Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gek genoeg heeft dit dezelfde stijl inderdaad, alleen dan zonder valse fluit maar verder exact hetzelfde.

Heb die volledige soundtrack even her en der doorgeskipt. Ik zie dat soort dingen vaker bij IJslandse producties, dissonant, psycho muziek, onheilspellend. Hoort eigenlijk meer bij een horror-game dan bij iets als Battlefield maar goed Dice heeft blijkbaar besloten dat dit goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
poor Leno schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:14:
Hier is de hele soundtrack, met de BF theme op t einde..

[YouTube: Battlefield 2042 Full Original Soundtrack]

@41:50 is het bekende deuntje.. ikweetniethoor :/
Klinkt vooral als: de wereld is dood en "wij" vechten om haar "karkas"

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Ik zie al een behoorlijk aantal geruchten rond gaan dat Battlefield 2042 delayed wordt. Zou me eigenlijk niks verbazen meer. Geen beta datum nog, geen Hazard Zone nog, überhaupt geen gameplay. Dat wordt hem niet binnen 5 weken vrees ik.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
raiders schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:37:
Ik zie al een behoorlijk aantal geruchten rond gaan dat Battlefield 2042 delayed wordt. Zou me eigenlijk niks verbazen meer. Geen beta datum nog, geen Hazard Zone nog, überhaupt geen gameplay. Dat wordt hem niet binnen 5 weken vrees ik.
Happy cake day

01010000 01100101 01110000 01100101

raiders schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:37:
Die geruchten zijn vooral door fans gemaakt, die worden soms weer overgenomen zijn door bepaalde websites. Het is niet echt ergens op gebaseerd, enkel dat we weinig hebben gezien. Al kan dat ook een bepaalde strategie van DICE zijn, who knows. Met de laatste gameplay snippets zo'n 2 weken geleden hebben ze 22 oktober nog genoemd. Ik denk als er iets is, ze het toen wel hadden gemeld.

De geruchten zijn dat we iets van Hazard Zone horen na de open beta. Ook zijn er geruchten dat Hazard Zone zelfs na de launch van BF2042 verschijnt.

Ik zou even 20 september afwachten. Het kan zijn dat er op die datum veel meer Battlefield 2042 content verschijnt, waaronder gameplay.

offtopic:
Happy birthday!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Verwijderd

RobinNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:54:
[...]

Die geruchten zijn vooral door fans gemaakt, die worden soms weer overgenomen zijn door bepaalde websites. Het is niet echt ergens op gebaseerd, enkel dat we weinig hebben gezien. Al kan dat ook een bepaalde strategie van DICE zijn, who knows. Met de laatste gameplay snippets zo'n 2 weken geleden hebben ze 22 oktober nog genoemd. Ik denk als er iets is, ze het toen wel hadden gemeld.

De geruchten zijn dat we iets van Hazard Zone horen na de open beta. Ook zijn er geruchten dat Hazard Zone zelfs na de launch van BF2042 verschijnt.

Ik zou even 20 september afwachten. Het kan zijn dat er op die datum veel meer Battlefield 2042 content verschijnt, waaronder gameplay.

offtopic:
Happy birthday!
heeft Dice dit eerder gedaan? Zo'n radiostilte voor release? Weet je vast wel :)

Misschien willen ze hiermee een stilte voor de storm creëren (anti-hype) om kort voor tijd ineens zoveel toffe dingen te laten zien dat alle aandacht naar BF2042 gaat in het kader van short-fuse pump it up!

Te lang van tevoren hypen zorgt ervoor dat de aandacht weer verslapt.
Als je kort voor tijd de boel opblaast blijft het veel langer hangen bij mensen zo kort voor release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:48:
[...]

Als je kort voor tijd de boel opblaast blijft het veel langer hangen bij mensen zo kort voor release.
Bij mij is het beeld dat de EA's van deze wereld deze strategie juist niet volgen. Daarom is het ook zo opvallend. Of EA moet nu ineens BF2042 genomen hebben om met die strategie te beginnen.

Heb het al vaker gezegd: Ga er nou maar vanuit dat EA/DICE er zoals gewoonlijk bij de BF serie er initieel een bende van maken, dan kan het alleen maar meevallen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:22
[...]

heeft Dice dit eerder gedaan? Zo'n radiostilte voor release? Weet je vast wel :)

Misschien willen ze hiermee een stilte voor de storm creëren (anti-hype) om kort voor tijd ineens zoveel toffe dingen te laten zien dat alle aandacht naar BF2042 gaat in het kader van short-fuse pump it up!

Dice heeft voornamelijk eerder games gereleased die met de launch dramatisch slecht speelbaar waren :)

Verwijderd

Freezerator schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:58:
[...]

Dice heeft voornamelijk eerder games gereleased die met de launch dramatisch slecht speelbaar waren :)
ik heb volgens mij elke Battlefield (behalve Hardline) direct met launch gespeeld.
Tja, kan me er weinig meer van herinneren. Misschien heb ik het verdrongen of heb ik nooit zo last gehad van het drama in de eerste maanden met BF3 en/of BF4. Heb me altijd prima vermaakt.

Gewoon lekker knallen en aankloten, bugs or no bugs. En ja het komt vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik weet dat eigenlijk niet. Met de vorige Battlefield games zat ik er niet zo dicht op als nu. Mijn gevoel zegt dat ze dit niet eerder hebben gedaan. Zelfs met Battlefield 5 hebben ze veel video's online gezet. Al liep die game niet echt zoals ze het zouden willen. Misschien is het gewoon voorzichtigheid.

Een medewerker van EA of DICE heeft volgens mij rond februari 2021 (of zelfs eerder dan 2021) tweets geplaatst dat ze de marketing anders willen aanpakken. Ik ben nog steeds op zoek naar die tweets, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden.

[EDIT]

Er gaan nu meer geruchten rond dat Battlefield 2042 deze week een delay gaat krijgen naar eind november of mogelijk zelfs naar 2022. De beta lijkt nog wel te starten op 22 september.

We zullen zien of dit waar is.

[ Voor 10% gewijzigd door RobinNL op 15-09-2021 13:11 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ze wachten met de release totdat iedereen een 3080 heeft :+

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

DrumandBass schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:50:
Kunnen ze de game beter annuleren :+ (check ook m'n signature haha)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20
Das toch typisch EA he, eerst releasen ze een Alpha die we met zijn allen op de release day mogen testen.

En na een paar maanden public alpha zijn er al wat patches geweest en dan is het een beta vervolgens.

Na 1 jaar zitten we meestal beter dan of Dice moest het weer eens leuk vinden om de weapon balance om te gooien voor de lol met alle gevolgen vandien.

Ik zou er niet van verschieten moest het uitgesteld worden of weer zo'n BF4 release worden anders.

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Zo jammer dat alle games uitgesteld worden, als dit echt waar is heb ik een heel jaar geen game kunnen kopen omdat alles uitgesteld wordt. Ik vind het allemaal maar erg laks hoor die gamewereld, breng je game gewoon uit. Ik hoop oprecht dat ze echt gewoon in oktober gaan launchen.

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
Smit260 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:00:
Zo jammer dat alle games uitgesteld worden, als dit echt waar is heb ik een heel jaar geen game kunnen kopen omdat alles uitgesteld wordt. Ik vind het allemaal maar erg laks hoor die gamewereld, breng je game gewoon uit. Ik hoop oprecht dat ze echt gewoon in oktober gaan launchen.
liever uitstel en dan een goed werkende game dan geforceerd uitbrengen en dan steeds vervelende problemen

niet gehindert door enige vorm van inzicht

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
DrumandBass schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:50:
Die vlieger gaat niet op gezien Battlefield een CPU hungry game is. GPU maakt veel minder uit :)

Blijft een beetje gissen waarom ze eventueel uit gaan stellen. De technical playtest zag er echt verschrikkelijk uit. De vraag is, was dit nu echt een hele oude build of misschien toch niet helemaal? Is het uitgesteld omdat de technical playtest veel kritiek kreeg of zijn er andere dingen aan de hand? Vragen vragen...

Hopelijk komt de beta nog op 22 sept. Maar dat lijkt me toch sterk, dat zou dan binnen een week moeten gebeuren zonder enige aankondiging tot nu toe. De beta zal wel duidelijk maken hoe de vork in de steel zit.

• Smit260
dj.verhulst schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:52:
[...]

liever uitstel en dan een goed werkende game dan geforceerd uitbrengen en dan steeds vervelende problemen
Hou toch op man, die lakse instelling steeds. Dat uitstellen gaat toch niet veel goeds opleveren want er komen toch wel 1000 updates.
Smit260 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:00:
Het zijn enkel geruchten, dus ik zou het voor nu in ieder geval met een korreltje zout nemen.

EA heeft vanavond tijdens een jaarlijkse conferentie aangegeven dat Battlefield 2042 "later dit jaar" verschijnt. Er wordt dus niet gesproken over 15-22 oktober, maar ook niet over een delay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Smit260 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:14:
[...]

Hou toch op man, die lakse instelling steeds. Dat uitstellen gaat toch niet veel goeds opleveren want er komen toch wel 1000 updates.
Ik gok dat ze bang zijn voor een "Cyberpunkje". Je wordt uit de store geknikkerd en je hebt een groot probleem.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Smit260
RobinNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:35:
[...]

Het zijn enkel geruchten, dus ik zou het voor nu in ieder geval met een korreltje zout nemen.

EA heeft vanavond tijdens een jaarlijkse conferentie aangegeven dat Battlefield 2042 "later dit jaar" verschijnt. Er wordt dus niet gesproken over 15-22 oktober, maar ook niet over een delay.

[Twitter]
[Twitter]
Haha misschien inderdaad wel op het verkeerde been gezet, misschien komen ze opeens met beta datum, gameplay alles! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeelding die is getoond tijdens de EA call. De tekst onderaan is wat lastig te lezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfyE-VrPAblrK1-7o9mX7JTczDE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IRYzwGottC5Ug9jGbaGdmvU2.png?f=user_large

BATTLEFIELD 2042 UITGESTELD NAAR 19 NOVEMBER 2021

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GiZ8OgpJ01eU4-3ntDuJmS5pl0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JkKdXAnHTvPq0dZfjOTVtJdV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door RobinNL op 15-09-2021 22:08 ]

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:52
Denk persoonlijk dat het ook komt, iets van karma dat mensen zoveel hebben uitgelekt van de game?

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Milan1NL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:18:
Denk persoonlijk dat het ook komt, iets van karma dat mensen zoveel hebben uitgelekt van de game?
Heeft er niks mee te maken, het is enkel gratis reclame voor Battlefield 2042. Er worden ook genoeg andere dingen gelekt van andere games.

• Smit260
Zo jammer weer, gelukkig 'maar' een maandje......................
Nou, daar begint het feest en de BFV flashbacks. Die had ook nog maar een maandje extra nodig hadden om de boel glad te strijken....

Ik ben erg benieuwd wat dit keer de oorzaak is. Krijgen ze de PS4/Xone versies niet goed werkend? Krijgen ze de drie gamemodes niet geïntegreerd? De weather gimmick of andere 'nieuwe' functionaliteiten die vaak sneuvelen nog voor de release? Zijn de cosmetics nog niet voldoende af? Achievements die de servers weer op de knieën krijgen?

Gelukkig later deze maand updates over de beta, dat gaat hem dus niet meer worden in september.

Al met al voelt het weer echt als ouderwetse Battlefield relase moet ik zeggen. :/

• dj.verhulst
Smit260 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:14:
[...]

niks lakse houding ! hoe kom jij daar nu bij ,?, als je moet kiezen wil je toch wat goeds of vind je het prima dan je nog maanden met allerlei shit zit ??

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smit260
dj.verhulst schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:05:
[...]

niks lakse houding ! hoe kom jij daar nu bij ,?, als je moet kiezen wil je toch wat goeds of vind je het prima dan je nog maanden met allerlei shit zit ??
Het probleem zit veel dieper. De gamewereld is gewoon laks. Alleen al als je naar Tarkov kijkt, doen ruim 1,5 jaar over een map maken.. Als je een datum noemt zorg je dat je spel gewoon ruim twee-drie weken voor release datum af is, maar in anno 2021 is het normaal om alle games later te laten releasen. Het is een probleem dat niet aangepakt gaat worden omdat de gemiddelde casual player het allemaal wel best vindt en het niet wilt (kan) inzien dat het wel zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:41
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:44:
Nou, daar begint het feest en de BFV flashbacks. Die had ook nog maar een maandje extra nodig hadden om de boel glad te strijken....

Ik ben erg benieuwd wat dit keer de oorzaak is. Krijgen ze de PS4/Xone versies niet goed werkend? Krijgen ze de drie gamemodes niet geïntegreerd? De weather gimmick of andere 'nieuwe' functionaliteiten die vaak sneuvelen nog voor de release? Zijn de cosmetics nog niet voldoende af? Achievements die de servers weer op de knieën krijgen?

Gelukkig later deze maand updates over de beta, dat gaat hem dus niet meer worden in september.

Al met al voelt het weer echt als ouderwetse Battlefield relase moet ik zeggen. :/
Het is wel weer een gekke actie eigenlijk. 3 hele studios zijn al maanden bezig met de game. Het is niet alsof die maand nog wat gaat brengen qua functionaliteit. We gaan het wel weer zien, ik wacht nog wel even met de preorder, ondanks dat ik wel weet dat ik het ga spelen.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:34
Smit260 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:10:
[...]

Het probleem zit veel dieper. De gamewereld is gewoon laks. Alleen al als je naar Tarkov kijkt, doen ruim 1,5 jaar over een map maken.. Als je een datum noemt zorg je dat je spel gewoon ruim twee-drie weken voor release datum af is, maar in anno 2021 is het normaal om alle games later te laten releasen. Het is een probleem dat niet aangepakt gaat worden omdat de gemiddelde casual player het allemaal wel best vindt en het niet wilt (kan) inzien dat het wel zo is.
Op een pagina lees ik al drie commentaren van jou over de gamesindustrie die te laks is. Persoonlijk vind ik gamers, zeker die constant klagen, de meest irritante en verwende personen op deze aardbol. Want:
- Noemen ze geen release datum: wordt er geklaagd dat gamers een datum willen op naar uit te kijken.
- Releasen ze op datum en heeft de games aantal bugs, dan wordt er geklaagd dat ze langer hun tijd hadden moeten nemen.
- Stellen ze de release uit, zijn ze laks en hadden ze maar moeten doorwerken.

Ik snap wel dat alle CEO van game ontwikkelaars schijt hekel hebben aan gamers. Wat je ook doet, welke keuze je ook maakt, er wordt altijd om geklaagd. Lever je een perfecte game uit op release, dan wordt er alsnog geklaagd dat er of te weinig maps zijn of om de DLC die niet gratis is etc. Etc.

Weet je wat: maak jij even een goede game. Geef maar de voorbeeld aan de game industrie hoe het moet. Weet je überhaupt hoeveel FTE ea inzet in totaal, van de eerste schets tot release.

Het is je goed recht om lekker azijn te pissen. Maar god wat word ik moe van dat soort mensen. Blijf dan lekker een game spelen die voor jou nu perfect is en waag je dan niet aan een ander game. Niemand verplicht je.

• Smit260
FireBladeX schreef op donderdag 16 september 2021 @ 07:36:
[...]

Op een pagina lees ik al drie commentaren van jou over de gamesindustrie die te laks is. Persoonlijk vind ik gamers, zeker die constant klagen, de meest irritante en verwende personen op deze aardbol. Want:
- Noemen ze geen release datum: wordt er geklaagd dat gamers een datum willen op naar uit te kijken.
- Releasen ze op datum en heeft de games aantal bugs, dan wordt er geklaagd dat ze langer hun tijd hadden moeten nemen.

Ik snap wel dat alle CEO van game ontwikkelaars schijt hekel hebben aan gamers. Wat je ook doet, welke keuze je ook maakt, er wordt altijd om geklaagd. Lever je een perfecte game uit op release, dan wordt er alsnog geklaagd dat er of te weinig maps zijn of om de DLC die niet gratis is etc. Etc.

Weet je wat: maak jij even een goede game. Geef maar de voorbeeld aan de game industrie hoe het moet. Weet je überhaupt hoeveel FTE ea inzet in totaal, van de eerste schets tot release.

Het is je goed recht om lekker azijn te pissen. Maar god wat word ik moe van dat soort mensen. Blijf dan lekker een game spelen die voor jou nu perfect is en waag je dan niet aan een ander game. Niemand verplicht je.
Oke casual gamer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FireBladeX
:') . Het bevestigd meteen mijn beeld.
0 inhoudelijk argumenten.

Ik zie graag je leaderbords... dus kom maar op met je origin/xbox/psn username mister competitive gamer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op donderdag 16 september 2021 @ 07:36:
[...]

Ik heb zelf weer minder met mensen die nooit eens kritisch zijn en zelfs als er alleen een filmpje met een pinguin gedropt wordt, direct klaar staan om te preorderen.

Waar je (waarschijnlijk) aan voorbij gaat, is dat de mensen die klagen, de grootste fans van de BF series zijn. Die hebben de serie letterlijk slechter zien worden de afgelopen jaren. Dat is toch zonde? Alle feedback tevergeefs. Ik snap het wel dat mensen dan alleen nog maar klagen: het is de laatste poging om aandacht, om verbetering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireBladeX
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:24:
[...]
Ik heb zelf weer minder met mensen die nooit eens kritisch zijn en zelfs als er alleen een filmpje met een pinguin gedropt wordt, direct klaar staan om te preorderen.

Waar je (waarschijnlijk) aan voorbij gaat, is dat de mensen die klagen, de grootste fans van de BF series zijn. Die hebben de serie letterlijk slechter zien worden de afgelopen jaren. Dat is toch zonde? Alle feedback tevergeefs. Ik snap het wel dat mensen dan alleen nog maar klagen: het is de laatste poging om aandacht, om verbetering.
Het probleem zit in de aannames en verwachtingen. Er iets niets mis mee om met gerichte feedback te komen. Daar smult een menig ontwikkelaar van. Echter het verschil zit het niet in dat ieder battlefield gedurende jaren slechter is geworden. Battlefield V werd al afgeschreven voor release. Waarom ook alweer? Omdat de hele mannelijke gaminig community toxic was tegen de vrouwelijke stemmen en karakters in BF:V en ohja, de blauwe gezichtscosmetics. Het zou een smurfen spel zijn. Duizende berichten op reddit en verschillende fora's hoe BF:V gedoemd was te mislukken hierdoor al weken voor de release. Ik heb enorm genoten van BF:V. Ondanks ik maar een casualgamer ben volgens @Smit260. Ik speel games omdat het mij plezier geeft. Ik geniet ervan. Competitive of casual, als ik niet met een glimlach game, dan is het geen game voor mij. Ook met Cyberpunk.

De gaming community is echt toxic en gedrag van @Smit260 is voor mij ook daar een perfecte voorbeeld van. Ieder keer maar herhalen dat game ontwikkelaars lui zijn omdat de game is uitgesteld. Als je al zo negatief bent over een spel, waarom nog uberhaubt de ontwikkeling volgen? Als je zorgen hebt, uit dan je zorgen.

Van: "EA IS K*T ZE ZULLEN ALLES VERPESTEN. ZE ZIJN LUI 11one!!!"
Naar: "Ik hoop dat ze TTK rating goed op orde hebben. Dat vond ik in BF:V namelijk niet zo fijn. Etc.

Dat geeft meer inhoudelijk discussie en diepgang in z'n topic. Dan kan ik (als ik wil) daarop reageren wat ik wel fijn vind aan de TTK rate.

Just my 2 cents.

[ Voor 12% gewijzigd door FireBladeX op 16-09-2021 08:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FireBladeX schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:42:
[...]

Het probleem zit in de aannames en verwachtingen. Er iets niets mis mee om met gerichte feedback te komen. Daar smult een menig ontwikkelaar van. Echter het verschil zit het niet in dat ieder battlefield gedurende jaren slechter is geworden. Battlefield V werd al afgeschreven voor release. Waarom ook alweer? Omdat de hele mannelijke gaminig community toxic was tegen de vrouwelijke stemmen en karakters in BF:V en ohja, de blauwe gezichtscosmetics. Het zou een smurfen spel zijn. Duizende berichten op reddit en verschillende fora's hoe BF:V gedoemd was te mislukken hierdoor al weken voor de release. Ik heb enorm genoten van BF:V.
Ik ben het met je eens! De fans zaten enorm te zeuren over Battlefield 5 (op sommige punten begrijp ik het ook wel), maar uiteindelijk is het gewoon een heerlijke game om te spelen. Elke Battlefield game heeft wel z'n goede en minder goede elementen. Ik hoop dat ze alle goede elementen van de BF games eruit kunnen vissen voor 2042.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Generaal Pep
[...]

