These are my principles. If you don't like them, I have others.
Prettige wedstrijd om te kijken..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nee Miley CyrusDr. Strangelove schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:27:
Is dat Lucius Malfoy die daar in de tang genomen werd?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Logo geeft BBC Two HD aan, maar de zenderlijst geeft ITV aan. Dus 1 van die 2 zal het wel zijn haha.mavaros schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:42:
[...]
Welke BBC 2 heeft u, want de mijne is aan het tuinieren. Gardeners World. Niks geen voetbal. De BBC1 ook niks. Wel de Duitsers, maar hun commentaar is ruk.
Tomorrow is not today!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De Engelsen houden dit tempo ook niet vol...Quad schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:04:
Ik denk niet dat de Schotten het gaan houden hoor.
Gaat close worden, kan wishfull thinking zijn

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
alles kan off-topic
Dit gaat niet meer om het toernooi, maar wie de grootste plasser heeft. En daar is niks mis mee.

Ik vind het wel meevallen eigenlijk. De Schotten verdedigen wel heel goed.Ankona schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:18:
De Engelsen zijn beter, de Schotten spelen beter.
Engeland heeft het balbezit, 67%. Maar benut dit gewoon niet, door goed verdedigen van de Schotten.
Desondanks wel leuk om te zien omdat 't bij vlagen wel op en neer gaat.
⏩ PVOutput☀️
Die Engelsen spelen veel te traag en voorzichtig. Dat is makkelijk tegenhouden. Die Schotten spelen met veel meer opportunisme.Quad schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:26:
[...]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. De Schotten verdedigen wel heel goed.
Engeland heeft het balbezit, 67%. Maar benut dit gewoon niet, door goed verdedigen van de Schotten.
alles kan off-topic
Schotland verdedigt redelijk. Maar Engeland is gewoon piss poor, die creeëren echt heel weinig.Quad schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:26:
[...]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. De Schotten verdedigen wel heel goed.
Maar een Nederland hoeft zich geen zorgen te maken over Engeland. Ze kunnen gewoon niet voetballen, en dat kan Nederland en de rest in de volgende ronde wel.
Als Engeland doorstoot naar de volgende ronde, dan kan je achterleunent kijken naar een uitermate zwak Engels elftal dat onderuit gaat.
Viel wel mee toch?PWM schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:41:
Als je daarvoor fluit maar geen geel geeft, kan je echt beter een andere hobby zoeken.
⏩ PVOutput☀️
Zeg niet dat het niet meeviel
Hij had ook mogen kiezen niet te fluiten. Maar wel fluiten en geen geel, is eigenlijk geen optie.
Net over de helft, geen kaart imhoPWM schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:44:
[...]
Zeg niet dat het niet meevielMaar als je er voor fluit, ga je uit van een overtreding. En die overtreding is dan het onderbreken van de aanval en dus geel.
Hij had ook mogen kiezen niet te fluiten. Maar wel fluiten en geen geel, is eigenlijk geen optie.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Durf te wedden dat die Engelsen in de volgende match weer op een gelijkspel gaan mikken. Dan zijn ze tweede en ontlopen ze die match tegen de tweede uit groep F
De Engelsen laten weer zien dat het ook dit toernooi wederom niets gaat worden.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hou op, dit team is gewoon echt niet substantieel beter dan wat ze al dertig jaar hebben. WK kwamen ze in de halve finale via Colombia en Zweden en verloren ze elke pot tegen tegenstanders van formaat.
Begrijp werkelijk niet waarom dit elftal als titelkandidaat genoemd wordt.
Beide teams maken geen schijn van kans tegen een pouleF team
Individueel is er genoeg kwaliteit maar Engeland speelt niet als een team. Lijkt alsof er geen gedachte achter de speelwijze zit. Ik zie ze ook niet ver komen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:55:
Haken ze af bij Frankrijk, Italië?
Hou op, dit team is gewoon echt niet substantieel beter dan wat ze al dertig jaar hebben. WK kwamen ze in de halve finale via Colombia en Zweden en verloren ze elke pot tegen tegenstanders van formaat.
Begrijp werkelijk niet waarom dit elftal als titelkandidaat genoemd wordt.
