Hahahaha. Ik zei “proberen” hè
De eerstvolgende wedstrijd van Feyenoord zal het waarschijnlijk weer compleet anders zijn
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hahahaha. Ik zei “proberen” hè
Ben blij dat hij niks meer voor mijn club toen. Ben alleen bang dat die zoon van hem hier komt te spelen…toolkist schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:56:
[...]
Moet je em es horen over NAC... Of net welke club waar z'n zoontje nu gaat spelen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nah, dit is gewoon wat er in het vat zit. Loopt gewoon niet lekker.Luxicon schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:56:
Conclusie: Nederland speelt op 70%
Los van dat het spel slordig is, wil ik hem sowieso wel een aantal minuten zien makenDeadsy schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:57:
Raf heeft gelijk, Klaassen erin
Remco en ik deden dat afgelopen seizoen stiekem al wel eens, aardig zijn naar elkaar terwijl we het over Ajax en Feyenoord hadden
Bij Feyenoord?! Wij hebben al genoeg gemankeerde spitsen johAgent47 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:57:
[...]
Ben blij dat hij niks meer voor mijn club toen. Ben alleen bang dat die zoon van hem hier komt te spelen…
13:37
Nee, ben op dieet 😉Nibbz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:58:
Ik heb de oranje donuts op.. heeft iemand ze? eet ze gauw op! Vorige keer deed het wonderen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
...
Ik vind sowieso dat de Vrij de centrale man moet zijn, dat is zijn meest natuurlijke positie. Je ziet dat de Ligt soms veel te ver doordekt en de organisatie vaak compleet weg is dan.DaWayne schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:58:
De Ligt en Gravenberch vallen me niet mee zeg. Toch zoals de Kromme voorstelt de Vrij in het midden en dan de Ligt rechts ernaast?
En de Jong is ook niet zo scherp. Zou dat komen omdat hij nu rechts staat ipv links?
Ben benieuwd of een Koopmeiners nog wat verandering kan brengen op het middenveld.
En Slot vindt dat ie voorlopig wel genoeg spitsen heeft...remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:58:
[...]
Bij Feyenoord?! Wij hebben al genoeg gemankeerde spitsen joh
[ Voor 59% gewijzigd door Dracula op 21-06-2021 19:02 ]
Oranje paprika 😂
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Jij zit ook op FR12 tochremco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:58:
[...]
Bij Feyenoord?! Wij hebben al genoeg gemankeerde spitsen joh
De Roon ving dat op vorige wedstrijden, tenminste daar lieten ze in de studio voorbeelden van zien. Niemand die dat nu goed opvangt.remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:00:
[...]
Ik vind sowieso dat de Vrij de centrale man moet zijn, dat is zijn meest natuurlijke positie. Je ziet dat de Ligt soms veel te ver doordekt en de organisatie vaak compleet weg is dan.
...
Ik heb het idee dat dat vooral komt doordat ze zo weinig samenspelen. Heeft de verdediging van Nederland er ooit echt lekker uitgezien ondanks dat we een paar wereldtoppers hebben?remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:00:
[...]
Ik vind sowieso dat de Vrij de centrale man moet zijn, dat is zijn meest natuurlijke positie. Je ziet dat de Ligt soms veel te ver doordekt en de organisatie vaak compleet weg is dan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
...
Ik moet iedere keer weer lachen als ik Bergwijn in die KPN reclame zie.DoeEensGek schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:02:
Van Dijk bij thuisbezorgd is dan wel weer leuk verzonnen.
De eerste is al gescoord, dus Mister 1-0 hoeft niet meer te komen.Luxicon schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:02:
Och .. nog steeds geen Klaassen.. hij krijgt vast rust tot aan de finale..
Hij zelf waarschijnlijk nietautje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:03:
[...]
Ik moet iedere keer weer lachen als ik Bergwijn in die KPN reclame zie.
Kijk de hele tijd al Belgie, stuk beter dan gezwets op NLNibbz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:02:
Zo maar eens België opzetten.. die zullen wel de ballen uit hun broek lachen om dit potje
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Elect a clown, expect a circus.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
MemvisSlasher schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:08:
Die commentator heeft het wel vaak over Depay zeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Welk gedoe?DaniëlWW2 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:09:
Zo, is het gedoe om Wijnaldum ook weer even voorbij.
En MemphisDaniëlWW2 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:09:
Maar wie gaf de pass dáárvoor?remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:10:
Berghuis met de pre-assist!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Was het altijd alQuad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:09:
433 vanaf nu heilig!
Oh die bakte er ook niks van, moest eruit etc.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
M'n oma had deze nog gemaaktDaniëlWW2 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:09:
De Boer en Van Gaal zijn de enige Nederlanders die het daar niet mee eens zijnQuad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:09:
433 vanaf nu heilig!
Jammer, die heb ik gemist, kijk geen damesvoetbal
Afgekeken van iemand, 10e keer vliegt ie erinAgent47 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:12:
Gravenberch schiet voor de 3e keer al heel erg naast
Ooh dat mag nog steeds hoorDaniëlWW2 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:11:
[...]
Oh die bakte er ook niks van, moest eruit etc.
Zoals ook in de ondertiteling stond in de eerste helft:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
433 is overrated. Het zegt ook niet zoveel over de intenties.Krukar schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:12:
[...]
De Boer en Van Gaal zijn de enige Nederlanders die het daar niet mee eens zijn
De rest van Nederland roept al weken om 'gewoon' 4-3-3.
Is hij ook watervlug en glad als een aal?GAIAjohan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:13:
[...]
Zoals ook in de ondertiteling stond in de eerste helft:
Goede pass van Blind op m'n vis
Het zou toch goud zijn als er een van de tegenstander bij gaat liggen.Dracula schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:14:
Zou die Malen lekker liggen?
Rust geven gok ik zo? Blind en de Ligt moesten van de Boer een keer een hele wedstrijd spelenD-e-n schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:14:
[...]
433 is overrated. Het zegt ook niet zoveel over de intenties.
Was De Vrij geblesseerd ofzo?
Nee dit slaat echt nergens op.Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:13:
Gravenberch nog niet bezig met een basisplaats.
Lepeltje lepeltje.DoeEensGek schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:14:
[...]
Het zou toch goud zijn als er een van de tegenstander bij gaat liggen.
Vind Klaassen daar toch beter inDaniëlWW2 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:14:
Malen was wel bereid om er echt eentje voor het team te nemen.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq