Daarvoor ga ik wel naar het theater, hier wil ik graag enigzins normaal voetbal zien indien mogelijk
Volgens de Uefa de beste scheids ter wereld. Floot ook al de Champions League finaleHerman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:50:
Ik heb niet het idee dat we de arbiter van POR-FRA later in het toernooi nog gaan tegenkomen.

Dan mogen er aardig wat meer kaartjes komen haha.
Dat noemen ze nou een schouderduw, als dat het al was. Semedo maakte zich wat breder en dat jankebalkje met jeugdpuistjes gaat liggen.ricardo246 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:48:
Impopulaire mening, maar scoringskans ontnomen, dus op de stip?
Dan heb je een VAR en dan grijpt die niet in? Echt zo apart dit allemaal.
[ Voor 10% gewijzigd door Dracula op 23-06-2021 21:52 ]
Ja goede opmerking als het een overtreding zou zijn (..en we op reddit zouden zijn..)ricardo246 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:48:
Bizar ook hoeveel kaarten deze man nodig heeft gehad in de interlands die hij floot: Wikipedia: Antonio Mateu LahozM@cer schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:49:
[...]
Echt een verschrikkelijke man. Hou mijn hart altijd vast als ik hem het veld op zie lopen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
ik ga de wedstrijd van Oranje zondag bij familie in Duitsland kijken.
Kan een leuke dag worden
Kan een leuke dag worden
Het is zonde van zo’n geweldige speler. Hij heeft dit niet nodig om de beste te kunnen worden, maar hij wil per se zo winnen. Dat reken ik zowel hem als de spelregels aan.Superkiwi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:47:
Weer Mbappe die 'm uitlokt. Wat een smerig ventje is het ook... bah.
Triestig die Penalty.
Ik hoop stielem dat twee van de drie kanshebbers in deze poule eruit gaan.
Anderzijds kijk ik liever naar een halve finale met een van deze ploegen dan Hongarije.
Ik hoop stielem dat twee van de drie kanshebbers in deze poule eruit gaan.
Anderzijds kijk ik liever naar een halve finale met een van deze ploegen dan Hongarije.
Hij werd geraakt door Benzema.forzav schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:50:
Typische actie van Mbappe bij die voorzet net, niemand in de buurt en hij gaat naar de grond.. mag ook gewoon een kaart voor gegeven worden
Die Duitsers moeten vol aan de bak en bijna waterpolo spelen om nog door te gaan.Deadsy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:52:
ik ga de wedstrijd van Oranje zondag bij familie in Duitsland kijken.
Kan een leuke dag worden
Zou wel een stunt zijn maar ze maken toch gelijk in de 99e minuut
Dat was typisch een rollertje hoor. Hij kon er ook wel hartelijk om lachen.
...
Had de overtreding niet gezien maar nu in de rust in de herhaling raakt die keeper absoluut niet eerst de bal.
Je kijkt wel? Of heb je je ogen dicht? Direct contact..forzav schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:50:
Typische actie van Mbappe bij die voorzet net, niemand in de buurt en hij gaat naar de grond.. mag ook gewoon een kaart voor gegeven worden
I have no special talent. I am only passionately curious.
Tegen Frankrijk bedoel je, omdat ie zichzelf een scoringskans ontneemt door zomaar te vallen?ricardo246 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:48:
Want die Portugees deed helemaal niks.
Contact is niet direct een overtreding...ricardo246 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:55:
[...]
Je kijkt wel? Of heb je je ogen dicht? Direct contact..
Ehm? Ken je de regels wel? Contact is geen automatische pingel.ricardo246 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:55:
[...]
Betekend ook niet: er was niemand in de buurt en hij liet zich vallen. Lees de regels waar ik op quote
I have no special talent. I am only passionately curious.
Volgens mij snap je er niet veel van.ricardo246 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:55:
[...]
...
Genieten van de analyses van Ahmed Ooijer
Van Hooidonk ook niet
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oh maar hij liet zich vallen. Ja met iemand naast zich, maar dan nog. Die gast is 2 bij 2, die krijg je niet omver al had je het graag.ricardo246 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:57:
[...]
Betekend ook niet: er was niemand in de buurt en hij liet zich vallen. Lees de regels waar ik op quote
Er zijn drie zekerheden in het leven: de dood, belastingen en Duitsers die in de laatste minuut scoren.Vlassie1980 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:54:
[...]
Die Duitsers moeten vol aan de bak en bijna waterpolo spelen om nog door te gaan.
Zou wel een stunt zijn maar ze maken toch gelijk in de 99e minuut
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kunt ook merken dat Ooijer een verdediger is.
"Ja je weet dat de keeper zo komt dus moet je maar niet koppen"
Wat een heerlijk kromme beredenering.
"Ja je weet dat de keeper zo komt dus moet je maar niet koppen"
ik dacht al, wie is dattoolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:59:
"Ja je weet dat de keeper zo komt dus moet je maar niet koppen"![]()
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Deze poule maakt zijn bijnaam wel waar zeg. Mooiste vind ik nog dat Hongarije niet alleen target practice is maar gewoon volop meedoet.
Er gaat gejankt worden over 45 minuten, maar wie dat zal zijn, geen idee.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Analisten over penalty moment Lloris:
Sporza: absoluut een penalty
NOS: absoluut geen penalty
Die heeft te veel beuken gekregen van keepers…toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:59:

Dat zei hij toch niet? Hij zei in ieder geval: Bij koppen heb je het risico dat je botst met een invliegende keepertoolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:59:
Die keeper gaat wel voor de bal, maar hij komt wel onbesuisd in buiten het doelgebied. Dan is het m.i. Een overtreding.
Maar Andre en Pierre hebben er ws meer verstand van.
Kijkend naar Frankrijk-Portugal: de voetballiefhebber.Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:00:
Deze poule maakt zijn bijnaam wel waar zeg. Mooiste vind ik nog dat Hongarije niet alleen target practice is maar gewoon volop meedoet.
En daarmee keurt hij het invliegen goed...Tk55 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:00:
[...]
Dat zei hij toch niet? Hij zei in ieder geval: Bij koppen heb je het risico dat je botst met een invliegende keeper
Moest ff inderdaad in mijn ogen wrijven en weer eens goed kijken.... Andre Ooijer nb! ... Weer onder een steen vandaan gehaald...
Rechtop gezet, batterijtjes erin...
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 23-06-2021 22:02 ]
Dat alleen al geeft aan dat dit een 50/50 beslissing is.Zhero10 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:00:
BBC: absoluut een penalty (zelfs Rio FerdinandZhero10 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:00:
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. Veel voetballers hebben de ballen verstand van de regels.sNielz123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:01:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Als een keeper met z'n vuist inkomt moet hij zeker zijn wat hij doet, raak je de tegenstander bijvoorbeeld in z'n gezicht heb je dikke pech.. vooral buiten zijn hokje. Zo moeilijk is het allemaal niet.
...
Iemand die een Portugees neerbeukt, zou een medaille moeten krijgen. Maar, dat zal wel geen officiële regel zijn.
En 'possibly a red card'. Die had wat mij betreft ook wel gegeven mogen worden.Hompu schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:02:
[...]
BBC: absoluut een penalty (zelfs Rio Ferdinand)
BBC vond het ook een penalty dus is het al 67/33autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Dat alleen al geeft aan dat dit een 50/50 beslissing is.
En nu de penalty van Frankrijk, 99% vind het geen penalty?
...
Wel mooi, bij de NOS vinden ze het geen pingel, bij de Belg (Sonck en consorten) wel. Blijkbaar zijn de regels weer lekker interpretabel, aangezien iedereen van NOS en VRT nu onafhankelijk is.
Maar trok hij die gele kaart nou in of niet? Ik zit tegelijkertijd die andere wedstrijd te volgen, dus ik heb het niet helemaal meegekregen.RegularJohn schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:04:
[...]
En 'possibly a red card'. Die had wat mij betreft ook wel gegeven mogen worden.
Rood was voor mij wel iets teveel geweest.
Leuke poule dit echt!
Die statistieken bij Duitsland en Hongarije.. en dan staat Hongarije gewoon voor.
Leuke poule dit echt!
Die statistieken bij Duitsland en Hongarije.. en dan staat Hongarije gewoon voor.
Geen penaltyLuxicon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:05:
En nu de penalty van Frankrijk, 99% vind het geen penalty?
Als ik het allemaal zou lees en hoor kun je een strafschop geven maar ook niet. Dus dubieus en moeilijk.
Daarentegen... die strafschop voor Frankrijk was wél duidelijke kolder.
Daarentegen... die strafschop voor Frankrijk was wél duidelijke kolder.
Wat is die van Hooijdonk een vreselijke lul zeg. Echt met afstand de meest nare analist die er is. Blehhhhhh. Arrogante kwal.
En ik ben nog een Feyenoorder ook.
Heeft die niet bij Porto ofzo gespeeld?Harribo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:01:
Moest ff inderdaad in mijn ogen wrijven en weer eens goed kijken.... Andre Ooijer nb! ... Weer onder een steen vandaan gehaald...
En ik ook! Dus 75/25gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:04:
[...]
BBC vond het ook een penalty dus is het al 67/33
Denk dat er aardig wat Feyenoorders zijn die hem niet kunnen uitstaanremco112 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:05:
Wat is die van Hooijdonk een vreselijke lul zeg. Echt met afstand de meest nare analist die er is. Blehhhhhh. Arrogante kwal.
Gelukkig mag je hem gewoon in z'n gezicht slaan als je hem tegenkomt. Maakt hem blijkbaar niets uit. 🙃remco112 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:05:
Nu episode 2 van het toneelstuk, ben benieuwd...
Stelletje acteurs
Stelletje acteurs
Volgens mij is die wel blijven staan.autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:05:
[...]
Maar trok hij die gele kaart nou in of niet? Ik zit tegelijkertijd die andere wedstrijd te volgen, dus ik heb het niet helemaal meegekregen.
Voor mij niet, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan keepers die als een malloot inkomen (vuist vooruit, knie vooruit, etc, oinder het motto van 'zichzelf beschermen')sNielz123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:05:
Rood was voor mij wel iets teveel geweest.
Leuke poule dit echt!
Nou kom op!
Deze wedstrijd 1-1 en Duitsland nog even 3 keer scoren graag
Deze wedstrijd 1-1 en Duitsland nog even 3 keer scoren graag
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nou, haal de meetlat er maar weer bij...
Dat was snel.
Dat was snel.
[ Voor 17% gewijzigd door Hompu op 23-06-2021 22:10 ]
Zoals levende legende van Persie zou zeggen: “Pierre moet gewoon lekker gaan golven!”Deadsy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:07:
[...]
Denk dat er aardig wat Feyenoorders zijn die hem niet kunnen uitstaan
Nope, goalVlassie1980 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:09:
Crap... offside
Mooi ingeschoten. VARretje?
WHeheheheheh goal
WHeheheheheh goal
[ Voor 30% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-06-2021 22:10 ]
Mooi! Slaat nergens op dat buitenspel met 1 cm
Of toch nietVlassie1980 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:09:
Crap... offside
lol, Portugal virtueel vierde
Dat is precies waarom de VAR in het leven is geroepen. Buitenspel is buitenspel, of het nou met 1cm of met 10cm is. Waar wil jij de grens neerleggen dan?sNielz123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:10:
Wtf, en die van België toen was buitenspel met ocharm een kleine teen..
Here's to you Nicola and Bart
Ik moet toch zeggen, het is allemaal niet het mooiste voetbal dit toernooi maar het is wel super entertaining en volgens mij wordt er ook fors meer dan gemiddeld gescoord.
Zijn bij deze stand nou Portugal en Duitsland uitgeschakeld?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zooo daar zweefde die weer. Wat kan die man dat toch goed hè!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die Ronaldo moet op atletiek..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Eerste 3 gaan door.M@cer schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:11:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
ooo als het zo blijft bij Frankrijk pak ik 20 punten voor die pot, maar er zullen wel nog goals vallen
Helemaal vergeten dat deze poel zijn ontknoping heeft. Maar Duitsland staat achter?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik dacht net: die VAR gaat nog wel een centimetertje vinden! Gelukkig niet.sNielz123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:10:
Alleen Portugal. Duitsland heeft een beter doelsaldo dan Finland nu (0 tegenover -2 van Finland)M@cer schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:11:
Amen!Superkiwi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:11:
[...]
Dat is precies waarom de VAR in het leven is geroepen. Buitenspel is buutenspel, of het nou met 1cm of met 10cm is. Waar wil jij de grens neerleggen dan?
Bij 1 meter liefst. Vroeger moest het duidelijk zijn anders voordeel aanvallende partij. Vond dat beter.Superkiwi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:11:
[...]
Dat is precies waarom de VAR in het leven is geroepen. Buitenspel is buutenspel, of het nou met 1cm of met 10cm is. Waar wil jij de grens neerleggen dan?
Die Digne mag daar ook wel geel voor krijgen. Gewoon binnen de lijnen gaan liggen terwijl je er al buiten was.
Portugal staat 4de met deze score en ligt eruit, je kan hier scores invullen om te zien wie door gaat en wie eruit: https://www.marca.com/fut...d270e2704e12988b45c1.html
De tweede (Hongarije nu) van deze groep gaat aan de kant van Nederland zitten toch? Goede kansen voor Nederland om ver te komen lijkt het.
De tweede (Hongarije nu) van deze groep gaat aan de kant van Nederland zitten toch? Goede kansen voor Nederland om ver te komen lijkt het.
En bij 1.05m?sNielz123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:13:
[...]
Bij 1 meter liefst. Vroeger moest het duidelijk zijn anders voordeel aanvallende partij. Vond dat beter.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Tenzij Portugal met 4 doelpunten verschil verliest
Ik vind de Nederlandse oplossing eigenlijk prima
Frankrijk 1e, Hongarije 2e en Duitsland 3e als het zo blijft. En België speelt dan in e 8e finale tegen Duitsland.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Help me even. Wat is de Nederlandse oplossing?Bossie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:14:
[...]
Ik vind de Nederlandse oplossing eigenlijk prima
Dat had je als Hongarije toch ook niet durven dromen in deze poule?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Volgens mij maakt het met de huidige stand niet uit. Duitsland staat nu virtueel 3e omdat ze van Portugal gewonnen hebben.gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:14:
[...]
Tenzij Portugal met 4 doelpunten verschil verliest
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat met spelers en voeten en keepers en vuisten en slingeren.
Van Basten suggereerde afschaffen buitenspelremco112 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:15:
[...]
Help me even. Wat is de Nederlandse oplossing?
Geen Jinx doen hèM@cer schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:15:
DuitslandM@cer schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:15:
90 minuten
Zijn we er dan toch weer ingetuind
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dit topic is gesloten.