[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 2 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:09

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

wjsiebes schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:16:
Iemand FH5 al besteld via de MSStore? Ik vraag me af wanneer de facturering plaatsvind. Vind die plaats op het moment dat ik bestel of pas op de release-datum?
Ik neem aan dat wanneer je betaalt hebt, een aankoopsbewijs hebt in je inbox, ik in iedergeval wel. En daar staat dan ook op wanneer de game uitkomt. Deze staat ook in mijn bestelgeschiedenis met factuur van mijn account.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Fractal Design Pop mini air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de DLC besteld omdat ik ook GPU heb. De betaling zal ergens de week (of iets dergelijks) voor de release plaats vinden stond er toen ik bestelde.

Ik betaal met CC, geen idee of het met alle betaalsoorten zo werkt.

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-10-2021 12:11 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:09

cjpostma

Break like the wind

wjsiebes schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:16:
Iemand FH5 al besteld via de MSStore? Ik vraag me af wanneer de facturering plaatsvind. Vind die plaats op het moment dat ik bestel of pas op de release-datum?
Ik heb de premium add-ons gekocht (heb al gamepass ultimate) en die zijn meteen afgerekend.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
cjpostma schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:43:
[...]

Ik heb de premium add-ons gekocht (heb al gamepass ultimate) en die zijn meteen afgerekend.
Ideal neem ik dan aan? Dat is volgens mij de enige (nederlandse) versie die direct gaat. Al weet ik het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

ArthurMorgan schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:46:
[...]

Ideal neem ik dan aan? Dat is volgens mij de enige (nederlandse) versie die direct gaat. Al weet ik het niet zeker.
Had een tijdje geleden wat MS Store krediet gekocht met wat korting en daarmee betaald dus wellicht dat dat wat uitmaakt vwb snelheid van betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
cjpostma schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:52:
[...]

Had een tijdje geleden wat MS Store krediet gekocht met wat korting en daarmee betaald dus wellicht dat dat wat uitmaakt vwb snelheid van betalen...
Ah, ja die ook natuurlijk. Er moet wel een zekerheid zijn dat er betaald wordt op de dag dat ze het willen. En bij betalen met saldo is dat er natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-05 16:45
Ik koop normaal altijd de ultimate edition. Zie nu dat je ook een update naar de ultimate edition kunt kopen voor €45,-. De basisgame ontvang je natuurlijk vanuit gamepass. Er staat bij dat je dan ook eerder kunt spelen.
Lijkt me best een prima deal toch? kun je altijd in de toekomst nog een keer de basisgame in de aanbieding oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

wjsiebes schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:46:
Ik koop normaal altijd de ultimate edition. Zie nu dat je ook een update naar de ultimate edition kunt kopen voor €45,-. De basisgame ontvang je natuurlijk vanuit gamepass. Er staat bij dat je dan ook eerder kunt spelen.
Lijkt me best een prima deal toch? kun je altijd in de toekomst nog een keer de basisgame in de aanbieding oppikken.
Zo heb ik het met FH4 ook gedaan en als de licenties dreigen te verlopen wordt de basegame doorgaans voor een vriendenprijsje in de etalage gezet voordat hij definitief uit de store verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:50

Zyron

BWRAAAAP

De lijst met achievements is in elk geval bekend;

https://www.trueachieveme...za-horizon-5-achievements

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 19:20

jbbrans

Ook de pc specs zijn bekend. https://forzamotorsport.n...forza-horizon-5-pc-specs/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bwPr8zCoLZwMK8pIg5EYSsTy2Ds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/THy6wPFnwnAbnaNZeLLV9DzF.jpg?f=fotoalbum_large

Incl de support voor sturen.

- Logitech: Driving Force, G25, G27, G29, G920, G923PS, G923XB, Momo
- Thrustmaster: Ferrari 458, T150 RS, T300 RS, T500 RS, TMX, T-GT, TS-XW, TX, TS-PC
- Fanatec: V1, V2, V2.5, CSL, CSL DD, DD1, DD2, Universal HUB device

Hopelijk heb ik nu geen emuwheel meer nodig voor mijn Simucube en heusinkveld pedalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 20:34
Belangrijkste voor mij is dat FH5 (net als FH4) weer telemetrie ondersteuning heeft voor de motion simulator.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-05 12:28
Dat ik niet meer met Teredo servers in de weer ben en hopelijk gewoon een race kan uitrijden.. ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Er zijn zoveel belangrijke dingen voor mij:
- Simucube en dergelijke sturen, goede force feedback.
- Telemetrie (en daarbij motion).
- De mogelijkheid om een flightstick en throttle ingeplugt te laten zonder dat deze door FH gebruikt wordt.
- Inderdaad goede servers, zonder CMD shell te moeten gebruiken.
- Mogelijkheid om Afterburner en andere hardware monitoring tools aan te laten staan.
- Triple screen support.

