Acties:
  • +1 Henk 'm!
@kefjoo en @fredpret Had laatst ook al gevraagd en de volgende mail van Allyourgames gehad:

Bedankt voor je bericht.

Wij verzenden alle pre-orders een dag voor release naar je op. Dit doen wij met de 24-uur service bij PostNL. Dit zodat je de game naar verwachting op dag van release binnen hebt.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,

AllYourGames.nl
Tel: 040 218 00 30
E-mail: info@allyourgames.nl

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diddily
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08-2023
Hulleman schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:38:
[...]

Dat is nog best die-hard in mijn ogen :P Ik heb bloodborne neergelegd bij die eerste 2 weerwolven op de brug. Toen wist ik al wel genoeg. Paar jaar later wel de Demon's Souls remake geprobeerd en dat ging me nog wel goed af. Het stuk met die weerwolven in Bloodborne is moeilijker dan heel Demon's Souls bij elkaar.

Elden Ring laat ik lekker aan me voorbij gaan.
Als je je gun daar op het goede moment gebruikt, vlam je daar zo doorheen. De charme van deze games is ook dat je eerst ergens mee struggled en er later zo doorheen rent, omdat je weet wat je moet doen.

Trouwens, als je het over easy mode in soulsborne games hebt. Ik denk dat de easy mode hier is om, als je niet verder komt, gewoon het web te raadplegen. Vaak kom je tactieken tegen waarmee je een boss of bepaalde enemy makkelijk killed, dan hoef je het zelf niet uit te zoeken.

[ Voor 16% gewijzigd door Diddily op 21-02-2022 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Diddily schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:49:
[...]

Als je je gun daar op het goede moment gebruikt, vlam je daar zo doorheen. De charme van deze games is ook dat je eerst ergens mee struggled en er later zo doorheen rent, omdat je weet wat je moet doen.

Trouwens, als je het over easy mode in soulsborne games hebt. Ik denk dat de easy mode hier is om, als je niet verder komt, gewoon het web te raadplegen. Vaak kom je tactieken tegen waarmee je een boss of bepaalde enemy makkelijk killed, dan hoef je het zelf niet uit te zoeken.
Heb vaak genoeg bosses gecheesed hoor :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:44
Easy mode kan ook zijn zoveel mogelijk levellen..
Een boss met level 100 is stuk makkelijker als met level 1.

Dit is vaak mijn tactiek. Kost stuk meer tijd maar dan lukt het uiteindelijk meestal wel.

[ Voor 29% gewijzigd door k1978 op 21-02-2022 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:34
k1978 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:09:
Mwah, het is niet dat je health pool verdrievoudigd.

Als je niet goed bent/wordt in het spel gaan lvl 100 alsnog niet helpen.
Om maar te zwijgen over hoe je dan lvl wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:54
de boss blijven proberen totdat je elke attack animation herkent en weet hoe je die moet dodgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:22
misschien moet ik het toch gewoon proberen.. fysieke versie kan altijd nog verkocht worden.
Maakt het qua levertijd of edities nog iets uit waar?

GM is duurder zag ik, Allyourgames komt met een pre-order bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Loei123 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:11:
[...]

Mwah, het is niet dat je health pool verdrievoudigd.

Nee maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Ja als je echt niks van kan helpt niks maar dat is met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
[...]

Dat is nog best die-hard in mijn ogen :P Ik heb bloodborne neergelegd bij die eerste 2 weerwolven op de brug. Toen wist ik al wel genoeg. Paar jaar later wel de Demon's Souls remake geprobeerd en dat ging me nog wel goed af. Het stuk met die weerwolven in Bloodborne is moeilijker dan heel Demon's Souls bij elkaar.

Is Bloodborne vergelijkbaar met Elden Ring qua gameplay? Ik zie dat ik die in mijn bibliotheek heb van PS Plus ofzoo kan ik die nog ff snel testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loei123 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:11:
[...]

Precies dat, heb nu voor de grap eens wat "cheats" enabled op de PS4 met JB, alle stats op level 50 voor het experimenteren, maar binnen 2 klappen kan het nog steeds gedaan met je zijn als je niet oplet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:15
crimby schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:16:
[...]

Is Bloodborne vergelijkbaar met Elden Ring qua gameplay? Ik zie dat ik die in mijn bibliotheek heb van PS Plus ofzoo kan ik die nog ff snel testen.
Elden ring is open world en je hebt wat meer bewegingsvrijheid. Maar puur het beestjes dood maken is redelijk vergelijkbaar. Het probleem met dit soort spellen is wel dat je er vaak even doorheen moet qua moeilijkheidsgraad dus als je veel dood gaat in het begin zou ik het niet meteen opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:16:
[...]

Er zitten Fromsoftware elementen in, maar ik zou zeggen nee.

Het lijkt eerder op Dark Souls 2, 3 en Demons Souls Remake.

Veel meer diversiteit qua build speelstijl etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
@Bazziek @Greatsword het gaat mij even om de moeilijksheidsgraad, het benodigde doorzettingsvermogen etc :-) kan ik testen of ik wil doorzetten of afhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
crimby schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:20:
@Bazziek @Greatsword het gaat mij even om de moeilijksheidsgraad, het benodigde doorzettingsvermogen etc :-) kan ik testen of ik wil doorzetten of afhaak
Dan lijkt me dat redelijk gelijk. Met het verschil dat je in Elden Ring B kan doen als A niet bevalt en je in Bloodborne een redelijk vast pad moet volgen in het begin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
crimby schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:20:
Ik blijf bij Nee omdat moeilijkheidsgraad juist valt te omzeilen met een andere build, speelstijl, locatie etc.

Wat dat betreft is Bloodborne veel simplistischer, qua doorzettingsvermogen op zich wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• link_AJ
qua combat mindset zal het zeker te vergelijken zijn. het is een kwestie van leren dodgen op het moment dat enemies jou attacken, en zelf attacken wanneer je een opening ziet. ook niet vergeten de camera lock-on te gebruiken zodat je makkelijk om de enemies heen kan strafen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
k1978 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:14:
[...]

Nee maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Ja als je echt niks van kan helpt niks maar dat is met alles.
Ja een beetje wel.

Easy mode zou voor mij een 100% block shield zijn.
Zeker in de netwerk test was dat verschikkelijk OP.

Ik ga ervanuit dat dit in de uiteindelijke versie niet zo is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Loei123 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:29:
[...]

Ja een beetje wel.

Easy mode zou voor mij een 100% block shield zijn.
Zeker in de netwerk test was dat verschikkelijk OP.

Ik ga ervanuit dat dit in de uiteindelijke versie niet zo is.
Kon deze strat in de Netwerk test wel waarderen. Uiteraard werkt het alleen op bepaalde enemies, maar had dit nooit eerder gezien of gedaan bij voorgaande From titels. Combi van dual wield en de nieuwe "counter" mechanic.

[ Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 21-02-2022 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQ-MhVYUgerfK30d_7S7ieC2_Cw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ukxn2h4yB1TGPZ3gq3Zn3wBL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 17:10
Greatsword schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:39:
@kefjoo en @fredpret Had laatst ook al gevraagd en de volgende mail van Allyourgames gehad:

Bedankt voor je bericht.

Wij verzenden alle pre-orders een dag voor release naar je op. Dit doen wij met de 24-uur service bij PostNL. Dit zodat je de game naar verwachting op dag van release binnen hebt.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,

AllYourGames.nl
Tel: 040 218 00 30
E-mail: info@allyourgames.nl
Hehe, ik zit op PC dus download gaat aan hopelijk op woensdag/donderdag en dan om 00:00 even een kijkje nemen. Ik hoop dat ik het niet te laat voor mezelf maak.

Nog iets anders, is er denk je een mogelijkheid om je Steam naar Nieuw-Zeeland te zetten en zo eerder te kunnen spelen? Want dan kan ik al wat eerder aan de slag hehe. Was namelijk wel mogelijk om dit te doen met Microsoft Store, maar wie weet is dit voor Steam op een andere manier geregeld. Anders is het wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smirolio
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23-02-2022
Op de xbox kan je je locatie wijzigen naar Nieuw-Zeeland. Dan kan je de game om 12 uur smiddags op donderdag spelen. Werkte al met genoeg eerdere games (dying light 2 een paar weken geleden nog).

Hieronder een video die het uitlegt.

YouTube: How to Play Cyberpunk 2077 A day earlier on Xbox one and Xbox Series...

Met zo'n midnight release lijkt het mij dat het weer moet lukken voor elden ring!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10
[...]

Ik gebruikte de term die-hard misschien verwarrend, ik doelde op mijn (matige) skills. Maar doordat ik stelde 20 uur in de eerste twee gebieden van Bloodborne te hebben gestoken, leek het wellicht alsof ik over het algemeen veel game-uren maak. Maar ook dat is niet zo.

Ik heb sinds ik From-games speel gewoon niet zo veel andere spellen meer nodig. Dat is voor mij één van de 'nadelen' gebleken: ik vond daarna nagenoeg iedere game maar mehhhh :). Dus... Met Elden Ring kan ik wel weer vooruit de rest van het jaar.

Die twee weervolven zijn pittig op dat moment, alhoewel ik er nu met gemak omheen dans en ze zonder parry-gun kill als het nodig is. Maar om dat te bereiken moet je veel doodgaan en oefenen. En om dat op te kunnen brengen, moet je dit soort games net zo tof vinden als ik (en vele anderen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 15:47
Greatsword schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:33:
[...]

Kon deze strat in de Netwerk test wel waarderen. Uiteraard werkt het alleen op bepaalde enemies, maar had dit nooit eerder gezien of gedaan bij voorgaande From titels. Combi van dual wield en de nieuwe "counter" mechanic.

[YouTube: Dual Shields Are Deadly In Elden Ring]
Greatsword jij post echt interessante berichten, hulde! :)

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ntzv
Precision about reviews: Digital Foundry said today, in their Patreon weekly post, that they are not allowed by Namco to show any performance data of the game before release.

Make it what you want.
las dit net in de Elden Ring discord

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/586743578202603540/945390874051874897/unknown.png

[ Voor 17% gewijzigd door ntzv op 21-02-2022 19:47 ]

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
ntzv schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:46:
[...]

[Afbeelding]
Nooit fan van dit soort praktijken. Hopelijk betekent dit niets slechts voor de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
Bazziek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:07:
[...]

Nooit fan van dit soort praktijken. Hopelijk betekent dit niets slechts voor de pc versie.
zelfde, alleen maak ik me toch niet echt zorgen. het is tegenwoordig helemaal op PC bijna nooit helemaal vlekkeloos bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De recente content die we tot nu toe voorbij hebben zien komen waren sowieso allemaal van een PC.

Ik had het idee dat het grafischer ook echt een stuk mooier was dan de PS5, maar hoop dat ik me daarin vergis en dat het geen super high end GPU's waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:28:
[...]

Ik heb sinds ik From-games speel gewoon niet zo veel andere spellen meer nodig. Dat is voor mij één van de 'nadelen' gebleken: ik vond daarna nagenoeg iedere game maar mehhhh :). Dus... Met Elden Ring kan ik wel weer vooruit de rest van het jaar.
Haha, bekend fenomeen.

Kreeg er vandaag nog een berichtje over van @ArnoldSmiley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
ntzv sww uh huh CV canchreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:46:
[...]

qq

[Afbeelding]
Lijkt me logische deal, wij krijgen het spel inclusief day 1 patch te spelen, dus als zij de review baseren op het spel zonder day 1 is dat een beetje raar.

RE release, vraag me af wanneer cdkeys de keys voor pc gaat uitsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Spud82 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:28:
[...]
Hier hetzelfde, een uitzondering daargelaten.

Laatst wel Hollow Knight een kans gegeven en die is verrassend leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10
Loei123 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:58:
[...]

Hier hetzelfde, een uitzondering daargelaten.

Laatst wel Hollow Knight een kans gegeven en die is verrassend leuk.
Dat is wel heel toevallig (of niet...?). Dat is ook zowat de enige game die ik tussendoor nog wél gedaan heb. Toppertje inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ntzv
Hollow Knight is echt een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-07 08:48
Greatsword schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:35:
[...]

Haha, bekend fenomeen.

Kreeg er vandaag nog een berichtje over van @ArnoldSmiley
Voor 75 euro Horizon Forbidden West gehaald. Mooi spel hoor, maar vind er geen k*t aan. Map, tich dialogen, HUD met kompas en instructies om de haverklap.

Das wel beetje naadje dat alleen FS zulke games uitbrengt.

Ik hoop echt op een complete ds 1-3 remaster voor de ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij valt Dead Cells ook wel een beetje in het straatje van Hollow Knight toch? Daar heb ik me een paar jaar geleden ook wel mee vermaakt tussendoor.

[ Voor 28% gewijzigd door Greatsword op 21-02-2022 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
Greatsword schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:07:
Volgens mij valt Dead Cells ook wel een beetje in het straatje van Hollow Knight toch?
Totaal niet. (Dead Cells 80 uur, Hollow Knight 72 uur)

Dead Cells is een RogueLike game met random map generation ala Binding of Isaac.
Hollow Knight is een Metroidvania met het verhaal verteld ala From Games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredpret
ntzv schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:09:
[...]

Totaal niet. (Dead Cells 80 uur, Hollow Knight 72 uur)

Dead Cells is een RogueLike game met random map generation ala Binding of Isaac.
Hollow Knight is een Metroidvania met het verhaal verteld ala From Games
Eens. Maar Dead Cells heb ik mij wel een stuk langer mee vermaakt. Toch wel erg fijn spel. Ben sowieso fan van roguelikes, kan Hades erg aanraden, evenals Curse of the Dead Gods. Ook erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
fredpret schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:12:
[...]

Eens. Maar Dead Cells heb ik mij wel een stuk langer mee vermaakt. Toch wel erg fijn spel. Ben sowieso fan van roguelikes, kan Hades erg aanraden, evenals Curse of the Dead Gods. Ook erg tof.
Dead Cells is idd een van de betere Roguelikes.
heb Curse of the Dead Gods niet gespeeld. Hades was leuk maar ook niet meer dan 25 uur voor mij.

Mijn 2 favo roguelikes zijn Enter the Gungeon (360 uur) maar verreweg de beste roguelike ooit gemaakt is The Binding of Isaac Rebirth (2k uur +).

De reden is dat de randomness zo groot is dat de runs zelfs na zoveel speeluren nieuwe combo's opleveren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
k1978 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:09:

Dit is vaak mijn tactiek. Kost stuk meer tijd maar dan lukt het uiteindelijk meestal wel.
Same here, maar er staat nog nergens welk level je moet zijn om een boss te verslaan? Lijk wel gek om bijv. The Abyss Watcher underpowered aan te gaan, met lvl op orde had ik hier al allejezus pestpokke veel moeite mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:13
ntzv schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:15:
[...]

Dead Cells is idd een van de betere Roguelikes.
heb Curse of the Dead Gods niet gespeeld. Hades was leuk maar ook niet meer dan 25 uur voor mij.

Mijn 2 favo roguelikes zijn Enter the Gungeon (360 uur) maar verreweg de beste roguelike ooit gemaakt is The Binding of Isaac Rebirth (2k uur +).

De reden is dat de randomness zo groot is dat de runs zelfs na zoveel speeluren nieuwe combo's opleveren. :)
Dead Cells even geprobeerd maar klikt niet echt. Hades daarentegen vind ik geweldig. En Hollow Knight is echt een bijzondere game en ervaring. Ben echt super enthousiast voor Silksong als ie ooit uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
ArnoldSmiley schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:07:
[...]

Voor 75 euro Horizon Forbidden West gehaald. Mooi spel hoor, maar vind er geen k*t aan. Map, tich dialogen, HUD met kompas en instructies om de haverklap.

Das wel beetje naadje dat alleen FS zulke games uitbrengt.

Ik hoop echt op een complete ds 1-3 remaster voor de ps5
We zijn verpest... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Als het maar door Bluepoint Games wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:19
Smirolio schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:40:
Op de xbox kan je je locatie wijzigen naar Nieuw-Zeeland. Dan kan je de game om 12 uur smiddags op donderdag spelen. Werkte al met genoeg eerdere games (dying light 2 een paar weken geleden nog).

Hieronder een video die het uitlegt.

YouTube: How to Play Cyberpunk 2077 A day earlier on Xbox one and Xbox Series...

Met zo'n midnight release lijkt het mij dat het weer moet lukken voor elden ring!
Ben benieuwd of dat gaat werken, zou wel leuk zijn om het donderdag al te kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
Ik weet dat dit een vraag is waar niemand het antwoord op heeft, maar ik ben toch wel heel benieuwd naar de gemiddelde score van alle reviews.

morgenmiddag om 16:00 komen de reviews online als het goed is.

Als ik in de hype mee ga, denk ik dat het zomaar ergens tussen de 90 en 100 kan gaan liggen. maar tbh als het een 85 gemiddeld zou zijn ben ik ook al tevreden.

wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
khodamn schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 06:18:
[...]

Als het maar door Bluepoint Games wordt gemaakt.
Waarom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

ntzv schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:54:
Ik weet dat dit een vraag is waar niemand het antwoord op heeft, maar ik ben toch wel heel benieuwd naar de gemiddelde score van alle reviews.

Als ik in de hype mee ga, denk ik dat het zomaar ergens tussen de 90 en 100 kan gaan liggen. maar tbh als het een 85 gemiddeld zou zijn ben ik ook al tevreden.

wat denken jullie?
Ongeacht de score weet ik vrijwel zeker dat ik er van ga genieten. Iets hoeft niet perfect zijn om leuk te zijn. Dit werkt ook de andere kant op; sommige games zijn op papier erg goed, maar simpelweg niet leuk.

Waar het daadwerkelijk om gaat is dat er een ziel in zit (pun intended). Dat je merkt dat de maker er al z’n passie in heeft gegoten. En dat zit wel goed geloof ik 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 09:24
Ik vind de review score ook niet heel belangrijk, als de game maar lekker draait/speelt en weinig bugs heeft. Feit is dat de netwerktest game goed draait op een base PS4 en dat de youtubers die ik volg allemaal erg enthousiast waren over die test, denk ik dat het allemaal wel goed komt. (goed, hetzelfde was met Cyberpunk :X )

Heb hem ge-preorderd voor PC (via cdkeys) dus ik en mijn zoontje (van 15) zitten met smart te wachten op vrijdag 12 uur :9~ ( Hij heeft waarschijnlijk meer uren in ds3 zitten dan ik )

Wat ik vooral fijn vind aan de gameplay die ik tot nu toe heb gezien, is dat het echt de vibe/gameplay van DS3 heeft. (nu maar hopen dat het lekker draaid op mijn PC, anders ga ik meteen de PS4 versie halen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
ntzv schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:54:

wat denken jullie?
Wat voor waarde heeft zo'n score nu?

Er zijn zo veel mensen die From Software games niet eens willen aanraken omdat ze er niet doorheen komen, of dit van anderen gehoord hebben.
Of omdat de lore niet in dialoog en journals wordt uitgelegd.
Als zo'n persoon dan een review moet gaan schrijven zal het geen positieve worden.

En dat terwijl de echte fans als de dood zijn dat ze dit genre een keer casualproof (lees makkelijk) maken om beter te kunnen verkopen.

Nee, zo'n score van een review zegt compleet niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een reviewscore doet mij persoonlijk ook vrij weinig, het gaat erom hoe ik de game ervaar/beleef dus wat anderen ervan vinden laat ik lekker aan me voorbij gaan. In de jaren dat ik game zijn de keren dat ik een metacritic score heb opgezocht op één hand te tellen denk ik.
Ik bekijk wel vaak reviews, maar dat is dan om een indruk van de game te krijgen als ik nog twijfel over aanschaf. In het geval van Elden Ring was dat ook niet eens nodig, deze kreeg de stempel 'instabuy' al bij de eerste trailer ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2022 10:31 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:14
Nouj laten we eerlijk zijn, met het CV wat FromSofware heeft, zou ik wel ffe achter mn oren krabben als deze ineens een metacritic van 75 krijgt. :P Neemt niet weg dat die pre order er staat en blijft staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredpret
Voor mij ook geen waarde aan een score of dergelijk. Doet mij niets, maar bij aankoopadvies kijk ik graag naar ACG, die kan wel redelijk objectief aangeven of een game goed is. Daar zit ook geen score aan verbonden, al doet die het onder het mom van buy, wait for sale or gamepass. Vind dat wel een goeie, maar uiteindelijk ben jij degene die er over moet oordelen of dit wat voor je is, en wat voor waarde jij daar aan hecht.

Ik zelf ben hyped en denk dat dit wel een greatest of all time voor mij kan worden, maar dat had ik ook bij voorgaande FS games. We zullen zien, nog 3 dagen in spanning af wachten. Duurt mij te lang hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een livestream van iemand.

Uiteraard alleen kijken als je spoilers niet erg vind:

https://www.twitch.tv/malicousmani

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
Als je wil kan je hem vanavond spelen op PS5/4 of Xbox:

https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
85 Euro 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als ik in de buurt woonde stond ik vanavond op de stoep ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crimby
Oke ik ga het risico nemen, net de game ge-pre-ordered bij Allyourgames. Het weekend eens goed testen :-D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• link_AJ
crimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:20:
Oke ik ga het risico nemen, net de game ge-pre-ordered bij Allyourgames. Het weekend eens goed testen :-D
van wat ik gehoord heb wordt dit de meest toegankelijke fromsoftware game, dus gaat wel goedkomen denk ik :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
crimby schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:20:
Veel succes, hier misschien wel een leuke video ter voorbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Greatsword schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:28:
[...]

Veel succes, hier misschien wel een leuke video ter voorbereiding.

[YouTube: 11 Tips to Get Better for Elden Ring]
Dit ziet er eigenlijk perfect uit ter voorbereiding op mijn aanstaande vaderschap... Ik ben zo erg benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
link_AJ schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:25:
[...]
van wat ik gehoord heb wordt dit de meest toegankelijke fromsoftware game
Dit gaat door een hele hoop lui geinterpreteerd worden als: "dit wordt een leuke, casual openwereldgame" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• link_AJ
Superkiwi schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:49:
[...]

Dit gaat door een hele hoop lui geinterpreteerd worden als: "dit wordt een leuke, casual openwereldgame" :+
was ook mijn eerste reactie toen ik het hoorde, ik hoop het niet...
ik snap dat ze een groter publiek willen aanspreken, maar ze moeten wel bij hun eigen principes blijven

[ Voor 14% gewijzigd door link_AJ op 22-02-2022 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 13:00
Toch lekker dat je voor de PC versie op day 1 al gewoon een key kan krijgen voor €40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
wauturr schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:59:
Toch lekker dat je voor de PC versie op day 1 al gewoon een key kan krijgen voor €40
ligt er aan of de key illegaal verkregen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Voor de Xbox ook, 35,50 en nu 40 omdat het dichterbij release is.

Koop altijd Argentijnse keys.

Maar heb deze gister gewoon voor full price gepreload op de Series X want wil graag From Supporten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Laat die knipoog maar weg. Ergens vind ik wel jammer dat ik gewoon geen plezier meer haal uit een toptitel als Horizon Forbidden West.

Sinds ik Dark Souls heb gespeeld wil ik alleen maar dat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredpret
Dat overwoog ik ook, maar had een meevallertje dus toen maar direct via Steam gehaald. Weet ik zeker dat het gros van het aankoopbedrag naar FS gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
Tijdens networktest vond ik het spel stuk makkelijker door gebruik te maken van Spirits.
Boss gevechten waren stuk makkelijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Over 15 minuten komt blijkbaar de launch trailer uit.

YouTube: ELDEN RING 発売ロンチトレーラー【2022.02】

LET OP MOGELIJKE SPOILERS UITERAARD.

[ Voor 32% gewijzigd door Bazziek op 22-02-2022 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
khodamn schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:42:
Tijdens networktest vond ik het spel stuk makkelijker door gebruik te maken van Spirits.
De netwerk test was natuurlijk meer een demonstratie van wat er allemaal in zat.
Spirits zijn flink verzwakt maar kunnen wel geüpgrade worden om sterker te worden.

Het is uiteraard wel een interessante toevoeging aangezien het nu dus niet alleen NPC questlines zijn die je kunnen helpen bij een boss battle, maar ook Spirits waarbij ieder natuurlijk zijn eigen strategie kan hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een trailer mensen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Is er al ergens iets voorbij gekomen wat de eisen zijn voor 1440p of 4k? De minimum of recommended vallen nog mee op het werkgeheugen na dan voor velen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Greatsword schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:55:
[...]

De netwerk test was natuurlijk meer een demonstratie van wat er allemaal in zat.
Spirits zijn flink verzwakt maar kunnen wel geüpgrade worden om sterker te worden.

Het is uiteraard wel een interessante toevoeging aangezien het nu dus niet alleen NPC questlines zijn die je kunnen helpen bij een boss battle, maar ook Spirits waarbij ieder natuurlijk zijn eigen strategie kan hanteren.
Man man man.. wat een dikke trailer! Ik kan echt niet wachten _/-\o_

Heb om de tijd te doden maar even DS3 weer geinstalleerd... see you on the other side :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
Markozv schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:10:
Is er al ergens iets voorbij gekomen wat de eisen zijn voor 1440p of 4k? De minimum of recommended vallen nog mee op het werkgeheugen na dan voor velen.
Nee, helaas niet. Maar ik denk dat het sowieso wel zal meevallen. Als je cyberpunk op 60fps kan draaien met je setup in 1440p/4k, kan je Elden Ring ook easy daar mee draaien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44

Dhrax

Prog Lord

Het zal ongetwijfeld een goede game worden maar ik snap de hype niet zo. Ik heb nu meerdere trailers bekeken en daar zit niks in wat ik niet al in andere games heb gezien. Grafisch is het ronduit matig te noemen. Maar goed, dat kennen we natuurlijk van de Souls series, die zijn grafisch nooit hoogstaand geweest. De immersie maakt een hoop goed.

Wat maakt nu dat deze game zo enorm is gehypet de laatste maanden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
Dhrax schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:40:
[...]

De gameplay. Die vind je gewoon niet terug in andere AAA titels. Dat dit nu de eerste keer in combinatie met een open wereld is maakt voor mij in ieder geval dat ik er hyped voor ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
[...]

Het zal ongetwijfeld een goede game worden maar ik snap de hype niet zo. Ik heb nu meerdere trailers bekeken en daar zit niks in wat ik niet al in andere games heb gezien. Grafisch is het ronduit matig te noemen. Maar goed, dat kennen we natuurlijk van de Souls series, die zijn grafisch nooit hoogstaand geweest. De immersie maakt een hoop goed.

Graphisch doet het mij denken aan Witcher 3 en dat is in mijn ogen ook zeker geen tegenvaller

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredpret
[...]

De Soulsbornecommunity is sowieso een geval apart. Was er al vrij vroeg bij in de subreddit van Elden Ring en als je daar mee maakte hoe erg er naar uit werd gekeken, is de hype op zich wel op zijn plaats. Sinds Dark Souls 3 heeft From Software niet echt meer een echte Soulsborne uitgebracht, dus de honger is vrij groot naar zo'n game. Grafisch vind ik het juist een verbetering tov voorgaande games van FS, maar ik snap wel wat je bedoelt. Het is geen Horizon of dergelijke.

De gameplay is naar mijn inziens de grootste hype, in combinatie dat het in principe Dark Souls met een open wereld is. En dat als je vast zit, je niet weer voor de 100e keer door diezelfde donkere gang moet lopen om vervolgens neer te gaan tegen dezelfde mob waar je al een uur vast zit.

Vandaar dat ik denk dat de hype vrij groot is. Bovendien, From Software heeft toch wel een bepaald aanzien naar mijn inziens als ontwikkelaar en zou hiermee toch wel hun beste game sindsdien uitbrengen.

Maar goed, ik snap je punt. Ik snapte de hype niet rondom Cyberpunk 2077 en daar was de hype ook gigantisch. Dus het is om het even.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Grafisch boeit me geen reet, ik heb OLED TV's, als het me om pracht en praal te doen is zet ik een documentaire als Planet Earth op ;)

Natuurlijk heb je wel eens eerder een draak in een game gezien, een open wereld waar je kan paard rijden, fast travel en noem maar op.

Dit wordt echter een combinatie van het beste wat FromSoftware het afgelopen decennia heeft geproduceerd. Dat in combinatie met de samenwerking van George R.R. Martin zorgt er voor dat er meer verhaal en achtergrond is dan ooit te voren.

Ik heb zo het idee dat je nooit een Dark Souls achtige game hebt gespeeld (ik hoop dat ik het verkeerd heb) maar deze game is zo veelzijdig op het gebied van gameplay, strategie, exploration, locaties dat het werkelijk een nieuwe standaard zal creëren van wat een goede (open wereld) game is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

JSchut

.....

Ik had nog nooit From Software games gespeeld. Games als Tombraider / Assassin's Creed vond ik altijd wel erg leuk.

Toen een PS4 gekocht (Altijd Xbox gehad) speciaal voor Bloodborne. Man wat een ervaring was dat. Vervolgens heb ik alle Souls games gespeeld en ben echt hooked.

Deze games hebben er echter voor gezorgd dat ik andere games waaronder de eerder genoemde Tombraider en Assassin's creed niet echt meer trek.

From games zijn gewoon zoveel beter in zoveel aspecten. Grafisch inderdaad wat minder dan de Horizon's en Spiderman's, maar dat boeit mij persoonlijk eigenlijk niet zoveel. Speel alle games ook altijd al op performance mode omdat dat voor mij veel lekkerder speelt.

Van Elden Ring verwachte ik eigenlijk gewoon meer van het zelfde maar dan in een open(ere) wereld. Maar zoals het er uit ziet krijgen we veel meer dan dat. Stiekem ergens wel spijt dat ik Horizon Forbidden West al gekocht heb. De komende maanden zal ik waarschijnlijk niets anders dan Elden Ring spelen.

Over de moeilijkheidsgraad. Ik ervaar het niet als heel moeilijk. Buiten de eerste paar uur Bloodborne is het allemaal prima te doen. Je handje wordt niet vastgehouden maar goed dat leer je snel genoeg ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@JSchut Mooi gezegd. Zo hebben de meeste van ons wel een vergelijkbaar verhaal.

Voor mij was dat blijkbaar al weer zo'n tien jaar geleden: Greatsword in "[Multi] Dark Souls"

Sinds dien is er voor mij echt werkelijk niks wat bij FromSoftware in de buurt komt.
Ik hoop dat ik nog vele titels van ze mag spelen. (Long live the King: Hidetaka Miyazaki ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Insane deze trailer! :9 :9 :9

Na Forbidden West snel aan beginnen....Gaat me nooit zo goed af 2 grote games door mekaar spelen.

Al ik ben wel in de verleiding om er donderdag al mee te beginnen maar ken mezelf dan maak ik er een vd 2 niet af, hij staat al gepreload :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!
robzzzzzzzz schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:43:
[...]

Maar ik ben wel in de verleiding om er donderdag al mee te beginnen
Was het maar zo'n feest, 25ste is vrijdag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Greatsword schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:47:
[...]

Was het maar zo'n feest, 25ste is vrijdag ;)
Hehe ja de Nieuw Zeeland omweg, en je hebt gelijk ik noem dat soms per ongeluk donderdag omdat ik bij een midnight release als een kind voor pakjes avond de hele avond op zit om te kunnen beginnen haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:21

Rick-Jan

always connected

Kijk heel erg uit naar Elden Ring!
Twijfel wel of mijn specs voldoende zijn voor 60fps op 1080p. Mijn cpu is echt de bottleneck.

I7-7700
32GB DDR4
3070

Hopelijk is het cpu gebruik niet zo extreem.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

JSchut

.....

robzzzzzzzz schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:48:
[...]

Hehe ja de Nieuw Zeeland omweg, en je hebt gelijk ik noem dat soms per ongeluk donderdag omdat ik bij een midnight release als een kind voor pakjes avond de hele avond op zit om te kunnen beginnen haha :+
Die omweg kan zeker niet als ik de game in de NL store heb gekocht? :P

Vrijdag ochtend ga ik een weekend weg dus zou lekker zijn om donderdag avond al wat te spelen :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredpret
Rick-Jan schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:53:
Twijfel wel of mijn specs voldoende zijn voor 60fps op 1080p. Mijn cpu is echt de bottleneck.

I7-7700
32GB DDR4
3070

Ben bang dat het een vrij CPU heavy game is, als ik het zo lees op discord/reddit. Maar voor de rest zit je meer dan goed, dus ik denk dat je alsnog prima 60fps moet kunnen krijgen op 1080p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
khodamn schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:42:
Die spirits zijn in de uiteindelijke versie een stuk zwakker om die reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JSchut schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:54:
[...]
Vrijdag ochtend ga ik een weekend weg dus zou lekker zijn om donderdag avond al wat te spelen :)
Om dan vrijdag een corona-infectie te faken zeker ;)

Leuk verhaal van je hierboven, ik kan me dat nog wel herinneren. Net als de avonturen van @ArnoldSmiley in de Soulsgames :)
Jammer dat Bram hier niet meer is, die zal ook wel behoorlijk zin hebben!

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2022 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Rick-Jan schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:53:

I7-7700
32GB DDR4
3070

Ik ben blij dat ik em op de ps5 heb gekocht als jouw pc al geen 60fps zou halen op 1080p. Hopelijk draait ie gewoon enorm soepel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb trouwens vernomen dat er geen Photo Mode in de game zit.

Dat vond ik in Demons Souls toch echt wel een toffe functie. Hopelijk in de toekomst wel met een patch.

[ Voor 20% gewijzigd door Greatsword op 22-02-2022 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
JSchut schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:54:
[...]

Die omweg kan zeker niet als ik de game in de NL store heb gekocht? :P

Als je van plan bent de game op de Xbox te spelen dan wel, Gewoon even naar settings , Locatie en tijd op Nieuw Zeeland zetten vervolgens start de Xbox opnieuw op en als het goed is kan je dan gewoon gelijk spelen donderdag.

Op Playstation zou het kunnen met een Nieuw Zeeland account , Maar zelf doe ik dat nooit omdat Sony dat niet zo tof vind geloof ik en wil gewoon altijd overal gebruik van kunnen blijven maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Greatsword schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:04:
Ik heb trouwens vernomen dat er geen Photo Mode in de game zit.

Dat vond ik in Demons Souls toch echt wel een toffe functie. Hopelijk in de toekomst wel met een patch.
Photo Mode zonder pauze mogelijkheid lijkt me ook lastig. Zou wel mooi zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:21

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bazziek schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:06:
[...]

Photo Mode zonder pauze mogelijkheid lijkt me ook lastig. Zou wel mooi zijn geweest.
Bij AC Valhalla hoef ik niet eens op een pauze knop te drukken. L3 + R3 tegelijk indrukken en ik kom in photomode (en het spel is meteen gepauzeerd).

[ Voor 30% gewijzigd door JoeZuCK op 22-02-2022 17:20 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoeveel uur denken jullie er trouwens het eerste weekend in te stoppen en en hoe zal jullie ritme er ongeveer uit zien?

Normaliter speel ik graag in de nacht, maar denk dat het nu iets van 12:00 tot 01:00 zal worden. Heb echt het idee dat een weekje vrij echt veel te weinig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
JoeZuCK schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:12:
[...]

Bij AC Valhalla hoef ik niet eens op een pauze knop te drukken. L3 + R3 tegelijk indrukken en ik kom in photomode (en het spel is meteen gepauzeerd).
Ik bedoelde meer het probleem dat Elden Ring überhaupt niet op pauze kan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Greatsword schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:14:
Hoeveel uur denken jullie er trouwens het eerste weekend in te stoppen en en hoe zal jullie ritme er ongeveer uit zien?

Normaliter speel ik graag in de nacht, maar denk dat het nu iets van 12:00 tot 01:00 zal worden. Heb echt het idee dat een weekje vrij echt veel te weinig is.
Mijn gezin is dit weekend naar mijn schoonouders dus ik verwacht vrij tm zondag flink te kunnen gamen. Wie weet ben ik dan net het eerste gebied uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:21

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bazziek schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:15:
[...]

Ik bedoelde meer het probleem dat Elden Ring überhaupt niet op pauze kan volgens mij.
Check

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredpret

Ik reken zelf op een stuk of 30 uur voor een lang weekend. Wil het ook niet te hard grinden, anders raak ik snel verzadigd. En als ik tilt raak door iets in de game, dan even een potje Hearthstone tussendoor, even kop ergens anders bij. Ook wil ik PVP proberen, maar dat doe ik naarmate ik iets verder ben, wellicht op maandag ofzo.

Maar met een weekje vrij zit je denk ik wel goed, daarna nog alle tijd om terug te komen. Lekker de tijd nemen, er is geen haast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag een paar uurtjes, zaterdag en zondag iets meer uurtjes. De tijden dat ik tot diep in de nacht zat te gamen zijn al lang voorbij; slaap is belangrijker.
Hopelijk houdt de game je stats een beetje bij. Zo uitgebreid als in Nioh hoeft niet maar iets van speelduur etc zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:24:
[...]

Hopelijk houdt de game je stats een beetje bij. Zo uitgebreid als in Nioh hoeft niet maar iets van speelduur etc zou leuk zijn.
Speelduur kan je wel gewoon zien, zo ziet het er uit bij de persoon van wie ik mee mocht kijken met Share Play.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11dXmj_rcEyn3Aa5FeAgg0IiCTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RbTdnemdiP0tXP3VumIfqJ0t.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 22-02-2022 17:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:13
Greatsword schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:56:
[...]

Grafisch boeit me geen reet, ik heb OLED TV's, als het me om pracht en praal te doen is zet ik een documentaire als Planet Earth op ;)
DIt! Niks mis met Graphical Power maar ik vind het design/art gedeelte van de game veel belangrijker en nog meer de gameplay en story. Dat doen ze bij From altijd super.

Niet dat ik niet nieuwsgierig zou zijn wat ze zouden maken bij een volgend project in bijv. Unreal Engine 5.

Maar dingen als 'het ziet er niet uit' sorry dat is imho echt je reinste onzin. Game ziet er prachtig uit in mijn oude ogen :P
Pagina: 1 ... 7 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten