Alleen kan je die 1cm niet zien door een camera. Daarom moeten wij een beetje ruimte geven in de beslissing.Superkiwi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:11:
[...]
Dat is precies waarom de VAR in het leven is geroepen. Buitenspel is buitenspel, of het nou met 1cm of met 10cm is. Waar wil jij de grens neerleggen dan?
Dat is de natte vinger oplossing, ongeveer 10cm buitenspel vinden de Nederlandse arbiters nog binnen de marge om een doelpunt goed te keuren.remco112 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:15:
[...]
Help me even. Wat is de Nederlandse oplossing?
Echt ongelooflijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Engeland mag bij deze stand tegen Hongarije, Belgie tegen Duitsland. Portugal go bye byeOssieW schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:13:
Portugal staat 4de met deze score en ligt eruit, je kan hier scores invullen om te zien wie door gaat en wie eruit: https://www.marca.com/fut...d270e2704e12988b45c1.html
De tweede (Hongarije nu) van deze groep gaat aan de kant van Nederland zitten toch? Goede kansen voor Nederland om ver te komen lijkt het.
Alle favorieten zitten dan aan de andere kant van het schema, op Engeland na, wat ik persoonlijk geen favoriet vind.
[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-06-2021 22:18 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Meestel is dat inderdaad een zekerheidje; de bal is rond, 11 tegen 11 en Duitsland scoort in de laatste minuut.xzaz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:16:
[...]
Duitsland
90 minuten
Zijn we er dan toch weer ingetuind
Niet offside want pas bij 1 meter.
Makkelijke regel.
Engeland heeft volgens mij ook echt een bijna 100% perfect record dat ze er elk eindtoernooi meteen eruit vliegen tegen een serieuze andere naam, ook echt altijd.Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:17:
[...]
Engeland mag bij deze stand tegen Hongarije, Belgie tegen Duitsland. Portugal go bye bye
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
en hoe bepaal je die meter dan?sNielz123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:17:
[...]
Niet offside want pas bij 1 meter.
Makkelijke regel.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ja komt Luuk de Jong er de 89e minuut in met een pruik opxzaz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:16:
[...]
Duitsland
90 minuten
Zijn we er dan toch weer ingetuind
100 cm afmeten met een camera.
Het is niet practisch dat snap ik wel.
Maar ik vind 1cm gewoon geen buitenspel. Dat is het wel, ik weet het.
Klopt, ik had het eigenlijk meer over dat gezegd werd dat de eerste drie doorgingen terwijl er een minieme kans is dat er maar twee doorgaan. Ook Hongarije moet er dan nog een aantal maken inderdaad.Quad schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:15:
[...]
Volgens mij maakt het met de huidige stand niet uit. Duitsland staat nu virtueel 3e omdat ze van Portugal gewonnen hebben.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Huh? Je hebt toch door dat dit niet logisch is toch?sNielz123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:19:
[...]
100 cm afmeten met een camera.
Het is niet practisch dat snap ik wel.
Maar ik vind 1cm gewoon geen buitenspel. Dat is het wel, ik weet het.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dan is aan onze kant van de weg naar de Finale, alleen Engeland enige tegenstand. Shit die halve finale is wel op Wembley. Daar is Engeland vaak goed in grote wedstrijden.Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:17:
[...]
Engeland mag bij deze stand tegen Hongarije, Belgie tegen Duitsland. Portugal go bye bye
Belgie tegen Duitsland,. muahahaha, laat de Belgen nu maar eens werken voor hun 1e titel. Haha dat zeg ik als Nederlander die gratis naar de finale gaat,.
Penalty festijn
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lol, nog een penalty. En dit is er ook gewoon een.
[ Voor 40% gewijzigd door OssieW op 23-06-2021 22:21 ]
Laat Spaanse scheidsrechters maar thuis de volgende keer.
Geven veel te snel penalty's
Nog nooit zoveel penalties zo makkelijk gegeven zien worden.
Ik kom ogen te kort..
⏩ PVOutput☀️
Domme overtreding ook.. wat denk je nou als verdediger.. dat niemand het ziet?
Ik zei niet dat de VAR het er makkelijker op maakteDoeEensGek schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:16:
[...]
Alleen kan je die 1cm niet zien door een camera. Daarom moeten wij een beetje ruimte geven in de beslissing.
Je hebt helemaal gelijk hoor.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Terechte penalty
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat gezeik van die Fransen is ook onnodig. Dit zien je zelfs met een baguette in je ogen nog
Amazon Prime day Penalty aanbiedingen.
Here's to you Nicola and Bart
Duidelijk hands toch?Harribo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:21:
Laat Spaanse scheidsrechters maar thuis de volgende keer.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ronaldooooo!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En nu Duitsland weer randje uitschakeling..
