Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Weinig zin om minuten stil te gaan staan bovenop ieder bultje zegmaar
Geef mij maar weer de schuld, ik kreeg dat bordje met appeltaart gewoon aangereikt.McMiGHtY schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:49:
@ElGreco kan je dochter anders wat geld tekenen? En @DDX wil jij dan wel van het bordje afblijven?
Begrijpelijk.DDX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:59:
Ritten in de heuvels hangt het echt van de deelnemers af of ik aanhaak.
Maar ik denk dat jij je energie aardig weg kunt stampen in de (fiets) rit naar Limburg toe. En je wilt nog wat over houden voor de terugreis.
Optie om een "snelle" groep te maken?DDX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:59:
( Dan kies ik de andere groep)
[ Voor 5% gewijzigd door McMiGHtY op 21-09-2021 16:04 ]
Als jij nog een keer mee gaat, krijg je een step,DDX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:59:
Met een grote groep zoals afgelopen zaterdag kan je best 2 groepen maken.McMiGHtY schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:04:
[...]
Optie om een "snelle" groep te maken?
( Dan kies ik de andere groep)
Maar ik vraag me af of er animo was voor een snelle groep.
Misschien van @Pyramiden of @The__Dude, maar de rest kon de titel NHSB met trots dragen.
Of heb ik nu iemand beledigd?
Ik zal haar aan het werk zetten alvast.McMiGHtY schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:49:
@ElGreco kan je dochter anders wat geld tekenen? En @DDX wil jij dan wel van het bordje afblijven?
Niet nodig. Je gaat eerst eigen tempo omhoog, dan omlaag om de laatste op te rapen, en weer omhoog. Ben je alsnog als eerste boven en valt het wachten mee.DDX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:59:
Ja dat werkt op klimmetjes van 10km ofzo, doe ik ook als ik bijvoorbeeld met m'n vader rondje in de bergen fiets.ElGreco schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:41:
[...]
Niet nodig. Je gaat eerst eigen tempo omhoog, dan omlaag om de laatste op te rapen, en weer omhoog. Ben je alsnog als eerste boven en valt het wachten mee.
Maar in Limburg werkt dat niet.
Als @McMiGHtY en ik onderdeel van de groep zijn, welDDX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:44:
[...]
Ja dat werkt op klimmetjes van 10km ofzo, doe ik ook als ik bijvoorbeeld met m'n vader rondje in de bergen fiets.
@hoi1234 woont ook in Gelderland toch?ZieMaar! schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:48:
Klinkt goed! Ik ben Gelderlander en op de een of andere manier wil hier niemand fietsen (los van de gravelride) dus ik rij sowieso wel.
Maar dat is geen prettige gesprekspartner.
Gelderland is ook wel heul groot... Maar als het onder de lijn Gorkum-Arnhem ligt kom ik op de fiets
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Er schijnt een beruchte Tour de Koekje te zijn..Ramon 73 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:48:
[...]
Ik wil bij een volgende gelegenheid wel een rit organiseren. Dat hád ik ook al gepland, maar ging onverwacht niet door (thuisquarantaine).
Er was echter ook maar één deelnemer @hoi1234 die mee wilde gaan in Zuid-Limburg, dus die heb ik helaas een teleurstelling moeten bezorgen.
Mocht er animo zijn, dan graag. Wel ga ik pas vanaf 3 personen (mezelf niet meegeteld) aan de slag voor route, start- en rustpunt.
https://www.strava.com/routes/40264
Maar 140km..en nog geen 2500hm... Lijkt me een prima route voor iedereen.
(p.s. @ElGreco neem jij ook een lampje mee? Dan komen we samen wel bij de finish)
We kunnen elkaar ook gewoon doodzwijgenMistraller schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:01:
[...]
Maar dat is geen prettige gesprekspartner.
Gelderland is ook wel heul groot... Maar als het onder de lijn Gorkum-Arnhem ligt kom ik op de fiets
Ik zou zelfs in Apeldoorn kunnen overnachten als ik dat wil.
Sorry, ik kan niet meedoen. Ik mag het land niet uit....McMiGHtY schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:48:
[...]
Er schijnt een beruchte Tour de Koekje te zijn..
(p.s. @ElGreco neem jij ook een lampje mee? Dan komen we samen wel bij de finish)
Ik ookhoi1234 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:17:
[...]
Ik zou zelfs in Apeldoorn kunnen overnachten als ik dat wil.
Dan nemen we een andere routeElGreco schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:30:
[...]
Sorry, ik kan niet meedoen. Ik mag het land niet uit....
Mooie route, hebben we vorige keer met GOT meet in Limburg ook al geredenMcMiGHtY schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:48:
[...]
Er schijnt een beruchte Tour de Koekje te zijn..
Er is ook nog een XXL variant.
Maart 2015 :
M@cer in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 18"
Ook mooi dat we elkaar toen bang maakten met veloviewer score.
En @Pelle toen bijna niet mee ging
[ Voor 16% gewijzigd door DDX op 21-09-2021 21:15 ]
4000hm is ook voor Limburg érg veel, en naar mijn mening moet het binnen de mogelijkheden van de meeste mensen liggen.McMiGHtY schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:54:
[...]
Zolang dr geen 4000hm in zitten en er bovenop gewacht word...
Dus nee, circa 100km en 1000hm is wel het maximale. Pittig genoeg.
Dat laatste kan ik me niet meer herinneren, maar ik weet nog wel dat ik stevig heb moeten buffelen die rit.DDX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:09:
Ook mooi dat we elkaar toen bang maakten met veloviewer score.
En @Pelle toen bijna niet mee ging

Pelle in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 18"
(zo'n 5 maanden daarna fietste ik 3 keer de Ventoux, dus uiteindelijk is het nog best een goede start van m'n voorbereiding geweest
Dat zou echt een top social ride zijn! Kan @DDX hem mooi van alle kanten op rijden en kom ik (wij) op hetzelfde moment boven...vermoedelijk fietst hij dan door naar de Stelvio en gaan wij slapenMcMiGHtY schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:41:
Ik heb geen Ventoux op de planning staan.. #justsaying
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Kwam volgens mij kwartiertje later aan dan hij beneden stond.
The__Dude schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:12:
Dat je denkt dat je een grapje maakt, maar dat het gewoon echt waar blijkt te zijn
Beetje dit idee:DDX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:59:
Hier dacht ik: wat een arrogante lu...oow kut ik zie nu wie het bericht typt...ik snap het

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
- Door rood knallen
- 35 Gemiddeld..
- Onbeschoft rijden.
- Niet wachten.
kdenk dat de GoT Social Rides echt wel social waren..
Eiffel mag ook he!McMiGHtY schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:30:
@DieAnder Je riep iets over een weekeinde in de Ardennen?
Je hoeft ook niet altijd helemaal naar beneden. Afgelopen weekend in Sauerland (MTB) deed ik dat ook. Blijf je toch een beetje in beweging.DDX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:44:
[...]
Ja dat werkt op klimmetjes van 10km ofzo, doe ik ook als ik bijvoorbeeld met m'n vader rondje in de bergen fiets.
En dat je er dan achter komt dat zijn vader ook niet echt een lullige fietser is, aangezien die dit jaar al een kleine 15k weg heeft (met de nodige hoogtemeters).Nutterd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:24:
[...]
[...]
Beetje dit idee:
Hier dacht ik: wat een arrogante lu...oow kut ik zie nu wie het bericht typt...ik snap heten dan heb ik nog geen meter met hem gefietst maar als Bram Tankink je bedankt op strava voor het uit de wind houden geloof ik het allemaal wel
En echte km-ers, geen zwift km-ers.
@DetailingBySmotske
Zoveel waarde als je er zelf aan hecht.Smotske schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:32:
Hoe zwaar tellen Zwift-km's? Als in, elke Zwift km, is een halve echte? Voor de jaar statistieken
Tja, zo kan je aan alles een factor hangenSmotske schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:32:
Hoe zwaar tellen Zwift-km's? Als in, elke Zwift km, is een halve echte? Voor de jaar statistieken
---------------
Hartslagen tellen dan maar?Mistraller schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:07:
[...]
Tja, zo kan je aan alles een factor hangenToerfiets vs race vs ligfiets vs zwift etc.. En wellicht is een zomers ritje met hondenweer dan wel 1,5?
Of een zware MTB rit, virtuele alp d'huez? enz..
Onderweg wel een spannende podcast opzetten, of tijdens zwift een bloedstollende thriller
Of gewoon niks en lekker alles optellen

---------------
Ik zie mogelijkheden @DDXDDX schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:44:
[...]
https://www.instagram.com...eb0/?utm_medium=copy_link
of zoiets:ElGreco schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:15:
[...]
Ik zie mogelijkheden @DDX
https://towwhee.com/
/f/image/T4xCynOS2yvv8raBExVPIFIo.png?f=fotoalbum_large)
wat anderen vinden boeit me niet, ik tel mijn Zwift kilometers gewoon mee voor mijn jaar gemiddelde en pak zoveel mogelijk draftMcMiGHtY schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:39:
Ik vind persoonlijk Zwift kilometers soort van wel tellen. Ik rij 99,5% in ERG mode met een training actief, en waar je buiten nog wel is de benen stil kunt houden of een rust momentje kan pakken voor een brug of verkeerslicht, is dat binnen niet het geval.
500km Tempus Fugit indoor social ride dan maar?Nutterd schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:57:
[...]
wat anderen vinden boeit me niet, ik tel mijn Zwift kilometers gewoon mee voor mijn jaar gemiddelde en pak zoveel mogelijk draft
Da's wel de beste instelling!Nutterd schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:57:
[...]
wat anderen vinden boeit me niet, ik tel mijn Zwift kilometers gewoon mee voor mijn jaar gemiddelde en pak zoveel mogelijk draft
Ik heb m'n moeder wel eens omhoog geduwd de posbank opElGreco schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 16:15:
[...]
Ik zie mogelijkheden @DDX
Op de manier waarop je vroeger door je ouders geholpen werd met armpje in de nek zegmaar.
[ Voor 13% gewijzigd door DDX op 08-10-2021 13:52 ]
Zo reden er genoeg de Festive 500 vorig jaar....Achter een Pace Partner aan met 150 manThe__Dude schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:38:
[...]
500km Tempus Fugit indoor social ride dan maar?

---------------
Ik kreeg al een hele vuile blik toen ik riep dat ik me kerstavond wel vermaakte..
1e Kerstdag heb ik keukendienst.. kbedoel..ik wil ook wel is een keer lekker eten. Maar een paar dagen daarna heb ik eigenlijk vrije hand ivm vrouw/kind die uit logeren zijn. (Nee..dat is niet door de genoemde keukendienst)
Ik ga een poging wagen. Misschien heb ik er uiteindelijk geen zin in; maar de rit voor 24dec staat gepland.McMiGHtY schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:19:
Gaan er nog mensen een Rapha500 proberen te fietsen?
Ik kreeg al een hele vuile blik toen ik riep dat ik me kerstavond wel vermaakte..
1e Kerstdag heb ik keukendienst.. kbedoel..ik wil ook wel is een keer lekker eten. Maar een paar dagen daarna heb ik eigenlijk vrije hand ivm vrouw/kind die uit logeren zijn. (Nee..dat is niet door de genoemde keukendienst)
Nu in elk geval in de lappenmand dus om mijn jaardoel te halen zal ik ook nog wel iets van 500km nodig hebben... Hele week heb ik in elk geval vrij.
Deze week geen fiets meer aangeraakt. Tis niet eens corona.
---------------
Ik heb het ook mijn netvlies staan. Hoe weet ik nog niet. Maar ben in die week wel vrij. Misschien iedere dag paar uurtjes vroeg in de ochtend. Kan je wel eens oppikken in dat gat waar jij woont. Of jij mij in het gat waar ik woon.McMiGHtY schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:19:
Ik wel. Maar wil sowieso weer meer gaan fietsen. Heb m'n racefiets al sinds 23 oktober niet meer gebruikt geloof ik.McMiGHtY schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:19:
Misschien moet je dan gaan voor de Rapha500 meter ipv kilometer.hoi1234 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:47:
[...]
Ik wel. Maar wil sowieso weer meer gaan fietsen. Heb m'n racefiets al sinds 23 oktober niet meer gebruikt geloof ik.
En dan ook nog in Juli. Dan ben ik aan.wisselwerking schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:59:
[...]
Misschien moet je dan gaan voor de Rapha500 meter ipv kilometer.
Hoezo? Ondertussen heb ik vooral veel gewandeld en ben ik ook een paar keer met de stadsfiets op pad geweest.wisselwerking schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:59:
[...]
Misschien moet je dan gaan voor de Rapha500 meter ipv kilometer.
Ik ben niet zo heel bang dat m'n conditie volledig verdwenen is. 100km moet mij altijd wel lukken op een dag.
Je moet in elk geval wat meer eten. Je hapt zohoi1234 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:05:
[...]
Hoezo? Ondertussen heb ik vooral veel gewandeld en ben ik ook een paar keer met de stadsfiets op pad geweest.
Ik ben niet zo heel bang dat m'n conditie volledig verdwenen is. 100km moet mij altijd wel lukken op een dag.
Ik ga ook een poging doen, heb die week vrij dus een paar ochtendjes op pad moet prima te doen zijn.McMiGHtY schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:19:
Heb al een planninkje opgezet ook. Met de kerstdagen en oudjaarsdag is me subtiel gevraagd niet te gaan fietsen, maar ook daar omheen moet het prima lukken. Het weer lijkt ook mee te zitten, verwachting nu (korrel zout dus) is fris maar droog.
24-12 100
25-12
26-12
27-12 130
28-12 85
29-12 100
30-12 85
Moet je even aan de kerstman kleding uit de "Futurum 4 season pro"-collectie vragen. Dan houd je het ook droog met zware regenval. En als je het niet ziet zitten om in de regen te fietsen, moet je vragen aan de kerstman of je een Tacx krijgt. Virtuele ritten rellen ook.The__Dude schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:21:
[...]
Ik ga ook een poging doen, heb die week vrij dus een paar ochtendjes op pad moet prima te doen zijn.
Heb al een planninkje opgezet ook. Met de kerstdagen en oudjaarsdag is me subtiel gevraagd niet te gaan fietsen, maar ook daar omheen moet het prima lukken. Het weer lijkt ook mee te zitten, verwachting nu (korrel zout dus) is fris maar droog.
24-12 100
25-12
26-12
27-12 130
28-12 85
29-12 100
30-12 85
Een Tacx heb ik al, zodat ik niet in de regen hoef te fietsenhoi1234 schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:26:
[...]
Moet je even aan de kerstman kleding uit de "Futurum 4 season pro"-collectie vragen. Dan houd je het ook droog met zware regenval. En als je het niet ziet zitten om in de regen te fietsen, moet je vragen aan de kerstman of je een Tacx krijgt. Virtuele ritten rellen ook.
1e kerstdag ff stiekem herstelritje op zolder?The__Dude schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:00:
[...]
Een Tacx heb ik al, zodat ik niet in de regen hoef te fietsenEn binnen fietsen is best prima, maar niet 500km in een week.
Ook niet met GTA bike V?The__Dude schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:00:
[...]
Een Tacx heb ik al, zodat ik niet in de regen hoef te fietsenEn binnen fietsen is best prima, maar niet 500km in een week.
---------------
Mijn schoonfamilie woont op respectievelijk 400 en 700 meter afstandMistraller schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:56:
Met Kerst pak ik juist wel ritjes, van cq. naar de (schoon)familie; mits we er heen zullen gaan uiteraard.
Kun je er alsnog heenfietsen met een omweg.The__Dude schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:30:
[...]
Mijn schoonfamilie woont op respectievelijk 400 en 700 meter afstand
De uitdaging is dat ik die week wel mag werken (halve dagen that is), maar ik ga het denk ik maar is proberen.ElGreco schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:23:
[...]
Ik heb het ook mijn netvlies staan. Hoe weet ik nog niet. Maar ben in die week wel vrij. Misschien iedere dag paar uurtjes vroeg in de ochtend. Kan je wel eens oppikken in dat gat waar jij woont. Of jij mij in het gat waar ik woon.
Sterke mening over mijn planning voor iemand die z'n fiets al 2 maanden niet heeft aangeraakthoi1234 schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:44:
[...]
Kun je er alsnog heenfietsen met een omweg.
De mijne op 400 kilometer. Ga ik ook niet fietsen. Zeker niet met de kinderen achterop.The__Dude schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:30:
[...]
Mijn schoonfamilie woont op respectievelijk 400 en 700 meter afstand
Ik schat dat het een mooie weergave is van een aantal "GoT Social Ride" app groepjes..DDX schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:11:
Dit gaat nu toch allang niet meer over een social ride ?
In 2-3 dagen kan dat prima. Wel een dingetje met kinderen ja.DieAnder schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:52:
[...]
De mijne op 400 kilometer. Ga ik ook niet fietsen. Zeker niet met de kinderen achterop.
I fixed that!hoi1234 schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:04:
[...]
In 2-3 dagen kan dat prima tenzij je @DDX bent dan kan het ook in een dag. Wel een dingetje met kinderen ja.
Laat die Strava Posts dan is zien waarin je dit doet?hoi1234 schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:04:
[...]
In 2-3 dagen kan dat prima. Wel een dingetje met kinderen ja.
Voor @DDX is kinderen regelen waarschijnlijk de grootste uitdaging
Lijkt mij overigens ook wel een mooie uitdaging trouwens. Fiets met aanhangfiets en dan van Pieterburen naar Maastricht fietsen. Die route ken ik al
[ Voor 27% gewijzigd door wisselwerking op 14-12-2021 16:35 ]
https://strava.app.link/F6EchYEcZlbMcMiGHtY schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:26:
[...]
Laat die Strava Posts dan eens zien waarin je dit doet?
https://strava.app.link/Ff8T43JcZlb
https://strava.app.link/J0VgNSMcZlb
Ik had die week trouwens ook nog 105km + 33km naar Bolsward gefietst. Maar die activiteit moest ik in 3 delen splitsen, omdat m'n Garmin moeilijk deed, nadat ik een alternatieve route wilde rijden om tijd te besparen. Was namelijk wat aan de late kant en wilde niet te lang in het donker rijden op onbekend terrein. Daarom ben ik in Zwolle op de trein gestapt richting Heerenveen.
[ Voor 39% gewijzigd door hoi1234 op 14-12-2021 18:23 ]
The requested activity could not be foundhoi1234 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:18:
[...]
https://strava.app.link/F6EchYEcZlb
https://strava.app.link/Ff8T43JcZlb
https://strava.app.link/J0VgNSMcZlb
Ik had die week trouwens ook nog 105km + 33km naar Bolsward gefietst. Maar die activiteit moest ik in 3 delen splitsen, omdat m'n Garmin moeilijk deed, nadat ik een alternatieve route wilde rijden om tijd te besparen. Was namelijk wat aan de late kant en wilde niet te lang in het donker rijden op onbekend terrein. Daarom ben ik in Zwolle op de trein gestapt richting Heerenveen.
The requested activity could not be found
If it's not on strava..it didnt happen..
Ligt aan jouMcMiGHtY schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:03:
[...]
If it's not on strava..it didnt happen..
Dan ligt het ook aan mij

https://drive.google.com/...Uqoim5W805xxcZguP2SH7w5XwMcMiGHtY schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:32:
[...]
Je hebt je activiteiten op privé of op alleen followers staan..
Dat verklaart waarom jij ze wel ziet..en wij niet.
Maar verder ligt het aan mij hoor.. zij m'n ex-vrouw ook altijd, en die.. daar mag ik niet over praten van m'n advocaat
Ik wil de Elfstedentocht nog een keer doen, maar dan in 1 dag. Misschien dat ik hem ook nog ooit op de stadsfiets in 1 dag doe.
[ Voor 12% gewijzigd door hoi1234 op 14-12-2021 21:46 ]
Nietes
Zijn deze activiteiten dan op een racefiets?hoi1234 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:43:
[...]
https://drive.google.com/...Uqoim5W805xxcZguP2SH7w5Xw
Ik wil de Elfstedentocht nog een keer doen, maar dan in 1 dag. Misschien dat ik hem ook nog ooit op de stadsfiets in 1 dag doe.
Ik hoef niet zo snel te fietsen. Van haast krijg je grijs haar. Maar ja oude mensen hebben natuurlijk haast en aangezien ze al grijs haar hebben...Nutterd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:49:
[...]
Zijn deze activiteiten dan op een racefiets?geintje natuurlijk! Mooie ritten 💪
Ik ben kaal...aero is alles!hoi1234 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:51:
[...]
Ik hoef niet zo snel te fietsen. Van haast krijg je grijs haar. Maar ja oude mensen hebben natuurlijk haast en aangezien ze al grijs haar hebben...
Inschrijvingen zijn geopend voor 6juni.... De Winter11Steden van 4 Jan is afgelasthoi1234 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:43:
[...]
https://drive.google.com/...Uqoim5W805xxcZguP2SH7w5Xw
Nadeel is dat het aardig druk zal zijn (denk ik). Dit betekent dat een overnachting regelen ook lastig zal worden en als je dan eindelijk een overnachting geregeld hebt, deze waarschijnlijk ook duurder dan normaal is.McMiGHtY schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:35:
[...]
Inschrijvingen zijn geopend voor 6juni.... De Winter11Steden van 4 Jan is afgelast
Begrijp me niet verkeerd, het is zeker leuk om de route in evenementvorm te rijden. Maar ik betwijfel of het zo leuk is dat ik de drukte er voor over heb. Met de auto is het ook niet te doen, aangezien ik twee uur zou moeten rijden en de eerste mensen volgens mij al om 5 uur starten.
[ Voor 10% gewijzigd door hoi1234 op 14-12-2021 23:42 ]
Ik heb in september geleerd dat je prima kan slapen in de duinen en zelfs onder een aanhangwagen. Dus denk in mogelijkheden.McMiGHtY schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:13:
Camperen kun je leren.
De truc is om een aanhanger te vinden die heel de tijd stil blijft staan.McMiGHtY schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:49:
Dan word het wel een echte experience die je maar 1x in je leven meemaakt..
De truc is om een aanhanger te vinden die jouw richting rijdt en er in ipv eronder te slapen.mhr-zip schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:52:
[...]
De truc is om een aanhanger te vinden die heel de tijd stil blijft staan.
Dat noem je een caravan.ElGreco schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:53:
[...]
De truc is om een aanhanger te vinden die jouw richting rijdt en er in ipv eronder te slapen.
Je kunt ook vroeg opstaan en er gewoon even met de wagen heenrijdenhoi1234 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 23:35:
[...]
Nadeel is dat het aardig druk zal zijn (denk ik). Dit betekent dat een overnachting regelen ook lastig zal worden en als je dan eindelijk een overnachting geregeld hebt, deze waarschijnlijk ook duurder dan normaal is.
Begrijp me niet verkeerd, het is zeker leuk om de route in evenementvorm te rijden. Maar ik betwijfel of het zo leuk is dat ik de drukte er voor over heb. Met de auto is het ook niet te doen, aangezien ik twee uur zou moeten rijden en de eerste mensen volgens mij al om 5 uur starten.
Tuurlijk kan dat. Of het slim is lijkt me een tweede.borft schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:12:
[...]
Je kunt ook vroeg opstaan en er gewoon even met de wagen heenrijden
Ik weet niet hoe het met @hoi1234 zit maar als ik een Elfstedentocht heb gefietst ben ik niet meer in staat om 2 uur geconcentreerd auto te rijden. Dan kunnen ze me vóór Heerenveen Joure al van de vangrail schrapen.
Ja, en dat ik 1. niet om 3 uur wil vertrekken van huis en dat ik 2. geen auto beschikbaar heb. M'n ouders zouden moeten rijden en dat doen ze nooit. Althans niet om dat tijdstip.DieAnder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:24:
[...]
Tuurlijk kan dat. Of het slim is lijkt me een tweede.
Ik weet niet hoe het met @hoi1234 zit maar als ik een Elfstedentocht heb gefietst ben ik niet meer in staat om 2 uur geconcentreerd auto te rijden. Dan kunnen ze me vóór Heerenveen Joure al van de vangrail schrapen.
Doe jij dat even? Wat ik begrijp ben jij erg sportief en van de lange ritten. Ik ga niet voor de lol 's nachts 170km rijden. Zeker niet als ik daarna nog een keer 236km moet rijden en met een beetje pech ook nog naar huis terug moet fietsen.DDX schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:22:
Dan maar vanaf huis starten ? :
https://www.strava.com/activities/6372581005
Als @DDX even zin maakt, doe ie dat wel even inderdaad. En dan zitten wij allemaal te janken als we naar onze strava ritten kijken.
Dit topic is gesloten.