Niet alles even belangrijk, maar toch een paar pijnpunten voor mij met de huidige FH4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Ouder nieuws maar ik wist het niet en een GoT search liet het ook niet naar boven komen. Enfin, elke vrijdag Forza Rewards claimen en elke nieuwe Forza game beginnen met extra auto's door Loyalty Rewards gaat stoppen: https://support.forzamoto...05566679315-Forza-Rewards

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
tss heb ik daarvoor nou de afgelopen maanden mijn tier met 2 levels verhoogd ;)

(maar goed, het was sowieso al buggy als hell de laatste tijd. Heel veel punten werden gewoon niet gegeven als je de doelen haalde.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Even een vraagje, klopt het dat FH5 ook gewoon multiplayer is en dat je andere spelers kan tegenkomen in de open wereld of puur alleen in deelnemende races?

En kan 1 of meerdere vrienden van mij samenspelen? (gewoon rondrijden in de open wereld en aan races meedoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik hoop dat ze ondertussen de rewards gefixed hebben voor FH5. In FH4 kreeg ik alleen maar punten voor de gamerscore:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rDWdvou.png

Ik had een support ticket aangemaakt, kreeg ik een antwoord terug dat het een bekende issue is en dat ze er aan werken. Blijkbaar al een jaar lang bekend...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Chester schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:42:
Ik hoop dat ze ondertussen de rewards gefixed hebben voor FH5. In FH4 kreeg ik alleen maar punten voor de gamerscore:
[Afbeelding]

Ik had een support ticket aangemaakt, kreeg ik een antwoord terug dat het een bekende issue is en dat ze er aan werken. Blijkbaar al een jaar lang bekend...
FeaR schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:21:
Ouder nieuws maar ik wist het niet en een GoT search liet het ook niet naar boven komen. Enfin, elke vrijdag Forza Rewards claimen en elke nieuwe Forza game beginnen met extra auto's door Loyalty Rewards gaat stoppen: https://support.forzamoto...05566679315-Forza-Rewards
dus geen fix, maar gewoon mee stoppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Smit260 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:31:
Even een vraagje, klopt het dat FH5 ook gewoon multiplayer is en dat je andere spelers kan tegenkomen in de open wereld of puur alleen in deelnemende races?

En kan 1 of meerdere vrienden van mij samenspelen? (gewoon rondrijden in de open wereld en aan races meedoen)
In de open wereld kan je ook prima samen rijden. Da's bij FH4 ook het geval.

Forza Hub heeft vaker niet goed gewerkt, voor FH4 duurde het ook lang voordat updates beschikbaar waren, alles is ondertussen wel geüpdatet behalve de Car Masteries.

FM7 update helemaal niet m.u.v gamerscore. Gooi het dan maar weg als het toch niet fatsoenlijk werkt :p

Ondertussen wel echt zin in FH5, merk dat ik FH4 amper nog heb aangeraakt de laatste weken of zelfs maanden. Zin in oOo

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
MK_ schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:30:
[...]

In de open wereld kan je ook prima samen rijden. Da's bij FH4 ook het geval.

Forza Hub heeft vaker niet goed gewerkt, voor FH4 duurde het ook lang voordat updates beschikbaar waren, alles is ondertussen wel geüpdatet behalve de Car Masteries.

FM7 update helemaal niet m.u.v gamerscore. Gooi het dan maar weg als het toch niet fatsoenlijk werkt :p

Ondertussen wel echt zin in FH5, merk dat ik FH4 amper nog heb aangeraakt de laatste weken of zelfs maanden. Zin in oOo
Dank voor je snelle reactie! Helemaal top dat dit weer kan👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zat mij op YouTube wat te vervelen en toen kwam ik erachter dat er al best wel wat materiaal is van de game. YouTubers hebben naast de eerste race ook wat andere beelden mogen capturen zo lijkt het.

Maar toen viel mij op dat in een van die races een Z4M coupe mee reed, hoe zit het daar nou mee, zitten er wel of geen BMW’s in de game, Weet iemand dat hier toevallig?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
Donstil schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 19:26:
Ik zat mij op YouTube wat te vervelen en toen kwam ik erachter dat er al best wel wat materiaal is van de game. YouTubers hebben naast de eerste race ook wat andere beelden mogen capturen zo lijkt het.

Maar toen viel mij op dat in een van die races een Z4M coupe mee reed, hoe zit het daar nou mee, zitten er wel of geen BMW’s in de game, Weet iemand dat hier toevallig?
Confirmed car list:

https://forzamotorsport.n...izon-5-confirmed-car-list

:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oooh. Lekker!
Dan heb ik naar de verkeerde zitten kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ik heb wel interesse in deze game, heb FH3 weleens gespeeld bij een vriend maar niet uitgebreid. FH5 zou mijn eerste worden dan, maar wat ik mij afvraag is, hoe is de support voor race stuurtjes? Bij veel arcade games zoals NFS e.d. werkt zo'n stuurtje wel maar rijd het echt vreselijk met het stuur en kun je veel beter gewoon een controller gebruiken. Weet iemand hoe dat bij FH4 zit? En zijn er ook instellingen voor race stuurtjes, zoals FFB en wheel saturation e.d.?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kalder schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:03:
Ik heb wel interesse in deze game, heb FH3 weleens gespeeld bij een vriend maar niet uitgebreid. FH5 zou mijn eerste worden dan, maar wat ik mij afvraag is, hoe is de support voor race stuurtjes? Bij veel arcade games zoals NFS e.d. werkt zo'n stuurtje wel maar rijd het echt vreselijk met het stuur en kun je veel beter gewoon een controller gebruiken. Weet iemand hoe dat bij FH4 zit? En zijn er ook instellingen voor race stuurtjes, zoals FFB en wheel saturation e.d.?
Ik kwam toevallig deze dude tegen gisteren.
YouTube: YouTube

Speelt Horizon 5 met stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 22:40

Wimmel

Hello

Waar gaat jullie voorkeur naar uit bij aanschaf; de store- of de steamversie? Ik ben deze keer voor Steam gegaan omdat ik bij FH4 te vaak een volledige herinstallatie/download moest doen wanneer er iets stuk ging. Steam voelt een stuk volwassener aan en je kunt gewoon bij de gamebestanden komen.

Poll: Forza in de MS store of op Steam aangeschaft?
MS Store
Steam
Game pass
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403929&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb op gamepass gestemd, maar eigenlijk is het gp + ms store omdat ik de DLC wel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:17
ArthurMorgan schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:06:
Ik heb op gamepass gestemd, maar eigenlijk is het gp + ms store omdat ik de DLC wel gekocht heb.
Idem. Met het verschil dat ik de DLC nog moet kopen.

Ik koop bijna nooit DLC, maar voor de FH serie maak ik graag een uitzondering gezien de honderden uren speelplezier.

[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 17-10-2021 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:06:
Hier ook idd GP + Premium bundel ding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-05 11:00
Kalder schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:03:
Bij veel arcade games zoals NFS e.d. werkt zo'n stuurtje wel maar rijd het echt vreselijk met het stuur en kun je veel beter gewoon een controller gebruiken. Weet iemand hoe dat bij FH4 zit? En zijn er ook instellingen voor race stuurtjes, zoals FFB en wheel saturation e.d.?
Volgens Ben Griffin werkt FH5 stukken beter met een stuur dan FH4:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Mr Magic schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:50:
[...]

Volgens Ben Griffin werkt FH5 stukken beter met een stuur dan FH4:

[YouTube: Forza Horizon 5 + steering wheel = GOOD?]
Maar werkt het ook met niet mainstream sturen (Simucube, Simagic of Accuforce) of moeten we weer teruggrijpen op Emuwheel hulpmiddelen?

Weet iemand trouwens al wat de pre order pre tuned cars zijn?

Vanwege de pre order cars wil ik het dit keer wel in de voorverkoop bestellen, maar de wisselende ervaring met FH4 (en ook FM7) houden mij tegen. Deze maand ook weer de ene dag kan ik fh4 opstarten, de volgende dag loopt het weer vast in het startscherm |:( . Geen touw aan vast te knopen. FM7 was eerst een stotter festijn, maar een half jaar later met dezelfde hardware nogmaals geprobeerd via gamepass en toen liep het soepel. En dit was nadat het al een behoorlijke tijd uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-03 09:20
jbbrans schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 23:15:
[...]

Maar werkt het ook met niet mainstream sturen (Simucube, Simagic of Accuforce) of moeten we weer teruggrijpen op Emuwheel hulpmiddelen?

Weet iemand trouwens al wat de pre order pre tuned cars zijn?

Vanwege de pre order cars wil ik het dit keer wel in de voorverkoop bestellen, maar de wisselende ervaring met FH4 (en ook FM7) houden mij tegen. Deze maand ook weer de ene dag kan ik fh4 opstarten, de volgende dag loopt het weer vast in het startscherm |:( . Geen touw aan vast te knopen. FM7 was eerst een stotter festijn, maar een half jaar later met dezelfde hardware nogmaals geprobeerd via gamepass en toen liep het soepel. En dit was nadat het al een behoorlijke tijd uit was.
Kort gezecht zitten er deze keer geen preorder bonus in. Geen auto's of dlc, wel loyaliteits bonus auto's volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:57

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dank je ik heb hem toegevoegd aan het topic :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
G_Dragon schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:48:
[...]

Dank je ik heb hem toegevoegd aan het topic :*)
Nice, nu is hij er dubbel :P

Hij staat namelijk ook in de post onder de OP :P

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MK_ schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:22:
[...]

Nice, nu is hij er dubbel :P

Hij staat namelijk ook in de post onder de OP :P
Oh dat heb ik nooit gezien sorry! |:(
Kijk vaak in de hoofdtopic wat er nog mist,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
G_Dragon schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:33:
[...]

Oh dat heb ik nooit gezien sorry! |:(
Kijk vaak in de hoofdtopic wat er nog mist,
Oh je had ze ook gewoon mogen laten staan hoor, was je werk niet voor niet geweest :D Beter 2x dan geen keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MK_ schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:59:
[...]

Oh je had ze ook gewoon mogen laten staan hoor, was je werk niet voor niet geweest :D Beter 2x dan geen keer ;)
Ik heb ze ook niet weggehaald, ben vandaag bezig geweest om de autolijst, achievementlijst en nieuwe systeemeisen te verwerken in het topic :) alles staat er nu in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
G_Dragon schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

Ik heb ze ook niet weggehaald, ben vandaag bezig geweest om de autolijst, achievementlijst en nieuwe systeemeisen te verwerken in het topic :) alles staat er nu in :)
Oh kreeg een nieuwe melding van een aanpassing na dat bericht, dacht dat je ze het weg gehaald _o- My bad :P

Achievementlijst had ik al gezien inderdaad oOo Achievements zijn goed te doen denk ik zo, uitspelen en je hebt ze zo :P oOo

Erg complete OP nu :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MK_ schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:34:
[...]

Oh kreeg een nieuwe melding van een aanpassing na dat bericht, dacht dat je ze het weg gehaald _o- My bad :P

Achievementlijst had ik al gezien inderdaad oOo Achievements zijn goed te doen denk ik zo, uitspelen en je hebt ze zo :P oOo

Erg complete OP nu :Y
Geen probleem kan gebeuren toch :P, snap je reactie wel na het zien van zo'n melding :).
Ik ben nog wel telkens op zoek naar verbetering voor het OP, dus af is die voor mij nooit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor mij alweer een tijdje geleden dat ik een race game heb gespeeld, ja Wreckfest ook lachen natuurlijk maar heb wel weer zin om eens wat afstanden af te leggen.

Ook erg benieuwd naar de graphics, de videos zijn mooi maar op je eigen tv ervaren blijft toch anders.

Vooralsnog via gamepass spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja voor mij ook inderdaad. Al best lang niet echt actief een Race game speeld.
De laatste was Horizon 4 maar alleen de eerste maand o.i.d.

Vind het daarom ook wel fijn dat Battlefield 2042 rond die tijd ook uit komt. Kan ik lekker met "de boys" 2042 spelen en dan Horizon als het een Single Player kan/moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-05 13:20
Ben erg beniewd naar de game, sinds een tijdje met de Logitech G29 Horizon 4 aan het spelen, Heb geen idee wat alles is en hoe de tuning werkt, maar ik vermaak mij al met het leuk rondrijden en wat simpele aanpassingen aan de auto's en wat races doen.

Horizon 5 ga ik echt veel spelen, zeker omdat de map me veel meer aanstaat dan 4. (rechts rijden, en de diversiteit in 5 lijkt me een stuk beter).

Heb daarom ook de duurste editie gekocht, heb ik de DLCs voor volgend jaar ook alvast maar. ik speel op pc via steam, mijn Xbox gamertag is: Hunter98X#9185

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:01:
Ja voor mij ook inderdaad. Al best lang niet echt actief een Race game speeld.
De laatste was Horizon 4 maar alleen de eerste maand o.i.d.

Vind het daarom ook wel fijn dat Battlefield 2042 rond die tijd ook uit komt. Kan ik lekker met "de boys" 2042 spelen en dan Horizon als het een Single Player kan/moet zijn.
Wij zijn juist bezig om met 'de boys' een Forza Horizon clubje te vormen (totdat Halo Infinite uitkomt 8) dan switchen we wat vaker heen en weer is de verwachting).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:32:
[...]

Wij zijn juist bezig om met 'de boys' een Forza Horizon clubje te vormen (totdat Halo Infinite uitkomt 8) dan switchen we wat vaker heen en weer is de verwachting).
Dat zijn niet dezelfde boys denk ik :P

Maar verder eens. Kan ook wel prima Multiplayer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb nog wat Braziliaanse coins op mijn Microsoft account, kan ik daarmee nou ook de Premium upgrade kopen, Of moet dat in het land waar ook Game Pass Ultimate loopt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De pre-load is beschikbaar! 103.39GB

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 21-10-2021 21:43 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Eerst FH5, daarna BF2042 en wil tussendoor ook nog eens Riders Republic proberen. Dat terwijl ik nu bezig ben met PoE 8)7

Wat verschrikkelijk allemaal :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, Thrustmaster TMX pro en een wheel stand (zonder zo'n paal in het midden ;) ) besteld. De ondersteuning in FH5 zou echt behoorlijk goed moeten zijn als ik zo de youtubefilmpjes van wheels zie. Nu mijn TV nog gerepareerd zien te krijgen voor 5 november en dan kan ik los :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-05 16:45
ArthurMorgan schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:10:
Zo, Thrustmaster TMX pro en een wheel stand (zonder zo'n paal in het midden ;) ) besteld. De ondersteuning in FH5 zou echt behoorlijk goed moeten zijn als ik zo de youtubefilmpjes van wheels zie. Nu mijn TV nog gerepareerd zien te krijgen voor 5 november en dan kan ik los :D
Ik heb een vergelijkbare opstelling. Ook een thrustmaster tmx met een wheelstand pro. Wel een paal in het midden. Voor vele games bevalt het prima. Voor Forza motorsport tot nu toe altijd wel maar voor horizon heeft hij mij tot nu toe niet kunnen overtuigen. Ik ben benieuwd naar horizon 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Klopt het dat met de Forza Premium bundel bovenop GamePass er 2 uitbreidingen geïnstalleerd worden van een paar honderd MB?

In de store zie ik 5 items maar 3 ervan lijk ik niets mee te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Donstil schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:22:
Klopt het dat met de Forza Premium bundel bovenop GamePass er 2 uitbreidingen geïnstalleerd worden van een paar honderd MB?

In de store zie ik 5 items maar 3 ervan lijk ik niets mee te kunnen.
Dat heb ik ook ja, placeholders voor de 2 expansions volgens mij. Overige 3 hebben ik ook (nog) niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MK_ schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:33:
[...]

Dat heb ik ook ja, placeholders voor de 2 expansions volgens mij. Overige 3 hebben ik ook (nog) niet :)
Nice. Dan zal het wel kloppen.
Nu naar ongeduldig afwachten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:11
Ik ben van plan om het via xcloud te spelen via Gamepass. Gewoon casual met een controler :) Zo kan ik het ook op m'n ouwe laptopje spelen.

Maar aangezien de Forza games soms uit de store moeten ivm de muziek licenties, vraag ik mij af hoe het zit met de save games in de cloud?
Kan je die eventueel los downloaden om het later lokaal verder te spelen?

Geen idee of dat mogelijk is...anders moet ik misschien toch maar lokaal gaan spelen...

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vortigen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 10:37:
Ik ben van plan om het via xcloud te spelen via Gamepass. Gewoon casual met een controler :) Zo kan ik het ook op m'n ouwe laptopje spelen.

Maar aangezien de Forza games soms uit de store moeten ivm de muziek licenties, vraag ik mij af hoe het zit met de save games in de cloud?
Kan je die eventueel los downloaden om het later lokaal verder te spelen?

Geen idee of dat mogelijk is...anders moet ik misschien toch maar lokaal gaan spelen...
Je savegame is 'altijd' in de cloud, als je een game opstart dan zie je nog wel een 'sync data' progressiebar komen, dat is je cloud sync, die wordt ook gebruikt als je bv op een nieuwe xbox gaat spelen, of je gaat op een andere xbox spelen. Zeker forza was altijd een enorme save-game en in de begin tijd van xbox wilde dat nog wel eens time-out geven :P

Maar principe erachter, je hebt altijd je progressie bij de hand, of het cloud, PC, xbox of andere xbox is :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
SinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 10:39:
[...]

Je savegame is 'altijd' in de cloud, als je een game opstart dan zie je nog wel een 'sync data' progressiebar komen, dat is je cloud sync, die wordt ook gebruikt als je bv op een nieuwe xbox gaat spelen, of je gaat op een andere xbox spelen. Zeker forza was altijd een enorme save-game en in de begin tijd van xbox wilde dat nog wel eens time-out geven :P

Maar principe erachter, je hebt altijd je progressie bij de hand, of het cloud, PC, xbox of andere xbox is :)
Ah dat is mooi. Ik ben weer gerustgesteld ;)
Dankjewel voor je snelle reactie!!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:55
Na alle eerdere edities helemaal grijs gespeeld te hebben, kijk ik natuurlijk ook weer uit naar FH5. FH4 heb ik grotendeels met de controller op de Xbox gespeeld en later vooral om lekker te cruisen met een stuurtje op de pc.
Dat ben ik met FH5 ook weer van plan, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk of ik met de steam versie ook kan wisselen tussen PC en Xbox. Steam zou mijn voorkeur hebben omdat ik al mijn games dan gewoon vanuit 1 programma heb. Weet hier iemand of dat via Steam kan of dat ik toch beter via de Microsoft store kan spelen?

Edit: ah zelf al gevonden in een FH5 FAQ. Antwoord stond blijkbaar iets verder weg verstopt. Steam is dus wel crossplay, maar geen cross save. Dat wordt dus toch de Microsoft store voor mij.

https://support.forzamoto...za-Horizon-5-Announce-FAQ

[ Voor 21% gewijzigd door Richard117 op 24-10-2021 13:36 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je xbox en pc wilt doen voor 1 prijs is de msstore de enige oplossing.

Ook voor de gezamenlijke progressie trouwens.

[ Voor 24% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-10-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Zijn er toevallig al wat benchmarks voor de game? Ik ben de afgelopen tijd zeer enthousiast geraakt, maar ben een beetje bang voor wisselvallige performance. Ik heb een prima PC, maar je weet het tegenwoordig niet qua optimalisatie etc.
Ik zit ook nog erg te dubben over de editie die ik zou moeten kopen. Wat is hier aan te raden? De Deluxe editie klinkt als een goede optie, maar benadeel ik mezelf daar mee 'down the line'?

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
zzzzz schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:54:
Zijn er toevallig al wat benchmarks voor de game? Ik ben de afgelopen tijd zeer enthousiast geraakt, maar ben een beetje bang voor wisselvallige performance. Ik heb een prima PC, maar je weet het tegenwoordig niet qua optimalisatie etc.
Ik zit ook nog erg te dubben over de editie die ik zou moeten kopen. Wat is hier aan te raden? De Deluxe editie klinkt als een goede optie, maar benadeel ik mezelf daar mee 'down the line'?
Nee, nog niet. Maar ik denk dat FH5 wel prima zal draaien op een moderne PC, het is in de regel vrij goed geoptimaliseerd en kan prima op XSS en XSX spelen (XSX 4K30).

Als je meer wilt nemen dan de Standard Edition, dan zou ik direct voor de Premium Edition gaan. Bij de Deluxe Edition krijg je base game + Car Pass (42 extra auto's, 6 maanden lang 7 stuks). Voor 10 euro extra krijg je dan nog VIP-membership (2x XP en 2x CR waarschijnlijk), een welkomstpakket (paar auto's om mee te starten), early access én twee uitbreidingspakketten (maps/kaarten met extra dingen om te doen, races, omgevingen etc).

Een overzicht hiervan vind je bijvoorbeeld ook in onze openings post :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nGLddGhf-LKWd0Krl8MwP64y-gA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AzQtEhPrKvyAJKhP8hOm0tH1.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
MK_ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:02:
Nee, nog niet. Maar ik denk dat FH5 wel prima zal draaien op een moderne PC, het is in de regel vrij goed geoptimaliseerd en kan prima op XSS en XSX spelen (XSX 4K30).
We gaan eens goed kijken... wel bedankt voor de heldere uitleg!

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

zzzzz schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:54:
Zit natuurlijk ook op Gamepass dus je kan hem altijd voor niet al te veel geld uitproberen. FH4 was heel wisselend qua stabiliteit op de PC, het eerste half jaar. De laatste tijd geen problemen meer mee gehad. FH5 is grotendeels gebaseerd op de technologie van FH4 dus hoop ik nu op een betere ervaring. Over iets meer dan een week gaan we het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben ook weer van de partij! FH4 grijs gespeeld dus uiteraard de premium FH5 editie gekocht.

Is er al meer bekend over hoe het tunen/painten gaat werken? Is dat weer zo gemaakt zoals in FH4 dat je daar ook level 20 in kan worden? Want ik houd er wel van om games 100% uit te spelen en dat lukte nooit omdat je met tunen en painten nooit level 20 of hoger kon worden zonder cheaten of heel veel vrienden hebben die op jouw designs stemmen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb een update van 20gb op Xbox :) heb de game wel al geinstalleerd van de week

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 31-10-2021 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-05 08:43
Is al bekend hoe laat de game vrijdag is te spelen, en of dit regio gebonden is? Anders even deze week op Nieuw-Zeeland zetten. :)

Al gevonden.
Early access

Forza Horizon 5's early access begins on Nov. 5, 2021, and will release at midnight in every region's easternmost time zone. Players can gain early access to FH5 by preordering Forza Horizon 5 Premium Edition, or by preordering the Forza Horizon 5 Premium Add-Ons Bundle. Players accessing FH5 through Xbox Game Pass can also enjoy early access by purchasing the aforementioned Premium Add-Ons Bundle DLC.

Here's when Forza Horizon 5's early access goes live in many regions and countries:

https://www.windowscentral.com/forza-horizon-5-launch-time
Als ik het goed begrijp kun je dus ook om 12:00 beginnen op 4 november als je je Xbox even op Nieuw Zeeland zet.

[ Voor 77% gewijzigd door Froggle op 31-10-2021 11:09 ]

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb je met game pass ook early access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
@Jackson6 Met Premium bundel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:10
Als ik de link van @Froggle goed begrijp dan kunnen we spelen vanaf 23:00 Donderdagavond.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Dankjewel voor de link @Froggle !
Ik kan dus precies om middernacht van 8 op 9 november gaan spelen met mijn Gamepass Ultimate abo.

ik ga het overigens via xcloud proberen zodat ik ook ter afwisseling op mijn redelijk oude laptopje kan racen ;)
Maar misschien dat ik het ook gewoon even lokaal installeer op mijn gamepc om te kijken of dat significant beter gaat dan via de cloud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
Kom op, pak die 60,6k als support!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
BTFD schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:31:
Kom op, pak die 60,6k als support!
Verkeerde topic? :P

[ Voor 79% gewijzigd door ggj87 op 31-10-2021 23:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
Zo te zien wel ja! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Als je Horizon 5 via gamepass speelt, heb je dan ook early acces ? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:12:
Als je Horizon 5 via gamepass speelt, heb je dan ook early acces ? :)
Zes posts boven je.... Froggle in "[XB/PC] Forza Horizon 5"

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Oh die zag ik niet aankomen..
Dacht MS komt de gamepass bezitters wel tegemoet :)

Verkeerd gelezen, wij hebben dus wel early acces *O*

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 01-11-2021 08:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:16:
[...]