⏩ PVOutput☀️
Ja dit schijnt een penalty te zijn volgens de regels.
Ik vind het allemaal te makkelijk.
* DaniëlWW2 is verward of hij liever Portugal of Duitsland eruit ziet vliegen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo, ik heb wat gemist aan de standen te zien
Virtuele stand:
:fill(white):strip_exif()/f/image/A7p410ImgblLiEHqRUimpYTa.png?f=user_large)
Duitsland virtueel uitgeschakeld.
:fill(white):strip_exif()/f/image/A7p410ImgblLiEHqRUimpYTa.png?f=user_large)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik heb Benzema en Ronaldo als topscorers, kom maar doorDeadsy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:22:
ja verneuk mijn poule maar
Ronaldo krijgt ook nog een gratis bier douche zo te zien xD
Tijdens de rust zei een van de analisten: “hij scoort toch weer” en dan denk ik, maar wel met een penalty… nu weerxzaz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:22:
Hij doet het wel hoor wat een vent

Portugal het liefst eruitDaniëlWW2 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:23:
* DaniëlWW2 is verward of hij liever Portugal of Duitsland eruit ziet vliegen.
Maar ja...
Ik vind een boete krijgen voor 150 km/h rijden op de snelweg ook een makkelijke boete, maar joh, de regel is 100 in dit mooie land.Harribo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:23:
[...]
Ja dit schijnt een penalty te zijn volgens de regels.
Ik vind het allemaal te makkelijk.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu hebben de Duitsers een probleem en de klok tikt door, zal wel in de 99e minuut vallen haha
Terwijl iedereen weet dat ie alleen water drinktKipdrumstick schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:23:
Ronaldo krijgt ook nog een gratis bier douche zo te zien xD
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Anoniem: 1633648
Vet spannend allemaal, maar straks scoort Duitsland in de 89ste minuut en is het gewoon het elftal van Ome Orban dat afzwaait.
Pff ik juich pas als die wedstrijd in Duitsland is afgelopen. Ik vertrouw Duitsers in laatste minuten niet haha
Jammer. Portugal weer terug in de helft van Oranje hiermee.
Sowieso Low, als je geen Muller in de basis zet verdien je het ook niet om door te gaan..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mooi, we kijken omdat we graag een bepaald team eruit zien vliegen, niet omdat we fan zijn van een team
Hongaren krijgen het lastig, krijgen ook vlot gele kaarten.
⏩ PVOutput☀️
Halve finale toch pas?Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:24:
Jammer. Portugal weer terug in de helft van Oranje hiermee.
Whoops, daar is de gelijkmaker. Blunder.
⏩ PVOutput☀️
Telt bij de duitsers minuut 85-90 als tweede 40-45? Want dan is het oppassen.
1-1 bij Duitsland, gaan de Hongaren toch naar huis
Houden ze ergens die KO fase boom nog virtueel bij?gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:23:
Virtuele stand:
[Afbeelding]
duidelijke duw toch?Quad schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:25:
Whoops, daar is de gelijkmaker. Blunder.
Als het laatste tien minuten 0-1 blijft bij Duitsland ga ik Duitse TV kijken. Is toch wel een vast voetbalritueel voor mij om even wat schadenfreude te tanken.
Edit: Oh jammer, te laat al
Edit 2: En nu weer niet
Edit: Oh jammer, te laat al
Edit 2: En nu weer niet
[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-06-2021 22:28 ]
Die Hongaren kunnen nog joh. Die zijn taai
Hahahahahahahahhahahaha
⏩ PVOutput☀️
Hahaha, hoe dan?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Randje buitenspel?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
op welke zender hebben de Duitsers het.Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:26:
Als het laatste tien minuten 0-1 blijft bij Duitsland ga ik Duitse TV kijken. Is toch wel een vast voetbalritueel voor mij om even wat schadenfreude te tanken.
Lol!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat zei ik? Hahah
Episch
I have no special talent. I am only passionately curious.
Die gast krijgt een standbeeld daar!
Hahahahaha wat een helden
Twente komt eraan!
Dit is een van de meest rare voetbalavonden ooit.
En toch zal Duitsland het wel halen, denk ik
Nee beter heeExocet schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:28:
Beter als dit gaat de rest van het toernooi niet worden
Van Hooijdonk heeft wel gelijk dat die Renato Sanchez een sterke wedstrijd aan het spelen is voor die Portugezen. Zeer belangrijk voor hen in de duels op het middenveld en de aanvallende impulsen van het team.
WTF doen die Duitsers!
WTF doen die Duitsers!
Dit topic is gesloten.