Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 15% gewijzigd door SuBBaSS op 15-06-2021 21:21 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ongelofelijk dat wij (Arsenal) hem toch heeft laten lopen, maargoed .. wel leuke wedstrijd! 😁
Duitsland scoort, maar voor Frankrijk. Dan heb je wel lef als je dat voorspelt.erwn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:22:
Wie had dat eerste doelpunt goed voorspeld? Levert je waarschijnlijk vrij exclusieve punten op.
Vind het de leukste wedstrijd tot nu toeHompu schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:23:
Wat is het trouwens een verademing om twee ploegen te zien die beide willen voetballen.
Ze raken wel een beetje in rep en roer nu...
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Frankrijk kan dus Duitsland pijn doen zonder zelf risico te nemen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Paar zeer snelle spelers en sommige verdedigers van Duitsland zoals Hummels zijn vrij traag.Herman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:25:
Toch opvallend hoe soms slechts 3 of 4 Franse aanvallers het de hele Duitse defensie lastig kan maken.
En toch spelen ze dicht tegen de middenlijn
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zahavi had er afgelopen seizoen een paar. Gelukkig keek je op dat moment blijkbaar nietMaarten_E schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:27:
Ik vraag mij echt af of ik ooit zo'n vrije trap de goal in heb zien gaan. Zal mijn pech wel zijn.
Mbappe, Griezmann én Benzema! Daar zou ik ook bang voor worden hoorHerman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:25:
Toch opvallend hoe soms slechts 3 of 4 Franse aanvallers het de hele Duitse defensie lastig kan maken.
En wat hebben wij? Depayremco112 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:29:
[...]
Mbappe, Griezmann én Benzema! Daar zou ik ook bang voor worden hoor
Ik ben de enige reden dat we geen kampioen geworden zijnElPaco schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:28:
[...]
Zahavi had er afgelopen seizoen een paar. Gelukkig keek je op dat moment blijkbaar niet
(Ik luister meestal naar de radio, krijg het wel mee maar zie ze niet)
...
Woutje Weghorst
Zolang Griekenland Europees kampioen kan worden lig ik daar niet zo wakker van.
13:37
Als die andere 10 dezelfde inzet zouden hebben als Woutje dan zou ik blij zijn.Vlassie1980 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Woutje Weghorst
Zolang Griekenland Europees kampioen kan worden lig ik daar niet zo wakker van.
Was het niet de Ligt niet hem een aantal keer de baas was?
...

Bas Nijhuis was de ideale man geweest vanavond!Fleximex schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:40:
Vervelend zo'n scheids bij deze wedstrijd
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De arbiter is inderdaad wel onder de indruk van de Franse trukjes.Fleximex schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:40:
Vervelend zo'n scheids bij deze wedstrijd
Kijken of je je ploeg genoot een rode kaart kunt aansmeren

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Een kwartier geleden speelde hij 2 a 3 man uit en kreeg ook op z'n kop, terwijl hij juist aangepakt werd door de Fransen.Arjan90 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:42:
Krijgt die Kimmich nog op zijn kop ookBijna rust, hopelijk fluistert iemand de scheids nog even in dat hij dit echt verkeerd inschatte. De assistent trouwens ook.
...
Schiet tussen de palen en je scoort!
Oelenwapper inderdaad.
En dan 1 minuut extra tijd, wat een grap.Tk55 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:46:
Deze scheidsrechter bakt er niks van. Lloris had al 2 waarschuwingen en 1 keer geel moeten hebben... Verder ziet ie niks.
[ Voor 68% gewijzigd door Luxicon op 15-06-2021 21:47 ]
...
De Duitsers kunnen er niet doorheen komen en de Fransen wachten weer af met hun saaie spel.
Hij zegt genoeg tegen KimmichTk55 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:46:
Deze scheidsrechter bakt er niks van. Lloris had al 2 waarschuwingen en 1 keer geel moeten hebben... Verder ziet ie niks.

Kratje degelijke Franse wijn blijkbaarDeadsy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:48:
wat kost het tegenwoordig om een scheids op het Ek te kopen?

Dat en wat kost reclamezendtijd tegenwoordig?Deadsy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:48:
wat kost het tegenwoordig om een scheids op het Ek te kopen?
Wat een amateuristische troep zit ertussen.

Afgewisseld met "wij moeten ook een liedje hebben" inwisselbare supermarktzooi en hier en daar iets dat (imho) nog te pruimen is.
Heb al jaren geen kabel meer en adblock mezelf een slag in de rondte, maar nu moet ik wel.
Geluid gaat gelijk op mute, dat wel...
Hoop op een beter Duitsland. Enige kans was meteen raak, in het verkeerde net maar toch 100%.
Ja, die dikke uit de Koning Toto reclameMaarten_E schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:54:
Niet stom bedoeld, maar is dat Sneijder aan tafel?

Pfoeh...
Levensgevaarlijk. Gaat rakelings over de hoofden van het publiek heen. Wat een volidioot.Pierre schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:41:
Heeft iemand die parachute nog gezien vlak voor de wedstrijd?
https://nos.nl/liveblog/2...UPDATE-container-53835216
... not as I do.
Die compenseert in de breedte tegenwoordig.Maarten_E schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:54:
Gabberkoning Toto.
Die vind ik dan wel weer iets te pruimen, beetje nostalgisch vrees ik.
Haha, ik vond het een mooie actie. Wie verwacht nou een parachutist, beter dan die achterlijke naaktlopers wat mij betreft.Clush schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:55:
[...]
Levensgevaarlijk. Gaat rakelings over de hoofden van het publiek heen. Wat een volidioot.
...
Actie van Greenpeace. Kan me moeilijk voorstellen dat het positieve exposure is.. en dat idee heb ik wel vaker bij acties van die lui.Clush schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:55:
[...]
Levensgevaarlijk. Gaat rakelings over de hoofden van het publiek heen. Wat een volidioot.
edit- Wraak op de Rainbow Warrior? Heeft niet geholpen vooralsnog.. Frankrijk leidt.
[ Voor 8% gewijzigd door Youp1e op 15-06-2021 21:58 ]

Inderdaad, de creativiteit is ook al weg wanneer het om liedjes voor een EK schrijveng gaat.SuBBaSS schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:54:
[...]
Dat en wat kost reclamezendtijd tegenwoordig?
Wat een amateuristische troep zit ertussen.
Afgewisseld met "wij moeten ook een liedje hebben" inwisselbare supermarktzooi en hier en daar iets dat (imho) nog te pruimen is.
Heb al jaren geen kabel meer en adblock mezelf een slag in de rondte, maar nu moet ik wel.
Geluid gaat gelijk op mute, dat wel...
Hoop op een beter Duitsland. Enige kans was meteen raak, in het verkeerde net maar toch 100%.
En de mensen die deze troep geschreven hebben krijgen er ook nog geld voor, misschien niet zo veel als de scheids in deze pot maar toch te veel.
Is die dikker dan Jan Boskamp en kaler dan Rene vd Gijp? Dan Ja.Maarten_E schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:54:
alles kan off-topic
Vermakelijke wedstrijd. Frankrijk bij tijden mooi aanvallend voetbal en Duitsland kan er nog niet veel tegenover zetten. Frankrijk gaat zelfs wat traineren ondanks dat ze maar met 1 - 0 voorstaan dat heeft in mijn ogen niet veel zin tegen Duitsland.
De scheidsrechter is wat onwennig en heeft er duidelijk moeite mee. Hopelijk bepaalt hij niet de wedstrijd met een dubieuze beslissing.

Heeft zich toch jaren geleden haren laten tatoeren?Ankona schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:58:
[...]
Is die dikker dan Jan Boskamp en kaler dan Rene vd Gijp? Dan Ja.
Btw, leuk dat hij alleen zingt over zijn tijd in Spanje en Italie en niet over de jaren in Turkije
Ach ja, als je tijdens je voetbalcarriere frikandellen naar binnen schuift, dan is het niet zo verwonderlijk dat je na je carriere 7 centimeter ontsluiting hebt.tweakduke schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:59:
Theo en Wesley zijn wat forser geworden na hun prof carrière. Rafael overigens ook, niet iedereen houdt de discipline.
Gabbah Wesley, lachen joh. Theootje ook lekker aan de bitterballen.Maarten_E schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:54:
Hahahahaha, hier moest ik hartelijk om lachen.SuBBaSS schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:00:
Is ook gewoon Menthol Theo zie ik nu bij die toto reclame.![]()
Mental Theo bedoel je
Kies dan iemand die Duits spreekt? Wat een onzin. Had ook niks zinnigs te melden.
... not as I do.
Ja nou ja, zo heet hij al jaren (in mijn hoofd).remco112 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Hahahahaha, hier moest ik hartelijk om lachen.
Mental Theo bedoel je
Besefte me trouwens dat ik juist Charly Lownoise bedoelde die ik achter dat keyboard zag staan.
Ghehehe. Ja, dat heeft de Toto goed voor elkaar! Het is nu nog een leuke reclame, ben benieuwd hoe dat voelt over 3 wekenSuBBaSS schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:04:
[...]
Ja nou ja, zo heet hij al jaren (in mijn hoofd).
Besefte me trouwens dat ik juist Charly Lownoise bedoelde die ik achter dat keyboard zag staan.
vraag me af of ze die in Qatar ook gaan dragenMaarten_E schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:05:
Hebben alle aanvoerders een regenboogband om, of zie ik het nu voor het alleen bij Neuer?
SuBBaSS schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:00:
Is ook gewoon Menthol Theo zie ik nu bij die toto reclame.![]()

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2pGrShVqYTCU7TmEEWip4RJf.jpg?f=user_large)
Frankrijk is alleen snel bij een uitbraak.
Werkelijk waar niet normaal. Hoe kun je hem ooit afstoppen?!JeroenTheStig schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:12:
Mbappé is weer op de brommer
Moet nog wel leren sturen.JeroenTheStig schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:12:
Mbappé is weer op de brommer
Dit topic is gesloten.