Heerlijk, wat een strijd en passie van die Schotten.
Had toch niet de indruk dat Engeland voluit ging.
Durf te wedden dat die Engelsen in de volgende match weer op een gelijkspel gaan mikken. Dan zijn ze tweede en ontlopen ze die match tegen de tweede uit groep F
Durf te wedden dat die Engelsen in de volgende match weer op een gelijkspel gaan mikken. Dan zijn ze tweede en ontlopen ze die match tegen de tweede uit groep F
Mooie wedstrijd, een 0-0 kan ook mooi zijn. Jammer dat de Schotten niet scoorden.
De Engelsen laten weer zien dat het ook dit toernooi wederom niets gaat worden.
De Engelsen laten weer zien dat het ook dit toernooi wederom niets gaat worden.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Haken ze af bij Frankrijk, Italië?
Hou op, dit team is gewoon echt niet substantieel beter dan wat ze al dertig jaar hebben. WK kwamen ze in de halve finale via Colombia en Zweden en verloren ze elke pot tegen tegenstanders van formaat.
Begrijp werkelijk niet waarom dit elftal als titelkandidaat genoemd wordt.
Hou op, dit team is gewoon echt niet substantieel beter dan wat ze al dertig jaar hebben. WK kwamen ze in de halve finale via Colombia en Zweden en verloren ze elke pot tegen tegenstanders van formaat.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Klassiek kick&rush voetbal.
Beide teams maken geen schijn van kans tegen een pouleF team
Beide teams maken geen schijn van kans tegen een pouleF team
Individueel is er genoeg kwaliteit maar Engeland speelt niet als een team. Lijkt alsof er geen gedachte achter de speelwijze zit. Ik zie ze ook niet ver komen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:55:
Haken ze af bij Frankrijk, Italië?
Kroatië en Schotland hebben morgen helemaal niets aan een gelijkspel en zijn bij winst zeker van de achtste finales. Een omgekeerde salonremise dus morgen, en waarschijnlijk leuk om te kijken.
Als Kroatië of Schotland wint, is dat bovendien gunstig voor Nederland. Zwitserland en de nummer drie van groep D zijn dan met vier punten door. Er resteren vier scenario’s over de overige nummers drie: BC, CE, CF en EF.
In geval EF speelt NL tegen 3F, maar in de andere gevallen tegen 3D.
Wordt het morgen een gelijkspel, dan is Oekraïne door en de nummer drie van groep D kansloos. Immers heeft 3D dan slechts 2 punten en de nummers drie van ABC en F al drie. De resterende opties zijn dan BE, BF en EF, waar bij twee van de drie voor NL een duel met 3F wacht.
Als Kroatië of Schotland wint, is dat bovendien gunstig voor Nederland. Zwitserland en de nummer drie van groep D zijn dan met vier punten door. Er resteren vier scenario’s over de overige nummers drie: BC, CE, CF en EF.
In geval EF speelt NL tegen 3F, maar in de andere gevallen tegen 3D.
Wordt het morgen een gelijkspel, dan is Oekraïne door en de nummer drie van groep D kansloos. Immers heeft 3D dan slechts 2 punten en de nummers drie van ABC en F al drie. De resterende opties zijn dan BE, BF en EF, waar bij twee van de drie voor NL een duel met 3F wacht.
Goed, zodirect dus stap 1 van operatie 'Avoid Portugal', ik begrijp dat het ons niet uitmaakt of Kroatië of Schotland wint en dat ze allebei ook moeten winnen. Dus dat kan leuk worden 
Engeland en Tsjechië gaan daarentegen een wedstrijdje 'wie maakt de meeste own goals' spelen om de nummer twee van groep F te vermijden
Je kan dus de situatie krijgen dat Tsjechië of Engeland derde worden en doorgaan met vier punten en Kroatië of Schotland groepswinnaar wordt!
Engeland en Tsjechië gaan daarentegen een wedstrijdje 'wie maakt de meeste own goals' spelen om de nummer twee van groep F te vermijden
Je kan dus de situatie krijgen dat Tsjechië of Engeland derde worden en doorgaan met vier punten en Kroatië of Schotland groepswinnaar wordt!
[ Voor 18% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2021 20:23 ]
Eigenlijk best bizar dat teams moeten overwegen of ze expres tweede gaan worden om de ronde erna niet tegen een bepaalde ploeg te spelen.
Niet dat het een nieuw probleem is. En je moet alsnog van iedereen winnen om het toernooi te winnen
Maar wat mij betreft hadden ze die beste nummers 3 gewoon in een grabbelton kunnen doen.
Niet dat het een nieuw probleem is. En je moet alsnog van iedereen winnen om het toernooi te winnen
Maar wat mij betreft hadden ze die beste nummers 3 gewoon in een grabbelton kunnen doen.
Dat was eerlijker geweest. Teams die later in de derde ronde spelen hebben meer informatie over waar ze tegen moeten spelen dan teams die eergisteren of gisteren speelden.
Kroatië - Schotland. Die moeten. Engeland en Tsjechië zijn beter af als ze van elkaar verliezen dus je zou zeggen dat dat niet de beste wedstrijd van het toernooi wordt.
Kroatië - Schotland heeft een gare commentaar
Weg
En ketnet is niet in HD bij ziggo.. daar is niet naar te kijken.. dan toch naar Nederland 3New Yorker schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:01:
Kroatië - Schotland heeft een gare commentaar
13:37
Ik begrijp die discussies over commentaar nooit zo. Ik zit zelf de hele tijd onzin uit te kramen als ik voetbal kijk dus nooit zo'n last van wat de commentator zegt.
De Kroaten spelen weer in het Brabantse shirt.
Dat doen ze alleen maar als ze echt willen winnen, anders spelen ze in een ander tenue. De Schotten moeten zich schrap gaan zetten.
Dat doen ze alleen maar als ze echt willen winnen, anders spelen ze in een ander tenue. De Schotten moeten zich schrap gaan zetten.
Zou PSV ook eens moeten doenmavaros schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:04:
De Kroaten spelen weer in het Brabantse shirt.
Dat doen ze alleen maar als ze echt willen winnen, anders spelen ze in een ander tenue.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En hij hangt bij Engeland.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Yes 1-0! Voor Kroatië wel te verstaan
[ Voor 67% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2021 21:17 ]
Schotland kan je 100 jaar laten voetballen, die zullen nooit een goal maken.
U zei?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:29:
Schotland kan je 100 jaar laten voetballen, die zullen nooit een goal maken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I hate being wrong 
Niet goed voor ons dit.
Niet goed voor ons dit.
Schotland heeft dus net 100 jaar gevoetbald.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Maar hij kondigde het zelf al aan:
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:03:
Ik begrijp die discussies over commentaar nooit zo. Ik zit zelf de hele tijd onzin uit te kramen als ik voetbal kijk dus nooit zo'n last van wat de commentator zegt.
Gaat er een voor de pingel. Sukkel.
Wat een foutenfestijn is Kro Sco, maar wel vermakelijk!
Dit is er eentje aan het worden voor 'De vloek van de WK runner-up'.
2004: Duitsland eruit in de groepsfase
2008: Frankrijk eruit in de groepsfase
2012: Nederland eruit in de groepsfase
2021: Kroatië eruit in de groepsfase?
2004: Duitsland eruit in de groepsfase
2008: Frankrijk eruit in de groepsfase
2012: Nederland eruit in de groepsfase
2021: Kroatië eruit in de groepsfase?
Afhankelijk van wat er in Poule E gebeurt morgen nog.hoevenpe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:16:
Als Schotland wint, moeten we dan nog steeds tegen Ronaldo?
Schotland of Kroatië moet winnen, anders is Portugal een zekerheid heb ik begrepen.
Het is te hopen dat een van beiden toch wel va banque gaat spelen zo...
**** yeah Modric
@hoevenpe correct. En wij indirect ook
[ Voor 17% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2021 22:21 ]
Met een gelijkspel zijn ze beide uitgeschakeld toch?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:17:
Het is te hopen dat een van beiden toch wel va banque gaat spelen zo...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Lekker goaltje. Buitenkant rechtsdr.lowtune schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:20:
Wow! Modric!
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dat Schotland loopt lekker mee te voetballen.
Het is niet super allemaal, maar best amusant om naar te kijken.
edit: Straks hoekt een Kroaat een Schot neer, en dan breekt de pleuris uit op het veld. Een soort Portugal-Nederland.
Het is niet super allemaal, maar best amusant om naar te kijken.
edit: Straks hoekt een Kroaat een Schot neer, en dan breekt de pleuris uit op het veld. Een soort Portugal-Nederland.
[ Voor 34% gewijzigd door mavaros op 22-06-2021 22:31 ]
Omdat hij het niet snapt. Klopt niet, Schotland moet gewoon winnen.RegularJohn schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:29:
Waarom beweert die commentator dat Schotland 3x moet scoren?
... not as I do.
Drie keer totaal. Dus nog twee.RegularJohn schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:29:
Waarom beweert die commentator dat Schotland 3x moet scoren?
Vond ik ook al zo verwarrend.
Ja dat is waar, maar zo zei hij het niet. Nu geeft ie wel aan dat nog 2x scoren genoeg is.
Hahaha, toch 3x scoren nu. 😉
[ Voor 6% gewijzigd door RegularJohn op 22-06-2021 22:36 ]
Het was in referentie aan een opmerking in de voorbeschouwing; daar zeiden ze dat de Schotten wisten dat ze eigenlijk twee keer moesten scoren omdat Kroatië altijd wel een goal maakt. Wat natuurlijk kul was op dat moment maar toch weer bewaarheid is.
Dus ja, het blijft een rare opmerking.
Schitterende goal zeg.
Dus ja, het blijft een rare opmerking.
Schitterende goal zeg.
[ Voor 97% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2021 22:37 ]
De Kroaten zijn net op tijd wakker geworden
Prima goal weer.
⏩ PVOutput☀️
Ja volgens mij was dat een bewussie.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:35:
Schitterende goal zeg.
... not as I do.
Ben benieuwd. De onderlinge wedstrijd was 1-1Quad schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:37:
En Tsjechië nu op P3?
Kroatië op 2. Hebben 1 goal meer gemaakt (en 1 meer tegen)
[ Voor 15% gewijzigd door alexbl69 op 22-06-2021 22:39 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Doelsaldo ook gelijk, dus dan op gemaakte doelpunten toch?
Zou toch liever Tsjechië loten dan Kroatië als Nederland zijnde.
Zou toch liever Tsjechië loten dan Kroatië als Nederland zijnde.
De Tsjechen moeten er vol op gaan. P3 is toch wel een zekerheid, dan maximaal gaan om gelijkspel te halen.
⏩ PVOutput☀️
Armoe troef in deze groep. Afgezien van de wondergoal van Schick en het buitenkantje rechts van Modric vanavond is het niet om aan te zien.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Goed, dus stap 1 is geslaagd. Ik hoor morgen wel wat er in de groep met Spanje moet gaan gebeuren om Portugal te ontlopen.
Ik hoor de hele dag niets anders dan Portugal als tegenstander van NL. Kan Portugal niet van Frankrijk winnen ofzo?
Jammer voor de Schotten. Een eerste horde om de poule des doods te ontwijken is dan genomen. Morgen gaan we het weten tegen wie we spelen. Waar we op moeten hopen en meest realistische schets (er zijn nog andere scenario's die minder waarschijnlijk zijn):
- Spanje wint van Slowakije zodat de poule E geen beste 3e kan leveren.
- Zweden moet gelijkspelen of winnen van Polen
- Gelijkspel of overwinning voor Duitsland tegen Hongarije en
- Portugal wint of speelt gelijk tegen Frankrijk. Een verlies met 1 doelpunt zou ook kunnen
Het gaat er dus om dat de beste 3e ploegen komen uit groep A, C, D en F
EDIT: We spelen in zo'n geval tegen
*trommelgeluid*
Tsjechië
- Portugal wint of speelt gelijk tegen Frankrijk. Een verlies met 1 doelpunt zou ook kunnen
*trommelgeluid*
Tsjechië
[ Voor 16% gewijzigd door Enigmus op 22-06-2021 23:35 ]
A, B, C, D of A, C, D en E mag ook, levert ook Tsjechie op.Enigmus schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:56:
Jammer voor de Schotten. Een eerste horde om een groep uit de poule des doods te ontwijken is dan genomen. Morgen gaan we het weten tegen wie we spelen. Waar we op moeten hopen:
*trommelgeluid*
Tsjechië
In scenario A, C, D, F mag Spanje winnen of verliezen van Slowakije. Gelijkspel is niet goed, want dan staat Spanje boven Oekraine.
De Schotten kunnen het EK met opgeheven hoofd verlaten; ik heb ze tegen Engeland en vanavond tegen Kroatië leuke potjes voetbal op de mat zien leggen
Ervoor gekozen om de wedstrijd van Kroatië te gaan kijken ipv Engeland en dat bleek een goede, ik heb me prima vermaakt vanavond.
Ervoor gekozen om de wedstrijd van Kroatië te gaan kijken ipv Engeland en dat bleek een goede, ik heb me prima vermaakt vanavond.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bij deze twee scenario's moet (1*Spanje gelijkspelen) en Duitsland of Portugal verliezen. Ik zie dat niet snel gebeuren als ik eerlijk ben. Heb mijn post wel aangepast.SunriseBGN schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:08:
[...]
1* A, B, C, D of A, C, D en E mag ook, levert ook Tsjechie op.
In scenario A, C, D, F mag Spanje winnen of verliezen van Slowakije. Gelijkspel is niet goed, want dan staat Spanje boven Oekraine.
[ Voor 3% gewijzigd door Enigmus op 22-06-2021 23:17 ]
Heb genoten van de Schotten en Denen. De Engelsen vind ik wat overschat (wanneer je naar sommige Engelsen luistert die denigrerend waren over de Schotten). Vind de Engelse competitie de leukste om naar te kijken, echter zie je dat de topteams worden gedragen door buitenlandse spelers. De Engelsen vergissen zich dan over de hoeveelheid invloed die wordt uitgeoefend door Engelse spelers. Ze hebben zeker een aandeel, maar veruit de grootste gedeelte van de sterspelers komen niet uit Engeland.Superkiwi schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:15:
De Schotten kunnen het EK met opgeheven hoofd verlaten; ik heb ze tegen Engeland en vanavond tegen Kroatië leuke potjes voetbal op de mat zien leggen![]()
Gelukkig is het in de laatste ronde toch nog goed gekomenGunner schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:57:
Engeland en Kroatie staan op het punt van aftrappen.
[...]
Ik ben daar niet zeker van. Kroatië mag je niet onderschatten.
Modric nog steeds de drijvende kracht.ElPaco schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 07:32:
[...]
Gelukkig is het in de laatste ronde toch nog goed gekomen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
We gaan verder in EK2021 - finales
Dit topic is gesloten.