Schiet tussen de palen en je scoort!
Is een overtreding.Jolke schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:15:
Nou, mag die er wel in zeg...
Goed bezig Duitsland!
Lag nog een verdediger in de weg!Jolke schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:15:
Nou, mag die er wel in zeg...
... not as I do.
Ja bij Rugby zal die eruit moeten.PWM schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:16:
Da's een beste beuk. En ook nog flinke klap op de grond.
Idd, dat had goed mis kunnen zijnPWM schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:16:
Da's een beste beuk. En ook nog flinke klap op de grond.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Weg
Dat die Pavard gelijk weer kan rennen als ze gaan doorspelen

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 45% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2021 23:40 ]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Paste precies, maar helaaaaaasssss.
Ze begonnen al in de 39e met druk zetten ^^xzaz schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:20:
Duitsland zet aan sinds de 40 a 45ste minuut.
Zijn de nieuwe regels. Slaat natuurlijk nergens op.New Yorker schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:23:
Zo laaate flag
Stel hij schiet hem tegen iemand aan, komt een scrimmage van een seconde of 10 en dan alsnog een goal? Wanneer vlag je dan? Of laat je het dan achterwege?
[ Voor 29% gewijzigd door FreakNL op 15-06-2021 22:25 ]
Dat zijn de nieuwe regels. En gelukkig ook. Zou andersom maar gebeuren!New Yorker schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:23:
Zo laaate flag
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nee ik wil mijn punten.Harribo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:25:
Frankrijk is wel erg goed, kunnen we die niet buiten dit ek houden om de winst wat spannend te houden?
Eum… Waarom vlagt hij dan alsnog? Kan zijn dat ik de plank compleet missla hoor? Is dat om aan te geven; “Hey VAR, ik weet het niet zeker, check Ff” ?Arjan90 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:25:
Mooie goalof nee, toch niet. Goed dat ze in dit geval door lieten spelen, was niet overduidelijk geloof ik? Dat was vanavond bij Hongarije - Portugal wel anders.
[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 15-06-2021 22:27 ]
Zorgt wel voor frustratiesFreakNL schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:24:
[...]
Zijn de nieuwe regels. Slaat natuurlijk nergens op.
Stel hij schiet hem tegen iemand aan, komt een scrimmage van een seconde of 10 en dan alsnog een goal? Wanneer vlag je dan? Of laat je het dan achterwege?
Weg
Ik zie er alleen geen heil meer inxzaz schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:20:
Duitsland zet aan sinds de 40 a 45ste minuut.

Begint zijn handelsmerk te worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 15-06-2021 22:29 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waarom sowieso door laten gaan, het was buitenspel dus fluit maar meteen zodat het spel meteen verder kan.FreakNL schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:24:
[...]
Zijn de nieuwe regels. Slaat natuurlijk nergens op.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Here's to you Nicola and Bart
is de bingo, of ze voorin zijn geweest, achterin of in zijn neusSuperkiwi schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:28:
Lol, elke keer dat Löwe in beeld is ruikt ie aan zijn vingers
Totdat je als grensrechter een fout maakt en er onterecht afgefloten blijkt te zijn. Ik vind het ook een vervelende regel, maar het is wel de meest veilige.Bossie schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:29:
[...]
Waarom sowieso door laten gaan, het was buitenspel dus fluit maar meteen zodat het spel meteen verder kan.
https://tenor.com/x8VD.gifSuperkiwi schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:28:
Lol, elke keer dat Löwe in beeld is ruikt ie aan zijn vingers
[ Voor 78% gewijzigd door FreakNL op 15-06-2021 22:33 ]
Net 75min geweest dus tijd voor de Duitsers om Duitser te zijn, lijkt me.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2021 22:34 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een Luuk de Jong of Wout Weghorst
Gewoon wisselen.
Die schoot hem er toch zelf in?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:34:
Daar maakt Hummelts het helemaal goed zeg, wat een tackle.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
13:37
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ja daarom, zonder die tackle was het gewoon een goal. Dus Hummelts staat weer op 0
Dan moeten de Duitsers zo wel een Duitser doen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:37:
[...]
Ja daarom, zonder die tackle was het gewoon een goal. Dus Hummelts staat weer op 0
die loopt straks voor 0 euro de deur uit bij PSGNew Yorker schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:37:
Hoeveel is mbappe waard inmiddels?
Maarja, dan zo’n top tackle er achteraan. Genieten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bal gespeeld en daarna de man, dat is geen overtredingTyphone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:38:
Liet de Luxemburgse TV de herhaling van die ‘tackle’ als enige zien? Want dat was geen goede tackle van Hummels maar een overtreding.
Voor mijn gevoel gokken de Fransen wel heel erg op de snelheid van Mbappe.tweakduke schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:39:
Het gevaar komt vooral van Mbappe
sorry, ik versta geen Baguettexzaz schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:39:
sommes-nous à nouveau dedans ?
... en op hun verdediging!D-e-n schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Voor mijn gevoel gokken de Fransen wel heel erg op de snelheid van Mbappe.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja maar die bal was zo dichtbij en slecht geraakt dat Mbappe gewoon had door kunnen lopen. Op het middenveld had die lafaard gewoon gefloten voor een overtreding. Mbappe wordt daarna gewoon vol gehaakt.dutchgio schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Bal gespeeld en daarna de man, dat is geen overtreding
Bam 0-2!
[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 15-06-2021 22:42 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zo wonnen zo het WK ook met dat spel. NIet aantrekkelijk maar wel effectief, dat zie je nu maar weer.D-e-n schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Voor mijn gevoel gokken de Fransen wel heel erg op de snelheid van Mbappe.
Duidelijk buitenspel dit, toch? Waarom niet afgevlagd? Ah, VAR komt er al bij en keurt af. Zal best wat extra tijd bij komen met al die onderbrekingen.
Dit topic is gesloten.