Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Iedereen is losing his shit over dit wapen. Schijnt sinds de patch 'het' hippe wapen te zijn. Eens even kijken of ik een respec kan doen om te proberen... 60 VIG, genoeg END en STR voor m'n armor en dit wapen en de rest in ARC en DEX pompen. Ben benieuwd!

https://eldenring.wiki.fextralife.com/Rivers+of+Blood

Edit: zie net dat @B!g Boss hem hierboven gedemonstreerd heeft!

[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 17-03-2022 22:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
B!g Boss schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:46:
[...]

Ik heb de meteo ore blade ook altijd gebruikt. Maar daarstraks ingeruild voor de river of blood Katana. Mijn build zelfs volledig op aangepast (eerste keer dat ik respec).
Getest op deze baas, op einde nog teveel flasks gebruikt waardoor het nog spannend werd 😅.
[YouTube: Boss Devine tower of Caelid - Elden Ring]
Deze had ik vanavond nog ff meegepakt als left-over om de generfde Mimic nog mee te testen. Conclusie: Mimic niet geheel onbruikbaar. Inmiddels platinum behaald met wat hulp van Black Knight Tiche. Deze spirit helemaal over het hoofd gezien door lazy Mimic summon.
Ook erg goed, misschien zelfs beter dan de huidige Mimic. Heerlijke bleed damage drain, verder aangevuld met de great rune van Mohg.

Nieuwe NG build in de maak. Oldskool strength met Greatsword, Zweihander en Claymore Baemore of een bleed build lijkt me ook wel vet nu ze arcane scaling gefixt hebben in de laatste patch.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Iemand zijn teelbal verloren? })

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6oATC98GJLtLIxs_OJH5sZcDZ_g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uC0WjRPhJhcxeElJzffmI5yx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
B!g Boss schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:46:
[...]

Ik heb de meteo ore blade ook altijd gebruikt. Maar daarstraks ingeruild voor de river of blood Katana. Mijn build zelfs volledig op aangepast (eerste keer dat ik respec).
Getest op deze baas, op einde nog teveel flasks gebruikt waardoor het nog spannend werd 😅.
[YouTube: Boss Devine tower of Caelid - Elden Ring]
Ben wel benieuwd naar je build! Welke armor set gebruik je hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Moet zeggen dat het eerste helft van de game wat leuker is dan het laatste gedeelte. Ben nu al paar uur "doelloos" aan het rondlopen nieuwe dingen ontdekken maar kom niet echt verder in het verhaal, althans dat idee heb ik. Eerste deel had wat meer urgentie.

Radahn is (veel) te sterk, en ik zit nu in de capital waar ik zo'n beetje elke 20 minuten kan levelen maar ik heb weinig binding met de capital. Waarom ben ik daar? I dunno, zit daar de laatste baas? I dunno, is er een laatste baas? I dunno :p Ik heb wel wat dingen meegekregen, maar het is zo op de achtergrond verborgen en er zijn ook geen notes/quest log om bij te houden wat er tot nu toe in het verhaal is gebeurd dat het een beetje voelt alsof mijn popke afgescheiden is van het daadwerkelijke verhaal.

Ik zat er wel lekker in toen ik bezig was met de quest line van Ranni, maar die is dus stuk gelopen op Radahn, zelfde voor Sellen. Nou ja, ben weer 10 levels verder, moet eigenlijk echt even investeren in magic spells en dan Radahn maar weer proberen. Nu level 75, met 10 extra punten in Vigor ten opzichte van de vorige keer.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:14
Vandaag voor het eerst geragequit tijdens Elden Ring

spoiler:
Castle Sol, wat een kut plek. Ga continu dood bij het stuk vanaf de kerk naar de boss, die twee soldiers met die greataxe, die soldier die vuurbommen op je gooit en dan gelijk die soldier met twee zwaarden die maar continu blijft attacken en teleporten. Holy shit wat kan ik me daar aan ergeren. Ik heb het 1 x gered tot aan de boss maar toen ging ik dood tijdens de boss fight en jawel ik spawnde weer bij de kerk. Dus na nog een paar keer proberen de game maar afgesloten want ik bleef maar schelden en me frustreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:19
Simone96 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 00:22:

spoiler:
Castle Sol, wat een kut plek. Ga continu dood bij het stuk vanaf de kerk naar de boss, die twee soldiers met die greataxe, die soldier die vuurbommen op je gooit en dan gelijk die soldier met twee zwaarden die maar continu blijft attacken en teleporten. Holy shit wat kan ik me daar aan ergeren. Ik heb het 1 x gered tot aan de boss maar toen ging ik dood tijdens de boss fight en jawel ik spawnde weer bij de kerk. Dus na nog een paar keer proberen de game maar afgesloten want ik bleef maar schelden en me frustreren.
spoiler:
Haha ja, dat stuk is wel klaar. Gelukkig is het niet zo een heeel groot kasteel, ffe doorbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Simone96 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 00:22:

spoiler:
Hoe ik de walk back deed wat makkelijker is:
spoiler:
Vlak voor de boss arena zit links een lift naar beneden. Als je die eenmaal gebruikt hebt vanaf boven, kan je hem ook van onderen gebruiken en als je dan vanuit de kerk de andere uitgang neemt (waar je de kerk voor het eerst inging), heb je maar één vijand die zelfs met de rug naar je toe staat. Na die vijand sla je rechtsaf, drop je een stukje naar beneden en kan je de lift nemen.

Die baas zelf is ook een pittige overigens :)

Wellicht kan je zelfs voorbij die vijand sprinten direct naar de lift, maar dan is het wel aan te raden dat je de lift elke keer wanneer je boven bent weer naar beneden stuurt en snel van de lift afgaat. Dan hoef je beneden ook niet op hem te wachten terwijl die vijand op je af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Nu online
Atari schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:48:
[...]

Deze had ik vanavond nog ff meegepakt als left-over om de generfde Mimic nog mee te testen. Conclusie: Mimic niet geheel onbruikbaar.
Gisteren ook even met de geupdate Mimic gespeeld en is inderdaad zeker niet onbruikbaar, nog steeds wel een lekker tanky agro magneet, al trekt hij wel een stuk minder agro nu. Wat mij vooral opviel is dat hij/zij gewoon af en toe helemaal stil staat nu :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
Invisible_man schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 07:37:
[...]

Gisteren ook even met de geupdate Mimic gespeeld en is inderdaad zeker niet onbruikbaar, nog steeds wel een lekker tanky agro magneet, al trekt hij wel een stuk minder agro nu. Wat mij vooral opviel is dat hij/zij gewoon af en toe helemaal stil staat nu :X
Zelf nog niet getest, maar je zou deze pot eens in je belt kunnen stoppen.

https://eldenring.wiki.fextralife.com/Cursed-Blood+Pot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Ik snap niet waarom mensen bleven zeuren dat Mimic te goed was, wat mij opgevallen is in dit spel is voornamelijk dat je de volledige keuze hebt om een character te maken dus ook zelf bewust de keuze hebt om een spirit ash zoals mimic te gebruiken.

Dat een wapen overpowerd is in PVP dat kan ik nog goed bevatten. Maar klagen dat een item ingame buiten PVP om te OP is vind ik onzin. Je maakt zelf bewust de keuze om dat te gebruiken niemand legt het je op.

Buiten dit bovenste om, de mimic doet inderdaad wat minder dmg en gebruikt duidelijk minder veel de ashes of war / wapen special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:51

snmght

imho dan he

Ik zit nu met mijn sorcer op het punt waar ik met mijn melee gekomen was, Leyndell. Maar mijn broer appte me dat ik eerst Volcano Manor zou moeten doen. Any truth to that? En hoe kom ik daar? :D

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
yinx84 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:13:
[...]

Ben wel benieuwd naar je build! Welke armor set gebruik je hier?
Kan ik hier gewoon rechtstreeks foto's opzetten? Zal is proberen...
Ik gebruik de Ronin armor. Die set krijg je volledig door een side quest te completen, die van bloody fingers hunter ofzo iets. Is niet zo super sterk ofzo, maar weegt niet veel, en ziet er cool uit 😄.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7ml_yQfCnW8OdakSNTddZVoJVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vPvkDTpgV6blovC7ERCODhJt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AVCew8kfPNXKxmvifz-0UqSi_3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HdGhanbpQFIcc0festkO10ge.jpg?f=fotoalbum_large
Strength zou gerust wat lager mogen, rond 23 ofzo is goed denk ik, maar ik gebruik een schild dat 28 strength nodig heeft...

[ Voor 49% gewijzigd door B!g Boss op 18-03-2022 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
snmght schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:33:
Ik zit nu met mijn sorcer op het punt waar ik met mijn melee gekomen was, Leyndell. Maar mijn broer appte me dat ik eerst Volcano Manor zou moeten doen. Any truth to that? En hoe kom ik daar? :D
Hoeft niet perse maar ik heb ook eerst Mt. Gelmir gedaan (gebied waar Volcano Manor in ligt). Als ik het me goed herinner is er in het westen van Altus Plateau een brug gevolgd door een paar ladders. Beetje vage omschrijving, maar als je een hangbrug ziet dan zit je goed ;)

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 18-03-2022 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
B!g Boss schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:49:
[...]

Ik gebruik de Ronin armor. Die set krijg je volledig door een side quest te completen, die van bloody fingers hunter ofzo iets. Is niet zo super sterk ofzo, maar weegt niet veel, en ziet er cool uit 😄.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Strength zou gerust wat lager mogen, rond 23 ofzo is goed denk ik, maar ik gebruik een schild dat 28 strength nodig heeft...
Thanks!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:15

lord_fh

PS5

Heb hem nog steeds niet aangeschafd (PS5 digital) , maar het blijft elke 10 min van de dag jeuken het gewoon maar te doen. Ik heb express nog steeds zo min mogelijk spoiler dingen bekeken om er zo fresh mogelijk in te gaan als ik hem aanschaf. T lijkt me gewoon een te machtig spel om te laten liggen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
lord_fh schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:53:
Heb hem nog steeds niet aangeschafd (PS5 digital) , maar het blijft elke 10 min van de dag jeuken het gewoon maar te doen. Ik heb express nog steeds zo min mogelijk spoiler dingen bekeken om er zo fresh mogelijk in te gaan als ik hem aanschaf. T lijkt me gewoon een te machtig spel om te laten liggen >:)
DOEN!

Het is gewoon een ontzettend toffe game :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Nu online
Markozv schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:26:
Ik snap niet waarom mensen bleven zeuren dat Mimic te goed was, wat mij opgevallen is in dit spel is voornamelijk dat je de volledige keuze hebt om een character te maken dus ook zelf bewust de keuze hebt om een spirit ash zoals mimic te gebruiken.

Dat een wapen overpowerd is in PVP dat kan ik nog goed bevatten. Maar klagen dat een item ingame buiten PVP om te OP is vind ik onzin. Je maakt zelf bewust de keuze om dat te gebruiken niemand legt het je op.

Buiten dit bovenste om, de mimic doet inderdaad wat minder dmg en gebruikt duidelijk minder veel de ashes of war / wapen special
De nerf had voor mij inderdaad om die reden ook niet gehoeven, maar de devs zullen het in hun ogen wel te sterk gevonden hebben.
snmght schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:33:
Qua moeilijkheidsgraad is dat inderdaad wel handiger om eerst vulcano te doen ja, is sowieso wel een leuke omgeving om te doen. Om er te komen is een beetje een omweg, maar gewoon lekker dat gebied uitkammen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15-09 15:26
Van de week het spel gekocht. Ben relatief nieuw in de Dark Souls franchise. Ik heb Bloodborne ooit als PS plus gratis game gespeeld en vond het toen vermakelijk, maar had toen te weinig tijd om er echt in te komen. Elden Ring trekt mij al veel meer het spel in maar ben nog wel erg zoekende naar 'where to begin'. Ik voel mij soms nog erg underpowered terwijl het vijanden zijn in het begin-gebied van het spel. Wel leuk om nieuwe tactieken uit te moeten vogelen en echt de basis van het vechten goed onder de knie te moeten krijgen om beter te worden.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atari
Markozv schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:26:

Wat mij betreft hadden ze summon spirit ashes wel wat beter mogen balancen.
Ik had graag gezien dat ze het wat meer hadden geïmplementeerd zoals normale summons.
Als je ze gebruikt, dan de huidige damage van bosses EN een HP buff voor bosses.
Als je ze niet gebruikt in een boss-fight, dan huidige HP voor bosses, maar iets minder damage. Met iets minder bedoel ik dan, dat er geen one-shot bullshit RNG mechanics van de boss zijn.

Natuurlijk heb je altijd de keuze om ze wel of niet te gebruiken, maar niet gebruiken zitten geen voordelen aan. Sterker nog, je benadeelt jezelf wel enorm om ze niet te gebruiken. Niet iedereen heeft SL1, No damage, God-parry skills...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
B!g Boss schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:49:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Erg coole set inderdaad. Ik gebruik 'm zelf ook op m'n Moonveil katana/Sorcery build. Heb m'n cosmetics wat aangepast naar Pai Mei van Kill Bill.

8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markozv
Voor de mensen die vast zitten op Radahn ook hij is generfed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:01
MrVegeta schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 00:06:
Moet zeggen dat het eerste helft van de game wat leuker is dan het laatste gedeelte. Ben nu al paar uur "doelloos" aan het rondlopen nieuwe dingen ontdekken maar kom niet echt verder in het verhaal, althans dat idee heb ik. Eerste deel had wat meer urgentie.

Radahn is (veel) te sterk, en ik zit nu in de capital waar ik zo'n beetje elke 20 minuten kan levelen maar ik heb weinig binding met de capital. Waarom ben ik daar? I dunno, zit daar de laatste baas? I dunno, is er een laatste baas? I dunno :p Ik heb wel wat dingen meegekregen, maar het is zo op de achtergrond verborgen en er zijn ook geen notes/quest log om bij te houden wat er tot nu toe in het verhaal is gebeurd dat het een beetje voelt alsof mijn popke afgescheiden is van het daadwerkelijke verhaal.

Ik zat er wel lekker in toen ik bezig was met de quest line van Ranni, maar die is dus stuk gelopen op Radahn, zelfde voor Sellen. Nou ja, ben weer 10 levels verder, moet eigenlijk echt even investeren in magic spells en dan Radahn maar weer proberen. Nu level 75, met 10 extra punten in Vigor ten opzichte van de vorige keer.
Ik heb gister ook Radahn op 75 gedaan als pure melee, valt echt wel mee hoor als je even een paar keer probeert. Zorg wel dat je de NPC summons op de map gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Markozv schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:51:
Gisteren Radahn toevallig gedaan. Ik hoorde er veel verhalen over. Ik vond het hele verhaal ernaartoe ontzettend vet. Leuk met al die summons ook.

2e poging had ik hem neer als full melee build. Ik vond hem vooral ontzettend tof eerlijk gezegd. Ik was level 72 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Markozv schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:51:
Bron? stond niet in de patch notes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
dubbel post

[ Voor 97% gewijzigd door Atari op 18-03-2022 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Klopt niet alles staat in de patch notes
BUGS FIXED
Other performance improvement and bug fixes.