Oh die zag ik niet aankomen..
Dacht MS komt de gamepass bezitters wel tegemoet :)

Verkeerd gelezen, wij hebben dus wel early acces *O*
Alleen als je ook de premium bundle (uitbreiding) erbij hebt gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-05 20:44
Moet je per sé een nog lopende Xbox Live hebben voor de premium editie? Zoiets zag ik voorbij komen... lijkt me niet? Speel al FH sinds deeltje 1, voor het eerst ga ik denk ik de premium editie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
D-Ed schreef op maandag 1 november 2021 @ 08:51:
[...]

Alleen als je ook de premium bundle (uitbreiding) erbij hebt gekocht..
Oh.. en ik dacht dat die ook in de gamepass zat, zie deze onderstaande foto. Want bij Premium Add-ONS staat een gamepass logo? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlrnaRVBVU5FolH7atbKqsN3eYw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AzQtEhPrKvyAJKhP8hOm0tH1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:13:
[...]

Oh.. en ik dacht dat die ook in de gamepass zat, zie deze onderstaande foto. Want bij Premium Add-ONS staat een gamepass logo? :P

[Afbeelding]
Dat komt omdat die add-on er (alleen?) is voor de GamePass versie. Die add-on is dus niet gratis en zonder kun je niet donderdag al spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:20:
[...]

Dat komt omdat die add-on er (alleen?) is voor de GamePass versie. Die add-on is dus niet gratis en zonder kun je niet donderdag al spelen.
Oke duidelijk :) bedankt voor de reacties! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
In Game Pass zit enkel het basisspel. Premium Add-On pack kan je krijgen op zowel de gekochte versie van het basisspel als de versie die bij Game Pass zit:
Prijs in NL-store: 49.99 Euro
Prijs in NL-store met Game Pass: 44.99 Euro
Zonder het Add-Ons pakket specifiek te kopen met Game Pass mis je dus alle extra features.

Op Game Pass zit enkel het basisspel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Froggle op 01-11-2021 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:21:
[...]

Oke duidelijk :) bedankt voor de reacties! :)
Was een tijdje geleden voor mij ook wel onduidelijk.. Bij Gears 5 geven ze je wel de 'Ultimate' uitbreiding dus met wat geluk hadden we dat ook voor Forza gehad maar tja.. Wij kopen die uitbreiding al dus waarom zou MS dat doen dan he ;)

Slachtoffer van onze eigen FOMO :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 20:25

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Is het weer mogelijk om je eigen muziek op de autoradio te luisteren? Volgens mij ging dat wel bij vorige delen maar dit weet ik niet zeker.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wanneer loopt het review embargo af eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
D-Ed schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:44:
[...]

Was een tijdje geleden voor mij ook wel onduidelijk.. Bij Gears 5 geven ze je wel de 'Ultimate' uitbreiding dus met wat geluk hadden we dat ook voor Forza gehad maar tja.. Wij kopen die uitbreiding al dus waarom zou MS dat doen dan he ;)

Slachtoffer van onze eigen FOMO :9
Wel erg jammer dat ze de gamepass supporters niet tegemoet komen op die manier, maar ik wacht liever dan dat ik hun support door de dlc speciaal te gaan kopen. Ben wel heel erg benieuwd naar de game, heb nu veel gameplay gezien en hoop dat hij ook lekker wegspeelt. Want kon in Horizon 4 en 3 niet zo inkomen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:10
Donstil schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:32:
Eigenlijk verwacht ik na de officiële release datum. Op Youtube al veel gezocht naar de te verwachten prestaties op een Geforce GTX 1060 6GB (in combinatie met 32 GB ram en i7 4790k) maar helaas nog niets te vinden.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 13:36

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ook ik ben weer van de partij, vanaf FH eigenlijk alles wel uitgespeeld. Altijd erg vermakelijk. Wel met controller, met stuurtje is die niet te doen (voor mij dan, als SIM racer). Lekker ontspannend in ieder geval.

Ik heb gamepass ultimate tot jan 2023 ofzo. Heb nu de premium edition aangeschaft. Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt als die afgelopen is. Dan zal ik zeker de basis game gewoon moeten aanschaffen om verder te spelen? Of gamepass verlengen, maar ja, die gunstige prijs is dan verlopen XD

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Mu.siQ schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:06:
Ook ik ben weer van de partij, vanaf FH eigenlijk alles wel uitgespeeld. Altijd erg vermakelijk. Wel met controller, met stuurtje is die niet te doen (voor mij dan, als SIM racer). Lekker ontspannend in ieder geval.

Ik heb gamepass ultimate tot jan 2023 ofzo. Heb nu de premium edition aangeschaft. Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt als die afgelopen is. Dan zal ik zeker de basis game gewoon moeten aanschaffen om verder te spelen? Of gamepass verlengen, maar ja, die gunstige prijs is dan verlopen XD
Volgens mij kan je gewoon weer dezelfde truc gebruiken om weer 3 jaar goedkoop GPU te krijgen.
Enige verschil dat je dan moet upgraden voor eenmalig 13 euro ipv 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54936

G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:00:
[...]

Wel erg jammer dat ze de gamepass supporters niet tegemoet komen op die manier, maar ik wacht liever dan dat ik hun support door de dlc speciaal te gaan kopen. Ben wel heel erg benieuwd naar de game, heb nu veel gameplay gezien en hoop dat hij ook lekker wegspeelt. Want kon in Horizon 4 en 3 niet zo inkomen,
Hoezo tegemoet komen? Je kan de complete game spelen, er zijn alleen een paar auto's die je niet krijgt. Als je die wel wilt dan betaal je extra net als mensen die wel de game, maar niet de uitbreidingen kopen. De game komt meteen uit, je hoeft niet te wachten. Ik zou zeggen dat het glas wel voller dan half vol is.

Ik heb zelf de premium versie gekocht voor 99euro en daarbij 1 jaar live gold. Dat is zeker niet de goedkoopste manier, maar het is mij het gedoe niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 13:36

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

nickertNL schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:13:
[...]

Volgens mij kan je gewoon weer dezelfde truc gebruiken om weer 3 jaar goedkoop GPU te krijgen.
Enige verschil dat je dan moet upgraden voor eenmalig 13 euro ipv 1 euro.
Okay, chill. Dat is alsnog way cheaper dan per maand oid. Nou ja, duurt nog 15 maanden ofzo, tegen die tijd maar s kijken :9

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:55
Ik kom er niet helemaal uit, ik heb Game Pass Ultimate en probeer de Forza Horizon 5 Premium Add-Ons Bundle te kopen nadat ik mijn Regio op Brazilie heb gezet in Windows en daarna de Xbox Store heb geopend op de desktop. Hierna wil ik een giftcard toevoegen om op die manier de Bundle te kopen. Is dit de juiste manier om de Add-Ons bundle aan te schaffen of is er een andere/recentere manier om dit aan te schaffen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
@mprkooij Hmm.. twijfel, gezien ik er geen hout van begrijp wat je stappen nu zijn, 2 manieren;
- Direct Download
- Giftcard+Store

Direct Download is het makkelijkst.
- Koop de code voor een direct download.
- Redeem deze met VPN van het land aan op redeem.microsoft.com.

Giftcard kopen en via de store is ingewikkelder. Nadeel hiervan is dus dat je met overgebleven tegoed blijft zitten.
- Koop giftcard.
- Zet vanaf nu VPN aan van het land van de giftcard.
- Redeem op redeem.microsoft.com en laad je tegoed op.
- Ga naar de store vanuit je browser en koop de game/addon met je giftcard credit.

Weet bij de laatste stap niet zeker of dit ook werkt op je Xbox zelf zonder VPN, maar met de regio op het land van de giftcard. Kan misschien iemand anders bevestigen.
G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:00:
[...]

Huh, wat is dit nou. Je hebt Game Pass voor games. Ik vind het al heel wat dat er een Premium bundel is, waardoor je met Game Pass niet alsnog genoodzaakt wordt de volledige game te kopen. Dat geintje flikte ze bij FH4, waar die Premium bundel kwam op de release dag.

[ Voor 31% gewijzigd door Froggle op 01-11-2021 18:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:55
Froggle schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:02:
@mprkooij Hmm.. twijfel, gezien ik er geen hout van begrijp wat je stappen nu zijn, 2 manieren;
- Direct Download
- Giftcard+Store

Giftcard kopen en via de store is ingewikkelder. Nadeel hiervan is dus dat je met overgebleven tegoed blijft zitten.
- Koop giftcard.
- Ga naar de store vanuit je browser en koop de game/addon met je giftcard credit.

Weet bij de laatste stap niet zeker of dit ook werkt op je Xbox zelf zonder VPN, maar met de regio op het land van de giftcard. Kan misschien iemand anders bevestigen.

[...]

Huh, wat is dit nou. Je hebt Game Pass voor games. Ik vind het al heel wat dat er een Premium bundel is, waardoor je met Game Pass niet alsnog genoodzaakt wordt de volledige game te kopen. Dat geintje flikte ze bij FH4, waar die Premium bundel kwam op de release dag.
Helemaal gelukt via de giftcard manier, thanks! :9

Giftcard redeemen via de website lukte niet (ondanks VPN), via de Xbox Store App in Windows en Region op Brazil lukte het wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 22:40

Wimmel

Hello

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dani Rojas :)

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 01-11-2021 21:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
Donstil schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:32:
“The Forza Horizon 5 review embargo is set for November 4th at 12:01 a.m. PDT.”
https://opencritic.com/ne...horizon-5-embargo-details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Froggle schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:02:
- Direct Download
- Giftcard+Store

- Koop giftcard.

[...]

Het enigste wat ik ermee wou zeggen is dat ik het jammer vind dat de trouwe gamepass members niet de 5e kunnen spelen en ik had verwacht dat dit wel kon, meer niet :). Is toch geen rare gedachte dat je dit van Microsoft zou verwachten bij een Xbox Exclusive game?

Pagina: 1 2 ... 64 Laatste