet ik maar weer terug naar Windows 10
Anders moet ik maar weer terug naar Windows 10