Hallo tweakers, Nog niet eerder in dit topic aanwezig geweest, maar ik loopt nu tegen iets aan waarvan ik vermoed dat er mogelijk andere tweakers zijn die dit ook hebben meegemaakt en me mogelijk aan een oplossing kunnen helpen. Het volgende is het geval, ik zoek al een poos naar een setje met accu gereedschap en wil dan graag een ½ opname slagmoersleutel, een haakse slijper en een multitool. Komt dat even goed uit, DeWalt heeft (weer) een gratis accu actie! Dus, naar mijn gebruikelijke gereedschapsverkoper, even de site doorsnuffeld en de volgende 4 producten besteld, de (klop)boor is mee besteld om dat er 2 accu's en 1 oplader bijzitten, en dat leek mee rete handig:
• DCF921NT-XJ (artikel nummertje 29277)
• DCG409NT-XJ (artikel nummertje 24421)
• DCD709M2T-QW (artikel nummertje 21368)
• DCS356NT-XJ (artikel nummertje 13772)
Besteld, betaald, ontvangen, begonnen met accu aanvraag proces, 4 stuks aangevraagd. Tot zover alles goed.
Echter, kort na het doen van de aanvragen, krijg ik 3 afwijzingen van DeWalt, alle drie met dezelfde tekst: Er is alleen een naakte machine, zonder extra accupack, zichtbaar op het aankoopbewijs.
Alleen de DCS356 lijkt goedgekeurd.
En dat snap ik niet, ik heb waarschijnlijk iets fout ingevoerd?
Iemand hier die dat al eens eerder heeft meegemaakt?
Om het plaatje te complementeren hieronder een screenshotje van een deel van de factuur (waarop de teksten staan). Screenshotjes van de verschillende producten uit de ap van de verkoper.