Het probleem zit in de aannames en verwachtingen. Er iets niets mis mee om met gerichte feedback te komen. Daar smult een menig ontwikkelaar van. Echter het verschil zit het niet in dat ieder battlefield gedurende jaren slechter is geworden. Battlefield V werd al afgeschreven voor release. Waarom ook alweer? Omdat de hele mannelijke gaminig community toxic was tegen de vrouwelijke stemmen en karakters in BF:V en ohja, de blauwe gezichtscosmetics. Het zou een smurfen spel zijn. Duizende berichten op reddit en verschillende fora's hoe BF:V gedoemd was te mislukken hierdoor al weken voor de release. Ik heb enorm genoten van BF:V. Ondanks ik maar een casualgamer ben volgens @Smit260. Ik speel games omdat het mij plezier geeft. Ik geniet ervan. Competitive of casual, als ik niet met een glimlach game, dan is het geen game voor mij. Ook met Cyberpunk.

De gaming community is echt toxic en gedrag van @Smit260 is voor mij ook daar een perfecte voorbeeld van. Ieder keer maar herhalen dat game ontwikkelaars lui zijn omdat de game is uitgesteld. Als je al zo negatief bent over een spel, waarom nog uberhaubt de ontwikkeling volgen? Als je zorgen hebt, uit dan je zorgen.

Naar: "Ik hoop dat ze TTK rating goed op orde hebben. Dat vond ik in BF:V namelijk niet zo fijn. Etc.

Dat geeft meer inhoudelijk discussie en diepgang in z'n topic. Dan kan ik (als ik wil) daarop reageren wat ik wel fijn vind aan de TTK rate.

Just my 2 cents.
Je hebt echt helemaal gelijk. Ik vind het erg fijn dat jij je nu uitspreekt tegen die jongens. Dat jij ze nu op hun plek zet zullen ze niet accepteren, dat is kenmerkend voor jeugd en het 'nare volk' online. Weet wel dat er veel mensen achter jou staan.

Persoonlijk ben ik blij dat ze het hebben uitgesteld, dit betekend namelijk voor mij dat ik een betere game kan spelen op 19 november en tot die tijd vermaak ik me wel met andere dingen :-) Ook BFV vind ik een geweldige game waar ik 100'en uren plezier aan heb gehad en nog steeds wel eens heb opgestart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
[...]

Just my 2 cents.
Je leest mijn bericht niet goed. Ik benoem de gamewereld, dus meerdere games. Als keer op keer de afspraken niet nagekomen worden is dat toch bizar? Dat het een keer kan gebeuren, niemand zal daar over klagen maar continu? Ik kan al op 2 handen tellen welke games er dit jaar al zijn uitgesteld omdat ze hun game niet op tijd af hebben... :)

En gaat dat maandje echt uitmaken? Bugs zoals jij suggereert zijn er altijd wel en horen nou eenmaal bij een game, er komen toch wel 10-20 updates.

Dat jij mij bij het rijtje azijnzeikers zet snap ik wel want ik onderbouw mijn teksten hier niet, want ik heb daar eigenlijk geen zin meer in want dat heeft toch geen nut. Ik ben een realistisch persoon die objectief probeert te kijken en vind net als voetballers die overbetaald en verwend zijn dat de gamewereld gewoon erg laks is.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:49

Luukwa

o/

Godsamme wat sunde. Had toch zo'n zin om met 2 vrienden tegen 99 bots te spelen via de portal mode..
Nja blijft er wat tijd over voor Far Cry en New World :).

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
Generaal Pep schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:53:
[...]

Je hebt echt helemaal gelijk. Ik vind het erg fijn dat jij je nu uitspreekt tegen die jongens. Dat jij ze nu op hun plek zet zullen ze niet accepteren, dat is kenmerkend voor jeugd en het 'nare volk' online. Weet wel dat er veel mensen achter jou staan.

Persoonlijk ben ik blij dat ze het hebben uitgesteld, dit betekend namelijk voor mij dat ik een betere game kan spelen op 19 november en tot die tijd vermaak ik me wel met andere dingen :-) Ook BFV vind ik een geweldige game waar ik 100'en uren plezier aan heb gehad en nog steeds wel eens heb opgestart.
En dat is dus precies het probleem, eigenlijk politiek beleid. We mogen niet meer klagen we moeten ja knikken en amen roepen, dat is ook waar het uiteindelijk naartoe gaat. Het 'probleem' benoemen mag niet want er is geen probleem.

Casual gamers zoals jij omschrijven alles of het gras overal groen is, niks qua opbouwende kritiek. 100e uren in BF5 als voorbeeld, jij komt nooit cheaters tegen zeker? :P

Maar ik heb al spijt dat ik dit aangekaart hebt, het heeft toch geen nut want mensen willen (kunnen) het niet inzien en over een jaar of 10-15 gaan deze zelfde gamers zelf klagen.

Verwacht nou echt niet een maandje later dat de game opeens top is!

Verwijderd

[...]

Just my 2 cents.
Uiteraard helpt het om een bericht netjes uit te werken en een dergelijke klacht goed verwoord op papier te zetten. Maar ik denk dat het wel twee kanten op werkt. Ik zie ook zo vaak een mega blije post die enorm slecht geschreven is waarin DICE opgehemeld wordt. Is dat dan wel acceptabel, omdat het positief is? :)

Overigens heb ik zelf BF5 een van de allerslechtste titels ooit gevonden. Volgens mij heb ik nog nooit zo weinig tijd in een deel gestopt. Aangezien die game mij geen plezier geeft, ben ik er dus mee gestopt.

Het zou jammer zijn als BF2042 dezelfde toer op gaat. We gaan het meemaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:17:
[...]

Uiteraard helpt het om een bericht netjes uit te werken en een dergelijke klacht goed verwoord op papier te zetten. Maar ik denk dat het wel twee kanten op werkt. Ik zie ook zo vaak een mega blije post die enorm slecht geschreven is waarin DICE opgehemeld wordt. Is dat dan wel acceptabel, omdat het positief is? :)

Overigens heb ik zelf BF5 een van de allerslechtste titels ooit gevonden. Volgens mij heb ik nog nooit zo weinig tijd in een deel gestopt. Aangezien die game mij geen plezier geeft, ben ik er dus mee gestopt.

Het zou jammer zijn als BF2042 dezelfde toer op gaat. We gaan het meemaken.
Klopt ook zeker. Elke verhaal heeft twee kanten. Ik noem ook niet dat de BF:V de beste battlefield is allertijden maar het is fijn als mensen gewoon een (al dan niet kort en krachtig) onderbouwing geven waarom ze iets vinden.

