Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kwam via Reddit het bericht tegen dat er geen support zal zijn voor Ultra Wide Monitors.

https://www.fromsoftware....3%81%99%E3%81%8B%E3%80%82

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:35
Greatsword schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:41:
Kwam via Reddit het bericht tegen dat er geen support zal zijn voor Ultra Wide Monitors.

Verwacht maar wel teleurstellend.

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Tijd om HxD weer af te stoffen 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 15:03
Bazziek schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:50:
[...]

Verwacht maar wel teleurstellend.
Inderdaad, de HDMI kabel lag al klaar om het op de tv te spelen :p
De modding community zal het wel fixen maar dan kan je meestal niet online gaan zonder ban, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Phaex schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:27:
[...]

Inderdaad, de HDMI kabel lag al klaar om het op de tv te spelen :p
De modding community zal het wel fixen maar dan kan je meestal niet online gaan zonder ban, toch?
Dit soort mods hebben naar mijn weten geen impact op online play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Er is blijkbaar weer een embargo gelift. Veel previews van de laatste build online.

Uiteraard mogelijke spoilers dus let op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fredpret
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 17:10
Nog 2 weken! Deze gaan het langst duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Weet iemand waar je straks een Xbox/PS online abonnement voor nodig hebt ?

Om die markeringen / witte ghosts cq spirits van andere spelers te zien ?
Om in co-op te spelen ?
Om pvp elementen in het spel te hebben ? de rode ghosts/spirits ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

StarWolfer schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:19:

Om in co-op te spelen ?
Als het zo is als met DS op Xbox, geldt het voor alle speler interacties. Dus het begint dan bij de speler spirits tot en met de invades en coop acties.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
StarWolfer schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:19:

Om in co-op te spelen ?
In bloodborne is het antwoord op alle drie ja. Dus vermoedelijk ook voor elden ring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNPVHcItfwa4VLXYVvGxOASr3jc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ud1tPkBW8OZM6TsdtOxo4XVU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:15
Nice. Tot nu toe neig ik nog steeds naar warrior, even kijken wat de laatste 4 starting classes zijn. Hoop dat er tegen die tijd wel bekend is wat de beste starting gift is.

Om nog even terug te komen op de att points. Als ik voor een quality build ga (twinblades) is het dan het beste om al mn punten in 1 stat bijv strength te pompen tot 99 of juist om en om 1 str dan 1 dex 1 str etc. ? Omdat je met die ash of war ofzo kan zorgen dat een wapen even veel van str als dex scaled, waar doe je dan goed aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Ambition88 op 11-02-2022 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredpret
Ambition88 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:30:
Nice. Tot nu toe neig ik nog steeds naar warrior, even kijken wat de laatste 4 starting classes zijn. Hoop dat er tegen die tijd wel bekend is wat de beste starting gift is.

Om nog even terug te komen op de att points. Als ik voor een quality build ga (twinblades) is het dan het beste om al mn punten in 1 stat bijv strength te pompen tot 99 of juist om en om 1 str dan 1 dex 1 str etc. ? Omdat je met die ash of war ofzo kan zorgen dat een wapen even veel van str als dex scaled, waar doe je dan goed aan.
Nice, die overweeg ik ook. Ik ga zelf eerst in endurance en vitality gooien, zodat ik iets langer overeind kan staan. Daarna meer DEX, ook een beetje kijken welke wapens daar goed mee gaan en of dat mijn smaak is. Respeccen kan gelukkig altijd van wat ik had gelezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ambition88 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:30:
De starting gifts zijn al eerder gemeld door Game Informer.

Daar zit er duidelijk 1 tussen waarvan ik denk dat die interessant is:
spoiler:
  • Crimson Amber Medallion: Talisman that increases Maximum HP
  • Land's Between Rune: Can be consumed to acquire Runes
  • Golden Seed: Can be used to upgrade your Flask
  • Fanged Imp Ashes: A spirit summon
  • Cracked Pot: Crafting item used to craft throwing pots
  • Stonesword Key: Opens 1x Imp Gargoyle Lock(Net als de Pharros Lockstone van DS2)
  • Bewitching Branch: Five sacred branches charged with beguiling power
  • Boiled Prawn: Five pieces of prawn that boost physical damage negation
  • Shabriri's Woe: Increases madness buildup
fredpret schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 18:00:

Nice, die overweeg ik ook. Ik ga zelf eerst in endurance en vitality gooien, zodat ik iets langer overeind kan staan. Daarna meer DEX, ook een beetje kijken welke wapens daar goed mee gaan en of dat mijn smaak is. Respeccen kan gelukkig altijd van wat ik had gelezen.
Zat zelf eerst naar de Enchantend Knight te kijken van de Netwerk Test, (strength/magic) maar die lijkt er dus uit te zijn als dit de final build is. Moet zeggen dat die Incantations er ook wel echt vet uit zien, dus neig nu zelf denk het meest naar de Confessor of zelfs Wretch ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOCp8zPk2JlFhQZcamk9iYycu5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NlbFgRQCcT8MejmwbR7MrGVt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Greatsword op 12-02-2022 10:31 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Je zal er maar werken ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZkQagDnD4lrJL8HR-gvabhqcp1c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B9me3O1ShPQVS0Rp2MVjDQm3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vXKxZkikmDiAFR5VfQCr73Puwsc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZySmGSphtf1MO2Fm9uXBbh6R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredpret
Hahahaha de verleiding weerstaan zou me erg lastig lijken. Wist trouwens niet dat Microsoft de games voor series x en one combineert in 1 doosje, vind ik best tof. Nooit gezeik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fredpret schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:29:
[...]

Hahahaha de verleiding weerstaan zou me erg lastig lijken.
Ja grote kans dus dat er 1 van de vrachtwagen is gevallen en we komende dagen veel content en spoilers voorbij zien komen.

Verder benieuwd of deze net als Dying Light 2 al een paar dagen voor release te downloaden zal zijn. Kan de Netwerk Test op de PS4 met Jailbreak inmiddels wel dromen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Ik word zooooo enthousiast als ik dit hands-on artikel lees! Geen echte spoilers. Wil je echtttt niks weten niet aanklikken.

https://nl.ign.com/elden-...rwacht-hands-on-preview-2

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik wacht de performance reviews op de PS4 even af.
Eigenlijk wil ik deze game op de PS5 spelen maar daar was wat mee, dus als ie op de PS4 lekker draait haal ik 'm gewoon voor dat platform :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Superkiwi schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:30:
Eigenlijk wil ik deze game op de PS5 spelen maar daar was wat mee, dus als ie op de PS4 lekker draait haal ik 'm gewoon voor dat platform :)
Ik zal hem op de PS4 Phat en PS5 spelen dus ben ook benieuwd naar de final build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Superkiwi schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:30:
Wat was daarmee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets met moeilijk verkrijgbaar of zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:58:
[...]

Kwestie van weten waar je moeten zoeken én op tijd bij zijn.

Stelt wat mij betreft echt niks voor om er 1 te bemachtigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Greatsword schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:02:
[...]
Stelt wat mij betreft echt niks voor om er 1 te bemachtigen ;)
Die discussie wil ik hier niet gaan voeren, dan kunnen we ons beter verplaatsen naar het levertijden topic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

reaL_G

G

[...]

ik ben nog steeds verbaast dat mensen dit zeggen.
was laatst nog discussie hier in onze groep.
conclusies zal ik maar niet meedelen.

ik heb er 4 doorgespeelt naar fam en vrienden, zonder er eigenlijk veel moeite voor gedaan hebben, gewoon snel en adequaat handelen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
Greatsword schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:37:
[...]

Ja grote kans dus dat er 1 van de vrachtwagen is gevallen en we komende dagen veel content en spoilers voorbij zien komen.
Zou kunnen maar is er niet een vergrendeling op ofzo? Lijkt me namelijk van wel, kan het ook mis hebben. Even geen video's checken lijkt me sowieso een goed idee hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Nu online

reaL_G

G

fredpret schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:14:
[...]

Zou kunnen maar is er niet een vergrendeling op ofzo? Lijkt me namelijk van wel, kan het ook mis hebben. Even geen video's checken lijkt me sowieso een goed idee hehe
online activatie (always online) denk niet dat ze dat doen.
dat zal ze nooit in dank afgenomen gaan worden.
spellen kunnen gewoon offline gespeeld worden zonder patch.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fredpret schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 13:14:
[...]

Nee, je kan gewoon spelen. Enige waar je wel nog (mogelijk) op moet wachten is de Day One patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
[...]

Ow zo... tja.. balen inderdaad die beschikbaarheid. Ik dacht dat je specifiek de ps5 versie bedoelde.

Ik heb gelukkig er eentje staan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van wat ik lees heeft Elden Ring cross-gen multiplayer, dat wordt dus gewoon lekker co-oppen :)
35fps op 1800p kan ik ook wel mee leven, ik heb een generatie lang immers games zonder problemen op 30fps gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Superkiwi schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:09:
Van wat ik lees heeft Elden Ring cross-gen multiplayer, dat wordt dus gewoon lekker co-oppen :)
35fps op 1800p kan ik ook wel mee leven, ik heb een generatie lang immers games zonder problemen op 30fps gespeeld.
Ja het is allemaal niet zo'n ramp.
Al is er no way back als je eenmaal de next gen consoles (60fps) gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:57
Hier lekker op de pc en via steamlink > nvidia shield op een 65 inch sony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
Greatsword schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:41:

Voor bijvoorbeeld DS III was het met een hex edit mogelijk om wel (super) ultrawide te spelen. Desalniettemin blijft het als bedrijf niet aanbieden van dit soort resoluties anno 2022 toch echt gewoon een ongekend niveau van amateurisme.

Dit valt geheel in lijn met de berichtgeving van 60 fps cap.

Hoe goed de gameplay en het verhaal van Elden Ring mogelijk ook zal mogen gaan blijken. Qua engine work is de basis gewoon belabberd met dit soort restricties, weinig anders dan een beroerde console port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
psychodude schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:28:
[...]

Voor bijvoorbeeld DS III was het met een hex edit mogelijk om wel (super) ultrawide te spelen. Desalniettemin blijft het als bedrijf niet aanbieden van dit soort resoluties anno 2022 toch echt gewoon een ongekend niveau van amateurisme.

Dit valt geheel in lijn met de berichtgeving van 60 fps cap.

Hoe goed de gameplay en het verhaal van Elden Ring mogelijk ook zal mogen gaan blijken. Qua engine work is de basis gewoon belabberd met dit soort restricties, weinig anders dan een beroerde console port.
Los van geen ultrawide resoluties vind ik ds3 als een zonnetje draaien.

Wat vind je belabberd aan de basis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
Loei123 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 18:10:
[...]

Los van geen ultrawide resoluties vind ik ds3 als een zonnetje draaien.

Wat vind je belabberd aan de basis?
Kennelijk geen PC gamer. Een groot scala aan resoluties, een grote variëteit aan refresh rates, is al decennia lang kenmerkend voor de PC markt.

3:2, 4:3, 5:4, 16:9, 16:10, 21:9, 21:10, 32:9, 32:10 en dat zijn eigenlijk nog maar een selectie aan de beschikbare aspect ratio monitors hedendaags. Heel ongewoon is het dan ook niet langer om geen gebruik te maken van 16:9. Om nog maar te zwijgen over multi-monitor gaming.

Dit soort amateuristische developers die met een console port even vluchtig op PC willen cashen vergeten maar al te snel dat de speelervaring echt drastisch omlaag gaat met gigantische black bars, zowel verticaal als horizontaal, afhankelijk van het verschil in aspect ratio tot je monitor.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat geforceerde aanpassing hierin zelf vaak aanpassing van client files betekend waarmee je een ban trigger kan pakken in multiplayer.

Ik keek uit naar Elden Ring. Maar tot ze komen met een fix hiervoor is het voor mij een hard pass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

snmght

imho dan he

Wauw dit is vet! Text only, toch een milde spoiler warning (treedt niet heel erg in detail) : meer over de hub area ('Firelink Shrine') en NPCs die je tegenkomt. Geen namen of beschrijvingen: https://www.denofgeek.com...cret-hub-roundtable-hold/

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:45:
[....] Heel ongewoon is het dan ook niet langer om geen gebruik te maken van 16:9. [....]
Huh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
snmght schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:58:
Wauw dit is vet! Text only, toch een milde spoiler warning (treedt niet heel erg in detail) : meer over de hub area ('Firelink Shrine') en NPCs die je tegenkomt. Geen namen of beschrijvingen: https://www.denofgeek.com...cret-hub-roundtable-hold/
spoiler:
Gamers who got to preview Elden Ring early found a mirror in the area that let them change their character’s appearance (but not their class) and even challenge the first boss to a rematch.

Interessant. Uit interviews begreep ik dat dat laatste niet mogelijk zou zijn. Ben benieuwd hoe ver die mogelijkheden strekken gedurende het spel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frez
[...]

Kennelijk geen PC gamer. Een groot scala aan resoluties, een grote variëteit aan refresh rates, is al decennia lang kenmerkend voor de PC markt.

3:2, 4:3, 5:4, 16:9, 16:10, 21:9, 21:10, 32:9, 32:10 en dat zijn eigenlijk nog maar een selectie aan de beschikbare aspect ratio monitors hedendaags. Heel ongewoon is het dan ook niet langer om geen gebruik te maken van 16:9. Om nog maar te zwijgen over multi-monitor gaming.

Dit soort amateuristische developers die met een console port even vluchtig op PC willen cashen vergeten maar al te snel dat de speelervaring echt drastisch omlaag gaat met gigantische black bars, zowel verticaal als horizontaal, afhankelijk van het verschil in aspect ratio tot je monitor.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat geforceerde aanpassing hierin zelf vaak aanpassing van client files betekend waarmee je een ban trigger kan pakken in multiplayer.

Ik keek uit naar Elden Ring. Maar tot ze komen met een fix hiervoor is het voor mij een hard pass.
Wat een ongelooflijke flauwe kul.
From Software amateuristische developers die even vluchtig op de pc willen cashen? Niemand kan jou nog serieus nemen na deze opmerking...

Ik snap je teleurstelling. Maar dan had je maar een normale monitor willen kopen. Je weet nou eenmaal als je een ultrawide koopt dat niet alle content in jou aspect ratio beschikbaar zal zijn. Dat zou je juist moeten weten als pc gamer. Als je zoveel last hebt van black bars koop je geen ultrawide.

Heb zelf een monitor van bijna 1000 euro en bewust geen ultrawide gekocht hierom.

Kritisch zijn is prima maar praat geen onzin over from soft :").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
[...]

Ik speel enkel op pc. ;)
Nogmaals, loopt als een zonnetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Frez schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:21:
[...]

From Software amateuristische developers die even vluchtig op de pc willen cashen? Niemand kan jou nog serieus nemen na deze opmerking...

Ik snap je teleurstelling. Maar dan had je maar een normale monitor willen kopen. Je weet nou eenmaal als je een ultrawide koopt dat niet alle content in jou aspect ratio beschikbaar zal zijn. Dat zou je juist moeten weten als pc gamer. Als je zoveel last hebt van black bars koop je geen ultrawide.

Heb zelf een monitor van bijna 1000 euro en bewust geen ultrawide gekocht hierom.

Dankjewel en amen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
[...]

Ik zie From juist als top developers, maar daarom zou ik eigenlijk juist wel ultrawide support verwachten zoals inmiddels bij AAA titels gemeengoed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
[...]

Och.. ik heb ook een 34" ultrawide, het is jammer maar niet het einde van de wereld. Met de zwarte balkes zal ik alsnog 27" overhouden op 16:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Incantantions zien er vet uit, dus die wil ik sowieso proberen. Daarnaast vind ik healing spells ook altijd wel heel comfortabel om te hebben. Dus Faith is zeker een stat waar ik op ga focussen, maar wil ook magic spells kunnen casten èn sword and board kunnen spelen. Zou dit teveel gevraagd zijn?

Overigens een vraagje over starting gift.

spoiler:
Die Golden Seed geeft je dus een extra 'Estus'? Zo ja, dan lijkt me de keuze snel gemaakt. Waar gaan jullie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Nu online

reaL_G

G

yinx84 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 07:59:
Incantantions zien er vet uit, dus die wil ik sowieso proberen. Daarnaast vind ik healing spells ook altijd wel heel comfortabel om te hebben. Dus Faith is zeker een stat waar ik op ga focussen, maar wil ook magic spells kunnen casten èn sword and board kunnen spelen. Zou dit teveel gevraagd zijn?

Overigens een vraagje over starting gift.

spoiler:
Die Golden Seed geeft je dus een extra 'Estus'? Zo ja, dan lijkt me de keuze snel gemaakt. Waar gaan jullie voor?
dat is dus maar de vraag.
als er genoeg statiegeld voorradig is in de wereld voor max pet-flessen dan heeft het minder waarde. zelfde geld voor de sleutel.

ik zie daar een uchigatana tussen staan, tja heb dan weinig keus voor de start. stats boeien in het begin echt niet zo. prio is health en stamina.
ben wel altijd op zoek naar goeie weapon scaling (magic/dex) en speed.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Nu online

reaL_G

G

[...]

zulke dingen ga je krijgen als de hype groot word en de massa er geïnteresseerd in word.
loverboys en criticasters komen met de meest onzinnige eisen cq commentaar.

hype is een massaproduct!!

lets go MP.

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Is jullie bekend of er ergens een midnight release is? Wil m het liefst 25feb om 00.00 spelen. Echter gamemania hier geeft aan hem mij niet te willen verkopen al de 24e savonds met koopavond....

Nu kan ik natuurlijk de digitale versie halen maar ik wil graag de fysieke..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Frez schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:45:
Is jullie bekend of er ergens een midnight release is? Wil m het liefst 25feb om 00.00 spelen. Echter gamemania hier geeft aan hem mij niet te willen verkopen al de 24e savonds met koopavond....

Zit hier ook een beetje mee. Wil graag de steel case van de Gama mania maar ze zijn die vrijdag pas om 10uur open. En dat is natuurlijk 10 uur te laat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123

Steam key. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06:43

Waar blijft die goeie oude tijd dat er nog nachtopeningen waren. Wow, Gta, Call of Duty..
Nu ben ik genoodzaakt om bepaalde games digitaal te kopen :P Alleen maar omdat ik 'm na 12 uur direct wil spelen lol. Terwijl ik sommige games super graag fysiek wil hebben. Achja, hopen dat een winkel ergens 'm een dag eerder verkoopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-07 21:47
Kyojuro schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:40:
[...]

Waar blijft die goeie oude tijd dat er nog nachtopeningen waren. Wow, Gta, Call of Duty..
Nu ben ik genoodzaakt om bepaalde games digitaal te kopen :P Alleen maar omdat ik 'm na 12 uur direct wil spelen lol. Terwijl ik sommige games super graag fysiek wil hebben. Achja, hopen dat een winkel ergens 'm een dag eerder verkoopt!
Zijn er winkels waarvan bekend is dat zij vaak een dag eerder verkopen? Ik neem aan de grotere ketens niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Kyojuro schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:40:
[...]

Precies dit ja....echt jammer dat dat nooit meer gebeurd.
Als mensen tips hebben over n winkel hoor ik t graag.
Ik heb zelf vanwege een drukke baan helaas weinig tijd en heb de 25e speciaal verlof gevraagd. Als ik m niet n dag eerder krijg wordt t toch echt digitaal kopen.

Kunnen jullie bevestigen dat op ps5 het wel een 00.00 release in Nederland word? Of wordt t weer zo'n typische 06.00 sony release. En komt er een pre load?

[ Voor 3% gewijzigd door Frez op 13-02-2022 20:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kefjoo schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:59:
[...]

Zijn er winkels waarvan bekend is dat zij vaak een dag eerder verkopen? Ik neem aan de grotere ketens niet.
Ik bestel regelmatig games (PS4) bij Allyourgames en het komt weleens voor dat ik de dag vóór officiele release de envelop al in de bus heb liggen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 15:03
[...]

Ik snap je teleurstelling. Maar dan had je maar een normale monitor willen kopen.
Ik vind deze uitspraak even belachelijk als degene waar je op reageert. Ultrawide is niet abnormaal, integendeel het is veel aangenamer in productivity werk en het brengt een extra dimensie aan games. Het is een form factor die gemiddeld een stuk duurder is dan 16:9 en veel innovaties worden eerst op UW uitgebracht (zie QD-OLED nu recent) waardoor deze schermen minder toegankelijk zijn voor het grote publiek.

Het is terecht dat de community opmerkingen geeft over het niet ondersteunen van deze resoluties / aspect ratio. Ik vind ook niet dat dit door de beugel kan voor een AAA release in 2022 maar ik ga het spel alsnog even graag spelen op mijn TV ipv mijn UW hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
https://www.pushsquare.co...ing-class-will-you-choose

Mooie break-down hier van de voor/nadelen van de starter classes. Voor mij wordt het de Confessor :9

[ Voor 21% gewijzigd door yinx84 op 14-02-2022 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:13
yinx84 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:24:

Mooie break-down hier van de voor/nadelen van de starter classes. Voor mij wordt het de Confessor :9
Die vind ik ook heel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek

Ik twijfel nog tussen een quality build met de vagabond of Yolo full dex met de warrior. Of heel stiekem de wretch omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-07 21:47

Ik wil voor een STR/FAI build gaan en twijfel nog tussen Vagabond of Confessor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ik begin inmiddels wel benieuwd te worden wanneer het review embargo van Elden Ring verloopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bazziek schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:18:
Ik begin inmiddels wel benieuwd te worden wanneer het review embargo van Elden Ring verloopt.
Verwacht begin volgende week. Had inmiddels eigenlijk al wel wat leaks verwacht, maar het is echt behoorlijk stil. Ook een launch trailer moeten we nog krijgen dus ben benieuwd, heb er echt zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Hier loopt de spanning ook op!
Ik was heel zeker van de Wretch maar twijfel nu ook over de Astrologer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret

Oh dat ziet er tof uit. Thanks voor het overzichtje. Dat gaat een Samurai worden voor mij, maar Prisoner ziet er ook goed uit voor de build waar ik voor wil gaan. Nog even passen en meten denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Namco has sent out codes to various press individuals (including us)

The review embargo will be lifting on February 23rd at 7:00 AM PST for Reviews and February 24th at 7:00 AM PST for Streams/Gameplay.

Of terwijl de 23ste om 1600 onze tijd.

Mogelijke launch Trailer

[ Voor 17% gewijzigd door Greatsword op 15-02-2022 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:20
Mogelijke launch trailer 🙏😍.

Heerlijk zin in zeg. Alleen starting class geeft me wel keuze stress. Welke is beste voor ouderwetse strength build? Vind als ik de omschrijvingen lees denk ik samurai mooist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

snmght

imho dan he

k1978 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:17:
Mogelijke launch trailer 🙏😍.

Heerlijk zin in zeg. Alleen starting class geeft me wel keuze stress. Welke is beste voor ouderwetse strength build? Vind als ik de omschrijvingen lees denk ik samurai mooist.
Lijkt me de Hero. Ik denk dat het die toch wordt voor de eerste playthrough. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik hoop dat alle nieuwe spelers die onbekend zijn met de FromSoftware games hun speelsessies gaan streamen, dat kan niet anders dan hilarisch worden _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Superkiwi schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:20:
Ik hoop dat alle nieuwe spelers die onbekend zijn met de FromSoftware games hun speelsessies gaan streamen, dat kan niet anders dan hilarisch worden _O-
Hahaha, V&A en MP zullen er na een week waarschijnlijk ook weer vol mee staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:05
Superkiwi schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:20:
Ik heb hun spellen nog nooit gespeeld, maar Elden Ring ziet er wel fantastisch uit (en lees al een tijdje mee op dit forum, dus ik denk te weten waar ik aan wil beginnen :+). Op Steam staat bij de pre-order dat je de Digital Adventure guide krijgt. Is dat een aanrader voor iemand die nog nooit een Dark Souls game gespeeld heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En daar zijn ze dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9OR9NUuVQG14yS_yQczNmt1aDPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fs3Nm7FCyjbfyxuUHt55SDGP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Me vingers kriebelen om te beginnen. En PC specs vallen reuze mee, dat word max out gamen voor mij op 3440x1440p *O*

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
Hehe, dat werd eens tijd. Ik zit er ruim boven, toch heel blij met dat ik een nieuwe PC heb aangeschaft een paar maanden geleden. Maar 12 GB RAM als minimale eis, dat is wel een beetje gek, toch?

Nu maar hopen dat die raytracing update gauw komt, dan wordt het al helemaal een feestje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Xtr3me4me schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:10:
[...]

Me vingers kriebelen om te beginnen. En PC specs vallen reuze mee, dat word max out gamen voor mij op 3440x1440p *O*
Wil de pret niet drukken hoor maar.

Wide screens worden niet ondersteund toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
snmght schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:12:
[...]

Lijkt me de Hero. Ik denk dat het die toch wordt voor de eerste playthrough. :)
Hero klinkt ook wel goed heb je wel nodig denk ik ;) Dat wordt hem dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Loei123 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:05:
Hier loopt de spanning ook op!
Ik was heel zeker van de Wretch maar twijfel nu ook over de Astrologer...
Ik bedoelde de Confessor. :9

Ik vind de RAM en de GPU RAM eisen best aan de hoge kant.
Grafisch leek het mij alsof ze de engine van DS3/Bloodborne opnieuw gebruikt hebben namelijk.

Zouden ze de XBX/PS5 versie naar PC geport hebben wellicht?

Edit: Of wellicht zijn deze eisen gebaseerd op gamen in 4K.

[ Voor 6% gewijzigd door Loei123 op 15-02-2022 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is komt dit uit de bijgeleverde Adventure Guide.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1CAIxYty5b4RkeZ-FsBxbbLoKMk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vkpjpIAvLYSpbna6SDkhbThg.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RlDu1pXt81RO7KucoD2bWg6Iq0A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZEjOwCVEpQTMqMp8ij6lqL2W.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OBPi3ep77Rt41nU92in1KPHUsVo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5TaxyW50Wq59TfK1VutKBHat.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-I8675hY9jD0_Kh8i7fXfjDjN3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yJ2da1GPTbGIL45tiUjtncfv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ip-_YT00dshtKKGM8QcCQXIZlEg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/c6Nt6E0rpopT8ASE4WoLhCRT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Greatsword op 15-02-2022 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

k1978 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:22:
[...]

Wil de pret niet drukken hoor maar.

Wide screens worden niet ondersteund toch?
Misschien niet direct, maar mods ervoor zullen er zekers gelijk komen en anders komt Flawless widescreen wel met een patch in diezelfde week.

Astrologer is wel denk "de magie class" van allemaal. Ik ben meer echt van scorcerer dan close combat class (in WoW ook altijd range dps'r geweest en in diablo ook)

Maar lastig lastig :P Ene kant EK of Prophet klinkt ook aantrekkelijk

[ Voor 25% gewijzigd door Xtr3me4me op 15-02-2022 15:14 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Nu online

reaL_G

G

Greatsword schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Hahaha, V&A en MP zullen er na een week waarschijnlijk ook weer vol mee staan ;)
Daar ga ik wel vanuit, anders kan ik niet spelen.
dat is dan toch weer wat euros bespaard.

GiTS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8KWXSKQfKKB0mzIXBpLASIJAcI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2DhBFDVltgKFF07MM7il5YF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:47
Voor mij wordt dit de tweede FromSoftware game, na Demon's Souls op de PS5. Ik kijk er erg naar uit. Twijfel wel nog over welke class ik ga kiezen. Ik vind de Astrologer er wel vet uit zien maar ben zeker niet heel goed in Souls games dus denk dat ik toch eerder voor een melee class ga, dus dan wordt het Vagabond of Samurai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Ik heb nog nooooooooit in een Souls game overwogen om de deprived class te spelen omdat dit gewoon te moeilijk is voor me. (Heb nog geen souls game ooit volledig weten uit te spelen)

Echter door het grotere RPG aspect van Elden Ring overweeg ik voor het eerst om de Wretch te pakken om echt vanaf 0 je karakter te bouwen...

Zijn er meer mensen die dit overwegen? En zou dit enigzins te doen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Frez schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:56:
Ik heb nog nooooooooit in een Souls game overwogen om de deprived class te spelen omdat dit gewoon te moeilijk is voor me. (Heb nog geen souls game ooit volledig weten uit te spelen)

Echter door het grotere RPG aspect van Elden Ring overweeg ik voor het eerst om de Wretch te pakken om echt vanaf 0 je karakter te bouwen...

Als je nog nooit een souls game hebt uitgespeeld zou ik het persoonlijk niet doen. Kan echt best lastig zijn beginnen zonder gear en wat extra punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978

Gewoon ervoor gaan 👊🏻 Ja kan altijd nog over nieuw beginnen als echt niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De meerwaarde daarvan is echt minimaal. Ik zou gewoon een Class selecteren die jou het meest aanspreek qua speelstijl. Die paar levels maken op lange termijn helemaal niks uit en als je wilt kan je op een later moment je stats nog respeccen (aanpassen) als je toch liever voor een strength,dex, magic of faith build wilt gaan.

