(Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties ervaringen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter

(Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen

Aanbiedingen mogen in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic worden gedeeld.
Ervaringen, discussie en andere vragen over (elektrisch) gereedschap mag in [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5 worden gevoerd.

Gezien de vele vragen, discussie enz. over de verschillende cashbackacties en cadeaus die je bij (elektrisch) gereedschap krijgt, hierbij een eigen topic, zodat het aanbiedingentopic minder vervuild wordt ermee.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:32
Om alvast af te trappen: 14 april makita bevestiging voor accu gekregen, totnutoe nog niet bericht dat'ie is verzonden.

De BT-bouwradio die ik voor die actie heb gekocht, bevalt me prima trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe zit het nu met die makita grasschaar actie? Mijn grasschaar is nu goedgekeurd, lijkt mij vrij nutteloos ding overigens, tenzij hij ook raad weet met klimop maar dat denk ik niet.

Mijn vrouw is erg blij met de kantenmaaier en wil nu ook een heggenschaar (heeft grote moestuin met heggen). Krijg je dan nog een grasschaar?

De voorwaarden zeggen;
2. Particuliere gebruikers.
Koop je twee of meer identieke actieproducten in deze actieperiode, dan kun je er maximaal 1 registreren voor een gratis actie-item. Als er op een actieproduct tegelijkertijd meerdere acties lopen dan moet je een keuze maken welk gratis actie-item je wil ontvangen.

Maar ja, wat zijn twee identieke producten? De ene is een kantenmaaier de andere een heggenschaar. Als dat identieke actieproducten laat ik de buurman de heggenschaar registreren 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 21:08

BrZ

Okasha schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:34:
Hoe zit het nu met die makita grasschaar actie? Mijn grasschaar is nu goedgekeurd, lijkt mij vrij nutteloos ding overigens, tenzij hij ook raad weet met klimop maar dat denk ik niet.

Mijn vrouw is erg blij met de kantenmaaier en wil nu ook een heggenschaar (heeft grote moestuin met heggen). Krijg je dan nog een grasschaar?

De voorwaarden zeggen;
2. Particuliere gebruikers.
Koop je twee of meer identieke actieproducten in deze actieperiode, dan kun je er maximaal 1 registreren voor een gratis actie-item. Als er op een actieproduct tegelijkertijd meerdere acties lopen dan moet je een keuze maken welk gratis actie-item je wil ontvangen.

Maar ja, wat zijn twee identieke producten? De ene is een kantenmaaier de andere een heggenschaar. Als dat identieke actieproducten laat ik de buurman de heggenschaar registreren 😅
Nou gewoon, identiek :D
Dus als je 2 exact dezelfde heggenscharen koopt krijg je maar 1 grasschaar, koop je 2 verschillende types dan krijg je er wel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
BrZ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 17:12:
[...]

Nou gewoon, identiek :D
Dus als je 2 exact dezelfde heggenscharen koopt krijg je maar 1 grasschaar, koop je 2 verschillende types dan krijg je er wel 2.
Oké! Is de gratis versie die met mini heggenschaar of zit die hier niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 21:08

BrZ

Okasha schreef op zondag 13 juni 2021 @ 17:54:
[...]

Oké! Is de gratis versie die met mini heggenschaar of zit die hier niet bij?
Die zit er bij ja. Ik vind het verwisselen wel wat omslachtiger dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
BrZ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:04:
[...]

Die zit er bij ja. Ik vind het verwisselen wel wat omslachtiger dan ik had verwacht.
Hmm dan wacht ik nog even met de heggenschaar en kijk ik eerst even hoe deze bevalt. Is natuurlijk te klein but maybe it does the job 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:52
Raymond schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 13:34:
Om alvast af te trappen: 14 april makita bevestiging voor accu gekregen, totnutoe nog niet bericht dat'ie is verzonden.

De BT-bouwradio die ik voor die actie heb gekocht, bevalt me prima trouwens :P
Gaat nog wel even duren ben ik bang.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iPMkI9_3wKDCj3-60bTe2BXwRE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wkhYKvZ7axZn01EOPxVCcxF4.png?f=fotoalbum_large

Iemand die weet of er een soort ‘patroon’ zit in de Makita acties? Ik wil een DHS660ZJ cirkelzaag kopen, maar momenteel loopt daar geen actie op.
Over een paar weken beginnen de Q3 acties, enige kans dat er dan weer een accu actie is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:23
@Extreme smell Tot vorig jaar zat er inderdaad een vast patroon in de accu acties. Die is nu anders. Er zijn acties verlengd, vervroegd en aangepast.

Volgens mij was het tot vorig jaar zo:
1e kwartaal altijd een gratis accu bij alle accu machines (vanaf 89,- adviesprijs)
2e kwartaal altijd een gratis accu bij tuinmachines, gratis accessoire bij bedrade machine (vorig jaar een lamp)
3e kwartaal gratis kleine accessoire (vorig jaar een rolmaat)
4e kwartaal gratis accessoire pakket (boortjes/bitjes/zaagjes etc)

Dit jaar krijg je een grasschaar bij tuinmachines, ipv een accu, omdat er grote accu tekorten zijn momenteel, zoals je zelf ook al aangeeft. En de actie van het 1e kwartaal begon al in december.
De kans dat het 3e kwartaal weer een accu actie is, is in mijn ogen zeer klein, maar je weet het nooit natuurlijk.

Alternatieven zijn de machine uit Duitsland halen (kan veel schelen) of te wachten tot januari.

Wachten is in mijn ogen sowieso niet zo'n slecht idee, aangezien alle gereedschap en DHZ gerelateerde prijzen en of levertijden gigantisch hoog liggen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-07 21:54
Extreme smell schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:27:
[...]

[Afbeelding]

Iemand die weet of er een soort ‘patroon’ zit in de Makita acties? Ik wil een DHS660ZJ cirkelzaag kopen, maar momenteel loopt daar geen actie op.
Over een paar weken beginnen de Q3 acties, enige kans dat er dan weer een accu actie is?
Paar maandje terug belde ik maar eens achter mijn accu aan, aangezien ook de bevestigingen uitbleven. (had in januari en februari al aangevraagd)
Bleek dat de factuur niet werd geaccepteerd in de vorm waarin ik hem uploade, vreemd want de vorige 9 keer was t allemaal wel prima.
Toen de facturen opnieuw geupload, en kreeg ik ook meteen deze melding in beeld.
week later lagen de accu's op de mat. Misschien hadden ze die van mij gereserveerd of hebben ze kleine voorraad om foutjes te compenseren.
Tot nu toe is de enige constante geweest dat als ik ergens achteraan belde of mailde ze er heel snel waren.
Maar gezien de schaarste zou dat deze keer mogelijk niet werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Nivado schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:27:
@Extreme smell Tot vorig jaar zat er inderdaad een vast patroon in de accu acties. Die is nu anders. Er zijn acties verlengd, vervroegd en aangepast.

Volgens mij was het tot vorig jaar zo:
1e kwartaal altijd een gratis accu bij alle accu machines (vanaf 89,- adviesprijs)
2e kwartaal altijd een gratis accu bij tuinmachines, gratis accessoire bij bedrade machine (vorig jaar een lamp)
3e kwartaal gratis kleine accessoire (vorig jaar een rolmaat)
4e kwartaal gratis accessoire pakket (boortjes/bitjes/zaagjes etc)

Dit jaar krijg je een grasschaar bij tuinmachines, ipv een accu, omdat er grote accu tekorten zijn momenteel, zoals je zelf ook al aangeeft. En de actie van het 1e kwartaal begon al in december.
De kans dat het 3e kwartaal weer een accu actie is, is in mijn ogen zeer klein, maar je weet het nooit natuurlijk.

Alternatieven zijn de machine uit Duitsland halen (kan veel schelen) of te wachten tot januari.

Wachten is in mijn ogen sowieso niet zo'n slecht idee, aangezien alle gereedschap en DHZ gerelateerde prijzen en of levertijden gigantisch hoog liggen momenteel.
Oeh ik was mij niet bewust dat in Q3 weer nieuwe acties beginnen. Net een (veel te dure) multitool besteld (de DTM52) met 2x accu en lader. Was misschien beter geweest even te kijken wat de nieuwe acties gaan doen. Overigens nu wel een grasschaar onderweg die ik bij mijn 80 euro kantenmaaier krijg. Dat lijkt nogal een ongebalanceerde deal voor mijn gevoel, maar oké.

[ Voor 5% gewijzigd door Okasha op 15-06-2021 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivado
Okasha schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:32:
[...]

Oeh ik was mij niet bewust dat in Q3 weer nieuwe acties beginnen. Net een (veel te dure) multitool besteld (de DTM52) met 2x accu en lader. Was misschien beter geweest even te kijken wat de nieuwe acties gaan doen.
Ik zou me persoonlijk niet al te druk maken om een gemiste Makita rolmaat o.i.d..
Overigens nu wel een grasschaar onderweg die ik bij mijn 80 euro kantenmaaier krijg. Dat lijkt nogal een ongebalanceerde deal voor mijn gevoel, maar oké.
Het kan nog erger, bij aanschaf van die grasschaar krijg ook dezelfde grasschaar cadeau 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ja het voelt niet echt "duurzaam" hè, mensen structureel een stuk gereedschap opsturen. Maar oke, misschien hadden ze er veel gemaakt en werd hij nauwelijks verkocht. Of misschien hopen ze dat het een reden is voor mensen om meer accu's te kopen. Op zich heb ik er wat aan (heb grote tuin) en wil even kijken of ik hem ter vervanging van mijn heggenschaar kan gebruiken (die ik maar weinig gebruik want heb maar ~5 meter heg).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Extreme smell schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:27:
[...]

[Afbeelding]
Die melding kreeg ik ook, maar onlangs toch sneller ontvangen.

16-03-2021 - Je actie registratie is aangevraagd
26-03-2021 - Je actie registratie is goedgekeurd
01-06-2021 - Je actie registratie is in behandeling
02-06-2021 - Je actie registratie is verstuurd

Het lijkt erop dat mondjesmaat toch accu's binnenkomen / uitgaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Cheesy op 15-06-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:26

-tom-562

Oliesjeik

30-3: aangevraagd
6-4: registratie goedgekeurd

Tot nu toe nog geen accu. Een vriend van mij heeft 2 weken eerder een accu aangevraagd, en 2 weken geleden zijn accu ontvangen.
Dit is overigens al mijn 3e gratis Makita accu :P Vorig jaar 2 accu's gekregen bij een heggenschaar en een grastrimmer, dit jaar bij een klopboor/schroefmachine

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 11:00
Gisteren mijn Makita grasschaar gekregen, nu de gratis grasschaar aanvragen :P Is trouwens niet exact dezelfde maar de specs liggen wel erg dicht bij elkaar. De gratis schaar gaat op Marktplaats.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:40:
Gisteren mijn Makita grasschaar gekregen, nu de gratis grasschaar aanvragen :P Is trouwens niet exact dezelfde maar de specs liggen wel erg dicht bij elkaar. De gratis schaar gaat op Marktplaats.
Dus je hebt hem gekocht en krijgt hem ook nog? Had je dan niet beter wat anders kunnen kopen? Denk dat je weinig kans maakt op MP, het staat er helemaal vol mee zag ik dit weekend. Mensen vragen ook behoorlijke prijzen voor (~65 euro zag ik langskomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Okasha schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:52:
[...]

Dus je hebt hem gekocht en krijgt hem ook nog? Had je dan niet beter wat anders kunnen kopen? Denk dat je weinig kans maakt op MP, het staat er helemaal vol mee zag ik dit weekend. Mensen vragen ook behoorlijke prijzen voor (~65 euro zag ik langskomen).
Ik heb de aanvraag nog niet gedaan maar zou niet weten waarom ik hem niet krijg, valt gewoon onder de actie.

Ik heb er 78 euro voor betaald bij Hornbach en dat is op zich al een prima prijs voor een apparaat dat ik wilde hebben, dus elke euro die ik voor dat gratis ding kan vangen op MP is meegenomen. Ik begin met een vraagprijs van 40 euro, lijkt me fair gezien het feit dat ik in feite twee voor de prijs van één heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Haha nee fair enough natuurlijk, ik had dan denk ik alleen een ander tuinapparaat gekocht wat je ook leuk leek, en deze dan erbij voor gratis :) Heb je 2 apparaten voor de prijs van 1... Maar nu 1 voor de halve prijs ook goed. Ik zou hem inderdaad er ook lekker scherp/fair opgooien, dan kom je er snel vanaf en blijf je er niet mee zitten. Ben benieuwd of hij goed als heggenschaar te gebruiken is of je dan toch de lengte mist. Mijn aanvraag is goedgekeurd eind vorige week, maar sindsdien weinig actie op makita.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Okasha schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:20:
Haha nee fair enough natuurlijk, ik had dan denk ik alleen een ander tuinapparaat gekocht wat je ook leuk leek, en deze dan erbij voor gratis :) Heb je 2 apparaten voor de prijs van 1... Maar nu 1 voor de halve prijs ook goed. Ik zou hem inderdaad er ook lekker scherp/fair opgooien, dan kom je er snel vanaf en blijf je er niet mee zitten. Ben benieuwd of hij goed als heggenschaar te gebruiken is of je dan toch de lengte mist. Mijn aanvraag is goedgekeurd eind vorige week, maar sindsdien weinig actie op makita.nl.
Ik heb wel gekeken maar honestly kon niks anders vinden wat ik echt nodig heb :P Ik gebruik nu een grasschaar van de Action en dat is echt rommel dus ik wilde sowieso wat beters. Met wat mazzel heb ik deze nu voor netto 4 tientjes en dat vind ik een goede deal.

Ik heb al een gewone heggeschaar en een grasmaaier van Makita, ik zal deze echt alleen gebruiken voor de kleine hoekjes en randjes. De 604Z die gekocht heb heeft trouwens niet dat uitwisselbare heggeschaartje erbij, die zit alleen bij de gratis schaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-07 07:44
Nog even een vraagje nav de Makita gratis accu actie.

Standaard melding op de site is dat de accu’s in september worden uitgeleverd

Krijg vandaag een statuswijziging in mijn aanvraag van actie registratie goedgekeurd naar actie registratie is in behandeling (na ruim 2,5 mndn)

Toen ik de gereedschap aanschafte had ik geen haast met de accu’s (omdat ik stiekem toch verwacht had dat het redelijk snel geleverd zouden worden, maar komt er een kleine verbouwing aan en wil eerlijk gezegd niet extra lappen voor een accu, omdat ik 5 accu’s verwacht.

Kan iemand mij een indicatie aangeven hoelang het vanaf deze status duurt en/of de status ook bijgewerkt wordt wanneer de accu’s verzonden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:41
Eskiya schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:30:

Krijg vandaag een statuswijziging in mijn aanvraag van actie registratie goedgekeurd naar actie registratie is in behandeling (na ruim 2,5 mndn)

Toen ik de gereedschap aanschafte had ik geen haast met de accu’s (omdat ik stiekem toch verwacht had dat het redelijk snel geleverd zouden worden, maar komt er een kleine verbouwing aan en wil eerlijk gezegd niet extra lappen voor een accu, omdat ik 5 accu’s verwacht.

Kan iemand mij een indicatie aangeven hoelang het vanaf deze status duurt en/of de status ook bijgewerkt wordt wanneer de accu’s verzonden worden?
Bij mij waren accu’s na enkele dagen verzonden, kreeg bericht vd vervoerder met een track en tracé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Deze melding heb ik gisteren ook ontvangen, en ik heb de zelfde vraag.
Jeweetje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:06:
[...]

Bij mij waren accu’s na enkele dagen verzonden, kreeg bericht vd vervoerder met een track en tracé.
Bedoel je dat bij jou ook de status in actie registratie is in behandeling is veranderd en kort daarna de accu's arriveerden? Of dat je de accu's kort na registratie verzonden waren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Nivado schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:22:
[...]

Deze melding heb ik gisteren ook ontvangen, en ik heb de zelfde vraag.

[...]

Bedoel je dat bij jou ook de status in actie registratie is in behandeling is veranderd en kort daarna de accu's arriveerden? Of dat je de accu's kort na registratie verzonden waren?
Zie Cheesy in "(Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen"
1 of 2 dagen later had ik 'm in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-07 07:44
Heb de accu's zojuist mogen ontvangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:26

-tom-562

Oliesjeik

Mijn status is ook ineens anders geworden.
Iemand die zijn grastrimmer evt. wilt ruilen tegen een nieuwe accu? O-)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
  • Laatst online: 15:51
27 maart Maktia Accu aanvraag gedaan en vandaag 3 maanden later heb ik de accu thuis ontvangen via pakketpost.

Ik zat er gelukkig niet op de wachten maar dit jaar was toch wel verreweg het langste vergeleken met voorgaande jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkdiz
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Hier ook eindelijk binnen na 3-4mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Meer tweakers die wachten op de Makita gratis grasschaar?
Vandaag al twee "De status in je registratie is gewijzigd" mails ontvangen, maar actie.makita.nl gaat al at langer berzerk:
Actie: Gratis Makita grasschaar
Registratiedatum: 15-06-2021
Aankoopdatum: 09-06-2021

15-06-2021 - Je actie registratie is aangevraagd
01-07-2021 - Je actie registratie is goedgekeurd
02-07-2021 - Je actie registratie is goedgekeurd
03-07-2021 - Je actie registratie is goedgekeurd
04-07-2021 - Je actie registratie is goedgekeurd
05-07-2021 - Je actie registratie is goedgekeurd
08-07-2021 - Je actie registratie is goedgekeurd
08-07-2021 - Je actie registratie is goedgekeurd
Gelukkig komen die notificaties van een no-reply adres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Laatst online: 16:21
Ook hier de hele dag al mails van status updates
Ik zie nu wel dat 1 vd 2 accu’s verstuurd is de andere accu en gras schaar zijn een beide een keer of 6 goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Iemand die zijn 18v luchtpomp wil ruilen tegen de toolbelt? :+
In dat geval zie ik graag een PB tegemoet.

[ Voor 9% gewijzigd door Extreme smell op 11-07-2021 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartlink
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:05
Voor degenen die een Makita DUB186Z hebben besteld en een luchtpomp hebben aangevraagd: is dit goedgekeurd? Ik twijfel om hetzelfde te doen, aangezien ik op zich voor beiden wel een toepassing heb :)

Bij Toolnation staat hij nog wel erbij als actie (maar daar wil ik niet bestellen) en bij Toolmax is de DUB186 van de actiepagina gehaald. Dus ik twijfel of het apparaat bij de actie "hoort".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extreme smell
Dartlink schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:39:
Voor degenen die een Makita DUB186Z hebben besteld en een luchtpomp hebben aangevraagd: is dit goedgekeurd? Ik twijfel om hetzelfde te doen, aangezien ik op zich voor beiden wel een toepassing heb :)

Bij Toolnation staat hij nog wel erbij als actie (maar daar wil ik niet bestellen) en bij Toolmax is de DUB186 van de actiepagina gehaald. Dus ik twijfel of het apparaat bij de actie "hoort".
https://www.makita.nl/artikel/dub186z.html
Volgens Makita valt hij binnen de actie, dus zolang je het maar bij een officiele dealer besteld maakt het verder niet uit of die dealer er wel of niet mee adverteerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Extreme smell op 16-07-2021 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Dartlink schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:39:
Hier de DUB362Z - 2x18 V Bladblazer gekocht bij Hornbach voor €129 €106,20 incl. btw met prijsgarantie.
  • 17-07-2021 - Je actie registratie is aangevraagd
  • 17-07-2021 - Je actie registratie is goedgekeurd
  • 19-07-2021 - Je actie registratie is in behandeling
  • 23-07-2021 - Makita DMP180Z 18V Luchtpomp ontvangen

[ Voor 15% gewijzigd door Odeklontje op 23-07-2021 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-07 15:50
Dag actie Makita foudraal geschikt voor 1400 en 1500 geleiderails, €19

https://www.combitools.nl...0handig%20%F0%9F%91%8C%20|%20Opbergsysteem%20geleiderail&utm_medium=email&utm_campaign=Template:%20dagdeal%20-%20CombiTools%20(NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Niet online
J.E. Weinor schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:57:
Dag actie Makita foudraal geschikt voor 1400 en 1500 geleiderails, €19

https://www.combitools.nl...0handig%20%F0%9F%91%8C%20|%20Opbergsysteem%20geleiderail&utm_medium=email&utm_campaign=Template:%20dagdeal%20-%20CombiTools%20(NL)
De verschillende topics kan een beetje verwarrend zijn, maar is meer geschikt voor: (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter van weel
  • Laatst online: 02-12-2024
Ook meegedaan aan actie. Luchtpomp bij snoeischaar. Nooit meer wat gehoord dus zoeken op website. Daar stond: aanvraag afgewezen wegens zakelijke aankoop. Onzin, dus geprotesteerd. Krijg je twee dingen te horen: termijn verlopen en wij beoordelen of het een zakelijke aankoop betreft. Ik verdenk Makita ervan omzet te willen gegereren door cadeaus te beloven die ze uiteindelijk niet geven. Bovendien komen ze door registratie gratis aan al mijn prive gegevens. Ik heb Tros Radar gevraagd om Makita aan te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illusion
  • Laatst online: 22:21

Illusion

(the art of)

Eindelijk doet bosch weer een normale accu-actie ipv dat gedoe met puntenshops:
https://www.bosch-professional.com/nl/nl/pro360/prodeals/

4Ah accu (geen procore) gratis bij een body van 159€ ex btw.

Binnenkort komt er ook een andere actie (die staat op de site nu als niet beschikbaar): koop 3 body's en krijg een gratis startpakket met daarin lader+4Ah procore+5.5Ah procore..
Dat lijkt me een topdeal want er staat geen minimumprijs bij die body's, dus mogelijk werkt het ook met een lamp en/of kruimeldief van €50,- stuk.

[ Voor 4% gewijzigd door Illusion op 03-05-2022 14:04 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuffles
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-04 15:50
Illusion schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:03:
Eindelijk doet bosch weer een normale accu-actie ipv dat gedoe met puntenshops:
https://www.bosch-professional.com/nl/nl/pro360/prodeals/

4Ah accu (geen procore) gratis bij een body van 159€ ex btw.

Binnenkort komt er ook een andere actie (die staat op de site nu als niet beschikbaar): koop 3 body's en krijg een gratis startpakket met daarin lader+4Ah procore+5.5Ah procore..
Dat lijkt me een topdeal want er staat geen minimumprijs bij die body's, dus mogelijk werkt het ook met een lamp en/of kruimeldief van €50,- stuk.
Heeft iemand deze actie geprobeerd? Hoe lang duurt het voordat je de accu ontvangt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Togi
Volgens de site van Mtools zijn er vanaf 1 december weer accu's te verkrijgen bij Makita.
Punten blijven een jaar geldig

https://www.mtools.nl/blog/makita-actie-cadeauwinkel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zie ik het goed dat alleen 40v en 12v accu's in aanmerking komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
sloth schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:21:
Zie ik het goed dat alleen 40v en 12v accu's in aanmerking komen?
Geen idee
Ik kom het verder ook nog nergens tegen dus denk dat het afwachten is tot in december de nieuwe spaarcatalogus er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:17
Op die MTools foto's lijkt 't juist wel dat er een 18v bij staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:06

JB

Cédric roelt!

Fedde schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:28:
Op die MTools foto's lijkt 't juist wel dat er een 18v bij staat.
Bij Toolnation idem. Vind het toch nog wat spannend om nu al te bestellen :/

https://www.toolnation.nl/makita-gratis-accu?p=3
De gratis Makita accu actie komt vanaf 1 december 2022 weer terug! Spaar nu alvast punten en wissel deze vanaf 1 december 2022 in de cadeauwinkel in voor o.a. een gratis 18V of 40V accu. Dit geldt op alle deelnemende machines met een adviesprijs vanaf €200 excl. BTW. Cadeaupunten blijven voortaan 1 jaar geldig na aankoop.

- Koop een actieartikel. Herkenbaar aan de productsticker in het artikel.
- Maak een account aan bij Makita en registreer je actieartikel vanaf 1 december 2022 in de app of website.
- Doorloop de stappen en kies voor o.a. een gratis 18V of 40V accu.
- Makita stuurt het cadeau naar je op.
- Geldig voor alle ingezetenen binnen de Europese Unie.
- Voor de adviesprijs van deelnemende actieproducten kunt u op de website van Makita terecht.

[ Voor 68% gewijzigd door JB op 11-11-2022 15:15 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hoeveel spaarpunten was een Makita accu 18V 5.0 Ah voorheen? Ik blijf die acties van nu vaag vinden met;
De gratis Makita accu actie komt vanaf 1 december 2022 weer terug! Spaar nu alvast punten en wissel deze vanaf 1 december 2022 in de cadeauwinkel in voor o.a. een gratis 18V of 40V accu. Dit geldt op alle deelnemende machines met een adviesprijs vanaf €200 excl. BTW. Cadeaupunten blijven voortaan 1 jaar geldig na aankoop.
Want wat staat hier nu eigenlijk? Dat je bij aankoop van een machine met een adviesprijs vanaf €200 excl. BTW genoeg spaarpunten krijgt voor een gratis 18V of 40V accu :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalshot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-07 12:28
Toen ze hier mee begonnen was het 30 punten voor één 18V accu.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:47

BeaM-R

Powerrrrr

Bij combitools 20 punten = 5,0Ah accu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNqbh5mQ9n2lJleYIn-JLCswNs8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1lPerge2syBm3KO3fZBiwbEn.jpg?f=user_large

[ Voor 75% gewijzigd door BeaM-R op 13-11-2022 16:32 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Het blijft vaag. Volgens Toolnation doet tuingereedschap niet mee 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kCEnBf7A7C_viVvlozZ0pLxuB-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e2C1wDtW6OujIncC9M18k2Gp.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hylsjATS8_ka4tVAY3n-swJvWRw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/p0Sp98KheIinSqCVyiypx0RQ.png?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@JB Vreemd, volgens de site van Makita loopt de actie voor accu tuingereedschap nog tot 30 november. Voor bovenstaande bladblazer zou je 20 punten krijgen (wat dus een 5,0Ah accu zou opleveren)

https://www.makita.nl/pro...?search=1&svalue=DUB363ZV

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Snuitebolletje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-07 13:50
BeaM-R schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:31:
@JB Vreemd, volgens de site van Makita loopt de actie voor accu tuingereedschap nog tot 30 november. Voor bovenstaande bladblazer zou je 20 punten krijgen (wat dus een 5,0Ah accu zou opleveren)

https://www.makita.nl/pro...?search=1&svalue=DUB363ZV
Is dat niet het hele issue? Tuingereedschap loopt nog tot 30 november. Vanaf 1 december komt de actie in beeld voor de gratis accu.

Wil je een gratis accu bij je tuingereedschap, dan nu kopen, krijg je de punten en na 1 december inwisselen voor de accu.

De makita punten blijven namelijk een jaar geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@Snuitebolletje inderdaad. Wat Toolnation zegt klopt dus niet. Als je vandaag die bladblazer koopt kan je dus wel de accu krijgen met je punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BeaM-R schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:46:
@Snuitebolletje inderdaad. Wat Toolnation zegt klopt dus niet. Als je vandaag die bladblazer koopt kan je dus wel de accu krijgen met je punten.
Als je weet hoeveel punten je krijgt bij tuingereedschap. Ik zie dat niet terug. Enkel "gratis accu".

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

JB schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:06:
[...]

Als je weet hoeveel punten je krijgt bij tuingereedschap. Ik zie dat niet terug. Enkel "gratis accu".
Zie de link die ik gaf, daar staat dat je voor deze bladblazer 20 punten krijgt.
Bij MTools staat ook: 20 punten of gratis 5,0Ah 18V accu:
https://www.mtools.nl/mak...-2x18-v-bladblazer-zuiger

[ Voor 16% gewijzigd door BeaM-R op 14-11-2022 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BeaM-R schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:12:
[...]

Zie de link die ik gaf, daar staat dat je voor deze bladblazer 20 punten krijgt.
Bij MTools staat ook: 20 punten of gratis 5,0Ah 18V accu:
https://www.mtools.nl/mak...-2x18-v-bladblazer-zuiger
Dus dan moeten we er vanuit gaan dat er met die 20 punten (krijg je atm _niets_ voor) een gratis accu te bestellen valt na 1 december. Ik vind het maar niets zo :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JB schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:18:
[...]

Dus dan moeten we er vanuit gaan dat er met die 20 punten (krijg je atm _niets_ voor) een gratis accu te bestellen valt na 1 december. Ik vind het maar niets zo :X
@BeaM-R inmiddels bevestiging van Toolnation dat je inderdaad tot 1 december 20 punten krijgt bij tuingereedschap (adviesprijs excl BTW 200 euro). Die moet registreren en dat de gratis accu vanaf 1 december gaat spelen en dus 20 punten gaat kosten. Dat lijkt dus te stroken met jouw bericht van CombiTools :)

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 15-11-2022 10:33 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Metabo heeft een actie voor een gratis 5,2Ah accu bij acht specifieke machines: https://www.metabo.com/nl...ueel/specials/accu-actie/ - 06.09.2022 t/m 28.02.2023

Kantnotitie is wel dat de voorwaarden niet kloppen, hier is gemakshalve een deel gekopieerd van de vorige actie (tuinmachines) ik heb hiervoor contact opgenomen (met Metabo) en het wordt aangepast.

Afbeeldingslocatie: https://www.metabo.com/t3//fileadmin/metabo/nl/070_actueel/00_specials/Banner_MEER_INFO_gratis_accu_1280x384_sept_2022.jpg

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:54
True schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:36:
Metabo heeft een actie voor een gratis 5,2Ah accu bij acht specifieke machines: https://www.metabo.com/nl...ueel/specials/accu-actie/ - 06.09.2022 t/m 28.02.2023

Kantnotitie is wel dat de voorwaarden niet kloppen, hier is gemakshalve een deel gekopieerd van de vorige actie (tuinmachines) ik heb hiervoor contact opgenomen (met Metabo) en het wordt aangepast.

[Afbeelding]
Voordeel van de Metabo accu's is dat deze ook met andere merken compatible zijn, waaronder Mafell. Dit is het CAS systeem.

Niet te verwarren met het platform op basis van de Bosch pro accu's, waar ook andere merken zich bij aansluiten. Dat is het Ampshare systeem.

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Makita actie 1 december - 1 maart

De lijst met machines waarvoor je punten krijgt vanaf 1 dec t/m 1 mrt. Er wordt niet meer gewerkt met 10, 20 en 30 punten. Alle deelnemende machines is 20 punten. De lijst kan overigens gedurende de looptijd van de actie nog aangevuld worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1NPLlkdEexW0u-B_il5_a3Y8IQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pZALp35yB08Wf2yrNr2dhWYn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/on3V2SEZYQY0tjwISpXzRp-SpyY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HjwxK8cKKAgoaITpJHWIox0C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBxTujJtEeGcnacedxcaWbYkZBQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S6mWstbqfk6sjyj7XPnznxlu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JISrJZUi_X3fihUzbSx6FIuOya0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jkqM3R07PaDsY6WnAHW8WUbR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OjCaAGTyL3dLx_t1w-7NUBQQ28I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9zs4AS3SJFjHh85Kb2C43D7z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrVTfjjBLjNZpSRWE-af18V-qio=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zcpsI6cKG5ZojnscGm1pzpAQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dw_sA4TuEpBTx11lEGTNS1Pw8wg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K77vIZj8MwU96pOvvcTywA4X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xDokiRYmc9w5zaBX8SHQS93qhNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bsFfZB0rnLh4f2r4bCGDc6yf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 20:27
Kut, net 3 weken geleden een accu machine (met 20 punten) gekocht na eindeloos gehoopt te hebben op een gratis accu actie, en nu ineens is die actie er :'( Zal Makita klanten service even mailen of ik echt geen 18V accu kan krijgen, ik heb die punten nog niet besteed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Vinze schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 09:51:
Kut, net 3 weken geleden een accu machine (met 20 punten) gekocht na eindeloos gehoopt te hebben op een gratis accu actie, en nu ineens is die actie er :'( Zal Makita klanten service even mailen of ik echt geen 18V accu kan krijgen, ik heb die punten nog niet besteed..
Dat kan gewoon. Vanaf 1 dec. kan je die 20 punten inleveren voor een gratis accu. Nog even geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
Vinze schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 09:51:
Vind het een omslachtig gedoe met die punten actie van Makita je kunt niet vooraf totaal inzien welke producten gratis met inleveren van punten in een periode zijn die je kunt inleveren aan de hand van een overzicht.
Voorheen kon je altijd zien welke producten je gratis kreeg tijdens een actie periode bij aanschaf van een machine en welke deelnam aan de actie.

Nu zijn het punten sparen maar precies voor welke producten voor gratis in een periode daar is geen duidelijk overzicht er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@J.E. Weinor dat kan je toch hier zien: https://actie.makita.nl/shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
BeaM-R schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 08:26:

De lijst met machines waarvoor je punten krijgt vanaf 1 dec t/m 1 mrt. Er wordt niet meer gewerkt met 10, 20 en 30 punten. Alle deelnemende machines is 20 punten. De lijst kan overigens gedurende de looptijd van de actie nog aangevuld worden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat wordt uitstellen met je aankoop voor de actiepunten voor een gratis artikel bijv. gratis accu de machine die je nu dan koopt krijg je geen punten dat wordt na de black Friday dagen. alleen de 40v lijn van makita nu hebben de punten actie.

Zoek een afkort zaag de 40v lijn is nu al zelfs goedkoper bij enkele dan de 18 volt lijn voor De DLS en LS van Makita tijdens deze dagen met gratis accu, maar wel 2 AH 40v dan moet je weer een lader bij aanschaffen voor de 40 volt kost ook weer gauw €100 voor de snel lader, en om over te stappen op de 40v lijn wil ik ook weer niet de 18 volt lijn bevalt mij prima waar ik het meest van heb liggen.

Twijfel tussen de 18 volt afkortzagen en de 40 volt lijn van Makita of toch maar met een stekker in het stopcontact :) ben er nog niet helemaal uit welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
ja dat bedoel ik heb me al wezenloos aan het zoeken geweest maar kon het niet vinden welke gratis producten nu werkelijk in een periode mee deden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@J.E. Weinor ik kan je verhaal moeilijk volgen. Misschien even wat meer aandacht geven aan interpunctie en zinsopbouw.
Maar je punten blijven een jaar geldig dus begrijp niet wat je nu precies bedoeld?

Als je afkortzaag op een vaste plek staat zou ik gewoon voor 230V gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door BeaM-R op 19-11-2022 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 21:38
Helaas nog lang niet alles bekend mbt de Makita Accu actie.
Boven geposte lijst bevat veel meer machines dan die nu bv bij Mtools of Toolnation een gratis actie sticker hebben.
Verder zie ik nog geen bevestiging dat als ik voor 1 december een (waarschijnlijk wel deelnemend) product aanschaf deze ook een accu OF punten krijgt.
Zo zie ik op de mtools site een plaatje waarbij bij de 18V LXT en 40V max accus 30 punten staat, indien dat 20 punten wordt voor het laagste model ook goed, waarbij ik wel hoop dat er ook zwaardere te krijgen zijn voor meer punten.
Verder op de Toolnation site ook gratis accus bij 230V producten?, wat inderdaad suggereert dat alles inderdaad punten wordt.
Ik wou maandag een Makita halen maar stel dat nog maar ruim een week uit.
(Edit: reacties hieronder gelezen als het echt om punten zal gaan loont het misschien om toch nu een apparaat met 30 punten aan te schaffen, deze lijken na 1 december allemaal terug te vallen in 20 punten)

[ Voor 16% gewijzigd door W.Wonderland op 19-11-2022 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
W.Wonderland schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:32:
Helaas nog lang niet alles bekend mbt de Makita Accu actie.
Boven geposte lijst bevat veel meer machines dan die nu bv bij Mtools of Toolnation een gratis actie sticker hebben.
Verder zie ik nog geen bevestiging dat als ik voor 1 december een (waarschijnlijk wel deelnemend) product aanschaf deze ook een accu OF punten krijgt.
Zo zie ik op de mtools site een plaatje waarbij bij de 18V LXT en 40V max accus 30 punten staat, indien dat 20 punten wordt voor het laagste model ook goed, waarbij ik wel hoop dat er ook zwaardere te krijgen zijn voor meer punten.
Verder op de Toolnation site ook gratis accus bij 230V producten?, wat inderdaad suggereert dat alles inderdaad punten wordt.
Ik wou maandag een Makita halen maar stel dat nog maar ruim een week uit.
Uitstellen voor gratis artikel voor een bepaald product en type die je voor ogen hebt, zeker die nu niet in de actie valt zoals de Makita afkort zagen 18 volt en 230 volt, alleen de 40 volt versie is nu de actie op van toepassing met gratis punten,

Om het nu alvast te gaan kopen en op 1 december wel in de actiepunten valt heeft geen zin, je aankoopdatum bepaalt nu eenmaal of je machine in die periode wel of niet in de actie valt en doe je zelf te kort.

Het is gewoon je aankoop even uitstellen en op 1 december pas in de actie aankopen, dat je punten een jaar geldig zijn doet niet ter zake en zijn op moment ook datum onderhevig dat is een kwestie van slim kopen en op juiste moment en slim inleveren voor verzamelde punten voor een gratis product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Je moet het niet zien als een gratis accu actie, het is een puntenactie. Koop je na 1 dec. een machine uit bovenstaande lijst krijg je 20 punten. Die kan je inwisselen in de cadeaushop. Vanaf 1 dec. staat in die cadeaushop o.a. ook een 18V 5.0Ah accu voor 20 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zit ook op een apparaat met accu te azen, mtools schrijft:
De GRATIS Makita accu actie komt terug. Spaar nu alvast punten en wissel deze vanaf 1 december 2022 in voor een GRATIS ACCU.[
https://www.mtools.nl/blog/makita-actie-cadeauwinkel

Als dat echt zo is loont het wellicht om rond black friday een leuke aanbieding te scoren en de accu dan vanaf 1 december te claimen.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@MadMurdock dat denk ik ook :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conrado
  • Laatst online: 23:49
Maakt het daarbij uit waar je de Makita gekocht hebt?

Mijn huis is slimmer dan ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
MadMurdock schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:50:
Ik zit ook op een apparaat met accu te azen, mtools schrijft:
[...]

https://www.mtools.nl/blog/makita-actie-cadeauwinkel

Als dat echt zo is loont het wellicht om rond black friday een leuke aanbieding te scoren en de accu dan vanaf 1 december te claimen.

Wat denken jullie?
Dan verandert wellicht Mtools je aankoopdatum als er een nieuwe actie is op 1 december dan vervalt meestal de oude actie, kan zijn dat enkele machines ook meedingen of langer doorgaan met de huidige actie in de nieuwe actie.

Voor de afkortzaag met 18volt lijn en de 230 volt doet op heden aan geen enkele actie van Makita aan mee betreft de aantal punten, dat kan op 1 december wel het geval zijn die je kunt inwisselen voor evt. gratis accu.
Om nu een Makita machine aan te schaffen wat geen actie heeft met punten lijkt me niet verstandig voor 1 december je krijgt geen gratis accu of je moet al punten hebben verzameld voor je vorige aan koop, maar dan nog krijg je geen 20 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.E. Weinor
Conrado schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:37:
Maakt het daarbij uit waar je de Makita gekocht hebt?
De acties gelden vaak bij elke erkende makita dealers, uitzonderingen kunnen zijn, Klium bijv. die heeft vaak wel uitzonderingen omdat die afsprakken maakt onderling met Makita België en Nederland, als er een actie in Belgie is kunnen Nederlandse aankopen met een adres uit Nederland ook meedoen met de Belgische Makita actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conrado
Dank je, ik koop regelmatig in Duitsland. Heb nu de vlechtmachine nodig en moet dus kijken of de ‘gratis’ accu dan interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
J.E. Weinor schreef op zondag 20 november 2022 @ 00:34:
[...]
Om nu een Makita machine aan te schaffen wat geen actie heeft met punten lijkt me niet verstandig voor 1 december je krijgt geen gratis accu of je moet al punten hebben verzameld voor je vorige aan koop, maar dan nog krijg je geen 20 punten.
Als je puur voor een apparaat met accu wilt gaan lijkt de actie vanaf 1 december gunstiger dan de huidige puntenactie. Je hebt dan bij een heleboel apparaten een gratis 18V accu terwijl die nu niet eens in de actiewinkel staan. En ondanks dat mtools aangeeft dat je ook eerder aangeschafte apparaten vanaf 1 december kunt registreren, durf ik het daar zelf nog niet op te gokken. Opzich wel jammer want ik verwacht nog wel wat aanbiedingen deze week.

Sowieso geldt volgens mij altijd dat je je apparaat bij een dealer aangeschaft moet hebben. Een volledig overzicht staat hier: https://www.makita.nl/dealerlocator.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-07 11:59
BeaM-R schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:00:
Je moet het niet zien als een gratis accu actie, het is een puntenactie. Koop je na 1 dec. een machine uit bovenstaande lijst krijg je 20 punten. Die kan je inwisselen in de cadeaushop. Vanaf 1 dec. staat in die cadeaushop o.a. ook een 18V 5.0Ah accu voor 20 punten.
Hoe weet je dat zo zeker? Als ik nu die actie pagina bekijk lijken ze vooral de 12 en 40 volt lijn te promoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

dimi_v schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:57:
[...]

Hoe weet je dat zo zeker? Als ik nu die actie pagina bekijk lijken ze vooral de 12 en 40 volt lijn te promoten.
BeaM-R in "(Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties ervaringen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:31

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Conrado schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:35:
Dank je, ik koop regelmatig in Duitsland. Heb nu de vlechtmachine nodig en moet dus kijken of de ‘gratis’ accu dan interessant is.
kan je hem niet huren? ik heb ook op het punt gestaan om hem te kopen, maar heb bedacht dat ik er beter eentje bij wasco kan huren. (en let op het draad gebruik, dat gaat best hard.)

[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 20-11-2022 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conrado
Dank je , dat begrijp ik @twain4me en die afweging heb ik al gemaakt. Het is de kelder en drie betonvloeren, daar gaat veel tijd in zitten. En ja, het kost veel draad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:53

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik lees over de underwhelming december actie van Makita. Zou dat betekenen dat er in januari geen gratis-accu-bij-een-Makita-machine actie meer is? Of zou dat nog steeds kunnen?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@zonoskar De actie loopt van 1 december 2022 tot 31 maart 2023. Punten zijn 1 jaar geldig.
Wel kan het zo zijn dat tussentijds de actieproducten en/of cadeauwinkel aangepast wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
BeaM-R schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 08:26:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Reageer even op je lijst van de Makita actie, hoe betrouwbaar is de lijst tot zover er staat 1 december t/m maart maar geen welk jaar vermeld
Ben pas nog naar een lokale Makita dealer geweest, maar konden mij of ze wisten het niet te zeggen welke actie de komende periode komt en welke producten mee dingen.

Op Google kon ik ook niets over vinden welke komende acties vanuit Makita er komen gaat. vanaf 1decenber 2022 maart 2023. weet ook niet hoe je aan de lijst bent gekomen die je hier plaatste voor de punten actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@J.E. Weinor Ik kreeg deze via een mailing van Combitools.
Als je hier je mailadres invult kan je hem ook downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
BeaM-R schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:57:
@J.E. Weinor Ik kreeg deze via een mailing van Combitools.
Als je hier je mailadres invult kan je hem ook downloaden.
Heb de lijst bekeken via Combitools en contact gezocht, het is de vraag of alle machines in de lijst meedingen met de Makita actie vanaf 1 december t/m maart 2023,

Makita bepaalt welke machine de komende actie meedingen, de lijst die wordt weergegeven zegt niets of geeft geen garantie over de komende actie er staan wel enkele type machines die nu wel nu meedingen tot 30 november, het blijft de vraag of ze nog steeds meedingen in de nieuwe actie.

Je aankoopdatum factuur bepaalt of je machine in die periode meedingt tijdens een actie vanuit Makita of niet, ben je een dag te laat of te vroeg heb je pech, maar je kunt de actiepunten een maand na de actie inleveren en punten zijn een jaar geldig vanaf aankoopdatum,

Combitools gaf aan dat ze ook niet helemaal zeker wisten welke machines op de lijst de komende actie op 1 december ingaan.

Het blijft een gok nu kopen met huidig prijs of wachten tot 1 december en hopen dat een type machine meedingt in de nieuwe actie en afhankelijk wat de prijs zich op dat moment op 1 december wordt, anders heb je nog geen voordeel tijdens een actie bijv. betreft een gratis accu en .kosten gauw rond de €70 voor een 18volt 5 AH in de losse verkoop,

Combitools heeft de Makita machine die ik op het oog heb wel de voordeligste op dit moment dat kan morgen wel weer anders zijn tijden deze laatste dag Cyber Monday een lastig moment om het grootste voordeel er uit te slepen.

[ Voor 7% gewijzigd door J.E. Weinor op 28-11-2022 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@J.E. Weinor Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat je nu precies wilt. Misschien dat je eens kan aangeven welke machine je op het oog hebt.

Daarnaast als combitools een lijst rond stuurt in een mailing mag je er toch vanuit gaan dat dat klopt. Die lijst hebben ze ook niet zelf samengesteld maar krijgen ze ook van Makita aangeleverd. Er staat alleen bij dat de lijst gedurende de looptijd van de actie aangevuld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
BeaM-R schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:51:
@J.E. Weinor Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat je nu precies wilt. Misschien dat je eens kan aangeven welke machine je op het oog hebt.

Daarnaast als combitools een lijst rond stuurt in een mailing mag je er toch vanuit gaan dat dat klopt. Die lijst hebben ze ook niet zelf samengesteld maar krijgen ze ook van Makita aangeleverd. Er staat alleen bij dat de lijst gedurende de looptijd van de actie aangevuld kan worden.
Zat even in de tiep houding :)

Mijn keuze is gevallen op de Makita DLS211ZU afkortzaag. Combitools kon geen garantie geven of de machine wel op 1 december ondanks de lijst wel mee doet aan de actie.

[ Voor 8% gewijzigd door J.E. Weinor op 28-11-2022 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

De DLS211ZU doet nu niet mee in de actie dus als je hem voor 1 dec. aanschaft krijg je sowieso geen punten.
Deze machine staat wel op de lijst van 1 dec. en dan krijg je er 20 punten voor, die je weer kan inwisselen voor een gratis accu (of een ander cadeau).
Deze machine is nu ook niet in de aanbieding bij combitools dus ik verwacht dat de prijs op 1 dec. nog steeds hetzelfde zal zijn. Ik zou dus gewoon wachten tot na 1 dec.
Ik zou niet te argwanend zijn hierover. En als je dat toch bent, bestel hem dan nu, je kan hem altijd kosteloos retourneren binnen 2 weken. binnen 31 dagen bij Combitools.

[ Voor 3% gewijzigd door BeaM-R op 28-11-2022 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Voor de mensen die schrikken als ze inloggen op hun Makita account en zien dat al hun gespaarde punten zijn verdwenen. Zojuist contact gehad met Makita en er blijkt een storing te zijn in hun systeem. Er wordt aan gewerkt om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
Aankoop inmiddels genomen een Makita DLS211ZU, afkortzaag bij Combitools, was even spanend of het mee dingt in de nieuwe actie, de prijs was niet gestegen en 40 punten voor de cadeau shop die op dit moment van schrijven een storing heeft bij Makita.
Ben er super blij mee kan niet wachten wanneer het binnen is, en de max aan voordeel er uit weten te halen.

Door het wachten tot aankoop heb ik mij lekker zelf extra beloont😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BeaM-R schreef op donderdag 1 december 2022 @ 10:16:
Voor de mensen die schrikken als ze inloggen op hun Makita account en zien dat al hun gespaarde punten zijn verdwenen. Zojuist contact gehad met Makita en er blijkt een storing te zijn in hun systeem. Er wordt aan gewerkt om het op te lossen.
Accu's nu al op :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BeaM-R schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:29:
Bij combitools 20 punten = 5,0Ah accu

[Afbeelding]
Ja lekker dan... Makita heeft er 30 punten van gemaakt ;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6YVKmxGmuxCyKW_ID2YFgQw-M8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rfmbn8EmakRzy4fXaCseUSXy.png?f=user_large

En een Accu BL1860B LXT 18V 6,0Ah ook voor 30 Cadeaupunten 8)7 |:( }:O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNrFemXl7zYznvZ_2SFMPiQ-Zlw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8IlDaeyE4fOB5elNo70gv5Um.png?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door JB op 01-12-2022 15:42 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

@JB Bij mij toch niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LLajbIpfGJ9ezsohHpGRCltG9OQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2p46MwHqyJKaCIEddvECsYhV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
Ja net ook even gekeken in de Makita cadeaushop 20 punten voor een 18v 5.0 AH accu en voor de 18v 6.0 AH 30 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dan is het nu aangepast… Bestellen maar :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lochnes
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17:17
Accu Besteld!

(ze vonden het spannend vannochtend zeker bij Makita, eerst waren mijn spaarpunten weg om 07:00 vannochtend, toen waren de accu”s 30 punten, maar om 16:00 had ik mijn punten vanzelf terug en waren de accu”s 20 punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
JB schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:38:
Dan is het nu aangepast… Bestellen maar :D
Eerst afwachten wanneer je de bestelling thuis hebt en dan pas kun je registreren, je type code nummer heb je namelijk nodig wat op je aangekochte Makita staat vermeld de factuur mee verzenden, dan weer wachten op goedkeuring vanuit Makita dan de keuze in de shop en dan maar weer afwachten wanneer je evt. .het thuisbezorgd krijgt kan wel 5 weken duren of langer.

Vooral rond deze dagen kan het zo zijn pas januari volgend jaar pas binnen is laat staan dat er veel vraag is naar de accu's en op = op.

Kreeg vandaag nog de melding van Combitools dat mijn bestelde product rechtstreeks vanuit Makita wordt verzonden wegens speciaal transport op mijn huisadres zonder track en trace die ze niet verstrekken.

Weet ook niet hoe snel Makita is in leveren rechtstreeks vanuit Makita wacht wel af blijf ook niet dagen thuiszitten om te wachten wanneer mijn pakket binnen is :? , dat maakt het lastiger zonder track en trace van de verwachte bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

J.E. Weinor schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:23:
[...]

Kreeg vandaag nog de melding van Combitools dat mijn bestelde product rechtstreeks vanuit Makita wordt verzonden wegens speciaal transport op mijn huisadres zonder track en trace die ze niet verstrekken.

Weet ook niet hoe snel Makita is in leveren rechtstreeks vanuit Makita wacht wel af blijf ook niet dagen thuiszitten om te wachten wanneer mijn pakket binnen is :? , dat maakt het lastiger zonder track en trace van de verwachte bezorging.
Stond er ook bij vermeld op de site van Combitools ;)
Levertijd zal niet anders zijn dan bij Combitools lijkt me. Beiden zitten in Eindhoven. En je wordt heus nog wel even op de hoogte gebracht wanneer hij bezorgd wordt hoor.

Maar mooie machine :9
Edit: Het is wel een enorm bakbeest trouwens

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y5MQGmDIGZ8ptU1sUTn7TDu3aOU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SwOoa16OS5UzToPZDeTjTefN.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door BeaM-R op 01-12-2022 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
BeaM-R schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:16:
[...]

Stond er ook bij vermeld op de site van Combitools ;)
Levertijd zal niet anders zijn dan bij Combitools lijkt me. Beiden zitten in Eindhoven. En je wordt heus nog wel even op de hoogte gebracht wanneer hij bezorgd wordt hoor.

Maar mooie machine :9
Edit: Het is wel een enorm bakbeest trouwens

[Afbeelding]
Dat het een bakbeest is weet ik, op de afbeeldingen kun je niet vergelijken betreft grootte dat is bedrog en niet realistisch in vergelijk en geeft een vertekend beeld, dan als je een afkort zaag in werkelijkheid hebt gezien dan weet je de ware grootte.

Wacht wel af hoe snel Makita levert en niet rechtstreeks via combitools al zitten ze dicht bij, en het verschil kan in afhandeling zitten onderling
En combitools zal hem wel niet in eigen voorraad hebben ondanks de melding voorraad zie je wel bij meerdere websites het geval, dan gaat het direct vanuit de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@J.E. Weinor ik weet hoe het werkt :P Ik heb al punten staan. De actie-site was offline en nadat ie weer terug kwam stond de 5.0Ah dus (net als de 6.0Ah) op 30 punten in de shop. Inmiddels is dat rechtgetrokken en ik heb gisteren dus ook de gratis accu voor 20 punten besteld en bevestigd gekregen in de mail :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
Vandaag toch geleverd door Makita met DHL expres en toch snel binnen voor het weekend helemaal Happy.
Werd netjes in de schuur op een pallet geleverd top.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQNAAOBOactwNHUyhN7Lj_F4ptA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4J3TIBH8jbhXmcwBevDC7aRj.jpg?f=fotoalbum_large

Aanvulling wegens wijziging in punten systeem, stond op 40 punten voor dit type machine op 1 december op de Makita website, nu vandaag 2 december krijg je minder punten je krijgt nu nog maar 20 punten voor deze machine :? wel balen had nog 20 punten te besteden met een vorige aankoop + 40 = 60 punten.
Mijn keuze was voor 2x 18v 6.0AH samen 60 punten voor de accu in de cadeaushop dat gaat nu even niet door dat wordt doorsparen :X en voorlopig staat er geen nieuwe machine op de verlanglijst.
Kwam er achter tijdens het registreren.

[ Voor 33% gewijzigd door J.E. Weinor op 02-12-2022 16:16 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Voor inhoudelijke discussie over (elektrisch) gereedschap is er dit topic: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Discussie over (gratis) cadeaus & cashbacks bij (elektrisch) gereedschap mag in (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen worden gevoerd.