Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik ook en dat had ik eind jaren 80 nooit gedacht.
Yup!Weer own goal?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Excuses. ik vond het een fraaie goalmavaros schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:39:
[...]
Toevallig liep er een Duitser in de weg. Er zit weinig voetbalkunde achter die goal.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
dat ze een nr3 uit een andere groep treffenD-e-n schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:41:
Wat is nu eigenlijk gunstig voor Oranje vraag ik me af?
Zo snel mogelijk eruit om teleurstelling te voorkomen.D-e-n schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:41:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Indien Portugal, Duitsland of Frankrijk niet als 3e best geplaatsten door zal gaan..D-e-n schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:41:
...
Tjah, wie heb jezelf liever als mogelijke tegenstander. Portugal, Duitsland of Frankrijk.D-e-n schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:41:
Maar hopelijk een nummer drie uit een andere groep
Leuke wedstrijd om te zien!
niet iedereen heeft een bierbuikje
DitGrindtegel schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:41:
[...]
dat ze een nr3 uit een andere groep treffen

Als we niet meer weten of het een d of een t moet zijn laten we 'm maar gewoon helemaal weg?xzaz schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:40:
Zijn ze er dan toch weer ingetuin

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tevreden?Snowdog schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:41:
Hoop dat ze zo nog even een beeld laten zien met lijntjes, want dat leek toch wel heel hard op buitenspel. Ik bedoel dat ze het niet tellen als buitenspel omdat het verschil zo klein was, prima, maar ze moeten wel consistent zijn.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Maakt eigenlijk weinig uit. Enige ploeg die we tegen kunnen komen is de nummer 3 als die zich kwalificeren. Vanuit dat oogpunt is een gelijkspel of verlies voor Duitsland hier positief. Mocht Hongarije winnen van Duitsland, dan ligt Duitsland eruit. Als Duitsland hier verliest of gelijkspeelt dan moeten ze winnen van Hongarije. Als ze winnen is een gelijkspel voor de Duitsers genoeg. De kans dat we de #3 van deze poule loten is echter maar 33%, dus zoveel maakt het allemaal niet uit.D-e-n schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:41:
Edit: nouja, klopt niet helemaal, als Duitsland wint en Portugal verliest van Frankrijk, dan zou zelfs Portugal nog als laatste kunnen eindigen (als het op onderling resultaat gaat iig (dacht het wel?), maar dat zijn allemaal vrij onwaarschijnlijk scenario's. Denk dat Frankrijk en Port ook gewoon gelijk gaan spelen die laatste wedstrijd. Mooi resultaat voor beide ploegen. De kans dat Duitsland wint van Hongarije lijkt me ook groter dan andersom.
[ Voor 25% gewijzigd door Snowdog op 19-06-2021 18:51 ]
Maakt niks uit.D-e-n schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:41:
Als je de beker wilt winnen, dan moet je alles en iedereen kunnen verslaan.
Als het aan mij ligt, krijgen we de zwaarst mogelijke tegenstanders. Je moet er niet aan denken dat Schotland gehakt maakt van ons.
Tja. Alledrie de teams in deze groep hebben laten zien dat ze veel sterker maar ook zwakker dan Oranje kunnen spelen inmiddels. Maar over 90 minuten denk ik dat ze in alle gevallen beter zijn.Grindtegel schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:41:
[...]
dat ze een nr3 uit een andere groep treffen
Zelfs Hongarije is duidelijk geen pushover.
Doe maar andere groep hoor.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Al mag de scheids gezien mijn voorspelling in de poule ook gewoon affluiten nu.
Als je een minder goed land loot bespaar je waarschijnlijk veel energie.mavaros schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:47:
[...]
Maakt niks uit.
Als je de beker wilt winnen, dan moet je alles en iedereen kunnen verslaan.
Als het aan mij ligt, krijgen we de zwaarst mogelijke tegenstanders. Je moet er niet aan denken dat Schotland gehakt maakt van ons.
...
Edit: Te laat zie ik. Vertraging van NLZiet
[ Voor 57% gewijzigd door SR8 op 19-06-2021 18:50 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Meestal wordt zo'n masker gebruikt bij letsel aan het gezicht (gebroken oogkas).Pierre schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:49:
Waarom heeft die Duitse speler een masker?
Omdat hij die Belg op zijn hoofd had gekopt in de CL finale.Pierre schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:49:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hopen dat hij niet het patroon van de laatste PSV'er bij Barcelona herhaalt.
Heeft die al veel langer.YakuzA schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:51:
[...]
Omdat hij die Belg op zijn hoofd had gekopt in de CL finale.
Heeft een breukje in het gezicht opgelopen tijdens de wedstrijd met Real Madrid
In eerste instantie dacht ik "wat heeft die nou voor rare pleisters op zijn hoofd?". Zag pas later dat ie een masker op hadPierre schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:49:

Was dat niet Afellay? Zwaar geblesseerd raken bedoel je? Of vergeet ik iemand hier?Maarten_E schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:55:
Ahh, en Depay officieel naar Barcelona.
Edit: oops had het woordje "niet" niet gezien. Nouja, verder deed Afellay het daar wel goed.
[ Voor 13% gewijzigd door Snowdog op 19-06-2021 19:01 ]
Hopelijk een geeft het rust voor Memphis.Maarten_E schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:55:
Ja, bedoelde Afellay inderdaad. Maakte wel een goal in een kwart of halve finale CL in een moeilijke fase voor Barcelona meen ik, maar na die blessure is hij nooit meer de oude geweest.Snowdog schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:00:
[...]
Was dat niet Afellay? Zwaar geblesseerd raken bedoel je? Of vergeet ik iemand hier?
Iets anders: Is de voiceover van de Aldi Hugo Borst ofzo? Lijkt er wel heul erg op.
@DoeEensGek Je bedoelt dat hij zich nu kan concentreren? Ik hoop het.
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 19-06-2021 19:03 ]
Denk dat we allemaal wel verwachten dat hij daar gewoon op de bank gaat raken. Hoop dat hij daar eindelijk eens zijn ware potentieel kan bewijzen. Ik denk dat hij echt wel veel potentie heeft, maar dat komt er gewoon lang niet altijd uit.DoeEensGek schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:01:
[...]
Hopelijk een geeft het rust voor Memphis.
Je zit in het verkeerde topic MaartenMaarten_E schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:55:
Iedereen zit nu toch hier
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:27
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
alles kan off-topic
Kijk er nu al naar uit, heerlijk.Ankona schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:12:
En dan krijgen we ook nog Portugal - Frankrijk waarbij beiden aan de bak moeten
Dat gaat ook een knaller worden zeg bij deze stand..Ankona schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:12:
En dan krijgen we ook nog Portugal - Frankrijk waarbij beiden aan de bak moeten
Nee is een dooieQuad schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:10:
Weet Havertz niet hoe je een smile op je gezicht moet toveren?
Maar als dit zo blijft, heb je grote kans dat Portugal of misschien zelfs Frankrijk de nummer 3 wordt.
Heb ze liefst beiden niet als tegenstander van Oranje

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
In de Eredivisie wel, volgens mij hier niet, maar ik heb eigenlijk ook geen idee. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets terugdraaien eigenlijk.ElPaco schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:12:
Dit was absoluut geen overtreding. Stel dat deze wel had gezeten, had de VAR dan kunnen ingrijpen?
Huh?Superkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:43:
[...]
Als we niet meer weten of het een d of een t moet zijn laten we 'm maar gewoon helemaal weg?
Of toch niet!
[ Voor 13% gewijzigd door Arjan90 op 19-06-2021 19:19 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Ja, ik zie het. Het was onbewust.Arjan90 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:18:
[...]
Je schreef "ingetuin" dus zonder een d of een t (aan het einde he).
[ Voor 4% gewijzigd door Enigmus op 19-06-2021 19:20 ]
alles kan off-topic
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Joh met die Android toetsenborden worden er enorm veel fouten gemaakt, toch niet boeiend
/offtopic
Dat eerste doelpunt was wel mooi hoor. En daarna ging werkelijk alles mis.Snowdog schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:20:
[...]
Heeft weinig te klagen, veel heeft hij zelf ook niet gedaan. Gewoon goed Duitsland.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zou zo maar kunnen dat Portugal na de eerste ronde naar huis gaat.
[ Voor 26% gewijzigd door M@cer op 19-06-2021 19:24 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als ze derde worden en daarna tegen NL mogen?DaWayne schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:23:
Huilende Portugezen zijn tijd bonuspunten bij mij. Dus ben benieuwd of we die vanavond nog te zien krijgen, of volgende week pas...
Denk dat het een hekel is aan de Portugese taal...
En gelijk heeft Duitsland
alles kan off-topic
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Aaaaaand I jinxed itMaarten_E schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:24:
[...]
Denk dat het een hekel is aan de Portugese taal...
En gelijk heeft Duitsland
U bent geen gek.
Meestal kan Duitsland zich niet inhouden en gaan voor de hoofdprijs. Wij zijn tevreden met 3-0, maar de Duitsers schoppen er zoveel mogelijk in, als ze de kans krijgen.
edit": Nu scoort Portugal weer.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die treurden ook in het Portugees.
Maar daar was Portugal weer.
Niet zo he, ik zit hier te kijken in mijn Brazilië shirt
Ja dit idd. Ja hij kan mega irritant zijn, maar damn wat kan die goed voetballen. En op die leeftijd zo lenig en snel. Gewoon zonde dat rest van team zwaar ondermaats is.DutchOwnage schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:25:
Tja, toch blijft 't een fenomeen...
Heb nog altijd die van het WK2010, samen met het uitshirt van Nederland destijds. Mooie herinneringen.Superkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:26:
[...]
Niet zo he, ik zit hier te kijken in mijn Brazilië shirt
Dit topic is gesloten.