BALANCE CHANGES
Other enemy and Weapons balance changes

op bijna elk fora hebben ze het erover dat hij stuk makkelijker is geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Pff.. Redahn was fine. je krijgt 10000 summons die je kan gebruiken. Dit soort games draaien om een beetje uitdaging en doorzettingsvermogen, jammer dat ze het steeds ''toegankelijker'' maken, zo pittig was die namelijk niet.

Als je dit soort posts dan leest;
pollutedwater15 hr. ago
I think this is true. I got to him last night and died several times. First try after the patch and nailed him without having to heal.
Dat haalt toch het hele bevredigende gevoel weg? Lees dat ze Malenia ook hebben generfed en ik keek zo uit naar deze baas. ;w

[ Voor 43% gewijzigd door Ambition88 op 18-03-2022 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Laatst online: 31-07 14:43
Ambition88 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:26:
Pff.. Redahn was fine. je krijgt 10000 summons die je kan gebruiken. Dit soort games draaien om een beetje uitdaging en doorzettingsvermogen, jammer dat ze het steeds ''toegankelijker'' maken, zo pittig was die namelijk niet.
Je hebt Redahn verlagen zonder summons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik vraag me af of dit de nieuwe standaard wordt. Het is natuurlijk ook geen ''darksouls 4''. Dit is toch wel een ander concept. Denk dat ook veel meer gestuurd wordt op lore / verhaal. Zeker met de radahn fight.

Ik vind ook wel de spirit ashes bijzondere keus als ik kijk naar DS1/2/3 en BB die ik heb gespeeld. Ik kies er in het begin van bossfights bijna nooit voor om eerst even die ''feeling'' te krijgen.. maar als het na 3 keer niet lukt pak ik toch altijd mn godrick soldiers erbij.

Waar je bij DS/BB soms echt 2 3 uur bezig was op 1 boss :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
arienvanhelden schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:28:
[...]

Nee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
arienvanhelden schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:28:
[...]

spoiler:
Had ik nou ook goed gemerkt tijdens de fight dat ze elke keer terug komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:11

JSchut

.....

Ik heb ook geen moeite gehad met Radahn als full melee. 3-4 pogingen en ik had hem.

Je kunt die summons een tijdje nadat ze dood gaan weer resummonen. Toen ik dat door had was het snel gedaan.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Nogal wiedes dat het dan simpel is, het probleem met Redahn is solo, en dat is nu makkelijker gemaakt zodat het nog steeds leuk is om het solo te doen ;)

Het makkelijker maken met de summons gaat niet zo veel veranderen namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door arienvanhelden op 18-03-2022 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
arienvanhelden schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:37:
[...]

Nogal wiedes dat het dan simpel is, het probleem met Redahn is solo, en dat is nu makkelijker gemaakt zodat het nog steeds leuk is om het solo te doen ;)
Gaat juist zo ten koste van het verhaal :)
spoiler:
Mooi toch om met je Pot en Wolf vriendjes los te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
FlyLight3r schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:38:
[...]

Gaat juist zo ten koste van het verhaal :)
spoiler:
Mooi toch om met je Pot en Wolf vriendjes los te gaan :P
Natuurlijk, hardstikke leuk! Iedereen is vrij om te spelen hoe hij wil, als je summons wilt gebruiken, ga je gang!

Ik had alleen een reactie op iemand die het raar vond dat de boss makkelijker was gemaakt terwijl die helemaal niet pittig was volgens hem, maarja hij maakte gebruik van summons dus dan is de boss inderdaad niet pittig.

[ Voor 7% gewijzigd door arienvanhelden op 18-03-2022 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
arienvanhelden schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:41:
[...]

Natuurlijk, hardstikke leuk! Iedereen is vrij om te spelen hoe hij wil, als je summons wilt gebruiken, ga je gang!

Ik had alleen een reactie op iemand die het raar vond dat de boss makkelijker was gemaakt terwijl die helemaal niet pittig was volgens hem, maarja hij maakte gebruik van summons dus dan is de boss inderdaad niet pittig.
De baas zelf is generfed en niet de summons, dus ik begrijp je punt niet helemaal.

Of geloof je werkelijk dat de mensen die hard stuck waren bij redahn het zonder summons deden? :+
Ook is het best wel obvious dat het gebruik maken van de summons bij deze fight de opzet is, en de baas niet is generfed omdat hij solo te moeilijk zou zijn. hallo youtube compilatie.

[ Voor 12% gewijzigd door Ambition88 op 18-03-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ambition88 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:46:
[...]

De baas zelf is generfed en niet de summons, dus ik begrijp je punt niet helemaal.
Ik snap ook niet zo goed wat je hiermee bedoelt want waar zeg ik dat de summons generfed zijn?

Je zegt dat de boss niet pittig is, maar je hebt de boss ook niet geprobeerd zonder summons, want dan is die WEL pittig.

De boss was zonder nerf met summons ook al makkelijk, dus de nerf op de boss met summons gaat niks veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
arienvanhelden schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:50:
[...]

De boss was zonder nerf met summons ook al makkelijk, dus de nerf op de boss met summons gaat niks veranderen.
Je ziet zelf niet hoe tegenstrijdig deze zin is? ;)

Heb je alle dialoog wel gelezen en de side quests die eromheen zitten gedaan? Want nogmaals de hele opzet van die fight is dat je alle summons gebruikt en radahn solo doen, optioneel is, niet andersom.

[ Voor 25% gewijzigd door Ambition88 op 18-03-2022 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Iets moeilijk of pittig vinden is in games als dit natuurlijk ook maar net hoe je het spel speelt. Sommigen hebben de skills, sommigen puur geluk. Als ik iets 1st try haal kan ik wel roepen hij is makkelijk maar soms ben je bijvoorbeeld beetje overlevelled. Ik liep laatst ergens in een cave nog waar ik de eindbaas 3 shotten met 3 jumpattacks.. ja.. EZ :p

Punt is natuurlijk dat sommigen al stoppen bij Margit.. dus denk dat het voor een groot deel ook wel persoonlijk is of iets te moeilijk of makkelijk is :)

[ Voor 18% gewijzigd door FlyLight3r op 18-03-2022 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Ambition88 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:51:
[...]

Je ziet zelf niet hoe tegenstrijdig deze zin is? ;)
Nee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SCIxX schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:55:
[...]

Ik heb gister ook Radahn op 75 gedaan als pure melee, valt echt wel mee hoor als je even een paar keer probeert. Zorg wel dat je de NPC summons op de map gebruikt.
Ik vanochtend ook, meteen down...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 19:44
MrVegeta schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:05:
[...]

Ik vanochtend ook, meteen down...
Had hem ook down rond level 80, met summons. Het voelde bijna aan als een raid op WoW, echt oppassen, maar was een frustrerende en vette fight. Erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wel prima dat ie iets is generfed. Dan moet het wel lukken op ongeveer 65. Dat ligt iets meer in lijn met de progressie van het verhaal enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 19:44
[quote]MrVegeta schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:10:
Wel prima dat ie iets is generfed. Dan moet het wel lukken op ongeveer 65. Dat ligt iets meer in lijn met de progressie van het verhaal enzo.
[/quote}

Ja ik ben het met je eens, ik vond het wel bikkelen, sowieso vond ik Caelid vrij intimiderend om heen te gaan na Liurnia. Desalniettemin wel toffe streek, maar doodsangsten daar uitgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je dit soort posts dan leest;

[...]

Dat haalt toch het hele bevredigende gevoel weg? Lees dat ze Malenia ook hebben generfed en ik keek zo uit naar deze baas. ;w
Dat komt waarschijnlijk omdat ze te hoog level zijn. Dat is iets wat iedereen hier lijkt te vergeten. De level die je hebt is niet best wanneer je bij een boss aankomt. Op level 60 is Radahn erg moeilijk, ligt ook aan je build, op 75 is die niet moeilijk...

Zeggen dat die boss boss pittig is is een beetje een non statement. Er zijn zoveel variabelen die daar aan bijdragen. Maar als je Reddit en de wiki comments leest zijn er wel veel klachten over die boss.

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 18-03-2022 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
yinx84 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:38:
[...]

Je kan er max 5 plaatsen, dus wat je ook kunt doen is er 5 op een rijtje zetten en ze weer weghalen om het te 'resetten'. Hoef je niet je hele map over te zoeken naar die krengen.
Ah nice thanks, ga ik dat proberen, das beter dan de hele map afzoeken telkens :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Volgens mij hebben ze Bloodborne na een aantal jaar ook iets 'makkelijker' gemaakt door bij meer bazen npc summon signs te plaatsen. Maar dat ze bazen generfd hebben kan ik me niet herinneren.
Nu is Elden Ring sowieso al wat toegankelijker dan voorgaande games vanwege:
1) de open wereld (je kunt zonder te farmen behoorlijk wat levels pakken voordat je bazen gaat aanvallen) en 2) de spirit ashes die je kunt oproepen.
Deze opzet van de game vind ik persoonlijk wel fijn. Ik had de eerste twee bosses ook redelijk snel neer, voornamelijk omdat ik zo lang in Limgrave heb lopen exploren en daardoor al rond level 30 zat toen ik ze aan mijn Katana heb geregen. Volg je gelijk al de gele vlammetjes dan zullen ze uiteraard meer moeite kosten.

In mijn ogen is de game nog steeds moeilijk zoals het een FromSoftware game betaamt, echter kun je het jezelf iets makkelijker maken door veel te exploren en te levellen. Op deze manier denk ik wel dat Elden Ring een breder publiek aan kan spreken dan zijn voorgangers.
De Souls-puriteinen zullen hier wellicht met gemengde gevoelens naar kijken, omdat het git gud principe nu een beetje af wordt geschaald naar git higher level so you don't have to be super gud.
Toch kan ik je vertellen dat genoeg nieuwkomers, ongeacht of ze een beetje overlevellen, echt wel moeite met bazen hebben. Ook ik heb nog wat baasjes waar ik nog niet voorbij kom.

Sorry, daar ging het helemaal niet over. Ik dwaal weer eens af.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 01:49
Weet iemand hoe je Malenia kan verslaan als mage? Ik heb van alles geprobeerd maar lijkt me niet te lukken.
Heb wel meer dan 50 keer geprobeerd inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atsiz schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:24:
Weet iemand hoe je Malenia kan verslaan als mage? Ik heb van alles geprobeerd maar lijkt me niet te lukken.
Hahha, Als Strength build ook echt flink moeite mee gehad. Voor mij was het de moeilijkste boss in de game.

Beste YouTube checken of anders zelf een video uploaden van je eigen gameplay en wat er mis gaat.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
Atsiz schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:24:
Spirit Ash: Mimic
Equip:
- Zo min mogelijk sorceries, misschien 1 of 2 (Adula's Moonblade en Comet Azur), zodat je Mimic niet teveel aan kan kloten

Weapon:
- Wat het meeste damage doet.

Kom uit je sorcery comfort zone in fase 1, oftewel aggressief staggeren.

Probeer fase 1 met een riposte af te ronden, dan start ze met 1 HP in fase 2.

Fase 2:
Begin direct unlocked naar haar toe te rennen en blijf rennen tot ze haar nuclear scarlet rot bom heeft gedropt.
Herhaal dingen uit fase 1.

De greatbow sorcery met meerdere pijlen kan in fase 2 ook een strategie zijn, zolang je je Mimic maar laat tanken.

Haar combo spin move one shot:
Taktiek: Bidden.

Disclaimer: Dit is pre-patch. Ik weet niet of ze voor Malenia iets hebben gewijzigd. Ze zullen haar iig niet nog sterker hebben gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Atari op 18-03-2022 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:30

ap3nr0ts

hoi

Volgens mij is ze een van de nerfs, net als Radahn. Ik vind het wel jammer dat ik er nog niet was tijdens mijn blinde playthrough, haha.

Ik las dat ze ook de weapon arts van Moonveil hebben aangepast, maar gelukkig geef ik meer om het parry op mijn schildje. Ik loop nu zelf met een build die volgens velen vast easy mode is, maar ik vind het wel prima.

Moonveil, Meteorite Staff. Vooral Rock Sling en Glintstone Pebble als spells. Schildje en medium rolls. En ja, als ik het nodig acht, gooi ik mijn mimic in het gevecht. Die gebruikt eigenlijk nooit mijn staff, maar gaat altijd aan de slag met de katana en doet precies wat ik van hem verwacht: af en toe de aandacht wegtrekken van mijn agressieve geslash. Sorceries zijn meer een terugvaloptie voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Twitter draadje van patch dataminers

https://twitter.com/king_...tatus/1504344404600844288

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atsiz
Ik heb zojuist gewonnen!!! maar dat is gewoon puur geluk...

Meteor sling spammen met mimic +10...mja dankzij de mimic kan ze nonstop healen.

Wat me opvalt is dat je haar alleen kan staggeren als mage wanneer ze niet op melee afstand is van jou en je mimic.

Puur geluk. Maar toch gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Atsiz schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:45:
Ik heb zojuist gewonnen!!! maar dat is gewoon puur geluk...

Meteor sling spammen met mimic +10...mja dankzij de mimic kan ze nonstop healen.

Wat me opvalt is dat je haar alleen kan staggeren als mage wanneer ze niet op melee afstand is van jou en je mimic.

Puur geluk. Maar toch gelukt :)
The true Elden Lord! Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
De vraag is...wat moet ik nu doen? Ik heb de rest van de wereld verkend en heb niks meer te doen?

Ben nu beetje verdwaald om eerlijk te zijn.

Wanneer weet ik of ik het spel uit heb gespeeld? Of waar ik nu heen moet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wel heel vervelend dat sommige attacks dwars door pilaren heen gaan :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

MrVegeta schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:09:
Wel heel vervelend dat sommige attacks dwars door pilaren heen gaan :/
Daar kun je gebruik van maken. Gisteren zat er zo'n dolle hond in Caelid achter me aan. Toen ik in een huisje ging schuilen kon ik 'm door de muur heen doodmeppen. Zie je af en toe die tanden door muur heen komen, lekker slecht. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Atsiz schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:01:
De vraag is...wat moet ik nu doen? Ik heb de rest van de wereld verkend en heb niks meer te doen?

Ben nu beetje verdwaald om eerlijk te zijn.

Wanneer weet ik of ik het spel uit heb gespeeld? Of waar ik nu heen moet etc.
Heb je de credits zien rollen? Je kan nog naar gebieden gaan waar je nog niet alles gedaan hebt. Of je kan bij een Site of Grace aan New Game+1 beginnen. Je houdt alles wat je hebt (met een paar uitzonderingen) en ook je level, maar start de game opnieuw. Alles is dan net een tandje moeilijker. Persoonlijk vond ik dit vreselijk saai omdat het weer uren duurt voordat je in de endgame zit en je alles daar voor echt keihard stompt. Je kan het nog wel wat opleuken door te respeccen naar compleet iets anders.

Houd er wel rekening mee dat vendors resetten, dus het is aan te raden om je zakken vol te laden met Smithing Stones.

Je kunt ook een New Game doen met een nieuw character.. dus echt weer vanaf nul.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Daarnet even een goede sessie gehad met als slot het neerhalen van de Tree Sentinel. _/-\o_

Vanavond nog een kleine sessie, heb wat dungeons ontdekt die ik wil verkennen. 8)

Wat een game is het toch. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
yinx84 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:16:
[...]

Heb je de credits zien rollen? Je kan nog naar gebieden gaan waar je nog niet alles gedaan hebt. Of je kan bij een Site of Grace aan New Game+1 beginnen. Je houdt alles wat je hebt (met een paar uitzonderingen) en ook je level, maar start de game opnieuw. Alles is dan net een tandje moeilijker. Persoonlijk vond ik dit vreselijk saai omdat het weer uren duurt voordat je in de endgame zit en je alles daar voor echt keihard stompt. Je kan het nog wel wat opleuken door te respeccen naar compleet iets anders.

Houd er wel rekening mee dat vendors resetten, dus het is aan te raden om je zakken vol te laden met Smithing Stones.

Je kunt ook een New Game doen met een nieuw character.. dus echt weer vanaf nul.
Nee ik heb geen credits zien rollen.
Dat betekend dat ik nog wat moet doen? Maar wat & waar precies?

Geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Wat is voor jullie tot dusverre het moeilijkste gevecht geweest? Ben nu op circa 85% van de game maar had de meeste moeite met 2 vijanden in een cave....

spoiler:
De 2 Crucible Knight's in de Auriza Hero's Grave.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Nu online
Nu echt uitgespeeld met de laatste baas:
spoiler:
Maar echt clutch met nauwelijks hp over en geen flasks meer _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hlx9V3XzWnw3HpFyT8YLeUDK2BU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bt4K8tYXUpLhgj0oSRn6ielz.jpg?f=fotoalbum_large

Wel weer een irritante baas voor mellee builds, je bent meer aan het lopen naar de boss toe dan dat je echt aan het vechten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Invisible_man Flinke HP bar, hoeveel Vigor is dat?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/464zDJGRPPXoRYp1MAo1qaimIb0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z4mjEwm8H56NuSqNfiP0slIO.jpg?f=fotoalbum_large

En dan nog wat hp er bij van de geequipde great rune.

[ Voor 4% gewijzigd door Invisible_man op 18-03-2022 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
kever678 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:27:
Wat is voor jullie tot dusverre het moeilijkste gevecht geweest? Ben nu op circa 85% van de game maar had de meeste moeite met 2 vijanden in een cave....

spoiler:
De 2 Crucible Knight's in de Auriza Hero's Grave.
Ik heb dat gevecht gecheesed met de cheese sword voor de nerf, ik kon niet door dat stomme schild heen.
spoiler:
Hij staggered bijna niet, guard counters werken niet omdat het bereik te groot is van zijn halberd.
En dan hebben we het pas over een van de 2 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Atsiz schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:24:
[...]

Nee ik heb geen credits zien rollen.
Dat betekend dat ik nog wat moet doen? Maar wat & waar precies?

Geen idee...
spoiler:
Fire Giant vervolgt de main quest, daarna bij de krater praten met Melina bij de grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Invisible_man schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:30:
Nu echt uitgespeeld met de laatste baas:
spoiler:
Maar echt clutch met nauwelijks hp over en geen flasks meer _/-\o_
[Afbeelding]

Wel weer een irritante baas voor mellee builds, je bent meer aan het lopen naar de boss toe dan dat je echt aan het vechten bent.
spoiler:
Vond deze ook ruk, liever twee fases van de eerste boss in dit tweeluik gezien, Radagon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heb nu een paar respecs achter de rug... heb een DEX/ARC bleed build geprobeerd met Rivers of Blood, een pure caster build en een Dark Moon Greatsword build... een STR build met dual Colossal Greatswords.

En toch verlang ik iedere keer weer snel terug naar m'n tanky Paladin STR/FTH build. Zeker nu ze Greatshields nog verder gebuffed hebben. Voor mij is er niks mooiers om jezelf een zooitje buffs te geven met incantations en toe-to-toe te gaan met bosses in je zwaarste armor set. Of aanvallen van mobs uit te lokken om ze te Guard Counteren.

Hoop dat ze in de toekomst nog wat buffs gaan doorvoeren op offensive incantations, zoals ze met magic hebben gedaan. Dat zou voor mij wel wat meer variatie brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Lol... daar is 'ie dan. Level 1, no hit
spoiler:
Malenia

Iemand van reddit, niet ik :P

https://v.redd.it/gojs94mg06o81

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Superkiwi schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:32:
Volgens mij hebben ze Bloodborne na een aantal jaar ook iets 'makkelijker' gemaakt door bij meer bazen npc summon signs te plaatsen. Maar dat ze bazen generfd hebben kan ik me niet herinneren.
Nu is Elden Ring sowieso al wat toegankelijker dan voorgaande games vanwege:
1) de open wereld (je kunt zonder te farmen behoorlijk wat levels pakken voordat je bazen gaat aanvallen) en 2) de spirit ashes die je kunt oproepen.
Deze opzet van de game vind ik persoonlijk wel fijn. Ik had de eerste twee bosses ook redelijk snel neer, voornamelijk omdat ik zo lang in Limgrave heb lopen exploren en daardoor al rond level 30 zat toen ik ze aan mijn Katana heb geregen. Volg je gelijk al de gele vlammetjes dan zullen ze uiteraard meer moeite kosten.

In mijn ogen is de game nog steeds moeilijk zoals het een FromSoftware game betaamt, echter kun je het jezelf iets makkelijker maken door veel te exploren en te levellen. Op deze manier denk ik wel dat Elden Ring een breder publiek aan kan spreken dan zijn voorgangers.
De Souls-puriteinen zullen hier wellicht met gemengde gevoelens naar kijken, omdat het git gud principe nu een beetje af wordt geschaald naar git higher level so you don't have to be super gud.
Toch kan ik je vertellen dat genoeg nieuwkomers, ongeacht of ze een beetje overlevellen, echt wel moeite met bazen hebben. Ook ik heb nog wat baasjes waar ik nog niet voorbij kom.

Sorry, daar ging het helemaal niet over. Ik dwaal weer eens af.
Ja, maar dat hele 'Git gud' vond ik juist de bom. Gewoon bikkelen tot en met 🥰

Ik vind Elden Ring echt een geweldige game. Toch is Dark Souls magischer voor mij. Qua interconnectie, qua bikkelen, qua vooruitgang sprokkelen. Elden Ring is niet per definitie makkelijker, maar bied wel makkelijker uitwegen uit situaties waarin je telkens het loodje legt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
yinx84 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:14:
Lol... daar is 'ie dan. Level 1, no hit
spoiler:
Malenia

Iemand van reddit, niet ik :P

https://v.redd.it/gojs94mg06o81
Ongbal had 'r ook al met SL1, no damage. Ok, wel met shield, maar dan voor parry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ah cool. Ziek hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
* knip * werving

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 21-03-2022 23:54 ]

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
https://www.reddit.com/r/..._a_hidden_wall_in_volcano

Dit gaat nog wel een staartje krijgen denk ik :9 Blijkbaar zijn er muren die je x-keer moet raken om een verborgen ingang te onthullen.

[ Voor 10% gewijzigd door yinx84 op 18-03-2022 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Ziek ja, ik kan zelfs die spin slash attack niet ontwijken op die manier, zoals die gast ook doet in jouw video _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:32
yinx84 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:30:

Dit gaat nog wel een staartje krijgen denk ik :9 Blijkbaar zijn er muren die je x-keer moet raken om een verborgen ingang te onthullen.
Wat een ramp. Kan je alles 1000x gaan slaan om te kijken of het open wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari

Haha, een parallel Elden Ring universum ligt ergens verscholen. We zitten pas op 1%. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Bazziek schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:34:
[...]

"Liar ahead"

...

Of toch niet B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Op 5:42 zie ik nog wel een move van haar die ik nog niet eerder heb gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atari
Bazziek schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:34:
[...]

When does the hurting stop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Laatst online: 08:20

Er is daar ook eentje die opengaat door ervoor te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Hoe activeer je die 'Gravitas' op je Meteo Ore Blade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 20:00:
Hoe activeer je die 'Gravitas' op je Meteo Ore Blade?
Ken het wapen niet maar is toch gewoon een skill? Zo ja dan met tobo/muis shift + rechter muisknop. Controller moet ik je schuldig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:37

Hoe kom je hier achter dan? 😂 geen 49 keer raken maar 50 👌🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je hebt 'Skyrim' en je hebt 'Elden Ring'. :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mFeAUFRIOZN0fh9UTzayKvs4ymU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1BKHZwYbQcS1ERpYhWNjoW3W.png?f=fotoalbum_large

[YouTube: Elden Ring - Meeting Agheel (Xbox Series X)]

The game that keeps on giving! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Godver de godver zeg. Dat Redmane Castle...geen enkel Site of Grave binnen de muren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Ik zeg niks. 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 21:19:
Godver de godver zeg. Dat Redmane Castle...geen enkel Site of Grave binnen de muren?
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:44:
[...]
Gewoon bikkelen tot en met 🥰
:P

Succes dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

laat maar, via de lift terug rennen en dan alles doodmaken

[ Voor 75% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-03-2022 21:43 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Heb hem net, incl. fog gate 😅😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 21:32:
[...]
Heb hem net, incl. fog gate 😅😅😅
Ik twijfelde ook niet aan je hoor ;)
gg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 21:19:
spoiler:
je kan er nog eens terug moeten komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Shit zit ineens wel n vulcano manor.. schijnt niet heel goed te zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kever678
Ook wel mooi gedaan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
k1978 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 22:02:
Shit zit ineens wel n vulcano manor.. schijnt niet heel goed te zijn
Ik zit er nu ook. Maar hoe bedoel je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 21:39:
[...]

Ik twijfelde ook niet aan je hoor ;)
gg!
😅😅😅

Die Crubicle Knight is een bitch zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
4acesNL schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 22:06:
[...]

Ik zit er nu ook. Maar hoe bedoel je?
Veel You Died…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 22:10:
[...]

😅😅😅

Die Crubicle Knight is een bitch zeg.
Welke?
spoiler:
ik ben er tot nu toe al 2 tegengekomen:
-een evergoal linksonder Stormveil Castle;
-via een Tower of the Tree Sisters transport.

Parry werkt wel goed tegen hem. Maar dan nog, het blijft een bitch.

Pagina: 1 ... 31 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten