Bouke-p schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:53:
[...]
Kinderen horen zo af en toe te gillen en gek te doen. Met 6 kinderen bijelkaar zal dat wat vaker gebeuren dan met maar 2. Verwachten dat kinderen altijd maar stil zijn is gewoon idioot.
ansichtkaart schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:21:
[...]
aaahjaa de opvoedingskaart, mijn generatie kan het beter en mijn kleinkinderen blahblahblah.
kinderen maken herrie, kinderen spelen luid, kinderen gillen en des te meer plezier des te meer herrie.
Wowhead schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:31:
Ojeej, de buurman heeft kinderen en rookt. Volgens mij kun je beter in een vrijstaande woning wonen in een rustig dorpje.
Ga niet in een woonwijk wonen als je niet tegen kinderen/ rokers/ nachtdiensten kan. Je komt over alsof je aan heel veel ergert.
offtopic:
Wat zij dit nou voor reacties op iemand die gewoon zegt overlast te hebben van iets, of dat nou kinderen zijn of niet. Wie zijn jullie door op deze nogal denigrerende manier te bepalen dat hij zijn grenzen te laag zou hebben liggen.
Feit is dat je niet weet of hij zich aanstelt of dat er echt een zooitje ongeregeld onafgebroken loopt te schreeuwen ofzoiets.
Wat zij dit nou voor reacties op iemand die gewoon zegt overlast te hebben van iets, of dat nou kinderen zijn of niet. Wie zijn jullie door op deze nogal denigrerende manier te bepalen dat hij zijn grenzen te laag zou hebben liggen.
Feit is dat je niet weet of hij zich aanstelt of dat er echt een zooitje ongeregeld onafgebroken loopt te schreeuwen ofzoiets.
Alles kan stuk.