(Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties ervaringen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
ah cool. Ik heb de versie met draad. Is met recht een half-stationaire machine, want hij is te lomp om zomaar ff op te tillen en te verplaatsen.

Wel een goed werkende machine, relatief weinig stof (in vergelijking met andere afkortzagen) en veel capaciteit.

Tijdje terug in dit topic is de LS1219L besproken. Daarbij kwamen er ook tips voorbij om hem goed uit te lijnen, dat zal ook voor de draadloze versie gelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09

BeaM-R

Powerrrrr

J.E. Weinor schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:09:
Aanvulling wegens wijziging in punten systeem, stond op 40 punten voor dit type machine op 1 december op de Makita website, nu vandaag 2 december krijg je minder punten je krijgt nu nog maar 20 punten voor deze machine :? wel balen had nog 20 punten te besteden met een vorige aankoop + 40 = 60 punten.
Mijn keuze was voor 2x 18v 6.0AH samen 60 punten voor de accu in de cadeaushop dat gaat nu even niet door dat wordt doorsparen :X en voorlopig staat er geen nieuwe machine op de verlanglijst.
Kwam er achter tijdens het registreren.
Dan heb je toch echt een beetje zitten slapen.
Had dat hier al aangegeven, je hebt dit bericht zelfs ge-quote en vervolgens heb ik het hier nog een keer aangegeven.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-04 21:59
BeaM-R schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:59:
[...]

Dan heb je toch echt een beetje zitten slapen.
Had dat hier al aangegeven, je hebt dit bericht zelfs ge-quote en vervolgens heb ik het hier nog een keer aangegeven.
Nee hoor heb niet zitten slapen de lijst van combitools hier in deze topic wegens alles 20 punten wat wel of niet meedingen in de actie, was in eerste instantie geen zekerheid dat kon combitools mij niet met zekerheid stellen ingaande op 1 december.

Op de Makita website kun je het type machine invullen wie mee dingt aan de nieuwe/huidige actie ingaande op 1 december daar werd op 1 december aangegeven dat er wel degelijk 40 cadeau punten werd weer gegeven daar ben ik van uitgegaan, maar op vandaag stond er 20 punten.

Tijdens mijn bestelling op 1 december bij combitools werd in eerste instantie helemaal geen melding weergegeven betreft een punten actie, ook de lijst met machines op de website zelf kwam mijn type machine in eerste instantie niet voor, later is het aangepast en nu wel met vermelding 20 punten wat bij Makita ook het geval is sinds vandaag, gisteren nog extra gekeken daar stond weel degelijk 40 cadeau punten vermeld.

Dat er iets fout is gegaan zal wegens een (storing) wel het geval kunnen wezen bij Makita en niet alles lekker liep maar ging wel degelijk vanuit de Makita website en mijn oordeel.

[ Voor 4% gewijzigd door J.E. Weinor op 02-12-2022 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Die lijst die ik postte komt gewoon vanuit Makita, weinig reden om daar aan te twijfelen.
Dat het nog niet vermeld stond op de website van combitools lijkt me ook vrij logisch, gister was net de dag van de nieuwe actie. Je kan niet verwachten dat alle dealers meteen dezelfde dag alle actiemachines aangepast hebben op hun site.
Daarnaast was er gister een storing op die actie site van Makita.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Nou de 1e accu van 1 december is binnen. Makita is aan het hergebruiken geslagen. Accu van 2021 met al beschadigde onderkant accu (krassen van gebruik)...

Ben benieuwd of meer mensen zich hier gaan melden op deze manier.

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 13-12-2022 17:29 ]

Mijn boefje is liev!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 10:27
Heeft iemand enig idee hoe lang het gemiddeld gezien duurt voordat je aanmelding goed wordt gekeurd? Zit nu net een week te wachten, ben benieuwd of het zin heeft om daar eens achteraan te bellen. Zou zonde zijn als de accu's nu uitverkocht raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22
Zinloos1 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:26:
Heeft iemand enig idee hoe lang het gemiddeld gezien duurt voordat je aanmelding goed wordt gekeurd? Zit nu net een week te wachten, ben benieuwd of het zin heeft om daar eens achteraan te bellen. Zou zonde zijn als de accu's nu uitverkocht raken.
Ik neem aan dat je het over Makita hebt.
Ik heb op 8-12 een aanvraag ingediend, welke op 14-12 is goedgekeurd. Dit is redelijk snel, Vorig jaar heb ik op 14-12 de aanvraag ingediend, die op 17-12 is goedgekeurd. In het verleden (voor de cadeau punten) duurde dat al gauw 4 tot 6 weken. Op 14-12 gelijk een accu besteld, nog geen indicatie wanneer deze geleverd zal worden. Vorig jaar duurde dat 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Laatst online: 11-05 10:27
Mijn aanvraag (ingediend op 11/12) is vandaag goedgekeurd en de 18V 5Ah accu is besteld! Benieuwd hoe lang de shipping gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Hier was het dus 2 weken in totaal (meteen 1 december ingediend) :)

Hoe zien jullie ontvangen accu's eruit? Hier was het 100% een refurbished in nieuw doosje :( Vond ik wel minder...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22
Nivado schreef op donderdag 15 december 2022 @ 15:49:
[...]

Ik neem aan dat je het over Makita hebt.
Ik heb op 8-12 een aanvraag ingediend, welke op 14-12 is goedgekeurd. Dit is redelijk snel, Vorig jaar heb ik op 14-12 de aanvraag ingediend, die op 17-12 is goedgekeurd. In het verleden (voor de cadeau punten) duurde dat al gauw 4 tot 6 weken. Op 14-12 gelijk een accu besteld, nog geen indicatie wanneer deze geleverd zal worden. Vorig jaar duurde dat 4 dagen.
Mijn accu is uiteindelijk maandag 02-01 bezorgd. Mijn accu ziet er helemaal nieuw uit, al zit er wel kleur/textuur verschil tussen de boven en onderkant, wat ik nog niet eerder gezien had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Zinloos1 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:26:
28-12 aangemeld en vandaag de accu ontvangen. Ook die van mij ziet er als nieuw uit (18V 6.0Ah).

[ Voor 5% gewijzigd door BeaM-R op 06-01-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-05 15:16
V&A mag in V&A ;)

[ Voor 113% gewijzigd door Yorinn op 09-01-2023 18:02 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 15:59
Mooie meevaller gehad met de gratis accu actie van dewalt van afgelopen december. Had een multitool en impact driver gekocht beide zou een gratis 4Ah accu opleveren, maar ze hebben 2 keer een 5Ah gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melmer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-04 07:35
Iemand een idee of je de Makita Cadeau punten ook krijgt als je via Bol.com (verkoper Gereedschapcentrum) een Makita apparaat koopt? Ik heb nog wat bol.com cadeau kaarten liggen en kan die dan mooi besteden.

[ Voor 20% gewijzigd door Melmer op 24-02-2023 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05 15:15
Melmer schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:57:
Iemand een idee of je de Makita Cadeau punten ook krijgt als je via Bol.com (verkoper Gereedschapcentrum) een Makita apparaat koopt? Ik heb nog wat bol.com cadeau kaarten liggen en kan die dan mooi besteden.
Volgens mij krijg je gewoon een Gereedschapcentrum factuur - dus ja. Eventueel kan je Bol even een chat sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:19
Melmer schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:57:
Bol.com is geen makita dealer. Ik heb wel eens een product via bol bij gereedschapcentrum besteld, en de factuur die ik kreeg was van bol.com, daar stonden geen verwijzingen naar gereedschapscentrum op.

Ik verwacht dat je dus achter het net vist mbt acties als je via bol besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melmer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-04 07:35
@Fedde @B-lex ah gaat dus om een factuur van gereedschapcentrum.

Ik lees in een andere partner bestelling het volgende:
Waar vind ik de factuur?
Als je artikel is meegegeven aan de bezorgdienst, vind je de factuur in je account.
Heb je een btw-factuur nodig voor je aankoop bij onze partner? Een garantiebewijs of factuur met btw kun je opvragen bij de partner via je bestelling.
Je zou zeggen dat ik die dus kan opvragen. Dan moet het vast goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:40
Wordt de Makita puntenshop wel eens aangevuld? Er staat natuurlijk overal op=op dus ik ben benieuwd naar de ervaringen. Wilde een 2e accu bestellen van mijn 20 punten, echter is er op dit moment alleen een geschikte accu van 30 punten beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:34

Roozzz

Plus ultra

einz schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:53:
Wordt de Makita puntenshop wel eens aangevuld? Er staat natuurlijk overal op=op dus ik ben benieuwd naar de ervaringen. Wilde een 2e accu bestellen van mijn 20 punten, echter is er op dit moment alleen een geschikte accu van 30 punten beschikbaar.
Ja. Toen mijn punten eenmaal toegekend waren bleken de gewenste accu's op. Toevalligerwijs keek ik een week later nogmaals en kon ik er gewoon weer een bestellen.

Of deze retour is gekomen of men echt heeft aangevuld weet ik niet, maar ze kunnen kennelijk wel weer beschikbaar komen.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• einz
Roozzz schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:58:
[...]

Ja. Toen mijn punten eenmaal toegekend waren bleken de gewenste accu's op. Toevalligerwijs keek ik een week later nogmaals en kon ik er gewoon weer een bestellen.

Of deze retour is gekomen of men echt heeft aangevuld weet ik niet, maar ze kunnen kennelijk wel weer beschikbaar komen.
De dag na jouw post was de shop alweer aangevuld. Drukte om niks dus :D maar wel goed om te weten. Het leek er ook op dat er meerdere waren, dus niet een retour zoals jij benoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:31
Ik zou graag van de Makita actie gebruik willen maken om een gratis accu te bemachtigen. Deze actie loopt tot eind Maart.

Ik kan alleen niet zo goed inschatten of ik veel risico loop op het feit dat de accu's straks op zijn. Als ik nu een stuk gereedschap bestel duurt het waarschijnlijk een aantal weken voordat ik de punten binnen heb.

Iemand die hier ervaring mee heeft / iets zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einz
banaliteit schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:40:
Ik zou graag van de Makita actie gebruik willen maken om een gratis accu te bemachtigen. Deze actie loopt tot eind Maart.

Ik kan alleen niet zo goed inschatten of ik veel risico loop op het feit dat de accu's straks op zijn. Als ik nu een stuk gereedschap bestel duurt het waarschijnlijk een aantal weken voordat ik de punten binnen heb.

Punten had ik een aantal dagen na registratie al binnen, ging vrij vlot. In het cashback/cadeau acties topic kun je lezen dat op het moment ik een extra accu wilde bestellen deze niet op voorraad was in de puntenshop. Een dag later weer wel. Maw, ik zou het gewoon proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:10

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

Vorig jaar was ik net op tijd en was het op voorraad maar dat zegt helemaal niets natuurlijk. je kan dan ook weinig anders dan het gewoon proberen. het alternatief is wachten op de volgende actie.

punten kreeg ik volgens mij na 2 dagen.

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 28-03-2023 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor

Je hebt nog een maand na einddatum actie om je punten in te leveren voor de gratis accu, en de huidige actie loopt tot 31 maart 2023. bestel je op 31 maart en je bestelling komt 5 april binnen of later ding je nog steeds mee met de oude actie.

Je aankoop datum is belangrijk en net onder de actie valt dat je later registeert maakt niet uit wel binnen een maand na datum actie.

En punten zijn een jaar geldig vanaf je aankoop datum, voor registratie moet je wachten als je Makita pas binnen hebt, je hebt namelijk het SN nummer nodig van je machine, anders kun je niet registreren.

En op is op, maar komt wel eens voor dat er een nieuwe partij binnen komt tijdens een actie met gratis accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
JB schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:18:
Hier was het dus 2 weken in totaal (meteen 1 december ingediend) :)

Hoe zien jullie ontvangen accu's eruit? Hier was het 100% een refurbished in nieuw doosje :( Vond ik wel minder...
nog

Heb in al enkele jaren gratis een Makita 18v 5 0 AH accu's ontvangen maar nog nooit een refurbished exemplaar ontvangen er liggen inmiddels al 7 accu's op de plank en allemaal nieuw ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wappie_the_Wolf
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:50
Heeft er ook iemand ervaring met de Bosch Pro Deals met een bestelling uit Duitsland? In de voorwaarden staat:
"Nee. Om voor een PRO Deal in aanmerking te komen, moet je het actieproduct in hetzelfde deelnemende land aanschaffen. Zie alle momenteel deelnemende landen hier."
In de lijst staat Duitsland er wel bij.
Wil mijn gehele Parkside collectie de deur uit doen en overstappen op Bosch. Scheelt aanzienlijk om dit in Duitsland te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:27
Wappie_the_Wolf schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:01:
Heeft er ook iemand ervaring met de Bosch Pro Deals met een bestelling uit Duitsland? In de voorwaarden staat:
"Nee. Om voor een PRO Deal in aanmerking te komen, moet je het actieproduct in hetzelfde deelnemende land aanschaffen. Zie alle momenteel deelnemende landen hier."
Wil mijn gehele Parkside collectie de deur uit doen en overstappen op Bosch. Scheelt aanzienlijk om dit in Duitsland te bestellen.
Ik heb in februari een gratis lamp geclaimd met een amazon.de aankoop en deze ook ontvangen. Maar het is denk ik geen garantie dat het altijd zal goed gaan, misschien contact met Bosch opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wappie_the_Wolf
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:50
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga het er op gokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Metabo heeft weer een gratis 18V 5,2 Ah accu-actie bij hun tuingereedschap: https://www.metabo.com/nl...chines/accu-tuinmachines/
Na aankoop van een 18 Volt accu-tuinmachines in de periode van 01.04.2023 t/m 31.08.2023, ontvangt de eindgebruiker een GRATIS 18V/5.2 Ah Li-Power accu. U dient de aangekochte 18 Volt accu-tuinmachine binnen 4 weken na aankoop te registreren op metabo-service.com of in de Metabo app. U dient hier ook de aankoopnota/factuur te uploaden.
Na uploaden van de factuur dient u de promotie-code “TUIN2023NL” in te geven.
De GRATIS accu ontvangt u uiterlijk binnen 4 weken na registratie. Kijk voor de voorwaarden op metabo.com
Deze actie is alleen geldig in Nederland, de gratis accu wordt alleen naar een adres in Nederland gestuurd.
Het gaat om de volgende machines/packs:

601606650Accu-grasmaaier RM 36-18 LTX BL 46
601606850Accu-grasmaaier RM 36-18 LTX BL 46 body
601716650Accu-grasmaaier RM 36-18 LTX BL 36
601716850Accu-grasmaaier RM 36-18 LTX BL 36 body
601611850Accu-bosmaaier FSB 36-18 LTX BL 40 body
601610850Accu-bosmaaier FSD 36-18 LTX BL 40 body
601720850Accu-grastrimmer RTD 18 LTX BL 30 body
601613850Accu-kettingzaag MS 36-18 LTX BL 40 body
601725850Accu-aandrijving All-in-OneMA 36-18 LTX BL Q body
601722850Accu-heggenschaar HS 18 LTX BL 55 body
601723850Accu-heggenschaar HS 18 LTX BL 65 body
601724850Accu-heggenschaar HS 18 LTX BL 75 body
601717850Accu-heggenschaar HS 18 LTX 45 body
601718850Accu-heggenschaar HS 18 LTX 55 body
601719850Accu-heggenschaar HS 18 LTX 65 body
601609840Accu-struik-en grasschaarSGS 18 LTX Q body
601729850Accu-dompelpomp TPF 18 LTX 2200 body
601607650Accu-bladblazer LB 18 LTX BL
601607850Accu-bladblazer LB 18 LTX BL body
602038850Accu-rugspuit RSG 18 LTX 15 body

Heb zelf vorige week een grasschaar (SGS 18 LTX Q) gekocht, vandaag binnen gekregen en via https://portal.metabo-ser...geregistreerde-producten/ doorgevoerd, kreeg vrijwel direct een mailtje met:
We zijn blij om aan je te bevestigen dat je registratie en inschrijving voor de GRATIS 5.2 Ah accu voor onderstaande machine(s) succesvol afgesloten is. Wij zullen binnen enkele dagen de accu gaan versturen.
Ik zal hier nog even een update neerzetten als ik 'm ook daadwerkelijk binnen heb.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Een update voor bovenstaande Metabo accu-actie:
Vorige week donderdag aangemeldt en direct een reactie.
Vandaag (woensdag) via GLS zonder T&T of aankondigingsverzendmail in goede orde ontvangen:

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinC
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:46
Dewalt heeft op dit moment een koop en krijg actie tot 30-06-2023.

KOOP&KRIJG
POWERTOOLS

Koop een deelnemende 18V XR machine of set en krijg 1 van de gratis tools

Koop een deelnemende 18V of 54V XR FLEXVOLT tuinmachine en krijg 1 van de gratis tools

AFKORT-EN VERSTEKZAGEN
Ontvang en gratis schroef-/klopboormachine bij aankoop van een deelnemende afkort-, verstek- of tafelzaag

Meer info via https://actions.dewalt.nl...566-1136721040.1683019143

Ik heb dus een DeWALT DCK2062M2T-QW combopack 18V Li-ion gekocht.
Combopack bestaat uit:
• DCD709 koolborstelloze accu schroefklopboormachine
• DCF809 koolborstelloze slagschroevendraaier
• Incl. 2x 18V 4,0Ah Li-ion accu en 1x oplader
• In TSTAK koffer

Verder krijg ik er een 18v Dewalt Heggenschaar als cadeau bij :) :)

[ Voor 25% gewijzigd door EdwinC op 22-05-2023 16:13 ]

48x 315WP (oost-west orientatie), 9kw Pana Bi-bloc, All-electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Managelorian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-05 13:35

Managelorian

“This is the workflow.”

Ik zie over de jaren met een zekere regelmaat de Makita accu's in de cadeauwinkel en dit topic lijkt dit te bevestigen. Ik zit er over te denken om een apparaat te bestellen waar op dit moment 20 punten voor worden gegeven, maar helaas zit er momenteel geen LXT accu in de cadeauwinkel.

Hoe schatten jullie de kans in dat er weer een LXT accu in de cadeauwinkel komt binnen de geldigheid van de punten (i.e. binnen 1 jaar)? Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-05 09:49
Managelorian schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:10:
Ik zie over de jaren met een zekere regelmaat de Makita accu's in de cadeauwinkel en dit topic lijkt dit te bevestigen. Ik zit er over te denken om een apparaat te bestellen waar op dit moment 20 punten voor worden gegeven, maar helaas zit er momenteel geen LXT accu in de cadeauwinkel.

Hoe schatten jullie de kans in dat er weer een LXT accu in de cadeauwinkel komt binnen de geldigheid van de punten (i.e. binnen 1 jaar)? Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Apparaat kopen, nergens op rekenen, topic volgen, en als ze bijna verlopen en je hebt nog geen accu, andere gimmick kopen van de punten.

Meer zinnigs is er niet echt over te zeggen.

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

Illusion

(the art of)

Voorlopig nihil want de aktie liep tot 30juni. Die is dus afgelopen.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown98
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-05 21:21
Wappie_the_Wolf schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:01:
Net via amazon.de bosch pro spullen besteld. Garantie verlenging is geaccepteerd. Ik wacht op goedkeuring van een pro deal cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown98
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-05 21:21
Shutdown98 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:35:
[...]

Net via amazon.de bosch pro spullen besteld. Garantie verlenging is geaccepteerd. Ik wacht op goedkeuring van een pro deal cadeau.
Pro deal is goedgekeurd en inmiddels binnen.
Geen probleem dus blijkbaar.

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08:56
Hallo tweakers, Nog niet eerder in dit topic aanwezig geweest, maar ik loopt nu tegen iets aan waarvan ik vermoed dat er mogelijk andere tweakers zijn die dit ook hebben meegemaakt en me mogelijk aan een oplossing kunnen helpen. Het volgende is het geval, ik zoek al een poos naar een setje met accu gereedschap en wil dan graag een ½ opname slagmoersleutel, een haakse slijper en een multitool. Komt dat even goed uit, DeWalt heeft (weer) een gratis accu actie! Dus, naar mijn gebruikelijke gereedschapsverkoper, even de site doorsnuffeld en de volgende 4 producten besteld, de (klop)boor is mee besteld om dat er 2 accu's en 1 oplader bijzitten, en dat leek mee rete handig:

• DCF921NT-XJ (artikel nummertje 29277)
• DCG409NT-XJ (artikel nummertje 24421)
• DCD709M2T-QW (artikel nummertje 21368)
• DCS356NT-XJ (artikel nummertje 13772)

Besteld, betaald, ontvangen, begonnen met accu aanvraag proces, 4 stuks aangevraagd. Tot zover alles goed.

Echter, kort na het doen van de aanvragen, krijg ik 3 afwijzingen van DeWalt, alle drie met dezelfde tekst: Er is alleen een naakte machine, zonder extra accupack, zichtbaar op het aankoopbewijs.
Alleen de DCS356 lijkt goedgekeurd.

En dat snap ik niet, ik heb waarschijnlijk iets fout ingevoerd?
Iemand hier die dat al eens eerder heeft meegemaakt?

Om het plaatje te complementeren hieronder een screenshotje van een deel van de factuur (waarop de teksten staan). Screenshotjes van de verschillende producten uit de ap van de verkoper.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MrRe_3GCdVk8MXvRlqnMuPC11os=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kUlLtCgcSVxbUOSwi8CSL1sC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5gTHjrKYYyocogXhDLW7YntJ78=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6iKAJfnMmSTuiG6gEePeZo3B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBEOZjvSm6lAdrNQ4kNICzA1Urs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XBIdrIT6B9GuXf0B7UgKmoTK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jEI8Bxjb38U8eWfOzanqr5_C9wU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zaBeAYc9VmGtKwXmGP0tsay1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/in68hOkqusJBulUmgutuVr-NxqI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GWPhthLeWzrkdh8Mg4cLiUUT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
tcw82 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:35:
Hallo tweakers, Nog niet eerder in dit topic aanwezig geweest, maar ik loopt nu tegen iets aan waarvan ik vermoed dat er mogelijk andere tweakers zijn die dit ook hebben meegemaakt en me mogelijk aan een oplossing kunnen helpen. Het volgende is het geval, ik zoek al een poos naar een setje met accu gereedschap en wil dan graag een ½ opname slagmoersleutel, een haakse slijper en een multitool. Komt dat even goed uit, DeWalt heeft (weer) een gratis accu actie! Dus, naar mijn gebruikelijke gereedschapsverkoper, even de site doorsnuffeld en de volgende 4 producten besteld, de (klop)boor is mee besteld om dat er 2 accu's en 1 oplader bijzitten, en dat leek mee rete handig:

Besteld, betaald, ontvangen, begonnen met accu aanvraag proces, 4 stuks aangevraagd. Tot zover alles goed.

Echter, kort na het doen van de aanvragen, krijg ik 3 afwijzingen van DeWalt, alle drie met dezelfde tekst: Er is alleen een naakte machine, zonder extra accupack, zichtbaar op het aankoopbewijs.

Om het plaatje te complementeren hieronder een screenshotje van een deel van de factuur (waarop de teksten staan). Screenshotjes van de verschillende producten uit de ap van de verkoper.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Zo te lezen is de gratis accu alleen van toepassing op een complete machine, dus met accu. En daar heb jij er maar 1 van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:21
tcw82 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:35:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Zoals ik de actie van DeWalt lees, dien je het accupack met daarin een lader en twee accu's (artikel 95724) mee te bestellen. Je krijgt dan één gratis accu van DeWalt. Niet een hele beste actie als je het mij vraagt.

Je krijgt dus alleen een accu voor de DCD709M2T-QW, zie actievoorwaarden: https://promo.deskservice...3-0107/download/terms.pdf

• tcw82
Bobmeister schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:52:
[...]

Zoals ik de actie van DeWalt lees, dien je het accupack met daarin een lader en twee accu's (artikel 95724) mee te bestellen. Je krijgt dan één gratis accu van DeWalt. Niet een hele beste actie als je het mij vraagt.

Je krijgt dus alleen een accu voor de DCD709M2T-QW, zie actievoorwaarden: https://promo.deskservice...3-0107/download/terms.pdf
De DCD is 220 euro, inclusief 1 oplader en 2 accu's, daar krijg je dan een derde bij?

Dan zou voor alle andere dus gelden dat je 2 accus en 1 oplader moet bestellen a 220 euro (95724 kost ca. 220 euro) en dat je dan op het eind eindigt met 12 accu's en 4 laders?

(in mijn geval dan, ik wil dus graag 4 items bestellen).

Dit klinkt niet heel optimaal nee. Gelukkig zit alles nog in de omdoos kan het zo weer retour TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
We zijn verhuisd, helemaal goed.

Vanmorgen gekozen om de slijper terug te brengen, ik ga nu nog even nadenken of ik het de extra 260 (niet 220) euro waard vind voor het extra laadstation en de slijper.

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Voor degenen die nog Makita punten hebben, er zijn wat nieuwe artikelen toegevoegd in de cadeauwinkel. Helaas geen LXT-accu's, maar wel wat dingen voor 5 en 10 punten (als je nog een klein aantal overhad).

Onder andere bitsetjes, SDS-borensets, schroevendraaiersets, speedboren en werkhandschoenen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 09:09

MJV

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ovc17dJ70Tad5uj-1J2-jdpORZo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/biqWxDbhcj7tKTuUUyHqgA0Z.png?f=fotoalbum_large

Vanaf 1 dec weer een accu-actie van Makita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
MJV schreef op maandag 27 november 2023 @ 19:50:
[Afbeelding]

Vanaf 1 dec weer een accu-actie van Makita.
Het enige wat is toegevoegd zijn de 18 volt 5.0 AH 20 punten en de 6.0 AH 30 punten accu's in de cadeauwinkel van Makita.

De andere artikelen stonden al een tijdje in de cadeauwinkel en op is op.

De punten zijn een jaar geldig na registratie niet aankoopdatum.factuur.

Je kunt pas registreren als je je aankoop pas hebt ontvangen en niet eerder, je hebt namelijk het serienummer van je machine nodig die je moet uploaden en je factuur aankoopdtum.

Verder afwachten akkoord makita bericht en je punten worden bijgeschreven vandaaruit kun je punten inleveren uit de cadeauwinkel.

De tijd gaat wel even duren. laat staan het verzenden er van, je bent gauw 3 weken verder tenzij het nu wat sneller gaat.

Maar zelf nog niet meegemaakt dat het sneller dan 3 weken tijdens registreren het akkoord bestellen en ontvangen. uit de cadeauwinkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Managelorian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-05 13:35

Managelorian

“This is the workflow.”

J.E. Weinor schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:16:
[...]

Het enige wat is toegevoegd zijn de 18 volt 5.0 AH 20 punten en de 6.0 AH 30 punten accu's in de cadeauwinkel van Makita.
Toevallig is 'het enige' hier wel De Accu die de meeste Makita DIY'ers gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 09:09

MJV

Juist. De laatste 2 a 3 accu's die ik - toen nog via de oude accu actie - heb gekregen heb ik ook direct weer verkocht. Heb er een stuk of 6 en dat is voldoende. Verkoop drukte dan wel mooi de prijs van een nieuwe body.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerHu
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 29-08-2024
Mijn ervaring is dat ik een Makita machine bij Bol heb gekocht(dit is dus geen dealer) en dus geen punten krijg. Dat wordt terugsturen... Ik hoop dat niemand dezelfde fout maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik ga waarschijnlijk wat Makita gereedschap aanschaffen, maar ik vind de actie dus behoorlijk onduidelijk die ze nu hebben. Als je hier kijkt dan zie je de volgende info:
Koop in de periode 1 april t/m 30 juni 2024 een actie product en kies binnen een jaar na registratie een mooi cadeau uit de Makita Cadeauwinkel en krijg deze gratis. Dit geldt op geselecteerde LXT 18 V machines en XGT 40 V Max machines met een adviesprijs boven €199 excl. BTW. Registreer op actie.makita.nl of in de Makita app. Meer informatie lees je op makita.nl/aanbieding.
Ga je naar: makita.nl/aanbieding dan kom je op dezelfde pagina. Als je de cadeauwinkel opent dan zie je wel wat je met de punten kunt kopen. Nergens vind ik een overzichtelijke lijst van deelnemende dealers of producten. Op deze pagina vind je wel producten met het aantal punten dat je ontvangt als je via Makita zelf koopt: https://www.makita.nl/pro...nkel-april-juni-2024.html
Echter weet ik dus niet of dit ook zo is als je de producten ergens anders koopt en zo ja, waar dit dan mag.

Ik heb geen Makita account en ik vind het ook een beetje vreemd dat ik eerst een account moet aanmaken om achter de details van deze actie te komen, tenminste, zo lijkt het. Misschien toch maar naar DeWalt of een ander merk kijken.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Per mijn observaties komt dit jaarlijks rond december weer terug. Ik had er zelf op gewacht namelijk (had geen haast), mogelijk de volgende keer dat ik weer wat scoor :)

Complimentje?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Laatst online: 08:38

dragonhaertt

@_'.'

Bosch heeft momenteel cashback acties (20e) voor veel bosch groen apparaten.

Ik heb net de Bosch pbd 40 kolomboor opgehaald bij de Hornbach met laagste prijs garantie.

Normale prijs: 266
Bol.com prijs: 248
Laagste prijs garantie bij Hornbach: 223.20
Na cashback: 203.20

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Er is eindelijk weer eens een goede Makita actie waarbij je wel veel spaarpunten krijgt voor de cadeaushop waar nu ook accu's te krijgen zijn. Eigenlijk dus een accu actie.

Helaas +-3 maanden geleden een hoop gereedschap gekocht dat toen nergens voor in aanmerking kwam, nu zou ik bij vrijwel elke machine (6 stuks) een accu gekregen hebben...
Denken jullie dat er een manier zou zijn om dit alsnog te krijgen?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
rens-br schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:24:
Gratis accu is inmiddels ook aangevraagd.
Gratis accu aanvragen is tegenwoordig erg snel, vergeleken met twee jaar geleden:
- Donderdag 12 december: Aangevraagd
- Maandag 16 december: Goedgekeurd
- Maandag 16 december: Punten meteen uitgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

miicker schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:08:
Denken jullie dat er een manier zou zijn om dit alsnog te krijgen?
Je kan ze altijd een mailtje sturen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-05 21:12
Even door het warretje: het lijkt erop dat ik in mijn makita account via acties op een in december gekochte dtm52zjx2 punten krijg. Maar als ik de actie zelf lees en op die pagina zoek op deze dtm lijk ik geen punten te krijgen? Iemand die in december heeft gekocht en gewoon de punten kreeg?

Ik lijk het toch gevonden te hebben. Kreeg in eerste instantie geen resultaat bij zoeken op de dtm. Nu wel en doet gewoon mee.

[ Voor 19% gewijzigd door ebk71 op 23-12-2024 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-05 15:03
Omdat we in het Centraal Aanbiedingen 2 topic maar niet ophielden met comments over de Parkside PABSP 20-Li B2 die vandaag in de aanbieding is bij Lidl, zijn we hierheen gesch… eh… verwezen :$

Anyway, leuke aanbieding van een accu-tol zoals wij zoiets thuis noemen. Bijzonder is de bijzonder lage prijs na korting van € 39,99 voor accu-schroefboormachine 20V inclusief accu en lader.

Iemand merkte op dat de hardware uit 2021 is en de accu / lader die nu los verkocht worden een ander voltage zou kunnen hebben. Ik lees in de handleiding 20 Volt / 2 Ah / 36 Wh accu, 21,5 V / 4,5 A snellader. Ik weet niet wat de nieuwere Parkside accu's / laders doen, misschien weet iemand dat? Hoe dan ook maakt het weinig uit als je gewoon een eenvoudige maar praktische accu-tol zoekt voor je pa die 'er geen nodig heeft' maar intussen wel steeds jouw Makita boor leent :')
Anders schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:29:
De Lidl heeft vanaf morgen (23 dec) deze scherpe aanbieding - als hun advertentie in de folder klopt. Hun Parkside Performance boormachine inclusief accu en snellader (dat staat er althans) voor 39.99. Alleen in de winkel dus voorraad waarschijnlijk beperkt. De normale prijs voor de boormachine zonder accu is 59.99. De accu's zelf komen zelden of nooit in de aanbieding. Ik heb deze boormachine, het is een voor deze prijs een uitstekend apparaat.
[Afbeelding]
Toen ik vanochtend in alle vroegte ging kijken waren er zo'n 50 stuks op voorraad maar ze gingen best hard. Handjevol mensen stond voor de deur te wachten en was er speciaal vroeg voor opgestaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:59

Hupske

AFCA

Sinnedje schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:30:
Ik ken dat bij de Makita actie wel - maar ik zie het nergens op de (promo)website staan. https://nl.hikoki-promotion.com/nl-NL/FAQ Heb je een bron?
Ja. Ga op de pagina die je zelf linkt, naar linksonder “voorwaarden en bepalingen”
https://snipp.blob.core.w...KOKI%20voorwaarden_NL.pdf

@Sinnedje @fenrir Mijn aanvraag is goedgekeurd. Geen Hornbach nodig dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 02-02-2025 11:13 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-05 12:39
Hupske schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:34:
[...]

Ja. Ga op de pagina die je zelf linkt, naar linksonder “voorwaarden en bepalingen”
https://snipp.blob.core.w...KOKI%20voorwaarden_NL.pdf

@Sinnedje @fenrir Mijn aanvraag is goedgekeurd. Geen Hornbach nodig dus.
Ook gebruik gemaakt van de mediamarkt hikoki aanbieding(btw weg ermee) , factuur bij hikoki ingediend. Twee dagen later bericht dat t akkoord was . Echt knappe aanbieding hoor ! Eerste hikoki voor mij, maar t konden er wel eens meer worden (meeste makita hier)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dartlink
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:34
In de Makita cadeauwinkel staat volgens mij nu een prijsfout in punten.

Een PDC01 voor 20 punten, ik vermoed dat ze hier een 0 zijn vergeten. Normaal ~430 euro. Doe er je voordeel mee :) https://actie.makita.nl/cadeauwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweedehans
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-05 14:51
rens-br schreef op maandag 16 december 2024 @ 10:13:
[...]
Gratis accu aanvragen is tegenwoordig erg snel, vergeleken met twee jaar geleden:
- Donderdag 12 december: Aangevraagd
- Maandag 16 december: Goedgekeurd
- Maandag 16 december: Punten meteen uitgegeven
Hoe lang duurde het voordat je daadwerkelijk je accu binnen had?
Heb zelf wat machines gekocht zonder accu, deze kan ik tot die tijd niet gebruiken...

[ Voor 10% gewijzigd door Tweedehans op 12-03-2025 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Tweedehans schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:56:
[...]

Hoe lang duurde het voordat je daadwerkelijk je accu binnen had?
Heb zelf wat machines gekocht zonder accu, deze kan ik tot die tijd niet gebruiken...
Ik geloof ook iets van 2 weken.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Voor inhoudelijke discussie over (elektrisch) gereedschap is er dit topic: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Discussie over (gratis) cadeaus & cashbacks bij (elektrisch) gereedschap mag in (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen worden gevoerd.