Ik vind tweakers.net juist fijn dat het wat diepgang geeft, of t nu een nieuwsartikel betreft of de forum. Een vindt mooi als het uitgesteld wordt en ander vindt t lui. Ik ga daar mn mening niet over geven wat ik heb gewoon geen inzichten in hoe dice te werk is gegaan en wat nu de echte reden voor uitstel is geweest.

Ik heb zelf, zoals anderen ook aangeven, heel veel uren gestopt in BF:V zelfs meer dan BF:1. Het probleem lijkt voor mij in het na-papegaaien te liggen. Als een bekende streamer een game afzeikt, dan echo'd dat door naar alle forums. Als ik ergens een oordeel over vel, dan wil ik het eerst een goede eerlijke kans hebben gegeven.

Zal zo straks even voor de lol kijken naar mijn game statistieken
BF4: 171 uur
BF1: 153 uur
BFV: 218 uur
Dit zijn mijn console stats, ik game maar af en toe op PC dus totaal uur zal iets hoger uitvallen. Zou nooit zoveel uur spelen als het een rotgame zou zijn. Maar misschien ben ik wel te casual... geen idee.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/BN1qwW9/played.png

[ Voor 9% gewijzigd door FireBladeX op 16-09-2021 10:23 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

-tom-562

Oliesjeik

Oke no-lifer
Man man man, gamestudio's kunnen het in jouw ogen nooit goed doen. Brengen ze het uit, dan heb je met wat pech zo'n release met BF:4, leuk man, een niet werkende game afleveren :X

[ Voor 20% gewijzigd door -tom-562 op 16-09-2021 10:23 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aangezien we hebben gelezen dat we meer informatie over de open beta later deze maand krijgen, is het 99% zeker dat de beta wordt verschoven naar volgende maand. Op dit moment wordt er over de volgende data gesproken:

6 oktober voor Early Access (pre-order of EA Play)
8 oktober voor Open Beta

Zolang DICE geen informatie heeft gegeven over de beta moet je deze data nemen met een korrel zout.

Ook zullen we niks meer gaan zien op 20 of 22 september.

[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 16-09-2021 10:47 ]

Verwijderd

ik vind het nergens voor nodig om zo neerbuigend te doen over 'casual gamers'.
Ook casual gamers kunnen 100 uur op de teller hebben staan.

Maar we kunnen foeteren wat we willen op de gamestudio's, maar onderaan de streep speel ik liever een buggy game waarvan de bugs met een paar maanden worden opgelost dan dat het spel niet uit komt en we maar moeten wachten en wachten en nog eens wachten.

Ik wil gewoon lekker spelen. Die bugs zullen allemaal wel.
Je kunt een datum noemen als uitgever maar er kan altijd iets gebeuren waardoor het uitloopt.
Dan kun je geen datum noemen, maar linksom of rechtsom is er altijd wel iemand die commentaar heeft.

Het spel komt uit wanneer het uit komt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:24
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:33:
[...]

Idd ben casual gamer maar wel met 1200 uur in BF4 en 1000 uur Pubg. En sta altijd aan de onderkant van de ranglijsten. Maar heb plezier en dat is het belangrijkste.

• raiders
Kijk het is toch allemaal speculeren. We weten niet eens welke bugs er zijn. Ik las dacht ik ergens iets over networking issues op de PS5. Geen idee wat daarvan waar is hoor maar was de PS5 playtest ook niet geannuleerd?

We zullen het meemaken. Een maand langer wachten is niks ondanks dat het wel balen is. We zullen zien hoe goed of brak de game werkt at launch. Van te voren klagen heeft toch geen zin al snap ik het soms wel gezien de track record van DICE :P. Al met al heb ik me prima vermaakt met Battlefield 1, V en SW:BF2 at launch.

[ Voor 27% gewijzigd door raiders op 16-09-2021 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

raiders schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:00:
Kijk het is toch allemaal speculeren. We weten niet eens welke bugs er zijn. Ik las dacht ik ergens iets over networking issues op de PS5. Geen idee wat daarvan waar is hoor maar was de PS5 playtest ook niet geannuleerd?

We zullen het meemaken. Een maand langer wachten is niks ondanks dat het wel balen is.
stom dat de release dan later zou zijn omdat het op de playstation nog niet helemaal werkt :(
ik heb niks te maken met consoles :(

gewoon uitbrengen voor de PC, de rest lossen ze later maar op voor de peasants >:)

oh ja ik moet zelf ook niet neerbuigend doen O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2021 11:02 ]

• Smit260
-tom-562 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:20:
[...]

Oke no-lifer
Man man man, gamestudio's kunnen het in jouw ogen nooit goed doen. Brengen ze het uit, dan heb je met wat pech zo'n release met BF:4, leuk man, een niet werkende game afleveren :X
Helaas gewoon werkende en vrijwillgers werk :)
Spijtig dat er geen problemen aan de kaak gesteld mogen worden, maar ik weet genoeg. Ja en amen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Smit260 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:20:
[...]

Helaas gewoon werkende en vrijwillgers werk :)
Spijtig dat er geen problemen aan de kaak gesteld mogen worden, maar ik weet genoeg. Ja en amen. :)
Als jij reageert met dingen als "Oke casual gamer" maak je de discussie natuurlijk ook niet volwassener op.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:33:
[...]

Maar we kunnen foeteren wat we willen op de gamestudio's, maar onderaan de streep speel ik liever een buggy game waarvan de bugs met een paar maanden worden opgelost dan dat het spel niet uit komt en we maar moeten wachten en wachten en nog eens wachten.

Ik wil gewoon lekker spelen. Die bugs zullen allemaal wel.
Je kunt een datum noemen als uitgever maar er kan altijd iets gebeuren waardoor het uitloopt.
Dan kun je geen datum noemen, maar linksom of rechtsom is er altijd wel iemand die commentaar heeft.

Het spel komt uit wanneer het uit komt.
Ik sprak op de gemiddelde casual gamer, dus niet alle. De gemiddelde casual gamer vind alles prima en vind dat mensen niet moeten zeuren maar altijd positief moeten zijn.

• Smit260
armageddon_2k1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:23:
[...]

Als jij reageert met dingen als "Oke casual gamer" maak je de discussie natuurlijk ook niet volwassener op.
De verwijten die hij in dat bericht maakte ga ik inderdaad zo'n kortzinnige reactie op geven. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

• armageddon_2k1
Smit260 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:24:
[...]

Ik sprak op de gemiddelde casual gamer, dus niet alle. De gemiddelde casual gamer vind alles prima en vind dat mensen niet moeten zeuren maar altijd positief moeten zijn.
Ik ben een gemiddelde casual gamer. Waarom denk je mij te kennen?

Get off your high horse en vul niet alles in voor iedereen.

[ Voor 7% gewijzigd door armageddon_2k1 op 16-09-2021 11:34 ]

• Smit260
armageddon_2k1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:33:
[...]

Ik ben een gemiddelde casual gamer. Waarom denk je mij te kennen?

Get off your high horse en vul niet alles in voor iedereen.
Ik weet niet of jij in de % zit. Dat zeg ik ook helemaal niet.
Maar ik hou erover op, het heeft geen zin.

Goed dat jullie de game nog even een maandje uitstellen, de bugs en problemen zullen nu nog beter verholpen zijn, wij vermaken ons dit maandje nog wel en jongens, we moeten gewoon geduld blijven hebben! Blijf positief mannen en het spel komt wel :)

Amen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• armageddon_2k1
@Smit260 Punt is, als gemiddelde casual gamer maak ik me gewoon niet druk om de uitstel van een game. mijn leven heeft wel belangrijkere dingen om me druk over te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FireBladeX schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:14:
[...]

Zal zo straks even voor de lol kijken naar mijn game statistieken
BF4: 171 uur
BF1: 153 uur
BFV: 218 uur
Dit zijn mijn console stats, ik game maar af en toe op PC dus totaal uur zal iets hoger uitvallen. Zou nooit zoveel uur spelen als het een rotgame zou zijn. Maar misschien ben ik wel te casual... geen idee.

[Afbeelding]
Zal ff die van mij opzoeken, misschien wel leuk om even te kijken :P

BF3: 1109 uur
BF4: 854 uur
BF1: 370 uur (hbo, dus minder tijd om te gamen)
BF5: 410 uur (hbo + in combinatie met tijdelijke laptop met te lage specs, sinds 2021 weer goed opgepakt)

Ik verwacht wel dat BF2042 rond BF4 zal gaan zitten qua play time.

• Smit260
RobinNL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:38:
[...]

Zal ff die van mij opzoeken, misschien wel leuk om even te kijken :P

BF3: 1109 uur
BF4: 854 uur
BF1: 370 uur (hbo, dus minder tijd om te gamen)
BF5: 410 uur (hbo + in combinatie met tijdelijke laptop met te lage specs, sinds 2021 weer goed opgepakt)

Ik verwacht wel dat BF2042 rond BF4 zal gaan zitten qua play time.
Grappig! Ik heb ook de meeste uren in BF3, vond dat persoonlijk ook de leukste. Jij ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Smit260 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:41:
[...]

Grappig! Ik heb ook de meeste uren in BF3, vond dat persoonlijk ook de leukste. Jij ook?
Ja en nee. Ik zat toen toevallig in een clan, waar Battlefield 3 een main game was en het veel gespeeld moest worden, voor clan wars etc. Op dat moment vond ik BF3 echt vet, BF4 vond ik minder. Als ik beide games nu speel, is dat andersom.

Als ik de games vergelijk met BF1 en BF5, dan hebben BF3 en BF4 een aantal punten die ik nu mis (dedicated servers, bepaalde map designs etc). Op andere punten vind ik BF1 en BF5 weer beter (headshots in BF5 klinken satisfying, ammo/health oppakken bij bepaalde punten, makkelijk door ramen kunnen springen etc).

• Smit260
RobinNL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:52:
[...]

Ja en nee. Ik zat toen toevallig in een clan, waar Battlefield 3 een main game was en het veel gespeeld moest worden, voor clan wars etc. Op dat moment vond ik BF3 echt vet, BF4 vond ik minder. Als ik beide games nu speel, is dat andersom.

Als ik de games vergelijk met BF1 en BF5, dan hebben BF3 en BF4 een aantal punten die ik nu mis (dedicated servers, bepaalde map designs etc). Op andere punten vind ik BF1 en BF5 weer beter (headshots in BF5 klinken satisfying, ammo/health oppakken bij bepaalde punten, makkelijk door ramen kunnen springen etc).
Ja dat zijn keuzes maken, zo heeft elke game positieve en mindere punten.. Mij trekt WOII niet zo dus BF5 viel voor mij al gauw af helaas...

• raiders
Movement inderdaad. Ik heb goede herinneringen bij Battlefield 4 maar wat is het soms irritant zeg. Het laagste muurtje of een steen waar je dan weer niet overeen komt. Of inderdaad een raam waar je 10X op space ramt voordat je er een keer doorheen komt.

• Generaal Pep
Nu we toch off-topic zijn, puur uit interesse/nieuwsgierigheid:

Wat maakt een gamer een 'casual' gamer en wat een 'hardcore' (als men dat zo noemt) gamer?

Als je het mij zou vragen is iemand met 1000 uur gameplay nog steeds een casual gamer. Ik denk pas aan een hardcore gamer als ik een steam review lees van iemand die 16.000 uur in game 'X' gestoken heeft of bijvoorbeeld vrij neemt om te gaan gamen of bijvoorbeeld een WoW speler die midden in de nacht op staat om te spelen met zijn guild members uit de VS. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Generaal Pep op 16-09-2021 13:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Early Access zal op 12 november zijn (Gold en Ultimate). We horen volgende week meer over de data.

Verwijderd

Generaal Pep schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:22:
[...]

Wat maakt een gamer een 'casual' gamer en wat een 'hardcore' (als men dat zo noemt) gamer?

Als je het mij zou vragen is iemand met 1000 uur gameplay nog steeds een casual gamer. Ik denk pas aan een hardcore gamer als ik een steam review lees van iemand die 16.000 uur in game 'X' gestoken heeft of bijvoorbeeld vrij neemt om te gaan gamen of bijvoorbeeld een WoW speler die midden in de nacht op staat om te spelen met zijn guild members uit de VS. 8)7
wat mij betreft maakt het aantal gespeelde uren niet uit.
Een hardcore gamer maakt wel veel uren maar die richt zich veel meer op prestaties dan op plezier.
High tech equipment, competitive spel, ranked games, etc.

Verwijderd

Hardcore is iemand die elke dag een paar uur speelt imo.

Speel je een paar uurtjes per week, dan ben je casual.

@Verwijderd als je dus voor prestaties speelt is dat per definitie niet voor je plezier? ;) Wat als ik dat nou heel leuk vind?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:19:
Hardcore is iemand die elke dag een paar uur speelt imo.

Speel je een paar uurtjes per week, dan ben je casual.
dat maakt mij automatisch hardcore :o
Ja ik wil natuurlijk ook wel een goede score neerzetten maar als het niet lukt is het ook goed, als ik maar lol heb.
@Verwijderd als je dus voor prestaties speelt is dat per definitie niet voor je plezier? ;) Wat als ik dat nou heel leuk vind?
natuurlijk kan je plezier hebben als hardcore, maar dat is niet perse je focus.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2021 14:46 ]

• FireBladeX
Als een casualgamer durf ik een weddenschap aan t gaan dat ik een ieder die zich een hardcore gamer noemt, flink inmaak.
Vind het ergens ook kinderachtige termen. Het is maar een dun lijntje van hardcore gaming en een serieus verslavingsprobleem hebben ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:22:
[...]

Ik vind die labels casual/hardcore gamer zo nutteloos, iedereen heeft daar zijn eigen interpretatie voor of idee bij. Idem met ageren tegen 'links' of 'rechts' of 'streamers' of 'influencers', dat vergiftigt zoveel discussies, we hebben het toch gewoon over een game die we willen spelen. Who cares hoeveel uren of met wat voor gear of wat voor intentie, we willen toch allemaal een toffe game spelen aan het einde van de rit.
Pre-load vanaf 8 november.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:50
Vind mijzelf juist een hardcore gamer, speel met alle BF games alleen hardcore mode. 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Snap niet hoe mensen hier zoveel tijd kunnen hebben voor games.. ik ben nog maar 25, werk 40 uur per week en moet daarnaast ook m'n appartement een beetje netjes houden (wassen, stofzuigen, strijken w/e).
Daarnaast nog een beetje sociaal leven bijhouden.

En om nou van 19:00 - 3:00 te gaan gamen, nee bedankt :').

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Luukwa schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:15:
Snap niet hoe mensen hier zoveel tijd kunnen hebben voor games.. ik ben nog maar 25, werk 40 uur per week en moet daarnaast ook m'n appartement een beetje netjes houden (wassen, stofzuigen, strijken w/e).
Daarnaast nog een beetje sociaal leven bijhouden.

Ik zit in dezelfde situatie, maar heb prima de tijd om elke avond even te gamen. Ik werk van 7 tot 5. Elke avond tijd zat om van 1930 tot 2200 te gamen. Het huis onderhouden kan ook prima in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

-tom-562

Oliesjeik

xK0etj3 schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:23:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie, maar heb prima de tijd om elke avond even te gamen. Ik werk van 7 tot 5. Elke avond tijd zat om van 1930 tot 2200 te gamen. Het huis onderhouden kan ook prima in het weekend.
Jij bent vrijgezel en hebt geen kinderen zo te horen :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

[b]Luukwa in "[PC] Battlefield 2042"

Beetje extreem voorbeeld, maar goed.
Hier gezin met 2 dochters van 3 en 5. Soms speel ik een week niet en dan weer een week met 6 uurtjes of zo. Sport ook nog. Vrouw is ook wel eens weg.

Zoveel als vroeger is het meer. Maar het blijft 1 van de leukste invullingen van mijn vrije tijd. Gamen gebeurt vooral in de avond uren als de kinderen en de vrouw op bed liggen. en battlefield is zo!n game die zeker de eerste weken na release er voor zorgt dat ik vaker dan gemiddeld game

[ Voor 9% gewijzigd door RawChild op 20-09-2021 17:05 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
-tom-562 schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:48:
[...]

Niet vrijgezel, maar ook geen kinderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Wat verwachten jullie? Gaat Dice ook andere BF games implementeren in Portal op termijn?

Bijvoorbeeld BF1 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Generaal Pep schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:43:
Wat verwachten jullie? Gaat Dice ook andere BF games implementeren in Portal op termijn?

Bijvoorbeeld BF1 O+
Wellicht als BF2042 een totale flop is en mensen alleen de oudere games willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

-tom-562 schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:48:
[...]

Ik ben ook vrijgezel zonder kinderen, maar als ik om 16:30 thuis kom moet er nog gekookt worden, opgeruimd worden e.d.
Tegen de tijd dat ik klaar ben is 't 17:30/18:00, energie niveau is 0.. gamen tot laat bevordert je slaap nou ook niet echt lekker..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik hoop dat portal een levend iets blijft wat ze ook weer meenemen in nieuwe Battlefield games. Denk aan Warzone die nu al 2 (of 3?) verschillende cod games mee gaat. De mogelijkheden zijn gewoon eindeloos. Battlefield 1 support erin zou inderdaad mooi zijn, maar ook 2142 om nog verder de toekomst in te gaan. Wil je helemaal gekkigheid zou het wel lachen zijn als ze geanimeerde characters en maps toevoegen uit Battlefield Heroes. Of cops and robbers uit Battlefield Hardline (blood money mode :9~).

Ook qua gamemode opties genoeg te bedenken zeker als het straks op gang komt zullen de feature requests wel enorm zijn. Als het een gigantisch succes is zou je zelfs nog een map editor kunnen maken.

Kijkende naar de live service van Battlefield V en Battlefront 2 zou het wel zo zijn dat de stekker er na 2 - 3 jaar uit gaat. En dan met de volgende Battlefield krijgen we portal 2 met alles wat portal 1 had kunnen zijn. Maar we kunnen hopen. Waar ik ook een beetje bang voor ben is dat dit een beetje wordt zoals Starfighter Assault in Battlefront 2. Dat werd destijds ook door een andere studio dan DICE gemaakt, net zoals portal mode nu. DICE zou de live service overnemen en die andere studio ging verder met een andere game dan Battlefront. Uiteindelijk is er nooit een enkele update geweest voor Starfighter Assault... In de perfecte situatie gaat DICE gewoon na launch verder met 2042 en gaat Ripple Effect verder met Portal.

[ Voor 20% gewijzigd door raiders op 21-09-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

raiders schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:44:
Ik hoop dat portal een levend iets blijft wat ze ook weer meenemen in nieuwe Battlefield games. Denk aan Warzone die nu al 2 (of 3?) verschillende cod games mee gaat. De mogelijkheden zijn gewoon eindeloos. Battlefield 1 support erin zou inderdaad mooi zijn, maar ook 2142 om nog verder de toekomst in te gaan. Wil je helemaal gekkigheid zou het wel lachen zijn als ze geanimeerde characters en maps toevoegen uit Battlefield Heroes. Of cops and robbers uit Battlefield Hardline (blood money mode :9~).

Ook qua gamemode opties genoeg te bedenken zeker als het straks op gang komt zullen de feature requests wel enorm zijn. Als het een gigantisch succes is zou je zelfs nog een map editor kunnen maken.

Kijkende naar de live service van Battlefield V en Battlefront 2 zou het wel zo zijn dat de stekker er na 2 - 3 jaar uit gaat. En dan met de volgende Battlefield krijgen we portal 2 met alles wat portal 1 had kunnen zijn. Maar we kunnen hopen. Waar ik ook een beetje bang voor ben is dat dit een beetje wordt zoals Starfighter Assault in Battlefront 2. Dat werd destijds ook door een andere studio dan DICE gemaakt, net zoals portal mode nu. DICE zou de live service overnemen en die andere studio ging verder met een andere game dan Battlefront. Uiteindelijk is er nooit een enkele update geweest voor Starfighter Assault... In de perfecte situatie gaat DICE gewoon na launch verder met 2042 en gaat Ripple Effect verder met Portal.
Ik heb ook zoveel zin in de portal mode, lekker met 2 vrienden tegen een leger aan bots spelen met eigen regels en wapens, combinaties zijn volgens mij eindeloos.
Iets in me zegt dat ze de base game 19 november gaan uitbrengen maar de portal mode delayen, maar ik hoop er gruwelijk naast te zitten.

Soundcloud!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
DoubleDutch schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:37:
Vind mijzelf juist een hardcore gamer, speel met alle BF games alleen hardcore mode. 🤡
Dit is de enige echte hardcore gamer. :D
Luukwa schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:31:
[...]

Ik ben ook vrijgezel zonder kinderen, maar als ik om 16:30 thuis kom moet er nog gekookt worden, opgeruimd worden e.d.
Tegen de tijd dat ik klaar ben is 't 17:30/18:00, energie niveau is 0.. gamen tot laat bevordert je slaap nou ook niet echt lekker..
Grappig, als niet vrijgezel vond ik het juist makkelijker. Als ik om 19:00 thuis kwam was er vaak al gekookt enzo, en deed ik juist in het weekend meer huishouden.
Nu ik thuis werk is het wel een stuk eerlijker verdeeld, maar gek genoeg hou ik minder tijd over om te gamen nu. Wel een stuk meer tijd over in het weekend, maar dat wordt door een zeker iemand altijd volgeplanned met "leuke uitstapjes". 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door hexta op 21-09-2021 14:48 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

hexta schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:44:
[...]

Dit is de enige echte hardcore gamer. :D

[...]

Grappig, als niet vrijgezel vond ik het juist makkelijker. Als ik om 19:00 thuis kwam was er vaak al gekookt enzo, en deed ik juist in het weekend meer huishouden.
Nu ik thuis werk is het wel een stuk eerlijker verdeeld, maar gek genoeg hou ik minder tijd over om te gamen nu. Wel een stuk meer tijd over in het weekend, maar dat wordt door een zeker iemand altijd volgeplanned met "leuke uitstapjes". 8)7
Als ik een vriendin zou hebben zou ik eerlijk gezegd meer tijd met haar willen besteden dan achter mijn computer. Het is nu mooi leuk tijd verdrijf maar ik zou liever andere spelletjes spelen :+ .

Anyway; genoeg off-topic voordat we een waarschuwing krijgen :o

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:43:

Bijvoorbeeld BF1 O+
Ligt waarschijnlijk echt aan hoe goed de game bevalt bij gamers. Scoort 2042 goed, is de support voor de main game goed, dan moet het echt wel lukken denk ik.

• Generaal Pep
RobinNL schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:32:
[...]

Ligt waarschijnlijk echt aan hoe goed de game bevalt bij gamers. Scoort 2042 goed, is de support voor de main game goed, dan moet het echt wel lukken denk ik.
Dat is mijn verwachting ook ja. Als BF 2042 goed scoort, zullen ze de support op 2042 en Portal verlengen

• dj.verhulst
beta is nog niet online gegaan ?

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Hoop dat ik snel de beta kan spelen , ben echt benieuwd .

Acties:
  • +2 Henk 'm!
elsympatico schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:20:
Hoop dat ik snel de beta kan spelen , ben echt benieuwd .
Waarschijnlijk 2 weekjes wachten :) Morgen of overmorgen krijgen we wat te horen over de beta.

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
RobinNL schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:21:
[...]

Waarschijnlijk 2 weekjes wachten :) Morgen of overmorgen krijgen we wat te horen over de beta.
Is het aangekondigd dat ze dit weekend iets zullen laten horen?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StyXL schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:22:
[...]

Is het aangekondigd dat ze dit weekend iets zullen laten horen?

• dj.verhulst
dat de introductie een maand later is uitgesteld wist ik. ff wachten dus of er informatie voor de beta komt

[ Voor 7% gewijzigd door dj.verhulst op 22-09-2021 18:34 ]

De beta zal waarschijnlijk 4 dagen duren, waarvan de eerste 2 dagen enkel is voor spelers met een pre-order of EA Play. Dit was te vinden in code van de Origin Store. Verwacht maar dat dit 1 op 1 wordt overgenomen voor de beta die moet gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
ik hoop op een wat langere periode, want je zal altijd hebben dan je massaal download krijgt ,en je moet maar net in die 4 dagen er bij kunnen komen en ook tijd hebben ,,

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

dj.verhulst schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:50:
ik hoop op een wat langere periode, want je zal altijd hebben dan je massaal download krijgt ,en je moet maar net in die 4 dagen er bij kunnen komen en ook tijd hebben ,,
tja, prioriteiten stellen he.
Je wilt de beta spelen of je wil het niet.
Dus hup, stuur je vriendin op een weekendje Mallorca met vriendinnen, neem een week verlof, en gaan met die banaan! 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raiders
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/rec5dlPBK2cAAAAd/mr-bean-waiting.gif

EDIT: 6 - 7 oktober voor early access en 8 - 9 oktober public beta lijkt bevestigd te zijn door de Origin API. Preloaden kan vanaf 5 oktober.

[ Voor 49% gewijzigd door raiders op 28-09-2021 12:39 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• raiders
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FAYWrkzXMAMBPlQ?format=jpg&name=large

De beta is op Orbital. Er is een blogpost met meer informatie onder andere over cosmetics en progression:
https://www.ea.com/en-gb/...progression-and-cosmetics

[ Voor 69% gewijzigd door raiders op 28-09-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar zelfde map als Technische beta.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f_5pq1UMJ4fFTSnOr13VrBVZS70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kP5fXc8TBvjHwi0wkp4XOjes.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pI_vxP8WjOlf39YsK_P94AvaFDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ve9zSVYo5GtiwvPvMvFuOw6Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fy6SS8AKf1ZeZb0CdLuw3xGMbNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zAY3NJk1oeVkNNeONofXPWyv.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Pittige minimum eisen. Een Ryzen 5 3600, dat is precies wat ik heb maar ik had toch wel verwacht dat, dat makkelijk ging. 100GB voor alleen de beta is ook wel pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raiders schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:31:
Pittige minimum eisen. Een Ryzen 5 3600, dat is precies wat ik heb maar ik had toch wel verwacht dat, dat makkelijk ging. 100GB voor alleen de beta is ook wel pittig.
Het lijkt me niet dat je voor de beta 100GB nodig hebt, dit zal waarschijnlijk gewoon voor de release zijn. Er werd eerder al gespot dat een console versie van de game ergens in de 90GB was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:43
Dat is weer 1 dag van overbezette servers en 1 dag gamen gok ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:41
raiders schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:31:
Mijn 1070Ti gaat het zwaar krijgen helaas.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:56
TheRicolaa10 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:33:
[...]

Mijn 1070Ti gaat het zwaar krijgen helaas.
970 hier… en upgraden in deze markt is een ramp. (Was van plan een nieuwe pc dit jaar te bouwen totdat ik de achter alle chip problemen kwam).

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Pagina: 1 ... 6 ... 38 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042