Als Kroatië of Schotland wint, is dat bovendien gunstig voor Nederland. Zwitserland en de nummer drie van groep D zijn dan met vier punten door. Er resteren vier scenario’s over de overige nummers drie: BC, CE, CF en EF.
In geval EF speelt NL tegen 3F, maar in de andere gevallen tegen 3D.
Wordt het morgen een gelijkspel, dan is Oekraïne door en de nummer drie van groep D kansloos. Immers heeft 3D dan slechts 2 punten en de nummers drie van ABC en F al drie. De resterende opties zijn dan BE, BF en EF, waar bij twee van de drie voor NL een duel met 3F wacht.
Engeland en Tsjechië gaan daarentegen een wedstrijdje 'wie maakt de meeste own goals' spelen om de nummer twee van groep F te vermijden
Je kan dus de situatie krijgen dat Tsjechië of Engeland derde worden en doorgaan met vier punten en Kroatië of Schotland groepswinnaar wordt!
[ Voor 18% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2021 20:23 ]
Niet dat het een nieuw probleem is. En je moet alsnog van iedereen winnen om het toernooi te winnen
Maar wat mij betreft hadden ze die beste nummers 3 gewoon in een grabbelton kunnen doen.
Weg
En ketnet is niet in HD bij ziggo.. daar is niet naar te kijken.. dan toch naar Nederland 3New Yorker schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:01:
Kroatië - Schotland heeft een gare commentaar
13:37
Dat doen ze alleen maar als ze echt willen winnen, anders spelen ze in een ander tenue. De Schotten moeten zich schrap gaan zetten.
Zou PSV ook eens moeten doenmavaros schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:04:
De Kroaten spelen weer in het Brabantse shirt.
Dat doen ze alleen maar als ze echt willen winnen, anders spelen ze in een ander tenue.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 67% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2021 21:17 ]
U zei?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:29:
Schotland kan je 100 jaar laten voetballen, die zullen nooit een goal maken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet goed voor ons dit.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Maar hij kondigde het zelf al aan:
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:03:
Ik begrijp die discussies over commentaar nooit zo. Ik zit zelf de hele tijd onzin uit te kramen als ik voetbal kijk dus nooit zo'n last van wat de commentator zegt.
2004: Duitsland eruit in de groepsfase
2008: Frankrijk eruit in de groepsfase
2012: Nederland eruit in de groepsfase
2021: Kroatië eruit in de groepsfase?
Afhankelijk van wat er in Poule E gebeurt morgen nog.hoevenpe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:16:
Als Schotland wint, moeten we dan nog steeds tegen Ronaldo?
Schotland of Kroatië moet winnen, anders is Portugal een zekerheid heb ik begrepen.
Het is te hopen dat een van beiden toch wel va banque gaat spelen zo...
**** yeah Modric
@hoevenpe correct. En wij indirect ook
[ Voor 17% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2021 22:21 ]
Met een gelijkspel zijn ze beide uitgeschakeld toch?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:17:
Het is te hopen dat een van beiden toch wel va banque gaat spelen zo...
Lekker goaltje. Buitenkant rechtsdr.lowtune schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:20:
Wow! Modric!
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Het is niet super allemaal, maar best amusant om naar te kijken.
edit: Straks hoekt een Kroaat een Schot neer, en dan breekt de pleuris uit op het veld. Een soort Portugal-Nederland.
[ Voor 34% gewijzigd door mavaros op 22-06-2021 22:31 ]
Omdat hij het niet snapt. Klopt niet, Schotland moet gewoon winnen.RegularJohn schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:29:
Waarom beweert die commentator dat Schotland 3x moet scoren?
... not as I do.
Drie keer totaal. Dus nog twee.RegularJohn schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:29:
Waarom beweert die commentator dat Schotland 3x moet scoren?
Ja dat is waar, maar zo zei hij het niet. Nu geeft ie wel aan dat nog 2x scoren genoeg is.
Hahaha, toch 3x scoren nu. 😉
[ Voor 6% gewijzigd door RegularJohn op 22-06-2021 22:36 ]
Dus ja, het blijft een rare opmerking.
Schitterende goal zeg.
[ Voor 97% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2021 22:37 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja volgens mij was dat een bewussie.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:35:
Schitterende goal zeg.
... not as I do.
Ben benieuwd. De onderlinge wedstrijd was 1-1Quad schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:37:
En Tsjechië nu op P3?
Kroatië op 2. Hebben 1 goal meer gemaakt (en 1 meer tegen)
[ Voor 15% gewijzigd door alexbl69 op 22-06-2021 22:39 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zou toch liever Tsjechië loten dan Kroatië als Nederland zijnde.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- Spanje wint van Slowakije zodat de poule E geen beste 3e kan leveren.
- Zweden moet gelijkspelen of winnen van Polen
- Gelijkspel of overwinning voor Duitsland tegen Hongarije en
- Portugal wint of speelt gelijk tegen Frankrijk. Een verlies met 1 doelpunt zou ook kunnen
Het gaat er dus om dat de beste 3e ploegen komen uit groep A, C, D en F
EDIT: We spelen in zo'n geval tegen
*trommelgeluid*
Tsjechië
[ Voor 16% gewijzigd door Enigmus op 22-06-2021 23:35 ]
A, B, C, D of A, C, D en E mag ook, levert ook Tsjechie op.Enigmus schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:56:
Jammer voor de Schotten. Een eerste horde om een groep uit de poule des doods te ontwijken is dan genomen. Morgen gaan we het weten tegen wie we spelen. Waar we op moeten hopen:
- Spanje wint van Slowakije zodat de poule E geen beste 3e kan leveren.
- Zweden moet gelijkspelen of winnen van Polen
- Gelijkspel of overwinning voor Duitsland tegen Hongarije en
- Portugal wint of speelt gelijk tegen Frankrijk. Een verlies met 1 doelpunt zou ook kunnen
Het gaat er dus om dat de beste 3e ploegen komen uit groep A, C, D en F
EDIT: We spelen in zo'n geval tegen
*trommelgeluid*
Tsjechië
In scenario A, C, D, F mag Spanje winnen of verliezen van Slowakije. Gelijkspel is niet goed, want dan staat Spanje boven Oekraine.
Ervoor gekozen om de wedstrijd van Kroatië te gaan kijken ipv Engeland en dat bleek een goede, ik heb me prima vermaakt vanavond.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bij deze twee scenario's moet (1*Spanje gelijkspelen) en Duitsland of Portugal verliezen. Ik zie dat niet snel gebeuren als ik eerlijk ben. Heb mijn post wel aangepast.SunriseBGN schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:08:
[...]
1* A, B, C, D of A, C, D en E mag ook, levert ook Tsjechie op.
In scenario A, C, D, F mag Spanje winnen of verliezen van Slowakije. Gelijkspel is niet goed, want dan staat Spanje boven Oekraine.
[ Voor 3% gewijzigd door Enigmus op 22-06-2021 23:17 ]
Heb genoten van de Schotten en Denen. De Engelsen vind ik wat overschat (wanneer je naar sommige Engelsen luistert die denigrerend waren over de Schotten). Vind de Engelse competitie de leukste om naar te kijken, echter zie je dat de topteams worden gedragen door buitenlandse spelers. De Engelsen vergissen zich dan over de hoeveelheid invloed die wordt uitgeoefend door Engelse spelers. Ze hebben zeker een aandeel, maar veruit de grootste gedeelte van de sterspelers komen niet uit Engeland.Superkiwi schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:15:
De Schotten kunnen het EK met opgeheven hoofd verlaten; ik heb ze tegen Engeland en vanavond tegen Kroatië leuke potjes voetbal op de mat zien leggen![]()
Ervoor gekozen om de wedstrijd van Kroatië te gaan kijken ipv Engeland en dat bleek een goede, ik heb me prima vermaakt vanavond.
Gelukkig is het in de laatste ronde toch nog goed gekomenGunner schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:57:
Engeland en Kroatie staan op het punt van aftrappen.
[...]
Ik ben daar niet zeker van. Kroatië mag je niet onderschatten.
Modric nog steeds de drijvende kracht.ElPaco schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 07:32:
[...]
Gelukkig is het in de laatste ronde toch nog goed gekomen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.