Toon posts:

(Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties ervaringen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:07
ah cool. Ik heb de versie met draad. Is met recht een half-stationaire machine, want hij is te lomp om zomaar ff op te tillen en te verplaatsen.

Wel een goed werkende machine, relatief weinig stof (in vergelijking met andere afkortzagen) en veel capaciteit.

Tijdje terug in dit topic is de LS1219L besproken. Daarbij kwamen er ook tips voorbij om hem goed uit te lijnen, dat zal ook voor de draadloze versie gelden.

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:49

BeaM-R

Powerrrrr

J.E. Weinor schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:09:
Aanvulling wegens wijziging in punten systeem, stond op 40 punten voor dit type machine op 1 december op de Makita website, nu vandaag 2 december krijg je minder punten je krijgt nu nog maar 20 punten voor deze machine :? wel balen had nog 20 punten te besteden met een vorige aankoop + 40 = 60 punten.
Mijn keuze was voor 2x 18v 6.0AH samen 60 punten voor de accu in de cadeaushop dat gaat nu even niet door dat wordt doorsparen :X en voorlopig staat er geen nieuwe machine op de verlanglijst.
Kwam er achter tijdens het registreren.
Dan heb je toch echt een beetje zitten slapen.
Had dat hier al aangegeven, je hebt dit bericht zelfs ge-quote en vervolgens heb ik het hier nog een keer aangegeven.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Mini Cooper Clubman Chili * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-02 17:49
BeaM-R schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:59:
[...]

Dan heb je toch echt een beetje zitten slapen.
Had dat hier al aangegeven, je hebt dit bericht zelfs ge-quote en vervolgens heb ik het hier nog een keer aangegeven.
Nee hoor heb niet zitten slapen de lijst van combitools hier in deze topic wegens alles 20 punten wat wel of niet meedingen in de actie, was in eerste instantie geen zekerheid dat kon combitools mij niet met zekerheid stellen ingaande op 1 december.

Op de Makita website kun je het type machine invullen wie mee dingt aan de nieuwe/huidige actie ingaande op 1 december daar werd op 1 december aangegeven dat er wel degelijk 40 cadeau punten werd weer gegeven daar ben ik van uitgegaan, maar op vandaag stond er 20 punten.

Tijdens mijn bestelling op 1 december bij combitools werd in eerste instantie helemaal geen melding weergegeven betreft een punten actie, ook de lijst met machines op de website zelf kwam mijn type machine in eerste instantie niet voor, later is het aangepast en nu wel met vermelding 20 punten wat bij Makita ook het geval is sinds vandaag, gisteren nog extra gekeken daar stond weel degelijk 40 cadeau punten vermeld.

Dat er iets fout is gegaan zal wegens een (storing) wel het geval kunnen wezen bij Makita en niet alles lekker liep maar ging wel degelijk vanuit de Makita website en mijn oordeel.

[Voor 4% gewijzigd door J.E. Weinor op 02-12-2022 21:16]

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Die lijst die ik postte komt gewoon vanuit Makita, weinig reden om daar aan te twijfelen.
Dat het nog niet vermeld stond op de website van combitools lijkt me ook vrij logisch, gister was net de dag van de nieuwe actie. Je kan niet verwachten dat alle dealers meteen dezelfde dag alle actiemachines aangepast hebben op hun site.
Daarnaast was er gister een storing op die actie site van Makita.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Mini Cooper Clubman Chili * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:23

JB

Cédric roelt!

Nou de 1e accu van 1 december is binnen. Makita is aan het hergebruiken geslagen. Accu van 2021 met al beschadigde onderkant accu (krassen van gebruik)...

Ben benieuwd of meer mensen zich hier gaan melden op deze manier.

[Voor 5% gewijzigd door JB op 13-12-2022 17:29]

Mijn boefje is liev!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:17
Heeft iemand enig idee hoe lang het gemiddeld gezien duurt voordat je aanmelding goed wordt gekeurd? Zit nu net een week te wachten, ben benieuwd of het zin heeft om daar eens achteraan te bellen. Zou zonde zijn als de accu's nu uitverkocht raken.

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:25
Zinloos1 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:26:
Heeft iemand enig idee hoe lang het gemiddeld gezien duurt voordat je aanmelding goed wordt gekeurd? Zit nu net een week te wachten, ben benieuwd of het zin heeft om daar eens achteraan te bellen. Zou zonde zijn als de accu's nu uitverkocht raken.
Ik neem aan dat je het over Makita hebt.
Ik heb op 8-12 een aanvraag ingediend, welke op 14-12 is goedgekeurd. Dit is redelijk snel, Vorig jaar heb ik op 14-12 de aanvraag ingediend, die op 17-12 is goedgekeurd. In het verleden (voor de cadeau punten) duurde dat al gauw 4 tot 6 weken. Op 14-12 gelijk een accu besteld, nog geen indicatie wanneer deze geleverd zal worden. Vorig jaar duurde dat 4 dagen.

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:17
Mijn aanvraag (ingediend op 11/12) is vandaag goedgekeurd en de 18V 5Ah accu is besteld! Benieuwd hoe lang de shipping gaat zijn.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:23

JB

Cédric roelt!

Hier was het dus 2 weken in totaal (meteen 1 december ingediend) :)

Hoe zien jullie ontvangen accu's eruit? Hier was het 100% een refurbished in nieuw doosje :( Vond ik wel minder...

Mijn boefje is liev!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:25
Nivado schreef op donderdag 15 december 2022 @ 15:49:
[...]

Ik neem aan dat je het over Makita hebt.
Ik heb op 8-12 een aanvraag ingediend, welke op 14-12 is goedgekeurd. Dit is redelijk snel, Vorig jaar heb ik op 14-12 de aanvraag ingediend, die op 17-12 is goedgekeurd. In het verleden (voor de cadeau punten) duurde dat al gauw 4 tot 6 weken. Op 14-12 gelijk een accu besteld, nog geen indicatie wanneer deze geleverd zal worden. Vorig jaar duurde dat 4 dagen.
Mijn accu is uiteindelijk maandag 02-01 bezorgd. Mijn accu ziet er helemaal nieuw uit, al zit er wel kleur/textuur verschil tussen de boven en onderkant, wat ik nog niet eerder gezien had.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Zinloos1 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:26:
28-12 aangemeld en vandaag de accu ontvangen. Ook die van mij ziet er als nieuw uit (18V 6.0Ah).

[Voor 5% gewijzigd door BeaM-R op 06-01-2023 20:29]

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:38
V&A mag in V&A ;)

[Voor 113% gewijzigd door Yorinn op 09-01-2023 18:02]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:52
Mooie meevaller gehad met de gratis accu actie van dewalt van afgelopen december. Had een multitool en impact driver gekocht beide zou een gratis 4Ah accu opleveren, maar ze hebben 2 keer een 5Ah gestuurd :)
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Voor inhoudelijke discussie over (elektrisch) gereedschap is er dit topic: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Discussie over (gratis) cadeaus & cashbacks bij (elektrisch) gereedschap mag in (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen worden gevoerd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee