Als je Steam hebt kijkt dan bij BF2042 met de rechtermuisknop op "properties". En kies dan "local files" en dan " verify integrity of game files"
Ik heb 2042 weer opgepakt om het te testen na de laatste updates. Ik weet niet waarom, maar ik kom er gewoon niet lekker in. 64p of meer is niet wat ik fijn vind. Teveel random deaths vanuit plekken waar je niemand ziet. De mappen voelen allemaal hetzelfde aan op één of andere manier.
Als ik BF5 opstart en wat mappen speel, heb ik een veel fijner gevoel. Niet per se de gunplay, maar met name de mappen denk ik. Ook 64p, maar op mappen die er veel beter voor ontworpen zijn. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar herkennen jullie dit?
Als ik BF5 opstart en wat mappen speel, heb ik een veel fijner gevoel. Niet per se de gunplay, maar met name de mappen denk ik. Ook 64p, maar op mappen die er veel beter voor ontworpen zijn. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar herkennen jullie dit?
Laatst een potje Arica harbour en dat ging lekker.StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:27:
Ik heb 2042 weer opgepakt om het te testen na de laatste updates. Ik weet niet waarom, maar ik kom er gewoon niet lekker in. 64p of meer is niet wat ik fijn vind. Teveel random deaths vanuit plekken waar je niemand ziet. De mappen voelen allemaal hetzelfde aan op één of andere manier.
Daarna weer een potje met een nieuwere map, ging beroerd... Voelde als chaos waarbij de enemies continue van alle kanten komen.
Alsof de maps te klein zijn voor het aantal spelers? Ik snap dat je niet eerst een kwartier wilt rondlopen om enemies te vinden, maar het is nu een soort meat grinder.
64p op grotere maps lijkt mij logischer.
Ik heb ook wat moeite om infrantry only servers te vinden. ik haal er geen lol uit als er 1 goede heli pilot is die de match domineert. Hij stond vorige week nog bij portal als official, maar die is alweer aangepast.
Ik speel meestal conquest,en dan met 128 man,ik kies wel meestal een gedeelte om op te vechten,waar je op moet letten is dat je nooit alleen Vecht maar wel met het liefst een grote groep spelers 😎
Gisteren ff gekeken op Twitch gekeken naar een gast,die was met een top squad en alle 4 Medic.
Ook alle goed in het spel en dan ben je wel echt superior op het slagveld,ga je dood is er altijd iemand van je squad die je red
Dan is het een compleet ander spel,zo als nu zo der mede spelers is dood gewoon dood
Gisteren ff gekeken op Twitch gekeken naar een gast,die was met een top squad en alle 4 Medic.
Ook alle goed in het spel en dan ben je wel echt superior op het slagveld,ga je dood is er altijd iemand van je squad die je red
Dan is het een compleet ander spel,zo als nu zo der mede spelers is dood gewoon dood
128p is een grote no-go voor mij. Ik vind die random chaos echt verschrikkelijk. Doet me denken aan Metro. De leukste potjes heb ik gespeeld waarin ik constant tegen een 10 of 20 man speel op een behapbaar deel van de map. Vaak om maar 2 of 3 vlaggen, zonder dat er totale chaos overheerst. Soms wat voertuigen in de mix erbij.Virtua schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:41:
Ik speel meestal conquest,en dan met 128 man,ik kies wel meestal een gedeelte om op te vechten,waar je op moet letten is dat je nooit alleen Vecht maar wel met het liefst een grote groep spelers 😎
Niet dat je ineens tegen 16 man tegelijk komt, maar gewoon een handjevol tegelijk. Dat is ook waarmee ik vaak op 1 stond in BF2 en BF3.
Hier ook, dat was na de laatste update. Komt nu net weer een update binnen, hopelijk is het gewoon 1x drukken en starten nu. Lijkt er wel weer op.Pimmuz schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:07:
[...]
Yes die sale liep tm 23 maart en toen ging ik even kijken voordat ik dit post![]()
https://www.allkeyshop.co...42-cd-key-compare-prices/
Ik ga hem nu ook refunden want dacht slim te zijn door een Steam key te kopen ipv een EA Play abbo van 4euro de maand hebben om het spel te kunnen spelen.
Maar nee dat spel start vanuit Steam de EA App op en als ik dan mazzel heb start het spel na 4 of 5x proberen echt waardeloos en nee dat zal niet aan Steam liggen.
Goed 3de edit:
Spel is dus ook vanuit EA App op te starten zie ik zo juist eens kijken of dat een beetje werkt.
Ja maar toen ik daar eenmaal achter was gekomen (opstarten in EA App) had ik al een refund aangevraagd en dat ze hebben ze zo snel afgewikkeld bij Steam dat ik nu dus geen BF2042 meer hebcharrel schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:28:
[...]
Hier ook, dat was na de laatste update. Komt nu net weer een update binnen, hopelijk is het gewoon 1x drukken en starten nu. Lijkt er wel weer op.
Ga wel weer een EA App key kopen dan maar niet in mijn Steam Libary

Dat hele opstart gebeuren is met de ena laatste patch geweest,nu is dat gelukkig niet meer
Ligt EA eruit, geen enkele BF game wil connecten met de servers?!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Hier het zelfde krijg fout melding als ik het spel opstartSAiN ONeZ schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:56:
Ligt EA eruit, geen enkele BF game wil connecten met de servers?!
Tip als je moeite hebt met het opstarten van de game: starten als administrator aanzetten loste voor mij het probleem op.
Overigens heb ik veel plezier met de game en vraag ik me af of er mensen via Discord willen teamen.
Overigens heb ik veel plezier met de game en vraag ik me af of er mensen via Discord willen teamen.
Ik zit nu op Discord op de Tweakers server, mijn nickname is Oom Joos.
[ Voor 73% gewijzigd door Jovas op 06-04-2023 21:07 ]
@Rippz ik ben er niet blij mee . Game gekocht in de releasedatum voor de hoofdprijs. En kan nog steeds de attachment niet op de wapens krijgen. Ik heb al van alles geprobeerd. Game in de EA portal gerepareerd. Op YouTube gezocht naar bugg fixes . Tot op heden nog geen oplossing gevonden . Misschien is er hier iemand die met me mee wil kijken ?
Wat is precies het probleem ?wesleybor schreef op zondag 9 april 2023 @ 16:43:
@Rippz ik ben er niet blij mee . Game gekocht in de releasedatum voor de hoofdprijs. En kan nog steeds de attachment niet op de wapens krijgen. Ik heb al van alles geprobeerd. Game in de EA portal gerepareerd. Op YouTube gezocht naar bugg fixes . Tot op heden nog geen oplossing gevonden . Misschien is er hier iemand die met me mee wil kijken ?
- attachements moet je eerst unlocken door een x aantal kills te hebben met het specifieke wapen.
- Daarna zorg je er voor dat de attachements op een plekje zitten in je + menu bij dat wapen. Kan onder collection - weapon.
- In het spel kun je switchen tussen vooraf geseleceerde attachements. ( per kant van je plus menu heb je 3 plekken waarop je een attachement kan zetten )
7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE
kijk zelf maar https://youtu.be/B0P4ZgM6Z-4 er zijn er al vrij maar kan ze niet koppelen aan het wapenSkybullet schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 15:02:
[...]
Wat is precies het probleem ?
- attachements moet je eerst unlocken door een x aantal kills te hebben met het specifieke wapen.
- Daarna zorg je er voor dat de attachements op een plekje zitten in je + menu bij dat wapen. Kan onder collection - weapon.
- In het spel kun je switchen tussen vooraf geseleceerde attachements. ( per kant van je plus menu heb je 3 plekken waarop je een attachement kan zetten )
Je kunt in BF2042 attachments switchen zonder te respawnen. Voor iedere slot selecteer je 3 mogelijke attachments. Zie:wesleybor schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 19:25:
[...]
kijk zelf maar https://youtu.be/B0P4ZgM6Z-4 er zijn er al vrij maar kan ze niet koppelen aan het wapen
YouTube: How to Quick Switch attachment in Battlefield 2042 (After update 3.2...
Ze zijn al gekoppeld aan je wapen. De attachment op de "eerste" positie vanaf je wapen gezien wordt geïnstalleerd. In game kun je dan door het plus menu te openen een andere kiezen.wesleybor schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 19:25:
[...]
kijk zelf maar https://youtu.be/B0P4ZgM6Z-4 er zijn er al vrij maar kan ze niet koppelen aan het wapen
In het menu waar je nu bent kun je ze van plek laten wisselen door ik geloof rechtermuisknop en daarna linker muisknop op de plek waar je hem wil. En natuurlijk door er op te klikken en een andere te kiezen die nog niet in het rijtje van 3 staat.
Er is niks mis met je spel.
7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE
dat werkt dus niet ik kan ze niet plaatsen of verplaatsen met me rechter muisknop.Skybullet schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 20:00:
[...]
Ze zijn al gekoppeld aan je wapen. De attachment op de "eerste" positie vanaf je wapen gezien wordt geïnstalleerd. In game kun je dan door het plus menu te openen een andere kiezen.
In het menu waar je nu bent kun je ze van plek laten wisselen door ik geloof rechtermuisknop en daarna linker muisknop op de plek waar je hem wil. En natuurlijk door er op te klikken en een andere te kiezen die nog niet in het rijtje van 3 staat.
Er is niks mis met je spel.
Ja de UI is nogal een draak en het is even wennen inderdaad.
In dat scherm moet je dus 1x rechtsklikken op de attachment die je wilt gaan verplaatsen.
dan daarna 1 keer links klikken op die onderste (ironsight) om deze daarmee te vervangen.
once ingame als je je wapen in je hand hebt (zonder ADS) eenmaal op T drukken en 1 keer op je attachment naar keuze klikken met linkermuisknop
In dat scherm moet je dus 1x rechtsklikken op de attachment die je wilt gaan verplaatsen.
dan daarna 1 keer links klikken op die onderste (ironsight) om deze daarmee te vervangen.
once ingame als je je wapen in je hand hebt (zonder ADS) eenmaal op T drukken en 1 keer op je attachment naar keuze klikken met linkermuisknop
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Gisteren sinds lange tijd weer plezier gehad in deze game! Even wat tijd geïnvesteerd in zoeken naar de juiste loadout en wapens, direct in Infantry Conquest gesprongen en erg leuke potten gehad! Merk wel dat een goede squad veel speelplezier toevoegt!
Zijn er nog spelers die samen willen spelen? Ik heb een draaiende discord (niet echt openbaar nog, maar wel te gebruiken). Voeg me toe: Loondijke.
Zijn er nog spelers die samen willen spelen? Ik heb een draaiende discord (niet echt openbaar nog, maar wel te gebruiken). Voeg me toe: Loondijke.
Ik kan je in Discord niet vinden onder die naam. Mijn DC user name is Oom Joos, EA BF 2042 Oom_Joos. Ik speel meestal in de avonden.StealthyPeanut schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:34:
Gisteren sinds lange tijd weer plezier gehad in deze game! Even wat tijd geïnvesteerd in zoeken naar de juiste loadout en wapens, direct in Infantry Conquest gesprongen en erg leuke potten gehad! Merk wel dat een goede squad veel speelplezier toevoegt!
Ik vind het spel echt cool, erg veel lol gehad. Wel jammer dat er niet gewoon een serverbrowser is. Wel cool dat je crossplatform tegen console spelers kan spelen, je herkent ze meteen want die kun je makkerlijk afknallen haha
Ik speel normaal alleen BF4 maar ik heb een nieuwe pc!
Gisteren 2042 gespeeld en was vooraf bang dat het echt helemaal niets zou zijn vanwege de veelal negatieve meningen hier maar het viel reuze mee en eigenlijk gewoon leuk
Misschien zijn de negatieve ervaringen van toen het spel net uit was?
Ga zeker mixen en BF4 en BF2042 afwisselen.
Gisteren 2042 gespeeld en was vooraf bang dat het echt helemaal niets zou zijn vanwege de veelal negatieve meningen hier maar het viel reuze mee en eigenlijk gewoon leuk
Misschien zijn de negatieve ervaringen van toen het spel net uit was?
Ga zeker mixen en BF4 en BF2042 afwisselen.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Die is er wel toch? Althans, die meen ik gisteren gezien te hebben en heb toen ook op een server gespeeld aan de hand van de omschrijving.[b]Jovas in "[PC] Battlefield 2042"Wel jammer dat er niet gewoon een serverbrowser is.
Wat is de thermal scope toch een heerlijke oude mensen attachment.
Voorheen vroeg ik mij altijd af van waar ik afgeknald werd, nu zie ik tenminste waar vandaan ze mij afknallen
Voorheen vroeg ik mij altijd af van waar ik afgeknald werd, nu zie ik tenminste waar vandaan ze mij afknallen
I'm in this picture and I don't like it. Ik raak nooit iets met een sniper rifle, maar met een thermal scope lukt zelfs mij dat wel eens. Nou moet ik wel zeggen dat ik alleen met een sniper rifle loop als ik daar een battlepass-missie voor heb. En dan gebruik ik uiteraard de masterkey, daar heb ik dan weer geen thermal voor nodig.Carthrax schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:15:
Wat is de thermal scope toch een heerlijke oude mensen attachment.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
heb het eindelijk voor elkaar heb de key bendings veranderd nu kan ik in game wel dingen aanpassen
toch vreemd er stonden geen dubbele toetsen combo's in
toch vreemd er stonden geen dubbele toetsen combo's in
Ik ben van plan BF2042 weer een kans te geven; Mijn loadouts zullen hopeloos verouderd zijn, kunnen jullie mij een stukje de goede weg heen sturen met wapens die tegenwoordig het lekkerste spelen?
Ik heb ook wat seizoenen gemist aan nieuwe wapens, zijn deze buiten de seizoenen om nog vrij te spelen?
Ik heb ook wat seizoenen gemist aan nieuwe wapens, zijn deze buiten de seizoenen om nog vrij te spelen?
Ik speel al maanden met ongeveer dezelfde wapens, je mist niksVegazz schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:42:
Ik ben van plan BF2042 weer een kans te geven; Mijn loadouts zullen hopeloos verouderd zijn, kunnen jullie mij een stukje de goede weg heen sturen met wapens die tegenwoordig het lekkerste spelen?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Nieuwste assault rifle, nieuwste LMG. Zoals bij elke shooter met een battlepass: nieuwe wapens daaruit zijn meestal wel de nieuwe meta.Vegazz schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:42:
Voor het vrijspelen van wapens: via portal kan je servers vinden waarbij je als aanvaller in tegen een vol team van bots speelt en dus heel makkelijk dingen kan unlocken.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Ik heb af en toe last van 'trekkers' in het spel. Speel alles op ultra, geen RT aan, op 1440p en 144 Hz.
Is mijn videokaart een beperkende factor?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 289,- | € 289,- |
1 | Moederborden | Gigabyte X570S AERO G | € 262,85 | € 262,85 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 XT 20GB GDDR6 | € 899,- | € 899,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 FX | € 139,- | € 139,- |
1 | Monitors | Iiyama G-Master Red Eagle GB3466WQSU-B1 Zwart | € 399,- | € 399,- |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (NL, OEM) | € 109,20 | € 109,20 |
1 | Officesoftware en suites | Microsoft Office 365 Personal | € 38,60 | € 38,60 |
1 | PC speakersets | Edifier R1700BT (Zwart) | € 139,- | € 139,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Toetsenborden | Logitech G815 Lightsync RGB (GL Tactile, Qwerty US) Zwart | € 149,- | € 149,- |
1 | Muizen | Logitech G502 X Plus Zwart | € 128,01 | € 128,01 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C18D-32GVK | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Gaming headsets | HyperX Cloud Alpha Wireless | € 180,80 | € 180,80 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 750W | € 116,42 | € 116,42 |
1 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 117,90 | € 117,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.122,30 |
Zet het spel eens op high of medium en je weet het... Waarschijnlijk zie je het verschil niet eens.partyondude schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:41:
@partyondude Wat bedoel je precies met trekkers en wat heb je zelf al gedaan?
Maar je videokaart zal zeker geen beperkende factor zijn. Ik speel met een RX6800 op 1440p en ondervind daarmee geen problemen.Here are the best settings for Battlefield 2042:The two settings that impacted performance most were lighting quality and undergrowth quality, both of which we turned down to Low. Lighting brought an 8% increase in our average frame rate, while undergrowth improved it by an additional 3%. Although not a massive increase, 11% between the two settings is nothing to sneeze at.
- Texture quality: High
- Texture filtering: Ultra
- Lighting quality: Low
- Effects quality: Medium
- Post process quality: Medium
- Mesh quality: High
- Terrain quality: Medium
- Undergrowth quality: Low
- Anti-aliasing quality: TAA High
- Ambient occlusion: SSAO
- Ray traced ambient occlusion: Off
- Nvidia Reflex: Off
- High-fidelity objects: Ultra
Je kan ook Breakthrough solo/coop spelen, daar hoef je niet eens voor te zoeken.Gundogan schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:01:
Voor het vrijspelen van wapens: via portal kan je servers vinden waarbij je als aanvaller in tegen een vol team van bots speelt en dus heel makkelijk dingen kan unlocken.
Nog niks. Heel af en te toe blijft het spel voor 1 seconde hangen. Vandaar dat ik de videokaart 'verdenk', maar dat kan het dus niet zijn als ik jou begrijp.JanW schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:36:
@partyondude Wat bedoel je precies met trekkers en wat heb je zelf al gedaan?
[...]
Maar je videokaart zal zeker geen beperkende factor zijn. Ik speel met een RX6800 op 1440p en ondervind daarmee geen problemen.
Ah, dan snap ik meteen wat je met trekkers bedoeltpartyondude schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:55:
[...]
Nog niks. Heel af en te toe blijft het spel voor 1 seconde hangen. Vandaar dat ik de videokaart 'verdenk', maar dat kan het dus niet zijn als ik jou begrijp.
In andere games geen problemen?
Drivers up-to-date, of misschien eens een keer opnieuw installeren?
En pas de settings eens aan naar medium/low om te kijken of 't dan ook nog voorkomt.
Ik speel geen andere games 
Zal anders eens kijken wat het verlagen van de kwaliteit doet.
Zal anders eens kijken wat het verlagen van de kwaliteit doet.
Dat is ook een goede ja.Shabbaman schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:50:
[...]
Je kan ook Breakthrough solo/coop spelen, daar hoef je niet eens voor te zoeken.
Ik probeerde in het begin eerst conquest solo omdat ik dat de leukste gamemode vind, maar bots farmen in die gamemode is lang niet zo goed als in breakthrough (portal of coop/solo).
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Zag net wel dat de processor voor 100% belast werd, dat verbaasde me wel. Drivers zijn allemaal bijgewerkt.JanW schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:21:
[...]
Ah, dan snap ik meteen wat je met trekkers bedoeltDe videokaart zal niet beperkend zijn in dat ie 't niet aan zou kunnen.
In andere games geen problemen?
Drivers up-to-date, of misschien eens een keer opnieuw installeren?
En pas de settings eens aan naar medium/low om te kijken of 't dan ook nog voorkomt.
Wat zijn de temps?
Misschien dat je CPU the hard boost en de koeler te kort komt? Dus dan throttled op de verkeerde momenten of iets dergelijks
Misschien dat je CPU the hard boost en de koeler te kort komt? Dus dan throttled op de verkeerde momenten of iets dergelijks
Dev post over Squad management en Squad orders: https://www.ea.com/en-gb/...nagement-and-squad-orders
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Goed dat ze er wat aan doen, aan de andere kant, triest dat deze core feature er niet al in zit.RobinNL schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:14:
Dev post over Squad management en Squad orders: https://www.ea.com/en-gb/...nagement-and-squad-orders
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
GPU 60 graden, CPU 67,5 graad. Load van de CPU nog steeds 100%.kneusteun schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:41:
Wat zijn de temps?
Dit had al vanaf de beta in de game moeten zitten, daar ben ik het helemaal mee eens. Toch ben ik een soort van blij dat dit er toch nog komt.TheRicolaa10 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:23:
[...]
Goed dat ze er wat aan doen, aan de andere kant, triest dat deze core feature er niet al in zit.
Hey ik wou even wat delen met jullie
Ik had last van een hoog cpu gebruik tijdens het spelen van BF2042 en toen stuitte ik op een tip om het volgende in kladblok te zetten:
Thread.ProcessorCount 10
Thread.MaxProcessorCount 10
Thread.MinFreeProcessorCount 0
Thread.JobThreadPriority 0
GstRender.Thread.MaxProcessorCount 20
En dan bij de bovenste twee het aantal cores invullen die je hebt, en de onderste het aantal threads.
Dan opslaan als User.cfg (met hoofdletter) en als alle bestanden in de dropdown.
Dan opslaan in je BF2024.exe bestands locatie.
Makkelijkste manier is rechtermuisknop op de shortcut>bestands locatie openen
Ik merkte gelijk iets van 25% minder cpu usage
Ik had last van een hoog cpu gebruik tijdens het spelen van BF2042 en toen stuitte ik op een tip om het volgende in kladblok te zetten:
Thread.ProcessorCount 10
Thread.MaxProcessorCount 10
Thread.MinFreeProcessorCount 0
Thread.JobThreadPriority 0
GstRender.Thread.MaxProcessorCount 20
En dan bij de bovenste twee het aantal cores invullen die je hebt, en de onderste het aantal threads.
Dan opslaan als User.cfg (met hoofdletter) en als alle bestanden in de dropdown.
Dan opslaan in je BF2024.exe bestands locatie.
Makkelijkste manier is rechtermuisknop op de shortcut>bestands locatie openen
Ik merkte gelijk iets van 25% minder cpu usage
ik kan niet meer online !! geen verbinding met Servers ??? wat moet ik doen
Voor zulke dingen kan je beter naar het Twitter account van Battlefield of Battlefield Comms gaan om te kijken of er wat aan de hand is.wesleybor schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:09:
En als je het nu probeert? Ik kan gewoon in matches komen.
Nee nog niet . veel gezeur met deze gameRobinNL schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 20:05:
[...]
Voor zulke dingen kan je beter naar het Twitter account van Battlefield of Battlefield Comms gaan om te kijken of er wat aan de hand is.
En als je het nu probeert? Ik kan gewoon in matches komen.
Neem anders contact op met de EA helpdesk.
Game al geupdate ? via de EA app ? ik had het zelfde ... bleek dat ik een update moest uitvoeren (pc versie)wesleybor schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:09:
Game is tot vrijdag in de aanbieding.
De game heb ik nu voor het eerst gespeeld op de PC met een 7800x3d en nvidia 4700.
Max settings op 1440p, wat speeld dat lekker weg en wat is de game mooi!
Load van CPU en GPU tikken beide rond de 40-50% aan.
De game heb ik nu voor het eerst gespeeld op de PC met een 7800x3d en nvidia 4700.
Max settings op 1440p, wat speeld dat lekker weg en wat is de game mooi!
Load van CPU en GPU tikken beide rond de 40-50% aan.
Vanmiddag Gameplay trailer van Season 5. Te bekijken via hieronder.
Battlefield 2042 "Elite Edition" aangekondigd voor $89.99
Bevat:
Lost World Bundle + Year 1 Content voor $29.99
Europrijzen waren niet vermeld zover ik weet.
Battlefield 2042 "Elite Edition" aangekondigd voor $89.99
Bevat:
- Base game
- Year 1 content
- "Lost World" Bundle
- "Forsaken" Rao Specialist set
- "Starved Vulture" vehicle skin
- "Banisher" Weapon skin
Lost World Bundle + Year 1 Content voor $29.99
Europrijzen waren niet vermeld zover ik weet.
:strip_exif()/f/image/TSLE4rHAOoZjdwaE3uICqxBf.jpg?f=fotoalbum_large)
Het leek erop dat Season 5 het laatste seizoen zou worden voor Battlefield 2042, maar vanavond is bevestigd dat er een zesde seizoen komt.
Season 5: New Dawn launches on Wednesday, and your #Battlefield 2042 journey will continue with Season 6.
— Battlefield (@Battlefield) 5 juni 2023
Stay tuned for more info later in Season 5 👀 pic.twitter.com/VIXEFUXpuG
Kijk, mooi nieuws. Ik vermaak me steeds meer met deze BF editie. Pas laat gekocht, maar het speelt toch wel lekker hoor. Dat echte BF gevoel kan ik niet over meepraten. BF2 speelde ik toen ik 18 was ongeveer, ik ben nu 36. Maar ik vermaak me er gewoon prima mee. De chaos, de maps zijn dikke prima. Misschien wat weinig, maar ik heb niet echt een map die ik niet graag speel. De specialists vind ik wel een leuke toevoeging. Dus wat mij betreft mogen ze nog lang aan de game blijven schaven en blijven verbeteren
Volledig mee eens. Ik ben 46 en heb heel veel BF2 gespeeld. In een clan en met teamspeak. Dat doe ik nu niet meer, maar ik geniet er niet minder van om eerlijk te zijn
Voor iemand die het weer eens wil gaan proberen, vooropgesteld dat ik weer door alle controls en configs heen kom, hebben jullie aanraders om weer een beetje up-to-date te komen hoe de wapens en gameplay werkt?
bv een relatief up-to-date overzicht te vinden van alle wapen/attachments/vehicles/classes stats a la symthic ooit was?
Voor mijn gevoel is praktisch alles omgegooid sinds de launch.
bv een relatief up-to-date overzicht te vinden van alle wapen/attachments/vehicles/classes stats a la symthic ooit was?
Hey all,
Heb onlangs 2042 er weer eens bij gepakt. De laatste keer dat ik speelde was op Caleidoscoop vlak na launch en ik heb begrepen dat er sinds dien eea. is veranderd.
Een van de dingen die mij opviel, was dat Portal nu een lijst is met community gemaakte game modes en niet langer de launch modes. Klopt dat of kijk ik met m'n neus?
Heb onlangs 2042 er weer eens bij gepakt. De laatste keer dat ik speelde was op Caleidoscoop vlak na launch en ik heb begrepen dat er sinds dien eea. is veranderd.
Een van de dingen die mij opviel, was dat Portal nu een lijst is met community gemaakte game modes en niet langer de launch modes. Klopt dat of kijk ik met m'n neus?
Toen ik vlak na release BF opstartte kon ik eenvoudig een potje Valparaiso of Noshahr Canals opstarten. Nu ik keek bij Portal zag ik allerhande custom game modes, maar niet bv een klassieke "BC2 Valparaiso" of "BF3 Noshahr Canals"- ervaring.Battlefield 1942 Classic Conquest
Battlefield Bad Company 2 Rush
Battlefield 3 Conquest
[ Voor 21% gewijzigd door Eagle Creek op 14-06-2023 11:39 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik haak even bij je aan want dat was precies mijn gevoel...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:53:
Voor iemand die het weer eens wil gaan proberen, vooropgesteld dat ik weer door alle controls en configs heen kom, hebben jullie aanraders om weer een beetje up-to-date te komen hoe de wapens en gameplay werkt?
Dat soort zaken kijk ik nooit naar. Ik kijk wat voor mijn gevoel lekker werkt. Op de SMG en assault zet ik vaak de fusion holo. Wat extra ammo voor wat ik heb unlocked. Qua barrels en grip heb ik niet een voorkeur. De PBX-45 is een heerlijke SMG, net als de PP. Bij de assaults is nu vooral de RM-68 in gebruik, maar ik vind zelf ook de M5A3 fijn spelen.
Ja dat is voor iedereen anders, maar persoonljik vind ik dat hele unlocken van wapens en attachments zonde van mn tijd en te dom voor woorden. Ik haal er geen enkele lol of voldoening uit, dus daar wil ik zo snel mogeljik vanaf zijn.JanW schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:39:
Dat soort zaken kijk ik nooit naar. Ik kijk wat voor mijn gevoel lekker werkt. Op de SMG en assault zet ik vaak de fusion holo. Wat extra ammo voor wat ik heb unlocked. Qua barrels en grip heb ik niet een voorkeur. De PBX-45 is een heerlijke SMG, net als de PP. Bij de assaults is nu vooral de RM-68 in gebruik, maar ik vind zelf ook de M5A3 fijn spelen.
Met voertuigen is het een en ander veranderd sinds gisteren, al heb ik zelf ook nog niet de tijd gehad om erin te verdiepen. Met wapens... Ik heb sinds de launch niet heel veel veranderd, ik let ook niet echt op de verschillen.
Sundance is sinds gister de Anti Armor granaat kwijt, omdat het voor piloten lastig zou zijn om het verschil te zien tussen een Anti Armor granaat en een raket. Maar die Anti Armor granaten waren juist zo fijn om drones mee uit te lucht te halen.
Sundance is sinds gister de Anti Armor granaat kwijt, omdat het voor piloten lastig zou zijn om het verschil te zien tussen een Anti Armor granaat en een raket. Maar die Anti Armor granaten waren juist zo fijn om drones mee uit te lucht te halen.
Met de default smg en assault kan je je prima weren. Die vind ik beide heel goed. Je unlocked vaak als eerste de fusion holo die een van de betere sights is. Daarna gewoon spelen en je niet druk maken om die kneut.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:19:
[...]
Ja dat is voor iedereen anders, maar persoonljik vind ik dat hele unlocken van wapens en attachments zonde van mn tijd en te dom voor woorden. Ik haal er geen enkele lol of voldoening uit, dus daar wil ik zo snel mogeljik vanaf zijn.
Anoniem: 1961754
de maps zijn al enige tijd veranderd. Ze hebben veel obstakels toegevoegd ten gunste van infanterie, al heb ik het idee dat de voertuigen met de laatste update (season 5) weer sterker zijn gemaakt tegen infanterie.
Met name de Bolte heeft nu als voordeel dat je niet meer door het glas van de cockpit kan schieten. Persoonlijk vind ik dat een slechte zet: als sniper oid moet je gewoon de bestuurder kunnen neerleggen als counter op het voertuig. Misschien dat ie nu lichter bepantserd is tegen anti-tank maar anderszijds waren ze al vrij sterk tegen infanterie dus deze kwetsbaarheid weghalen vind ik jammer.
De nieuwe map (Zavod revisited, maar dit keer is de locatie dus in 'Czechia') is best wel leuk om te spelen. Flink hard tegen hard, door de sneeuw/rots omgeving vind ik het op zich wel lastig om enemies te spotten, zeker als die wintercamo aan hebben.
Opmerkelijk detail wat me toevallig opviel: de geparkeerde voertuigen hebben allemaal een kentekenplaat uit Iran... zit daar een verhaal achter? Veel werknemers in de fabriek uit Iran? Of gewoon een model uit een eerdere battlefield die zich afspeelt in het midden oosten oid?
Met name de Bolte heeft nu als voordeel dat je niet meer door het glas van de cockpit kan schieten. Persoonlijk vind ik dat een slechte zet: als sniper oid moet je gewoon de bestuurder kunnen neerleggen als counter op het voertuig. Misschien dat ie nu lichter bepantserd is tegen anti-tank maar anderszijds waren ze al vrij sterk tegen infanterie dus deze kwetsbaarheid weghalen vind ik jammer.
De nieuwe map (Zavod revisited, maar dit keer is de locatie dus in 'Czechia') is best wel leuk om te spelen. Flink hard tegen hard, door de sneeuw/rots omgeving vind ik het op zich wel lastig om enemies te spotten, zeker als die wintercamo aan hebben.
Opmerkelijk detail wat me toevallig opviel: de geparkeerde voertuigen hebben allemaal een kentekenplaat uit Iran... zit daar een verhaal achter? Veel werknemers in de fabriek uit Iran? Of gewoon een model uit een eerdere battlefield die zich afspeelt in het midden oosten oid?
Mijn nick op EA en Discord is Oom Joos als iemand zin heeft om te knallen..
Welke gamemode speel je dan? Kun je nog steeds maps kiezen zoals vroeger?Anoniem: 1961754 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 09:01:
de maps zijn al enige tijd veranderd. Ze hebben veel obstakels toegevoegd ten gunste van infanterie, al heb ik het idee dat de voertuigen met de laatste update (season 5) weer sterker zijn gemaakt tegen infanterie.
Alleen Hourglass is nog hetzelfde, de andere standaard maps zijn allemaal aangepast en (bijna) allemaal kleiner gemaakt. Je kan alleen nog de aangepaste versie van de maps spelen. Bij een aantal maps zorgt het nu wel voor hevigere gevechten.Eagle Creek schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 18:06:
[...]
Welke gamemode speel je dan? Kun je nog steeds maps kiezen zoals vroeger?
De afgelopen dagen vooral Reclaimed gespeeld, speelt echt heerlijk op Breakthrough! Het is nu ook eindelijk echt hard tegen hard. Punten zijn niet zo makkelijk over te nemen als bij andere mappen. Vooral C1 is een fort waar je echt teamwork voor nodig hebt.
Anoniem: 1961754
ik speel eigenlijk alleen Conquest. Nu in de Reclaimed map inderdaad veel.Eagle Creek schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 18:06:
[...]
Welke gamemode speel je dan? Kun je nog steeds maps kiezen zoals vroeger?
Je kan gewoon de map selecteren die je wil spelen volgens mij, maar ik pak meestal gewoon random rotation dus zeker weten doe ik het niet. Enige wat ik zeker weet is dat je een specifieke map kan kiezen als je zelf een co-op sessie start.
Dozer speelt dit seizoen beter met zijn schild.
Blasco is generfed qua t-ugs maar die was van het vorige seizoen de spotlight.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 1961754 op 14-06-2023 10:29 ]
Hoe selecteer je maps dan? Als ik een gamemode kies plof ik direct in een matchmaking. Heb geen keuze.Anoniem: 1961754 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:11:
[...]
ik speel eigenlijk alleen Conquest. Nu in de Reclaimed map inderdaad veel.
Je kan gewoon de map selecteren die je wil spelen volgens mij, maar ik pak meestal gewoon random rotation dus zeker weten doe ik het niet. Enige wat ik zeker weet is dat je een specifieke map kan kiezen als je zelf een co-op sessie start.
Dozer speelt dit seizoen beter met zijn schild.
Blasco is generfed qua t-ugs maar die was van het vorige seizoen de spotlight.
Met Conquest, Breakthrough etc (vanaf het hoofdmenu) kan je geen mappen kiezen. Met Portal heb je wat meer keus.Eagle Creek schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:11:
[...]
Hoe selecteer je maps dan? Als ik een gamemode kies plof ik direct in een matchmaking. Heb geen keuze.
[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 18-06-2023 20:15 ]
Hebben meer mensen korte geluid stutters in het spawn/map menu?
De muziek onderbreekt af en toe met een "pop" of "kraak"
Vraag mezelf al waar dit aan ligt. Op de PS5 is dit ook.
De muziek onderbreekt af en toe met een "pop" of "kraak"
Vraag mezelf al waar dit aan ligt. Op de PS5 is dit ook.
Ik ben er nog steeds niet achter waarom de Ea app 5-10 minuten nodig heeft om te openen . Iemand enig idee
Graag uitleg over het volgende.
De game stelde voor om een elite upgrade te kopen. Het was me niet duidelijk wat dit was, dus keek ik online.
https://help.ea.com/en/he...field-2042-elite-edition/
Daar spreekt men over "plus 4 seasons worth of content and epic items."
Ik dacht eerst : als je dit niet koopt, kun je dan een bepaalde map niet joinen, bepaald wapen niet gebruiken of een bepaalde tank niet rijden? En die kun je ook niet vrijspelen want die zijn exclusief aan een seizoen verbonden?
Maar, volgens mij is dat niet zo toch? Het is uitsluitend cosmetisch wat je nog kunt kopen maar eerdergenoemd kun je gewoon vrijspelen, toch?
De game stelde voor om een elite upgrade te kopen. Het was me niet duidelijk wat dit was, dus keek ik online.
Ik dacht eerst : als je dit niet koopt, kun je dan een bepaalde map niet joinen, bepaald wapen niet gebruiken of een bepaalde tank niet rijden? En die kun je ook niet vrijspelen want die zijn exclusief aan een seizoen verbonden?
Maar, volgens mij is dat niet zo toch? Het is uitsluitend cosmetisch wat je nog kunt kopen maar eerdergenoemd kun je gewoon vrijspelen, toch?
It’s important to us to keep the fight fair for everyone. Therefore, players will never get a gameplay advantage by spending real-life money. In Battlefield 2042, money can only buy cosmetic items or other things that won’t give you any advantages on the battlefield.
[ Voor 32% gewijzigd door Eagle Creek op 29-07-2023 15:04 ]
Extra maps zijn gewoon gratis, het is vooral cosmetisch. Ik weet niet precies hoe het zit met de Specialists die je met Season 1-4 zou krijgen + wapens en voertuigen.Eagle Creek schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:51:
Graag uitleg over het volgende.
[...]
Kijk eens in de game of je met de nieuwe voertuigen kan spelen. Dan weet je waarschijnlijk genoeg.
Alle mappen, specialists, wapens en voertuigen krijgt iedereen die Battlefield 2042 heeft gekocht, is vanaf het begin al zo geweest. Bij duurdere uitvoeringen van de game en extra pakketten krijg je alleen cosmetische dingen, dus totaal onnodig om geld aan uit te geven.RobinNL schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 19:35:
[...]
Extra maps zijn gewoon gratis, het is vooral cosmetisch. Ik weet niet precies hoe het zit met de Specialists die je met Season 1-4 zou krijgen + wapens en voertuigen.
Kijk eens in de game of je met de nieuwe voertuigen kan spelen. Dan weet je waarschijnlijk genoeg.
De elite upgrade is niets meer dan een shortcut kit voor als je niet wil grinden. Je kan alle content (behalve cosmetics) unlocken door te levellen of door een assignment te doen. Je kan op de background card van de specialist zien wat je moet doen om te unlocken. Eerder in dit topic schreef ik al dit: Shabbaman in "[PC] Battlefield 2042"
Helemaal mee eens.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:19:
[...]
Ja dat is voor iedereen anders, maar persoonljik vind ik dat hele unlocken van wapens en attachments zonde van mn tijd en te dom voor woorden. Ik haal er geen enkele lol of voldoening uit, dus daar wil ik zo snel mogeljik vanaf zijn.
In BF2 had je 0 attachments. Elke klasse had 2 unlocks. That's it. En toch ruim 1000 uur in die game zitten.
Een game wordt niet beter door duizenden unlocks en daily missions imho. Dit zie je in 2042 ook. Door het slechte map design (en heeeel erg veel andere onbegrijpelijke keuzes) is de hele game gewoon niet interessant genoeg in zijn hele flow en ontwikkeling van 1 ronde an sich.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-07-2023 19:38 ]
Zag dat BF2042 nu op Steam in de aanbieding is voor €18.
Na BF1 die me nogal tegenviel nooit meer naar Battlefield omgekeken en door de slechte launch niet eens overwogen om 2042 een kans te geven.
Toch ziet het er wel uit als een game die ik zou kunnen waarderen, net als BF3 waar ik vele uren in heb gestoken.
Online kom ik veel wisselende verhalen tegen over of de game ondertussen nou goed is of niet. Wat is jullie mening hierover? En zijn er nog genoeg spelers online om wat variatie te hebben in maps en modes?
Na BF1 die me nogal tegenviel nooit meer naar Battlefield omgekeken en door de slechte launch niet eens overwogen om 2042 een kans te geven.
Toch ziet het er wel uit als een game die ik zou kunnen waarderen, net als BF3 waar ik vele uren in heb gestoken.
Online kom ik veel wisselende verhalen tegen over of de game ondertussen nou goed is of niet. Wat is jullie mening hierover? En zijn er nog genoeg spelers online om wat variatie te hebben in maps en modes?
Als je 'm wil proberen, gewoon halen. Zelf speel ik de game meerdere keren per week en vermaak ik me er gewoon nog mee. Er zijn genoeg spelers, dus je komt niet (snel) in servers met AI terecht.rubbels schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:19:
[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 02-08-2023 09:23 ]
Ik ben recent overgestapt naar BF2042 van BF4.rubbels schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:19:
BF2042 speelt wel heel anders en ik vind niet dat er echt teamplay is. Het leuke is dat eigenlijk alles mogelijk is en ik vermaak mij zeker 😀. Kijk anders eens op YT naar Squid G, dan zie je hoe leuk het kan zijn.
Genoeg te spelen en voor dat bedrag zou ik het gewoon proberen. De ene vermaakt zich er prima mee en de ander wat minder.rubbels schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:19:
Mijn probleem zit hem met name in;
- De totale chaos waarvoor is gekozen (en nee, BF is niet altijd synoniem geweest voor chaos). Ik hou juist van 64, 48 of 32p CQ servers met passende mappen. Dit is bijna niet te vinden. Beschoten worden van 5 richtingen of de insta-deaths van een onbekende richting, geven mij geen plezier.
- Mapdesign (ook na alle aanpassingen) is niet te vergelijken met BF2 maps als Sharqi, Mashtuur, Karkand, Dalian, Oil fields etc imho. Ik kan er niet altijd mijn vinger op leggen, maar ik zie de epische battles die ik daar heb gehad nooit terug. Heel veel choke points op onnodige plekken en de flow tijdens een ronde is niet natuurlijk of BF-achtig. Moeilijk uit te leggen. Ik vind juist de kleinschalige battles van vlag naar vlag geweldig. Dat is de reden dat ik altijd CQ speel en geen frontlines of A&S.
- Specialists ipv klasses. Ook al is dit aangepast in laatste updates, de hele game is vanuit zijn basis gebouwd op specialists ipv klasses. Dit merk je en ik hoop dat ze dit in BF6 weer terugdraaien naar 4 (ik hoop 5) klasses.
En nog veel meer kleinere keuzes zoals geen mapvote, geen next round, daily missions etc. Ook al is het heel normaal in 2023, ik hou er niet van.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-08-2023 12:01 ]
Punt 1 wat je aanhaalt is precies de reden dat ik een kleine maand geleden besloten heb de game even te laten voor wat het is. Ik werd er bloedchagrijnig van. En moet zeggen, ik ben soms wel nieuwsgierig, ook met Hourglass rework nu. Maar ik mis het nog geen seconde en ook geen behoefte gehad nog weer de game af te stoffen. Ik vermaak me voorlopig wel even met farming :-)StealthyPeanut schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:39:
[...]
Genoeg te spelen en voor dat bedrag zou ik het gewoon proberen. De ene vermaakt zich er prima mee en de ander wat minder.
- De totale chaos waarvoor is gekozen (en nee, BF is niet altijd synoniem geweest voor chaos). Ik hou juist van 64, 48 of 32p CQ servers met passende mappen. Dit is bijna niet te vinden. Beschoten worden van 5 richtingen of de insta-deaths van een onbekende richting, geven mij geen plezier.
- Mapdesign (ook na alle aanpassingen) is niet te vergelijken met BF2 maps als Sharqi, Mashtuur, Karkand, Dalian, Oil fields etc imho. Ik kan er niet altijd mijn vinger op leggen, maar ik zie de epische battles die ik daar heb gehad nooit terug. Heel veel choke points op onnodige plekken en de flow tijdens een ronde is niet natuurlijk of BF-achtig. Moeilijk uit te leggen. Ik vind juist de kleinschalige battles van vlag naar vlag geweldig. Dat is de reden dat ik altijd CQ speel en geen frontlines of A&S.
- Specialists ipv klasses. Ook al is dit aangepast in laatste updates, de hele game is vanuit zijn basis gebouwd op specialists ipv klasses. Dit merk je en ik hoop dat ze dit in BF6 weer terugdraaien naar 4 (ik hoop 5) klasses.
En nog veel meer kleinere keuzes zoals geen mapvote, geen next round, daily missions etc. Ook al is het heel normaal in 2023, ik hou er niet van.
Met vlagen vond ik het echt wel een leuke game om te spelen, ook al was het maar een keer in de week. Maar ik kijk in het najaar wel weer.
Ik ga het maar gewoon ervaren denk ik, voor €18 kan je nooit een grote fout maken 
Zag dat EA hem ook voor dezelfde prijs heeft. Haal ik hem daar wel, scheelt weer een programma dat in de achtergrond draait.
Zie dat bij de Elite edition 'Season 1-4 Specialists' en 'Season 1-4 Weapons and Vehicles' zitten. Is dit daadwerkelijk extra content, of zijn het alleen cosmetische items?
Zag dat EA hem ook voor dezelfde prijs heeft. Haal ik hem daar wel, scheelt weer een programma dat in de achtergrond draait.
Zie dat bij de Elite edition 'Season 1-4 Specialists' en 'Season 1-4 Weapons and Vehicles' zitten. Is dit daadwerkelijk extra content, of zijn het alleen cosmetische items?
Season 6 verschijnt in oktober 2023!
Leesvoer: https://www.ea.com/games/...ust-2023?isLocalized=true
:strip_exif()/f/image/ktstLmxNaOWlBo2A8Sp1uhf2.jpg?f=fotoalbum_large)
Leesvoer: https://www.ea.com/games/...ust-2023?isLocalized=true
:strip_exif()/f/image/ktstLmxNaOWlBo2A8Sp1uhf2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ldkH3Kav2kOA5IRsza82Rk2g.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb in het begin na twee proefperiodes gezegd ga nooit spelen , dan maar B1 dan nog. Toen voor 18 euro kwam en vriend maar bleef hameren van het is cht vet als er even doorheen bent het langzaam in de vingers krijt wow wat had die gelijk. In het begin had ook van wow 128 spelers is echt teveel en ook chaos zoals jij noemt maar ook dat wend en kies nu juist alleen de 128 spelers mappen. Kwa webdesign is het inderdaad anders maar er zitten zeker parels tussen favoriete in ieder geval.StealthyPeanut schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:39:
[...]
Genoeg te spelen en voor dat bedrag zou ik het gewoon proberen. De ene vermaakt zich er prima mee en de ander wat minder.
En de specialists zijn super fun om mee te experimenteren, je kan eindeloos truukjes/verdediging/ of aanvaL mogelijkheden verzinnen per specialist. De wapens aanpassen en hebben echt nut soms, vooral vizier wissen en verschillende munitie die je veranderen kan je allemaal maar los specialtisen of spel ermee te finetunen per wapen. Kan echt zeggen dat ik hooked ben nu. Het inloggen op een spel is inderdaad wachten op welke map je krijgt voorgeschoteld maar ook dat vind ik allang al prima te doen nu.
Als je vette gameplay wilt zien wat die allemaal flikt dan kijk je ogen uit van een mogelijkheden het spel heeft.
Squid heet die en een grappige Schot die aardig op schot met dit spel.
18euries is een koopje.
https://www.youtube.com/@SQUiD-G
In sommige laat die zien dat uit gevechtvliegtuig springt op een ander vliegende soort vrachtvliegtuig wat ook schieten de Condor, land erop schakelt de piloot en co-piloot uit met een mes en daarna nog veel rare truukjes en springt er weer van af laat zich droppen op ze ander vliegtuig en gaat weer verder, echt waanzin.
YouTube: The Best PILOT takedown in Battlefield 2042.. zoiets maar dan nog leuker
[ Voor 7% gewijzigd door Marcbr op 26-08-2023 13:03 ]
Since launch niet meer gespeeld en gister weer eens opgepakt, deze game is een stuk opgeknapt sinds de launch.
Mochten er nog wat mensen spelen en nog een squad member zoeken..
Mochten er nog wat mensen spelen en nog een squad member zoeken..
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Als ik solo speler aanzet ongeacht welke map om even vliegtuigje te oefenen gebeurd het heel vaak dat als ik instap en wil beginnen dat ik een half scherm krijg en niet kan vliegen, enige optie is E dus eruit stappen en je ziet vliegtuig lekker doorvliegen alleen zonder jou. Sowieso op solo meerdere bugs, kan bv vaak niet schieten met de G-84-tm, je hoort alleen een knal en verder vuur je niks af. Gebeurd heel vaak, is dit bekend bij jullie?
Ik heb het spel voor weinig op kunnen pikken en heb nu een paar potjes gespeeld.
Misschien een domme vraag, maar hoe kies ik zelf in welke map ik terechtkom?
Ik kan bij de verschillende gamemodus alleen op play klikken en wordt dan in een random map gegooid.
Ik kan bij de verschillende gamemodus alleen op play klikken en wordt dan in een random map gegooid.
Dat is dus niet meer mogelijk, je krijgt geen serverlijst te zien en ik heb daar inmiddels wel vrede mee alhoewel het soms voorkomt dat je wel eens 3 x dezelfde map achter elkaar krijgt voorgeschoteld. Zelf kies ik meestal 128 spelers conquest maar door updates wordt die keuze soms ook wel eens niet mogelijk en dankrijg je om en om, dus ene keer 64 en dan weer 128 spelers. waar je wel een serverlijst krijgt te zien in is in Portal, daar zijn heb je optie wel om te kiezen maar dat zijn meestal aangepaste spellen, zoals Hardcore 200% damage bijvoorbeeld, of vele andere opties uitgeschakeld of juist anders ingesteld.mb1234 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:56:
Ik heb het spel voor weinig op kunnen pikken en heb nu een paar potjes gespeeld.
De mappen zijn groot van 128 spelers en het is uiteraard heel belangrijk om de mappen te leren kennen.
In het begin vond ik spel maar niks maar nu 100% gedraaid en vind het geweldig.
Wil je zien wat je allemaal voor truken uit kan halen zou ik je op YT Squid aanraden.
https://www.youtube.com/@SQUiD-G Lachen gieren brullen.
En daarop aanvullend... Er is vaak wel een tweede playlist te vinden in AOW die specifieke maps bevat. Bijvoorbeeld Exodus Conquest bevat mappen van o.a. BC2, BF3 en 2042. Of een Season playlist met de nieuwe map van dat seizoen + de map die een rework heeft gekregen. Zo speel je toch net iets vaker een map die je graag wil spelen.Marcbr schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:30:
[...]
Dat is dus niet meer mogelijk, je krijgt geen serverlijst te zien en ik heb daar inmiddels wel vrede mee alhoewel het soms voorkomt dat je wel eens 3 x dezelfde map achter elkaar krijgt voorgeschoteld. Zelf kies ik meestal 128 spelers conquest maar door updates wordt die keuze soms ook wel eens niet mogelijk en dankrijg je om en om, dus ene keer 64 en dan weer 128 spelers. waar je wel een serverlijst krijgt te zien in is in Portal, daar zijn heb je optie wel om te kiezen maar dat zijn meestal aangepaste spellen, zoals Hardcore 200% damage bijvoorbeeld, of vele andere opties uitgeschakeld of juist anders ingesteld.
De mappen zijn groot van 128 spelers en het is uiteraard heel belangrijk om de mappen te leren kennen.
Wil je zien wat je allemaal voor truken uit kan halen zou ik je op YT Squid aanraden.
Dat is toch wel teleurstellend, is nogal een handige functie in mijn ogen.Marcbr schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:30:
[...]
Dat is dus niet meer mogelijk, je krijgt geen serverlijst te zien en ik heb daar inmiddels wel vrede mee alhoewel het soms voorkomt dat je wel eens 3 x dezelfde map achter elkaar krijgt voorgeschoteld. Zelf kies ik meestal 128 spelers conquest maar door updates wordt die keuze soms ook wel eens niet mogelijk en dankrijg je om en om, dus ene keer 64 en dan weer 128 spelers. waar je wel een serverlijst krijgt te zien in is in Portal, daar zijn heb je optie wel om te kiezen maar dat zijn meestal aangepaste spellen, zoals Hardcore 200% damage bijvoorbeeld, of vele andere opties uitgeschakeld of juist anders ingesteld.
Maar bedankt voor je reactie
Sinds wanneer is dit dan? Ik kon tot voorheen gewoon in een serverlijst komen.Marcbr schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:30:
[...]
Als dit nu echt zo is, installeer ik deze game echt niet meer

Sinds release, altijd al zo geweest in 2042. We hebben het niet over Portal heStealthyPeanut schreef op donderdag 7 september 2023 @ 12:58:
[...]
Sinds wanneer is dit dan? Ik kon tot voorheen gewoon in een serverlijst komen.
Als dit nu echt zo is, installeer ik deze game echt niet meer![]()
.
[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 07-09-2023 13:12 ]
Zonde man want het is een prachtspel, Titanfall 2 had dit ook en ja jammer soms tref je even een mindere map, log je even uit en probeer je het opnieuw maar het blijft gokken. Ik speel gewoon de map die me voorgeschoteld wordt en ja helaas soms krijg wel eens 3 x achter elkaar dezelfde en dat is inderdaad a bummer.StealthyPeanut schreef op donderdag 7 september 2023 @ 12:58:
[...]
Sinds wanneer is dit dan? Ik kon tot voorheen gewoon in een serverlijst komen.
Als dit nu echt zo is, installeer ik deze game echt niet meer![]()
.
Ik heb er ook wel vrede mee.
Begin het spel ook steeds meer te waarderen en speel bijna iedere dag wel even. Ook kijk ik Squid-g op YT. Is erg grappig maar heeft ook wel serieuze skills hoor.
Begin het spel ook steeds meer te waarderen en speel bijna iedere dag wel even. Ook kijk ik Squid-g op YT. Is erg grappig maar heeft ook wel serieuze skills hoor.
sorry misschiewn wat een onnozele vraag maar via google zoeken ook niet echt een duidelijk antwoord gevonden maar de vraag over werkt die Sensor Array nu eigenlijk, wat doet nu precies hoe slim te gebruiken.
Het is een soort van spotter maar het is het verschil tussen gewoon spotten en deze Sensor?
Het is een soort van spotter maar het is het verschil tussen gewoon spotten en deze Sensor?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Misschien zijn me vragen wat sullig is er een beter plek om dit vragen c.q op te zoeken maar hier komen ze.
- Ik zit in MAV en er komt een jeep aangereden vol met C5, ik schiet G-84 TM raket vol op ze snufferd maar meneer/mevrouw/LHBTI,r kan nog steeds relaxt uitstappen (jeep heeft wel wat damage opgelopen) maar kan nog steeds de jeep laten exploderen tegen de MAV en wij zijn dus allemaal het haasje, waarom explodeert die c5 niet als ik hem raak?
- Wat me ook vaak gebeurd is dat ik 100% zeker weet dat ik een tank of ander voertuig raak met een G-84 tm raket maar geen damage krijg te zien, vaak wel denk ik dat het voertuig dan een bepaalde rook uitstoot, hoe zit dit? Is er een bepaalde optie dat je die raketten kan tegenhouden of is het een soort van bug?
- Verder weet ik zeker dat er een optie is dat je wel tegen de tegenstander kan praten, zag vandaag ook iemand namelijk reageren in het rood, hoe kan werkt dit?
Helaas toch vandaag weer een cheater tegengekomen die ik al een eerdere keer ben tegengekomen, 100% cheater, voor de tweede keer gerapporteerd, jammer zoiets. Zijn naam is Zhlutlove en snipert als een malle
- Ik zit in MAV en er komt een jeep aangereden vol met C5, ik schiet G-84 TM raket vol op ze snufferd maar meneer/mevrouw/LHBTI,r kan nog steeds relaxt uitstappen (jeep heeft wel wat damage opgelopen) maar kan nog steeds de jeep laten exploderen tegen de MAV en wij zijn dus allemaal het haasje, waarom explodeert die c5 niet als ik hem raak?
- Wat me ook vaak gebeurd is dat ik 100% zeker weet dat ik een tank of ander voertuig raak met een G-84 tm raket maar geen damage krijg te zien, vaak wel denk ik dat het voertuig dan een bepaalde rook uitstoot, hoe zit dit? Is er een bepaalde optie dat je die raketten kan tegenhouden of is het een soort van bug?
- Verder weet ik zeker dat er een optie is dat je wel tegen de tegenstander kan praten, zag vandaag ook iemand namelijk reageren in het rood, hoe kan werkt dit?
Helaas toch vandaag weer een cheater tegengekomen die ik al een eerdere keer ben tegengekomen, 100% cheater, voor de tweede keer gerapporteerd, jammer zoiets. Zijn naam is Zhlutlove en snipert als een malle
Misschien even een gekke vraag maar wat is er met al die unlocks & progress gebeurt?
Voorheen kreeg ik na iedere pot te zien wat er allemaal te unlocken viel zoals uiteraard de gadgets voor de wapens en voertuigen maar ook dubbel XP voor 1uur ofziets en coins.
Dat lijkt helemaal weg te zijn dus vraag me af waarvoor ik nu nog speel als ik er iedere ronde toch niks mee verdien?
Voorheen kreeg ik na iedere pot te zien wat er allemaal te unlocken viel zoals uiteraard de gadgets voor de wapens en voertuigen maar ook dubbel XP voor 1uur ofziets en coins.
Dat lijkt helemaal weg te zijn dus vraag me af waarvoor ik nu nog speel als ik er iedere ronde toch niks mee verdien?
Let op:
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042