Schiet tussen de palen en je scoort!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Toch nog een snel shot, dat was minimaal.
[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 15-06-2021 22:45 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja bij die ben ik tegen beideD-e-n schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:44:
Is het raar dat ik bij Portugal tegen Frankrijk voor Portugal ben? Ik vind ze niet echt sympathiek ogen namelijk....

Ja eerlijk gezegd wordt d grensrechter wel een beetje overbodig zo...Humma Kavula schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:43:
Pff, echt, laat de grens gewoon zijn werk doen ipv afwachten op VAR
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nee, vanavond niet denk ik. Vizier staat niet op scherp bij ze.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:45:
Hij gaat vallen voor die Duitsers.
Mits er 6 minuten extra tijd bij komt welDr. Strangelove schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:45:
Hij gaat vallen voor die Duitsers.
Sane?Luxicon schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:45:
Mané de slechtste aan Duitse kant.
SanéLuxicon schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:45:
Mané de slechtste aan Duitse kant.
Saté?
De Duitsers ogen veel zwakker dan verwacht vind ik. Maar ja, Duitsers, het is pas over na het laatste fluitsignaal...Vlassie1980 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:45:
[...]
Nee, vanavond niet denk ik. Vizier staat niet op scherp bij ze.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Over Fransen ook!Gunner schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:47:
90 minuten grappen over Duitsers kunnen nog steeds blijkbaar?

Flikker die Rabiot eraf met geel en laat hem wachten als ie terug erin wil.
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 15-06-2021 22:48 ]
Zo vaak als hij er aan zit te ruiken weet hij zelf ook niet waar de geur vandaan komt
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllll
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Gewoon de tijd dat ie zit door laten spelen.. Wat irritant zulk gedrag.

viel mij ook al op. Elke keer dat hij in beeld is zit hij aan z'n neus te pulken of te trekken of aan z'n vingers te ruiken.Deadsy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:48:
Ik zou Low echt geen hand geven na de wedstrijd, ik weet niet waar die handen geweest zijn.
Zo vaak als hij er aan zit te ruiken weet hij zelf ook niet waar de geur vandaan komt
Daar gaat mijn poule.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Vooralsnog hebben wij 3 punten en die Duitsers straks 0hoevenpe schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:49:
Die Duitsers zijn bijna net zo matig als Oranje...
Daar gaat mijn poule.
Vergeet Kante nietSjah schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:49:
Wat zijn de Fransen sterk, wauw. Wie moet hun tegenhouden, misschien de Spanjolen die de Duitsers half jaar terug met 6-0 oid vernederden? Ze komen nog sterker over dan op de Wk, die Fransen en zijn gelijk hardstikke favoriet voor Qatar. Mede met dank aan de snelle pootjes van Mbappe. Maar Griezmann straalt ook veel uit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wij natuurlijkSjah schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:49:
Wat zijn de Fransen sterk, wauw. Wie moet hun tegenhouden, misschien de Spanjolen die de Duitsers half jaar terug met 6-0 oid vernederden? Ze komen nog sterker over dan op de Wk, die Fransen en zijn gelijk hardstikke favoriet voor Qatar. Mede met dank aan de snelle pootjes van Mbappe. Maar Griezmann straalt ook veel uit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WInmQ0j-gSM]
of HongarijeTyphone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:51:
Die winnen niet zomaar van Portugal in deze vorm.
Nee maar dan dus derde worden, en zo hoppa verder gaan via viaTyphone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:51:
Die winnen niet zomaar van Portugal in deze vorm.
Ìk zie Nederland overigens lang niet zomaar winnen van dit Duitsland.PatrickC schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:52:
Frankrijk erg teleurstellend… zoveel kwaliteit en dan zo laf voetballen… maar toch gaan ze dit EK waarschijnlijk winnen.Duitsland als #3 in de poule zo dadelijk meteen tegen Nederland… wordt nog interessant.
Hun manier van spelen kan wel een gevaar zijn. Ze ogen gemakzuchtig. Het gaat te makkelijk. Ze stralen niet echt uit dat ze naar voren willen. Ik zou tegen die Fransen de bus maar eens parkeren.Sjah schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:49:
Ik ook niet!PolarBear schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:52:
[...]
Ìk zie Nederland overigens lang niet zomaar winnen van dit Duitsland.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Volland mag aansluiten in dit rijtjevuurtjih schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:52:
Bedroevend slechte invalbeurt van Sane en Werner zeg
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Maar wat als ze tegen een counter ploeg spelen die een handbalverdediging opstelt? Eigenlijk hoe ze nu zelf spelen.
We gaan het tegen Portugal zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 15-06-2021 22:55 ]
Nein.
Jammer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het is eigenlijk dezelfde Franse speelstijl als het afgelopen WK. Frivool op zijn tijd, traineren met vertragen om de tegenstander uit het spel te halen en zo uiteindelijk de overwinning binnenhalen. Waar je achteraf van denkt hoe kan het eigenlijk. Vandaag met 1 eigen goal winnen is precies dat.
Ik boek ze als favoriet.
en ze hebben niet gescoordFleximex schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:55:
Ik vind Frankrijk niet per se sterk ogen (nog). Het middenveld en verdediging is erg goed in tegenhouden. Aanvallend is het alle ballen op Mbappé.
Maar wat als ze tegen een counter ploeg spelen die een handbalverdediging opstelt? Eigenlijk hoe ze nu zelf spelen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
En terecht. Deze wedstrijd toont wederom aan waarom je gewoon naar zuivere speeltijd zou moeten gaan.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja ik snap dat ook niet.. bij andere sporten werkt dat ook perfectMADG0BLIN schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:56:
[...]
En terecht. Deze wedstrijd toont wederom aan waarom je gewoon naar zuivere speeltijd zou moeten gaan.

Ik zie niemand dit Frankrijk tegen houden eerlijk gezegd. Jammer, want wat sommigen hier met Portugal hebben dat heb ik juist met de Fransen.
Hopelijk maken de Italianen een betere kans als zij een goede dag hebben.
Kan NL dat maken, in evt. finale tegen een Fra de bus parkeren... tJa we spelen wel 5-3-2, dus men had het kunnen weten.D-e-n schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:52:
[...]
Hun manier van spelen kan wel een gevaar zijn. Ze ogen gemakzuchtig. Het gaat te makkelijk. Ze stralen niet echt uit dat ze naar voren willen. Ik zou tegen die Fransen de bus maar eens parkeren.
Als bepaalde mensen te diep staan en de counter komt met benzema en mbappe dan zijn we hopeloos te laat terug. Dat zie ik nog niet goed komenSjah schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:00:
[...]
Kan NL dat maken, in evt. finale tegen een Fra de bus parkeren... tJa we spelen wel 5-3-2, dus men had het kunnen weten.
Zie je Blind al achter Mbappe aan hobbelen. Ik denk dat dat er heel triest uit gaat zien. Net als net nog Hummels die achter Mbappe aan moest, zag er niet uit.tweakduke schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:02:
[...]
Als bepaalde mensen te diep staan en de counter komt met benzema en mbappe dan zijn we hopeloos te laat terug. Dat zie ik nog niet goed komen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gewoon naar de middenlijn lopen, buiten het veld stappen, 10 seconden later gaat je vervanger het veld in. Je gaat toch niet 10(!!) keer wisselen met een bord en het spel stilgelegd.
Ik bedoelde niet zozeer Nederland maar in principe iedere tegenstander. Maar natuurlijk kunnen we dat maken. Waarom zouden wij de show moeten stelen?Sjah schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:00:
[...]
Kan NL dat maken, in evt. finale tegen een Fra de bus parkeren... tJa we spelen wel 5-3-2, dus men had het kunnen weten.
Weg
37 motherwhopping km/h! Dat is op de fiets bergafwaarts nog aanpoten. Niet normaal.ElPaco schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:04:
[...]
Zie je Blind al achter Mbappe aan hobbelen. Ik denk dat dat er heel triest uit gaat zien. Net als net nog Hummels die achter Mbappe aan moest, zag er niet uit.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Is dat wel helemaal correct? Usain Bolt doet dat als gemiddelde..DirtyBird schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:06:
[...]
37 motherwhopping km/h! Dat is op de fiets bergafwaarts nog aanpoten. Niet normaal.
Niet dat t niet kan, maar t kan ook maar zijn dat t ietsje langzamer was
Robben haalde in de WK finale ook (gemeten) 37km/u.poor Leno schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:09:
[...]
Is dat wel helemaal correct? Usain Bolt doet dat als gemiddelde..
Niet dat t niet kan, maar t kan ook maar zijn dat t ietsje langzamer was
Die gasten zijn sneller dan je denkt
Dat zit met Pogba, Benzema, Griezman toch ook wel goed ?Fleximex schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:55:
Ik vind Frankrijk niet per se sterk ogen (nog). Het middenveld en verdediging is erg goed in tegenhouden. Aanvallend is het alle ballen op Mbappé.
Daarnaast kunnen ze altijd nog de snelheid van Mbappe, Coman en Dembele gaan gebruiken.
St. Juste is ook geen langzame jongen met zijn 36,1!Superkiwi schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:11:
[...]
Robben haalde in de WK finale ook (gemeten) 37km/u.
Die gasten zijn sneller dan je denkt
Inzakken en zelf ook op de counter loeren. Met die snelheid voorin is het altijd gevaarlijk.Fleximex schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:55:
alles kan off-topic
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voordat Mbappe op het weet kijkt hij al tegen de reet van Dumfries aan die hem eruit rent!hoevenpe schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:04:
De Roon tegenover Mbappe, what could possibly go wrong?
#durftehopen
Niet te ver van tevoren wanhopen. Eerst maar eens zorgen dat die wedstrijd tegen Frankrijk er komt..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nou, 2 mensen in het ziekenhuis en Stef Stuntpiloot zit vast voor verhoor. Lekker gewerktClush schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:55:
[...]
Levensgevaarlijk. Gaat rakelings over de hoofden van het publiek heen. Wat een volidioot.
https://nos.nl/liveblog/2...UPDATE-container-53835216
https://nos.nl/artikel/23...e-bij-duitsland-frankrijk
... not as I do.
‘Niet’.
Hoe hij die bal er ook inprikte terwijl er drie verdedigers om hem heen stonden. Damn. Was misschien buitenspel maar voor mij het hoogtepunt van de eerste speelronde.
[ Voor 43% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-06-2021 10:06 ]
Veel knapper
Vond die van Mbappé echt wel knapper hoor - bij Nederland stonden ze te slapen en die vent kreeg veel ruimte om aan te leggen. Mbappé stond veel krapper, die Duitsers waren alert, hij pingelde zich eerst in positie om hem vervolgens met pinpoint accuracy alsnog in te prikken. Echt schitterend. Deed me denken aan Robben als hij het op zijn heupen had.
Touché.Dr. Strangelove schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:40:
Mja maar dat was tegen Oranje (...)
Zonder dollen, die goal van Mbappe was van grote klasse.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
We moeten maar niet de nr3 uit deze groep krijgen in de volgende ronde, zeker niet als Harry Vermeegen gelijk zou hebben dat het niks is met Oranje.
[ Voor 67% gewijzigd door Sjah op 19-06-2021 04:49 ]
Nou ja je moet van iedereen winnen om kampioen te worden in de knock out fase dus tsja.Sjah schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 04:47:
Portugal - Dld ga ik me eens kijken.
We moeten maar niet de nr3 uit deze groep krijgen in de volgende ronde, zeker niet als Harry Vermeegen gelijk zou hebben dat het niks is met Oranje.
Maar inderdaad het zou beter zijn als Zwitserland - Turkije een gelijk spel wordt dan hoeven we niet tegen een nummer drie uit de pool des doods.
Dit topic is gesloten.