Duitsers stonden in gedachten al onder de douche
Ach Luuk de Jong had die bal er zelf ingetikt of ook nog wel voorgekregen, het wordt imo bijzonderder gemaakt dan het is omdat het Ronaldo is.DutchOwnage schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:25:
Tja, toch blijft 't een fenomeen...
+1xzaz schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:28:
Wat. Een. Wedstrijd
Aantrekkelijke pot voetbal die ze op de mat leggen! Bij een pot als dit maakt het me ook niet uit wie er wint.
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2021 19:29 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Snowdog schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:28:
[...]
Ach Luuk de Jong had die bal er zelf ingetikt of ook nog wel voorgekregen, het wordt imo bijzonderder gemaakt dan het is omdat het Ronaldo is.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 19-06-2021 19:30 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verreweg de leukste wedstrijd tot nu toe. Als Coca Cola (Zero) fanaat gun ik het de Duitsers meer
Maar hij is er wel Altijd. Is ook een kwaliteit.Snowdog schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:28:
[...]
Ach Luuk de Jong had die bal er zelf ingetikt of ook nog wel voorgekregen, het wordt imo bijzonderder gemaakt dan het is omdat het Ronaldo is.
Ssst, don't jinx it
P.s. als Portugal zo doorgaat misschien huilende Duitsers. Het enige dat beter is dan huilende Portugezen
[ Voor 23% gewijzigd door DaWayne op 19-06-2021 19:32 ]
Yep, dat klopt, maar om dan te doen of dit zo uitzonderlijk is. Hij staat er, doet zijn ding en het is een goal. Goed gedaan, maar meer ook niet. Ik voel me dan een beetje als Memphis die de pass geeft op de 2-0 van Nederland of de penalty maakt, hij krijgt alleen kritiek. Ronaldo laat ook niks zien deze hele wedstrijd, maar hij doet ongeveer hetzelfde, maar dat is dan de grote ster.DutchOwnage schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:30:
[...]
Maar hij is er wel Altijd. Is ook een kwaliteit.
Ik bedoel prima, hij heeft zijn reputatie zeker verdiend maar het is een beetje meten met 2 maten. We hoeven het denk ik niet groter te maken dan het is. Ik zie vandaag geen uitblinker Ronaldo iig. Sorry, verder geweldige wedstrijd, maar we hoeven het denk ik voor bepaalde spelers niet groter te maken dan het is.
Als Turkije morgen gelijkspeelt tegen Zwitserland ontloopt Oranje groep F.
Fair enoughSnowdog schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:33:
[...]
Yep, dat klopt, maar om dan te doen of dit zo uitzonderlijk is. Hij staat er, doet zijn ding en het is een goal. Goed gedaan, maar meer ook niet. Ik voel me dan een beetje als Memphis die de pass geeft op de 2-0 van Nederland of de penalty maakt, hij krijgt alleen kritiek. Ronaldo laat ook niks zien deze hele wedstrijd, maar hij doet ongeveer hetzelfde, maar dat is dan de grote ster.
Ik bedoel prima, hij heeft zijn reputatie zeker verdiend maar het is een beetje meten met 2 maten. We hoeven het denk ik niet groter te maken dan het is. Ik zie vandaag geen uitblinker Ronaldo iig. Sorry, verder geweldige wedstrijd, maar we hoeven het denk ik voor bepaalde spelers niet groter te maken dan het is.
Heb dat wel meer bij andere grote sporters in andere sporten. "Oh kijk eens hoe hij/zij dat doet", terwijl als een niet top-20 speler of geen wereldkampioen hetzelfde zou doen, er geen aandacht zou worden besteed.Snowdog schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:33:
[...]
Yep, dat klopt, maar om dan te doen of dit zo uitzonderlijk is. Hij staat er, doet zijn ding en het is een goal. Goed gedaan, maar meer ook niet. Ik voel me dan een beetje als Memphis die de pass geeft op de 2-0 van Nederland of de penalty maakt, hij krijgt alleen kritiek. Ronaldo laat ook niks zien deze hele wedstrijd, maar hij doet ongeveer hetzelfde, maar dat is dan de grote ster.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wordt een razend spannende laatste ronde in elk geval in deze poule. Volgens mij kunnen alle eindstanden behalve Hongarije op 1 nog.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Knalletje hoor
Echt wel met afstand de lekkerste pot voetbal van dit toernooi tot nog toe.
