"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
edit: nu moeten de Fransen komen in plaats van lekker achterover te leunen.
[ Voor 86% gewijzigd door gws24 op 19-06-2021 15:48 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nu eens zien hoe de Fransen tegen hun eigen spel spelen.
Ik ben benieuwd hoe de tweede helft zich gaat ontpoppen. De Fransen moeten nu en zullen wel een paar counters gaan krijgen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Het is daar 33°, benieuwd of de Hongaren dit spel nog een hele helft kunnen volhouden.Miki schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 15:54:
Naast een koekje van eigen deeg worden de Fransen afgetroeft door de fel spelende Hongaren.
De Fransen hebben al laten zien dat ze kwaliteit in huis hebben, ik voorzie nog wel een paar Franse doelpuntjes.
@M@cer ik kijk het EK op niets anders dan Sporza. Die Belgen verslaan de wedstrijden met een passie die ik bij de NPO1 mis.
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2021 16:05 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat dacht ik ook nog. Dan speel je dus echt een uitwedstrijd in de achtste finale.Justevo schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:01:
Straks wordt Hongarije 3e in de groep..
Liever dat dan in het gigantische lege stadion in Bakoe. Daar moeten we heen als we de 8e finale winnen.D-e-n schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:14:
[...]
Dat dacht ik ook nog. Dan speel je dus echt een uitwedstrijd in de achtste finale.
Verder prachtig om te zien dit, volle bak en de Fransen moeten nu.
Schiet tussen de palen en je scoort!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Niet opgeven jongens. Eraf met die Fransozen.
Het is gewoon toeval omdat er nou eenmaal 11 steden zijn waar het wordt georganiseerd.xzaz schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:20:
Waar is dat thuis en uit eigenlijk op gebaseerd?
Inmiddels 1-1, jammer
Dus het is toeval dat Nederland 2x in Nederland voetbalt , Engeland in Londen en Hongarije in Budapest?Vlassie1980 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:28:
[...]
Het is gewoon toeval omdat er nou eenmaal 11 steden zijn waar het wordt georganiseerd.
Inmiddels 1-1, jammer
edit: misschien het voordeeltje dat je in je thuistenue kan spelen.
edit 2: en hoe bepaald is wie er thuis speelt, geen idee, dus misschien geloot en dus toeval?
edit 3: zie net dat het aankomende maandag Noord Macedonie - Nederland is dus dan speelt NL officieel ook uit.
[ Voor 34% gewijzigd door gws24 op 19-06-2021 16:44 ]
Reistijd etc zou prima te doen moeten zijn binnen Europa, maar dat sommige landen simpelweg 3 thuisduels hebben is raar.xzaz schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:45:
Hoe meer ik dit format zie van meerder speellanden en steden hoe minder ik ervoor ben. Het geeft gewoon onbalans. Het weer, reistijd en thuisvoordeel.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je glazenbol is stukSuperkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:00:
[...]
Het is daar 33°, benieuwd of de Hongaren dit spel nog een hele helft kunnen volhouden.
De Fransen hebben al laten zien dat ze kwaliteit in huis hebben, ik voorzie nog wel een paar Franse doelpuntjes.
@M@cer ik kijk het EK op niets anders dan Sporza. Die Belgen verslaan de wedstrijden met een passie die ik bij de NPO1 mis.
Voor de poule is dit een heerlijke uitslag, ik kijk uit naar de volgende wedstrijd!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:10
Vanavond Duitsland 3 punten en deze poule ligt nog helemaal open.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Sacre bleu! Weer de verkeerde bol geraadpleegd
Ergens is dit natuurlijk oneerlijk, maar goed, het zij zo. Wel gaaf om weer een vol stadion te zien in het voetbal. Het maakt de beleving toch anders.
Dat gezegd hebbende: alle waterflesjesgooiers en uitploeg-uitfluiters mogen thuisblijven.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is hier gewoon verliezen ja. Zeker met deze belachelijke poel. Hier moet je gewoon van het zwakte team winnen om je veilig te stellen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Denk dat de Fransen met hun nu 4 pnt hardstikke veilig zijn voor minimaal plek 3 (tegen Oranje).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 17:06:
[...]
Dat is hier gewoon verliezen ja. Zeker met deze belachelijke poel. Hier moet je gewoon van het zwakte team winnen om je veilig te stellen.
Of als Duitsland verliest. In principe voor Portugal maakt het weinig uit toch (onderling resultaat gaat boven doelsaldo hier toch?). Die zijn bij een gelijkspel ook wel zeker van de volgende ronde. Voor Duitsland is zowel een verlies als een gelijkspel eigenlijk vrij slecht. Dan moeten ze die laatste wedstrijd van Hongarije winnen. Dat wordt natuurlijk ook wel verwacht, maar is toch wel een risico.tweakduke schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:57:
Als Portugal- Duitsland ook gelijk spelen, houden we het helemaal spannend in deze poule
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
...
Deze goal werd afgekeurd, maar een ander doelpunt in een eerdere wedstrijd werd geaccepteerd. Je wordt hoorndol van al die varianten van buitenspel of hands.
Hoe komt deze poule zo sterk?!
Loting.Deruxian schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:12:
Begin nu beetje te kijken naar Ek
Hoe komt deze poule zo sterk?!
Jammer 1-0
Goed gedaan wel
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
...
@Luxicon Ja, dat is dus geen buitenspel hè. Volgens mij was het niet per se een slimmigheid, maar anders goed gedaan.
[ Voor 41% gewijzigd door Arjan90 op 19-06-2021 18:18 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Maar toch altijd leuk, Duitsers onder grote druk. Nu komt 't aan op de Kampfgeist, zit bij Duitsers natuurlijk altijd goed.
[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 19-06-2021 18:19 ]
NL hoeft vziw sowieso niet tegen de nr 3 uit deze poule als Italië alles wint, dan komt een van de beste nr 3 namelijk niet uit A (hoogstwaarschijnlijk).Sjah schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 17:21:
[...]
Denk dat de Fransen met hun nu 4 pnt hardstikke veilig zijn voor minimaal plek 3 (tegen Oranje).
Alleen als de beste nrs 3 uit deze poules komen, spelen ze tegen de nr 3 uit de poule des doods:
A D E F
A B E F
A C E F
A D E F
A B C F
Tot zover mijn research
Dus voor de zeker zekerheid, Wales en Italië moeten winnen
[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 19-06-2021 18:25 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Duitsland kan echt nog prima scoren, ook gezien de eerste 15 minuten. Ze weten dat Portugal dit kan doen, dus zullen zich dan meer moeten wapenen daartegen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Gewoon een enorme pokkehekel aan dat hele Portugese voetbal, zowel land als clubs. Oud zeer uit 't verleden denk ikArjan90 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:20:
Waarom die haat? Je moet zorgen dat je zo speelt dat je kan winnen toch? Het levert waarschijnlijk ook nog eens een nog interessantere wedstrijd op. En dat met een perfect uitgevoerde counter. Ronaldo kwam ook het hele veld over rennen zag ik trouwens.
Duitsland kan echt nog prima scoren, ook gezien de eerste 15 minuten. Ze weten dat Portugal dit kan doen, dus zullen zich dan meer moeten wapenen daartegen.
Ondanks de kwaliteiten van Ronaldo, dat staat natuurlijk buiten kijf.
Mooie actie, maar die smoel erbij
Daar zou ik graag een rode kaart voor pakken hoor, om even met de nopjes [gecensureerd]..
Lekker nonchalant. Als iemand dat mag is hij het wel. De enige die dat nog meer mag is Zlatan.
Einde discussie.
Hmmm. Ronaldo is gewoon een beest dat ontembaar is. Dat is al jaren het geval.poor Leno schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:15:
En dit is du precíés waarom ik een hekel aan Portugal en Ronaldo heb
Dan kan je je ergeren, maar kan ook een buiging maken naar de nep Ronaldo. Het is een fenomeen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat zijn ook de twee grootste jankerds. Dus als iemand het juist niet zouden moeten doen, dan zijn zij t wel.Superkiwi schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:27:
[...]
Lekker nonchalant. Als iemand dat mag is hij het wel. De enige die dat nog meer mag is Zlatan.
Einde discussie.
[ Voor 133% gewijzigd door v8power67 op 19-06-2021 18:31 ]
Nee Nederlanders vinden altijd dat er gewonnen moet worden met flitsend voetbal. Resultaatvoetbal is een lelijk woordArjan90 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:20:
Waarom die haat? Je moet zorgen dat je zo speelt dat je kan winnen toch? Het levert waarschijnlijk ook nog eens een nog interessantere wedstrijd op. En dat met een perfect uitgevoerde counter. Ronaldo kwam ook het hele veld over rennen zag ik trouwens.
Zlatan een jankerd noemen doet eigenlijk je hele post al teniet.poor Leno schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:29:
[...]
Dat zijn ook de twee grootste jankerds. Dus als iemand het juist niet zouden moeten doen, dan zijn zij t wel.
Maar goed, de popiejopie Ronaldohaat is aan mij niet besteed dus laat ik het hierbij.
Par for the course dus.
13:37
Om in goed Portugees te spreken, zum kotzen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:10
Edit eigen goal.. 😅
[ Voor 7% gewijzigd door m0nk op 19-06-2021 18:36 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Eerste was ook al een plaatje... Smullen!
LOL Eigen goal zie ik nu
[ Voor 7% gewijzigd door roffeltjes op 19-06-2021 18:36 ]
Ftfy
Eigen goal...dus
I have no special talent. I am only passionately curious.
Blijft mooi hoor
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mooie goal, maar gok dat die bal van Gosens niet bedoeld was als voorzet zo. Wel verdiende 1-1 though.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Doei Ronaldo en Pepe!!!
Toevallig liep er een Duitser in de weg. Er zit weinig voetbalkunde achter die goal.
Maar het is goed voor de wedstrijd. Hup Duitsland.
En terwijl ik dit tik, maken de Duitsers alweer een mazzelgoal.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Weer own goal?
Wat zou het heerlijk zijn als Portugal eens een keertje goed te grazen genomen wordt...
[ Voor 43% gewijzigd door Dr. Strangelove op 19-06-2021 18:40 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dit topic is gesloten.
![]()