On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
...
Pepe schoot met links. Penalty!
Idd 1 doelpunt en baai baai Portugal
Is het ek voor mij al geslaagd
App/site FlashscoreJeroenTheStig schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:28:
Is er ergens ook een live timing voor de virtuele stand? Ik kan het niet meer bijhouden
https://www.flashscore.nl/wedstrijd/KEMJOu8H/#stand/live
[ Voor 11% gewijzigd door XIIITD op 23-06-2021 22:30 ]
Jazeker terechtLuxicon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:28:
Wat de 2e penalty voor Portugal terecht? Ik heb een stukje gemist.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit onderaan?JeroenTheStig schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:28:
Is er ergens ook een live timing voor de virtuele stand? Ik kan het niet meer bijhouden
https://www.flashscore.nl/stand/j1HN7T5D/lKofutJ6/#table
Onee, live is de virtuele 3e plaats stand niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 23-06-2021 22:31 ]
...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Schiet tussen de palen en je scoort!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Iemand gaf de volgende link: https://www.marca.com/fut...d270e2704e12988b45c1.htmlJeroenTheStig schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:28:
kan je het zelf invullen en dan krijg je nu virtueel dit:
/f/image/dLTADgaFc1cBq4YwyXUn2BaJ.png?f=fotoalbum_large)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wel vertraagd, Hongarije staat daar laatste
/edit, ah ik moet op Live klikken
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 23-06-2021 22:31 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Duitsland nu virtueel eruit. Wie had dat gedacht voor het ek
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik niet, ik heb ze als winnaar van het EK staanv8power67 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:31:
Hoe ze tegen Portugal speelden had ik er nog wel vertrouwen in ook.
ik, maar om eerlijk te zijn wist ik voor het EK niet dat de beste nummers 3 ook verder kondenv8power67 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:31:
Echt zo jammer dat beide wedstrijden tegelijkertijd zijn. Net effe op mobiel duitsland gekeken en damn wat een wedstijden. Heerlijk ek tot nu toe!
https://www.flashscore.nl/stand/j1HN7T5D/lKofutJ6/#live
...
Naar gezocht maar niet kunnen vinden.D-e-n schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:26:
[...]
Houden ze ergens die KO fase boom nog virtueel bij?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
1/8e finales met 12 ploegen gaat wat lastigDeadsy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:33:
[...]
ik, maar om eerlijk te zijn wist ik voor het EK niet dat de beste nummers 3 ook verder konden
Als ik het goed begrijp redden Slowakije en Finland het nu niet als nr 3? En Oekraïne wel?
[ Voor 15% gewijzigd door FreakNL op 23-06-2021 22:35 ]
Je zou vier poules van 3 kunnen maken. En dan de eerste twee uit iedere poule door naar de kwartfinales. Nog meer wedstrijden!
Iedereen van groep F kom je pas tegen in de halve finale dacht ik, of toch niet? In die zin is het de vraag wie je liever ontmoet, Duitsland of Frankrijk..Enigmus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:36:
Het meest gunstige pad naar onze finale is dat Hongarije hier wint en Portugal verliest.
...
Moet lukken, doen ze vakerNew Yorker schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:36:
Portugal moet tijdrekken
Zo werkte het vroeger ongeveer. In 1974 o.a. had je een tweede poulefase met de winnaars daarvan in de finale.autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:36:
[...]
Je zou vier poules van 3 kunnen maken. En dan de eerste twee uit iedere poule door naar de kwartfinales. Nog meer wedstrijden!
Niet om de hele Hongarijediscussie opnieuw op te doen laaien maar tijdrekken is voor homo'sNew Yorker schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:36:
Portugal moet tijdrekken
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Als het goed is kan Nederland alleen de #2 van groep F voor de finale tegenkomen.Luxicon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:37:
[...]
Iedereen van groep F kom je pas tegen in de halve finale dacht ik, of toch niet? In die zin is het de vraag wie je liever ontmoet, Duitsland of Frankrijk..
Als Hongarije als 2e eindigt (als 2F) dan spelen ze tegen Engeland en de winnaar speelt dan hopelijk tegen Nederland. 3F speelt waarschijnlijk tegen België.Luxicon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:37:
[...]
Iedereen van groep F kom je pas tegen in de halve finale dacht ik, of toch niet? In die zin is het de vraag wie je liever ontmoet, Duitsland of Frankrijk..
Ja zit ook al te zoeken.. raar eigenlijk dat niemand dat gemaakt heeft
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Bij deze standen eindigt Hongarije als 3e.Enigmus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:38:
[...]
Als Hongarije als 2e eindigt (als 2F) dan spelen ze tegen Engeland en de winnaar speelt dan hopelijk tegen Nederland. 3F speelt waarschijnlijk tegen België.
Nou, zodra duitsland scoort is Portugal uitgeschakeld. Ik zou daar niet op gokken als ik hun was. Fout, zijn ze beide door.M@cer schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:39:
Portugal - Frankrijk lijkt gespeeld. Ze hoeven beide niet meer.
[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 23-06-2021 22:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik schreef daarom dit:
Enigmus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:36:
Het meest gunstige pad naar onze finale is dat Hongarije hier wint en Portugal verliest.
Kijken wat die Duitsers nog kunnen.
Volgens mij niet, ze gaan met 4 punten dan door bij de beste nrs 3.gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Nou, zodra duitsland scoort is Portugal uitgeschakeld. Ik zou daar niet op gokken als ik hun was.
⏩ PVOutput☀️
Zodra Duitsland scoort is Hongarije uitgeschakeld.gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Nou, zodra duitsland scoort is Portugal uitgeschakeld. Ik zou daar niet op gokken als ik hun was. Fout, zijn ze beide door.
Nee. Ik denk dat elke in deze poule sterker is dan EngelandDr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:40:
Frankrijk en Portugal spelen nu om Engeland te ontlopen. Vraag is of je daarvoor wil spelen.
Klopt, ik had mijn post al ge-edit.Quad schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:41:
[...]
Volgens mij niet, ze gaan met 4 punten dan door bij de beste nrs 3.
edit: ik moet naar bed, zucht
[ Voor 16% gewijzigd door gws24 op 23-06-2021 22:43 ]
Twente komt eraan!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Bijna goed.Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:24:
Vet spannend allemaal, maar straks scoort Duitsland in de 89ste minuut en is het gewoon het elftal van Ome Orban dat afzwaait.
Ook dan zijn ze nog door. Frankrijk moest er dan met 4 doelpunten verschil van winnen dacht ik om ze niet bij de beste nrs 3 te krijgen.gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:42:
[...]
Klopt, ik had mijn post al ge-edit.
Toch zou ik als Portugal niet willen gokken op deze stand. een counter van frankrijk zit er zo in.
En uiteindelijk zijn altijd de Duitsers terug.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 71% gewijzigd door Dracula op 23-06-2021 22:45 ]
Ik leg de cider vast koud
Ben erg blij voor Duitsland. Hongarije speelt afbraakvoetbal.Enigmus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:44:
Ben stiekem blij voor Deutschland. Dat kan een mooi affiche worden: België-Portugal
En Frankrijk en Portugal niet?autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:45:
[...]
Ben erg blij voor Duitsland. Hongarije speelt afbraakvoetbal.
Beste nummer drie inderdaad maar als Frankrijk en Hongarije winnen dan is Portugal vierdeQuad schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:44:
[...]
Ook dan zijn ze nog door. Frankrijk moest er dan met 4 doelpunten verschil van winnen dacht ik om ze niet bij de beste nrs 3 te krijgen.
En uiteindelijk zijn altijd de Duitsers terug.
En Morawiecki (Polen).jaapstobbe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:46:
Orban, Poetin, Erdogan naar huis. Helemaal prima.
Geef ze eens ongelijk, enige manier om wat te bereiken met hun kwaliteiten.autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:45:
[...]
Wel jammer dat beide wedstrijden in een gelijkspel gaan eindigen. We deden een plas en alles bleef zoals het was....
En Polen is politiek ook geen heel fris landje.jaapstobbe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:46:
Duitsland nu aan de kant van Nederland in de knock-outs, maar kennelijk hangt het af hoe de Duitsers uit bed stappen om te weten als dit slecht is ja/nee.
En Ruttttuhhhjaapstobbe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:46:
Nu Rutte nog?jaapstobbe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:46:
Weg
Die is nu wel al thuis hoor, morgen weer een dag!
Dat klopt, maar ben wel dankbaar dat er veel passie werd getoond door de supporters. Het is te lang geleden dat we konden genieten van zoveel passie in stadions. Alle supporters waren top. Volgend seizoen wordt het hopelijk weer als vanouds, maar eerst kunnen we genieten van terrasjes vol mensen mét scherm zaterdag. Heb er zin in!autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:45:
[...]
Prima affiches!Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:49:
Prima stand. Portugal en België gaan elkaar afmaken en Duitsland en Engeland.
Droeftoeters, niet om aan te gluren.xzaz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:52:
Fluit maar af bij fr por
Geef mij dan Nederland maar vol overgaven op de aanval en ja dan krijg je soms een goaltje tegen
[ Voor 22% gewijzigd door Dracula op 23-06-2021 22:54 ]
Eerste overtreding (het vasthouden) was erbuiten.autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:54:
Dit lijkt me dan wel een penalty.
Dit topic is gesloten.