AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Blogpost: https://www.ea.com/games/...eld-2042?isLocalized=true
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Kernel level anti cheat software van EA? Hmmm, mijn eerste reactie is toch direct: de groeten!RobinNL schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:16:
Battlefield 2042 stapt over van Easy Anti-Cheat naar EA anticheat.
Vertrouwen is een schone zaak, wantrouwen is meestal raak bij EA. Zal wel een leuk (micro) stutter feestje worden de eerste zes maanden. Het is nou niet dat cheaters direct het grootste probleem zijn van 2042,
Normaal moet je redelijk dicht met je crosshair op een vijand zitten (graad of 10) om een vijand te kunnen spotten. De Sensor Array maakt én de hoek groter, gok graad of 30 én het spot automatisch vijanden als je naar ze kijkt.Marcbr schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:38:
sorry misschiewn wat een onnozele vraag maar via google zoeken ook niet echt een duidelijk antwoord gevonden maar de vraag over werkt die Sensor Array nu eigenlijk, wat doet nu precies hoe slim te gebruiken.
Het is een soort van spotter maar het is het verschil tussen gewoon spotten en deze Sensor?
Wonky hitboxes plus stukje EA/DICE magie.Marcbr schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:37:
Misschien zijn me vragen wat sullig is er een beter plek om dit vragen c.q op te zoeken maar hier komen ze.
- Ik zit in MAV en er komt een jeep aangereden vol met C5, ik schiet G-84 TM raket vol op ze snufferd maar meneer/mevrouw/LHBTI,r kan nog steeds relaxt uitstappen (jeep heeft wel wat damage opgelopen) maar kan nog steeds de jeep laten exploderen tegen de MAV en wij zijn dus allemaal het haasje, waarom explodeert die c5 niet als ik hem raak?
Active Protection System (APS), denk aan TROPHY in het 'echt'.- Wat me ook vaak gebeurd is dat ik 100% zeker weet dat ik een tank of ander voertuig raak met een G-84 tm raket maar geen damage krijg te zien, vaak wel denk ik dat het voertuig dan een bepaalde rook uitstoot, hoe zit dit? Is er een bepaalde optie dat je die raketten kan tegenhouden of is het een soort van bug?
Ja is een feature tegenwoordig, moet je zelf aanzetten in de HUD settings en de server moet het aan hebben. Geen idee in hoeverre het standaard is tegenwoordig, ik speel nagenoeg nooit meer 2042.- Verder weet ik zeker dat er een optie is dat je wel tegen de tegenstander kan praten, zag vandaag ook iemand namelijk reageren in het rood, hoe kan werkt dit?
Wow, lekker een bedrijf als EA low level moeten toevertrouwen.RobinNL schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:16:
Battlefield 2042 stapt over van Easy Anti-Cheat naar EA anticheat.

Waarschijnlijk voor EA de makkelijkste route.

Als leek vraag ik me dan als eerste af: Zijn er geen andere effectieve anti-cheat methoden
Een eerste stap zou zijn er uberhaupt iets tegen te doen in de games die nu nog live zijn.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
10potjes achter elkaar 9x(!) Hourglass
Heb je niet een bepaalde playlist gekozen?Pimmuz schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:17:
Toch zou het leuk zijn als we die nieuwe map dan ook echt eens mogen spelen...
10potjes achter elkaar 9x(!) Hourglass
Ja de juisteRobinNL schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:25:
[...]
Heb je niet een bepaalde playlist gekozen?

Nou ik denk zelf dat het grootste probleem in de map rotatie is dat Hourglass een 128 players map is (wellicht is er ook een 64 players variant geen idee) en die Reclaimed is een 64 players map.Marcbr schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:14:
Het is niet best gemixt de laatste week, idd net Hour glass achter elkaar en daarvoor weer andere mappen achter elkaar maar telkens de wat minder leuke mappen zijn ze aan het pushen lijkt wel.
Dus die lobby's zijn niet gelijk en als je meer mensen in de que hebt gaat hij automatisch Hourglass opstarten vanwege de hoeveelheid spelers. Maar goed dit probleem is nu niet langer relevant en om eerlijk vind ik het ook een beetje bullshit allemaal.
Reclaimed is inderdaad niet echt geschikt voor 128 players maar Caspian Border daarin tegen weer wel die voelt heel erg leeg aan met 64players vond ik ookal in BF3. Stranded wil ik niet eens over beginnen en die Breakout ook niet alles voelt niet erg Battlefield aan en die Reclaimed weer wel dat is echt een goede map.
Ook mis ik de maps met water en strand gevechten zoals in BF3 & BF4 had je ook leuke watervoertuigen dat gaf variatie. Hopelijk word de volgende Battlefield weer een Battlefield en niet deze kiddy cod/fortnite shooter die het is geworden.
Leesvoer: https://www.ea.com/en-gb/...2/news/dev-notes-redacted
Redacted is inspired by fan-favorite maps from Battlefield’s past like Operation Locker (Battlefield 4) and Operation Metro (Battlefield 3), experiences that have resonated with so many over the years.
[ Voor 61% gewijzigd door RobinNL op 05-10-2023 17:22 ]
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
ja had ik ook, tenminste Validation probleem op STEAM?Gamer schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:47:
Het spel start hier niet meer op na de update, nog anderen problemen?
Bij mij bleef die maar bij Valideren haken en dit heeft mijn probleem opgelost.
https://www.reddit.com/r/...e_issue_it_keep_loops_in/
Ik had dit afgelopen maandag weer, kwam nergens in en via portal -> browse, een drietal servers.partyondude schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:20:
Er lijken nu nauwelijks servers te draaien, dat kan toch haast niet? Kom nergens in
Dat lijkt me echt onmogelijk, meer mensen hier last van?
Je moet het vooral vergelijken met Operation Locker (BF4). Daar is het goed mee te vergelijken.Pimmuz schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:27:
Wow wat een gruwelijke kutmap die Redacted echt een COD map en dus totaal niet geschikt voor Battlefield.
Klopt maar die was wel 4x zo groot en daar kon je nog enigszins tactiek uit oefenen deze nieuwe map niet gewoon een klein frotmapje met killzones.RobinNL schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:14:
[...]
Je moet het vooral vergelijken met Operation Locker (BF4). Daar is het goed mee te vergelijken.
Flashpoint was ok Reclaimed vind ik vrij goed echt weer een BF vibe in die map maar Redacted is dan een soort 8v8 tdm map.
Snap niet waarom ze geen oude maps toevoegen maps uit bc2 en bf3&4.
Je kan ook het volgende doen in de EA App:-MD- schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:26:
@Gamer Forums staan er vol mee. Ik start 'm vanuit Steam. Bij mij was de oplossing de EA launcher verwijderen. Komt vanzelf weer terug als je daarna de game weer start vanuit Steam. Volgens mij is dat de eenvoudigste oplossing.
1. Klik op het hamburger menu (linksboven).
2. Klik op Help.
3. Klik op App Recovery.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Yes, heb ik heel soms ook last van. Niet specifiek sinds deze update.Sn3gG3l schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:01:
Ik heb vaak een zwart scherm na het spelen van een map. Dit is na de update van deze week. Ik hoor dan nog wel de muziek maar zit verder niets anders op dan alt f4. Meer mensen ook last van?
Ik nu echt heel vaak, hiervoor nooit.....RobinNL schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:12:
[...]
Yes, heb ik heel soms ook last van. Niet specifiek sinds deze update.
Heb het ook vaker gehad, ook voor dus. Je bedoeld dat dat die dan alleen op zwart blijft staan en hetspel moet aflsuiten met alt f4?Sn3gG3l schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:26:
[...]
Ik nu echt heel vaak, hiervoor nooit.....
Ja idd, voor die patch van seizoen 6 nooit last van gehad.Marcbr schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:39:
[...]
Heb het ook vaker gehad, ook voor dus. Je bedoeld dat dat die dan alleen op zwart blijft staan en hetspel moet aflsuiten met alt f4?
Er zijn een aantal dingen aangepast ja. De SPH launcher heeft bijvoorbeeld 2 (2x 1) grenades in plaats van 4 (2x 2).Pimmuz schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:27:
Hebben ze de wapens aangepast? heb nog maar een grenade op de sfar-m gl en dat waren er voorheen 3.
Klopt balen!Pimmuz schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:27:
Hebben ze de wapens aangepast? heb nog maar een grenade op de sfar-m gl en dat waren er voorheen 3.
Klopt, wel 3 smoke grenades, ook maar 1 fire grenade. Ik moet eigenlijk dat lijstje van nerfs e.d.ook maar eens doornemen want er is een hoop veranderd, moet wel even zoeken waar ik dat kan vinden want doe dat dat eigenlijk bijna nooit maar is toch wel de moeite even waard.Pimmuz schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 15:27:
Ik speel zelf op een 3440 x 1440 widescreen 34inch(144 HZ) met een gtx3080 /amd 5600x en merk sinds laatste week dat het wat minder soepel loopt, zet wel het meeste op ultra maar ging meestal uber soepel ook haal ik maar 90 fps gemiddeld, hebben meer mensen last van dat het minder soepel loopt?
Door een of andere reden ziet er alles flets uit en serieus uitgewassen ongeacht grafische instellingen.
Beetje vervelend want dan moet ik telkens het PROFILE settings bestandje wissen om het weer in orde te krijgen.
En ten tweede, sinds S6 heb ik black screen als ik wil stoppen tijdens een ronde.
Dat textures verdwijnen heb ik geen last van maar het laatste van dat black screen bijna na elke potje, je hebt doorgestreept en betekend dat je een oplossing hebt of is het spontaan verdwenen?Spacewide schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:46:
Hebben jullie ook wel eens dat alle textures verdwijnen?
Door een of andere reden ziet er alles flets uit en serieus uitgewassen ongeacht grafische instellingen.
Beetje vervelend want dan moet ik telkens het PROFILE settings bestandje wissen om het weer in orde te krijgen.
En ten tweede, sinds S6 heb ik black screen als ik wil stoppen tijdens een ronde.
Precies.Pimmuz schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:27:
Wow wat een gruwelijke kutmap die Redacted echt een COD map en dus totaal niet geschikt voor Battlefield.
Als dit een indicatie is van de weg die BF inslaat in de toekomst......
Ik speel weer aardig wat BF2042, maar dan op Portal servers en BFBC2, BF3 mappen. Heerlijk om niet geforceerd te worden te doen wat de devs denken wat leuk is. Gewoon oldskool. Vooral die Mil Sim servers zijn lekker op Arica of Caspian.
Toch weer wat plezier terug. Alleen dankzij de custom-servers

Die end of round crash was opgelost door de shaders cache map te verwijderen. Misschien heeft Dice server side ook wat veranderd.Marcbr schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:43:
[...]
Dat textures verdwijnen heb ik geen last van maar het laatste van dat black screen bijna na elke potje, je hebt doorgestreept en betekend dat je een oplossing hebt of is het spontaan verdwenen?
Verder geeft Redacted wel terug een Operation Locker vibe. Ik zou deze map het liefst 16vs16 spelen, maar een server browser zal jammer genoeg nooit komen.
De nieuwe premium skins zien er wel leuk uit met Halloween, maar helaas hebben ze geen nieuwe voice lines met een enge stem.
Eigenlijk vind ik ergens beledigend voor die twee mappen dat je ze daarmee vergelijkt want dat waren veel grotere maps met inhoud en daar kon je dus ook diverse game modus op los laten en met tactiek proberen te spelen.RobinNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:22:
Ik vind de nieuwe map wel even verfrissend vergeleken met de maps die we hebben in Battlefield 2042. Het is gewoon CQC in plaats van die grote open vlaktes die we kennen. Het is niet alleen rondrennen en als een gek rondschieten. Het gaat ook echt om de punten te verdedigen. Eén of twee van zulke maps kan goed zijn voor de afwisseling. Operation Metro en Operation Locker zijn ook een van de populairste maps van Battlefield 3 en Battlefield 4.
Redacted is nog geen 1/4 van die 2maps en zo krom ingericht dat er alleen maar bottlenecks inzitten waarbij het gewoon spammen is van de wapens en je ziet maar wat je ermee bereikt.
Maargoed smaken verschillen ben alleen nog niemand tegen gekomen die er positief over was
Ander vraagje, waarom kan ik niet als Lis spelen met die G-84 TGM?
Can't deploy with Lis staat er als ik die configuratie kies.
De vergelijking was enkel bedoeld met voertuigloze maps. Dan kan je ze wel goed vergelijkenPimmuz schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:26:
[...]
Eigenlijk vind ik ergens beledigend voor die twee mappen dat je ze daarmee vergelijkt want dat waren veel grotere maps met inhoud en daar kon je dus ook diverse game modus op los laten en met tactiek proberen te spelen.
Redacted is nog geen 1/4 van die 2maps en zo krom ingericht dat er alleen maar bottlenecks inzitten waarbij het gewoon spammen is van de wapens en je ziet maar wat je ermee bereikt.
Maargoed smaken verschillen ben alleen nog niemand tegen gekomen die er positief over was![]()
Ander vraagje, waarom kan ik niet als Lis spelen met die G-84 TGM?
Can't deploy with Lis staat er als ik die configuratie kies.
Heb je toevallig een ander item geselecteerd (bijv. een andere rocket launcher) in combinatie met Liz?
Ja op die fiets dat kan ik ook wel waarderen geen voertuigen en nogmaals ik als oud Quaker vind deze map geschikt voor bv tdm of ctf het is een soort arena en dat maakt het anders.RobinNL schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:24:
[...]
De vergelijking was enkel bedoeld met voertuigloze maps. Dan kan je ze wel goed vergelijkenIn het begin vond ik de nieuwe map ook minder, maar als je er meer op speelt ga je 'm vast wel meer waarderen.
Heb je toevallig een ander item geselecteerd (bijv. een andere rocket launcher) in combinatie met Liz?
Heb even een printscreen gemaakt als ik probeer te spelen als Liz
/f/image/M4DuFOfebwqA9uflNDct6dSu.png?f=fotoalbum_large)
Mmm kan zelf de afbeelding niet openen maar er staat: You can not deploy as Lis with this gadget equipped en nu ineens voor alle launchers en de g-84 tgm staat er ook ineens niet meer tussen...
edit 2: lol uiteraard niet verder gekeken dan m'n neus lang is dus die g-84 tgm zit standaard in haar arsenaal en dus kun je geen extra launchers selecteren

[ Voor 14% gewijzigd door Pimmuz op 17-10-2023 13:37 . Reden: idioot ]
Dat komt niet door de diepgang, strategie en tactiek die erbij komt kijkenRobinNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:22:
Ik vind de nieuwe map wel even verfrissend vergeleken met de maps die we hebben in Battlefield 2042. Het is gewoon CQC in plaats van die grote open vlaktes die we kennen. Het is niet alleen rondrennen en als een gek rondschieten. Het gaat ook echt om de punten te verdedigen. Eén of twee van zulke maps kan goed zijn voor de afwisseling. Operation Metro en Operation Locker zijn ook een van de populairste maps van Battlefield 3 en Battlefield 4.
Wil je goede mappen? Dan neig ik toch echt naar BF2; toen de game nog echt vanuit hun eigen DNA mappen ontwikkelde. Denk aan Strike at Karkand, Daqing Oilfields, Mashtuur City, Sharqi, Dalian Plants, Operation Cleansweep, Kubra Dam etc. etc. Vlaggen ver genoeg uit elkaar, genoeg voertuigen, veel ruimte voor het luchtgevecht.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-10-2023 14:44 ]
XP-farm vind ik wel wat overdreven hoor, of ik ben een stuk slechter geworden haha. Met Operation Metro kon je goed farmen, met deze map vind ik het zelf wat lastiger. Qua score kom ik misschien iets hoger uit vergeleken met andere 2042 maps.StealthyPeanut schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:36:
[...]
Dat komt niet door de diepgang, strategie en tactiek die erbij komt kijken. Het zijn XP-Farm mappen om te levelen en bizarre stats te krijgen.
Wil je goede mappen? Dan neig ik toch echt naar BF2; toen de game nog echt vanuit hun eigen DNA mappen ontwikkelde. Denk aan Strike at Karkand, Daqing Oilfields, Mashtuur City, Sharqi, Dalian Plants, Operation Cleansweep, Kubra Dam etc. etc. Vlaggen ver genoeg uit elkaar, genoeg voertuigen, veel ruimte voor het luchtgevecht.
Klopt ja, in 2042 kan je niet fatsoenlijk vliegen. Voordat je het weet zit je aan de rand van de map. De maps van bijvoorbeeld BC2 en BF3 waren beter ja, ze hadden iets speciaals. Dat mis ik vooral bij de standaard maps van 2042.
Strike at Karkand en Sharqi PeninsulaStealthyPeanut schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:36:
[...]
Dat komt niet door de diepgang, strategie en tactiek die erbij komt kijken. Het zijn XP-Farm mappen om te levelen en bizarre stats te krijgen.
Wat was dat toch een geniale game zeg.
Sorry offtopic maar BF2StealthyPeanut schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:36:
[...]
Ik zal dit weekend maar eens even in de map rondsneupen of het echt zo'n clusterf*ck is als het lijkt.:)
[ Voor 19% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 20-10-2023 14:20 ]
Alles is weer uitgewassen en echt shitty graphics. Of het nu op low of ultra staat, niets maakt wat uit.
Het ziet er uitgewassen uit en geen dieptezicht. Rotsen zijn letterlijk minecraft pixels.
Check dat ammoschermpje op deze mp9. Dikke pixels (6MB png foto!)
/f/image/8iqpoK0tA18KML0K8Gp89HnZ.png?f=fotoalbum_medium)
Hier nog 1 op een andere computer.
/f/image/sCgJMsXFN16rJ0eAi36udZD3.png?f=fotoalbum_medium)
Je zou bijna denken dat ik een of andere resolution scaling functie heb opstaan.
[ Voor 43% gewijzigd door Spacewide op 22-10-2023 15:20 ]
Soms heb je wel van die potjes dat je gewoon niet verder komt dan een bepaald punt. Soms kan je de tegenstander terugduwen naar hun main base of word je als team teruggeduwd.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:19:
Toch lijkt de nieuwe map BF 2042 geen windeieren gelegd te hebben als ik dit mag geloven:
[YouTube: Battlefield Has Done The Impossible]
Ik zal dit weekend maar eens even in de map rondsneupen of het echt zo'n clusterf*ck is als het lijkt.:)
Dus vergeleken met de andere maps van 2042 vind ik dit wel een clusterf*ck map.
Klopt, ik heb het ook af en toe.Spacewide schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:44:
Weet iemand raad met het volgende, want ik begin het op te geven..
Alles is weer uitgewassen en echt shitty graphics. Of het nu op low of ultra staat, niets maakt wat uit.
Het ziet er uitgewassen uit en geen dieptezicht. Rotsen zijn letterlijk minecraft pixels.
Check dat ammoschermpje op deze mp9. Dikke pixels (6MB png foto!)
[Afbeelding]
Je zou bijna denken dat ik een of andere resolution scaling functie heb opstaan.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:19:
Toch lijkt de nieuwe map BF 2042 geen windeieren gelegd te hebben als ik dit mag geloven:
[YouTube: Battlefield Has Done The Impossible]
/f/image/K5MATFE0HhluIirFddOfW9zi.webp?f=fotoalbum_large)
Misschien omdat het 10€ kost?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
€9,59Help!!!! schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:03:
Waar kost het nu E10 dan ?
Aanbieding eindigt op 26 oktober.
Het is ook meer dat ik de verzameling ergens wel compleet wil hebben
PC Specs
Dan is het handig om ook eens de EA app te checkenHelp!!!! schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:18:
Thx, dat is een nette prijs! Heb echter al mijn BF's in de EA app en dat vind ik wel prettig dus hap nog niet toe....
Het is ook meer dat ik de verzameling ergens wel compleet wil hebben
https://www.ea.com/games/...2/buy/pc?isLocalized=true
€9,59
Thanks heb hem aangeschaft en bedankt voor het aan de hand meenemen
EA zou overigens EA niet zijn als er geen issue was. In de EA app hebben ze blijkbaar al weken een storing waardoor je met bepaalde banken niet met Ideal kunt betalen. Het bankscherm waarnaartoe je doorgelinkt wordt blijft leeg......

Het kan wel via de EA website en ik zie de game nu in de library dus eind goed al goed.
PC Specs
In bedoelde Metro en Locker. De nieuwe niet per se, maar zijn wel veel bottlenecks die zich ertoe lenen.RobinNL schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:57:
[...]
XP-farm vind ik wel wat overdreven hoor, of ik ben een stuk slechter geworden haha. Met Operation Metro kon je goed farmen, met deze map vind ik het zelf wat lastiger. Qua score kom ik misschien iets hoger uit vergeleken met andere 2042 maps.
Eens. Het is een combinatie van schaal, schaalbaarheid, battleflow en vlagplaatding en spawns. Blijkbaar voor DICE ontzettend moeilijk om het goed te krijgen. Grote verschil is denk ik dat ze sinds BF3 een groter publiek willen aanspreken. BF2 was redelijk niche. BF3 en alles erna had steeds meer COD trekjes.Klopt ja, in 2042 kan je niet fatsoenlijk vliegen. Voordat je het weet zit je aan de rand van de map. De maps van bijvoorbeeld BC2 en BF3 waren beter ja, ze hadden iets speciaals. Dat mis ik vooral bij de standaard maps van 2042.
Typisch gevalletje van DICE plsHelp!!!! schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:04:
^
![]()
Thanks heb hem aangeschaft en bedankt voor het aan de hand meenemen![]()
![]()
EA zou overigens EA niet zijn als er geen issue was. In de EA app hebben ze blijkbaar al weken een storing waardoor je met bepaalde banken niet met Ideal kunt betalen. Het bankscherm waarnaartoe je doorgelinkt wordt blijft leeg......![]()
![]()
Het kan wel via de EA website en ik zie de game nu in de library dus eind goed al goed.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Maar mis wel een map van een normale stad met straatjes en huizen waar je in kan?
En mensen rennen als stel dolle honden naar het slachtveld en dood en dan weer opnieuw spawnen. Weinig tactiek tot nu toe merk ik.
Je hebt Kaleidoscope. Is een stad met een paar gebouwen waar je in kan. Helaas zijn veel andere maps open, erg open. En anders heb je alleen Arica Harbor (BC2) nog met wat huisjes.fevo-1190 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:32:
Heb nu een aantal uren inzitten en moet zeggen best blij verrast.
Maar mis wel een map van een normale stad met straatjes en huizen waar je in kan?
En mensen rennen als stel dolle honden naar het slachtveld en dood en dan weer opnieuw spawnen. Weinig tactiek tot nu toe merk ik.
Als ik snel dood ga in het begin wacht ik even tot er een punt is overgenomen.
Ja erg open maps.RobinNL schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:37:
[...]
Je hebt Kaleidoscope. Is een stad met een paar gebouwen waar je in kan. Helaas zijn veel andere maps open, erg open. En anders heb je alleen Arica Harbor (BC2) nog met wat huisjes.
Dat is vaak ook leuk, maar mis wel een stadje tot nu toe.
Gameplay is wel erg goed hoor!
Breaktrough vind ik te chaotisch terwijl ik dat juist de leukste gamemode vond bij andere bf (of heette dat rush destijds…)
Rush is een bom planten, Breakthrough is punten cappen. Maar verder is het idee ongeveer hetzelfde. Rush heb je ook in Battlefield 2042.fevo-1190 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:50:
[...]
Ja erg open maps.
Dat is vaak ook leuk, maar mis wel een stadje tot nu toe.
Gameplay is wel erg goed hoor!
Breaktrough vind ik te chaotisch terwijl ik dat juist de leukste gamemode vond bij andere bf (of heette dat rush destijds…)
Kaleidoscope heeft ook nog behoorlijk veel open plekken. Die nieuwe map, Redacted is dan weer TE klein naar mijn mening. Een grote clusterfuck met granaten.RobinNL schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:37:
[...]
Je hebt Kaleidoscope. Is een stad met een paar gebouwen waar je in kan. Helaas zijn veel andere maps open, erg open. En anders heb je alleen Arica Harbor (BC2) nog met wat huisjes.
Metro stijl. Ik vind het wel leuk.Sn3gG3l schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:15:
[...]
Kaleidoscope heeft ook nog behoorlijk veel open plekken. Die nieuwe map, Redacted is dan weer TE klein naar mijn mening. Een grote clusterfuck met granaten.
Goede tip! heb de game meteen gekocht!RobinNL schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:07:
[...]
€9,59Via Steam.
Aanbieding eindigt op 26 oktober.
Heb altijd veel battlefield gespeeld, maar ben nooit aan BF2042 begonnen (te veel games en te weinig tijd).
Ben erg benieuwd
Het kan er ook mee te maken hebben dat er inderdaad een enorme instroom is van nieuwe spelers, geen enkel potje breakthrough en maar 1 potje redacted verloren gisteren. De meute blijft toch altijd maar op een grote hoop staan en na elke respawn weer vol de meatgrinder in te springen in plaats van even omlopen.
Natuurlijk hoort er bij elke positieve post over BF ook de nodige irritaties:
-Welke klaphark heeft dat onkwetsbare instant kill melee ballistic shield bedacht?
-De nieuwe battlepass wapens zijn CoD-style veels te sterk en direct meta
-Die cluster granaten moeten echt asap het spel uit
-Elke pot wel 1 of 2 cheaters
-Blasco is zóóó overpowered, tugs plus dat infiltration dinges en je pakt 150+ assists per potje, je eindigt gegarandeerd in top 5, ongeacht je aantal kills
Je kan de granaten ook weer tegenhouden met een gadget van Irish. Dan kunnen die granaten zowat niks.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:51:
Leuke map dat Redacted, zou het liever eens met 32/48 man zien dan met 64, maar het is een best verrassende kijk op de klassieke 3-lane maps. Stalemates lijken vooralsnog best goed te doorbreken met 1 of 2 goede squads met wat slimme keuzes tussen wapens en gadgets.
Het kan er ook mee te maken hebben dat er inderdaad een enorme instroom is van nieuwe spelers, geen enkel potje breakthrough en maar 1 potje redacted verloren gisteren. De meute blijft toch altijd maar op een grote hoop staan en na elke respawn weer vol de meatgrinder in te springen in plaats van even omlopen.
-Welke klaphark heeft dat onkwetsbare instant kill melee ballistic shield bedacht?
-Blasco is zóóó overpowered, tugs plus dat infiltration dinges en je pakt 150+ assists per potje, je eindigt gegarandeerd in top 5, ongeacht je aantal kills
Klopt, maar je kan nu met die clustergranaten een te groot gebied beslaan en te makkelijk heel een squad stoppen, met name bij trappen kan je én boven op de trap, de trap zelf en beneden afdekken. Die APS werkt vooral in defensieve posities, daar heb je niet zo heel veel aan als je eenmaal doorgebroken bent of permanent in de aanval.RobinNL schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:45:
[...]
Je kan de granaten ook weer tegenhouden met een gadget van Irish. Dan kunnen die granaten zowat niks.
Die toevoeging van dat ballistic maakt het spel minder leuk als het aankomt op 'van man tot man gevecht'. Ik heb in ieder geval nog geen manier gevonden om als Support een speler met shield te verslaan.
Ik heb niet het idee dat er in elke pot 1 of 2 cheaters zitten eigenlijk.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:51:
Leuke map dat Redacted, zou het liever eens met 32/48 man zien dan met 64, maar het is een best verrassende kijk op de klassieke 3-lane maps. Stalemates lijken vooralsnog best goed te doorbreken met 1 of 2 goede squads met wat slimme keuzes tussen wapens en gadgets.
Die cluster granaten waren prima, maar verne*ken de boel op Redacted idd.
Er is toch maar 1 nieuw wapen en dat is die K30? Of die nou meteen meta is vraag ik me af. Wel megahoge rpm maar ook maar 20 kogels in de mag.
De K30 zat er juist al een tijdje in. De G428, L9CZ en VHX D3 zijn de nieuwe wapens.Sn3gG3l schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:34:
[...]
Ik heb niet het idee dat er in elke pot 1 of 2 cheaters zitten eigenlijk.
Er is toch maar 1 nieuw wapen en dat is die K30? Of die nou meteen meta is vraag ik me af. Wel megahoge rpm maar ook maar 20 kogels in de mag.
https://www.ea.com/games/...eld-2042-update-notes-6-0
[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 25-10-2023 16:42 ]
Ok haha, Ik ben zelf pas een maandje ofzo aan het spelen. Die nieuwe wapens heb ik dan nog niet geprobeerd denk ikJanW schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:42:
[...]
De K30 zat er juist al een tijdje in. De G428, L9CZ en VHX D3 zijn de nieuwe wapens.
https://www.ea.com/games/...eld-2042-update-notes-6-0
Élke pot is overdreven, maar we treffen zeker 1 op de 3 potjes wel iemand die met de nieuwe DMR 100 tot 150+ kills wegtikt in een akelig tempo. Ook veel onzichtbare poppetjes, dat alleen het wapen zweeft (kan ook bug zijn, want DICE) en teleports.Sn3gG3l schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:34:
[...]
Ik heb niet het idee dat er in elke pot 1 of 2 cheaters zitten eigenlijk.
De VHX D3 is nieuwe meta. 850 rpm, geen recoil, hipfire bijna even accuraat als ADS. Overduidelijk zo overpowered gemaakt om de battlepass verkopen te stimuleren.
Die VHX heb ik gisteren ook ff geprobeerd, dat is inderdaad wel een fijn wapen... Die battlepass heb ik niet gekocht. Duurt wel even voor dat je een en ander kan unlocken dan.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:27:
[...]
Élke pot is overdreven, maar we treffen zeker 1 op de 3 potjes wel iemand die met de nieuwe DMR 100 tot 150+ kills wegtikt in een akelig tempo. Ook veel onzichtbare poppetjes, dat alleen het wapen zweeft (kan ook bug zijn, want DICE) en teleports.
De VHX D3 is nieuwe meta. 850 rpm, geen recoil, hipfire bijna even accuraat als ADS. Overduidelijk zo overpowered gemaakt om de battlepass verkopen te stimuleren.
Dat van die onzichtbare wapens heb ik ook wel eens, volgens mij is dat een bug inderdaad.
Wat is btw je Origin naam? Misschien eens een potje spelen of heb je altijd vaste squad?
Gewoon een incendiary grenade vanuit de grenade launcher erachter schieten, zijn ze vrij snel dood.Dropkogel schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:16:
Awesom 0
Die toevoeging van dat ballistic maakt het spel minder leuk als het aankomt op 'van man tot man gevecht'. Ik heb in ieder geval nog geen manier gevonden om als Support een speler met shield te verslaan.
Heb je wel crossplay aanstaan?NLKornolio schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:50:
Wat zijn de servers uitgestorven zeg. Als je geluk heb is er een server boven 60 man vol
Anders is iedereen Redacted en/of die nieuwe 'zombie' mode Killswitch aan het spelen
Nee express uitgezet maar blijkbaar foute keuze. Ga vanavond is doen want anders is het uitgestorven. Hebben de console spelers niet veel voordeel?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:28:
[...]
Heb je wel crossplay aanstaan?
Anders is iedereen Redacted en/of die nieuwe 'zombie' mode Killswitch aan het spelen
Nee maak je geen zorgen dat is best goed gedaan qua balans maar met muis ben je nog steeds (ver) in het voordeel wat mij betreft.NLKornolio schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:14:
[...]
Nee express uitgezet maar blijkbaar foute keuze. Ga vanavond is doen want anders is het uitgestorven. Hebben de console spelers niet veel voordeel?
Maar reset ook even je server filters voor de zekerheid, uitgestorven kan het niet zijn nu.
Thanks paar potjes op nieuwr maps kunnen spelen. Wel vreemd dat mijn fps echt inkakt op die servers.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:51:
[...]
Nee maak je geen zorgen dat is best goed gedaan qua balans maar met muis ben je nog steeds (ver) in het voordeel wat mij betreft.
Maar reset ook even je server filters voor de zekerheid, uitgestorven kan het niet zijn nu.
Veel te duur ik had hem voor 5 euroExtracnix schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:10:
[...]
Goede tip! heb de game meteen gekocht!
Heb altijd veel battlefield gespeeld, maar ben nooit aan BF2042 begonnen (te veel games en te weinig tijd).
Ben erg benieuwd

YouTube: Battlefield 2042 | Opgenomen met GeForce
Volgens mij heb je vsync aan en/of een fps cap van 75 fps aanstaan, kan dat kloppen?Marcbr schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
Iemand tips voor stutterfixing , had een 144 hz iiyama 34 widescreen en draaide redelijk tot lekker soepel zonder stutters alleen als ik muziek met spotify erbij draaide dan kwam er wel eens wat stutters. Nu ging het scherm binnen de garantie stuk maar ze hadden deze niet meer, ik wil absoluut geen curved scherm dus ben Iiyama akkoord gegaan met 32inch 165 hz scherm maar vreemd genoeg draait het minder lekker dus af en toe wat stutters. Ik wil dit spel gewoon soepel spelen anders en dit is zo frustrerend ook al is soms gewoon te doen ik pik dit niet. Heb een AMD 5600x met nvideo 3080 - 32 gig mem en dat moet toch voldoende zijn. Tik dit even gefrustreerd in en ik denk dat hier niet goed met dit probleem zit maar ben het even beu.
YouTube: Battlefield 2042 | Opgenomen met GeForce
Bedankt en nee V-sync staat uit en ik heb in de instellingen toch 2560 x 1440 165 hz staan en ook in Nvidea configuratiescherm staat het daar ook 2560 x 1440- 165 hz . Keek net even filmpje van toen me widescreen nog werkte maar daar schommelt me fps toch echt rond 100. ook BF1 gespeeld weer en dat loopt soepel ook al; komt me fps ook niet echt hoger dan 75 tot 80. Titanfall 2 getest en fps haalt de 165. Er is iets wat niet goed ingesteld staat denk ik?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:19:
[...]
Volgens mij heb je vsync aan en/of een fps cap van 75 fps aanstaan, kan dat kloppen?
Widescreen YouTube: Battlefield 2042 | Opgenomen met GeForce
In de video wordt ook gesproken over 'season 7 maps play test' (meervoud). En op dat moment zie je twee kaarten liggen, een van Zuid-Amerika en eentje van het Midden-Oosten.
The clock strikes 7 here in Stockholm.
— Battlefield (@Battlefield) 7 december 2023
Gather around the fireplace ...or your favorite tank and check out this festive update from the #Battlefield 2042 team 🎄 pic.twitter.com/ngCndabfJp
:strip_exif()/f/image/S4qvS9VEl8jNU8Gsu74fWR65.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door RobinNL op 07-12-2023 19:48 ]
Problemen al opgelost? Ik zie dat ik als CPU een 5800x las in plaats van 5600x. Dit zijn geen hele gekke framerates voor die CPU, eigenlijk wel zo'n beetje de limiet. Je kan alle settings nog op low of off zetten en kijken of je dan nog steeds zulke stutters hebt. Het is bij DICE heel goed mogelijk dat het na een update van de een of andere dag ineens niet meer goed of minder loopt helaas.Marcbr schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:16:
[...]
Bedankt en nee V-sync staat uit en ik heb in de instellingen toch 2560 x 1440 165 hz staan en ook in Nvidea configuratiescherm staat het daar ook 2560 x 1440- 165 hz . Keek net even filmpje van toen me widescreen nog werkte maar daar schommelt me fps toch echt rond 100. ook BF1 gespeeld weer en dat loopt soepel ook al; komt me fps ook niet echt hoger dan 75 tot 80. Titanfall 2 getest en fps haalt de 165. Er is iets wat niet goed ingesteld staat denk ik?
Widescreen YouTube: Battlefield 2042 | Opgenomen met GeForce
Op yt staan veel filmpjes van hoe het loopt met de combinatie 5600x met een 3080 en daar loopt het allemaal wel goed maar die zijn ook wel wat gedateerd geloof ik. ook pc's met een mindere videokaart waar het soepel lijkt te lopen. Heb zelfs op Reddit een topic aangemaakt en daar zei iemand dat heel vreemd zou zijn dat het aan het scherm zou kunnen liggen maar daarna had hij toch mogelijke verklaring kunnen vinden maar het lijkt me nog steeds stug dat hieraan zou kunnen liggen gezien de pc gewoon krachtig genoeg zou moeten zijn.
https://www.reddit.com/r/...utter_issues_with_iiyama/
Ga maar eens denken aan een upgrade als ik er niet uitkom, dit pikken we niet, het is speelbaar maar zo bloody irritant soms. Battlefield 1 en V lopen als een tierelier.
het loopt in ieder naar mijn gevoel stroperig en heb ook geen lekker gevoel kwa besturing met me muis, dan stutters zo af en toe en als wanneer in gevecht nog meer van stotterende probleempjes.
[ Voor 17% gewijzigd door Marcbr op 16-12-2023 19:33 ]
Ik speel ook met een 5600X op 1440p met een 6700 XT.Marcbr schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 19:17:
Ik wilde jullie hier daar niet teveel lastig mee vallen maar ben er nog steeds niet uit, binnenkort even met me buurman eens me pc eens grondig gaan onderzoeken want die is daar nog wat handiger in.
Op yt staan veel filmpjes van hoe het loopt met de combinatie 5600x met een 3080 en daar loopt het allemaal wel goed maar die zijn ook wel wat gedateerd geloof ik. ook pc's met een mindere videokaart waar het soepel lijkt te lopen. Heb zelfs op Reddit een topic aangemaakt en daar zei iemand dat heel vreemd zou zijn dat het aan het scherm zou kunnen liggen maar daarna had hij toch mogelijke verklaring kunnen vinden maar het lijkt me nog steeds stug dat hieraan zou kunnen liggen gezien de pc gewoon krachtig genoeg zou moeten zijn.
https://www.reddit.com/r/...utter_issues_with_iiyama/
Ga maar eens denken aan een upgrade als ik er niet uitkom, dit pikken we niet, het is speelbaar maar zo bloody irritant soms. Battlefield 1 en V lopen als een tierelier.
het loopt in ieder naar mijn gevoel stroperig en heb ook geen lekker gevoel kwa besturing met me muis, dan stutters zo af en toe en als wanneer in gevecht nog meer van stotterende probleempjes.
Ik haal een gemiddelde van 100 a 110 fps meeste settings high sommige op med en rtx uit.
Ik had hiervoor een 3600x maar dat was een enorme bottleneck.
Dat klinkt goed maar mijn hele verhaal draait erom dat ik dus mijn specs het spel niet soepel kan spelen, veel stutters oftewel hickups, te irritant gewoon, ook mijn muis gevoel is ook heel raar en kan niet echt lekker richten de laatste tijd. Battlefield V voelt de muis ook zoals het hoort en loopt ook als een tierelier.Bassbounce schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:43:
[...]
Ik speel ook met een 5600X op 1440p met een 6700 XT.
Ik haal een gemiddelde van 100 a 110 fps meeste settings high sommige op med en rtx uit.
Ik had hiervoor een 3600x maar dat was een enorme bottleneck.
Wou hem nochtans kopen nu hij aan 11€ staat..
Het aantal spelers dat dit spel speelt, zou wel hoger mogen. Maar desondanks en afhankelijk welke gamemodus je speelt, zijn er wel zeker wat volle servers.
Wel adviseer ik om crossplay aan te zetten, zodat je samen speelt met console spelers.
Voor die 11 euro is het zeker waard.
Eens met @Games. Normaal kom je gewoon in volle servers terecht. M'n vrienden en ik spelen vooral Conquest en Breakthrough. Vergeleken met eerdere Battlefield games is 2042 wel minder, maar het speelt wel lekker weg. Mijn teller staat op ruim 900 uur en ik speel de game nog steeds.Valdourian schreef op zondag 31 december 2023 @ 08:56:
Ik lees niet zo goeie reviews over dit spel en dat de servers dood zijn, klopt dit?
Wou hem nochtans kopen nu hij aan 11€ staat..
Je kan de game gewoon kopen en kijken hoe het speelt. Is het toch niks, dan kan je 'm binnen de 2 uur nog refunden.
Maar voor 11 euro is ndat zeker waard om te teseten vind ik
:strip_exif()/f/image/JVDE1DU8TrECCrE59AGXk3S6.jpg?f=fotoalbum_large)
➡️ Season 6 Extension
Get the best out of S6 with a QoL Update and Lunar New Year Rewards!
🛰️ Arkangel Directive
Battle for new rewards in Control as you Claim & Sync Satellites, and Earn Vehicles across 2 additional maps.
🌄 S7 is on the horizon
Fight on 2 maps this coming season and stay sharp for your first look at S7.
/f/image/rid4i0N9owWh9TE2lkTE2sb6.png?f=fotoalbum_large)
Wilde dit al eerder melden want is al paar dagen oud en is ook gemist in het frontpage artikel (nieuws: Gerucht: volgende Battlefield-game krijgt gratis battleroyalemodus ):
Maar Marcus Lehto is exit:
Yes, I left EA on my own accord.
— Marcus Lehto (@game_fabricator) 27 februari 2024
This was very a tough decision for me to make.
I want to thank the Battlefield community for allowing me to listen to you while I was able. Your feedback will help make Battlefield stronger.
I wish the teams at EA all the best moving forward.
PC Specs
Nog belangrijker: Ridgeline Games (studio die verantwoordelijk is voor de singleplayer) is van de Battlefield franchise afgehaald. Ik weet niet of dat een goed of slecht teken is.Help!!!! schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:36:
Het is enigzins offtopic maar goed.
Wilde dit al eerder melden want is al paar dagen oud en is ook gemist in het frontpage artikel (nieuws: Gerucht: volgende Battlefield-game krijgt gratis battleroyalemodus ):
Maar Marcus Lehto is exit:
[Twitter]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Ik twijfel of we de dingen krijgen die vorig jaar werden geroepen (goede singleplayer, betere destruction etc). De volgende Battlefield game zou voor oktober 2025 gepland staan. Of zou dat pas voor de daarna gelden?
Ik speel eigenlijk altijd als Falck met support loadout. Wapens ben ik nog aan het onderzoeken en veel aan het switchen en de nieuwe (budget/ 2e hands build) pc is bijna compleet. Ik speel nu nog op een 4670k met gtx 1070, gaat beter dan verwacht eerlijk gezegd.
Met het nieuws omtrent alle ontslagen ben ik wel benieuwd hoe de geplande release in 2025 zal gaan....
Ondanks dat Battlefield 2042 veel kritiek krijgt, vind ik Battlefield 2042 juist één van de betere Battlefield. Oké, kwa content is/was het karig, maar de gameplay zelf voelt goed aan, vooral wapens voelen heerlijk aan..douwe.nl schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:52:
Ik ben sinds jaren weer aan het gamen (kinderen enzo) en ben van origine een echte OG battlefield speler. Bf1942 (desert combat) en bf3 helemaal grijs gespeeld... Zo ook sinds kort weer 2042. Alle ophef aside ik vermaak me prima weer haha.
Ik speel eigenlijk altijd als Falck met support loadout. Wapens ben ik nog aan het onderzoeken en veel aan het switchen en de nieuwe (budget/ 2e hands build) pc is bijna compleet. Ik speel nu nog op een 4670k met gtx 1070, gaat beter dan verwacht eerlijk gezegd.
Met het nieuws omtrent alle ontslagen ben ik wel benieuwd hoe de geplande release in 2025 zal gaan....
Battlefield V vind ik juist een slechtere Battlefield. De campaign was echt geweldig maar multi-player.... geen plezier in gehad, vooral door al die rare skins met capes en weet ik veel allemaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 08-03-2024 17:48 ]
Maar als je weer kijkt naar map design, dan moet je wel zeggen dat die van Battlefield V (en Battlefield 1) veel beter waren. Ook ik heb veel minder uur in Battlefield V en 1 zitten vergeleken met Battlefield 2042.Toonen1988 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:46:
[...]
Ondanks dat Battlefield 2042 veel kritiek krijgt, vind ik Battlefield 2042 juist één van de betere Battlefield. Oké, kwa content is/was het karig, maar de gameplay zelf voelt goed aan, vooral wapens voelen heerlijk aan..
Battlefield V vind ik juist een slechtere Battlefield. De campaign was echt geweldig maar multi-player.... geen plezier in gehad, vooral door al die rare skins met capes en weet ik veel allemaal.
BF1: 372 uur
BF5: 446 uur
BF2042: 944 uur
Ik heb toevallig Battlefield 1 en Battlefield V opnieuw gedownload om een beetje te spelen.
Maar kan dat ook niet zijn dat BF2042 langer up is zeg maar zonder nieuwe versieRobinNL schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:46:
[...]
Maar als je weer kijkt naar map design, dan moet je wel zeggen dat die van Battlefield V (en Battlefield 1) veel beter waren. Ook ik heb veel minder uur in Battlefield V en 1 zitten vergeleken met Battlefield 2042.
Ik heb toevallig Battlefield 1 en Battlefield V opnieuw gedownload om een beetje te spelen.
In het eerste jaar zat ik al boven de uren van BF1 en mogelijk ook boven die van BF5Ricmaniac schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:24:
[...]
Maar kan dat ook niet zijn dat BF2042 langer up is zeg maar zonder nieuwe versie
[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 08-03-2024 23:26 ]
Ben ook teruggevallen op V, de movements zijn m.i. echt stukken beter en daar heeft jackfracks ook een video van op YT en dan zie wat je allemaal in V wel kan tov 2042 en dat is een hoop. Ook in het richten en het gevoel van wapens zijn in V een stuk beter, je weet hoeveel kogels je nodig hebt en dat kan je bij dit spel bij veel wapens maar moeilijk inschatten en over het richten zijn veel topics over dat er het nogal lastig is maar ik kan er in ieder geval moeilijk mee overweg. Heb destijds V niet echt goed de kans gegeven en speelde meer 1 maar ben nu helemaal over en zie nu pas hoe goed eigenlijk V is en gelukkig genoeg servers.RobinNL schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:46:
[...]
Maar als je weer kijkt naar map design, dan moet je wel zeggen dat die van Battlefield V (en Battlefield 1) veel beter waren. Ook ik heb veel minder uur in Battlefield V en 1 zitten vergeleken met Battlefield 2042.
Toch heeft dit spel wel een hoge funfactor maar speel het maar mondjesmaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Marcbr op 09-03-2024 07:50 ]
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042