Je starters gear zorgt er juist voor dat het in het begin wat makkelijker is omdat je dan al wat Armor, wapens, schild en magic tot je beschikking hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:49
Give it to me: ga ik dit met een i5-3470, 16GB Ram en een GTX 680 überhaupt kunnen redden? Medium of zelfs Low graphic quality moet dan maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
EdwardK123 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:08:
[...]

Give it to me: ga ik dit met een i5-3470, 16GB Ram en een GTX 680 überhaupt kunnen redden? Medium of zelfs Low graphic quality moet dan maar.
Misschien heb je hier wat aan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPCKZnC3_AgWVLK4LwuG2iQg1QI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EGK5tYgACtKFAXbGSvFJD6kI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:49
Dat is helaas niet wat mijn wishful thinking bevestigd 7(8)7

Ik denk dat ik het volgende week vrijdag maar gewoon ga beleven! Nu halsoverkop een nieuwe GPU kopen lijkt me wat overdreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45

Dit heeft geen meerwaarde, denk ik. In Dark Souls zit de meerwaarde van wretch (deprived in DS3) 'm vooral in het kunnen doen van een SL1 run (uitspelen zonder up te levelen) en het low level pvp-gedeelte, waarbij het toewijzen van je stats heel nauw komt en je hierbij alle vrijheid hebt. Voor pve in m'n eerste souls-game zou ik vooral letten op de wapens die de starting classes hebben. De kans bestaat dat je een tijdje met je eerste wapen wilt doen, en een long sword maakt het spel waarschijnlijk wat makkelijker dan bijvoorbeeld een estoc, geen overbodige luxe in een eerste playthrough.

Ik wil beginnen met strength of misschien nog liever strength/elementary. Hero is het meest voor de hand liggend bij strength, maar een battle axe vind ik niet zo interessant. Confessor lijkt me wel leuk vanwege de instant sword/offhand halberd combo.

Het begint inmiddels wel echt te kriebelen. Na zo'n 1700 uur DS3 in twee jaar tijd (zeeën van tijd door corona) heb ik daar echt alles uitgehaald wat erin zit, dus ik hoop van harte dat ik dit leuk genoeg vind om er weer een paar jaar zoet mee te zijn (maar hopelijk besteed ik er iets minder tijd aan dan aan DS3, dat was wel heel erg no-liferig)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Homey D. Clown schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:50:
[...]

Dit heeft geen meerwaarde, denk ik. In Dark Souls zit de meerwaarde van wretch (deprived in DS3) 'm vooral in het kunnen doen van een SL1 run (uitspelen zonder up te levelen) en het low level pvp-gedeelte, waarbij het toewijzen van je stats heel nauw komt en je hierbij alle vrijheid hebt. Voor pve in m'n eerste souls-game zou ik vooral letten op de wapens die de starting classes hebben. De kans bestaat dat je een tijdje met je eerste wapen wilt doen, en een long sword maakt het spel waarschijnlijk wat makkelijker dan bijvoorbeeld een estoc, geen overbodige luxe in een eerste playthrough.

Ik wil beginnen met strength of misschien nog liever strength/elementary. Hero is het meest voor de hand liggend bij strength, maar een battle axe vind ik niet zo interessant. Confessor lijkt me wel leuk vanwege de instant sword/offhand halberd combo.

Het begint inmiddels wel echt te kriebelen. Na zo'n 1700 uur DS3 in twee jaar tijd (zeeën van tijd door corona) heb ik daar echt alles uitgehaald wat erin zit, dus ik hoop van harte dat ik dit leuk genoeg vind om er weer een paar jaar zoet mee te zijn (maar hopelijk besteed ik er iets minder tijd aan dan aan DS3, dat was wel heel erg no-liferig)!
Thx voor je uitgebreide reactie.
Het is niet mijn eerste Souls game. Alleen nog nooit een uitgespeeld helemaal. Altijd wel ergens afgehaakt bij n bepaalde boss. Doet er niet aan af dat ondanks de niet afgeronde ervaring het wel een van mijn beste game ervaringen ooit zijn.

De rede waarom ik twijfel een wretch te kiezen is vanuit roleplay perspectief. Namelijk beginnen als niemand en iets worden en daadwerkelijk dus veel waarde hechten aan je eerste wapen.
Desondanks denk ik dat het idd misschien te moeilijk zal zijn.

Tot nu toe spreekt confessor mij erg aan omdat hij beschreven wordt als een combi tussen swords en magic. Die combi wil ik graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
De rede waarom ik twijfel een wretch te kiezen is vanuit roleplay perspectief. Namelijk beginnen als niemand en iets worden en daadwerkelijk dus veel waarde hechten aan je eerste wapen.
Ah ja, dat is inderdaad wel leuk, ik snap wat je bedoelt. Dat vond ik bij deprived ook wel. Zeker in het begin is zo'n beetje alles wat je vindt een upgrade van wat je hebt, namelijk niks. Iets van kleding of een beetje een fatsoenlijk schild is dan toch net wat welkomer.

Ik zou dan zeggen, ga ervoor. Echt significant moeilijker dan andere classes is het waarschijnlijk niet, vermoed ik. Maar ik heb de network test niet gespeeld, dus mijn vermoedens zijn puur gebaseerd op DS3, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Weet jij of dit is gebaseerd op full HD of 4k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Frez schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:16:
[...]

Thx voor je uitgebreide reactie.
Het is niet mijn eerste Souls game. Alleen nog nooit een uitgespeeld helemaal. Altijd wel ergens afgehaakt bij n bepaalde boss. Doet er niet aan af dat ondanks de niet afgeronde ervaring het wel een van mijn beste game ervaringen ooit zijn.

Desondanks denk ik dat het idd misschien te moeilijk zal zijn.

Tot nu toe spreekt confessor mij erg aan omdat hij beschreven wordt als een combi tussen swords en magic. Die combi wil ik graag spelen.
Precies de reden waarom ik ook voor Wretch ga, beginnen vanuit niks voelt veel leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tsja, ik kan allerlei plannen maken maar uiteindelijk eindig ik bijna altijd met zwaard en schild plus een boog dus daar ga ik dit keer ook weer mee beginnen denk ik. Ik zou graag vanuit de wretch beginnen maar dat hangt een beetje af van de tijd die het dan gaat kosten om een boog te vinden, anders wordt het al snel een bandit denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Ik heb DS 1 t/m 3 als sword and board character gespeeld met m'n geliefde Claymore. Demon's Souls heb ik als magic user gespeeld en daar had ik achteraf best wel spijt van gezien hoe makkelijk dat aanvoelde.

Incantations en Spells lijken weer bijzonder krachtig. Vooral de Incantations vind ik er zo vet uitzien dat ik besloten had om voor een Faith/Melee build te gaan, maar hoe dichter we bij de release komen hoe meer ik twijfel of ik niet weer gewoon full melee moet gaan.

Keuzestress...

[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 16-02-2022 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 21:01
Sorry als deze vraag al ergens in de afgelopen 20 pagina's gesteld is, maar gaat er ook zoiets als een stealth archer build mogelijk zijn?

Ik vond dat bij Skyrim altijd zo heerlijk, lekker sneaky met one-hit kills een dungeon clearen

Maar deze mate van stealth kent Elden Rings niet geloof ik, toch?

Ik kwam net trouwens deze YT video tegen over het gebruik van een bow binnen Elden Ring

Vanaf 3:17 zie je 'm er lekker flauw op afstand een boss mee mollen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
@Bloedvat Da's in principe de bandit. Maar zoals in Skyrim op klaarlichte dag met je stealth op 100 iemand zijn kauwgum uit zijn mond stelen zal er niet bij zijn nee ;)

Bogen betekenen wel dat je vaak op afstand kan blijven en groepjes enemies kan opbreken. Maar met de juiste gear is achter een mob sneaken en ze een mep geven zeker een optie, de kans dat ze met een klap neer gaan is echter wat minder groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bloedvat schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:18:
Sorry als deze vraag al ergens in de afgelopen 20 pagina's gesteld is, maar gaat er ook zoiets als een stealth archer build mogelijk zijn?

Ik vond dat bij Skyrim altijd zo heerlijk, lekker sneaky met one-hit kills een dungeon clearen

Maar deze mate van stealth kent Elden Rings niet geloof ik, toch?

Ik kwam net trouwens deze YT video tegen over het gebruik van een bow binnen Elden Ring
[YouTube: Are Bows In Elden Ring Good?]
Vanaf 3:17 zie je 'm er lekker flauw op afstand een boss mee mollen :P
Er zitten verschillende stealth elementen in.
  • Zo kan je kruipen om te sluipen en zo bijvoorbeeld Backstab's doen.
  • Er zijn Sleep Arrows (maar uiteraard is niet iedere vijand of boss daar vatbaar voor)
  • Er zijn Sleep items, net zoals Fire Bombs etc.
  • Er zijn bepaalde Magics die er voor zorgen dat een vijand je niet kan zien, of weer terug gaat naar waar hij was etc.
Het zit er dus in, maar verwacht geen stealth game.

[ Voor 11% gewijzigd door Greatsword op 16-02-2022 14:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 21:01
Ok, klinkt goed. Die stealth in Skyrim was idd wel erg absurd. Ook heel leuk, maar absurd... Ik krijg serieus zin in deze game! (zag het afgelopen weekend pas voor het eerst :$ )

Heel fijn dat er weer eens een echte fantasy RPG uitkomt met focus op singleplayer (ik wil effe lekker "ontspannen" kunnen gamen voordat ik ga pitten, daar zijn de meeste MP games zien geschikt voor :P)
Pagina: 1 ... 5 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten