Ankona schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:31:
[...]
Kijk dan goed. Die keeper stompt gewoon de bal weg en die portugees kopt daarna nog tegen de hand.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ankona schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:31:
[...]
Kijk dan goed. Die keeper stompt gewoon de bal weg en die portugees kopt daarna nog tegen de hand.
Meerdere keren gezien maar zie niet wat jij ziet. Kom.maar op met een streamable linkje dan.Ankona schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:31:
[...]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Twente komt eraan!
[ Voor 32% gewijzigd door Arjan90 op 23-06-2021 21:33 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Belgie ookHompu schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:32:
Terechte strafschop. Keeper schampt op goed geluk de bal, maar knalt die speler bijna KO.
Overigens: duo commentaar van de BBC vindt het ook terecht
Alsof wij zo netjes speelden toenVlassie1980 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:02:
[...]
In 2006 speelde heel Portugal vies
En ik ben dat nog niet vergeten kan ik je zeggen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ronaldo is geen Depay die alles mistMiki schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:33:
Het is eerder de knotsgekke poule dan de poule des doods. Bizar hoe nu de stand is…
Weg
Is dat zo? Als ik een sliding inzet en:gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:31:
[...]
|Maar de bal raakt eerst danilo en dan pas de hand van de keeper dus de keeper is te laat en dus is het gevaarlijk inkomen.
...
Die hebben wel een beer van een spits, tjongegambieter schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:34:
Hongarije maakt deze groep leuk!
Je mag iemand ook niet schoppen, maar als je eerst de bal speelt mag het vaak zatRegularJohn schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:32:
Of hij nou de bal raakt, of niet. Je mag niet iemand tegen z'n hoofd slaan. Terechte penal.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
...
Idd verbazingwekkend hoeveel mensen het anders denken te zien. Dit is gewoon keepen, en niets anders dan een keeper hoort te doen.JoteW schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:32:
Misschien dat de helft hier morgen even naar specsavers kan gaan? Hij raakt toch echt de bal.. daarna idd het hoofd, kan met beide beslissingen leven
[ Voor 5% gewijzigd door Ankona op 23-06-2021 21:37 ]
alles kan off-topic
Eens.Harribo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:32:
Op zich prima voor de wedstrijd. Frankrijk speelde vrij laf tot nu toe
En nu even deze situatie aanpassen: je komt met een flinke snelheid hard aangevlogen en schiet de bal op hoofdhoogte weg, in dezelfde beweging knal je een speler KO, (Muller tegen een NL international niet heel lang geleden presteerde hetzelfde, die mocht het veld af.) Geen gevaarlijk spel zeker?Tk55 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Is dat zo? Als ik een sliding inzet en:
1. tegenstander verandert de bal van richting
2. ik raak de bal
3. daarna raak ik de tegenstander
Dan heb ik volgens de scheidsrechter de bal gespeeld. Dat is in deze situatie (met keeper) ook het geval. Welke regel maakt dit dan anders?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik mag hopen dat jij niet op een amateurveld staat. Wel eens van gevaarlijk spel gehoord. 5m doelgebied van de keeper, etc?Ankona schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:36:
[...]
Idd verbazingwekkend hoeveel mensen het anders denken te zien. Dit is gewoon keepen, en niets anders dan een keeper hoort te doen.
Ik kan echter niet met deze beslissing leven (ok, ergens wel omdat die wedstrijd voor mij niet zo belangrijk is, maar het is gewoon een compleet foute beslissing te onbegrijpelijk niet door de var gecorrigeerd werd)
Het is jouw ogen een foute beslissing, maar volgens de regels en volgens de common sense / obvious gehalte duidelijk niet toegestaan om iemand in z'n gezicht te stompen. Ook de keeper mag dat niet, vooral niet buiten zijn eigen hokje.Ankona schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:36:
[...]
Idd verbazingwekkend hoeveel mensen het anders denken te zien.
Ik kan echter niet met deze beslissing leven (ok, ergens wel omdat die wedstrijd voor mij niet zo belangrijk is, maar het is gewoon een compleet foute beslissing te onbegrijpelijk niet door de var gecorrigeerd werd)
...
Was tegen Tagliafico, toch?Youp1e schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:36:
[...]
En nu even deze situatie aanpassen: je komt met een flinke snelheid hard aangevlogen en schiet de bal op hoofdhoogte weg, in dezelfde beweging knal je een speler KO, (Muller tegen een NL international niet heel lang geleden presteerde hetzelfde, die mocht het veld af.) Geen gevaarlijk spel zeker?
Zou ook kunnen ja, CL. Geloof dat je gelijk hebt!
Overigens zou ik Tagliafico best als linksback van Oranje willen hebben hoorYoup1e schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:38:
[...]
Zou ook kunnen ja, CL. Geloof dat je gelijk hebt!
https://www.voetbalprimeu...doelpunt-van-ronaldo.htmlAnkona schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:36:
[...]
Idd verbazingwekkend hoeveel mensen het anders denken te zien. Dit is gewoon keepen, en niets anders dan een keeper hoort te doen.
Dan is het sowieso gevaarlijk spel (want hoog been). Zelfs bij bijna raken is het dan een overtreding. Een keeper opereert sowieso op ooghoogte, dus dan is het een vuist tegen het hoofd niet per definitie gevaarlijk spel (wat volgens mij is wat jij bedoelt).Youp1e schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:36:
[...]
En nu even deze situatie aanpassen: je komt met een flinke snelheid hard aangevlogen en schiet de bal op hoofdhoogte weg, in dezelfde beweging knal je een speler KO, (Muller tegen een NL international niet heel lang geleden presteerde hetzelfde, die mocht het veld af.) Geen gevaarlijk spel zeker?
Omdat die portugees het netjes vroeg. Dan luistert deze scheids.New Yorker schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:40:
Waarom geel
Damn inderdaad.. Veld kan het tot nu toe hebben, wat is de kans dat ze de wedstrijd stilleggen? Alleen bij bliksem?autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:36:
Lekker weertje in München.
Een duo-penotti: 1) voor de overtreding, en 2) het daarna wegwuiven van de waarschuwing van de scheids.New Yorker schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:40:
Waarom geel
Elke speler kan op elk deel van het veld op 'ooghoogte' opereren. Lekker non-argument.Tk55 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:40:
[...]
Dan is het sowieso gevaarlijk spel (want hoog been). Zelfs bij bijna raken is het dan een overtreding. Een keeper opereert sowieso op ooghoogte, dus dan is het een vuist tegen het hoofd niet per definitie gevaarlijk spel (wat volgens mij is wat jij bedoelt).
[ Voor 16% gewijzigd door M@cer op 23-06-2021 21:42 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Gewoon niet achter komenM@cer schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:41:
Deze wedstrijd laat precies zien waarom ik blij ben dat we Portugal ontlopen. Zuigen, tieren en gele kaarten aansmeren.
Schiet tussen de palen en je scoort!
PortugalTk55 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:42:
Portugal haalt zoals gewoonlijk alles uit de kast om Frankrijk te treiteren. Scheidsrechters én tegenstanders blijven er voor vallen
Als jij het verschil tussen keeper en veldspeler niet wil erkennen hoeven we ook niet verder door te gaan. Jammer.Youp1e schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:41:
[...]
Elke speler kan op elk deel van het veld op 'ooghoogte' opereren. Lekker non-argument.
Als je met gestrekt been de bal raakt en daarna de man krijg je ook rood.JoteW schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:32:
Misschien dat de helft hier morgen even naar specsavers kan gaan? Hij raakt toch echt de bal.. daarna idd het hoofd, kan met beide beslissingen leven
[ Voor 21% gewijzigd door Hompu op 23-06-2021 21:47 ]
Ik moet altijd een beetje lachen als Oranje of een Nederlandse club er in blijft trappen. Het is namelijk echt altijd hetzelfde liedje, bij Portugal en bijv. Atletico Madrid.M@cer schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:41:
Deze wedstrijd laat precies zien waarom ik blij ben dat we Portugal ontlopen. Zuigen, tieren en gele kaarten aansmeren.
En die Fransen trappen er met open ogen in.
Als er één speler ooit een doodschop moet krijgen...prOnorama2 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:43:
[...]
Képler Laveran Lima Ferreira (alias Pepe)
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zal hem niet gevenDracula schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:45:
Ehm pingel?
Schiet tussen de palen en je scoort!
...
Een speler kan zijn voeten niet overal laten slingeren net zoals een keeper z'n vuisten niet overal kan laten slingeren. Zeker niet buiten z'n beschermd doelgebied.Tk55 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:44:
[...]
Als jij het verschil tussen keeper en veldspeler niet wil erkennen hoeven we ook niet verder door te gaan. Jammer.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Niet normaal, die idioot die VAR heet moet echt ingrijpen. Kansloos.Luxicon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:46:
Hahaha, dit vind ik dus absoluut geen penalty.
XXXVI
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Tis wel een pedante rare scheids, niet alleen nu.jaapstobbe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:46:
geen wedstrijden meer voor deze scheids
Nieuwe Battle of Nuremberg incoming? SmullenHerman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:47:
Frankrijk doet een Portugaltje.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Gelukkig stopt die na dit toernooi, belachelijke scheids. Heb hem al meerdere classicos kapot zien fluiten door steeds het mannetje te willen zijnjaapstobbe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:46:
geen wedstrijden meer voor deze scheids
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Vraag Sierd maar ff wat hij van De scheids vindtChelseamarre123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:46:
Die Laos wil toch ook altijd in de belangstelling staan. Man man
Echt een verschrikkelijke man. Hou mijn hart altijd vast als ik hem het veld op zie lopen.Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:46:
Die Laos wil toch ook altijd in de belangstelling staan. Man man
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
En de port ook inleveren.toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:48:
Belachelijke penalty, scheids en bijbehorende VAR meteen van het toernooi halen (en stokbrood en fles wijn afpakken)
Het is wel een leuke toneelstukjeHarribo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:49:
Wat mij betreft mogen Frankrijk en Portugal er wel beiden uit. Anti voetbal
Weg
Inderdaad… Duitsland speelt de beste wedstrijd van het EK de vorige wedstrijd en Hongarije verdient het ook gewoon om door te gaan.Harribo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:49:
Wat mij betreft mogen Frankrijk en Portugal er wel beiden uit. Anti voetbal
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dat klopt als het een overtreding is. Het duwtje is erg licht en Mbappe laat zich heel makkelijk vallen. Daarom is er discussie.ricardo246 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:48:
Impopulaire mening, maar scoringskans ontnomen, dus op de stip?
Ik vind het eerlijk gezegd niet eens een overtreding. Die Portugees maakt zich iets breder, en Mbappe rent op hem af en gaat gelijk liggen na contact.ricardo246 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:48:
Impopulaire mening, maar scoringskans ontnomen, dus op de stip?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq