Acties:
  • 0 Henk 'm!
Breakthrough is wel broken qua map design. Doordat die maps zo kaal zijn merk je soms dat 20 man om een hoekje staan te campen. Vooral de phase waar je de stad in gaat bij Hourglass. Heerlijk om dan even met een heli dat hoekje om te gaan en 10 kills binnen te halen met een paar raketten. Ook leuk om dat met C5 + drone te doen... :P

[ Voor 3% gewijzigd door raiders op 27-12-2021 16:54 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:00
Ik blij.. 30mm unlocked op me jet fighters, zo dat ik mss wat meer tegen infrantry kan doen omdat men amper Soflam gebruikt, wat een let down.. doet ook helemaal niks, zelfs niet als men met 10 man op 1 plek zit lol ( en ik schiet in bursts zodat het meer controlled is, doet ook niets )

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:13
JinShepard schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:58:
Ik blij.. 30mm unlocked op me jet fighters, zo dat ik mss wat meer tegen infrantry kan doen omdat men amper Soflam gebruikt, wat een let down.. doet ook helemaal niks, zelfs niet als men met 10 man op 1 plek zit lol ( en ik schiet in bursts zodat het meer controlled is, doet ook niets )
Pak een Heli en domineer iedereen. Dat gevoel heb ik wel iig. Wordt zo ff-ing vaak gekilled door helis.

En in je uppie krijg je ze niet neer. Best wel frustrerend. Voor de rest redelijk vermakelijk allemaal. Alleen de mappen zijn niet best. Komt allemaal goed :+
Ik vlieg zelf vrij veel in een heli. Het is echt 50/50. Of het enemy team is waardeloos en je hebt echt een gigantische killstreak. Of je hele enemy team heeft Soflam, Sundance nades en AA gun en je bent instant dood. In Breakthrough heb je ook best wel kale, vlakke stukken dus je als je flares dan in cooldown zijn dan kun je die onmogelijk ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:02
MAGDATTT schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:01:
[...]

Pak een Heli en domineer iedereen. Dat gevoel heb ik wel iig. Wordt zo ff-ing vaak gekilled door helis.

En in je uppie krijg je ze niet neer. Best wel frustrerend. Voor de rest redelijk vermakelijk allemaal. Alleen de mappen zijn niet best. Komt allemaal goed :+
Gewoon wegjagen met een lock on en ze vliegen weer weg tot cd weg is van flares :) voordeel van sundance (of hoe ze heet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Super Hind en Condor will ik de big gun krijgen maar mensen zijn ZOOO slecht.. De minigun is voornamelijk anti air bedoeld, ground targets kan maar je moet heel goed kunnen mikken ( en weten dat je in bursts moest schieten ).

Maar dan zit er een chopper op je of een Jet fighter, dus ga ik met me neus righting de grootste threat, maar die gasten in die minigun BLIJVEN op de grond schieten, zelfs als ik 500meter hoog zit.. ik snap er gewoon soms echt helemaal niks van.. en als je het zegt, op een normale manier, krijg je gelijk enorme flame op je..

Edit, heeft iemand wel is de Wired Guided missile geprobeerd op de choppers?

[ Voor 6% gewijzigd door JinShepard op 01-01-2022 15:59 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
kom er toch niet uit…
als ik de ranger weer wil laten volgen, dan moet je volgens mij
(met Q aan) twee keer snel op E drukken….maar dan geef hij weer
een nieuw punt aan i.p.v volgen
ik begrijp 1 x E is punt aangeven, 2 x E volgen toch?
Ieder een gezond en een met veel plezier gaming jaar gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:37
luifel schreef op zondag 2 januari 2022 @ 10:40:
kom er toch niet uit…
als ik de ranger weer wil laten volgen, dan moet je volgens mij
(met Q aan) twee keer snel op E drukken….maar dan geef hij weer
een nieuw punt aan i.p.v volgen
ik begrijp 1 x E is punt aangeven, 2 x E volgen toch?
Ieder een gezond en een met veel plezier gaming jaar gewenst!
Ben ik ook al eens tegenaan gelopen.. Snap hem ook niet helemaal, maar krijg het vermoeden dat daar een bugje zit en het precies andersom werkt dan de interface aangeeft. Dus 1x is volgen en 2x is punt aangeven. Maar weet ik niet zeker. Gebruik de ranger niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JinShepard schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:17:
[...]

Daar kan toch geen twijfel of zijn?? Het is feitelijk in elke match waar ik in zit, ik spawn een tank, rij een minuut naar de actie, wil me infrantry ondersteunen en boom, drone C5... elke freaking keer. |:(
ik spawn als infanterist, loop 5 minuten naar de actie, wil m'n team ondersteun en BOOM, een tank of BOLTE, elke freaking keer.

See what I did there?

Maar ik denk dat een tank minder opties heeft om drones te disablen ja. Zal een kwestie van samenwerken moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Snap er niks van. Alles al geprobeerd maar de game blijft crashen ieder potje. Soms binnen 10 seconde, soms na 10 minuten. Altijd met de error device hung. AMD 6900XT met laatste drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08

JoSchaap

Had a life, got a modem..

probeer eens een eerdere versie van de drivers :)

Ik moet toegeven dat het nog maar lastig is om in de lucht te blijven met al die soflams.
alleen de littlebird is nog wendbaar genoeg om snel even ergens te verstoppen tot de lockon-tijd voorbij is :+

[ Voor 67% gewijzigd door JoSchaap op 04-01-2022 14:36 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
JoSchaap schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:34:
probeer eens een eerdere versie van de drivers :)

Ik moet toegeven dat het nog maar lastig is om in de lucht te blijven met al die soflams.
alleen de littlebird is nog wendbaar genoeg om snel even ergens te verstoppen tot de lockon-tijd voorbij is :+
Heb alle drivers geprobeerd, van zowel de stable als de beta drivers, en dan ook nog alle tussenliggende. Allemaal hetzelfde resultaat..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ik ben ook iemand die zich prima vermaakt in het spel (160 uur al :o )
Maar dat neemt niet weg dat ik exact hetzelfde dacht toen ik die tweet las...

Wat voor andere reactie hadden ze verwacht? :+ 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gWtQupD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Gewoon lekker door crunchen! En in elk geval de C5 drone oplossen :P nieuwe maps, paar nieuwe gamemodes, wep balance, bug en crash fixes hmm dat mocht wel van mij in de holidays ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:38
JoSchaap schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 08:46:

[Afbeelding]
Hij kan wel een PR 101 gebruiken. Goed voorbeeld om je eigen playerbase verder in het harnas te jagen.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:53
JinShepard schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:19:
Gewoon lekker door crunchen! En in elk geval de C5 drone oplossen :P nieuwe maps, paar nieuwe gamemodes, wep balance, bug en crash fixes hmm dat mocht wel van mij in de holidays ! :P
Waarom C5 drone oplossen??? Speelt wel lekker hoor.

Stoor me meer aan de heli, die bij elke run een hoop kills maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Layumi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:26:
[...]

Spawn een jet fighter en knal em neer, of de conder/super hind(?) 2 goede mini gunners en jij controleert de skies. Of spawn een AA gun tank of als je HEEL goed ben ( ik ben daar super slecht in ) spawn een tank, vind een klein steentje waar je niet zomaar overheen rijd want het is gemaakt van de sterkste materiaal ooit, maar zorgt ervoor dat je barrel meer omhoog kan en knal ze uit de skies, het meest epic wel maar het moeilijkste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Wat een heerlijk wereldvreemde tweet weer... Ik ben vooral benieuwd naar wat voor verwachtingen ze zelf daar hebben, want man wat gaat de playerbase snel ten onder zeg. Zelf merk ik het ook aan alle kanten.

Mijn Origins friends list is leeg en verlaten, waar er vorige maand nog wel zo'n 20 - 30 man per dag aan het spelen was. In de kerstvakantie heb ik een aantal keer al geen server kunnen vinden binnen een fatsoenlijke tijd in 64p conquest/rush of portal. Mét crossplay aan, toegegeven wat later op de avond, maar uur of 00:00 moet er in de vakantie toch zat spelers zijn.

Die paar keer dat ik het nog heb opgestart, kom ik zelfs op AOW 128p nu iets te vaak dezelfde namen tegen, en ik zie vrijwel geen lage ranks meer die in de killcards voorbij komen.

Zelf kan ik ook in m'n eentje er nog wel een uurtje mee vermaken, maar dan zijn de talloze kleine ergenissen wel genoeg opgestapeld om het weer een paar dagen weg te leggen. Weinig echte gamebreaking elementen, maar verdomme wat zijn er veel onnodig domme design beslissingen.

Echt zonde weer hoe ze alsnog de extreem lage verwachtingen alsnog niet kunnen overtreffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
TheRicolaa10 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:21:
[...]

Hij kan wel een PR 101 gebruiken. Goed voorbeeld om je eigen playerbase verder in het harnas te jagen.
Hij reageert hier puur uit emotie. Geen slim idee inderdaad.

Beter had hij helemaal niks geplaatst.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
eens hoor.
We verwachten gewoon dingen die al jaren in Battlefield zitten. Al was het maar een degelijk ingame scoreboard om maar iets pietluttigs te noemen.
Dat is toch niet zoveel gevraagd?

Ja, dingen kosten tijd, maar dan had je je game niet half afgemaakt uit moeten brengen.
Er zijn bepaalde standaarden die we verwachten. Als je dat eruit haalt prima, maar verwacht dan niet dat men tevreden zal zijn en nu doen alsof het een onredelijke eis is om een bepaald basispakket aan functies te verwachten in een franchise.
Wat een mafketel. Hij draait eigenlijk de kritiek om en nu zijn de spelers onredelijk?
Layumi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:26:
[...]

C5 drone is bizar. Naar aanleiding van eerdere posts hier heb ik gisteravond met een maat ook even een Angel+Casper duo gemaakt.
Eerst even met Mackay een leuk plekje opzoeken en daar spawning beacon neerzetten.
Daarna Mackay en Angel er laten spawnen voor unlimited C5 supply en dan maar heen en weer vliegen met de drone.

25-0 C5 kills op infantry :P
Wel lame, maar ja zo beschouw ik battlefield: de alouded quad met C4 en dan kamikaze spelen :D

Maar goed als ze het gaan nerfen dat C5 niet meer op een drone blijft plakken vind ik het ook prima. zoeken we wat anders leuks om mee aan te kloten. Vermaken doen we ons toch wel.

Wat heli's betreft: ga met een andere speler een SOFLAM/Recoilless duo maken en dan haal je de heli's praktisch met 1 round uit de lucht.
Reken er maar wel op dat ze na een tijdje met het halve enemy team en voertuigen je massaal op komen halen als ze je zat zijn, en ik spreek uit ervaring in Hourglass in het midden van de map in de zandduinen. Komt een complete motorized infantry division over je heen razen uit wraak :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij zijn dingen als C4 jeeps ook wel classic Battlefield. Ik heb dat in Battlefield 4 zo ontzettend veel gedaan omdat het gewoon lachen is. Beetje trollen en vol op iemand inrammen :P

That being said: de C5 drone is wel echt ontzettend OP hoor. Met een jeep blaas je jezelf of je teammate ook nog op, of je moet er net last minute uitspringen. Daarbij rijd je met een grote jeep op een tank af dus het is niet geheel zonder risico. Die drone is zo klein dat die tanks je echt nooit aan zien komen en omdat je hem van een afstand bestuurt is er ook niet echt risico. Gewoon lekker veilig van 300 meter afstand in de bosjes je drone besturen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je drone wordt neergeschoten, maar dat gebeurt eigenlijk nooit.

Een redelijke nerf zou denk ik wel zijn om de range van de drone te verminderen. Of om de range van de C5 te verminderen. Zit daar uberhaupt een range op? Volgens mij kun je gewoon altijd die detonator indrukken.

[ Voor 6% gewijzigd door raiders op 06-01-2022 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raiders schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:05:
Voor mij zijn dingen als C4 jeeps ook wel classic Battlefield. Ik heb dat in Battlefield 4 zo ontzettend veel gedaan omdat het gewoon lachen is. Beetje trollen en vol op iemand inrammen :P

That being said: de C5 drone is wel echt ontzettend OP hoor. Met een jeep blaas je jezelf of je teammate ook nog op, of je moet er net last minute uitspringen. Daarbij rijd je met een grote jeep op een tank of dus het is niet geheel zonder risico. Die drone is zo klein dat die tanks je echt nooit aan zien komen. En omdat je hem van een afstand bestuurt is er ook niet echt risico. Gewoon lekker veilig van 300 meter afstand in de bosjes je drone besturen.

Een redelijke nerf zou denk ik wel zijn om de range van de drone te verminderen. Of om de range van de C5 te verminderen. Zit daar uberhaupt een range op? Volgens mij kun je gewoon altijd die detonator indrukken je C5 dan laten ontploffen.
Helemaal mee eens, er is geen enkele kunst of risico voor nodig met de C5 drone. Het is een grappige exploit die een normale developer binnen een week zou patchen, maar met Battlefield moet het altijd een paar weken of maanden duren voor het kwartje valt.

Maar ook zonder de C5 mag er echt wel ingegrepen worden met die drone. Er zitten nu elk potje hele kluwen van die caspers gedurende de hele ronde lang prone ergens in het achterveld met die drone te klooien. Die zie je dan sowieso al niet terug rond de objectives en het is nog onnodig ook, want je staat toch praktisch 24/7 op de minimap:

Als je schiet zonder silencer,
Als je schiet met 2 van de 4 silencers,
Pokeballs,
Voertuigen perks,
Door de turret,
Door de ranger,

Om nou te zeggen dat die 20 drones echt wat toevoegen boven een limiet van zeg 5 per team maximaal tegelijk inde lucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ik ben ook overigens vast niet de enige die minstens een optie wil hebben om geen "in progress games" te joinen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04
Solotov schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:46:
[...]

Heb alle drivers geprobeerd, van zowel de stable als de beta drivers, en dan ook nog alle tussenliggende. Allemaal hetzelfde resultaat..
Hier hetzelfde probleem sinds een dag of 10 met een AMD 6900XT. Ik ben al terug gegaan naar de voorgaande driver 21.10.2. Netjes geïnstalleerd met DDU en toen die voorgaande driver erop. Het ging 2 potjes goed, tot de Error weer kwam. Ik heb ook .NET etc herinstallatie gedaan. Damm dit is fucked up.

Het vreemde is dat er de laatste 10 dagen geen game update gekomen is. Hoe kan de game dan toch opeens problemen geven met de drivers die het voorheen prima deden.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:13:
[...]

Helemaal mee eens, er is geen enkele kunst of risico voor nodig met de C5 drone. Het is een grappige exploit die een normale developer binnen een week zou patchen, maar met Battlefield moet het altijd een paar weken of maanden duren voor het kwartje valt.

Maar ook zonder de C5 mag er echt wel ingegrepen worden met die drone. Er zitten nu elk potje hele kluwen van die caspers gedurende de hele ronde lang prone ergens in het achterveld met die drone te klooien. Die zie je dan sowieso al niet terug rond de objectives en het is nog onnodig ook, want je staat toch praktisch 24/7 op de minimap:

Als je schiet zonder silencer,
Als je schiet met 2 van de 4 silencers,
Pokeballs,
Voertuigen perks,
Door de turret,
Door de ranger,

Om nou te zeggen dat die 20 drones echt wat toevoegen boven een limiet van zeg 5 per team maximaal tegelijk inde lucht...
volgens mij moet het nog simpeler op te lossen zijn: C5 gewoon technisch niet op de drone laten plakken. Probleem opgelost.

IF target=drone THEN C5.stick='FALSE';
weet ik veel :P

Hoef je geen limiet in te stellen op het aantal Caspers, en die zullen er sowieso dan minder komen als de C5 niet plakt op de drone. Dan houd je alleen de die-hard Caspers over voor scouting.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2022 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:15:
Ik ben ook overigens vast niet de enige die minstens een optie wil hebben om geen "in progress games" te joinen..
risico wat je dan krijgt is dat je chagrijnig wordt omdat je dan lang in queue zit voor een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoSchaap schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:15:
Nou ik vind het altijd puur genieten om een game te joinen en dat ik dan nog nét op tijd ben om de end-of-game screens en animaties nog even mee te pakken, alvorens weer terug gezet te worden naar het hoofdmenu en dan wéér een game in te worden gegooid die bijna is afgelopen. |:(

Echt, dat auto-matchmaking is zo'n tergende klote functie van moderne shooters en al helemaal als het zo dom is uitgevoerd. Als developer hoef je dit toch maar twee keer mee te maken en je bouwt één simpele extra check in dat systeem.
Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:22:
[...]

volgens mij moet het nog simpeler op te lossen zijn: C5 gewoon technisch niet op de drone laten plakken. Probleem opgelost.

Hoef je geen limiet in te stellen op het aantal Caspers, en die zullen er sowieso dan minder komen als de C5 niet plakt op de drone. Dan houd je alleen de die-hard Caspers over voor scouting.
Dat zou de korste klap zijn ja, op zijn minst een maximale range voor de C5 icm de drone lijkt me logisch.

Maar goed, je kan ook granaten en smoke grapplen, of je recoil halveren door even snel van scope te switchen na het spawnen, of midden tussen de attackers en de objective in spawnen, etc etc. De C5 drone zal wel niet hoog op de prioriteitenlijst staan.

Ik kan niet wachten tot Zampella de zweep er eens flink over die Zweden heen gaat trekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:34:
[...]

Nou ik vind het altijd puur genieten om een game te joinen en dat ik dan nog nét op tijd ben om de end-of-game screens en animaties nog even mee te pakken, alvorens weer terug gezet te worden naar het hoofdmenu
well that's just how it works out sometimes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:22:
[...]

IF target=drone THEN C5.stick='EXPLODE';

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:26:
[...]

risico wat je dan krijgt is dat je chagrijnig wordt omdat je dan lang in queue zit voor een nieuwe game.
Een ander risico is dat iedereen dat dan aan zet. Dus matches die begonnen zijn worden dan niet meer gevuld. Een potje Breakthrough kan dan aan het einde van de match met de helft van de spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
TheRicolaa10 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:21:
[...]

Het circus is compleet:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JinShepard schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:00:
[...]

IF target=drone THEN C5.stick='EXPLODE';

_/-\o_
zolang je maar niet gerevived kan worden en automatisch +1 death op je KDR hebt staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie, het ligt aan ons.

Wij zijn te ongeduldig.
En wij zijn blijkbaar niet competent genoeg om zijn tekst te begrijpen.
het ligt allemaal aan ons.
Het spijt ons, oh McNarmara.

Kijk, hij heeft natuurlijk een punt: het kerst en oud & nieuw. Dan is de wereld natuurlijk gesloten.
Echter een klein beetje gezond verstand is ook op z'n plaats: dat is OOK de tijd waarin de wereld hun game speelt en DUS in aanraking komt met alle wat er evt. mis is. En dan komt er tijdens kerst natuurlijk ook de nodige kritiek.
Kan ie wel doen alsof ie huilend z'n mailbox heeft zitten lezen vanochtend met alle berichten maar dat is nou eenmaal hoe het werkt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2022 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
“The intent is to provide players with a sense of pride and accomplishment”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
En om het even compleet te maken :F :

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maar je kunt toch gewoon lekker je eigen Rush server maken? Lekker zonder andere spelers en XP! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raiders schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:34:
[...]

Maar je kunt toch gewoon lekker je eigen Rush server maken? Lekker zonder andere spelers en XP! >:)
als we dat zouden willen zouden we wel gewoon offline rond gaan lopen in Clownfield 2042 of in die hovercraft modus gaan rondblazen.
Lekker jumpen over een rots en dan de spatiebalk ingedrukt houden zodat je naar de andere kant van de map vliegt :P

weet iemand trouwens waarom ik op Steam niet de Clownfield achievements krijg of is dat onderdeel van de lol?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2022 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raiders schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:31:
“The intent is to provide players with a sense of pride and accomplishment”
ik ben erg trots op mijn prestatie van tier 1 Caspar maar als ze (naar wens) de heroes/specialists afschaffen en niet mijn achievement laten overerven op de faceless recon class dan ga ik teleurgesteld ende woest geraken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Ik snap dat mensen na een drukke periode even rust nodig hebben, maar hoe hij het brengt is het gewoon niet handig. De tweets zijn gisteren verwijderd.

De kritiek snap ik erg goed. Mensen hebben tientallen euro's uitgegeven aan een game die eigenlijk niet af is. De game is te vroeg uitgebracht en volgens mij weet hij dat ook goed, maar het lijkt erop dat hij niet tegen kritiek kan. Zie ook deze tweets:

Ik hoop echt dat ze de game gaan verbeteren. Betere performance, meer gebalanceerd, meer Levolution (bijv lawines, stukken ijs die naar beneden vallen in Breakaway zowel door de natuur als door spelers en vervolgens ook de ijsvloer kunnen aantasten etc). Dat laatste gaan we waarschijnlijk nooit meer krijgen.

Ondanks alles kan ik me ook vermaken met het spel (richting 200 uur).

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Generaal Pep
Wat is dit allemaal een trieste bedoeling zeg, al de dingen die ik nu op internet lees over BF2042, Dice en een specifieke developer.... Zo jammer van onze geliefde franchise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XKn42Aa.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VtBnv7O.png

This happened, hij wilde eruit springen, ik ging net omlaag en hij glitchde op de vleugel.

50mm cannon btw.. /drool als je een goede speler heb die kan aimen, en minigunners die het snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinNL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:52:
[...]

Ik snap dat mensen na een drukke periode even rust nodig hebben, maar hoe hij het brengt is het gewoon niet handig. De tweets zijn gisteren verwijderd.

De kritiek snap ik erg goed. Mensen hebben tientallen euro's uitgegeven aan een game die eigenlijk niet af is. De game is te vroeg uitgebracht en volgens mij weet hij dat ook goed, maar het lijkt erop dat hij niet tegen kritiek kan. Zie ook deze tweets:
Denk dat de devvers de rust ook wel echt verdiend hebben/hadden. Die tweets hadden prima gekund als hij dat gezegd had en aan had gegeven dat het EA/Dice management verantwoordelijk zijn voor de belabberde staat van de game.

Die devvers maken uiteindelijk de game en hebben ongetwijfeld keihard moeten crunchen maar bepalen niet wanneer het uitgebracht wordt of de creative direction.

Zullen wel weer mensen gaan roepen: ja dat is maar Steam. M.i. zijn dit Dodelijke cijfers over 2042:

BF 2042
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eO73zhGPqjF-5rXj3EA5G47uB_0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Yg00zcEEgdfr9zY7Pfi5C7Z.png?f=fotoalbum_large

BF V
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZ2qfsEu0kJ_p6eqkbKtfTeuUZ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eFeG2MomL5CF0eqpZAJmsMDF.png?f=fotoalbum_large

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 21:19
Dat zijn natuurlijk cijfers die nergens over gaan wereld wijd,een klein wonder dat EA de servers nog aan laat staan hier voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:27:
[...]

Denk dat de devvers de rust ook wel echt verdiend hebben/hadden. Die tweets hadden prima gekund als hij dat gezegd had en aan had gegeven dat het EA/Dice management verantwoordelijk zijn voor de belabberde staat van de game.

Die devvers maken uiteindelijk de game en hebben ongetwijfeld keihard moeten crunchen maar bepalen niet wanneer het uitgebracht wordt of de creative direction.

Zullen wel weer mensen gaan roepen: ja dat is maar Steam. M.i. zijn dit Dodelijke cijfers over 2042:

BF 2042
[Afbeelding]

BF V
[Afbeelding]
Ja oke, er zijn meer spelers voor Battlefield 5. Maar kijk ook naar het gehele plaatje van Battlefield 5. Een aantal jaar geleden waren de cijfers voor BF5 ook laag op Steam, gemiddeld zo'n 5000 spelers per maand en zo'n 7000 spelers tijdens de piek (game was daarvoor ook enkel via Origin te koop). Vanaf februari 2021 zie je een echte stijging in spelersaantallen.

Als DICE het in 2022 echt goed aanpakt, zouden de cijfers van BF2042 weer goed kunnen stijgen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2042 was gelijk te koop op Steam en is nu ~ 2 maanden uit en op hoogtepunt (rond launch) waren er 105k spelers. Daar is nu minder dan 10% van over. In twee maanden tijd!!! Dat zijn een hoop ontevreden mensen.

BF V is pas medio 2020 op steam gereleased dus de meest dedicated spelers hebben hem twee jaar eerder al op origin gekocht. Wel is de game natuurlijk langer te koop op steam dan 2042. Tov het hoogte punt zijn er nu 20% spelers over onder "2e rangs" kopers tov 10% onder 1e rangs kopers bij 2042.

De lifetime trend bij 2042 is een sterk dalende lijn over een korte periode waarbij zelfs het free weekend niet geholpen heeft.

Bij BFV zie ik een stabiele lijn die oplopend is. Op het moment dat het is gaan stijgen zo rond feb '21 zijn er voorzover ik me herinner geen significante game updates geweest.

Ik denk toch dat Dice / EA hier behoorlijk mee in hun maag zit. In twee maanden zo hard achteruit kachelen met een AAA title.
Er moet zo belachelijk veel gebeuren dat er gigantisch geinvesteerd moet worden. Ik denk dat de sfeer bij Dice ook niet al te best is en de devs niet echt blij. Ben bang dat de motivatie niet super is daar.

Dit is echt wel een heel ander verhaal dan BF 4 dat was ook geen feest maar daar lag de focus grof gezegd vooral op netcode.

Aan de andere kant om de game nu al te laten vallen is ook een blamage en zal zeer slecht ontvangen worden.

Maar goed voor degenen die wel blij zijn met 2042 en gekocht hebben hoop ik dat het nog goed komt.

Voor mezelf, ik denk dat het beter is als deze titel niet meer te redden is (wat ik ook denk) en dat ze bij EA/Dice eindelijk eens wakker worden. Maar goed dat laatste is vast ijdele hoop. :o

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 08-01-2022 13:46 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik ben in ieder geval blij dat ik de game heb gekocht toen hij met korting te koop was i.c.m. een €15 kortingsbon van de wehkamp. Ik heb nu denk ik 20u gespeeld en begin me nu ook te ergeren aan de ditjes en datjes...

Meest irritante vind ik het loading screen, verdomde cutscenes en de verplichte spawn in het begin. In BF4 wachtte ik meestel even tot het duidelijk was waar de squad heen ging of dat ze een vehicle hadden, maar nu is het gewoon 'bam in het spel' en hopen dat al je teammates er niet vandoor gaan in hun auto's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Vergeet ook niet dat Steam niet representatief is voor de gehele playerbase. Ik dacht te menen dat het iets van 40% van de totale playerbase via Steam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheRicolaa10 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:03:
Vergeet ook niet dat Steam niet representatief is voor de gehele playerbase. Ik dacht te menen dat het iets van 40% van de totale playerbase via Steam is.
Het enige wat je terecht kunt stellen is dat Steam niet de gehele playerbase is. Om te stellen of het wel- of niet representatief is voor de gehele playerbase is, kun je niet met zekerheid stellen zonder de data van Origin.

Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk een zelfde trend op Origin heeft. Ook als je de reviews en reacties van mensen leest. En tijdens het free to play weekend al weer een paar weken geleden viel het mij op dat bijv. op Portal het aanbod van servers imo zeer laag was.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

RobinNL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:52:
[...]

[Twitter]
[Twitter]

Ik hoop echt dat ze de game gaan verbeteren. Betere performance, meer gebalanceerd, meer Levolution (bijv lawines, stukken ijs die naar beneden vallen in Breakaway zowel door de natuur als door spelers en vervolgens ook de ijsvloer kunnen aantasten etc). Dat laatste gaan we waarschijnlijk nooit meer krijgen.

Ondanks alles kan ik me ook vermaken met het spel (richting 200 uur).
Geen idee wat deze beste man precies doet maar sinds hij "Global Director of Integrated Comms for Shooters & Star Wars" is vrijwel elke shooter van EA om zeep geholpen. Wat verwacht je als een alpha versie van een slecht aftreksel van Battlefield released?

Misschien hadden ze tijdens de development even moeten nadenken i.p.v nu, weet niet wat het doel was van DICE, maar als het doel was Battlefield de wereld uit willen helpen dan zijn ze bijna geslaagd.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:01

Shabbaman

Got love?

Help!!!! schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:41:
Ik denk toch dat Dice / EA hier behoorlijk mee in hun maag zit. In twee maanden zo hard achteruit kachelen met een AAA title.
Er moet zo belachelijk veel gebeuren dat er gigantisch geinvesteerd moet worden.
Ze hebben al geïnvesteerd: de ondersteuning van BFV is vroegtijdig beëindigd om maar mensen vrij te maken om BF2042 te ontwikkelen. Dat was in april 2020, toen moet de ontwikkeling van BF2042 al behoorlijk gevorderd zijn. Ver genoeg om te zien dat ze zonder extra investeringen de deadline niet zouden halen, vermoed ik. Stoppen met BFV heeft ze ook inkomsten gekost.

Maar goed, als ik dit zie snap ik niet dat ze niet gewoon een mod voor BFV hebben gemaakt en daar de sticker "nieuwe Battlefield" op hebben geplakt. DICE moet iedere keer het wiel opnieuw uitvinden lijkt het wel.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
Help!!!! schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:12:
[...]

Het enige wat je terecht kunt stellen is dat Steam niet de gehele playerbase is. Om te stellen of het wel- of niet representatief is voor de gehele playerbase is, kun je niet met zekerheid stellen zonder de data van Origin.

Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk een zelfde trend op Origin heeft. Ook als je de reviews en reacties van mensen leest. En tijdens het free to play weekend al weer een paar weken geleden viel het mij op dat bijv. op Portal het aanbod van servers imo zeer laag was.
Klopt, er zijn geen portal servers, de matching times zijn extreem omhoog gegaan, en het aantal bots ingame is ook dagelijks een klacht van mensen die nog spelen.

https://gamingintel.com/b...rvers-player-count-drops/

Denk dat je veilig kunt stellen dat 90% van de players vertrokken is in anderhalve maand tijd.

Dat kan niet zijn wat ze voor ogen hebben gehad, alhoewel, als je de staat van de game ziet...

[ Voor 4% gewijzigd door DutchManticore op 08-01-2022 22:06 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:06
Ik start de game op om nog eens een poging te wagen, zijn alle settings gereset.
Alt-f4'tje en daaaag. Tot over een jaartje misschien :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexknl schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:54:
Ik start de game op om nog eens een poging te wagen, zijn alle settings gereset.
Alt-f4'tje en daaaag. Tot over een jaartje misschien :w
'alle' settings gereset.
Zoals?
Heb je zoveel veranderd dat het onspeelbaar is geworden voor jou?
Een poging wagen zonder echt moeite te willen doen doen is niet eens een poging.
Maar tot over een jaartje dan he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:35:
[...]

'alle' settings gereset.
Zoals?
Heb je zoveel veranderd dat het onspeelbaar is geworden voor jou?
Een poging wagen zonder echt moeite te willen doen doen is niet eens een poging.
Maar tot over een jaartje dan he.
Mij ook gebeurd dat ik settings opnieuw moest doen, en voor mij is vooral het vliegen erg belangrijk, gefinetuned, als dat word gereset.. echt ongelofelijk KUT is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JinShepard schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:38:
[...]

Mij ook gebeurd dat ik settings opnieuw moest doen, en voor mij is vooral het vliegen erg belangrijk, gefinetuned, als dat word gereset.. echt ongelofelijk KUT is dat.
hm nou vooruit.
Heeft BF geen presets ofzo? Dat je een XML in kan laden ofzo die je geexporteerd hebt juist handig voor dit soort momenten? Blijkbaar niet anders was de kritiek er niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:40:
[...]

hm nou vooruit.
Heeft BF geen presets ofzo? Dat je een XML in kan laden ofzo die je geexporteerd hebt juist handig voor dit soort momenten? Blijkbaar niet anders was de kritiek er niet :P
Nee joh, AAA games hebben dat niet meer, te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JinShepard schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:19:
[...]

Nee joh, AAA games hebben dat niet meer, te moeilijk.
haha dat zal het vast zijn.
Ik ben zelf altijd te lui dus ik leer me altijd zoveel mogelijk de stock-controls aan. Als er dan iets gereset wordt merk ik er nauwelijks wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgensmij kun je de settings wel terugzetten als je een kopie maakt van deze map en vervolgens terugzet:

C:\Users\jouw naam\Documents\Battlefield 2042

Echter soms verandert een update van BF de opties in de (key)settings wat wellicht voor problemen kan zorgen.

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:12:
[...]

haha dat zal het vast zijn.
Ik ben zelf altijd te lui dus ik leer me altijd zoveel mogelijk de stock-controls aan. Als er dan iets gereset wordt merk ik er nauwelijks wat van.
Het kost me minstens een uur voordat alle settings weer een beetje fatsoenlijk staan. De default key-bindings en alle sensitivities en gameplay settings zijn voor mij onspeelbaar en ik ben te oud om weer aan nieuwe settings te wennen. :)
Help!!!! schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:41:
2042 was gelijk te koop op Steam en is nu ~ 2 maanden uit en op hoogtepunt (rond launch) waren er 105k spelers. Daar is nu minder dan 10% van over. In twee maanden tijd!!! Dat zijn een hoop ontevreden mensen.

BF V is pas medio 2020 op steam gereleased dus de meest dedicated spelers hebben hem twee jaar eerder al op origin gekocht. Wel is de game natuurlijk langer te koop op steam dan 2042. Tov het hoogte punt zijn er nu 20% spelers over onder "2e rangs" kopers tov 10% onder 1e rangs kopers bij 2042.

De lifetime trend bij 2042 is een sterk dalende lijn over een korte periode waarbij zelfs het free weekend niet geholpen heeft.

Bij BFV zie ik een stabiele lijn die oplopend is. Op het moment dat het is gaan stijgen zo rond feb '21 zijn er voorzover ik me herinner geen significante game updates geweest.

Er moet zo belachelijk veel gebeuren dat er gigantisch geinvesteerd moet worden. Ik denk dat de sfeer bij Dice ook niet al te best is en de devs niet echt blij. Ben bang dat de motivatie niet super is daar.

Dit is echt wel een heel ander verhaal dan BF 4 dat was ook geen feest maar daar lag de focus grof gezegd vooral op netcode.

Aan de andere kant om de game nu al te laten vallen is ook een blamage en zal zeer slecht ontvangen worden.

Maar goed voor degenen die wel blij zijn met 2042 en gekocht hebben hoop ik dat het nog goed komt.

Voor mezelf, ik denk dat het beter is als deze titel niet meer te redden is (wat ik ook denk) en dat ze bij EA/Dice eindelijk eens wakker worden. Maar goed dat laatste is vast ijdele hoop. :o
En of ze daarmee in hun maag zitten, er is niet voor niets zo rigoureus ingegrepen bij DICE en de verantwoordelijkheden rond de battlefield hard zijn veranderd.

Of dat op tijd gaat komen om 2042 nog 'te redden' is maar de vraag, maar er zijn kennelijk genoeg mensen die nu nog/weer BFV spelen. Als je die drollenbak twee maanden na launch speelde, had je er ook geen cent om gegeven dat het überhaupt nog gespeeld zou worden twee jaar later.

We gaan het zien. Enerzijds heb ik zo verschrikkelijk veel vertrouwen in Vince Zampella, anderzijds, de perceptie van de Battlfield franchise kan niet veel verder afzinken dan dit zou je zeggen. Maar het blijft toch een wereldprestatie an sich hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Iedereen die Hazard Zone speelt, merkt na 2 potjes al dat het in de verste verte niet houdbaar of uberhaubt leuk is. Dat dat nog zo lang verder ontwikkeld is na de eerste playtests, dat riekt naar de klassieke fout van sunk costs.

Portal, het enige waar iedereen universeel lyrisch is over de mogelijkheden, weten ze toch nog de nek om te draaien, hoe krijgen ze het voor elkaar.

In plaats van de specialists (waar ik toch nog altijd echt wel potentie in zie) als extratje toe te voegen of juist langzaam probeert te brengen (verandering zorgt altijd voor weerstand), nee dat wordt weer door de strot gedrukt en dan nog slecht uitgevoerd ook.

Zo onnodig allemaal, dan hebben we het nog niet eens over de maps, de wapens, de hitreg, de balans infantry/vehicle, de matchmaking, de game modes, de spelersaantallen, alle kleine dommigheden etc etc.

Er is wel erg veel wat ze aan moeten pakken om in elk geval de perceptie van de game nog om te gooien. Want dat er alsnog een erg leuke game van te maken is, daar twijfel ik niet aan, of ze dat voor elkaar gaan krijgen, des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:45:
[...]

Het kost me minstens een uur voordat alle settings weer een beetje fatsoenlijk staan. De default key-bindings en alle sensitivities en gameplay settings zijn voor mij onspeelbaar en ik ben te oud om weer aan nieuwe settings te wennen. :)

[...]

En of ze daarmee in hun maag zitten, er is niet voor niets zo rigoureus ingegrepen bij DICE en de verantwoordelijkheden rond de battlefield hard zijn veranderd.

Of dat op tijd gaat komen om 2042 nog 'te redden' is maar de vraag, maar er zijn kennelijk genoeg mensen die nu nog/weer BFV spelen. Als je die drollenbak twee maanden na launch speelde, had je er ook geen cent om gegeven dat het überhaupt nog gespeeld zou worden twee jaar later.

We gaan het zien. Enerzijds heb ik zo verschrikkelijk veel vertrouwen in Vince Zampella, anderzijds, de perceptie van de Battlfield franchise kan niet veel verder afzinken dan dit zou je zeggen. Maar het blijft toch een wereldprestatie an sich hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Iedereen die Hazard Zone speelt, merkt na 2 potjes al dat het in de verste verte niet houdbaar of uberhaubt leuk is. Dat dat nog zo lang verder ontwikkeld is na de eerste playtests, dat riekt naar de klassieke fout van sunk costs.

Portal, het enige waar iedereen universeel lyrisch is over de mogelijkheden, weten ze toch nog de nek om te draaien, hoe krijgen ze het voor elkaar.

In plaats van de specialists (waar ik toch nog altijd echt wel potentie in zie) als extratje toe te voegen of juist langzaam probeert te brengen (verandering zorgt altijd voor weerstand), nee dat wordt weer door de strot gedrukt en dan nog slecht uitgevoerd ook.

Zo onnodig allemaal, dan hebben we het nog niet eens over de maps, de wapens, de hitreg, de balans infantry/vehicle, de matchmaking, de game modes, de spelersaantallen, alle kleine dommigheden etc etc.

Er is wel erg veel wat ze aan moeten pakken om in elk geval de perceptie van de game nog om te gooien. Want dat er alsnog een erg leuke game van te maken is, daar twijfel ik niet aan, of ze dat voor elkaar gaan krijgen, des te meer.
misschien is de simpelste optie nog wel om gewoon BF5 te pakken en daar de saus van 2042 overheen te plakken.
Misschien krijgen ze dingen als Sundance dan niet voor elkaar, of de tornado's, maar de rest ach... moet lukken toch?

En anders BF4 met een graphics upgrade. Kan je ook gewoon de drones van de recon specialist een op een overnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:37:
[...]

misschien is de simpelste optie nog wel om gewoon BF5 te pakken en daar de saus van 2042 overheen te plakken.
Misschien krijgen ze dingen als Sundance dan niet voor elkaar, of de tornado's, maar de rest ach... moet lukken toch?

En anders BF4 met een graphics upgrade. Kan je ook gewoon de drones van de recon specialist een op een overnemen.
Gewoon dit spel ontwikkelen tot een goed spel en een nieuwe basis opbouwen voor de toekomstige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:47:
[...]

Gewoon dit spel ontwikkelen tot een goed spel en een nieuwe basis opbouwen voor de toekomstige games.
ik denk dat ze dat dus wilden doen met een nieuwe engine of stijl zoals we nu zien in BF2042.
Doet me een klein beetje denken aan een mix tussen BF2 en BF3/4. Op zich was het veelbelovend ook al kon ik de open beta amper fatsoenlijk spelen omdat m'n ouwe pc toen het amper kon draaien dus ik heb niet goed kunnen zien hoe brak het was.

BF2042 draait overigens globaal gezien prima op m'n huidige pc. Heb meer last van de bugs in Clownfield :D

Tja, ik heb weinig echt te klagen. Ik heb wel eens wat foute hitboxes, dat iemand niet dood gaat ook al schiet je iemand door z'n kop, maar goed.

Laat ze het maar oplossen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:58:
[...]

ik denk dat ze dat dus wilden doen met een nieuwe engine of stijl zoals we nu zien in BF2042.
Doet me een klein beetje denken aan een mix tussen BF2 en BF3/4. Op zich was het veelbelovend ook al kon ik de open beta amper fatsoenlijk spelen omdat m'n ouwe pc toen het amper kon draaien dus ik heb niet goed kunnen zien hoe brak het was.

BF2042 draait overigens globaal gezien prima op m'n huidige pc. Heb meer last van de bugs in Clownfield :D

Tja, ik heb weinig echt te klagen. Ik heb wel eens wat foute hitboxes, dat iemand niet dood gaat ook al schiet je iemand door z'n kop, maar goed.

Laat ze het maar oplossen inderdaad.
De beta draaide bij mij dramatisch. Het spel nu draait prima. Af en toe last van invisible walls, waardoor ik maar blijf afvragen waarom de vijand maar niet doodvalt, maar dat was volgens mij in BF2/3/4 ook het geval in het begin :P

Ik mis wel wat dingetjes, dat squads bijvoorbeeld niet goed samenwerken en het een soort free for all lijkt, maar dat was ook altijd het gezeik bij BF4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Help!!!! schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:27:
[...]

BF 2042
[Afbeelding]

BF V
[Afbeelding]
https://steamcharts.com/app/1517290

MonthAvg. PlayersGain% GainPeak Players
Last 30 Days16,119.3-3,955.9-19.71%47,367
December 202120,075.2-31,224.2-60.87%47,367
November 202151,299.4--100,590

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
Steam has abandoned Battlefield 2042 and is currently issuing refunds to players who do not match the policy’s requirements.

https://poptopic.com.au/n...against-their-own-policy/

[ Voor 40% gewijzigd door Amaze86 op 10-01-2022 22:33 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Mij wilden ze niet terugbetalen 2weken was het spel uit en op een ander forum was er een persoon die het wel gekregen had.
Ik denk niet dat ik nog een BF game koop, tenzij iedereen aan het stoefen is
Ik speel terug Batllefield 3 zit nog heel veel volk op en speel dagelijks beste BF game ooit.
Download BF 3 nog is mannen eh? lmao hoe meer volk hoe beter.
Dan zal je pas echt zien wat een achteruitgang BF 2042 echt is.
Viceral games zou beter nog is een Hardline uitbrengen in het begin dacht ik kutspel, maar eigenlijk was dat een parel van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Amaze86 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:33:
Steam has abandoned Battlefield 2042 and is currently issuing refunds to players who do not match the policy’s requirements.

https://poptopic.com.au/n...against-their-own-policy/
Dank je! Heb een refund aangevraagd. Speel al sinds 1942 en alle games daarna gespeeld, maar dit? Nah, koop 'm misschien ooit voor 5,-, maar dit is geen €90,- waard.

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 21:46
FunFair schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:47:
[...]

Als je t mij vraagt zouden ze eens goed moeten gaan kijken waarom Bad Company 2 zo populair was en daar een remake van maken. Ze hebben wel eens gezegd dat ze niet weten waarom Bad Company zo populair was maar als dat om wat voor reden ook gewoon werkte.... doe een remake in een nieuw jasje maar laat zoveel mogelijk t zelfde. Ik weet dat ik er warm voor zou lopen.

Ik heb uren van mijn leven in BF1942 en BF Vietnam en daarna BF2/3/4 gestopt maar daarna konden de BF spellen mij niet meer genoeg boeien om te blijven spelen. BF2042 heb ik ook nog niet gekocht en gezien de ontwikkelingen heb ik daar geen spijt van. Ik hoop nog steeds dat ik ooit weer het enthousiasme van de eerdere BF games terug krijg.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
JohnnyV76 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 07:55:
[...]

Als je t mij vraagt zouden ze eens goed moeten gaan kijken waarom Bad Company 2 zo populair was en daar een remake van maken. Ze hebben wel eens gezegd dat ze niet weten waarom Bad Company zo populair was maar als dat om wat voor reden ook gewoon werkte.... doe een remake in een nieuw jasje maar laat zoveel mogelijk t zelfde. Ik weet dat ik er warm voor zou lopen.

Ik heb uren van mijn leven in BF1942 en BF Vietnam en daarna BF2/3/4 gestopt maar daarna konden de BF spellen mij niet meer genoeg boeien om te blijven spelen. BF2042 heb ik ook nog niet gekocht en gezien de ontwikkelingen heb ik daar geen spijt van. Ik hoop nog steeds dat ik ooit weer het enthousiasme van de eerdere BF games terug krijg.
BC2 was schijnbaar een testversie van het spel om nieuwe elementen uit te proberen. Die dingen waar mensen enthousiast over waren hebben ze vervolgens overgenomen in BF3. BC2 had ook wel z'n eigenaardigheden zoals niet kunnen strafen tijdens rennen, maar dat was in BF3 weer aangepast.
De maps van BC2 waren gewoon goed, Rush gameplay, graphics, destruction en de classes waren goed gebalanceerd. Hier hebben BF3 en BF4 uiteindelijk van kunnen profiteren.
Zie ook deze video: YouTube: History of Battlefield (2002 - 2022) | Collaborative Documentary

De gameplay van BF1 heeft mij nooit kunnen boeien. De 'feel' van het spel was gewoon volledig anders dan BF4. BF-V heb ik daarom ook maar overgeslagen. Ik merk dat in BF2042 de 'feel' van BF4 wel aanwezig is en dat ze specialists hebben introduceert i.c.m. loadouts vind ik wel een positieve vernieuwing, maar dat het allemaal zo fortnite gepresenteerd wordt gaat me steeds meer ergeren. Ook de landing scene en verplichte introfilmpjes beginnen me de strot uit te komen, omdat dit niks toevoegd aan de gameplay behalve dat je iets te kijken hebt tijdens het loaden van een map. Terwijl je die tijd ook zou kunnen gebruiken om met je squad een doel aan te klikken op de map of iets dergelijks, maar de map is totaal niet interactief en je bent eerst 10 seconden aan het zoeken waar je zelf staat, dus daar heb je geen donder aan.

Oftewel, de 'feel' is er, maar er valt nog een boel te verbeteren. Ik hoop maar dat EA/Dice het spel niet in de steek laten, hoewel ik denk dat de basis gebruikt zal worden om nog veel meer geld te verdienen. Er is denk ik ook niet voor niets een 'portal' mode, daar kunnen ze zelf ook weer van profiteren met het ontwikkelen van nieuwe dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:50
BF-V is ook wel leuk, lijkt imho niet op BF1 (die heb ik na proberen ook geskipped). Als je bij BF-V met vrienden kan samenwerken dan haal je er nog meer plezier uit.

Het mooiste van BF-V is het geluid bij een headshot O-)

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ik denk dat ik stop, ik word zo ontiegelijk moe van mensen die niet weten hoe een gun werkt of die gewoon zo'n tunnel vision hebben als een goudvis dat ik elke keer moet ik zeggen, focus op air ipv ground met de minigun in the chopper (Condor/Superhind), elke freaking match zit er wel eentje op me, die kan je letterlijk in 5 seconde neerknallen als beide minigunners er op focussen, maar nee, ze schieten liever op ground targets 400m weg die ze never nooit kunnen doodden. Of de 50mm ''cannon''. Shiet niet op mensen maar eerst vehicles, dan mensen op de grond die allemaal op 1 plek zitten en dan pas schieten op maar 1 persoon, guess what happens!.............................................. help mé!

Edit, ken ook zijn dat er veel bots zijn, want die zijn er, net een game met een stuck of 40 bots in totaal =(

[ Voor 7% gewijzigd door JinShepard op 11-01-2022 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Layumi
JinShepard schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:01:
Ik denk dat ik stop, ik word zo ontiegelijk moe van mensen die niet weten hoe een gun werkt of die gewoon zo'n tunnel vision hebben als een goudvis dat ik elke keer moet ik zeggen, focus op air ipv ground met de minigun in the chopper (Condor/Superhind), elke freaking match zit er wel eentje op me, die kan je letterlijk in 5 seconde neerknallen als beide minigunners er op focussen, maar nee, ze schieten liever op ground targets 400m weg die ze never nooit kunnen doodden. Of de 50mm ''cannon''. Shiet niet op mensen maar eerst vehicles, dan mensen op de grond die allemaal op 1 plek zitten en dan pas schieten op maar 1 persoon, guess what happens!.............................................. help mé!

Edit, ken ook zijn dat er veel bots zijn, want die zijn er, net een game met een stuck of 40 bots in totaal =(
Kom op 1 van de div discord servers waar mede Tweakers gamen. Zitten vaak samen in een squa, kan je ook afspraken maken...

Paar weken terug stond er hier een post van Manny Moare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Layumi schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:09:
[...]

Kom op 1 van de div discord servers waar mede Tweakers gamen. Zitten vaak samen in een squa, kan je ook afspraken maken...

Ik deed voor de lol een conquest game die ik eigenlijk nooit speel, en verbazingwekkend is het daar heel anders, daar zitten mensen niet alleen te focussen op air, maar ook 2 die permanent zitten te repairen lol.. waarom doen ze dat niet in breakthrough! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Bad Company 2 was ook samen met BF3 mijn favoriet, wat een topgame was dat toch.
Ze zouden beter allemaal remakes maken BC2 BF3 BF4

Ipv te sukkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
elsympatico schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:08:
Bad Company 2 was ook samen met BF3 mijn favoriet, wat een topgame was dat toch.

Ipv te sukkelen
Was dit niet een liefdesbrief aan de fans en een "remake" van BF4?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilish
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 15:10
elsympatico schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:08:

Ipv te sukkelen
Dit zit toch in Portal? Uiteraard is het aanbod in deze modus nog beperkt, maar de basis staat. En alle gameplay mechanics / gevoel is nog exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kills maken is belangrijker dan de ronde winnen he, stats > everything :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 18:13
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 06:13:
[...]

Op 128p servers vind ik dat soort gedrag niet abnormaal. Daar ben je zo een klein radartje in het geheel dat gewoon "messing about" veel leuker is dan PTFO.

Op 64p servers spelen wij veel meer voor het behoud/cappen van vlaggen en hebben je acties veel meer impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 06:13:
[...]

Als piloot van een Condor of Super Hind krijg je vrijwel niks kwa stats. Ik probeer mensen van A naar B te brengen en op de OBJ te komen of ondersteuning bieden, maar dat kan je allen doen als iedereen in de vehicles zijn taak goed probeert uit te voeren. Je kan echt een hele grote invloed hebben in breakthrough als je dit goed doet en zo binnen 15 min winnen.
Invisibal schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:47:
[...]

Op 128p servers vind ik dat soort gedrag niet abnormaal. Daar ben je zo een klein radartje in het geheel dat gewoon "messing about" veel leuker is dan PTFO.

Op 64p servers spelen wij veel meer voor het behoud/cappen van vlaggen en hebben je acties veel meer impact.
Ik speel altijd 128p omdat de 64p mappen te klein zijn voor air imo, als ik iemand wil afschudden zit ik bijna direct al out of bounds van de map area, echt heel klein is het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 13:15
ik word zo ontiegelijk moe van mensen die niet weten hoe een gun werkt of die gewoon zo'n tunnel vision hebben als een goudvis
Wat is daar mis mee?? :(
;)

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Layumi schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:09:
[...]

Heb je een linkje naar de Discord server? De Discord link die hier boven genoemd staat is niet meer geldig. Ik speel regelmatig BF2042 en vind het wel leuk om af en toe met wat tweakers te gamen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 13:57
GAEvakYD schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:35:
[...]

Heb je een linkje naar de Discord server? De Discord link die hier boven genoemd staat is niet meer geldig. Ik speel regelmatig BF2042 en vind het wel leuk om af en toe met wat tweakers te gamen.
https://discord.gg/FqRvRwj2

of

https://discord.gg/QgwJbEyY

[ Voor 5% gewijzigd door jorisdekloris op 12-01-2022 17:11 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Thanks die eerste algemene GOT server had ik idd al. Die tweede BF specifieke nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
De basis staat, maar xp cap draait nog niet top en overal bots, ze moeten verder met portal doen, dan kunnen ze nog topgame van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
GAEvakYD schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:35:
[...]

https://discord.gg/2xCUV7bu

Hier zitten een stel Tweakers 4 tot 10 per avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Wat wordt er eigenlijk vooral gespeeld onder de Tweakers?

Heb ook interesse om meer mee te doen. Maar ben wel iemand die vooral 64-player Conquest of Breakthrough speelt, alles standaard. Geen fancy hardcore instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Layumi schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:54:
[...]

https://discord.gg/2xCUV7bu

Hier zitten een stel Tweakers 4 tot 10 per avond
Krijg hier ook de melding dat de link ongeldig of verlopen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Layumi
Rohem schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:45:
[...]

Krijg hier ook Ede melding dat de link ongeldig of verlopen is.
Met name 64 Breaktrough wordt gespeeld. Als we met heel veel zijn willen we ook wel eens hardcore Conquest of Breaktrough spelen.

Heb gevraagd om weer link te posten aan moderator. Dus hou het even in de gaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 09:23

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Ik hoorde dat er weer behoefte was aan een uitnodiging voor onze discord, bijdeze! en wees welkom! net perongeluk in Xbox kanaal gezet... en die hebben geen discord.. toch?

https://discord.gg/5PbUr58t

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Manny_Moare schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:15:
Ik hoorde dat er weer behoefte was aan een uitnodiging voor onze discord, bijdeze! en wees welkom! net perongeluk in Xbox kanaal gezet... en die hebben geen discord.. toch?

https://discord.gg/5PbUr58t
I'm in! :) Thnx! Ik heb al gelezen hier dat er regelmatig mensen online zijn. Gewoon een kwestie van een voice-channel en game joinen en klaar toch 8) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 09:23

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Rohem schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:22:
[...]

I'm in! :) Thnx! Ik heb al gelezen hier dat er regelmatig mensen online zijn. Gewoon een kwestie van een voice-channel en game joinen en klaar toch 8) ?
jup, gwoon een kanaal joinen. Je hoeft echt niet eerst in het Looking To Play kanaal..

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2024
iemand hier bekend mee ? Als ik naar weapon layout ga en daar dan een layout wil kiezen.
Gaat vervolgens het beeld steel staan en kom ik terug in windows

heb de setting van bf2042 op ultra staan. Nvidia drivers up to date

Amd ryzen 5 3600
16gb ram
Samsung evo 970 m2 ssd
Crucial 500mx SSD
Inno3d 3060twin x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Vinden jullie het ook zo opvallend dat de bekende Youtubers die altijd veel Battlefield speelden zich behoorlijk stil houden? Er is veel kritiek uit de community, maar jackfrags en neebs gaming hoor je er niet over. Durven ze zich er niet in te mengen? In het verleden werden zij altijd uitgenodigd voor previews en werd hun mening gevraagd, maar nu lijkt het eerder alsof het niet mag van EA/dice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
FunFair schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:24:
Vinden jullie het ook zo opvallend dat de bekende Youtubers die altijd veel Battlefield speelden zich behoorlijk stil houden? Er is veel kritiek uit de community, maar jackfrags en neebs gaming hoor je er niet over. Durven ze zich er niet in te mengen? In het verleden werden zij altijd uitgenodigd voor previews en werd hun mening gevraagd, maar nu lijkt het eerder alsof het niet mag van EA/dice.
Ik volg JackFrags ook en krijg van hem de indruk dat bij BF2042 wat meer links laat liggen. In een van z'n laatste video's heeft hij uitgebreid alle kritiek aan zijn adres behandeld, want meer mensen vinden wat van z'n recente video's. En hij steekt volgens mij z'n mening ook niet onder stoelen nog banken. Dus persoonlijk denk ik niet dat ze beperkt worden, ze richten zich gewoon op andere games omdat er bij bf2042 weinig eer voor hun te behalen valt. Dat zie je bij Lossy en Westie ook

Acties:
  • +7 Henk 'm!
FunFair schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:24:
Nee, eigenlijk vind ik het de normaalste zaak van de wereld. Die hebben al lang en breed de feedback kunnen geven op eerdere playtest sessies, die vervolgens straal is genegeerd. De staat van de game en de grote ontwerp blunders zijn voor iedereen overduidelijk en sinds de launch is er ook nog niet echt heel veel wezenlijks veranderd.

Op een gegeven moment ben je wel uitgeluld, DICE heeft toch al jaren de oor- en oogkleppen op en de bekende youtuber kan het toch nooit goed doen. Nooit kritisch genoeg voor de een en nooit lyrisch genoeg voor de ander, dan snap ik wel dat je liever andere content gaat maken.

Bovendien, waarom zou nu je in godsnaam BF2042 content op youtube gaan kijken? Er is geen nieuws en er valt nou ook niet echt veel te leren na de eerste 50 uur. De skillcurve is vrij plat, de game draait om spectakel ipv tactiek, er zijn amper wapens, de maps zijn te groot voor specifieke tips, portal is de nek omgedraaid, teamplay is bijzaak, er zijn maar 3 specialists relevant, 4 wapens en 3 gadgets. Het is gewoon lekker dom rammen tot je genoeg irritaties hebt teruggekopt en dan weer afsluiten voor die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Portal de nek om gedraaid? Zijn de portal servers nu al uitgezet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:45:
[...]

Portal de nek om gedraaid? Zijn de portal servers nu al uitgezet?
Nou dat niet, maar door het uitzetten van XP en unlocks, hebben ze effectief alle spelers richting AOW gedrukt na de eerste week. Ergo, geen community building, geen mensen die servers in de lucht houden, want er speelt toch geen hond en voila je vindt amper een game de laatste maand.

Ik kan niet wachten tot we meer gaan horen van Zampella en Letho en waar zij heen willen met de Battlefield franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Mwa, denk niet dat de komst van Zampella en Letho voor verbetering van de franchise gaat zorgen...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rohem
DrumandBass schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:46:
Mwa, denk niet dat de komst van Zampella en Letho voor verbetering van de franchise gaat zorgen...
Op de korte termijn voor BF2042 misschien niet (meer) nee. Maar voor de langere termijn zullen ze wel wat moeten toch? Als ze nu de feedback (laat ik het zo maar even noemen) vanuit de community niet snappen hebben ze een beste plaat voor de kop.

Ik heb best lol met BF2042, helemaal als de teamplay goed is. En ben er nu achter dat dat met een groepje Tweakers heel goed kan ;) . Maar verder zijn er een hoop dingen die ik toch wel mis uit voorgaande BF versies. Al is het simpelweg zorgen dat je met je squad(s) dezelfde objective speelt, of reviven bijvoorbeeld. En zo zijn er genoeg dingen te noemen, die hier ook ongetwijfeld aangehaald zijn, waar EA / Dice iets mee zal moeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eens hoor Rohem, zeker op de lange termijn verwacht ik veel van die twee.

Al was het alleen al om het feit dat het twee van de grootste namen zijn in FPS en dat maakt het aantrekken en vasthouden van de beste mensen een heel stuk makkelijker. Ook hebben ze een fikse reputatie om te verliezen, dat helpt ook altijd mee met de motivatie. De geluiden van Letho tot nu toe (met name de reacties op twitter) zijn in elk geval hoopgevend.

Bovendien, wat is de laatste slechte game van Zampella? Het zijn niet allemaal mijn favorieten, maar over de kwaliteit en de innovatie heb ik weinig te klagen.

Ook blijf ik erbij dat ook 2042 echt nog wel te redden is met een paar harde keuzes en eerst de focus op de kern in plaats van al die randzaken er om heen. Goede maps, teamplay, gunplay, vehicle balans, netcode, CQ en Rush. De rest is allemaal bijzaak.
Pagina: 1 ... 27 ... 38 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042