Yep, de kans op Portugal, Duitsland of Frankrijk is maar klein. Maar Kroatië of Tjechie wordt ook geen kat in het bakkie vrees ik. Al hebben we echt wel goede kansen.Enigmus schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:33:
[...]
Hoop echt dat die Portugezen nu snel scoren. Niet dat ik ze de overwinning gun, maar wat een pot wordt het dan.
alles kan off-topic
Heet jij Hugo?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hopelijk slikt de scheids zijn fluitje in zodat ie straks niet af kan fluiten.
Boel bloedt dood nu. Hopen op een snelle goal van Portugal.
Maar hoe groot is die kans? Andere optie is dat de nr. 3 uit de Belgische en Spaanse groep samen buiten de boot vallen. Dacht ik...Enigmus schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:33:
[...]
En Duitsland blijft maar wisselen om te rekken...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe kan je trouwens als land toch bedenken om in een polo te gaan voetballen?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Daar was Portugal toch nog even. Voor een slotoffensief is het nu te laat, helaas pindakaas.
Nou Portugal begint toch langzaam een aardige kledingindustrie op te bouwen.M@cer schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:48:
Hoe kan je trouwens als land toch bedenken om in een polo te gaan voetballen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit had zelfs Immers beter gekund
Hier heb je een schema met alle mogelijke scenario's:D-e-n schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:45:
[...]
Maar hoe groot is die kans? Andere optie is dat de nr. 3 uit de Belgische en Spaanse groep samen buiten de boot vallen. Dacht ik...
https://ekvoetbal.nl/tegen-welke-nummer-3-speelt-nederland/
Als wij de volgende ronde de Duitsers treffen, wordt het feest.
Duitsers zijn bang voor ons. Daar begint het al mee. Maar angst kan je overwinnen, en dat hebben ze er bij de Duitsers ingeramt.
Totdat ze tegen Nederland moeten spelen, zal Duitsland redelijk makkelijk richting finale voetballen. Het is een goed team en ze zijn retegevaarlijk.
Duitsers zijn bang voor ons. Daar begint het al mee. Maar angst kan je overwinnen, en dat hebben ze er bij de Duitsers ingeramt.
Totdat ze tegen Nederland moeten spelen, zal Duitsland redelijk makkelijk richting finale voetballen. Het is een goed team en ze zijn retegevaarlijk.
Leukste pot tot zover dit! Met Italië-Zwitserland als goede tweede en Denemarken-België als goede derde.
Hopelijk gaan we dit niveau vaker kunnen zien
Duitsland wint gewoon van Hongarije, die worden geen derde, dan wordt het Portugal of wellicht zelfs Frankrijk
Ik mis Nederland-Oekraine hier, dat was een leukere pot dan Denemarken-Belgie zou ik zeggen. Maar goed, poeh, als we de derde ploeg in deze poule zouden krijgen ... Dan is het wel einde toernooi vrees ik. Andere kant, je moet die teams toch verslaan, dus in principe prima. Hoop wel echt dat het niet Duitsland wordt. Ik denk echt dat we betere kansen hebben tegen die andere 2 teams (ondanks onze reputatie tegen Portugal).Superkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 20:03:
Leukste pot tot zover dit! Met Italië-Zwitserland als goede tweede en Denemarken-België als goede derde.
Ned-Oek heb ik (als enige wedstrijd) niet gezien dus die geloof ik op je woord 
Je tweede deel ben ik het 100% mee eens. We zitten nu in een poule met matige tegenstanders waar we op voorhand al niet van mogen verliezen, daarom zie ik het liefst een sterke tegenstander in de 8e finale om te zien waar we nu écht staan, al is het maar vanwege het veel leukere affiche.
Je tweede deel ben ik het 100% mee eens. We zitten nu in een poule met matige tegenstanders waar we op voorhand al niet van mogen verliezen, daarom zie ik het liefst een sterke tegenstander in de 8e finale om te zien waar we nu écht staan, al is het maar vanwege het veel leukere affiche.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 21-06-2021 11:46 ]
Als Frankrijk van Portugal wint zou het zo maar kunnen dat Portugal gewoon naar huis gaat met 3 punten. Dan zijn ze niet zomaar 1 van de beste nummers 3 toch?Exocet schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 20:15:
Duitsland wint gewoon van Hongarije, die worden geen derde, dan wordt het Portugal of wellicht zelfs Frankrijk
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik acht het niet waarschijnlijk dat we 4 poules krijgen waar de nummer 3 op 4 punten komt.M@cer schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:40:
[...]
Als Frankrijk van Portugal wint zou het zo maar kunnen dat Portugal gewoon naar huis gaat met 3 punten. Dan zijn ze niet zomaar 1 van de beste nummers 3 toch?
- In poule A hebben we een nummer drie op 4 punten.
- In poule B moet of Finland of Rusland gelijkspelen terwijl de ander wint.
- In poule C is het alleen mogelijk als Oostenrijk - Oekraine gelijk eindigt.
- In poule D als in beide duels een winnaar komt (maakt niet uit wie er dan wint).
- In Poule E zijn er meerdere scenario's, maar als Polen wint is er altijd een nummer 3 met 4 punten.
Als er een nummer 3 met 3 punten door mag komt het aan op doelsaldo*. Daar staan de Portugezen er gunstiger voor dan Oostenrijk, Rusland, Finland, Oekraine of Slowakije. Zowel qua doelsaldo (+1) als goals vóór (5) is de uitgangspositie het beste. Zelfs als ze 2-0 verliezen zijn ze bijna gegarandeerd beste nummer-3-met-3-punten. Alleen een monsteroverwinning van Denemarken kan daar misschien nog roet in het eten gooien.
Hoe dan ook is er een behoorlijke kans dat we het vanavond weten. Poule B & C acht ik allebei het minst waarschijnlijk voor 4 punten op plek 3. Als dat uitkomt is Portugal zo goed als zeker door.
(*Spanje kan ook op 3 punten komen, maar 1x winnen > 3x gelijk in de bepaling van beste nummer 3).
Regeren is vooruitschuiven
Het zou mij niets verbazen als Oekraïne en Oostenrijk het vanavond op een gelijkspel laten uitkomen.. Allebei door.
..
[ Voor 99% gewijzigd door strafschop op 21-06-2021 13:15 ]
Dat is sportief uitgespeeld, Portugal is nu zeker door.M@cer schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:58:
Het zou mij niets verbazen als Oekraïne en Oostenrijk het vanavond op een gelijkspel laten uitkomen.. Allebei door.
edit: behalve als Hongarije wint van Duitsland en Portugal verliest van Spanje. Spannende poule eigenlijk.
[ Voor 16% gewijzigd door T-MOB op 21-06-2021 23:15 ]
Portugal moet tegen Frankrijk, mochten ze met >2 doelpunten verschil verliezen, Duitsland wint of speelt gelijk, Kroatië of Schotland wint en Spanje speelt gelijk of wint, kunnen ze naar huis.T-MOB schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:11:
[...]
Dat is sportief uitgespeeld, Portugal is nu zeker door.
edit: behalve als Hongarije wint van Duitsland en Portugal verliest van Spanje. Spannende poule eigenlijk.
En in mijn boekje is dat helemaal geen onrealistisch scenario.
Ik weet even niet wat er gebeurd bij een soortgelijk scenario en Portugal verliest met 2 doelpunten verschil. Ik gok dat Portugal dan doorgaat aangezien die de meeste goals hebben gemaakt in dat geval.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit soort discussie laat goed zien waarom dat "beste derde plekken" zo smerig is. Degenen die in de groepen B, D, E en F weten veel meer wat ze moeten doen om zich te kwalificeren, terwijl die in de groepen A en C dat niet wisten. Elke groep zou onafhankelijk moeten zijn qua kwalificatie.St@m schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 00:17:
Portugal moet tegen Frankrijk, mochten ze met >2 doelpunten verschil verliezen, Duitsland wint of speelt gelijk, Kroatië of Schotland wint en Spanje speelt gelijk of wint, kunnen ze naar huis.
Ik weet even niet wat er gebeurd bij een soortgelijk scenario en Portugal verliest met 2 doelpunten verschil. Ik gok dat Portugal dan doorgaat aangezien die de meeste goals hebben gemaakt in dat geval.
Als ze dan die 4 x derde plek nodig hebben, dan lekker loten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als Spanje gelijkspeelt liggen ze er zelf uit, aangezien aantal overwinningen belangrijker is dan doelsaldo. Als Portugal met 2 of minder doelpunten verschil verliest en derde in de poule wordt zijn ze door. Winst van Hongarije ism verlies van Portugal is ongeveer de enige optie waarmee Portugal er uitgaat. Ik zie Portugal niet snel met 3 doelpunten verschil verliezen (en ook bij Spanje-Slowakije zie ik het geen 5-4 worden).St@m schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 00:17:
[...]
Portugal moet tegen Frankrijk, mochten ze met >2 doelpunten verschil verliezen, Duitsland wint of speelt gelijk, Kroatië of Schotland wint en Spanje speelt gelijk of wint, kunnen ze naar huis.
Precies. Portugal heeft het beste uitgangspunt qua doelsaldo om met 3 punten een beste nr 3 te worden.Ik weet even niet wat er gebeurd bij een soortgelijk scenario en Portugal verliest met 2 doelpunten verschil. Ik gok dat Portugal dan doorgaat aangezien die de meeste goals hebben gemaakt in dat geval.
Het gunstigste scenario voor Nederland is trouwens dat zowel Portugal als Hongarije winnen (met kleine cijfers). In dat geval treffen we Hongarije.
Er is toch al geloot voor de poule-indeling? Het voordeel is zo al door het lot bepaald. Voor zover het een voordeel is. Want als je in poule A-C zit weet je van te voren ook wel dat je zoveel mogelijk punten en doelpunten moet hebben. Ongeveer het enige voordeel dat ik kan bedenken is dat je va banque gaat spelen als je weet dat je nog 1 doelpuntje nodig hebt. Dat risico neem je niet als je in poule A zit.gambieter schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 00:46:
[...]
Dit soort discussie laat goed zien waarom dat "beste derde plekken" zo smerig is. Degenen die in de groepen B, D, E en F weten veel meer wat ze moeten doen om zich te kwalificeren, terwijl die in de groepen A en C dat niet wisten. Elke groep zou onafhankelijk moeten zijn qua kwalificatie.
Met 24 landen zou je ook 8 poules van 3 kunnen maken, waarbij de eerste 2 doorgaan. Qua standen is dat eerlijker, maar ook dan heb je een informatievoorsprong als je de laatste wedstrijd speelt. En UEFA heeft 4 wedstrijden minder te verkopen.
Heb je hier een bron van? Ik heb een bron die anders spreekt:T-MOB schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:42:
[...]
Als Spanje gelijkspeelt liggen ze er zelf uit, aangezien aantal overwinningen belangrijker is dan doelsaldo.
https://www.ek2020-voetba...este_nummers_drie_bepaald
Overigens nog een aanvullingNadat alle wedstrijden in de groepsfase gespeeld zijn, wordt er een lijst gemaakt met alle nummers 3. Deze worden dan gerangschikt op de volgende punten:
Het aantal behaalde punten
Beste doelsaldo
Aantal gescoorde doelpunten
Aantal gewonnen wedstrijden
Fair play (3 punten voor een rode kaart, 1 punt voor een gele kaart, waarbij het land met de minste punten wint. Twee keer geel voor eenzelfde speler in een wedstrijd en dus rood betekent ook 3 punten.)
Positie in de ‘overall European Qualifiers rankings’ (zie Artikel 23 van de UEFA spelregels van EURO 2020 of Wikipedia: UEFA Euro 2020 qualifying)
Vanavond eerst maar eens zien of er een winnaar komt bij Kroatië - Schotland
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 22-06-2021 10:19 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hmm, je hebt gelijk: UEFA-regels.St@m schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:54:
[...]
Heb je hier een bron van? Ik heb een bron die anders spreekt:
https://www.ek2020-voetba...este_nummers_drie_bepaald
Maar op zich maakt het voor Portugal niet uit. Want als Spanje daar met 3 punten nummer 3 wordt gaat er nog een andere nummer 3 met 3 punten door -> Portugal. Je hebt dan alleen in pool A 4 punten op 3, en mogelijk in poule D.
ALS Portugal met meer dan 2 doelpunten verliest (en alle andere alsen) ligt Portugal er uit (met 3 punten), het doelsaldo is dan namelijk -2 (nu +1). Jij houdt het niet voor mogelijk, ik welT-MOB schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:30:
[...]
Hmm, je hebt gelijk: UEFA-regels.
Maar op zich maakt het voor Portugal niet uit. Want als Spanje daar met 3 punten nummer 3 wordt gaat er nog een andere nummer 3 met 3 punten door -> Portugal. Je hebt dan alleen in pool A 4 punten op 3, en mogelijk in poule D.
Oekraïne en Finland hebben ook 3 punten he.
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 22-06-2021 10:50 ]
Ik acht 3 doelpunten meer voor Frankrijk inderdaad niet zo waarschijnlijk. Maar mocht het gebeuren dan hoop ik op een totale houdini van Finland. Daarvoor moet Schotland gelijkspelen, Slowakije winnen, Zweden winnen, Duitsland een punt pakken en een monsterzege voor Frankrijk met 4 doelpunten verschil.St@m schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:48:
[...]
ALS Portugal met meer dan 2 doelpunten verliest (en alle andere alsen) ligt Portugal er uit (met 3 punten), het doelsaldo is dan namelijk -2 (nu +1). Jij houdt het niet voor mogelijk, ik wel
Oekraïne en Finland hebben ook 3 punten he.
Geen idee wat Frankrijk en Portugal gaan doen; maar ik denk dat Duitsland vanavond helemaal los gaat. Blitzkrieg tegen Hongarije, ik verwacht een nulletje of 5.
Duitsland maakte ook vier doelpunten tegen Portugal (nou ja, daar hielpen een paar Portugezen een handje meeT-MOB schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:08:
[...]
Ik acht 3 doelpunten meer voor Frankrijk inderdaad niet zo waarschijnlijk.
Het probleem is denk ik dat Frankrijk graag de bal aan de tegenstander laat en dan in de omschakeling wil toeslaan, en de Portugezen doen hetzelfde. En aan één punt hebben Ronaldo en co. genoeg. Ik verwacht een vreselijke wedstrijd om naar te kijken. Met de speelstijl van beide landen blijft de bal gewoon op de middenstip liggen de hele wedstrijd
Kijk eens wat een publiek daar in Boedapest, wat hebben we dat gemist mensen.
Herhaling van de EK "16 finale, waar is Eder?
Herhaling van de EK "16 finale, waar is Eder?
Pff, ben in dubio voor wie ik nou moet zijn want beide ploegen mogen wat mij betreft keihard op hun bek gaan. Frankrijk vanwege hun laffe spel en Portugal omdat het Portugal is 
edit: en het zou een ontzettend goede grap zijn als de nummer 3 van deze poule niet doorgaat maar wel Finland
<== dan moet Frankrijk even met 4-0 winnen dus toch maar voor Frankrijk
edit: en het zou een ontzettend goede grap zijn als de nummer 3 van deze poule niet doorgaat maar wel Finland
[ Voor 34% gewijzigd door gws24 op 23-06-2021 20:59 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Alleen Pepe speelt vies?gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:57:
Pff, ben in dubio voor wie ik nou moet zijn want beide ploegen mogen wat mij betreft keihard op hun bek gaan. Frankrijk vanwege hun laffe spel en Portugal omdat het Portugal is
edit: en het zou een ontzettend goede grap zijn als de nummer 3 van deze poule niet doorgaat maar wel Finland<== dan moet Frankrijk even met 4-0 winnen dus toch maar voor Frankrijk
Weg
In 2006 speelde heel Portugal vies
En ik ben dat nog niet vergeten kan ik je zeggen.
Laat die Fransen maar lekker met 4-0 winnen dan.
Portugal is vanwege het verleden mijn aartsvijand bij interland voetbal en Ronaldo, ondanks dat het naast Messi de beste speler ter wereld is al heel lang, vind ik een huilebalk. Alle twee totaal geen goede reden en nogal zielig ook maar vandaar de
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit dus, Deco wat een smeerlap was dat. Overigens deed Ronaldo toen al mee.Vlassie1980 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:02:
[...]
In 2006 speelde heel Portugal vies
En ik ben dat nog niet vergeten kan ik je zeggen.
Laat die Fransen maar lekker met 4-0 winnen dan.
Ehh? Dit klopt niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Duitsland de beste nr 4.
⏩ PVOutput☀️
Gaat me niet zeggen dat de Duitsers eruit vliegen
Lol dit wordt een gekke avond zo
Ze moeten tegen een best stug ploegje. Dat zal nog best lastig worden!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hongarije door dat mag helemaal niet van de EU (die dekselse Denen met hun eigen munt zijn ook al door).
Duitsers komen altijd terug.
⏩ PVOutput☀️
Ja, morgen komen ze al terugQuad schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:19:
alles kan off-topic
Moeten ze die bal er wel inleggen bij een goeie voorzet ... 3 man niet schieten of gewoon de bal missen, zo gaan ze niet winnenQuad schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:19:
Gaat echt wel gebeuren. 1x kruising en 1x keeper van dichtbij in 1 minuut.redfoxert schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:20:
[...]
Moeten ze die bal er wel inleggen bij een goeie voorzet ... 3 man niet schieten of gewoon de bal missen, zo gaan ze niet winnen
⏩ PVOutput☀️
Kom maar met de var, geen overtreding.
alles kan off-topic
Zo! Het was even wachten op de herhaling maar hallo die krijgt vol een knuist in de kanis zeg.
Irritant dat zeuren met een heel team bij de scheidsrechter.
Vind het wel een penalty
Vind het wel een penalty
Vuist en elleboogYoup1e schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:29:
Zo! Het was even wachten op de herhaling maar hallo die krijgt vol een knuist in de kanis zeg.
Wut? Die gast gaat bijna door die speler zijn hoofd heen en raakt de bal niet eens.Ankona schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:29:
Kom maar met de var, geen overtreding.
Nog even afgezien van of het een overtreding is of niet (ik vind van niet), maar geeft hij nou eerst geel en trekt hij die in?
Keeper raakte eerst de bal
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Nee hij raakt de bal niet, volgens mijHerman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:30:
[ Voor 3% gewijzigd door Dracula op 23-06-2021 21:30 ]
Je mag dus niet meer keepen. Stop dan maar met dit spel en zet mini goaltjes mee.
Wat een onzin om hier een strafschop in te zien.
alles kan off-topic
Keeper mag blij zijn dat hij nog op het veld staatHerman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:30:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jawel, duidelijk te zien in de herhaling.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En in bijna elke andere situatie is het dan geen penalty… zo’n onzinHerman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:30:
Speler raakte eerst de bal?Herman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:30:
Vanuit die andere camera hoek wel, heel licht overigens
Als je met bal het hoofs bedoeld van de speler dannwel iddHerman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:30:

Ronaldoooo!!!
Kijk dan goed. Die keeper stompt gewoon de bal weg en die portugees kopt daarna nog tegen de hand.v8power67 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:30:
[...]
Wut? Die gast gaat bijna door die speler zijn hoofd heen en raakt de bal niet eens.
alles kan off-topic
Hij kreeg een elleboog.Ankona schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:30:
Je mag dus niet meer keepen. Stop dan maar met dit spel en zet mini goaltjes mee.
Weg
De keeper zat er helemaal naast. Of je raakt de bal, of je zit mis, en hij had meer het hoofd van de tegenstander in het vizier, anders raak je de bal.
...
Huh? Was buiten 5 meter gebied dus geen keeper bescherming oid gewoon te laat dus terechte pingel.Ankona schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:30:
|Maar de bal raakt eerst danilo en dan pas de hand van de keeper dus de keeper is te laat en dus is het gevaarlijk inkomen.Herman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:30:
Die keeper slaat die speler KO. Die keeper dit gewoon (net) niet goed. 100% penalty
[ Voor 30% gewijzigd door Agent47 op 23-06-2021 21:32 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Jawel, op een herhaling was te zien dat de keeper eerst de bal raakte. De vraag is of dat invloed heeft op de uiteindelijke beslissing.
Wat is dit dan joh, Portugal virtueel op 1.

⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.