Potdorie... Het leek gewoon binnen.
Je kunt stellen dat de verdedigende wissels nu niet echt handig waren
Je kunt stellen dat de verdedigende wissels nu niet echt handig waren
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
De de Boer methode.Sempy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:37:
Staat het goed, wisselt hij het hele team uit balans.
Geitenkaas.
De islam kan uw vrijheid schaden
We gaan toch niet ver komen.Exorcist schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:37:
Die laatste 10 min moeten echt volle bak aanval gaan zijn, want deze wedstrijd al laten lopen is het EK laten lopen.
een treffende spreuk
Ik denk ook niet dat ze ver gaan komen inderdaad.
een treffende spreuk
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als je de goals zo weggeeft ga je er Max in de 8e finale uit. Dus dit EK is sowieso al een hopeloze missie.Exorcist schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:37:
Die laatste 10 min moeten echt volle bak aanval gaan zijn, want deze wedstrijd al laten lopen is het EK laten lopen.
Geitenkaas is lekker, deze verdediging is niet te pruimen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik hoop op nog een goal van Oekraïne. Misschien leert men het dan eens af om steeds af te zakken als ze de buit binnen denken te hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door WhatsappHack op 13-06-2021 22:39 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Denk vooral spelers die zichzelf overschatten.
XXXVI
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dit was geen afwachtend voetbal, gewoon slecht verdedigenHollowGamer schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:38:
[...]
Denk vooral spelers die zichzelf overschatten.
Maar misschien had je moeten doorzetten, i.p.v. zo'n afwachtend voetbal.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat vat is allang leeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
komt door jumbo reclameDoeEensGek schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
Jullie gaan hier ook massaal van links naar rechts met jullie mening.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Krijgen we gezeur om gezeur?DoeEensGek schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 13-06-2021 22:41 ]
SnolletweakertjesDoeEensGek schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
Precies. Steeds te lang die bal vasthouden omdat hij eigenlijk heel graag zelf wil schieten. Laat hem maar banken voor Malen svp.gambieter schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
Vanaf de 2-0 zie je Depay dom balverlies lijden omdat hij zelf wil scoren, en geen richting meer. En daar betaal je nu de prijs voor.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
De Depay haat is groot hier zie ik..gambieter schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
Vanaf de 2-0 zie je Depay dom balverlies lijden omdat hij zelf wil scoren, en geen richting meer. En daar betaal je nu de prijs voor.
DIT DUS!!!! Die jongen maakt zichzelf veel te belangrijk.gambieter schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
Ik presenteer u: de gemiddelde EK/WK kijkerDoeEensGek schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
Misschien ligt het ergens aan?
⏩ PVOutput☀️
Weg
Tis dat het geen winter is, met hoed en sjaalremco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:40:
[...]
DIT DUS!!!! Die jongen maakt zichzelf veel te belangrijk.
[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-06-2021 22:42 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Begrijp die dubbele wissel ook niet. Blind snap ik maar mag aannemen dat de tank van Van Aanholt nog niet leeg was?Harribo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
Het ging goed verdedigend , tót Ake en Wijndal erbij kwamen
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
[ Voor 4% gewijzigd door Dracula op 13-06-2021 22:41 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
een treffende spreuk
That aged well…OPSLAGHOND schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:41:
Depay gaat zo scoren ...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoor de buren alweer, 3-2?Polycom schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:41:
Memphis speelt alsof z’n huis in brand staat.
...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
een treffende spreuk
Jij krijgt een koekje!Arjan90 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
Ah, de geest is weer uit de (azijn)fles. Ik vroeg me al af waar al die negativiteit was
Ik blijf erbij, 3de gaat nog vallen. Bij Nederland.
OMEGALULGrindtegel schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:41:
WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!
Schiet tussen de palen en je scoort!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
He who controls the Spice, controls the Universe.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Eerste goal dekt hij twee man en probeert hij nog van alles. Aké doet helemaal niets daar. Tweede goal is de man van Weghorst.FreakNL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:40:
Waar was de Vrij eigenlijk bij die 2 momenten? Die moet toch heersen achterin?
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee hoor, terechtSempy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:41:
komen we goed weg zo
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 5% gewijzigd door PEBKAC op 13-06-2021 22:42 ]
Meneer loopt rond denkende dat hij de absolute vedette in het team is, maar maakt dat niet waar. Voorts dat lijstertijgerkruisingwhatever-incident.. geen flufje respect meer over.
[ Voor 4% gewijzigd door Youp1e op 13-06-2021 22:44 ]
Ik blijf altijd hopen. Ook tegen beter weten in.WhatsappHack schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:38:
[...]
Ik hoop op nog een goal van Oekraïne. Misschien leert men het dan eens af om steeds af te zakken als ze de buit binnen denken te hebben.
een treffende spreuk
...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
En nu dan? Moet je er een van Dumfries nu weer terugbrengen?
13:37
Denk zelf dat op termijn je betere resultaten zult hebben zonder hem.gambieter schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:39:
Denk dat je zonder hem geen schijn van kans maakt.
This aged wellAgent47 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:39:
Dumfries out
loekf2 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:39:
Dumfries kan dus ook niet koppen #afvinken
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq